یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
چگونه رژ لب مایع بزنیم؟

چگونه رژ لب مایع بزنیم؟

برای استفاده از رژ لب مایع باید یکسری نکات را رعایت کنید تا رژ لب زیبا و تمیزی داشته باشید که حتی با خشک شدن لب و عرق کردن هم خراب نشود. حال ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که چگونه رژ لب مایع بزنیم؟ یا اینکه قوانین زدن رژ مایع چیست و چگونه باید آن‌ها را رعایت کنیم. در ادامه مطلب یاد می‌گیریم که چگونه رژ لب مایع بزنیم تا لب‌هایی زیبا، جذاب و فریبنده داشته باشیم.

از آنجایی که لب‌ها تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند، خانم‌ها همیشه به دنبال راه‌هایی برای زیبا و جذاب‌تر کردن آن‌ها هستند. رژ لب یکی از اصلی‌ترین ابزارهای آرایشی در بین خانم‌ها است که اگر به درستی از آن استفاده شود می‌تواند بر زیبایی ظاهری آن‌ها بیفزاید. معمولا خانم‌ها تصور می‌کنند رژ لب زدن کار خیلی راحتی است و نیاز به مهارت خاصی ندارد ولی اینطور نیست. برجسته‌تر نشان دادن لب‌ها یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های خانم‌هایی است که لب‌های نازکی دارند.

در این مورد استفاده از لوازم آرایش صحیح مانند رژ لب مایع و برق لب به کمک‌تان می‌آید. مراقب باشید اگر لب‌های برجسته و بزرگی دارید از برق لب کمتری استفاده کنید. در استفاده از رژ لب و انتخاب رنگ آن، باید رنگی را انتخاب کنید که با رنگ پوست‌تان همخوانی داشته باشد. تعدادی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند به جای استفاده از رژ لب‌های جامد، برق لب و یا حتی خط لب، از رژ لب مایع استفاده کنند. دلیل این انتخاب ممکن است به خاطر درخشندگی و دوام بیشتر این رژ لب‌ها باشد.

قوانین زدن رژ مایع

قوانین زدن رژ مایع امروزه رژ لب‌های مایع به دلیل فانتزی و شاداب‌تر بودن، طرفداران بیشتری نسبت به رژ لب‌های جامد دارند. استفاده از رژ مایع و برق لب اصول و قوائدی دارد که اگر آن‌ها را به خوبی رعایت کنید زیبایی میکاپ و لب‌هایتان چندین برابر می‌شود. داشتن آرایش خوب و حرفه‌ای و رعایت قوانین زدن رژ مایع می‌تواند معجزه کند. در میان تمام ابزارهای آرایشی، رژ لب مایع یکی از کاربردی‌ترین‌ها است. بسیاری از خانم‌ها تصور می‌کنند که رژ مایع حتی احتیاج به آینه هم ندارد و به راحتی می‌توان آن را روی لب‌ها کشید. اما آیا واقعا همین‌طور است؟

رژ لب مایع پیگمنت بالایی دارد و فقط یک بار کشیدن آن بر روی لب‌ها کفایت می‌کند. نکته مهمی که یکی از متخصصین برند آناستازیا بورلی هیلز به نام کلودیا سوار (Claudia Soare)، روی آن تاکید دارد این است که قبل از استفاده از رژ مایع، اپلیکاتور را کمی داخل تیوپ تمیز کنید تا بهتر بتوانید مقدار آن را کنترل کنید. در ادامه به شما قوانین زدن رژ مایع و استفاده درست و اصولی از آن را آموزش می‌دهیم. اگر اولین بار است که می‌خواهید رژ لب مایع بزنید یا مبتدی هستید، حتما باید مراحل زیر را انجام دهید تا لب‌های زیباتری داشته باشید.

پیش از اینکه شروع به رژ لب زدن کنید، حتما از بالم لب و مرطوب کننده استفاده کنید. رژ لب‌های مایع به خاطر دوام و ماندگاری بالایی که دارند باعث خشک شدن بر روی پوست لب می‌شوند. خرید بالم لب واستفاده از آن قبل از زدن رژ باعث می‌شود تا لب‌ها ترک خورده و خشک نشوند. با زدن بالم لب، لب‌های شما هیدارته می‌شود، چین و چروک‌های سطح آن از بین می‌رود و آماده زدن رژ لب می‌شود.

برای اینکه در محیط‌های گرم و داغ، اطراف لب‌ها دچار خشکی و پوسته پوسته شدن نشود، بهتر است اطراف لب‌ها را کانسیلر بزنید تا از بروز مشکلات پوستی جلوگیری شود. در صورتی که از نحوه استفاده کانسیلر مطلع نیستید مقاله "کانسیلر چیست و چه کاربردهایی دارد؟ " را مطالعه نمایید تا ضمن آشنایی با آن طرز استفاده از آن را نیز یاد بگیرید.

استفاده از رژ لب مایع

کانسیلر غیر از کاربردی که برای اطراف لب دارد بعنوان پایه مناسب برای رژ لب نیز مناسب است. برای این کار از کانسیلر همرنگ لب‌هایتان استفاده کنید و بعد از زدن کانسیلر از کمی کرم پودر استفاده کنید تا کانسیلر روی لب‌ها ثابت شود. این کار باعث می‌شود رژ لب برای مدت بیشتری روی لب‌ها دوام بیاورد. بعد از زدن کانسیلر و در صورت تمایل می‌توانید از خط لب برای برجسته‌تر کردن لب‌ها استفاده کنید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که رژ لب مایع نیازی به کشیدن خط لب ندارد.

بعد از انجام مراحلی که گفته شد نوبت به زدن رژ لب می‌رسد. در ابتدا لب پایین را رژ لب بزنید و سپس هر دو لب را به یکدیگر فشار دهید. بعد از اینکه رژ لب از لب پایین به لب بالا منتقل شد، روی لب بالا هم رژ لب بزنید. اگر به اشتباه رژ لب به کناره‌های لب‌تان مالیده شد با کمک یک گوش پاک‌کن آن را تمیز کنید. همچنین برای دوام بیشتر رژ لب، از فیکساتور استفاده کنید.

در انتخاب رنگ رژ لب دست‌تان باز است ولی اگر لب‌های باریکی دارید بهتر است از رژ لب‌های تیره استفاده نکنید، زیرا این رنگ، لب‌ها را باریک‌تر نشان می‌دهد. همچنین برای آرایش لب های باریک خود میتوانید مقاله " آرایش لب کوچک و روش های برجسته‌سازی لب‌ها " را نیز مطالعه کنید تا به بهترین شکل از عهده آرایش لب های خود بربیایید.

اگر بعد از زدن رژ لب مایع حس کردید لب‌هایتان خیلی خشک شده است و اذیت‌تان می‌کند، می‌توانید از بالم لب استفاده کنید و روی رژ لب‌تان بزنید. رژ لب‌های مایع به گونه‌ای هستند که بعد از استفاده به سرعت خشک می‌شوند. اگر از رژ لب مایع استفاده می‌کنید دیگر نگرانی از بابت ماندن اثر رژ لب بر روی لیوان و یا بوسیدن طرف مقابل‌تان ندارید.

انواع رژ لب مایع

آرایش لب با رژ لب مایع

رژ لب‌های مایع در دو نوع متفاوت وجود دارند، که شامل رژ لب مایع براق و مات می‌شود. رژ لب‌های مایع براق باعث حجیم‌تر شدن لب‌ها می‌شوند و لب‌ها را خوش‌رنگ‌تر نشان می‌دهند. البته رنگ رژ لب نیز بسیار مهم و تاثیرگذار است. زمانی که آرایش چشم ساده و کمرنگ دارید می‌توانید از رژ لب مایع براق و تیره رنگ استفاده کنید. اما زمانی که آرایش چشم غلیظ و سنگین دارید بهتر است از رنگ‌های تیره و براق استفاده نکنید.

رژ لب‌های براق بیشتر برای آرایش‌های چشم لایت مناسب هستند و رژ لب‌های مات برای آرایش‌های غلیظ مناسب‌اند. نوع دیگر رژ لب مایع انواع مات آن است. رژ لب مات بیشتر باعث خشک شدن لب‌ها می‌شود، ولی مدت زمان ماندگاری آن بیشتر از نوع براق است. اگر به دنبال رژ لبی هستید که برای یک روز کامل روی لب‌تان بماند، رژ لب مات بهترین گزینه است. هر خانومی بهتر است هر دو نوع رژ لب مات و براق را در کیف لوازم آرایش خود داشته باشد تا در هر موقعیت، نوع مناسب آن را بر حسب سبک آرایش خود انتخاب کند.

نکات مهم استفاده از رژ لب مایع

1. اگر در استفاده از رژ لب مایع مبتدی هستید با وجود آنکه رژ لب مایع به خط لب نیازی ندارد ولی بهتر است دور تا دور لب‌ها را با خط لب مرز بندی کنید. به این ترتیب به خوبی می‌دانید که کدام قسمت از لب‌ها را باید با براش رژ بزنید.

2. اگر دوست دارید تا استفاده از رژ لب مایع شما اثری مات داشته باشد حتی می‌توانید با دستمال کاغذی به نحوی لطیف و آرام برق آن را بگیرید.

3. اگر هر اشتباهی در استفاده از رژ لب مایع مرتکب شدید حتماً آن را به طور کامل با شیر پاک کن و یا پاک ‌کننده‌های قوی پاک کنید. پاک شدن این رژ با آب یا دستمال اثر بسیار بدی روی لب‌های شما به جا می‌گذارد.

4. شاید استفاده از بالم لب استفاده از رژ لب مایع را برای شما سخت تر کند و چسبندگی این رژ به لب های شما کمتر شود. اگر بخواهید می توانید روی این رژ ها از بالم لب استفاده کنید ولی به طور کلی بهتر است لب های خودتان را دربرابر خشکی این رژ ها ایمن کنید.

برای پاک کردن رژ لب چه کنیم؟

آموزش  پاک کردن رژ لب راه‌های زیادی برای پاک کردن رژ لب وجود دارد ولی بعضی از آن‌ها ممکن است به لب‌تان آسیب بزند. به همین دلیل بهتر است از روش‌های طبیعی برای پاک کردن آرایش لب استفاده کنید. استفاده از وازلین، روغن زیتون، روغن نارگیل و لوسیون بدن یا صورت بهترین راه برای پاک کردن آرایش لب‌ها است. رژ لب‌هایی که ماندگاری بیشتری دارند یا مات هستند، لب‌ها را بیشتر خشک می‌کنند. برای همین بهتر است رژ لب‌هایی را خریداری کنید که حاوی مرطوب کننده باشند. پاک کردن رژ لب از روی لب‌های مرطوب و نرم، راحت‌تر ‌از لب‌های خشک و پوسته پوسته شده است.

بهترین مارک رژ لب مایع

بهترین مارک رژ لب مایع  رژ لب یکی از ابزارهای آرایشی مهم و کاربردی است که معمولا در کیف لوازم آرایش هر خانمی پیدا می‌شود. وجود انواع و اقسام لوازم آرایشی در بازار ممکن است انتخاب این ابزار را برای‌تان کمی سخت و دشوار کند. رژ لب‌های مختلف با قیمت‌های پایین در بازار موجود هستند، اما از نظر کیفیت و مواد تشکیل دهنده هیچکدام مورد تایید وزارت بهداشت نیست.

در ساخت این رژ لب‌ها، مقدار زیادی مواد سمی مانند سرب به کار رفته است که اگر خورده شود باعث ایجاد مسمومیت و مشکلات و بیماری‌های پوستی می‌شود. پس در انتخاب و خرید رژ لب مایع نهایت دقت را به خرج دهید. اگر به سلامت و زیبایی خود اهمیت می‌دهید و اهل خرید اینترنتی هستید بهتر است فروشگاه‌های معتبری مانند ریحا را برای خرید اینترنتی انتخاب کنید.

در ادامه این مقاله ما قصد داریم چند نمونه از مطرح‌ترین و شناخته‌شده‌ترین رژلب‌های مایع موجود در فروشگاه ریحا را با ضمانت کیفیت و اصل بودن 100٪ کالا به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید با کلیک بر روی هایلایت خرید محصول، برای خرید هر یک از این کالاهای پیشنهاد شده، از طریق وب سایت فروشگاه آنلاین ریحا اقدام نمایید.

1- رژ لب مایع مات ولوت شون

خریدرژ لب مایع مات ولوت شون

یکی از با کیفیت‌ترین رژلب‌های برند شون، رژ لب مایع مات ولوت است که با ویژگی‌های منحصربه فرد خود به یکی از پرفروش‌ترین رژلب‌های موجود در بازار تبدیل شده است. یکی از ویژگی‌های مثبت این رژ لب ماندگاری بالای آن است. به طوری‌که بعد از مدت‌ها همچنان لب‌های شما برق می‌زند؛ بنابراین دیگر نیاز ندارید تا برای مدت طولانی رژ لب خود را تمدید کنید. رنگ این رژ لب بسیار خاص است و حالتی مات به لب‌های شما می‌بخشد.

رژ لب مایع مات ولوت شون پوشش خوبی دارد. بعد از زدن این رژ لب، لب‌های شما نرم و مرطوب می‌شود و زیبایی چهره‌ی شما را دوچندان می‌کند. رژ لب مایع ولوت همانند سایر محصولات شون، بر پایه عصاره گیاهان است. روغن هسته انگور موجود در این محصول، از پوسته پوسته شدن لب‌های شما جلوگیری می‌کند. بافت نرم رژ لب مایع شون از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول آرایشی است. به‌گونه‌ای که بعد از زدن این رژ لب احساس سنگینی بر روی لب‌های خود نخواهید داشت.

2- رژ لب مایع کرمی ابسولو لانکوم

خریدرژ لب مایع کرمی ابسولو لانکوم

رژ لب مایع کرمی ابسولو لانکوم محصولی بی‌نظیر برای ویتامین‌رسانی به لب‌ها و ایجاد رنگ زیبا و خیره کننده روی لب شما بوده و در عین حال لب‌های شما را پر تر و برجسته‌تر می‌کند. اپلیکاتور این رژ لب بسیار نرم و کاربردی است و استفاده از آن بسیار آسان است. این اپلیکاتور باعث می‌شود که بتوانید لب‌های خود را دقیق آرایش کنید و آرایشی شیک و تمیز داشته باشید. رژ لب مایع کرمی ابسولو لانکوم بافت سبکی دارد و نمایی مات روی لب شما ایجاد می‌کند و دوام آن بسیار بالا است.

در ساخت رژ لب مایع کرمی ابسولو لانکوم از روغن‌ها و ویتامین‌های زیادی استفاده شده است که تمام مواد مغذی مورد نیاز لب شما را تأمین می‌کنند. این رژ لب را می‌توان یک بالم لب نیز به حساب آورد زیرا لب‌ها را آبرسانی و مرطوب می‌کند و با استفاده از آن پس از مدتی لب‌هایی‌سالم تر خواهید داشت. رنگ‌های رژ لب مایع کرمی ابسولو لانکوم بسار متنوع و خاص هستند و هر شخصی با هر سلیقه‌ای می‌تواند رنگ مورد علاقه خود را از میان آنها پیدا کند.

3- رژلب مایع مات اسنس

خریدرژلب مایع مات اسنس

رژلب مایع مات اسنس با جلوه‌ای فوق‌العاده مات و مخملی آرایش شما را چشم‌گیرتر می‌کند. بافت کرمی و موس مانند رژلب مایع مات اسنس لب‌های شما را مرطوب و نرم می‌کند و از ایجاد ترک، خشکی و پوسته پوسته شدن روی لب‌ها جلوگیری می‌کند. رژلب مایع مات اسنس دارای دوام و ماندگاری بالایی است و تا ساعت‌ها نیازی به تجدید آن نخواهید داشت. جلوه مات این رژلب باعث می‌شود که انتخاب مناسبی برای کاربردهای روزانه و استفاده در محل کار، دانشگاه و ... باشد.

پوشش بالای رژلب مایع مات اسنس باعث می‌شود که فقط زدن یک لایه از آن کافی باشد تا لب‌های شما یکدست و صاف شوند. این رژلب رنگ‌های جذاب و متنوعی دارد و به راحتی می‌توانید رنگی مناسب با سلیقه و تن پوست خود انتخاب کنید. رژلب مایع مات اسنس برای آن دسته از افرادی که به آرایش‌های مات علاقه‌دارند، انتخاب بسیار مناسبی است و باعث می‌شود که در نهایت جلوه آرایش مات و مخملی و طبیعی بود و روی لب حالت براق نداشته باشد.

4- رژ لب مایع متالیک مات لپ چارمر فلورمار

خریدرژ لب مایع متالیک مات لپ چارمر فلورمار

رژ لب مایع متالیک مات لپ چارمر از جمله محصولات با کیفتی است که توسط برند فلورمار تولید شده است و در آن کیفیت محصولات فلورمار به خوبی قابل مشاهده است. این رژ لب ظاهری مات و فوق العاده طبیعی به لب‌ها می‌بخشد و رنگبندی جذاب و شیکی دارند که از آن می‌توان برای هر نوع آرایشی استفاده کرد. بافت رژ لب مایع متالیک مات لیپ چارمر مات و ابریشمی است و در عین حال ماندگاری فوق العاده‌ای روی لب دارد.

این رژلب فلورمار دارای فرمولاسیونی سرشار از مواد مغذی مانند روغن دانه‌ی انگور و کره گیاهی است تا از لب‌ها در مقابل خشکی و پوسته پوسته شدن محافظت نماید. با استفاده از رژلب فلورمار هم از لب‌های شما محافظت می‌شود و هم یک بافت مخملی و زیبا و مات روی لب‌های شما قرار می‌گیرند که توجه هر کسی را به خود جلب خواهد کرد. رژ لب مایع متالیک مات لپ چارمر همچنین پوشانندگی بالایی دارد و به شکل یکنواخت و یکدست روی لب می نشیند و آن را مات می‌سازد.

5- رژ لب مایع لاکر پلامپ ادیکت دیور

خریدرژ لب مایع لاکر پلامپ ادیکت دیور

رژ لب مایع لاکر پلامپ ادیکت دیور یک محصول بی نظیر با رنگ‌های مختلف و جذاب برای آرایش لب‌هاست که ماندگاری بالایی دارد و با یک اپلیکاتور مناسب همراه است. ظاهر براق و جذابی که توسط این رژ لب مایع ایجاد می‌شود بسیار قابل توجه می‌باشد. لازم به ذکر است که این رژ لب مایع علاوه بر دادن حجم به لب‌ها و براق کردن آنها می‌تواند فرآیند آبرسانی به لب‌ها را انجام دهد.

بنابراین فرمولاسیون اسن محصول به نحوی تهیه شده که برای مدت طولانی می‌تواند روی پوست استفاده شود و هیچ گونه عارضه جانبی ایجاد نکند. پس با خیال راحت برای طولانی مدت از رژ لب مایع برند دیور استفاده کنید و نگران ایجاد هیچ عارضه جانبی نباشید.این رژلب ماندگاری بالایی دارد و برای انواع بافت‌های لب چه خشک و چه چرب مورد استفاده قرار گیرد. در این روش رژ لب مایع از برخی عصاره‌های گیاهی استفاده شده است که خواص متعددی برای پوست دارد و توسط مشتریان زیادی مورد توجه قرار گرفته است.

6- رژلب مایع میلانو سوپر گلاس دبورا

خریدرژلب مایع میلانو سوپر گلاس دبورا

رژلب مایع سوپر گلاس دبورا پخش رنگ و درخشندگی بالایی دارد و بلافاصله پس از استفاده لب‌ها را براق و برجسته‌تر نشان می‌دهد. در ترکیب منحصر بفرد این رژ لب مایع از هیالورونیک اسید استفاده شده است که مانند اسفنج عمل می‌کند، به عمق لب ها وارد می‌شود، آب را جذب می‌کنند، لب‌ها را پر می‌کند و یک اثر حجم دهندگی فوری دارد. در نهایت این رژ لب مایع دبورا جلوه نهایی براقی دارد و روی لب‌ها سنگین نیست.

بافت ژلی این محصول به شکل ظریفی لب‌ها را می‌پوشاند و بدون ایجاد حالت چسبندگی، لب‌ها را نرم و آبرسانی می‌کند. مقدار بالای رنگدانه‌ها و پلیمرهای موجود در این رژ مایع با اثر درخشندگیشان، فقط با یکبار استفاده، نمای رنگی و درخشان لب‌ها را تضمین می‌کند و لب‌ها را به مدت طولانی نرم خواهد کرد. این رژ لب که غنی از ویتامین ای و روغن هسته انار است، لب‌ها را تغذیه و از آنها در مقابل آسیب عوامل محیطی و بالا رفتن سن محافظت می‌کند.

7- رژلب مایع مات دوسه

خریدرژلب مایع مات دوسه

رژلب مایع مات دوسه - doucce نوید دهنده قدرت ماندگار این رژ لب‌های مات است. این رژ لب‌های مات مایع با اپلیکاتور اعمال می‌شوند- که باعث شده است کاربرد شان روی لب ‌ها آسان شود. این رژلب، رنگ پس نمی‌دهد و در نتیجه هنگام غذا خوردن یا نوشیدن پخش نمی‌ شود. این یک رژلب مات عالی برای روزهای کاری پر مشغله است. این رژ لب‌ها را می‌توان به تنهایی یا در ترکیب با سایر رنگ‌ها استفاده کرد.

برند دوسه سایه‌هایی به رنگ نود قهوه ای دارد که برای آرایش به کار گرفته می‌شود. می‌توانید آن را با خط چشم دنباله دار همراه کنید و از خانه بیرون بزنید! زمانی که رژلب مات برای نخستین بار مد شد، برند آرایشی دوسه، رژلب‌های مات مایعی با ماندگاری بیشتر و قیمت‌های مقرون به صرفه وارد بازار کرد. این رژها دارای چندین رنگ بودند که با انواع لباس‌ها تناسب داشتند. در این مقاله به معرفی تعدادی از بهترین مارک‌های رژ لب مایع پرداختیم و به یکی از سوالات شما مانند چگونه رژ لب مایع بزنیم؟ پاسخ دادیم.امیدواریم تا با معرفی طیف وسیعی از انواع رژلب‌های مایع، شما را با محبوبترین و پرفروش‌ترین نمونه‌های این محصولات آشنا کرده باشیم. شما می‌توانید با توجه به نوع پوست لب خود و طبق سلیقه و نیاز‌تان، اقدام به خرید محصول مورد نظر از فروشگاه ریحا کنید. در ضمن اگر تجربه خاصی درباره تهیه و استفاده از هرکدام از این محصولات پرکاربرد دارید، حتما تجربیات‌تان را با ما در میان بگذارید و نظرات خود را برای ما ثبت کنید.

۱۱۸,۷۹۱
محصولات مرتبط
رژ لب مایع مات ماندگاری بالا ولوت شونSCHON 
۳۸۵,۰۰۰ تومان
شماره M21
شماره M21
شماره M22
شماره M22
شماره M31
شماره M31
+۵
تنوع
رژ لب مایع مات ماندگاری بالا رژبزهRouge baiser 
۶۳۸,۰۰۰ تومان
شماره 713
شماره 713
شماره 809
شماره 809
شماره 711
شماره 711
+۱۹
تنوع
رژ لب مایع مات ویتامینه نوتNote 
۴۴۷,۰۰۰ تومان
شماره 414
شماره 414
شماره 415
شماره 415
شماره 416
شماره 416
+۱۳
تنوع
رژ لب مایع مات ماندگاری بالا دوسهdoucce 
۶۵۳,۰۰۰ تومان
شماره 511
شماره 511
شماره 509
شماره 509
شماره 502
شماره 502
+۷
تنوع
رژ لب مایع براق ماندگاری بالا امیزینگ شاینی شونSCHON 
۳۷۷,۰۰۰ تومان
شماره S31
شماره S31
شماره S11
شماره S11
شماره S51
شماره S51
+۳
تنوع
رژ لب مایع مات ماندگاری بالا مخملی دبوراDeborah 
۳۱۰,۰۰۰ تومان
شماره 13
شماره 13
شماره 11
شماره 11
شماره 16
شماره 16
+۱۴
تنوع
رژ لب مایع براق ماندگاری بالا استین دوسهdoucce 
۶۲۷,۰۰۰ تومان
شماره 615
شماره 615
شماره 617
شماره 617
شماره 610
شماره 610
+۱۱
تنوع
رژ لب مایع مات ماندگاری بالا بلک دایموند مایMy 
۳۳۵,۰۰۰ تومان
شماره 03
شماره 03
شماره 02
شماره 02
شماره 06
شماره 06
+۱۳
تنوع
رژ لب مایع مات ماندگاری بالا سوپر استی میبلینMaybellineامکان ارسال فوری
۱,۱۶۲,۰۰۰ تومان
95
95
50 voyager
50 voyager
×45
45
+۲۲
تنوع
رژ لب مایع براق ویتامینه اورلان - اورلینOrlane 
۸۱۲,۰۰۰ تومان
شماره 01
شماره 01
شماره 04
شماره 04
شماره 06
شماره 06
+۴
تنوع
رژ لب مایع مات ویتامین E لیکوئید کیس دبیDebbyامکان ارسال فوری
۲۰۹,۰۰۰ تومان
09
09
×06
06
×07
07
+۴
تنوع
نویسنده :سحر غیاثی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
آرایش لب چه اهمیتی دارد؟
پاسخ:

از آنجایی که لب‌ها تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند، خانم‌ها همیشه به دنبال راه‌هایی برای زیبا و جذاب‌تر کردن آن‌ها هستند. رژ لب یکی از اصلی‌ترین ابزارهای آرایشی در بین خانم‌ها است که اگر به درستی از آن استفاده شود می‌تواند بر زیبایی ظاهری آن‌ها بیفزاید. معمولا خانم‌ها تصور می‌کنند رژ لب زدن کار خیلی راحتی است و نیاز به مهارت خاصی ندارد ولی اینطور نیست. برجسته‌تر نشان دادن لب‌ها یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های خانم‌هایی است که لب‌های نازکی دارند. 

چرا رژ لب های مایع طرفداران بیشتری دارند؟
پاسخ:

امروزه رژ لب‌های مایع به دلیل فانتزی و شاداب‌تر بودن، طرفداران بیشتری نسبت به رژ لب‌های جامد دارند. استفاده از رژ مایع و برق لب اصول و قوائدی دارد که اگر آن‌ها را به خوبی رعایت کنید زیبایی میکاپ و لب‌هایتان چندین برابر می‌شود. داشتن آرایش خوب و حرفه‌ای و رعایت قوانین زدن رژ مایع می‌تواند معجزه کند. در میان تمام ابزارهای آرایشی، رژ لب مایع یکی از کاربردی‌ترین‌ها است. بسیاری از خانم‌ها تصور می‌کنند که رژ مایع حتی احتیاج به آینه هم ندارد و به راحتی می‌توان آن را روی لب‌ها کشید.

برای زدن رژ لب مایع باید چه کنیم؟
پاسخ:

پیش از اینکه شروع به رژ لب زدن کنید، حتما از بالم لب و مرطوب کننده استفاده کنید. رژ لب‌های مایع به خاطر دوام و ماندگاری بالایی که دارند باعث خشک شدن بر روی پوست لب می‌شوند. خرید بالم لب و استفاده از آن قبل از زدن رژ باعث می‌شود تا لب‌ها ترک خورده و خشک نشوند. با زدن بالم لب، لب‌های شما هیدارته می‌شود، چین و چروک‌های سطح آن از بین می‌رود و آماده زدن رژ لب می‌شود. برای اینکه در محیط‌های گرم و داغ، اطراف لب‌ها دچار خشکی و پوسته پوسته شدن نشود، بهتر است اطراف لب‌ها را کانسیلر بزنید تا از بروز مشکلات پوستی جلوگیری شود.

رژ لب های مایع چند نوع هستند؟
پاسخ:

رژ لب‌های مایع در دو نوع متفاوت وجود دارند، که شامل رژ لب مایع براق و مات می‌شود. رژ لب‌های مایع براق باعث حجیم‌تر شدن لب‌ها می‌شوند و لب‌ها را خوش‌رنگ‌تر نشان می‌دهند. البته رنگ رژ لب نیز بسیار مهم و تاثیرگذار است. زمانی که آرایش چشم ساده و کمرنگ دارید می‌توانید از رژ لب مایع براق و تیره رنگ استفاده کنید. اما زمانی که آرایش چشم غلیظ و سنگین دارید بهتر است از رنگ‌های تیره و براق استفاده نکنید. 

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۱۱۸,۷۹۱ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید