یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
عطرهای جذب‌ کننده خانم‌ ها چیست؟

عطرهای جذب‌ کننده خانم‌ ها چیست؟

از دوران قدیم، مردم عقیده داشتند، که بوی خوش، باعث جلب نظر و جذب سایر افراد می‌شود. استفاده از عطر و بوی خوش، از دوران کهن، برای جلب نظر افراد، به خصوص جذب جنس مخالف رایج بوده است. جالب است، بدانید، که در آفرینش بسیاری از موجودات زنده مانند حیوانات نیز رایحه خوش وجود دارد. برخی از حیوانات با گسترش دادن رایحه‌ای خوش از خودشان، البته به روش‌های مختلف، نظر جفت مورد علاقه خود را جلب می‌کنند و او را به سمت خود می‌کشانند.

در بین انسان‌ها نیز، توجه به سایر افراد با استفاده از رایحه خوشی که دارند، امری طبیعی و واضح است. حتما تا به حال از کنار فردی رد شده‌اید، که بوی خوشایندی از لباس‌ها یا بدنش منتشر می‌شود و نگاه شما را به سمت خود برمی‌گرداند، یا باعث می‌شود، که به دوستتان بگویید: «عجب عطر خوشبویی زده بود».

جالب است بدانید، که استفاده از بوی خوش برای جلب نظر انسان‌ها بسیار تاثیرگذار است. این تاثیر تا آنجایی است، که باعث جلب نظر و محبت جنس مخالف نیز می‌شود. حتی بسیاری از درمانگران زناشویی، برای برقراری محبت بیشتر بین همسران، استفاده از رایحه‌هایی خاص را توصیه می‌کنند.

عطرهایی که خانم‌ها را جذب می‌کند

معمولا، آقایان غرور بیشتری دارند و ترجیح می‌دهند، از روش‌های غیرمستقیم برای جلب نظر خانوم‌ها استفاده کنند. یکی از راه‌های جلب نظر زنان، استفاده از عطرهایی با رایحه‌های خاص است. البته یکی از اصول خوشتیپی و جذابیت مردان نیز، استفاده از عطرهای خوش رایحه است. براساس تحقیقاتی که توسط دانشمندان صورت گرفته، رایحه‌های Woody (عطرهایی که بوی چوب دارند) عطرهایی هستند که بسیار مورد پسند خانم‌ها قرار می‌گیرند!

اما به نظر شما، چرا رایحه‌های چوبی باعث جذب زنان می‌شود؟ چوب در واقع یادآور درخت است و درختان نمایانگر استواری، قدرت، استحکام و تکیه‌گاه بودن هستند؛ همه این موارد، از ویژگی‌هایی و خصلت‌هایی به شمار می‌روند، که خانم‌ها به دنبال آن‌ها در مرد رویاهای خود هستند. زنان معمولا تمایل دارند، که در کنار مردی قوی، تکیه‌گاه و حامی باشند، که از آن‌ها حمایت کند.

دقیقاً به همین دلیل است که برندهای مختلف، بیشتر سرمایه خود را روی عطرهای چوبی متمرکز کرده‌اند. البته، این فرمول کلی‌ است و در مورد اغلب خانم‌ها جواب می‌دهد. امـــا اگر سعی دارید، نظر فرد خاصی را از بین خانم‌های اطراف‌تان جذب کنید، بهترین روش، فهمیدن سلیقه او در بین رایحه‌ها است. بنابراین بهتر است، عطری انتخاب کنید، که رایحه آن مطابق با سلیقه فرد مورد نظرتان باشد.

در ادامه این مطلب شما را با چند نمونه از پرطرفدارترین عطرهای چوبی موجود در بازار آشنا می‌کنیم تا به درک عمیقی از نهایت جذابیت آن‌ها برسید.

1- پرفیوم تق د هرمس مردانه (Terre d Hermes Perfume)

خرید عطرتق د هرمس

رایحه فوق‌العاده منحصر به فرد این عطر مردانه از برند لوکس عطر و ادکلن Hermes توسط عطرسازی به نام ژان کلود النا (Jean-Claude Ellena) طراحی شده است. عطر ماندگار و فوق‌العاده مردانه Terre d'Hermes با رایحه چوبی خود توانست در مدت زمان کوتاهی به عنوان عطری محبوب، مورد استقبال همه سلیقه‌هایی که به دنبال محصولی عالی، ماندگارو بسیار شیک بودند قرار بگیرد.

پرفیوم مردانه Terre De Hermes برای آقایان مدرن و امروزی به منظور خلاصی از شلوغی و ازدحام شهری ساخته شده است. این عطر از خانواده‌ی بویایی سرخس‌ها است و به همین دلیل برای استفاده‌ روزانه در چهار فصل سال به خصوص فصل‌های بهار و تابستان مناسب به نظر می‌رسد.

اگر طرفدار رایحه‌های چوبی هستید، پرفیوم Terre De Hermes گزینه‌ای است، که به راحتی نمی‌توانید از کنار آن عبور کنید. این عطر معتدل مردانه استعاره‌ای از سه مولفه زمین، خاک و ریشه است که روح آسمان را به زمین پیوند می‌زند و آقایان را با وقار و جوان جلوه می‌دهد.

2- ادو تویلت ورساچه ورسنس زنانه (Versace Versense EDT)

خرید عطرورساچه ورسنس

در فرمولاسیون اعجاب‌انگیز این عطر ایتالیایی، با به کارگیری عناصر اعلا و نابی همچون گل یاسمن سفید، چوب سدر، هل و ترنج، ترکیبی سبک از گروه بویایی چوبی گل‌دار مشک‌دار خلق شده که آن‌ را در ایران به تندیس همیشه سبز ؛ به‌نام ورساچه سبز تبدیل کرده است. این محصول بازتابی از عناصر مدیترانه‌ای در طبیعت است که حس تقابل رهایی و تحرک و در نهایت تعادل انرژی درونی با محیط اطراف را در وجودتان به ارمغان می‌آورد.

ورساچه ورسنس یا ورساچه سبز، به سبک بودن و آرامش‌بخش بودنش معروف است که با وجود شیرین بودن، هیچ‌گونه آزرده خاطری مثل سردرد یا آلرژی را در افراد مصرف‌کننده به وجود نمی‌آورد. رایحه‌ای لطیف و آرام و در عین حال هوس‌انگیز این ادوپرفیوم زنانه، از روح بلندپرواز و مستقل زنان امروزی استقبال کرده و وجود آن‌ها را مملو از تعلق خاطر و آرامش می‌کند.

غالب‌ترین آکوردهای آن بوی تند مرکباتی و چوبی است که به محض اولین اسپری، بوی نافذ مرکبات به مشام‌تان خورده و به‌خوبی حس می‌شود. طبع خنک و سبک این عطر زنانه شدیدا با آب‌وهوای صاف و آفتابی در روزهای گرم سال سازگار است و مانند یک لیوان شربت آبلیموی کم شیرین و تگری که مقداری نعناع و خلال پوست لیمو در آن مخلوط شده، حال و هوای‌تان را در این روزهای سوزان عوض می‌کند

با بوییدن رایحه خنک و دل‌نواز اکسیر سبز ورساچه ورسنس زنانه، در یک لحظه می‌توانید خود را آزاد از هرگونه دل‌مشغولی و درگیری ذهنی در حال قدم زدن در یک جنگل سرسبز پر از گل با چوب‌های خیس‌خورده ببینید. از همین جهت شاهکار نت‌های به‌کار رفته در ترکیب عطر، با اثربخشی خود، شروع روزی شاداب و پرنشاط را برای‌تان رقم می‌زند.

3- ادو پرفیوم دیور هوم اینتنس مردانه (Dior Homme Intense EDP)

خرید عطردیور هوم اینتنس

کمپانی دیور، در سال 2007، ادوپرفیومی مردانه را معرفی و عرضه کرد، که ساختار رایحه‌ای آن بسیار پیچیده و شگفت انگیز بود. برند دیور، نام این عطر خود را دیور هوم اینتنس (Dior Homme Intense) گذاشت و آن را به عنوان نسخه جدیدتر ادوتویلت مردانه دیور هوم (Dior Homme)، که در سال 2005 عرضه شده بود، معرفی کرد.

دیور هوم اینتنس (Dior Homme Intense) در واقع ادوپرفیوم مردانه‌ای گرم، شیرین و در عین حال تلخ است، که در گروه بویایی چوبی گل‌دار مشک‌دار جای می‌گیرد. این عطر مردانه جذاب توسط طراح عطر شناخته شده‌ای به نام فرانسوا دماکی (Francois Demachy) ساخته شده است.

رایحه گرم و گیرای ادوپرفیوم دیور هوم اینتنس، رایحه‌ای جذاب برای آقایان شیک‌پوش و سخت‌پسند به حساب می‌آید. نت‌های مختلف در این عطر، طوری کنار هم چیده شده‌اند، که در انتهای کار، یک شیرینی دلچسبِ محرک و جذاب را از خود بر جای گذارند.

در هوم اینتنس دیور، رایحه گل‌ها و چوب‌های معطر، در کنار هم قرار گرفته شده‌اند و تاثیری بی‌نظیر از گرمایی شیرین ایجاد کرده‌اند. در ابتدای کار، پس از اسپری کردن این عطر، رایحه دل‌انگیز و آرامش بخشی از گل‌های بنفش و زیبای اسطوخودوس در فضا می‌پیچد، که یادآور باغ‌های خوش عطر و خوش رنگ گل‌های این گیاه فوق‌العاده است.

همچنان که آثار رایحه ناشی از نت اول محو می‌شود، جای آن را شیرینی دلگرم کننده‌ای از ترکیب سحرآمیز و جذاب گل زنبق، وانیل، گلابی و مشک پنیرکی مالو پر می‌کند. در انتها، این شیرینی، جای خود را به تلخی و گرمای رایحه‌ای چوبی از ترکیب چوب سدر و خس خس می‌دهد و حس قدرت بی‌پایان و استواری همیشگی صاحب عطر را القا می‌کند.

رایحه برگرفته شده از این نت‌ها، در عطر هوم اینتنس دیور، بسیار شیک بوده و برای آقایانی مناسب است، که به دنبال داشتن استایلی با پرستیژ بالا هستند. البته فراموش نکنید، که اگر نسبت به رایحه‌های گرم و شیرین حساسیت داشته باشید، ممکن است، استفاده از این عطر برای شما مناسب نباشد.

استفاده از ادوپرفیوم مردانه هوم اینتنس دیور (Dior Homme Intense)، برای محافل خاص، جلسه‌های رسمی، دید و بازدیدهای مهم و قرارهای عاشقانه بسیار مناسب است. این عطر در کنار یک استایل با کت و شلواری رسمی، می‌تواند جذابیت و اثرگذاری آقایان را تا اندازه قابل توجهی افزایش دهد.

4- ادو پرفیوم دسکوارد شی وود زنانه (Dsquared2 She Wood EDP)

خرید عطردسکوارد شی وود

عطر زنانه‌ شی وود (She Wood) از برند کانادایی دسکوارد (Dsquared2)، پس از نسخه بسیار موفق و پر فروش مردانه عطر وارد بازار جهانی عطر و ادکلن شد. این عطر یک محصول استثنائی و بسیار خاص و ویژه برای زنان مشکل پسندی است، که به دنبال احساس رهایی و آزادی هستند.

ادوپرفیوم زنانه شی وود توسط عطرساز معروفی به نام دافنه بوگی (Daphne Bugey) خلق و سپس در سال 2008 به بازار عطر و ادکلن‌های زنانه معرفی و عرضه شد. ادوپرفیوم شی وود با رایحه‌ معتدل و ملایمی که دارد، تبدیل به عطری خاص و دلنشین شده است و حس طراوت و نشاط را در شخص مصرف کننده و اطرافیان او ایجاد می‌کند.

نت‌های کاملا چوبی در بخش پایانی ساختار این عطر زنانه، حالتی صمیمانه برای شما به وجود می‌آورند. تلفیق چوب سدر، گیاه خس خس و کهربا در نت پایانی، باعث ماندگار شدن و دوست داشتنی‌تر شدن رایحه این ادوپرفیوم جذاب از برند دسکوارد می‌شود. در طراحی شیشه عطر نیز از چوب‌های نرم درخت گردو در شمال آمریکا تشکیل استفاده شد. رایحه‌ عطر زنانه‌ و جذاب شی وود دارای ویژگی فریبندگی، گیرایی و درخشندگی است و دارای پخش بویی متوسط و ماندگاری قابل قبولی است. این ادوپرفیوم زنانه، یک انتخاب بسیار شایسته و دوست داشتنی برای استفاده روزانه در فصل‌های خنکی همچون بهار و پاییز است.

5- ادو پرفیوم مردانه/زنانه (Lubin Idole EDP)

خرید عطرلوبین آیدل

برند خوش نام و پر آوازه لوبین از کشور فرانسه، در سال 2011 با همکاری عطرسازی به نام الیویا جیاکوبتی (Olivia Giacobetti) عطر یونیسکس یا بدون جنسیت آیدل (Idole) را تولید و روانه بازار جهانی کرد. آکوردهای غالب این ادوپرفیوم لاکچری فرانسوی شامل روایح چوبی، کهربا، تند گرم، شراب رام ( عرق نیشکر)، چرم دودی، ادویه‌ای، شیرین، بالزامیک و مرکبات هستند که این عطر خارق العاده را در دسته عطرهایی با طبع گرم شیرین قرار می‌دهند.

عطری چوبی، تند و خاص با ته مایه‌ای شیرین! امروزه از این دست عطرهای با تنوع زیادی در دسترس هستند اما آیدل در جزئیات متفاوت است و همین امر سبب منحصر به فرد بودنش است. اگر شما هم از عاشقان عطرهای تند و تیز هستید و به این سبک عطرها اعتیاد دارید، حتما باید از آیدل لوبین در کلکسیون خود داشته باشید.این عطر گرم مناسب روزهایی است که هوای بیرون سرد و خاکستری است و با اسپری کردنش می‌توانید گرما بر لحظه‌های سرد زمستانیتان بپاشید.

ترکیب این نت‌ها حسی سرشار از گرمی و آرامش را به شما منتقل می‌کند. تند و تیز و فقط کمی شیرین با مرجعی شرقی که هر مرد خوش پوشی با آن احساس راحتی می‌کند. کمپانی مبدا این عطر شیک و مجلل را در غلظت ادوپرفیوم، با ماندگاری بسیار خوب و پخش بویی قابل توجه در حجمی معادل 100 میلی‌لیتر برای بانوان و آقایان دوستدار عطرهایی با تناژ گرم، ارائه کرده است.

با اسپری کردن مقدار مناسبی از این عطر بر روی گردن یا محل نبض مچ دست‌های خود، در 10 ثانیه اول ترکیبی از نت‌های نارنج ، زعفران، زیره، و شراب رام در کنار رایحه ملموس نت‌های چوبی را حس خواهید کرد. از ترکیب این نت‌ها رایحه‌ای تلخ و شیرین و حقیقتا کم‌نظیر خلق می‌شود که شما با استمشام آن، حس خاص بودن، استقلال و یکه‌تازی را به شما منتقل می‌کند.

بعد از گذشت دقایقی نت‌های آغازی کرنگ‌تر شده و نت‌های میانی جای آن‌ها را می‌گیرند. و در اولین جانشینی‌ها، ترکیب صمغ لابدانوم با نت دودی یا همان بخور، احساس تلخی‌ای آمیخته با برگ نخل و درخت آبنوس ایجاد میکنند و سپس با شیرینی نت قند همراه می‌شوند. رایحه دلپذیر این نت‌ها احساس جسارت و نفوذ عجیبی را در وجود شما سرازیر می‌کند.

پس از طی زمان مشخصی، با جایگزینی نت‌ها پایانی به جای روایح میانی، از تندی ادویه‌های عطر کاسته شده و با عرض اندام نت‌های کهربا، چوب صندل، چرم و صمغ لابدانوم، یک حالت گرم و جدی به خود میگیرد. چیزی شبیه به یک کاپشن گرم چرمی در یک پس‌زمینه مشروبی که حال و هوای یک فضای لوکس و اغواگر را برای شما به ارمغان آورده و به مراتب اعتماد به‌نفس شما را تقویت می‌کند.

6- ادوپرفیوم انکر نویر ال اکستریم مردانه (Lalique Encre Noir A L Extreme EDP)

خرید عطرانکر نویر ال اکستریم

شرکت لالیک در سال 2015 جایگزینی برای عطر افسانه‌ای "انکر نویر" که به لالیک مشکی معروف شده، معرفی کرده است. این عطر پرطرفدار که ادوپرفیوم لالیک انکر نویر ال اکستریم نام دارد؛ در مقایسه با انکر نویر؛ در نوع EDP و غلیظ‌تر، فشرده‌تر و قوی‌تر طراحی شده است. این ادوپرفیوم مردانه در عین حفظ حال و هوای گرم و تلخ انکر نویر؛ تعریفی جدید از شورانگیزی و هوسرانی مردانه را ارائه می کند.

جانشین بودن برای عطری با آن موفقیت کم نظیر، دشوار است و عطر Encre Noire A L`Extreme محصولی است که باید بار سنگین این عنوان را به دوش بکشد؛ البته زمان تعیین خواهد کرد که آیا انکر نویر ال اکستریم در این راه موفق خواهد بود یا خیر. اسم Encre Noire A L`Extreme به معنای جوهر سیاه مفرط است و از شیشه مکعبی و زیبای عطر، متوجه شباهت آن به شیشه‌ی جوهردان یا مرکب‌دان خواهید شد؛ پس بی‌دلیل نیست که اسم آن را انکر نویر ال اکستریم انتخاب کرده‌اند.

Encre Noire A L`Extreme با ترکیب چوبی آروماتیکی خود، تاکید زیادی به داشتن رایحه چوبی و غنی از سرو، خس خس و بخور دارد و برای بر جای گذاشتن ردی بی نظیر و فراموش نشدنی تولید شده است. آکوردهای غالب چوبی، بالسامیک و آروماتیک طبعی گرم و طعمی تلخ برای این عطر به ارمغان آورده است. همچنین این ترکیب شاهکارانه برای دوستداران عطرهای چوبی‌بخوری و استفاده روزمره و اسپرت در فصل‌های سرد سال و روزهای خنک بهاری مناسب است.

تغییر نوت‌های رایحه این عطر مردانه شیک ، کاملا محسوس و مشخص بوده و علاوه بر تکرار نت‌های طلایی لالیک یعنی؛ چوب سرو وخس‌خس نت‌های بخور، نعناع عمدی، صمغ بنزوئین هم به آن اضافه شده تا رایحه عطر را سوزان‌تر و تندتر کنند. لالیک انکر نویر ال اکستریم نمادی از مردان صاحب سبکی است که هر زنی را برای زندگی آینده خود نمی‌پذیرد؛ او سخت‌گیر و خاص پسند است و قطعا خاطره‌انگیزترین رایحه روزها و لحظات خوش زندگی‌تان خواهد بود.

7- ادو پرفیوم نارسیسو رودریگز نارسیسو پودر زنانه (Narciso Rodriguez Poudree EDP)

خرید عطرنارسیسو رودریگز نارسیسو پودر

رایحه عطر زنانه نارسیسو پودر از برند Narciso Rodriguez که در سال 2016 به بازار معرفی و عرضه شد، دربردارنده ماهیت بانویی بالغ ،شیک وجذاب است، که نظر هر مردی را به طرف خودش جلب می‌کند. ادوپرفیوم Narciso Poudree درست مانند یک توده‌ ابر زیبا و بهاری به نظر می‌رسد و دارای رایحه‌ای ظریف و لطیف، احساس برانگیز، اغوا کننده و در عین حال بسیار پر قدرت پر جذبه است. هدف برند عطر و ادکلن نارسیسو رودریگرز از تولید این عطر خوشبوی زنانه، ایجاد ابری معطر در فضای اطراف یک خانم بوده است.

فرمولاسیون ادوپرفیوم نارسیسو پودر توسط عطرسازی مطرح و ماهر به نام آیرلین گوئیچارد (Aurelien Guichard) برای کمپانی آمریکایی نارسیسو رودریگز طراحی و خلق شد و در دسترس عموم قرار گرفت. این عطرساز خلاق درباره رایحه ادوپرفیوم نارسیسو پودر گفته است: من می‌خواستم محصولی به شدت اغوا کننده با رایحه‌ای هوس انگیز طراحی کنم که سر هر مردی را به سمت کسی که از این عطر استفاده کرده است، بچرخاند و آن بانویی را که از این عطر استفاده می‌کند، فریبنده و دلربا جلوه دهد.

حضور آکوردهای غالب گل‌های سفید، مشک‌بو و چوبی در عطر آمریکایی نارسیسو رودریگز پودر، این عطر را از نظر ساختار رایحه در گروه بویایی چوبی گل‌دار مشک‌دار طبقه بندی می‌کنند. اصلی‌ترین نت‌های به‌کار رفته در این عطر زنانه؛ مشک، گل یاسمن سفید، کومارین و رُز هستند که در نهایت رایحه‌ای شیرین و ملایم را خلق می‌کنند. چهره تبلیغاتی این عطر خوشبو، لطیف و دلربای زنانه، یک مدل برزیلی زیبا به نام راکوئل زیمرمن (Raquel Zimmermann) است.

پخش بو و ماندگاری نارسیسو پودر زنانه کاملا قابل قبول است. این عطر به خاطر ساختاری که در رایحه‌اش دارد و به خاطر طبع و طعم معتدل و شیرینش،‌ برای استفاده روزمره و حتی مجالس رسمی یا قرارهای کاری مهم مناسب است. چون با ایجاد یک هاله ابری و پودری خارق‌العاده‌ در اطراف‌تان، توجه میهمان‌ها یا همکارانی که در نزدیک‌تان هستند را به سمت شما جلب کرده و در عین‌حال شما را با نفوذ جلوه می‌دهد. این ادوپرفیوم جذاب زنانه، سرما و گرما نمی‌شناسد و برای استفاده در چهار فصل سال و به خصوص فصل بهار، مناسب است.

عطر جذاب برای خانمها کدام است؟

عطر جذاب برای خانمها تنوع بسیار جذابی دارد. هرچند سلیقه آقایان نیز در این مورد بسیار دخیل است و هرکس رایحه‌ای را بیشتر از دیگری می‌پسندد. عطرهایی با رایحه سنبل و یا ترنج و سدر و حتی رایحه میوه‌های شیرین می‌تواند به عنوان عطر جذاب برای خانمها باشد. اگر عطرهای شیرین را دوست ندارید می‌توانید از عطرهای خنک و یا حتی تلخ استفاده کنید. هرچند این عطرها اغلب مردانه اند ولی در میان خانم ها نیز از جذابیت برخوردارند.

ترکیب رایحه های مختلف می تواند به یکی از انواع عطر جذاب برای خانمها تبدیل شود. عطرهای گرم با رایحه های متنوع می توانند برای خانم ها جذاب باشند. این عطرها اغلب برای آقایان جذاب تر است ولی باید در استفاده از آن ها احتیاط کنید و زیاد مصرف نکنید. زیرا بوی تند این عطرها می تواند سردرد آور باشد. اگر دوست داشته باشید با رایحه های خنثی تری می توانید عطر کلی بدنتان را تلطیف کنید.

۲۶۱,۳۴۰
محصولات مرتبط
لالیک انکر نویر (لالیک مشکی) ادو تویلت مردانهLaliqueامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۲,۸۲۶,۰۰۰ تومان۱,۶۳۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر قدیم
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
تق هرمس - تغ دی هغمس پرفیوم مردانهHermes تخفیف ویژه
۱۱,۵۴۱,۰۰۰ تومان۹,۰۵۹,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۲
تنوع
دیور هوم اینتنس ادو پرفیوم مردانهDior تخفیف ویژه
۱۳,۶۷۹,۰۰۰ تومان۱۱,۵۹۹,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
ماین پورهوم ادو پرفیوم مردانه مارک جوزفMarc Joseph تخفیف ویژه
۲,۰۴۸,۰۰۰ تومان۱,۷۵۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
بلو د شنل - بلو د چنل ادو پرفیوم مردانهChanel تخفیف ویژه
۱۶,۰۰۱,۰۰۰ تومان۱۳,۰۶۸,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
تق هرمس - تغ دی هغمس ادو تویلت مردانهHermes 
۹,۴۷۴,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۱۲.۵ میل
مینیاتوری
+۲
تنوع
انکر نویر ال اکستریم - لالیک مشکی انک نواغ اکستریم ادو پرفیوم مردانهLalique تخفیف ویژه
۳,۱۴۸,۰۰۰ تومان۱,۹۸۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۴.۵ میل
مینیاتوری
نارسیسو پودر ادو پرفیوم زنانه نارسیسو رودریگزNarciso Rodriguez تخفیف ویژه
۷,۶۰۷,۰۰۰ تومان۶,۶۹۹,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۰.۸ میل
سمپل
بلو د شنل پارفوم مردانه شنل - چنلChanel تخفیف ویژه
۱۸,۷۵۳,۰۰۰ تومان۱۳,۳۴۹,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
انکر نویر اسپرت ادو تویلت مردانه لالیکLalique تخفیف ویژه
۳,۳۹۰,۰۰۰ تومان۲,۰۵۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
من او فرش ادو تویلت مردانه ورساچهVersace 
۵,۰۹۵,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
+۱
تنوع
ایفوریا - یوفوریا ادو تویلت مردانه کلوین کلاین - کلوین کلینCalvin Kleinامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۳,۵۹۴,۰۰۰ تومان۲,۷۴۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
دکلریشن ادوتویلت مردانه کارتیهCartier 
۱۴,۹۶۷,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
امپر اپیک ادونچر ادو تویلت مردانهEmperامکان ارسال فوری
۱,۳۲۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
بلو د شنل - بلو د چنل ادو تویلت مردانهChanel تخفیف ویژه
۱۲,۳۷۰,۰۰۰ تومان۱۱,۴۹۹,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
گرین ایریش توید ادو پرفیوم مردانه کریدCreed 
۲۲,۹۸۶,۰۰۰ تومان
۱۲۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۲
تنوع
بنز اینتنس ادو تویلت مردانه مرسدس بنزMercedes Benz تخفیف ویژه
۴,۷۰۰,۰۰۰ تومان۲,۷۹۸,۰۰۰ تومان
۱۲۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
ل هوم ایدیل ادو تویلت مردانه گرلنGuerlain 
۱۷,۲۵۶,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۱ میل
سمپل
لانویت دی الهوم ادو تویلت مردانه ایوسن لورن - وای اس الYves Saint Laurent - YSL 
۱۲,۴۶۰,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
بلو نویر ادو پرفیوم مردانه نارسیسو رودریگزNarciso Rodriguez تخفیف ویژه
۵,۳۵۵,۰۰۰ تومان۴,۷۴۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
نویسنده :مرتضی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
رایحه ها روی جلب نظر انسان ها چه اثری دارند؟
پاسخ:

استفاده از بوی خوش برای جلب نظر انسان‌ها بسیار تاثیرگذار است. این تاثیر تا آنجایی است، که باعث جلب نظر و محبت جنس مخالف نیز می‌شود. حتی بسیاری از درمانگران زناشویی، برای برقراری محبت بیشتر بین همسران، استفاده از رایحه‌هایی خاص را توصیه می‌کنند.

چرا رایحه‌های چوبی باعث جذب زنان می‌شود؟
پاسخ:

چوب در واقع یادآور درخت است و درختان نمایانگر استواری، قدرت، استحکام و تکیه‌گاه بودن هستند؛ همه این موارد، از ویژگی‌هایی و خصلت‌هایی به شمار می‌روند، که خانم‌ها به دنبال آن‌ها در مرد رویاهای خود هستند. زنان معمولا تمایل دارند، که در کنار مردی قوی، تکیه‌گاه و حامی باشند، که از آن‌ها حمایت کند.

عطر تق د هرمس چه ویژگی دارد؟
پاسخ:

رایحه فوق‌العاده منحصر به فرد این عطر مردانه از برند لوکس عطر و ادکلن Hermes توسط عطرسازی به نام ژان کلود النا (Jean-Claude Ellena) طراحی شده است. عطر ماندگار و فوق‌العاده مردانه Terre d'Hermes با رایحه چوبی خود توانست در مدت زمان کوتاهی به عنوان عطری محبوب، مورد استقبال همه سلیقه‌هایی که به دنبال محصولی عالی، ماندگارو بسیار شیک بودند قرار بگیرد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۲۶۱,۳۴۰ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید