یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
انواع بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها

انواع بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها

بسیاری از آقایان تمایل دارند، عطرهایی را استفاده کنند که به آن‌ ها احساس اعتماد به نفس می‌ دهد و به واسطه رایحه خوبی که دارد، خانم مورد علاقه‌شان را به سوی آن‌ها جذب کند و در واقع عطر جذب کننده زنان باشد. درباره عطرهای مردانه‌ای که نظر خانم‌ها را به سمت خود جذب می‌کند و باعث تحریک احساسات آن‌ها می‌شود یا در واقع ادکلن زنانه تحریک کننده، حرف‌های زیادی گفته شده است، اما آنچه که در این مورد اهمیت دارد، آن است که عطر محرک زنانهعطری مردانه است، که نه تنها بوی خوشی را از آقایان ساطع می‌کند، بلکه باعث می‌شود، خانم مورد علاقه یک مرد از طریق جذاب ترین عطر مردانه، به سمت او جذب شود.

از آن جایی که تاثیر رایحه بر حس و احوال انسان، هم از نظر جسمی و هم نظر روانی ثابت شده است، به نظر می‌رسد، که این دیدگاه، نظر قابل قبولی است و تاثیرگذاری چشمگیری نیز دارد. سال‌هاست، که کمپانی‌های بزرگ و مشهور تولید عطر، عطرهای مردانه‌ای تولید می‌کنند، که رایحه آن‌ها برای زنان تحریک کننده باشد و با جاذبه‌های تبلیغاتی فراوان آن‌ها را معرفی می‌کنند و بهترین عطر مردانه از نظر خانم‌ها و بهترین ادکلن مردانه دختر پسند که جزعطر اغوا کننده مردانه و ادکلن سکسی مردانه و عطر سکسی مردانهنیز می باشندمعرفی می‌شود.

ادکلن های تحریک کننده مردانه یا عطر های تحریککننده زنانه به انواع رایحه‌هایی گفته می‌شود، که خاصیت جذب‌کنندگی و خودنمایی فراوانی دارند. این عطرها خصوصیات مخصوص به خود را دارند و در سرتاسر جهان نیز معروف هستند. با توجه به آزمایش‌های صورت گرفته، عطرمحرک مردانه می‌توانند اثر خاصی بر روی فرد مقابل بگذارد، به خصوص اگر جنس مخالف باشد.

البته که این اثر گذاری زمان بر خواهد بود و اینطور نیست که با یک بار استفاده انتظار جلب نظر زود هنگامی را داشته باشید. انتخاب عطر بسیار سلیقه‌ای است و از طرف دیگر عطرها در ترکیب با پوست انسان ممکن است، رایحه‌های متفاوتی داشته باشند. اما چیزی که مسلم و اثبات شده، تاثیر فراوانی است، که عطرها بر روی رفتار افراد دارند.

ما، این مقاله را برای آقایانی منتشر کرده‌ایم، که به اندازه کافی به خودشان اطمینان دارند و حالا به دنبال یک عطر مناسب برای جذابیت بیشتر می‌گردند. پیش از این که توضیحات بیشتری بدهیم، باید بگویم که عطر خوب، درست مانند یک موسیقی فیلم است. واضح است، که اگر یک فیلم جذابیتی نداشته باشد، موسیقی آن نیز شنیده نمی‌شود. در نتیجه اگر یک مرد شخصیت دوست داشتنی و محبوبی نداشته باشد، بنابراین رایحه او نیز جلب توجه نخواهد کرد.

اما زدن یک ادكلن تحريك كننده زنان، برای مردی که خوب لباس پوشیده، اکیدا توصیه می‌شود.البته آقایان خوش‌تیپ نباید فراموش کنند، که عطرهای مختلف برای رفع کردن بوی بد بدن آن‌ها یا از بین بردن بوی عرق آن‌ها نیستند. یک بوی خوب، تنها بر روی بدن تمیز و خوشبو، قابل درک است. بوی خوبی که در بین بوهای بد و نامطبوع پخش و پنهان شود، نمی‌تواند تاثیرگذاری کافی و خوبی داشته باشد.

پس اگر به دنبال یک عطر های تحریک آمیز زنانه برای تحریک زنان و تحریک کننده ترین عطر مردانه هستید، اما خودتان را تمیز نگه نمی‌دارید، باید بگوییم که مسیر اشتباهی را در پیش گرفته‌اید. خیلی از مردها به بوی بدن خودشان بی‌توجه هستند و مرد جذاب برای یک زن، مردی است که بوی خوبی از او پخش شود و به تمیزی و پاکیزگی خودش اهمیت بدهد.

اگر به استفاده از بهترین عطر مردانهتحریک کننده زنان برای تحریک روح و روان زنان علاقه دارید، رایحه‌های زیادی در بین عطر و ادکلن های مردانه وجود دارد، که ممکن است تاثیرشان را ندانید. همچنین شاید ندانید، که عطر تلخ با عطر تند و شیرین چه تفاوتی می‌تواند داشته باشد و کدام یک از آن‌ها برای شخصیت شما مناسب‌تر است؟ برای دانستن این موضوع، به شما توصیه می‌کنم که مقاله تفاوت عطر تلخ و شیرین در چیست؟ را حتما مطالعه کنید.

عطرهای مردانه‌ای که خانم‌ها را تحریک می‌کندبهترین عطر برای جذب زنان

عطر تلخ در بین رایحه‌های مردانه و شیک، طرفداران زیادی دارد و می‌توان گفت که بهترین عطر برای جذب زنان است. این رایحه می‌تواند حس ابهت و شیک پوشی هر مردی را بیشتر دهد. معمولا عطرهایی با طعم تلخ، دارای یک طبع نیز هستند. عطرهای تلخ می‌توانند طبع خنکی داشته باشند یا اینکه جزء عطرهایی با طبع گرم باشند. بنابراین رایحه جذاب و تحریک کننده هر عطر مردانه، به ترکیبات رایحه‌ای، گروه بویایی و طبع و طعم آن بستگی دارد.

در واقع انتخاب یک عطر چیزی بیشتر از پسندیدن روایح تلخ و شیرین یا گرم و سرد است و بعد از در نظر گرفتن تمام این موارد، باید عطری را بخریم که القاگر حس یافتن نیمه گمشده یا همان مرد رویاها در ضمیر تاخود آگاه جنس مخالف شود. جای شکی وجود ندارد که یک عطر مردانه کامل و زنانه‌پسند، باید شخصیت ذاتی و کاریزماتیک یک مرد واقعی را تکمیل ‌کند.

این رایحه آشنا باید با تمامیت فردی و خصوصیات ذاتی و وجودی شما همگام باشد و به تبع از آن، زنانی به سمت شما کشیده می‌شوند که به این ویژگی‌های شخصیتی شما علاقمند باشند. این‌گونه است که عطر و ادوکلن، همیشه به عنوان یک سلاح شیمیایی و ابزار موثر در زمینه روانشناسی و درک روابط متقابل میان انسان‌ها شناخته شده است.

مثلا عطرهای مردانه تند، معمولا مخصوص آقایان بسیار موفق و تاثیرگذار است. این دسته از مردان ضریب هوشی بالایی دارند و این مدل عطر به آن‌ها قدرت و تمرکز بالایی القا می‌کند. مردان علاقمند به عطرهای تند،‌ معمولا تصمیم گیری‌های سریعی دارند و به راحتی کوتاه نمی‌آیند. آن‌ها از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند و به راحتی می‌توانند تاثیرگذار باشند.

در مقابل عطرهای ملایم مردانه، برای آقایان کم حرف توصیه تولید می‌شوند. کسانی که عطرهای مردانه ملایم را دوست دارند، اغلب برای مدت زمان زیادی ساکت می‌مانند و رازهایشان را با کسی درمیان نمی‌گذارند. مقبولیت این دسته از آقایان، به آن‌ها کمک می‌کند که کمتر درگیر ارتباط گرفتن با آدم‌ها بشوند و معمولا آدم‌ها به سراغ آن‌ها می‌آیند. ناراحتی در این دسته از افراد هیچ وقت فراموش نمی‌شود. این آقایان همچنین بسیار احساساتی هستند.

عطر گرم مردانه نیز نشان دهنده افراد هدفمند هستند. آقایانی که به عطرهای گرم علاقه دارند، معمولا قدرت زیادی در پذیرش مسئولیت‌های مهم و مختلف از خود نشان می‌دهند و به سرعت خودشان را با شرایط وفق می‌دهند. این دسته از آقایان برای دیگران اهمیت خاصی قائل هستند و در ارتباطات اجتماعی قوی عمل می‌کنند.

عطر‌های سرد و خنک مردانه نیز برای رهبران طراحی شده‌اند. مردانی که عاشق عطرهای خنک و سرد هستند، اغلب برای زندگی‌شان برنامه محکمی دارند. آن‌ها غرور و حس برتری مثبتی دارند و دیگران را با غرورشان تحت تاثیر قرار می‌دهند.

در این مقاله، 8 عطر مردانه خوشبو و معروفی را که رایحه آن‌ها به معنای واقعی محرک زنان هستند، به شما معرفی می‌کنیم. این عطرها، رایحه‌هایی دارند که برای زنان جذاب است و نظر آن‌ها را چه از لحاظ احساسی و چه از لحاظ جنسی به سمت شما جلب می‌کند. پس در ادامه همراه ما باشید.

انواع عطر مردانه خوشبو

1- ادوپرفیوم هوم اینتنس از برند فرانسوی دیور

عطر محرک زنانه

خرید عطر دیور هوم اینتنس

کمپانی عطردیور، در سال 2007، ادوپرفیومی مردانه را معرفی و عرضه کرد، که ساختار رایحه‌ای آن بسیار پیچیده و شگفت انگیز بود و رایحه‌ای جذاب و تحریک کننده برای زنان به حساب می‌آمد. برند ادکلندیور، نام این عطر خود را Dior Homme Intense گذاشت و آن را به عنوان نسخه جدیدتر ادوتویلت مردانه دیور هوم (Dior Homme)، که در سال 2005 عرضه شده بود، معرفی کرد. این عطر به عنوان بهترین عطر برای جذب زنان پیشنهاد خوبی است.

دیور هوم اینتنس در واقع ادوپرفیوم مردانه‌ای تحریک کننده، گرم، شیرین و در عین حال تلخ است، که در گروه بویایی چوبی گل‌دار مشک‌دار جای می‌گیرد. این عطر مردانه جذاب توسط طراح عطر شناخته شده‌ای به نام فرانسوا دماکی (Francois Demachy) ساخته شده است.

رایحه گرم و گیرای ادوپرفیوم دیور هوم اینتنس، رایحه‌ای جذاب برای آقایان شیک‌پوش و سخت‌پسند و رایحه‌ای تحریک کننده برای خانم‌های اطراف این دسته از آقایان به حساب می‌آید. نت‌های مختلف در این عطر، طوری کنار هم چیده شده‌اند، که در انتهای کار، یک شیرینی دلچسبِ محرک و جذاب را از خود بر جای گذارند.

در هوم اینتنس دیور، رایحه گل‌ها و چوب‌های معطر، در کنار هم قرار گرفته شده‌اند و تاثیری بی‌نظیر از گرمایی شیرین ایجاد کرده‌اند. در ابتدای کار، پس از اسپری کردن این عطر، رایحه دل‌انگیز و آرامش بخشی از گل‌های بنفش و زیبای اسطوخودوس در فضا می‌پیچد، که یادآور باغ‌های خوش عطر و خوش رنگ گل‌های این گیاه فوق‌العاده است.

همچنان که آثار رایحه ناشی از نت اول محو می‌شود، جای آن را شیرینی دلگرم کننده‌ای از ترکیب سحرآمیز و جذاب گل زنبق، وانیل، گلابی و مشک پنیرکی مالو پر می‌کند. در انتها، این شیرینی، جای خود را به تلخی و گرمای رایحه‌ای چوبی از ترکیب چوب سدر و خس خس می‌دهد و حس قدرت بی‌پایان و استواری همیشگی صاحب عطر را القا می‌کند.

رایحه برگرفته شده از این نت‌ها، در عطر هوم اینتنس دیور، بسیار شیک بوده و برای آقایانی مناسب است، که به دنبال داشتن استایلی با پرستیژ بالا هستند. البته فراموش نکنید، که اگر نسبت به رایحه‌های گرم و شیرین حساسیت داشته باشید، ممکن است، استفاده از این عطر برای شما مناسب نباشد.

استفاده از ادوپرفیوم مردانه Dior Homme Intense، برای محافل خاص، جلسه‌های رسمی، دید و بازدیدهای مهم و قرارهای عاشقانه بسیار مناسب است. این عطر در کنار یک استایل با کت و شلواری رسمی، می‌تواند جذابیت و اثرگذاری آقایان را تا اندازه قابل توجهی افزایش دهد.

2- ادوتویلت اِ مِن پیور مالت از برند فرانسوی تیری موگلر

ادوتویلت اِ مِن پیور مالت از برند فرانسوی تیری موگلر

خرید عطر تیری موگلراِ مِن پیور مالت

ادوتویلت A Men Pure Malt با رایحه ای گرم، ماندگار، جذاب و تحریک‌ کننده، توسط برند معروف تیری موگلر، در سال 2009 تولید و به بازار جهانی معرفی و عرضه شد. این عطر مردانه و محرک فرانسوی، که از نظر ساختار رایحه در گروه بویایی شرقی چوبی قرار دارد، به خوبی می‌تواند نظر خانم‌ها را جلب و مشام آن‌ها را هشیار کند.

ادوتویلت اِ مِن پیور مالت، عطری گرم، شیرین و جذاب است، که سرشار از رایحه گرم و دلچسب شراب رام است و با حس کاراملی، تلخ و شیرین و میوه‌ای آغاز می‌شود. رایحه‌های این عطر، تعادل بسیار خوبی در کنار یکدیگر ایجاد کرده‌اند و به همین خاطر، بسیار جذاب به نظر می‌رسند.

رایحه این عطر از برند تیری موگلر، به دلیل تعادلی که دارد، هم رایحه گرم دلنشینی دارد، که باعث سردرد و آزار مشام دیگران نمی‌شود و هم ماندگاری قابل قبولی دارد. با گذر زمان و ملایم‌تر شدن حس میوه‌ای این عطر مردانه خوشبو و پس از اضافه شدن نت‌های نعناع هندی و چوب‌ها معطر به آن، حالتی تلخ و شیرین، با حسی خاکی و مرطوب در پس زمینه بوی خوش این عطر جذاب برای خانمها و محرک پدیدار می‌شود.

عطر مردانه فرانسوی تیری موگلر A Men Pure Malt پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و انتخاب بسیار خوبی برای استفاده در روزهایی با آب و هوای خنک یا سرد است. رایحه این عطر، یکی از جذاب‌ترین ادوتویلت‌های مردانه برای خانم‌ها است.

3- ادوتویلت هوم اکسپشنال از برند فرانسوی مونت بلنک

ادوتویلت هوم اکسپشنال از برند فرانسوی مونت بلنک

خرید عطر مونت بلنکهوم اکسپشنال

ادوتویلت Homme Exceptionnel محصول مردانه محرکی است، که در سال 2008 توسط برند مونت بلنک به بازار معرفی و عرضه شد. این عطر فرانسوی شیرین، از رایحه‌ای نسبتا گرم برخوردار است و در گروه بویایی چوبی آروماتیک قرار می‌گیرد.

هوم اکسپشنال، رایحه‌ای جذاب و ادویه‌ای دارد و به عنوان بهترین عطر برای آقایان شیک‌پوشی که دوست دارند توسط خانم‌ها مورد توجه بیشتری قرار بگیرند، معرفی شده است. رایحه قالب این ادوتویلت مردانه، ترکیبی از قهوه، زنجبیل، عنبر و مشک است.

مونت بلنک هوم اکسپشنال، عطری است بسیار متعادل و دارای بالانسی از ترکیب خوشایند، شاداب و ملس نارنگی ماندارین با آرامش ناتمام رایحه اسطوخودوس، در کنار تندی انرژی بخش زنجبیل و نعناع و شیرینی دلچسب مشک و کهربا است.

رایحه ابتدایی این ادوتویلت مردانه با بوی نیمه شاداب و کمی ترش و شیرین حاصل از نارنگی ماندارین، اسطوخدوس و قهوه آغاز می‌شود. در پس زمینه این عطر، به ترکیبی با تلخی ضعیف، از نت‌های گیاهی نعناع، مریم گلی و زنجبیل در نت میانی می‌رسیم.

با گذر زمان و به انتها رسیدن رایحه نت‌های میانی، رایحه دل‌انگیزی سرشار از نت کهربا به مشام می‌رسد و هر لحظه قوی‌تر، گرم‌تر و شیرین‌تر می‌شود. در نت پایانی، رایحه گرم مشک و نعناع هندی نیز، بوی دلنشین و قدرت جاذبه غیر قابل انکار کهربا را کامل می‌کنند. مونت بلنک اکسپشنل، عطری مردانه با پخش بو و ماندگاری مناسب به حساب می‌آید.

4- ادوتویلت وان میلیون از برند اسپانیایی پاکو رابان

ادوتویلت وان میلیون از برند اسپانیایی پاکو رابان

خرید عطر پاکو رابانوان میلیون

رایحه بی‌نظیر وان میلیون ادو تویلت مردانه، توسط دو عطرساز شناخته شده به نام‌های کریستف راینود و الیور پرشوکس خلق شد. این عطر فرانسوی در سال 2008 توسط برند اسپانیایی Paco Rabanne به بازار معرفی و عرضه و پس از مدت کوتاهی به عنوان محصولی با نت‌های تازه و وسوسه انگیز، برای هر سن و سالی در بازار شناخته شد.

شیشه این عطر جذاب نیز، ظاهری فریبنده دارد. این شیشه طلایی رنگ، نماد قدرت، زیبایی و لوکس بودن است. وان میلیون مردانه، عطری تحریک کننده برای زنان است و نشان دهنده خاص بودن آقایانی را است، که آن را برای استفاده همیشگی انتخاب می‌کنند. پاکو رابان، درباره این عطر گفته است: «در تمامی تمدن‌ها و مذاهب دنیا، از طلا همواره برای فریفتن انسان‌ها به کار می‌رفته است.»

در طول تاریخ زندگی بشر و از زمان کشف طلا، این عنصر همواره عنصری ارزشمند، گران قیمت و نفیس به شمار به شمار می‌آمد. به همین دلیل، برند لوکس عطر پاکو رابان در ظاهر وان میلیون، از شکل و شمایلی طلا گونه استفاده کرده است، تا ظاهر عطر جذابش را نیز متمایز کند.

این ادوتویلت مردانه، از محصولاتی است، که به عنوان عطری خلاقانه و مبتکرانه شناخته شده است. وان میلیون دارای ماندگاری خوبی است و میزان پراکنندگی و پخش بوی قابل قبولی دارد. اگر می‌خواهید، با عبور از کنار یک جمع، نگاه خانم‌های اطراف را به سمت خود جذب کنید،‌ بهتر است از این ادوتویلت تحریک کننده، در میهمانی‌های شبانه و رسمی استفاده کنید.

هرم بویایی ادوتویلت مردانه وان میلیون از برند Paco Rabanne در نت ابتدایی سرشار از رايحه‌ شادی‌آور گریپ فروت، نعناع و نارنگی ماندارین است. در نت میانی این عطر با رايحه‌‌ای شیرین‌تر و گرم‌تر از ترکیب گل رز با دارچین و نت ادویه مواجه می‌شویم. رایحه این عطر در نت پایانی خود، با ترکیب نت‌های گرم چرم، کهربا، نعناع هندی و نت چوبی به اوج می‌رسد و وظیفه خود را در جذب و تحریک زن مورد علاقه یک مرد، به سرانجام می‌رساند.

5- پرفیوم بلو از برند فرانسوی شنل

پرفیوم بلو از برند فرانسوی شنل

خرید عطر بلو د شنل

پرفیوم مردانه بلو شنل، عطری غیر منتظره و غیر قابل انکار، جسورانه و جذاب است که در صورت استفاده از آن، نظر خانم‌های زیادی را به سمت خود جلب خواهید کرد. این عطر مردانه و تحریک کننده برای زنان، رایحه‌ای تازه، تمیز و عمیق را از خود منتشر می‌کند.

بلو شنل مانند روح مردی تلخ و جذاب است، که سرنوشت خود را با استقلال و عزم راسخ انتخاب می‌کند، مردی که از همه بی‌نیاز است و می‌تواند همه انتخاب‌هایش را به بهترین سرانجام برساند. رایحه تلخ و چوبی این پرفیوم، آن را در گروه بویایی چوبی آروماتیک قرار داده است. طعم چوبی و معتدل این عطر عمیق جسورانه و ترکیب شده با رایحه مرکبات ترد و تازه است. به همین دلیل، تداعی کننده روحیه‌ای پر جنب و جوش است.

برند عطر شنل را می‌توان یکی از محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین برندهای تولید عطر و ادکلن در بازار دنیا به حساب آورد. این برند محصولات خود را به سراسر جهان صادر می‌کند و طرفداران زیادی در گوشه و کنار کره زمین دارد.

در واقع اگر ترجیح می دهید یک رایحه مردانه خاص را تجربه کنید و علاوه بر اینکه نظر خانم مورد علاقه‌تان را جلب می‌کنید، همواره از عطر شما به عنوان یک انتخاب بی‌نظیر یاد شود، می‌توانید یکی از محبوب‌ترین عطرهای این برند، یعنی پرفیوم مردانه بلو را انتخاب کنید.

برند فرانسوی شنل، این پرفیوم را در سال 2018 به به بازار معرفی و عرضه کرد. البته بلو شنل دارای نسخه‌های ادوپرفیوم و ادوتویلت نیز هست، که غلظت رایحه آن‌ها به مراتب کمتر از رایحه پرفیوم بلو است. فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور برند شنل، یعنی جک پولژ (Jacques Polge) طراحی شده است.

استفاده از این عطر با حال و هوای معتدل و شرقی و چوبی‌اش برای روزهای گرم و معتدل سال توصیه می‌شود، اما این به آن معنا نیست، که در فصل زمستان نشود از آن استفاده کرد. روزهای کسل‌کننده، ساعت‌های تکراری و انجام کارهایی که از سال‌ها قبل در فهرست کارهای روزانه‌تان قرار گرفته‌اند، برای بسیاری از افراد، داشتن این چنین زندگی‌ یکنواختی بسیار آزاردهنده است. این افراد دوست دارند، هرروز اتفاق تازه‌ای برایشان پیش بیاید و روز خود را با آن بسازند.

شاید شما هم از این دسته افراد باشید، یا شاید فکر کنید یکی از صفات مرد جذاب، غیر قابل‌ پیش‌بینی بودن او است. برند Chanel برای این عطر شعار جالبی ساخته است: «غیرقابل‌پیش‌بینی باشید». تا زمانی که رایحه‌ این عطر به مشام‌تان نرسیده باشد، دلیل انتخاب این شعار را درک نخواهید کرد.

به محض اولین اسپری از پرفیوم Blue de Chanel روی پوست و محل نبض یا روی لباس‌تان، متوجه بوی گیاه افسنتین، نعناع و ترنج خواهید شد. این ترکیب، با بوی مرکباتی و ترشی که دارد، شادی و نشاط را به شما و اطرافیانتان هدیه می‌دهد.

پس از مدتی، متوجه جایگزینی نت‌های میانی به‌جای نت‌های آغازین خواهید شد. نت‌های میانی از ترکیب رایحه گلی و شیرین اسطوخودوس، گل شمعدانی، آناناس و نت گیاهان سبز تشکیل شده‌ است. این ترکیب گلی و طبیعی، با بوی شیرینی که دارد، اعتمادبه‌نفس و انرژی مثبت را به شما هدیه می‌کند.

با گذشت زمان، نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. این نت‌ها ترکیبی تلخ و معتدل از رایحه‌های چوبی عنبر درختی، دانه تونکا، چوب سدر، چوب صندل و ترکیب شیمیایی ایزو ای سوپر تشکیل شده‌اند. تندی و تلخی نت‌های پایانی، برای آقایان و اطرافیان‌شان بسیار تحریک کننده و لذت‌بخش خواهد بود.

6- ادوتویلت 212 سک سی مِن از برند آمریکایی کارولینا هررا

ادوتویلت 212 سک سی مِن از برند آمریکایی کارولینا هررا

خرید عطر کارولینا هررا212 سک سی مِن

عطرهای برند آمریکایی Carolina Herrera، همیشه به خاطر کیفیت و ماندگاری خاصی که دارند مشهور هستند. یکی از این عطرهای جذاب مردانه که رایحه آن مخصوص آقایان شیک پوش و جذاب ساخته شده است، ادوتویلت 212 S.E.X.Y Men نام دارد.

رایحه عطر تویلت مردانه 212 سک سی، بسیار شیرین، تند و گرم است. استفاده از این ادوتویلت برای همه فصول سال به ویژه فصل‌های پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود. در تمام مدت استفاده از این عطر جذاب، رایحه چوب و ادویه به مشام می‌رسد.

رایحه اغواگر این ادوتویلت آمریکایی، اعتماد به نفس و شجاعت بالایی را برای ریسک کردن و رسیدن به اهداف مختلف، برای آقایان در هر سن و سالی ایجاد می‌کند. رایحه این عطر مردانه، همچنین برای زنان بسیار خوشایند و دوست داشتنی است و نظر آن‌ها را به شما جلب می‌کند.

پس از اسپری کردن مقداری از عطر 212 S.E.X.Y Men از برندعطر Carolina Herrera بر روی پوست و محل نبض‌تان، رایحه‌ای دل‌انگیز از بوی نارنگی ماندارین، ترنج و نت گیاهان سبز در فضای اطرافتان پر می‌شود. بوی این ترکیب مرکباتی و شیرین، احساس شادی و تازگی زیادی را در شما ایجاد می‌کند.

پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی ترکیبی هنرمندانه از نت تند فلفل سیاه، با هل و نت شیرین و بهاری گل‌ها است. بوی این ترکیب ادویه‌ای و گلی هیجان و انرژی مثبت زیادی را به شما و اطرافیانتان هدیه می‌کند و نتیجه‌ای بسیار محرک برای جنس مخالف‌تان دارد.

در ادامه و با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه می‌رسند و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها از ترکیب وانیل، چوب صندل، چوب گایاک، مشک و کهربا ساخته شده‌اند. پس از استشمام این نت‌ها احساس تمرکز و هماهنگی درونی بیشتری خواهید داشت و می‌توانید بر نگاه‌های عاشقانه و جذاب خود به سوی فرد مورد علاقه‌تان عمق ببخشید.

خرید ادوتویلت مردانه کارولینا هررا 212 با توجه به پخش بوی خوب، ماندگاری قابل قبول، بطری زیبا و خاص، حجم 100 میلی‌لیتری و برند آمریکایی‌اش، برای شما یا کسی که این عطر را از شما هدیه بگیرد، بسیار خاطره‌انگیز خواهد بود.

7- پرفیوم فارنهایت از برند فرانسوی دیور

پرفیوم فارنهایت از برند فرانسوی دیور

خرید عطر دیور فارنهایت

عطر Fahrenheit Le Parfum از برند فرانسوی دیور، عطری تند و شیرین است، که در سال 2014 توسط این کمپانی معروف و لوکس فرانسوی به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و عرضه شد. به جرات می‌توان گفت، که این عطر، یک نمونه کامل از شخصیتی کاملا حامی و مردانه را به تصویر می‌کشد و به همین دلیل، رایحه آن برای زنان بسیار محرک و جذاب است.

شاید بتوان پرفیوم فارنهایت دیور را نوه دیور فارنهایت کلاسیک دانست. هر چند که این عطر، ژن طایفه پدری خود را به ارث برده است، اما بسیار مدرن‌تر، گرم‌تر، امروزی‌تر و جوان پسندتر شده است. طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور برند دیور، یعنی فرانسوا دماکی انجام شده است.

دماکی در هنگام طراحی این عطر، ساختار اصلی نسخه‌های قبلی را حفظ کرده و فقط عناصری را به آن اضافه کرده است، که داستان و شخصیت متفاوت فارنهایت را برجسته‌تر نشان می‌دهند. ترکیبات به کار رفته در این عطر، بسیار خاص هستند و نوعی ریتم شرقی و احساسی را به وجود می‌آورند.

این عطر مردانه اغواگر، شرقی و تند، با رایحه متعادل و شیرینش، می‌تواند نگاه هر زنی را به سمت شما خیره کند. عطر فارنهایت پرفیوم، هارمونی متمایزی از تضادهای درونی یک مرد جذاب را به نمایش می‌گذارد. در طراحی رایحه این پرفیوم، بُعد شرقی چرمی و تند آن به خوبی برجسته شده است. برای ترکیب این عطر مواد تشکیل دهنده طبیعی بسیار کمیابی انتخاب شده‌اند که حسی اغواکننده از چرم و ریتم شرقی بافته شده را دنبال می‌کند.

ترکیب این عطر با غلیظ ترین رایحه موجود چرم جیر به همراه نارنگی ماندارین و ریشه شیرین بیان آغاز می‌شود. رایحه میانی آن ترکیبی جدید از رایحه‌ها را ارائه داده، که از ترکیب شراب رام و برگ گل بنفشه به صورت خالص تشکیل شده و با گشنیز و زیره ادویه دار شده است. رایحه پایانی عطر نیز از نت وانیلی خالص تشکیل شده است، که با پایان شیرین و خوشمزه‌اش، پوست را نوازش می کند.

8- ادوتویلت هی وود راکی مانتین از برند کانادایی دسکوارد 2

ادوتویلت هی وود راکی مانتین از برند کانادایی دسکوارد 2

خرید عطردسکوارد 2 راکی مانتین

رایحه این ادوتویلت مردانه اغواگر و جذاب که بسیار مورد علاقه زنان با سلایق عطری مختلف است، بیشتر مخصوص دوست‌داران طبیعت طراحی شده است و در دنیایی خارج از دنیای واقعی، شما را با خود به کوه‌های راکی در کانادا می‌برد، تا از آب و هوای تمیز آنجا لذت ببرید.

ادوتویلت مردانه He Wood Rocky Mountain، عطری متفاوت، منحصر به فرد و کامل از گروه بویایی چوبی است و با رایحه تلخ و معتدلی که دارد، یک عطر مردانه محرک برای زنان به شمار می‌رود. در نت ابتدایی این ادوتویلت، که با نت‌های تند و گل‌دار دانه‌ فلفل و گل سوسن آغاز می‌شود، احساس سرزندگی و کامل بودن را تجربه خواهید کرد.

این عطر، در نت میانی خود، به ترکیبی از نت‌های خوش عطر گل بنفشه، گیاه خس خس و کهربا می‌رسد، که مردانگی و قدرت مردانه را در عین لطافت احساسی به نمایش می‌گذارد. برند کانادایی دسکوارد 2، با استفاده از چوب سدر و مشک در نت پایانی هرم بویایی این ادوتویلت مردانه، جذابیت رایحه عطر را به اوج رسانده است.

عطر مردانه‌ هی وود راکی مانتین از برند دسکوارد 2، پخش بوی مناسب و ماندگاری قابل قبولی دارد و انتخاب مناسبی برای استفاده‌ روزانه در فصل‌های خنکی همچون بهار و پاییز است. پس اگر خواستید، در یک روز خنک با کسی که دوستش دارید قدم بزنید و ذهن او را تنها بر خود متمرکز کنید، کافی است، که پیش از رفتن به قرار، مقداری از این عطر را بر روی پوست دست و گردن خود اسپری کنید.

9- ادوپرفیوم اونتوس از برند فرانسوی کرید

خرید عطر کرید اونتوس

در سال 2010، برند مشهور سلطنتی و فرانسوی کرید (Creed)، برای مراسم دویست و پنجاهمین سالگرد تاسیس و شروع به کارش، ادوپرفیوم لوکس و مردانه خود را به نام اونتوس (Aventus) رونمایی و معرفی کرد. کلمه اونتوس، از یک لغت باستانی به معنای موفقیت گرفته شده است. رایحه ادوپرفیوم کرید اونتوس، بسیار هوشمندانه طراحی شده و القا کننده احساس شادابی، نشاط و وقار مردانه‌ و دراماتیکی است.

این عطر در مدت زمان کوتاهی پس از معرفی، تبدیل به محبوب‌ترین عطر از برند گران قیمت و لوکس کرید شد. کرید، تنها برند خصوصی و لوکس عطر و ادکلن در جهان است. این برند در سال 1760 تاسیس و نسل به نسل منتقل شده است. کمپانی عطر کرید ببیشتر از 250 سال است، که به بیش از 10 خاندان سلطنتی و مردم ثروتمند دنیا سرویس‌دهی کرده است.

اونتوس کرید، ادوپرفیومی شیرین و خنک است، که در گروه بویایی مدیترانه‌ای میوه‌ای جای می‌گیرد. این ادوپرفیوم توسط دو عطرساز معروف و حرفه‌ای به نام‌های اروین کرید و الیور کرید طراحی و تولید شده است. الیور کرید، پدر اروین کرید است. آن‌ها در واقع نسل ششم و هفتم از خاندان بزرگ کرید هستند. در هرم رایحه‌ای عطر کرید اونتوس مردانه، ابتدا شاهد نت‌هایی سرشار از میوه‌های مختلف و با طراوت هستیم.

این روایح از گیاهان شهر Corsica، شهری که ناپلئون بناپارت در آنجا به دنیا آمده بود، گرفته شده‌اند. آناناس، انگور فرنگی، ترنج ایتالیایی و سیب، نت‌های اولیه اونتوس مردانه را تشکیل می‌دهند.جالب است، بدانید که ترنج ایتالیایی به کار رفته در اونتوس کرید مردانه، یادآور مکانی است، که اولین پیروزی شهرت‌آور ناپلئون بناپارت در آنجا رخ داد.

وقتی کیف‌تان از نت‌های اولیه این عطر کوک شد، در ادامه مسیر، رایحه میانی دل‌انگیز این عطر را استشمام می‌کنید. رایحه میانی اونتوس مردانه بسیار شیک و دوست داشتنی است. این رایحه جذاب از ترکیب گل رزی که در باغ ناپلئون همیشه وجود داشت، چوب درخت توس که در تخت سلطنت او به کار رفته بود، گل یاسمن سفید از جایی که امپراطوری ناپلئون تا آن جا وسعت یافته بود، یعنی مصر و نعناع هندی تشکیل شده است.

عطر کرید اونتوس، پایانی سحرانگیز دارد. نت‌های پایانی این عطر، ترکیبی شیرین از مشک، وانیل و رایحه خزه درخت بلوط اسپانیایی است. اسپانیا جایی است، که ناپلئون آن جا را فتح کرده بود. در رایحه انتهایی این عطر، همچنین از عنبر سائل دریایی نیز به کار رفته است. این نوع از عنبر، در واقع با هدف نشان دادن قدرت نیروی دریایی ناپلئون بناپارت در اونتوس کرید به کار رفته است.

10- ادوتویلت پلو سبز از برند آمریکایی رالف لورن

خرید عطر رالف لورن پولو سبز

نام کمپانی مطرح و فوق حرفه‌ای رالف لورن به‌لطف یکی از قدیمی‌ترین و خاص‌ترین محصولات این برند؛ پولو سبز، در سال 1978 بر سر زبان‌ها افتاد و بیشتر از قبل شناخته شد. این عطر مردانه، یکی از دو محصول ابتدایی شرکت Ralph Lauren است که به دستان ماهر و تجربه چند ساله عطرسازی به نام کارلوس بنائیم (Carlos Benaim) برای این کمپانی آمریکایی طراحی شده است.

اسم Polo بر اساس سنت‌ها و قوانین خاصی انتخاب شده و از یک پیوند با یک چرخه بسته و محدود شده خبر می‌دهد؛ چرخه‌ای که دارای قانون‌ها و سنت‌های مخصوص به‌خود است. این عطر بی‌مانند برای طرفداران جاودانگی و ابدیت خلق شده و با رایحه گرم خود، بازتابی از زیبایی‌های ابدی را در ذهن‌ها به تصویر می‌کشد.

پولو به عنوان عطری کاملا مردانه و سنگین، بیشتر رایحه‌ای‌ چمنی و آروماتیک سبز دارد و نت‌های گل‌دار آن کم‌تر احساس می‌شوند. از اصلی‌ترین نت‌های به‌کار رفته در این عطر محسور کننده و پرطرفدار، نت درخت کاج، تنباکو و چرم است که در کِش‌مَکِش‌ها و پیچ‌وتاب‌های پی‌درپی با هم، سرانجام طبع تلخ نت‌های چرم و درخت کاج به بوی شیرین تنباکو غالب می‌شوند و عطری گرم و تلخ را خلق می‌کنند.

از دیگر عناصر به‌کار رفته در پولو سبز، نت‌های نافذ و مشخصی همچون خزه، زیره، رز، و بابونه است که در کنار اصلی‌ترین نت‌ها، رایحه‌ای سنگین در گروه بویایی معطر چوبی مدیترنه‌ای را به ارمغان می‌آورند. در اولین برخورد با مردی آراسته به عطر پولو مردانه، ناگهان فردی بالغ و جا افتاده و در عین حال مصمم و جدی را می‌بینید که به اخلاق‌های قانون‌مند خود پایدار است و پای خود را از خط قرمزها و حیطه قوانین شخصی‌اش فراتر نمی‌گذارد.

اگر به عطرهای خاص و منحصر به‌فرد علاقه دارید، ادوتویلت لوکس رالف لورن پولو مردانه، با ترکیبی از عناصر خاص و نابی که دارد، یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی برای استفاده در میهمانی های رسمی و شبانه است. رایحه گرم این عطر بهترین انتخاب برای استفاده در فصل‌های سرد سال، خصوصا روزهای سرد پاییزی است و با تیپ‌های گرم و باوقار کاپشن چرم، بارانی و پالتو، جذابیتی محسورکننده را به وجود می‌آورد.

وقتی مقداری از این عطر مردانه را روی جایگاه نبض گردن، مچ دست و یا لباس‌تان اسپری می‌کنید، شروعی سبز، تلخ و صابونی از تلفیق خارق‌العاده نت‌های ترنج، گیاه افسنتین، ریحان، دانه سرو کوهی، زیره و دانه گیشنیز به مشامتان می‌خورد. با استشمام رایحه این نت‌ها از همان اولین لحظات، اعتماد به‌نفس فراوان و حس پایبندی و قانون‌مداری عجیبی به سمت شما سرازیر می‌شود تا به کمک آن‌ها خط قرمزهای مخصوص به خود را داشته باشید.

کم‌کم نت‌های اولیه شروع به محو شدن کرده و خیلی آرام به جای نت‌های میانی ظاهر می‌شوند. رایحه نت‌های میانی این ادوتویلت مردانه از تلفیق گل‌دار و دل‌نواز نت‌های گل میخک صدپر، گل شمعدانی، گل رز، گل بابونه و گل یاسمن سفید در کنار نت‌های تلخ چرم، دانه فلفل و گیاه سرو کوهی تشکیل شده است. رز و یاس در قلب این عطر مردانه به‌هیچ وجه رایحه ملایم و شیرینی ندارند و در تعادلی شگفتانه با نت‌های دیگر، حس و حالی تلخ به خود می‌گیرند. استشمام رایحه این نت‌ها احساس نفوذ مردانه،توانمندی و جسارت بیشتری را در وجودتان سرازیر می‌کند.

بعد از گذشت زمان کوتاهی، به وضوح متوجه تغییر نت‌های سبز و میانی در پولو مردانه می‌شوید. در لحظات پایانی این ادوتویلت آمریکایی، نت‌های میانی جای خود را با نت‌های پایانی عوض کرده و دلفریبی عطر را با حفظ تلخی، تندی و گرمای دل‌انگیزی به پایان می‌رسانند. این ترکیب هنرمندانه از کنار هم قرار گرفتن نت‌های تنباکو، کهربا، مشک، چوب سدر، خزه درخت بلوط، نعناع هندی و خس‌خس ساخته می‌شود. با استشمام رایحه این نت‌ها، ذاتی بی‌پروا و شجاع را در وجود خود می‌بینید و به مراتب احساس جسارت و غرور بیشتری خواهید کرد.

برخی از سوالات رایج

چه عطری باعث تحریک زنان می‌شود؟

عطر تلخ در بین رایحه‌های مردانه و شیک، طرفداران زیادی دارد و می‌توان گفت که به عنوانبهترین عطر برای جذب زنان نیز قابل استفاده است. عطرهای مردانه‌ای با این رایحه می‌تواند حس ابهت و شیک پوشی را در هر مردی نمایان کند. البته عطرهای خنک و تند و چوبی نیز نظر بسیاری از زنان را جلب می‌کند.

نام ادکلن های تحریک کننده مردانه چیست؟

عطر و ادکلن های تحریک کننده مردانه که باعث جلب نظر خانم‌های می‌شوند، در دنیای وسیع عطر و ادکلن های امروزی بسیار زیاد هستند، اما برای نمونه می‌توان به 3 عطر مردانه خوشبو و معروفی که رایحه آن‌ها به معنای واقعی محرک زنان هستند اشاره کرد.ادوپرفیوم هوم اینتنس از برند فرانسوی دیور،ادوتویلت اِ مِن پیور مالت از برند فرانسوی تیری موگلر، ادوتویلت هوم اکسپشنال از برند فرانسوی مونت بلنک از جمله این عطرها هستند.

عطری که زنان را جذب میکند به چه صورت است؟

در واقع انتخاب یک عطر چیزی بیشتر از پسندیدن روایح تلخ و شیرین یا گرم و سرد است و بعد از در نظر گرفتن تمام این موارد، باید عطری را بخریم که القاگر حس یافتن نیمه گمشده یا همان مرد رویاها در ضمیر ناخودآگاه خانم محبوب شماباشد. جای شکی وجود ندارد که یک عطر مردانه کامل و زنانه‌پسند، باید شخصیت حمایتگر، شیکو کاریزماتیک یک مرد واقعی را تکمیل ‌کند.

سخن آخر

در این مقاله چندین عطر محرک زنانه را معرفی کردیم. به خاطر داشته باشید جذاب‌ترین عطر مردانه برای هر فردی متفاوت است و بستگی به اولویت‌ها و ارزش‌های هر فرد دارد. خرید ادکلن مردانه هم فرآیندی کاملا اختصاصی است و بهتر است خرید ادکلن به صورت شخصی سازی شده انجام شود. برای موقعیت‌های مختلف استفاده از عطرهای مختص به آن موقعیت توصیه می‌گردد. مثلا در قرارهای صمیمانه بهتر است از ادکلنی استفاده کنید که جنبه رمانتیک بودن شما را به رخ بکشد و در ملاقات‌های کاری استفاده از ادکلن‌هایی که صلابت، هیبت و جذبه شما را نشان می‌دهد، توصیه می‌گردد.

اما سؤال اصلی این است که چه عطری باعث تحریک زنان می‌شود ؟

در واقع درست است که خرید عطر و ادکلن باید متناسب با سلیقه شخصی صورت گیرد اما استفاده از عطر و ادکلن علاوه بر سلیقه شخصی به موقعیت نیز بستگی دارد. در هر موقعیت و متناسب با آن باید از عطر و ادکلن مخصوص به آن استفاده شود. عطر و ادکلن و رایحه شما می‌توانند تأثیر زیادی روی افراد داشته باشند. مثلا برای موقعیت‌های معمولی و روزانه و یا در زمان ملاقات با دوستان عطر و ادکلن شما تآثیرگذاری زیادی روی افراد دارد.

بنابراین اگر به شخصی اهمیت می‌دهید بهتر است از عطر و ادکلنی استفاده کنید که فرد مقابل آن را دوست داشته باشد. همین ویژگی اگر در یک عطر و ادکلن وجود داشته باشد، یعنی به گونه‌ای باشد که آن را بپسندد و به آن جذب شود، بدین معناست که ادکلن شما اغوا کننده است.

پس ادلکن زنانه تحریک کننده و یا عطر اغوا کننده مردانه ، عطری است که به آقایان اعتماد به نفس می‌بخشد و با رایحه جذابی که دارد، باعث می‌شود خانم‌ها از آن رایحه خوششان بیاید. ادکلن‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم، همه از ادکلن‌هایی هستند که خانم‌ها رایحه و بوی آن‌ها جذاب می‌دانند و آن را می‌پسندند. برای خرید عطر محرک زنانهمی‌توانید از طریق فروشگاه ریحا اقدام کنید.

۳۰۸,۰۲۲
محصولات مرتبط
لالیک انکر نویر (لالیک مشکی) ادو تویلت مردانهLaliqueامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۲,۸۲۶,۰۰۰ تومان۱,۶۸۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر قدیم
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
کلاسیک بلک ادو تویلت مردانه جگوارJaguarامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱,۳۸۶,۰۰۰ تومان۹۹۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱.۸ میل
سمپل
ساواج الکسیر پارفوم مردانه دیور - ساوج الیکسیر پارفوم مردانه دیورDior تخفیف ویژه
۱۷,۷۹۸,۰۰۰ تومان۱۳,۷۹۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۶۰ میل
عطر
۷.۵ میل
مینیاتوری
+۲
تنوع
ساوج - ساواج ادو تویلت مردانه دیورDiorامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱۵,۱۷۳,۰۰۰ تومان۱۰,۷۹۵,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
تق هرمس - تغ دی هغمس پرفیوم مردانهHermesامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱۱,۵۴۱,۰۰۰ تومان۹,۱۶۷,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۲
تنوع
اسپلندور بلک ادو پرفیوم مردانه سریسSerisامکان ارسال فوری
۷۹۲,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۱۵ میل
مینیاتوری
۵ میل
دستریز
دیور هوم اینتنس ادو پرفیوم مردانهDior تخفیف ویژه
۱۳,۶۷۹,۰۰۰ تومان۱۱,۵۹۹,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
بنتلی اینتنس ادو پرفیوم مردانهBentleyامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۳,۲۲۱,۰۰۰ تومان۲,۴۷۶,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
اونتوس ادو پرفیوم مردانه کریدCreed 
۵۷,۱۱۹,۰۰۰ تومان
۱۲۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۲
تنوع
کاپتان بلک پور هوم ادوپرفیوم مردانهCaptain Blackامکان ارسال فوری
۸۴۶,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
وای ادو پرفیوم مردانه ایوسن لورن - وای اس الYves Saint Laurent - YSL تخفیف ویژه
۱۳,۲۷۵,۰۰۰ تومان۱۰,۷۷۵,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۷.۵ میل
مینیاتوری
+۲
تنوع
تق هرمس - تغ دی هغمس ادو تویلت مردانهHermes 
۹,۴۷۴,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
اروس ادو تویلت مردانه ورساچهVersaceامکان ارسال فوری
۶,۳۲۹,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
+۱
تنوع
انکر نویر ال اکستریم - لالیک مشکی انک نواغ اکستریم ادو پرفیوم مردانهLaliqueامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۳,۱۴۸,۰۰۰ تومان۲,۱۳۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۴.۵ میل
مینیاتوری
ساوج پارفوم پرفیوم مردانه دیورDior 
۳۰,۴۸۲,۰۰۰ تومان
۳۰۰ میل
عطر
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
+۳
تنوع
اکسپلورر ادو پرفیوم مردانه مونت بلنکMont Blancامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۴,۴۷۳,۰۰۰ تومان۳,۹۴۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
کول واتر ادو تویلت مردانه دیویدفDavidoffامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۳,۶۰۳,۰۰۰ تومان۲,۵۵۹,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۲۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
بلو د شنل پارفوم مردانه شنل - چنلChanelامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱۸,۷۵۳,۰۰۰ تومان۱۳,۴۹۹,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
نویسنده :رها واعظی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
چه عطری باعث تحریک زنان میشود ؟
پاسخ:

عطر تلخ در بین رایحه‌های مردانه و شیک، طرفداران زیادی دارد و می‌توان گفت که به عنوان بهترین عطر برای جذب زنان نیز قابل استفاده است. عطرهای مردانه‌ای با این رایحه می‌تواند حس ابهت و شیک پوشی را در هر مردی نمایان کند. البته عطرهای خنک و تند و چوبی نیز نظر بسیاری از زنان را جلب می‌کند.

نام ادکلن های تحریک کننده مردانه چیست ؟
پاسخ:

عطر و ادکلن های تحریک کننده مردانه که باعث جلب نظر خانم‌های می‌شوند، در دنیای وسیع عطر و ادکلن های امروزی بسیار زیاد هستند، اما برای نمونه می‌توان به 3 عطر مردانه خوشبو و معروفی که رایحه آن‌ها به معنای واقعی محرک زنان هستند اشاره کرد. ادوپرفیوم هوم اینتنس از برند فرانسوی دیور، ادوتویلت اِ مِن پیور مالت از برند فرانسوی تیری موگلر، ادوتویلت هوم اکسپشنال از برند فرانسوی مونت بلنک از جمله این عطرها هستند.

عطری که زنان را جذب میکند به چه صورت است ؟
پاسخ:

 در واقع انتخاب یک عطر چیزی بیشتر از پسندیدن روایح تلخ و شیرین یا گرم و سرد است و بعد از در نظر گرفتن تمام این موارد، باید عطری را بخریم که القاگر حس یافتن نیمه گمشده یا همان مرد رویاها در ضمیر ناخودآگاه خانم محبوب شما باشد. جای شکی وجود ندارد که یک عطر مردانه کامل و زنانه‌پسند، باید شخصیت حمایتگر، شیک و کاریزماتیک یک مرد واقعی را تکمیل ‌کند.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۳۰۸,۰۲۲ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب
شقایق

آیا این پرسش برایتان مفید بود؟

ممنون از مقاله خوب‌تون
پیشنهاد می‌دم عطرهای بی نظیر و منحصر به فرد اوریفلیم را حتما امتحان کنید ...
مگنتیستا و لاوپوشن زنانه بسیار جذاب هستند ... همین‌طور جوردانی گلد نوت مردانه ...

سرلک

آیا این پرسش برایتان مفید بود؟

سلام روزتون به خیر
چند اسم عطر تحریک کننده مردانه و زنانه چیست؟

ریحا
رایحه عطرهای تحریک کننده مردانه و زنانه کاملا سلیقه‌ای است و بسته به روحیات و آب و هوای محل زندگی افراد دارد.
سرلک

آیا این پرسش برایتان مفید بود؟

سلام وقت‌تون بخیر

عطر تحریک آمیز مردانه چگونه عطری است؟

ریحا
عطرهای تحریک آمیز مردانه، معمولا رایحه‌هایی تند و ماندگار و جذاب دارند و نظر خانم‌ها را به خود جلب می‌کنند.
سرلک

آیا این پرسش برایتان مفید بود؟

سلام وقتتون بخیر
امکان معرفی چند تا ادکلن مردانه مورد علاقه خانم‌ها وجود دارد؟

ریحا
انتخاب عطر کاملا سلیقه‌ای است و رایحه عطرهای مورد علاقه خانم‌ها، به سلیقه هر خانم بستگی دارد.
سرلک

آیا این پرسش برایتان مفید بود؟

سلام وقت‌تون بخیر
عطر تحریک کننده چیست؟

ریحا
عطر تحریک کننده به عطری گفته می‌شود، که رایحه آن برای اغلب افراد در جنس مخالف جذابیت دارد.
زهره خادمی

آیا این پرسش برایتان مفید بود؟

سلام وقت به خیر

لطفا عطر محرک مردانه خنک هم معرفی کنید

زهره خادمی

آیا این پرسش برایتان مفید بود؟

من به پیشنهاد ریحا در مورد عطر تحریک آمیز مردانه ،ادوتویلت هی وود راکی مانتین رو خریدم
خیلی خیلی عالیه و واقعا بهترین ادکلن جذب کننده زنان هستش

زهره خادمی

آیا این پرسش برایتان مفید بود؟

پرفیوم فارنهایت بهترین ادکلن مردانه دختر پسند هستش که من خریدم و خیلی راضی ام
ممنون از شما

زهره خادمی

آیا این پرسش برایتان مفید بود؟

دوستان لطفا اگر کسی قبلا از بین این پیشنهادات عطر تحریک آمیز زنانه خریداری کرده تجربه شو بگه بقیه هم استفاده کنن

زهره خادمی

آیا این پرسش برایتان مفید بود؟

لطفا عطر جذب کننده مردان و ادکلن های تحریک کننده مردانه هم معرفی کنید ممنون

ریحا
دوست عزیز ریحا، برای خواندن مقاله مورد نظر خود درباره عطرهای جذب کننده مردان، لطفا لینک زیر را بخوانید: https://riiha.ir/post/ra-274
زهره خادمی

آیا این پرسش برایتان مفید بود؟

ممنون از مطالب خوبتون به نظر من ادوتویلت اِ مِن پیور مالت بهترین عطر مردانه از نظر خانم‌ها هستش