یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
10 عطر از بهترین عطرهای مردانه با قیمت کمتر از یک میلیون تومان

10 عطر از بهترین عطرهای مردانه با قیمت کمتر از یک میلیون تومان

هر مردی خاص است و اولویت‌ها و ارزش‌های او نیز خاص خودش هستند. خرید عطر و ادکلن مردانه نیز می‌تواند به همان اندازه برای آقایان مهم و اختصاصی باشد.دقیقا به همین دلیل است، که هر مردی باید در موقعیت‌های گوناگون و با توجه به شرایط از عطر خاصی استفاده کند.

برای مثال رایحه‌ای که برای میهمانی‌های صمیمانه توسط آقایان استفاده می‌شود، باید جنبه رمانتیک یک مرد را به نمایش بگذارد، اما رایحه‌ای که برای یک قرار ملاقات کاری انتخاب می‌شود، باید صلابت، هیبت و جسارت او را در معرض نمایش قرار دهد.با توجه به همین موضوع، به طور کلی هر مرد، حداقل باید 3 عطر یا ادکلن مردانهمختلف با رایحه‌های متفاوت در کمد لوازم زیبایی و بهداشتی خود داشته باشد.

به این ترتیب، ضرورت خرید ادکلن مردانه خوشبو یا خرید عطرهای مردانه با سایر غلظت‌ها وداشتن 3 عطر روتینبرای مردان، اهمیت آشنا شدن آن‌ها را با عطر و ادکلن مردانه ارزان بیشتر می‌کند. زمانی که صحبت از عطر و ادکلن‌های ارزان قیمت برای آقایان می‌شود، گزینه‌های بسیار خوبی وجود دارد، که علاوه بر ارزان بودن، دارای رایحه خوبی نیز هستند.

با وجود آن که اغلب مردان دوست دارند، همیشه با ظاهری آراسته و با بوی خوش در جامعه حاضر شوند، اما واقعیت آن است، که بسیاری از مردان به دلیل شرایط اقتصادی موجود در جامعه، نمی‌توانند از عهده خرید ادکلن مردانه یاعطرهای گران قیمت موجود در بازار بربیایند.

همچنین برخی افراد، که تصمیم دارند یک عطر مردانه، به فرد محبوب خود هدیه دهند، نمی‌توانند هزینه بالایی پرداخت کنند و به دنبال خرید بهترین ادکلن مردانه ارزان قیمت و عطر مردانه تا 500 هزار تومان هستند. در دنیای عطر و ادکلن مردانه، برخی از عطرهای خوشبو تولید می‌شوندو با اینکه کیفیت آن‌ها برای استفاده روزانه مناسب است، اما قیمت پایین و مناسبی دارند و در دسته‌بندی بهترین عطر مردانه زیر 300 تومان قرار می‌گیرند.

در ادامه این مقاله، فهرستی از بهترین عطر و ادکلن‌های مردانه را به شما معرفی می‌کنیم، که قیمتی مناسب و کمتر از 300 هزار تومان دارند، اما در عین حال رایحه مردانه آن‌ها خوشبو و مورد پسند جامعه است. پس با ما همراه باشید تا درباره بهترین عطر مردانه زیر 300 تومان و ادکلن مردانه تا 300 هزار تومان بیشتر بدانید.

نکات مهم در انتخاب عطرهای مردانه کمتر از 300 هزار تومان

البته هر مردی، قبل از خرید عطر و ادکلن با قیمت مناسب، باید نکات مختلفی را مورد نظر قرار دهد. یکی از مهم‌ترین نکات برای خرید عطرهای مردانه، توجه به رنگ شیشه آن‌ها است. افراد در انتخابِ عطر یا ادکلن مردانه با قیمت مناسب و انواع عطر مردانه تا 500 هزار تومان، معمولا با دو مشکل مواجه می‌شوند.

اول اینکه معمولا با برندهای مختلف آشنا نیستند و دوم اینکه معمولا نمی‌توانند تشخیص دهند، که رایحه کدام ادکلن با مشام آن‌ها سازگارتر است.قبل از خرید ادکلن و عطر مردانه، بهتر است،‌ یک نکته مهم را مد نظر قرار دهید. نکته مهم آن است، که رنگ شیشه عطر مردانه می‌تواند در انتخاب یک عطر ارزان قیمت خوب و بهترین ادکلن مردانه ارزان قیمت به شما کمک کند.

رنگ جعبه و بسته‌بندی و شیشه عطرها، به خصوص در عطرهای مردانه، تنها برای زیبایی و تبلیغات نیست. بلکه در عطرهای مختلف مردانه، هر رنگ از شیشه عطر، معنای خاصی در خود دارد. معمولا شیشه‌های عطر مردانه، با رنگ‌های آبی، سبز، زرد، طلایی، قرمز و سیاه در بازار وجود دارد.

در عطرهای مردانه، رنگ‌های آبی روشن و یخی نشان دهنده خنکی و تازگی عطر هستند و با آب یا دریا در ارتباط هستند. عطرهایی که در شیشه آبی قرار می‌گیرند، معمولا خنک هستند. همچنین رنگ سبز،‌ به استفاده از رایحه‌های سبز شامل نت‌های گیاهی، بوی طبیعت، رایحه چمن، درخت و گیاهان مختلف در عطر اشاره دارد.

رنگ زرد در شیشه‌های عطرهای مردانه معمولا برای شیشه عطرهای تابستانی با بوی شاد و هیجان انگیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این‌ها، رنگ طلایی نشان دهنده غنای عطر، غلظت و غریب بودن آن است. اغلب عطرهای مردانه‌ای که با شیشه طلایی به فروش می‌رسند، برای مهمانی‌ها مناسب هستند.

با توجه به این تعاریف، رنگ قرمز،‌ در شیشه عطرهای مردانه، مربوط به رایحه‌های تند و ادویه‌ای است. عطرهای مردانه با شیشه قرمز معمولا رایحه‌ای شاد و سرزنده دارند و برای جنس مخالف نیز جذاب هستند. و در نهایت، رنگ سیاه شیشه عطر، نشان از رایحه‌ای تند و عمیق دارد و برای استفاده در جلسه‌ها یا مهمانی‌های رسمی‌تر مناسب است.

در ادامه می‌توانید 10 عطر مردانه با قیمت ارزان و مناسب را، که در عین حال کیفیتی خوب برای استفاده روزانه، بشناسید. شما می‌توانید این عطرها را برای خودتان، به عنوان هدیه، یا برای تکمیل کلکسیون رایحه‌های مورد استفاده روزانه‌تان با توجه به آب و هوا و فصل‌ها خرید کنید.

1- عطر کلاسیک بلو از برند انگلیسی جگوار

خرید عطرجگوار بلو

یکی از بهترین و پرفروش‌ترین عطرهای برند انگلیسی جگوار (Jaguar) که در سال 2012 به بازار معرفی شده است، ادوتویلت کلاسیک بلو (Classic Blue) نام دارد. استفاده از این عطر با بوی تند و خنکش برای روزهای بهاری و تابستانی بیشتر توصیه می‌شود.

بطری این عطر بسیار شیک و زیبا طراحی شده است. روی بطری کلاسیک بلو، نشان تجاری و آشنای جگوار به چشم می‌خورد. در پایین این نشان، عبارت Classic با رنگ تیره به‌ وضوح دیده می‌شود. مایع آبی‌رنگ درون بطری نیز از روی شیشه‌ شفاف آن کاملا نمایان است. دور شیشه را یک قاب فلزی احاطه کرده است. این طرح فلزی شامل درپوش بطری هم می‌شود.

این قطعات به رنگ نقره‌ای هستند و درخشش خاصی دارند.این عطر در گروه بویایی آروماتیک فوژه قرار گرفته است و رایحه آن ترکیبی از نت‌های خنک، مرکباتی و گیاهی است. این ادوتویلت بوی ملایمی دارد و برای استفاده روزانه بسیار مناسب است.این عطر رایحه تند و خنکی دارد و برای فصل‌های بهار و تابستان مناسب است.

2- عطر تهران پور هوم از برند ایرانی لیلا حاتمی

خرید عطرلیلا حاتمی پور هوم

عطر لیلا حاتمی مردانه با نام عطر تهران، در سال 1396 وارد بازار عطر و ادکلن جهان شد. عطر لیلا حاتمی مردانه با نام تهران پور هوم (Leila Hatami Teheran Pour Homme) که به صورت جفت با عطر زنانه‌اش به بازار عرضه شد، دارای شیشه‌ای به رنگ مشکی شفاف است.

رنگ شیشه نوع زنانه عطر تهران، صورتی است. این عطر، اولین بار در کشور فرانسه رونمایی و عرضه شد و سپس، به همت بازیگر توانمند کشورمان لیلا حاتمی وارد ایران شد. رایحه اصلی عطر مردانه تهران از برند ایرانی لیلا حاتمی که مراحل تولید آن در فرانسه طی شده، از برگاموت، فلفل سیاه و هل نارنجی گرفته شده است.

در پایه میانی عطر تهران مردانه این برند نیز شاهد رایحه‌هایی از انگور سیاه، سیب سبز و نعناع هندی هستیم. خزه، وتیور و کهربا نیز نت‌های نهایی عطر مردانه تهران را تشکیل می‌دهند.عطر لیلا حاتمی مردانه گرم و تلخ است و رایحه چوبی و تندی دارد و در گروه عطر مردانه تا 500هزار تومان قرار دارد.

3- عطر بیژن مردانه از برند آمریکایی بیژن

خرید عطرعطر بیژن مردانه

عطر بیژن مردانه، عطری کلاسیک و جذاب است، که شروعی تند و تیز و ادویه ‌ای از رایحه نت‌های مریم گلی و خزه بلوط دارد. این ادوتویلت، دومین محصول از برند بیژن پاکزاد بوده که در سال 1987 میلادی تولید و روانه بازار شده است.این عطر هفتاد و پنج میلی لیتری، در گروه بویایی شرقی فوژه قرار دارد و برای استفاده توسط آقایان لوکس و شیک پوش در روزهای سرد نیمه دوم سال، گزینه خوبی به شمار می‌رود.

رایحه اولیه این ادوتویلت را جوز هندی، رایحه‌های میوه‌ای، اسطوخدوس، ماندارین، مشک، خزه بلوط، مریم گلی، ترنج و لیمو تشکیل می‌دهد. پس از گذر زمان، این نت‌ها با ترکیبی جذاب از عسل، میخک صد پر، زنبق، چوب صندل، درخت نراد، کهربا، دارچین، ترخون، گل یاس، گل یلانگ یلانگ و گل رز جایگزین می‌شود.

رایحه‌های پایانی این عطر مردانه از برند آمریکایی بیژن، ترکیبی از نت‌های رز ماری، میخک، چرم، دانه تونکا، نعناع هندی، مشک، وانیل، خس خس و چوب درخت سدر است.این عطر ماندگاری خوب و پخش بوی متوسطی دارد و برای مصرف روزانه مناسب است.

4- عطرانکر نویر ال اکستریم از برند فرانسوی لالیک

خرید عطر لالیکانکر نویر ال اکستریم

اسم Encre Noire A L`Extreme به معنای جوهر سیاه مفرط است و از شیشه مکعبی و زیبای عطر، متوجه شباهت آن به شیشه‌ی جوهردان یا مرکب‌دان خواهید شد؛ پس بی‌دلیل نیست که اسم آن را انکر نویر ال اکستریم انتخاب کرده‌اند. عطرانکر نویر ال اکستریمبا ترکیب چوبی آروماتیکی خود، تاکید زیادی به داشتن رایحه چوبی و غنی از سرو، خس خس و بخور دارد و برای بر جای گذاشتن ردی بی نظیر و فراموش نشدنی تولید شده است.

لالیک انکر نویر ال اکستریم نمادی از مردان صاحب سبکی است که هر زنی را برای زندگی آینده خود نمی‌پذیرد؛ او سخت‌گیر و خاص پسند است. آکوردهای غالب چوبی، بالسامیک و آروماتیک طبعی گرم و طعمی تلخ برای این عطر به ارمغان آورده است. همچنین این ترکیب شاهکارانه برای دوستداران عطرهای چوبی‌بخوری و استفاده روزمره و اسپرت در فصل‌های سرد سال و روزهای خنک بهاری مناسب است.

تغییر نوت‌های رایحه این عطر مردانه شیک ، کاملا محسوس و مشخص بوده و علاوه بر تکرار نت‌های طلایی لالیک یعنی؛ چوب سرو وخس‌خس نت‌های بخور، نعناع هندی و صمغ بنزوئین هم به آم اضافه شده تا رایحه عطر را سوزان‌تر و تندتر کنند.این ادوپرفیوم مردانه در عین حفظ حال و هوای گرم و تلخ انکر نویر؛ تعریفی جدید از شورانگیزی و هوسرانی مردانه را ارائه می کند.

5- عطرزینو از برند سوئیسی دیویدف

خرید عطر دیویدف زینو

ادوتویلت دیویدف زینو، با رایحه تلخ و گرمش یکی از کلاسیک‌ترین کارهایی است که می‌توانید آن را برای خود برگزینید. این عطر سوئیسی،با وجود آن که تقریبا عطری قدیمی حساب می‌شود، اما همچنان طرفداران مخصوص به خودش را دارد. به جرات می‌توان گفت که زینو عطری خاص برای افراد خاص است. این ادوتویلت شرقی با آکوردهای غالب چوبی، آروماتیک و بالسامیک، عطری شیک و جدی است که پیر و جوان نمی‌شناسد.

نت‌های غالب چوب بلسان بنفش برزیلی و چوب صندل، اسطوخدوس، رز و نعناع هندی، این ادوتویلت مردانه را در گروه بویایی شرقی چوبی طبقه‌بندی می‌کنند و چنان رایحه جذاب و خاطره‌انگیزی به آن می‌بخشند که می‌تواند همدم همیشگی لحظات به ‌یاد ماندنی و یادآور روزهای خوش‌ و ناخوش زندگی‌تان باشد.آغوش صمیمی دیویدف سن ‌و سال یا فصل گرم و سرد نمی‌شناسد. این عطر روح شما را تغذیه می‌کند و برای استفاده در هر مکان و در هر زمان مناسب است.

6-عطربنتلی اینتنس از برند انگلیسی بنتلی

خرید عطربنتلی اینتنس

فرمولاسیون تند و شرقی عطر بنتلی اینتنس مردانه، توسط عطرسازی به نام ناتالی لارسن (Nathalie Lorson)، طراحی شد. عطر مردانه Bentley Intense دارای رایحه‌ای گرم، تلخ و جذاب است و بیشتر با روحیه مردانی همخوانی دارد،‌ که به دنبال محصولات خاص و ویژه در دنیای پیرامون خود هستند. این دسته از آقایان، همواره عملکردی متفاوت دارند و با سبکی بهتر و جدا از سبک عمومی زندگی می‌کنند.

رایحه این ادوپرفیوم گرم مردانه، باعث افزایش انرژی و چابکی در فرد استفاده کننده و اطرافیان او می‌شود. بنتلی اینتنس به خاطر رایحه تلخ و تندی که دارد، دارای ماندگاری زیاد و پخش بوی قابل قبولی است. این عطر انگلیسی، می‌تواند یک انتخاب بی‌نظیر برای استفاده در فصل‌های خنک یا سرد، مانند پاییز، زمستان و اوایل بهار باشد.

جالب است بدانید، که برند بنتلی،‌ برندی جوان در زمینه عطرسازی است، که خط تولید عطرهای خود را در مدت کوتاهی پس از برند مرسدس بنز راه‌اندازی کرد. این کمپانی با تولید عطر ادوپرفیوم Bentley Intense، به عنوان یک شرکت تولید کننده عطرهای قابل قبول، در دنیای عطر و ادکلن جهانی به رسمیت شناخته شد.

7- عطر آر وی پیور از برند اسپانیایی روبرتو ورینو

خرید عطرروبرتو ورینو آر وی پیور

عطر مردانه آر وی پیور از برند اسپانیایی روبرتو ورینو توسط این کمپانی در سال 2011 تولید و عرضه شده است. این عطردر گروه بویایی آروماتیک فوژه قرار می‌گیرد و با غلظت ادوتویلت (Eau de Toilette) تولید شده است.رایحه‌های غالبی که به طور کلی از این عطر استشمام می شود، به ترتیب شدت بویایی شامل، رایحه ادویه‌های با طراوت و گیاهان سبز است.

پس از اسپری کردن مقداری از ادوتویلت مردانه RV Pure Roberto Verino Man، در آغاز رایحه‌های لیمو ترش سبز، ترنج، سیب سرخ، نارنگی ماندارین و صمغ گالبانیوم به مشام می‌رسند. پس از گذشت مدت زمانی مشخص، رایحه‌های میانی این عطر شامل ادویه گل میخک، اسطوخودوس، گل یاس، سالویا اسکلاریا، برگ ریحان و جلبک دریایی جایگزین رایحه‌ نت‌های ابتدایی می‌شوند و مسیر بویایی را برای شروع و ترکیب با رایحه پایانی باز می‌کنند.

رایحه پایانی این عطر از برند اسپانیایی روبرتو ورینو، که پس از چندین ساعت آشکار می‌شود و پایداری طولانی مدت‌تری نسبت به سایر نت‌ها دارد، شامل خزه درخت بلوط، چوب صندل سفید، مشک، کهربا، سدر، نعناع هندی است. این عطر خنک و شیرین ماندگاری متوسطی دارد، اگر قصد خرید عطر مردانه تا 500 هزار تومان هستید، عطر آر وی پیور را در نظر داشته باشید.

8- عطر اسپلندور بلک از برند اماراتی سریس

خرید عطرسریس اسپلندور

این عطر یکی از عطرهای مردانه و خنکی است که اتفاقا قیمت مناسبی هم دارد. این عطر برای روزهای بهاری و به‌ ویژه تابستانی بسیار مناسب است. اگر به بطری تخت این عطر نگاه کنید، نام Splendor را مشاهده می‌کنید که در کادری مشکی‌رنگ روی شیشه با رنگ سفید چاپ شده است.

طرح راه‌ راه مشکی‌ رنگی که روی شیشه کار شده، زیبایی آن را دوچندان می‌کند. هنگامی که این عطر را اسپری می‌کنید متوجه بوی نارنج، لیمو و نت‌های سبز خواهید شد. نت‌های میانی این عطر از ترکیب گل‌های فریزیا، زنبق دره و ماگنولیا ساخته‌ شده‌اند. نت‌های هم از عنبر، مشک سفید و چوب درخت سرو تشکیل شده‌اند.

9- عطر پور له هوم سه از برند فرانسوی امانوئل آنگارو

خرید عطرامانوئل آنگاروپور له هوم سه

عطر مردانه امانوئل آنگارو له هوم 3 طلاییو مشکیرنگ با نام لاتین Ungaro pour L’Homme III، در سال 1993 به بازار عطر و ادکلن جهان معرفی و عرضه شد. برند فرانسوی امانوئل آنگارو، ادوتویلت مردانه له هوم 3 طلایی خود را با حسی کلاسیک و بر پایه رایحه گل رز عرضه کرده است.

با گذشت زمان، رایحه گل رز قوی‌تر می‌شود و همزمان رایحه گشنیز و نعناع هندی نیز به آن اضافه می‌شود. رایحه میانی و پایه عطر، ترکیبی گیاهی، تلخ و تند و تیز از گل رز است، که شیرینی ملایم و مشخصی از مشک نیز در آن ترکیب شده است. به همین دلیل، رایحه عطر برای آقایان رسمی امروزی، بسیار متعادل و جذاب است.

برند امانوئل انگارو، این عطر خود را با قیمتی مقرون به صرفه و پخش بو و ماندگاری قابل قبولی به بازار عرضه کرده است. این عطر می‌تواند، انتخاب بسیار خوبی برای استفاده در جلسات و مهمانی‌های رسمی یا روزانه در تمامی فصول به شمار برود. البته به دلیل سبک تند رایحه آن، بهتر است در روزهای گرم تابستان از این عطر استفاده نکنید.

رایحه ابتدایی این عطر با بوی تند و تیز و شاداب مرکباتی، به همراه حسی خنک و تمیز از اسطوخودوس آغاز می‌شود و در عین حال حسی ملایم از گل رز را به همراه دارد.اگر به دنبال عطر مردانه تا 500 هزار تومان هستید، این عطر امانوئل انگارو با رایحه چوبی و تند خود می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

10- عطر دیریک از برند فرانسوی اورلان

خرید عطر اورلاندیریک

این ادوتویلتتند،شرقی و چوبی که در گروه بویایی آروماتیک فوژه قرار دارد، در سال 1978 با قیمتی مناسب به بازار معرفی و عرضه شد.طراحی شیشه این عطر مردانه و محکم است. بر روی شیشه عطر مردانه دریک اورلان، دو خط مورب به شکل ضربدرحک شده است، که می‌تواند نمادی از جدیت و استحکام باشد.

هنگامی که مقداری از این عطر را اسپری می‌کنید، اولین رایحه‌ای که متوجه آن خواهید شد،رایحه فلفل سیاه، دارچین، چوب سدر و علف وتیور خواهد بود. نت‌های میانی این عطر شامل جوز هندی، تخم گشنیز، گیاه جادویی نعناع هندی و زنجبیل می‌شوند.

چوب صندل و خزه‌اوک موس، عناصر تشکیل‌دهنده‌نت‌های پایانی این عطر هستند. استفاده ازاین عطر تلخ و گرم، برای روزهای سرد زمستانی و انتهای پاییز پیشنهاد می‌شود. این عطر در دسته بهترین عطر مردانه زیر 200 تومان قرار می‌گیرد و رایحه‌ای نوستالژیک و قدیمی دارد و اگر ادکلن مردانه تا 100 تومان می‌خواهید از خرید این محصول پشیمان نمی‌شوید.

۲۶۲,۱۱۱
محصولات مرتبط
لالیک انکر نویر (لالیک مشکی) ادو تویلت مردانهLaliqueامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۲۶۷,۰۰۰ تومان۱۸۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر قدیم
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
کلاسیک بلک ادو تویلت مردانه جگوارJaguarامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱۵۸,۰۰۰ تومان۱۰۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱.۸ میل
سمپل
ورساچه پور هوم ادو تویلت مردانه ورساچهVersaceامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۲۶۸,۰۰۰ تومان۲۴۳,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
ساوج - ساواج ادو تویلت مردانه دیورDior تخفیف ویژه
۱۵,۱۷۳,۰۰۰ تومان۱۰,۷۹۵,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۱۰ میل
مینیاتوری
تق هرمس - تغ دی هغمس پرفیوم مردانهHermes تخفیف ویژه
۱۱,۵۴۱,۰۰۰ تومان۹,۱۵۹,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
اسپلندور بلک ادو پرفیوم مردانه سریسSerisامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱۳۴,۰۰۰ تومان۱۰۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
دیور هوم اینتنس ادو پرفیوم مردانهDior تخفیف ویژه
۱۳,۶۷۹,۰۰۰ تومان۱۱,۵۹۹,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
بنتلی اینتنس ادو پرفیوم مردانهBentleyامکان ارسال فوری
۲۲۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
کاپتان بلک پور هوم ادوپرفیوم مردانهCaptain Blackامکان ارسال فوری
۹۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
ماین پورهوم ادو پرفیوم مردانه مارک جوزفMarc Josephامکان ارسال فوری
۱۳۴,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
کلاب د نویت اینتنس ادو تویلت مردانه آرمافArmafامکان ارسال فوری
۲۰۰,۰۰۰ تومان
۱۰۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
ساوج - ساواج ادو پرفیوم مردانه دیورDior 
۳۶,۳۰۷,۰۰۰ تومان
۳۰۰ میل
عطر
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
وای ادو پرفیوم مردانه ایوسن لورن - وای اس الYves Saint Laurent - YSL 
۱۳,۲۷۵,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۷.۵ میل
مینیاتوری
تق هرمس - تغ دی هغمس ادو تویلت مردانهHermes 
۹,۴۷۴,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۱۲.۵ میل
مینیاتوری
انکر نویر ال اکستریم - لالیک مشکی انک نواغ اکستریم ادو پرفیوم مردانهLaliqueامکان ارسال فوری
۲۸۳,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۴.۵ میل
مینیاتوری
ساوج پارفوم پرفیوم مردانه دیورDior 
۳۰,۴۸۲,۰۰۰ تومان
۳۰۰ میل
عطر
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
سی کی وان ادو تویلت مردانه/زنانه کلوین کلاین - کلوین کلینCalvin Klein تخفیف ویژه
۳,۶۴۱,۰۰۰ تومان۲,۹۵۰,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
کول واتر ادو تویلت مردانه دیویدفDavidoffامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۴۲۴,۰۰۰ تومان۲۵۷,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۲۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
نوید محمد زاده فور هیم ادو پرفیوم مردانهNavid Mohammadzadehامکان ارسال فوری
۱۱۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
نویسنده :رها واعظی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
عطر و ادکلن مردانه باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
پاسخ:

هر مردی خاص است و اولویت‌ها و ارزش‌های او نیز خاص خودش هستند. خرید عطر و ادکلن مردانه نیز می‌تواند به همان اندازه برای آقایان مهم و اختصاصی باشد. دقیقا به همین دلیل است، که هر مردی باید در موقعیت‌های گوناگون و با توجه به شرایط از عطر خاصی استفاده کند. برای مثال رایحه‌ای که برای میهمانی‌های صمیمانه توسط آقایان استفاده می‌شود، باید جنبه رمانتیک یک مرد را به نمایش بگذارد، اما رایحه‌ای که برای یک قرار ملاقات کاری انتخاب می‌شود، باید صلابت، هیبت و جسارت او را در معرض نمایش قرار دهد.با توجه به همین موضوع، به طور کلی هر مرد، حداقل باید 3 عطر یا ادکلن مردانه مختلف با رایحه‌های متفاوت در کمد لوازم زیبایی و بهداشتی خود داشته باشد.

چرا شیشه های عطر رنگ های مختلفی دارند؟
پاسخ:

رنگ جعبه و بسته‌بندی و شیشه عطرها، به خصوص در عطرهای مردانه، تنها برای زیبایی و تبلیغات نیست. بلکه در عطرهای مختلف مردانه، هر رنگ از شیشه عطر، معنای خاصی در خود دارد. معمولا شیشه‌های عطر مردانه، با رنگ‌های آبی، سبز، زرد، طلایی، قرمز و سیاه در بازار وجود دارد.

رنگ آبی شیشه عطر نشان دهنده چیست؟
پاسخ:

در عطرهای مردانه، رنگ‌های آبی روشن و یخی نشان دهنده خنکی و تازگی عطر هستند و با آب یا دریا در ارتباط هستند. عطرهایی که در شیشه آبی قرار می‌گیرند، معمولا خنک هستند. همچنین رنگ سبز،‌ به استفاده از رایحه‌های سبز شامل نت‌های گیاهی، بوی طبیعت، رایحه چمن، درخت و گیاهان مختلف در عطر اشاره دارد.

رنگ قرمز شیشه عطر نشان دهنده چیست؟
پاسخ:

با توجه به این تعاریف، رنگ قرمز،‌ در شیشه عطرهای مردانه، مربوط به رایحه‌های تند و ادویه‌ای است. عطرهای مردانه با شیشه قرمز معمولا رایحه‌ای شاد و سرزنده دارند و برای جنس مخالف نیز جذاب هستند. و در نهایت، رنگ سیاه شیشه عطر، نشان از رایحه‌ای تند و عمیق دارد و برای استفاده در جلسه‌ها یا مهمانی‌های رسمی‌تر مناسب است.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۲۶۲,۱۱۱ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید