یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
9 عطر زنانه‌ ای که آقایان را جذب و تحریک می‌کند

9 عطر زنانه‌ ای که آقایان را جذب و تحریک می‌کند

اینکه همیشه رایحه ای خوب از پوست و لباس‌های شما متصاعد شود و حس خوبی به اطرافیان‌تان بدهد، با انتخاب یک عطر زنانه خاص برای ساختن لحظاتی عاشقانه با شریک زندگی‌تان کاملا تفاوت دارد. پیش از انتخاب یک عطر زنانه برای جذب و تحریک آقایان، لازم است، که در مورد ذائقه و حساسیت‌های آن‌ها اطلاعات کسب کنید.

واضح است، که یک رایحه خاص با فرمول مشخص برای جذب روحیات آقایان وجود ندارد و یک رایحه برای هر مردی با توجه به سلیقه و طبعی که دارد، تاثیرگذار و محرک است. البته که عطرهایی با ماندگاری بالا، رایحه‌ای گرم و سنگین و زنانه و دارای خط بو، می‌توانند در جلب نگاه همه آقایان موثر باشند، اما برای آنکه بتوانید با یک رایحه خوب، شریک زندگی‌تان را به سمت خودتان جذب کنید، باید دید و شناخت وسیع‌تری نسبت به روحیات مرد مورد علاقه خود و حتی نسبت به انواع رایحه‌ها و گروه‌های بویایی داشته باشید.

اگر می‌خواهید با استفاده از رایحه یک عطر خوب، بیشتر مورد توجه بیشتر مرد مورد علاقه خود قرار بگیرید، بهتر است، با توجه به علایق و سلایق او درباره خرید یک عطر تصمیم بگیرید. مثلا ممکن است شما به سراغ عطری گرم و بسیار محرک بروید، اما فرد مورد نظر شما به رایحه‌های گرم حساس باشد و از استشمام آن دچار سردرد شود. طبیعی است، که اگر هنگام ملاقات با مرد زندگی‌تان، از آن عطر استفاده کنید، او به جای جذب شدن به طرف‌تان، از شما دوری خواهد کرد، پس بهتر است قبل از هر انتخابی، شرایط همسر و عشق خود را در نظر بگیرید.

برای اینکه با عطرهای محرک برای زنانه هم اشنا شوید مقاله "عطر محرک زنانه " را مطالعه کنید. حالا بهتر است برویم سر اصل مطلب!‌ اغلب شما می‌دانید، که رایحه‌ها قدرت زیادی دارند. رایحه‌ها حتی قدرت تحریک و دیوانه کردن آقایان را دارند. بنابراین در مورد زنان زیبای امروزی، استفاده از رفتار ظریف، پوشیدن لباس‌های فاخر و داشتن تیپی زیبا برای جلب نگاه و توجه آقایان کافی نیست، بلکه استفاده از رایحه‌ای روح‌نواز، رویایی و مطابق با روحیات کاملا زنانه لازم است، تا بتوانند توجه و نظر مرد مورد علاقه خود را بیشتر جلب کنند.

اگر شما هم به عنوان یک خانم خوش سلیقه و خوش تیپ، دوست دارید در بین عطرهای خود، یک عطر محرک مردانه داشته باشید، در ادامه همراه ما باشید. در این مقاله ما 10 عطر جذاب از برندهای معروف و شناخته شده را با رایحه‌های خوش و تحریک کننده برای آقایان به شما معرفی می‌کنیم.

1- ادوپرفیوم بلک اوپیوم از برند فرانسوی ایوسن لورن

ادوپرفیوم بلک اوپیوم از برند فرانسوی ایوسن لورن

خرید عطر ایوسن لورنبلک اوپیوم

ایوسن لورن، این بار با خلق بلک اوپیوم، گامی نو در ایجاد رایحه‌ای معکوس و متفاوت توسط برداشته است. این ادوپرفیوم گرم، شیرین و جذاب زنانه که رایحه‌ای بسیار محرک برای آقایان دارد، در سال 2014 توسط برند فرانسوی عطر Yves Saint Laurent به بازار معرفی و عرضه شد.

طراح این عطر اغواگر و شرقی تند، کسی نیست جز عطرساز معروفی به نام ناتالی لارسن (Nathalie Lorson) که با طراحی رایحه عطر مردانه لالیک انکر نویر (Lalique Encre Noir) به شهرت رسید. البته برای ساخت این عطر فوق‌العاده جذاب و زنانه عطرسازان دیگری همچون الیور کرسپ (Olivier Cresp)، ماریه سالامگنه (Marie Salamagne) و هونوراین بلنک (Honorine Blanc) با ناتالی لارسن همکاری کرده‌اند.

در ساختار رایحه این عطر گرم و شیرین، بوی خوش کارامل و وانیل با رایحه شیرین و سوخته عسلی وانیلی در نت اولیه بسیار پررنگ به مشام می‌رسند و این در حالی است که عطر گل‌ها در رایحه پایانی ظهور عطر ظهور پیدا می‌کند. البته براساس استانداردهای رایج در عطرسازی کلاسیک رایحه روغن گل‌ها باید در نت میانی خودنمایی کند، اما در بلک اوپیوم این روایح در نت پایانی ظهور پیدا می‌کنند.

همین موضوع، کاملا خلاف قوانین عطرسازی کلاسیک و کلیشه‌های مرتبط به آن است. بنابراین ایوسن لورن با معرفی این ادوپرفیوم زنانه به خلقی نو پرداخته و پا را از کلیشه‌ها و هنجارها فراتر گذاشته است. در نتیجه این امر، مدل تبلیغاتی انتخابی این برند برای عطر Black Opium نیز باید بیانگر چنین ساختار نوگرایانه و غیر کلیشه‌ای باشد.

اگر با دقت در تصاویر ‏تبلیغاتی‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ عطر نگاه کنید، متوجه می‌شوید، که مدل انتخابی ایوسن لورن برای بلک اوپیوم، دختری جوان و که تداعی‌گر شخصیت‌های سبک راک در موسیقی است. از آنجایی که همواره میان سبک راک و رنگ مشکی پیوندی بسیار قوی برقرار بوده است، بنابراین این مدل، دختری با موهای سیخ سیخ است که به رنگ مشکی تمایل دارد.

از روی عکس و ژست چهره تبلیغاتی این عطر می‌توان فهمید که این دختر، کمی لجباز، گستاخ و نافرمان است و خشونتی از نوع مردانه نیز تا حدودی در وجود او دیده می‌شود. این دختر کفش‌های پاشنه بلند خود را به پا می کند و برخلاف اغلب زنان، نیمه شب‌ها از خانه خارج می‌شود و به محله‌های پایین می‌رود.

2- ادوپرفیوم هانر از برند عمانی آمواج

ادوپرفیوم هانر از برند عمانی آمواج

خرید عطر آمواجهانر

برند عمانی آمواج (Amouage) در سال 2011 عطری به نام هانر (Honour) به معنی افتخار را به بازار معرفی و عرضه کرد. ادوپرفیوم زنانه هانر رایحه‌ای جذاب، اغواگر و با ماندگاری خوب دارد. این عطر پرطراوت، دارای غالبی از گل‌های سفیدی همچون گل گاردنیا، گل مریم، گل یاسمن سفید و گل زنبق دره دارد.

رایحه دراماتیک و شرقی گل‌دار هانر آمواج با الهام از یک اپرای تلخ ایتالیایی با نام خانم پروانه (Madama Butterfly) ساخته شده است. اپرای خانم پروانه یک تراژدی کوتاه از ازدواج زنی ژاپنی با یک مرد آمریکایی است، که در مسیر زندگی‌شان مشکلاتی پیش می‌آید و زن داستان در نهایت خودکشی می‌کند.

این عطر عمانی رایحه‌ای محرک، خنک و شیرینی دارد و اگر از این عطر استفاده کنید، آقایان اطراف، رد بوی این ادوپرفیوم را دنبال خواهند کرد. شیشه این عطر از کریستال سفید رنگ ساخته شده است و درب آن مانند یک گنبد طلایی رنگ روی شیشه سوار شده است.

3- ادوپرفیوم لاپتیت روب نویر از برند فرانسوی گرلن

ادوپرفیوم لاپتیت روب نویر از برند فرانسوی گرلن

خرید عطر گرلنلاپتیت روب نویر

عطر فرانسوی La Petite Robe Noire دریچه‌ای جدید با حسی لوکس به جهان عطرهای خوش طعم است. این عطر زنانه اغواگر در سال 2012 توسط برند عطر و ادکلن Guerlainبه بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی شد. لاپتیت روب نویر، رایحه‌ای شرقی وانیلی دارد که توسط عطرسازی برجسته به نام تیری واسر (Thierry Wasser) طراحی شده است.

رایحه عطر زنانه لاپتیت روب نویر فرانسوی از روح مدرن، ظریف و ابدی به وسعت لباس کوچک مشکی رنگ الهام گرفته شده است. لباس زنانه­ حک شده بر روی بطری عطر نیز نمایانگر زیبایی، جذابیت و شیک­ پوشی یک زن پاریسی است. شیشه این عط همچنین یادآور خانه‌های تاریخی همچون L`Heure Bleue است.

رایحه این محصول با شروعی هیجان انگیز و ترکیبی خوش‌طعم از توت قرمز، آلبالو و بادام و ترنج آغاز می‌شود و در ادامه با خط بوی گل رز، گل رز طائف، چای و شیرین بیان ادامه پیدا می‌کند. نقطه هیجان انگیز این عطر آنجایی است، که رایحه بسیار ملایمی از ترکیب گل زنبق، بادیان رومی، دانه تونکا، وانیل و نعناع هندی متصاعد می‌شود. این عطر زنانه یک بار دیگر به همگان ثابت می‌کند، که برند فرانسوی Guerlain در ساخت عطرهای جذاب و اغواگر بسیار متخصص و حرفه‌ای است.

4- ادوپرفیوم نارسیسو رژ از برند آمریکایی نارسیسو رودریگرز

ادوپرفیوم نارسیسو رژ از برند آمریکایی نارسیسو رودریگرز

خرید عطر نارسیسو رودریگز نارسیسو رژ

ادوپرفیوم Narciso Rouge، از برند آمریکایی نارسیسو رودریگرز، احساسات پرشور و آتشین را انعکاس می‌دهد. این عطر زنانه، رایحه‌ای اغوا کننده با حرارت و تندی نادر دارد. رنگ قرمز شیشه این عطر احساسات را برمی‌انگیزد و نمادی از عشق و جذابیت هیجان انگیز است.

برند نارسیسو رودریگرز، این عطر جذاب و محرک را که رایحه‌ای گل‌دار چوبی مشک‌دار دارد، در سال 2018 به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی کرد. رایحه این ادوپرفیوم معتدل و ملایم توسط عطرسازی به نام سونیا کانستنت (Sonia Constant) طراحی و خلق شده است.

این عطر، با وجود رایحه مشک، به همراه دسته گلی از رز بلغاری و زنبق جان تازه‌ای گرفته است. وجود نت‌های کهربا به همراه دانه تونکا و چوب سدر، تند و تیزی آن را به اوج می‌رساند. این عطر با وجود رنگ قرمزی که در ظاهرش دارد و با توجه به رایحه اغواگرش، برای استفاده در قرارهای عاشقانه و خاطره‌سازیِ اولین دیدارهای دو نفره بسیار مناسب است.

5- ادوپرفیوم وومنیتی از برند فرانسوی تیری موگلر

ادوپرفیوم وومنیتی از برند فرانسوی تیری موگلر

خرید عطرتیری موگلر وومنیتی

کمپانی فرانسوی Thierry Mugler با ارائه­ عطر وومنیتی به ستایش زنانگی پرداخته است. این همان محصول شگفت انگیز و بسیار خارق‌العاده و عجیب و غریب تری‌موگلر است، که وقتی 18 سال از تولید و عرضه عطر معروف و محبوب Angel گذشت و 5 سال پس از تولید عطر بسیار معروف Alien Angel، برند تیری موگلر آن را به بازار معرفی و عرضه کرد.

واژه Womanity واژه­‌ای برای ستایش برقرار کردن ارتباط بین زنانگی و انسانیت است. برند فرانسوی Thierry Mugler در همان روزهای اول ماه جولایسال 2010 که این عطر را وارد بازار کرد، با استقبال بی‌نظیر و چشم‌گیر مردم مواجه و مجبور شد، خط تولید آن را چند برابر کند. این عطر رایحه‌ای بسیار اغواگر و جذاب دارد و مردان، علاقه وافری به این عطر خوش زنانه نشان می‌دهند.

یکی از نکات جالب در طراحی و ساخت این عطر، راه‌­اندازی وب‌سایت womanity.com پیش از ساخت آن است. در این وب‌سایت، بانوان تمامی نظرات و عقاید خود را در قالب یک داستان نوشته و طراحان این عطر از این داستان­‌ها ایده­ برداشته‌اند.

طراحان عطر برای تولید وومنیتی، پس از شناخت همه نیازها و عقاید زنان مخاطب خود برای تولید عطری خاص، جذاب و مناسب برنامه‌­ریزی و اقدام کردند. این عطر توسط عطرسازان مشهور به نام‌های مین (Mane) الکسیس دادیر (Alexis Dadier) طراحی شده است.

ساختار رایحه این عطر متشکل از ترکیب ­شیرین انجیر با نت ­خوش‌ طعم خاویار است، که بر روی پایه‌­ای از رایحه­‌های برگ و چوب درخت انجیر ایجاد شده است. خاویار از جمله ترکیباتی است، که طعم شوری به عطر می‌دهد، اما به هیچ عنوان باعث ایجاد عطر و بوی ماهی و آب دریا برای این عطر نشده است.

وقتی اولین بار مقداری از این عطر را اسپری می‌کنید، رایحه‌ای بسیار تند، معتدل و خنک به مشام‌تان می‌رسد. البته این رایحه نه به شیرینی انجیر است نه مانند رایحه آب خنک است. شاید خنکی این عطر، کمی حالت خنکی نعنا را داشته باشد، اما مسلماً عطر نعنا را ندارد.

پس از گذر زمان و ماندگار شدن عطر، رایحه آن حالتی تندتر، تلخ‌تر و کمی شورتر پیدا می‌کند که این همان ویژگی عجیبی این ادوپرفیوم جذاب زنانه است. رایحه وومنیتی تیری موگلر در کمتر عطری تا به حال وجود داشته و بسیار خاص است. و,منیتی عطری با ماندگاری بسیار قابل قبول است و پخش رایحه آن نیز خوب است.

بنابراین اگر دوست دارید رایحه عطرتان دائم به مشام خودتان برسد، بهترین انتخاب، عطر فرانسوی و عجیب وومنیتی است. توصیف ادوپرفیوم Womanity بسیار سخت است، زیرا به هیچ عطر دیگری شباهت ندارد. البته باید به یاد داشته باشید که رایحه آن کاملاً غیر معمول، خاص، جذاب، اغواگر، محرک بسیار چشم‌گیر و خنثی‌کننده بوی سایر عطرها است.

6- ادوپرفیوم اومنیا از برند ایتالیایی بولگاری

ادوپرفیوم اومنیا از برند ایتالیایی بولگاری

هرید عطر بولگاریاومنیا

رایحه عطر زنانه جذاب و محرک اومنیا از برند ایتالیایی Bvlgari توسط آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) طراحی خلق شده است. این ادوپرفیوم زنانه دارای با رایحه‌ای شرقی است و بهتر است در هوای سرد و خنک از آن استفاده کنید.

عطر زنانه و شورانگیز، Omnia که به اومنیا بولگاری قرمز نیز مشهور است، با الهام از احترام و ستایش سنت‌ها و رسوم وافر و قدرتمند شرقی طراحی شده ست. این ادوپرفیوم اغواگر و تحریک کننده آقایان در سال 2003 توسط برند ایتالیایی Bvlgari به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی شد.

در ساختار رایحه این عطر، از نت‌های گرم و تندی مانند زنجبیل، هل، دانه فلفل، زعفران، دارچین، جوز هندی، چای ماسالا، بادام، چوب میخک، گل لوتوس، چوب صندل، شکلات سفید، دانه تونکا و چوب گایاک استفاده شده است. با توجه به ترکیبات خاص و بسیار تحریک کننده‌ای که در رایحه این عطر وجود دارد، می‌توان از آن به عنوان یک عطر زنانه جذاب و محرکی بسیار قوی برای آقایان نام برد.

7- ادوپرفیوم گود گرل ولوت فتال از برند آمریکایی کارولینا هررا

ادوپرفیوم گود گرل ولوت فتال از برند آمریکایی کارولینا هررا

خرید عطر کارولینا هرراگود گرل ولوت فتال

گود گرل ولوت فتال، یک ادوپرفیوم زنانه معتدل، شیرین و ماندگار است، که شبیه به یک کفش پاشنه‌دار با رویه قرمز مخملی و پاشنه طلایی رنگ طراحی شده است. رایحه پیچیده این عطر در سال 2018 توسط عطرسازی به نام لوئیس ترنر (Louise Turner) تولید و طراحی شده است.

ادوپرفیوم شرقی و گل‌دار Good Girl Velvet Fatale از برند آمریکایی کارولینا هررا، تجلیلی از قدرت اغواگری زنان است. زنان با رها کردن حس کشنده درونی‌شان، با این مخمل قرمز رنگ، قدرت جذب بی‌رحمانه خود را آشکار می‌کنند.

رایحه تحریک آمیز، شیرین، معتدل و ماندگار این عطر قدرت جذب مردان را به مقدار فراوانی دارد و راه فراری از آن نیست. این اسلحه پرقدرت خطر مطلوبی برای دختران خوب است که می خواهند تبدیل به سلطانی دلفریب شوند. این عطر بیانگر شور، عشق و احساسات زنانه با رایحه پرقدرت و تحریک آمیز برای زنان مدرن و شیک پوش امروزی است.

وقتی برای اولین بار مقداری از این عطر را در محل نبض یا بر روی لباس خود اسپری می‌کنید، رایحه‌ای دل‌انگیز و مرکباتی و ترش و شیرین از ترکیب بوی شاداب و دوست داشتنی لیموترش زرد، بادام، وانیل، قهوه و ترنج احساس می‌کنید. نت اولیه این ادوپرفیوم از برند عطر کارولینا هررا بسیار با نشاط و طبیعی و انرژی بخش است.

با محو شدن اثر نت‌های اولیه و جایگزین شدن نت‌های میانی و با وجود حفظ شدن حالت شیرین و شاداب عطر، رایحه آن به سمت ترکیبی کاملا گل‌دار و شیرین‌تر از گل مریم، شکوفه پرتقال، گل یاسمن سفید و ریشه گل زنبق متمایل می‌شود. این ترکیب باعث ایجاد روحیه‌ای امیدوار کننده و احساس آرامشی عمیق در وجودتان خواهد شد.

پایان این عطر شیرین‌تر و کمی تندتر از نت‌های قبلی است، اما نه در حدی که آزاردهنده باشد. رایحه معتدل و بسیار چوبی و دلپذیری از ترکیب نت‌های نعناع هندی، پرالین، پوست میوه کاکائو، دانه تونکا، کهربا، دارچین، چوب صندل، چوب کشمیر و مشک باعث القای هر چه بیشتر احساس جوانی، طراوت و زیبایی فراوان به زنان جذاب و شیک پوش در هر سن و سالی خواهد شد.

8- ادوپرفیوم لاوردوز کیس از برند ایتالیایی دیزل

ادوپرفیوم لاوردوز کیس از برند ایتالیایی دیزل

خرید عطر دیزللاوردوز

آیا برای یک بوسه سرخ آماده هستید؟ بوسه ای که باعث ایستادن قلب شما می‌شود؟ عطر جنجالی Loverdose Red Kiss محصول کمپانی دیزل در سال 2015 به بازار معرفی و عرضه شد. طراحی این عطر اغواگر و فوق‌العاده محرک،از شور و عشق غیر قابل مهاری الهام گرفته شده است. این عطر همچنین می‌تواند به عنوان سلاح زنانه‌ای بسیار قوی و اثرگذار برای اغوا کردن طرف مقابل معرفی شود.

ایده جالب برای نام این عطر از بازی با کلمات «Love» و «Overdose» شروع شد. Love Overdose در واقع به معنای عشق افراطی و بیش از حد است. رایحه شیرین، نافذ و تأثیرگذار ادوپرفیوم لاوردوز رد کیس، احساسات زنانه را به شدت پررنگ‌تر و با نشاط‌تر خواهد كرد و شما را برای بوسه‌ای تمام عیار و قلبی تپنده آماده می‌کند.

این عطر زنانه ایتالیایی که پنجمین ادوپرفیوم از سری عطرهای زنانه لاوردوزِ برند دیزل است، رایحه‌ای شرقی وانیلی، طبعی گرم و طعمی شیرینی دارد و برای استفاده در شب‌های سرد و طولانی پایان سال توصیه می‌شود. استفاده از این عطر در شب‌ها و روزهای سرد انرژی زیادی را به فرد استفاده کننده، منتقل می‌کند.

پس از اسپری کردن مقداری از ادوپرفیوم دیزل Loverdose Red Kiss بر روی پوست و محل نبض‌تان متوجه رایحه‌ای از ترکیب نت‌های ترنج، انگور فرنگی سیاه، سیب و قند خواهید شد. این ترکیب میوه‌ای و شیرین، شادی و هیجان را به شما منتقل می‌کند.

مدتی بعد، نت‌های میانی به آرامی با نت‌های آغازی جایگزین خواهند شد. این نت‌ها، رایحه‌ای از ترکیب غلاف کاکائو، فندق، زردآلو و شکوفه‌ پرتقال دارند. انرژی مثبت و اعتماد به‌ نفسی که پس از استشمام بوی این عناصر می‌گیرید، تا مدت زمان زیادی در شما باقی می‌ماند.

پس از زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه می‌رسند و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیب رایحه‌های نعناع هندی و کهربا تشکیل ‌شده‌اند. این ترکیب دو‌گانه، تمرکز و آرامش را به شما هدیه می‌دهد.

9- ادوپرفیوم هیپنوتیک پویزن از برند فرانسوی دیور

ادوپرفیوم هیپنوتیک پویزن از برند فرانسوی دیور

خرید عطر دیور هیپنوتیک پویزن

16 سال پس از معرفی عطر هیپنوتیک پویزن، نسخه جدید دیگری از این محصول با نام ادوپرفیوم هیپنوتیک پویزن توسط برند عطر دیور معرفی شد. این عطر از dior عطری گرم، شیرین و عجیب و غریب است و برای خانم‌های باوقار با زیبایی برازنده‌ای طراحی شده است، که برای زیبایی خود ارزش قائل هستند.

عطر هیپنوتیک پویزن از برند دیور، حس زنانه را با جسارت در هم آمیخته است و همین این امر باعث شده است که دارای رایحه‌ای اغواگر، محرک برای آقایان و با ماندگاری طولانی، کاملا متمایز، مسحور کننده و اسرار آمیز باشد. رایحه این عطر، ارمغانی از شادی، شعف و روزهای به دور از هرگونه ناراحتی و درد را به همراه دارد و به عنوان معجون عشق یا معجزه کننده مدرن شناخته شده است.

طراحی این ادوپرفیوم شرقی وانیلی فرانسوی در سال 2014 و توسط عطرساز همیشگی محصولات برند Dior، یعنی فرانسیس دماکی (Francois Demachy) انجام شده است. این عطر فرانسوی زنانه و جذاب از دیور دارای ماندگاری طولانی و پخش بوی خوبی است. ادوپرفیوم هیپنوتیک پویزن طبعی گرم و طعمی شیرین دارد و برای شب‌های سرد پاییزی و زمستانی بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

۳۳۹,۰۲۴
محصولات مرتبط
اینسولنس ادو پرفیوم زنانه گرلنGuerlain 
۳۱,۶۷۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر قدیم
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
لا ویسته بل له ادو پرفیوم زنانه لانکومLancome 
۱۷,۲۸۲,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
+۴
تنوع
سکری فایس فور هر ادو پرفیوم زنانه اجملAjmalامکان ارسال فوری
۹۴۹,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
ترزور میدنایت رز ادو پرفیوم زنانه لانکومLancomeامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۹,۸۵۱,۰۰۰ تومان۶,۷۴۷,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
آمیتیس اکسکیوز ادو پرفیوم زنانه لالیکLaliqueامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۳,۵۵۸,۰۰۰ تومان۲,۳۷۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
لا ویه است بله اینتنس - لا ویسته بل اینتنس ادو پرفیوم زنانه لانکومLancomeامکان ارسال فوری
۱۱,۷۰۷,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
رد وانیلا ادو تویلت زنانه زاراZaraامکان ارسال فوری
۲,۴۸۷,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
هاوایی ادو پرفیوم زنانه میلتون لویدMilton Lloydامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۹۴۴,۰۰۰ تومان۵۰۸,۰۰۰ تومان
۵۵ میل
عطر
بریت ادو پرفیوم زنانه باربریBurberryامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۴,۶۴۶,۰۰۰ تومان۲,۹۹۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
بلک ایکس اس فور هر ادو تویلت زنانه پاکو رابانPaco Rabanneامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۵,۱۱۲,۰۰۰ تومان۳,۹۵۹,۰۰۰ تومان
۸۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
ان 5 - نامبر 5 ادو پرفیوم زنانه شنل - چنلChanel 
۲۸,۴۲۹,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۳۵ میل
عطر
+۱
تنوع
اینسولنس ادو تویلت زنانه گرلنGuerlain 
۱۱,۸۶۰,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
کوکو نویر ادو پرفیوم زنانه شنل - چنلChanelامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱۲,۵۰۸,۰۰۰ تومان۱۱,۳۲۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
بن بن - بون بون ادو پرفیوم زنانه ویکتور اند رولفViktor & Rolfامکان ارسال فوری
۸,۰۴۹,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
پوم ادو پرفیوم زنانه لانکومLancomeامکان ارسال فوری
۷,۸۴۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
لا ویه است بل ایریس ابسولو ادو پرفیوم زنانه لانکومLancome 
۱۷,۴۱۴,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۱.۲ میل
سمپل
اسپلندیا جاسمین نویر ادو پرفیوم زنانه بولگاریBvlgari 
۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
مارسیانو ادو پرفیوم زنانه گسGuessامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۲,۴۲۵,۰۰۰ تومان۲,۰۳۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
نویسنده :رها واعظی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
چه رایحه هایی سبب جذب آقایان می شود؟
پاسخ:

واضح است، که یک رایحه خاص با فرمول مشخص برای جذب روحیات آقایان وجود ندارد و یک رایحه برای هر مردی با توجه به سلیقه و طبعی که دارد، تاثیرگذار و محرک است. البته که عطرهایی با ماندگاری بالا، رایحه‌ای گرم و سنگین و زنانه و دارای خط بو، می‌توانند در جلب نگاه همه آقایان موثر باشند، اما برای آنکه بتوانید با یک رایحه خوب، شریک زندگی‌تان را به سمت خودتان جذب کنید، باید دید و شناخت وسیع‌تری نسبت به روحیات مرد مورد علاقه خود و حتی نسبت به انواع رایحه‌ها و گروه‌های بویایی داشته باشید.

آیا رایحه ها نیز مانند لباس قدرت دارند؟
پاسخ:

اغلب شما می‌دانید، که رایحه‌ها قدرت زیادی دارند. رایحه‌ها حتی قدرت تحریک و دیوانه کردن آقایان را دارند. بنابراین در مورد زنان زیبای امروزی، استفاده از رفتار ظریف، پوشیدن لباس‌های فاخر و داشتن تیپی زیبا برای جلب نگاه و توجه آقایان کافی نیست، بلکه استفاده از رایحه‌ای روح‌نواز، رویایی و مطابق با روحیات کاملا زنانه لازم است، تا بتوانند توجه و نظر مرد مورد علاقه خود را بیشتر جلب کنند.

عطر ایوسن لورن بلک اوپیوم چه ویژگی هایی دارد؟
پاسخ:

ایوسن لورن، این بار با خلق بلک اوپیوم، گامی نو در ایجاد رایحه‌ای معکوس و متفاوت توسط برداشته است. این ادوپرفیوم گرم، شیرین و جذاب زنانه که رایحه‌ای بسیار محرک برای آقایان دارد، در سال 2014 توسط برند فرانسوی عطر Yves Saint Laurent به بازار معرفی و عرضه شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۳۳۹,۰۲۴ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید