یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
کانسیلر چیست و چه کاربردهایی دارد؟

کانسیلر چیست و چه کاربردهایی دارد؟

همه ما این تجربه را داشته ایم که بعد از کامل شدن آرایش همچنان جوش‌ها و التهابات پوستیکامل بر طرف نشده و هنوز بر روی پوست صورت‌ماننمایان است. در این صورت رضایتی که انتظارش را داشته‌ایم از آرایش‌مان نخواهیم داشت و به دنبال راهکارهایی برای حل این مشکل ناخوشایند خواهیم بود. در این شرایط همه ما به دنبال پیدا کردن ابزاری هستیم، که در رفع این مشکل به ما کمک کند. اگر می‌خواهید بدانید، در هنگام خریدلوازم آرایش، باید به سراغ کدام محصول آرایشی بروید، که باعث رفع شدن جوش‌ها و التهابات پوستی پس از پایان آرایش بشود،نباید از ضروری‌ترین لوازم آرایشی غافل شوید.

در ادامه این مقاله، راهکاریرا به شما ارائه می‌دهید، که به راحتیبتوانید مشکل نمایان بودن جوش صورت و التهابات را با وجود استفاده از کرم پودر برای‌تان رفع کند. در واقعیکی از لوازم آرایشی که در این موارد به شما کمک می‌کنند و این مشکل را رفع می‌کنند، کانسیلرها هستند.در ادامه این مقاله، به شما توضیح می‌دهیم، که چرا حتی اگر علاقه زیادی به لوازم آرایش مخصوص پوست ندارید، باز هم نباید از قدرت کانسیلرها غافل شوید.

کانسیلر چیست و چه کاربردی دارد؟

کانسیلر از کانسیل به معنای پوشاندن و مخفی کردن می‌آید و از آن برای پوشاندن جای جوش، لک های پوستی، تیرگی زیر چشم‌ها و مواردی از این قبیلاستفاده می‌شود. کانسیلرها دارای ویژگی و انواع مختلفی هستند که با توجه به نوع و رنگ پوست هر فرد و انواع مختلف آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. از کانسیلر می‌توان قبل یا بعد از کرم پودر استفاده کرد البتهبهتر است، بعد از کرم پودر از کانسیلراستفاده کنید. اگر قبل از استفاده از کانسیلر زیرسازی را به درستی انجام دهید، نیازی به استفادهاز مقدار زیادی کانسیلر نخواهید داشت. زمانی که آرایش‌تان تمام شد، برای از بین بردن ایرادها و ناهماهنگی‌ها و یک دست کردن آرایش کانسیلر به کمک شما می‌آید.

چگونه از کانسیلرها استفاده کنیم؟

معمولا با توجه به نیاز پوست، از کانسیلر برای زیر چشم، پیشانی، تیغه بینی، روی استخوان گونه، روی خط خنده، چانه و بالای لب استفاده می‌شود. همچنین میتوانید قبل از زدن رژ لب مقدار کمی‌ کانسیلر را بر روی لب‌تان بزنید و خط لب‌تان را محو کنید و بعد از رژ لب استفاده کنید. این کار باعث حجیم‌تر شدن لب و دوام بیشتر رژ لب شما میشود، همچنین رنگ روشن‌تر و بهتری به رژ لبتان می‌دهد.

با انواع کانسیلرها آشنا شوید!

کانسیلرها انواع مختلفی دارند و به روش های مختلفی می‌توان از آن ها استفاده کرد، که در ادامه این مقالهبه توضیح مختصری از هر کدام می‌پردازیم.

کانسیلر استیکی یا ماتیکی (Sticky concealer)

ظاهر این کانسیلرها بسیار شبیه به رژ لب‌های جامد است و برای پوست‌های نرمال تا خشک مناسب به نظر می‌رسد. از این نوع کانسیلر بیشتر برای پوشش بر روی بینی و اطراف لب استفاده میشود و بهتر است خود کانسیلر، مستقیم روی پوست کشیده نشود.برای استفاده از این نوع کانسیلر، می‌توانیداز نوک انگشت یا یک براش مخصوص استفاده کنید.

کانسیلر کرمی (Creamy concealer)

کانسیلرهای کرمیبرای پوست‌های معمولی، خشک و حساس مناسب است. معمولا آرایشگران توصیه می‌کنند، کهاز کانسیلر کرمی برای جاهایی از پوست با چروک بیشتر، استفاده نشود. این نوع کانسیلر نیز درست مانند کانسیلر استیکی، بهتر است مستقیم بر روی پوست کشیده نشود و برای استفاده از آن، از نوک انگشت یا براش استفاده کنید.

کانسیلر مایع (Liquid concealer)

این کانسیلر بر خلاف دو نوع قبل برای پوست‌های بسیار خشک توصیه نمی‌شود و بیشتر برای انواع پوست‌های مختلط ومخصوصا پوست های چرب مناسب است. کانسیلر مایع برای پوشاندن جای جوش و چین‌ وچروک‌ها کاربرد زیادی دارد. بهتر است، زمانی از این کانسیلر استفاده کنید، که عجله ای برای آرایش کردن ندارید، چون برای ایجاد لایه بر روی پوست به زمان بیشتری نیاز دارید. همچنین برای کسانی که در امر آرایش چندان حرفه‌ای نیستند، پیشنهاد میشود که در هنگام خرید لوازم آرایش، یک کانسیلر مایع نیز تهیه کنند.

کانسیلر مدادی (Pencil concealer)

اگر به دنبال کانسیلری هستید، که برای فصول گرم و تابستان مناسب باشد، کانسیلر مدادی می‌‌‌‌‌‌تواند انتخاب خوبی باشد. از این کانسیلر برای پوشش نقاطیاستفاده می‌شود و برای پوشاندن جوش‌ها و لک‌های کوچک کاربرد زیادی دارد.

آیا کالر کارکتور، همان کانسیلر است!

کالر کارکتورها یا تصحیح کننده‌های رنگ، کانسیلر‌هایی رنگی هستند، که برای پنهان کردن ایرادهای پوستی از جمله قرمزی، کبودی و رنگ پریدگی پوست از آن‌ها استفاده میشود. کالر کارکتورها معمولا برای خنثی کردن رنگهای نامطلوب پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند. بر خلاف تصور عموم کانسیلرها و کرم پودرها به هیچ عنوان چین و چروک‌های پوست را از بین نمی‌برند و در صورتی‌ که از آن‌ها استفاده‌نادرست شود، حتی باعث بیشتر دیده شدن این چین و چروک‌ها نیزمیشود.

انواع کالر کارکتورها!

برای استفاده از کالر کارکتورها باید به این نکته توجه کنید، که قبل از استفاده از آن‌هاحتما از کرم‌های مرطوب کننده برای مرطوب کردن محل مورد نظر استفاده کنید. کالر کارکتورها دارای طیف‌هایرنگی متنوعی هستند، که در ادامه به توضیح و کاربرد هر کدام از آن‌ها می پردازیم.

کالر کارکتور زرد

تن رنگ زرد برای هر پوستی مناسب است و معمولابرای محو کردن لک‌های تیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. مثلا کبودی‌هایی که در اثر عمل بینی یا موارد دیگر بر روی پوست ایجاد شده است، با استفاده از این کالر کارکتور قابل اصلاح است.

کالر کارکتور نارنجی

کالر کارکتور نارنجی برای افراد سبزه و کسانی که پوست متمایل به تیره دارند، انتخاب مناسبی است. این رنگ متضاد با کبودی و بنفش است و برای محو کردن لکهای قهوه ای پوست و کبودیهای متمایل به بنفش و آبی تیره استفاده می‌شود. در هنگام خرید این رنگ از کالر کارکتور، پیش از خرید، حتماآن را در اطراف دهان خود تست کنید.

کالر کارکتور سبز

کالر کارکتور سبز به خوبی می‌تواند تن قرمزی پوست را خنثی کند. این رنگ برای اصلاح کردن قرمزی جوش، التهاب پوست، حساسیت‌های پوستی و گوشه‌های بینی کاربرد دارد. اگر به ‌صورت مادرزادی دارای لک‌های قرمز یا ماه‌ گرفتگی در صورت‌تان هستید، برای محو کردن آن‌ها می‌توانید از رنگ سبز استفاده کنید.

کالر کارکتور بنفش

این رنگ از کالر کارکتور برای پوشش پوستهای متمایل به زرد و رنگ پریده بسیار مناسب است. همچنین اگر صورت‌تان کمی متورم شده باشد، می‌توانید از این رنگ برای پوشاندن آن استفاده کنید. این کالر کارکتور برای زمانی که پوست شما در اثر آفتاب گرفتن دو رنگ شده باشد، نیز قابل استفاده است.

چگونه از کالر کارکتور استفاده کنیم؟

اکنون که با انواع کالر کارکتورها و کاربردهای‌شان آشنا شدیم، باید نحوه استفاده از آن‌ها را هم یاد بگیریم تا به نتیجه مطلوب برسیم. در استفاده از این لوازم آرایشی باید به چند نکته بسیار مهم توجه کنید. کانسیلر و کارکتورها فقط برای یکسان کردن رنگ پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند و به هیچ عنوان چروک‌ها را از بین نمی‌برند. برای آرایشهای روزمره نیازی به استفاده از تمام رنگ‌های کالر کارکتورها نیست.

افرادی که سن پوستی بالاتری دارند، باید به این نکته توجه کنند که در استفاده از کانسیلر افراط نکنند، زیرا این کار باعث بروز بیشتر چروک‌های پوست‌شان میشود. هرچه لایه نازکتری از آن بر روی پوست زده شود، آرایش شما طبیعیتر و پوشش دهی بهتری خواهد داشت. همچنین برای افراد مسن که چروک‌های بیشتری دارند بهتر است، به جای اسفنج از براش استفاده شود. اگر می‌خواهید آرایش بهتری داشته باشید، سعی کنید کانسیلری که انتخاب می‌کنید، یک درجه روشن‌تر از رنگ کرم پودرتان باشد.

نحوه استفاده از کانسلیر برای زیر چشم

اکثر خانم‌ها از این که بعد از استفاده از کانسیلر زیر چشم‌شان بیشتر چروک میشود، شکایت دارند. اما نگران نباشید، ما به شما خواهیم گفت که با رعایت چند نکته ساده، چگونهتا حد زیادی از این مشکل خلاص شوید. برای زدن کانسیلر در زیر چشم، بایداز پایین چشم به سمت بالا شروع به ضربه زدن کنیم. برای این‌ کار می‌توان از اسفنج، براش و یا انگشت استفاده کرد.

وسیله‌ای که برای این کار استفاده میشود، حتما باید مرطوب باشد. یکی از دلایلی که بعد از استفاده از کانسیلر، زیر چشم بیشتر چروک می‌شود خشکی زیاد پوست است. به این نکته توجه کنید، که اگر از کانسیلر برای زیر چشم استفاده می‌کنید، قبل از استفاده حتما باید زیر چشم مرطوب شود و کرمی که برای این کار استفاده می‌کنید، نباید خیلی چرب باشد، زیرا چربی زیاد به اصطلاح باعث تکهتکه شدن و تکانخوردن کانسیلر شما می‌شود.

پس از مرطوب کردن قسمت مورد نظر کمی صبر کنید، تا کرم یا روغن جذب پوست شود و بلافاصله بعد از آن از کانسیلر استفاده نکنید. همیشه سعی کنید با ضربه زدن کانسیلر را به جهات دیگر پخش کنید و به صورت مالشی و کشیدن این کار را انجام ندهید. کانسیلرهایی با رنگ روشن می‌توانند پف زیر چشم ها را تا حد زیادی برطرف کنند. بعد از استفاده از کانسیلر، مکث نکنید و سریع کرم پودر را بزنید، در غیر این صورت کانسیلر بر روی پوست خط میاندازد و ثابت نمیشود.تمام مواردی که در رابطه با کانسیلر و نحوه استفاده از آن گفته شد، زمانی کارآمد است، که از یک برند خوب و با کیفیت استفاده کنید.

بهترین کانسیلرها از برندهای روز دنیا

برند مک، برند میبلین، برند لانکوم، برند الیزابت آردن، برند آون، برند ال ای گرل پرو، برند اوربن دیکی، برند ان وای اکس، برند میکاپ فور اور، برند تارت، برند نارس و سایر برندهای شناخته شده، همگی یک یا چند کانسیلر در شکل‌های مختلف تولید کرده‌اند.اگر به دنبال کانسیلرهای پر فروش هستید، می‌توانید از کانسیلرهای برند میبلین، تارت، بورژوا، کالیستا، مک و وت ان وایلد استفاده کنید.

حتما می‌دانید که خرید لوازم آرایش یکی از کارهایی است که باید با دقت و حوصله انجام شود، چون در غیر این صورت نه تنها بر زیبایی شما تاثیری ندارد، بلکه ممکن است فقط کیف پول‌تان را خالی کند و باعث ایجاد حساسیت بر روی پوست‌تان شود. در دنیای امروز که انواع و اقسام لوازم آرایشی با برندهای مختلف در بازار موجود است، شاید خرید این لوازم کمی سخت و گیج کننده باشد. اما گذاشتن کمی وقت و جستجو در فروشگاههای معتبر اینترنتی، که مشخصات محصول را به صورت دقیقتوضیح داده‌اند، میتواند تا حد زیادی کار شما را ساده‌تر کند.

شاید دیگر وقت آن رسیده است، که در دنیای مدرن امروز لوازم آرایش‌های جدید را در سبد خرید خود جای دهیم و لذت خرید بهترین لوازم آرایشی را تجربه کنیم. در ادامه این مقاله ما قصد داریم شما را با چند نمونه از کانسیلرهای محبوب و پرطرفدار را از دسته پرفروشترین محصولات مرتبط موجود درفروشگاه ریحا آشنا کنیم. این کالاها در انواع برندهای مختلف و با ضمانت کیفیت و اصل بودن 100٪ کالا به شما معرفی می‌شوند. شما می‌توانید هریک از این محصولات را با توجه به طیف رنگی یا ویژگی‌های پوستی خود تهیه فرمایید. کلیک بر روی هایلایت خرید محصول، امکان خرید این کالاهای پیشنهاد شده را از طریق وب سایت فروشگاه آنلاین ریحا فراهم می‌کند.

1- کانسیلر هلثی میکس بورژوآ

خریدکانسیلر هلثی میکس بورژوآ

کانسیلر مدل هلثی میکس محصولی پرطرفدار از شرکت بورژوآ است که به سرعت نشانه‌های خستگی را از چهره شما محو می‌کند. این کانسیلر با اپلیکاتور ویژه به راحتی روی پوست سر می‌خورد. به این ترتیب راحت روی پوست می‌نشیند و سیاهی و پف را بدون ماسیده شدن و ایجاد خط پنهان می‌کند. . این محصول فقط برای سیاهی زیر چشم نیست بلکه از آن برای رفع قرمزی و نیز می‌توانید استفاده کنید. بنابراین کانسیلر مدل هلثی میکس بورژوآ را حتی افرادی که چشم حساسی دارند راحت استفاده می‌کنند.

این کانسیلر بافتی نرم و سبک دارد که راحت جذب پوست می‌شود. علاوه بر این با قدرت بالای پوشانندگی باعث یکدست شدن پوست می‌شود این کانسیلر با آبرسانی باعث هیدراته و درخشندگی پوست می‌شود. در این محصول از ویتامین‌های E، B5 وC استفاده شده است. این ویتامین‌ها به پوست طراوت، شادابی می‌دهند. این محصول برای استفاده روزانه مناسب است.همچنین این کانسیلر با سه رنگ تیره، متوسط و روشن تهیه شده است. شما با توجه به رنگ پوست خود می‌توانید از این محصول استفاده کنید.

2- کانسیلر کانسیل اند دیفاین رولوشن

خریدکانسیلر کانسیل اند دیفاین رولوشن

برند رولوشن متعلق به کمپانی Tam Beauty کشور انگلستان است. همانطور که از اسم برند Revolution (انقلاب) معلوم است، این برند در تولید محصولات آرایشی و مراقبتی پوست دردنیا انقلاب به پا کرده است. این برند همواره محصولات خود را با توجه به نیاز جامعه تولید و به‌روزرسانی می‌کند. با این وجود قیمت مناسب محصولات این برند باعث شده است که همه بتوانند از آن استفاده کنند.

علاوه بر موارد بالا این برند در تولید بیشتر محصولات خود از مواد گیاهی استفاده می‌کند. همچنین این برند در تولید و تست محصولات خود از حیوانات استفاده نمی‌کند. این برند کانسیلر کانسیل اند دیفاین خود را نیز با مواد طبیعی و گیاهی (روغن کرچک، چای سبز) تولید کرده است. همچنین فرمول خاص این محصول باعث مقاومت آن در برابر رطوبت و عرق کردن است.

3- کانسیلر انیستنت ایج روایند اریزر میبلین

خریدکانسیلر انیستنت ایج روایند اریزر میبلین

شرکت میبلین که یکی از بهترین برندهای آرایشی در فرانسه است، کانسیلر مدل انیستنت ایج روایند را برای شما خانم‌های حساس و حرفه‌ای که به زیبایی صورتتان اهمیت می‌دهید، معرفی و پیشنهاد می‌کند. کانسیلر انیستنت ایج روایند اریزر میبلین پوشش‌دهی فوق‌العاده‌ای داشته و به صورت یکدست بر پوستتان پخش می‌شود. هم‌چنین به دلیل بهره‌گیری از خاصیت آنتی باکتریالی، از پوستتان در برابر رویش جوش و آکنه نیز محافظت می‌کند.

این محصول معرکه حاوی عصاره گوچی بری بوده که به طور فوق‌العاده‌ای در کلاژن‌سازی پوست و با جلوگیری از پیری زودرس، به جوان شدن آن کمک می‌کند. هم‌چنین خواص آنتی اکسیدانی داشته و با مبارزه با رادیکال‌های آزاد، باعث درمان التهاب و قرمزی‌های ناشی از خستگی نیز می‌شود. از طرفی با قدرت SPF 18 به کاهش تاثیرات اشعه‌های مضر نور خورشید کمک کرده و مانع از آسیب به پوستتان می‌شود. هم‌چنین رطوبت پوست را تامین کرده و با ماندگاری فوق‌العاده، تا مدت‌ها به همان شکل اولیه باقی می‌ماند.

4- کانسیلر اینفایلیبل لورآل

خرید کانسیلر اینفایلیبل لورآل

برند لورال فرانسه یکی از بهترین‌های دنیا در تولید لوازم آرایشی است. رسالت این برند از ابتدای کار زیبایی و سلامت پوست خانم‌ها بوده است. به‌خاطر همین رسالت این برند مواد تشکیل‌دهنده محصولات خود را با علم و تکنولوژی‌های جدید مرتباً به‌روز می‌کند کانسیلر مدل اینفایلبل محصولی بیشتر از یک کانسیلر است. این محصول با فرمول الاستیک و رنگ‌دانه‌های بالا تولید شده است. این فرمول باعث پوشش کامل ایرادات می‌شود.

همچنین این محصول سبک است و شما هنگام استفاده روی پوست احساس سنگینی نمی‌کنید. فرمول خاص این کانسیلر از ایجاد چروک، پوسته پوسته شدن و تشکیل خط روی پوست جلوگیری می‌کند. این‌جوری پوست شما صاف، یکدست و آماده آرایشی زیبا می‌شود. همچنین این کانسیلر خاصیت ضد آب دارد و در برابر تعریق و رطوبت مقاوم است. در نتیجه این محصول از قدرت ماندگاری بیشتری نسبت به کانسیلرهای معمولی برخوردار است.

5- کانسیلر مایع اتودی کلارنس

خریدکانسیلر مایع اتودی کلارنس

کانسیلر مایع اتودی کلارنس یکی از محصولات فوق العاده برای زیر سازی در آرایش است که به شما کمک‌‌‌ می‌‎کند پوستی صاف و یک دست داشته باشید. با استفاده از این محصول آرایش شما به زیبایی دو چندان خواهد رسید. این محصول از جلوگیری از ریزش آرایش شما نیز کمک خواهد کرد. میزان پوشش این کانسیلر بسیار بالا ست و پوست شما را درخشان و زیبا‌‌‌ می‌‎کند.

این محصول توسط برند معتبر کلارنس که از شرکت‌‌‌ها‎ی معتبر و معروف در حوزه لواز آرایش‌‌‌ می‌‎باشد تولید و عرضه شده است. کانسیلر مایع اتودی کلارنس همان طور که از نامش مشخص است از انواع مایع‌‌‌ است که طبق گفته آرایش گر‌‌‌ها‎ی حرفه ای در سطح کشور بهترین مدل کانسیلر‌‌‌ می‌‎باشد. با استفاده از کانسیلر مایع اتودی کلارنس تیرگی دور چشم‌‌‌ها‎ی از بین‌‌‌ می‌‎رود و همچنین موجب‌‌‌ می‌‎شود تا آرایش روی صورت تثبیت شده و دچار ریزش نشود.

6- کانسیلر درس می پرفکت دبورا

خریدکانسیلر درس می پرفکت دبورا

کانسیلر مایع درس می پرفکت دبورا با جلوه‌ای طبیعی تمام تیرگی‌های پوست چهره و اطراف چشم و ناهمگونی‌های پوست صورت را می‌پوشاند و زیبایی چهره را افزایش می‌دهد. این کانسیلر عیوب پوستی و نواقص چهره را به خوبی می‌پوشاند و پوستی یکدست و طبیعی را به شما هدیه می‌دهد. بافت این محصول بسیار سبک است و روی پوست احساس سنگینی ندارد.

کانسیلر دبورا با پوشاندن تیرگی و پف اطراف چشم، ظاهری جوان‌تر و بهتر به چهره می‌دهد و با کاهش و پوشاندن ایرادات جزئی پوست، آن را درخشان و هموار می‌کند. این کانسیلر 24 ساعته ضد حساسیت است و برای انواع پوست‌ها مناسب است. این کانسیلر کاربرد آسان و رنگبندی متنوعی دارد. بافت مایع و سبکی این محصوا جادویی به خوبی روی پوست می‌نشیند و با ماندگاری بالای خود جلوه‌ای طبیعی به چهره می‌دهد.

7- کانسیلر کانتور استیکی پیر رنه

خریدکانسیلر کانتور استیکی پیر رنه

محصولات برند Pierre Rene در کنار خاصیت آرایشی خود، پوست را تغذیه و از سلامت آن مراقبت می‌کنند. این برند امروزه به خاطر کیفیت، اثر بخشی و عملکرد بالای محصولات خود در دنیا محبوبیت پیدا کرده است. این برند برای کمک به خانم‌ها در نشان دادن زیبایی طبیعی خود کانسیلر کانتور استیکی را تولید کرده است. این کانسیلر دارای 6 رنگ برای رنگ پوست‌های مختلف است. همچنین این محصول برای استفاده انواع پوست (خشک، چرب، معمولی و مختلط) مناسب است.

با توجه به اندازه و حالت رژ لبی شما همیشه می‌توانید آن را همراه خود داشته باشید. این کانسیلر با پوشانندگی بالا به‌صورت حرفه‌ای همه ایرادات پوستی را که می‌خواهید مخفی می‌کند. کانسیلر پیر رنه بافتی نرم با ماندگاری و قدرت جذب بالا دارد. این محصول بدون ماسیدگی روی پوست می‌نشیند و ظاهر طبیعی به چهره شما ‌می‌دهد. همچنین این محصول خاصیت آنتی اکسیدان و آبرسانی دارد. خواص گفته شده باعث شادابی پوست دور چشم و نشان دادن بیشتر زیبایی چشم‌های شما می‌شود.

امیدواریم که مطالب گفته شده به اندازه کافی برایتان مفیده بوده باشد. در این مقاله سعی کردیم تعدادی از پرفروشترین کانسیلرهای پرطرفدار و اورجینال را در انواع برندهای مطرح جهانی به شما معرفی کنیم تا به کمک آن‌ها آرایشی یکدست و طبیعی داشته باشید. شما می‌توانید با کلیک بر روی گزینه خرید محصول و طبق سلیقه‌تان، برای تهیه کانسیلر مورد نیاز خود از طریق وب سایت ریحا اقدام کنید. همچنین اگر تجربه استفاده این محصولات را دارید، حتما از دیدگاه خود برای ما بگویید و نظرتان را برای ما ثبت کنید.

۱۷۱,۸۸۸
محصولات مرتبط
کانسیلر مینرال نوتNote 
۵۴۲,۰۰۰ تومان
شماره 201
شماره 201
×شماره 202
شماره 202
×شماره203
شماره203
کانسیلر 24 ساعته پرفکتDeborah 
۳۵۰,۰۰۰ تومان
شماره 03
شماره 03
×شماره 01
شماره 01
×شماره 00
شماره 00
+۲
تنوع
کانسیلر استیکی دوسهdoucce 
۵۲۰,۰۰۰ تومان
شماره CYM4
شماره CYM4
شماره CYM5
شماره CYM5
شماره CRL2
شماره CRL2
+۳
تنوع
کانسیلر استیکی کرم روبی سانRubi Sun 
۱۹۴,۰۰۰ تومان
شماره 13
شماره 13
شماره 14
شماره 14
×شماره 11
شماره 11
+۱
تنوع
کانسیلر فیت می میبلینMaybelline 
۷۷۳,۰۰۰ تومان
15 (Fair)
15 (Fair)
20 (Sand)
20 (Sand)
10 (Light)
10 (Light)
+۲
تنوع
کانسیلر جنتل تاچ بلک دایموند مایMy 
۲۹۱,۰۰۰ تومان
10-Smooth
10-Smooth
20-Soft
20-Soft
30-Tender
30-Tender
کانسیلر دور چشم تریو اکتیو پرایمPRIME 
۱۷۹,۰۰۰ تومان
شماره 102
شماره 102
شماره 101
شماره 101
کانسیلر مدل ریدینت کرمی نارسNars 
۲,۹۹۳,۰۰۰ تومان
Cannelle
Cannelle
Café Con Leche
Café Con Leche
Café au lait
Café au lait
+۲۶
تنوع
پالت کانسیلر کرمی گلدن رزGolden Roseامکان ارسال فوری
۴۵۰,۰۰۰ تومان
01
01
02
02
کانسیلر مایع تیوپی سوپر استی میبلینMaybellineامکان ارسال فوری
۱,۲۶۵,۰۰۰ تومان
30  HONEY
30 HONEY
05 ivory
05 ivory
10 fair
10 fair
+۱
تنوع
کانسیلر استیکی سری فول کاوریج نوتNote 
۲۵۶,۰۰۰ تومان
02Beige
02Beige
01Ivory
01Ivory
04medium sand
04medium sand
+۱
تنوع
کرم پودر مات اکتیو ایزادوراIsadora 
۴۲۰,۰۰۰ تومان
20-Almond
20-Almond
10-fair
10-fair
16-Warm Beige
16-Warm Beige
+۴
تنوع
نویسنده :سحر غیاثی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
کانسیلر چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
پاسخ:

کانسیلر از کانسیل به معنای پوشاندن و مخفی کردن می‌آید و از آن برای پوشاندن جای جوش، لک های پوستی، تیرگی زیر چشم‌ها و مواردی از این قبیل استفاده می‌شود. کانسیلرها دارای ویژگی و انواع مختلفی هستند که با توجه به نوع و رنگ پوست هر فرد و انواع مختلف آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. از کانسیلر می‌توان قبل یا بعد از کرم پودر استفاده کرد البته بهتر است، بعد از کرم پودر از کانسیلر استفاده کنید. اگر قبل از استفاده از کانسیلر زیرسازی را به درستی انجام دهید، نیازی به استفاده از مقدار زیادی کانسیلر نخواهید داشت. زمانی که آرایش‌تان تمام شد، برای از بین بردن ایرادها و ناهماهنگی‌ها و یک دست کردن آرایش کانسیلر به کمک شما می‌آید.

چگونه از کانسیلرها استفاده کنیم؟
پاسخ:

معمولا با توجه به نیاز پوست، از کانسیلر برای زیر چشم، پیشانی، تیغه بینی، روی استخوان گونه، روی خط خنده، چانه و بالای لب استفاده می‌شود. همچنین میتوانید قبل از زدن رژ لب مقدار کمی‌ کانسیلر را بر روی لب‌تان بزنید و خط لب‌تان را محو کنید و بعد از رژ لب استفاده کنید. این کار باعث حجیم‌تر شدن لب و دوام بیشتر رژ لب شما میشود، همچنین رنگ روشن‌تر و بهتری به رژ لبتان می‌دهد.

کانسیلر استیکی چیست؟
پاسخ:

ظاهر این کانسیلرها بسیار شبیه به رژ لب‌های جامد است و برای پوست‌های نرمال تا خشک مناسب به نظر می‌رسد. از این نوع کانسیلر بیشتر برای پوشش بر روی بینی و اطراف لب استفاده میشود و بهتر است خود کانسیلر، مستقیم روی پوست کشیده نشود. برای استفاده از این نوع کانسیلر، می‌توانید از نوک انگشت یا یک براش مخصوص استفاده کنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۱۷۱,۸۸۸ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید