یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
عطر بوی نوزاد با رایحه خوش تازگی و تمیزی

عطر بوی نوزاد با رایحه خوش تازگی و تمیزی

اکثر مردم دنیا عاشق بوی بدن نوزاد هستند، به طوری که همگی این بوی دلپذیر و خوشایند را می‌شناسند. نوزادی که بدون استفاده از هر گونه دئودورانت، اسپری بدن و عطر، بهترین بوی دنیا را می‌دهد. عطر بوی نوزاد، در واقع یکی از دل‌انگیزترین عطرها برای اغلب افراد به خصوص خانم‌ها است. بوی بدن نوزادان بسیار متفاوت‌تر از بوی بدن کودکان در سنین بالاتر است. بوی بدن این فرشته‌های کوچک به قدری مطبوع است که برخی شرکت‌های عطر سازی به دنبال ساخت عطر با رایحه نوزاد بوده‌اند و چندین شرکت، عطرهایی به این نام را وارد بازار کرده‌اند.

اما تنها بوی خوش نوزاد نیست، که سایرین را شیفته خود می‌کند. جثه مینیاتوری، چشمان درشت و پوست نرم و لطیف او باعث می‌شود تا همه عاشق این فرشته کوچک شوند. عطر با رایحه بدن نوزادان، رایحه‌ای آشنا دارد. این رایحه، می‌تواند ترکیبی از بوی تازگی و تمیزی بدن نوزادان، یا ترکیب بوی بدن نوزادان با پودر بچه و همچنین بوی شامپوی مخصوص نوزادان و بوی سر آن‌ها باشد.براساس تحقیقات انجام شده، مادر می‌تواند بوی نوزاد خود را تشخیص دهد و بو کردن نوزاد، باعث تحریک مرکز حواس مادر می‌شود.

علت رایحه خوش عطر بوی نوزاد برای افراد مختلف چیست؟

به طور کلی محققان دلیل اصلی خوشبو بودن بدن نوزاد را نمی‌دانند. اما با این حال چند فرضیه یا تئوری در این باره وجود دارد. گروهی از کارشناسان معتقدند این رایحه دققیقا همان بوی ماندگار ورنیکس کازئوزا است. ورنیکس کازئوزا یک نوع ماده‌ خاص است که بدن جنین در رحم مادر با آن پوشیده شده است و پس از تولد بیشتر آن جذب پوست شده و مقدار باقی مانده آن با شستن نوزاد از بین می‌رود.

عطر بوی نوزاد

اما در مقابل بعضی از دیگر کارشناسان فکر می‌کنند این بو در اثر ترشحات حاصل از غدد عرق نوزاد ساطع می‌شود. دلیل دیگر خوب بودن بوی نوزادان می‌تواند متابولیسم دستگاه گوارش آن‌ها باشد. زیرا این بوی دلپذیر پس از چند هفته از بین می‌رود و ممکن است دلیل آن تغییر منبع و نوع تغذیه از جفت به شیر مادر باشد. دلیل سوم عطر خوش بدن نوزادان، می‌تواند به خاطر چربی سفید رنگی باشد، که در زمان تولد سراسر بدن نوزاد را پوشانده است.

اگرچه پس از زایمان کودک را استحمام و تمیز می کنند اما این رایحه می‌تواند تا مدتی روی بدن نوزاد باقی بماند. مهم نیست دلیل این بوی خوش از کجاست. موضوع مهم این است، که این بو ما را عاشق نوزادان می‌کند. در یک پرس و جوس کلی بسیاری از پدر و مادرها بودند بوی خوش نوزاد خود را یکی از دوست‌داشتنی‌ترین و بهترین عطرها می دانستد. چراکه یکی از اصلی‌ترین مکانیسم‌ها که باعث برقراری پیوند قوی و محکم بین نوزاد و پدر و مادرش می‌شود، بوی خوش نوزاد است.

نوزاد با این بوی خوش ناخودآگاه مادر محبت مادرش را برمی‌انگیزد و او را وادار می‌کند به او شیر دهد، از او مراقبت کرده و همه نیازهای او را برآورده کند. یک پژوهشگر به نام فرسنلی، در سال 2013 طی یک تحقیق با مجله روانشناسی فرانتیرز همکاری کرد. آنها در این آزمایش 30 زن را مورد بررسی قرار دادند که 15 نفر آن‌ها قبلا مادر شده بودند و 15 نفز آن‌ها هنوز تجربه مادر شدن را نداشتند. همه آنها نوزادان دو روزه‌ای که نمی شناختند را بو کردند. نتایج آزمایشات و تحقیقات را اثبات کرد که بوی نوزاد می تواند آنها را هیپنوتیزم کند.

طی مطالعات صورت گرفته روی مغز این شرکت کنندگان، معلوم شد؛ بوی ساطع شده از بدن نوزاد دو روزه، بخش مرتبط با حس بویایی را در مغز این خانم‌ها فعال می کند. درواقع در این تحقیق تفاوتی بین عکس‌العمل و واکنش‌های دریافتی از زنانی که پیش از این صاحب فرزند شده‌اند و خانم‌هایی که تا به حال بچه دار نبودند، وجود نداشت. در نتیجه این بررسی هر دو گروه بوی نوزاد را مانند دارویی آرامبخش و عطری خوشبو و سحرآمیز توصیف کردند.

یکی از برندهای معروفی که عطرهای مختلفی با رایحهعطر با بوی تمیزی بوی بدن نوزادان تولید کرده، برند Demeter است. این برند، به طور کلی در تولید عطرهای عجیب و غریب با رایحه‌های خاص تخصص دارد. یکی از پرطرفدارترین عطرهای این برندعطر با بوی پودر بچه می باشدکمپانی Demeter یک تولیدکننده عطر در پنسیلوانیا آمریکا است و عطرهایی با رایحه‌های طبیعی تولید می‌کند.

این کمپانی تاکنون بیش از 200 عطر با نام‌های مختلف تولید کرده است. بنیان‌گذاران این برند، کریستوفر برزیوس و کریستوفر گابل هستند و شعار آن‌ها در تولید عطرهای خاص؛«زنده کردن خاطرات و بازپس گرفتن زمان» است. این کمپانی در کنار تولید عطرهای خاص، کلکسیون‌هایی برای مراقبت از بدن شامل لوسیون‌ها، روغن‌های معطر، لایه‌بردارهای پوست و انواع صابون و کرم نیز دارد.یکی از محصولات این برند که مورد استقبال نیز قرار گرفنهعطر زنانه با بوی پودر بچه می باشد. در ادامه به چند مورد از عطرهای محبوب بچگانه اشاره می‌کنیم.

1- ادو کلن دیمتر فرگرنس نیو بیبی زنانه و مردانه (Demeter Fragrance New Baby Eau de Cologne)

ادو کلن دیمتر فرگرنس نیو بیبی زنانه و مردانه

خریدادو کلن دیمتر فرگرنس نیو بیبی

نیو بیبییکی ازپیچیده‌ترین عطرهای کلاسیکی است که در کالکشن Classic Library قرار دارد. نیو بیبی را می‌توانمحصول خاص کالکشن دیمتر فرگرنس معرفی کرد که طراحی و ساخت آنحدود 15 سال زمان برده است. فرمولاسیون عطر حالتی خطی دارد و در طول زمان تغییر نمی‌کند. بافت عطر معتدلاست و با رایحهنافذ لیمو در میان وانیل، طعم شیرینی را ایجاد می‌کند.

به طور کلینیو بیبی بافتی خامه‌ای پودری دارد و جدا از کودکان، برای استفاده روزمره بزرگسالان نیز مناسب است. از آنجایی که رایحه عطر خاص بوده و به مشام کمتر کسی آشناست؛ می‌تواند گزینه خوبی به عنوان عطر امضا و مخصوص تن خودتان باشد. این عطر تا حدود زیادی حس آرامش را در شما به‌وجود آورده و به دلنشینی یک کیک خامه‌ای وانیلی است.

2-ادو کلن دیمتر فرگرنس بیبی پودر زنانه و مردانه (Demeter Fragrance Baby Powder Eau de Cologne)

ادو کلن دیمتر فرگرنس بیبی پودر زنانه و مردانه

خریدادو کلن دیمتر فرگرنس بیبی پودر

عطربیبی پودر از برنددیمتر فرگرنس نیز دارای رایحه خطی است کهبلافاصله بعد از اسپری آشکار شدهو در طول زمان تغییرنمی‌کند. این ویژگیپیچیدگی و ژرفای خاصی به عطر داده و در عین حالبه‌ نوبه خودزیبا است. اصلی‌ترین شاخص این عطر کودک نت‌های پودری است که درفرمولاسیون آن غالب است. در ادامه با عرض اندام نت‌های مشکو گلی رایحه‌ای ملایم و دوستانه به وجود می‌آید که حس صمیمت و محبت را در وجودتان دوچندان می‌کند. استفاده از این عطربعد از حمامبوی تازگی و تمیزی به شما می‌دهد. رایحه‌ای پر از احساس امنیت، خوب ودنج برای زمان‌هایی که می‌خواهید از پاکیزگی و آرامش خود لذت ببرید.

امیدواریم تا با معرفی تک‌تک این محصولات، شما را با چند نمونه از پرفروشترین عطرهای کودک موجود در بازارآشنا کرده باشیم.در نهایت چیزی که اهمیت دارد میل و خواسته شما است. اگر بزرگسال هستید و عطر کودکانه دوست دارید یابا آن احساس راحتی می‌کنید؛ می‌توانید این محصولاترا به عنوان عطر امضا برای خود انتخاب کنید. خلاصه کلام اینکهبرای انتخاب عطر در همه حال به بینی خود اعتماد کنید. خرید محصول مورد نظر با طبع و طعم یا گروه بویایی متناسب با سلیقه‌‌تاناز وبسایت آنلاین ریحا امکان‌پذیر است.

۲۷۱,۴۹۵
نویسنده :مرتضی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
کدام رایحه دل انگیزترین رایحه برای اکثر مردم دنیاست؟
پاسخ:

اکثر مردم دنیا عاشق بوی بدن نوزاد هستند، به طوری که همگی  این بوی دلپذیر و خوشایند را می‌شناسند. نوزادی که بدون استفاده از هر گونه دئودورانت، اسپری بدن و عطر، بهترین بوی دنیا را می‌دهد. عطر بوی نوزاد، در واقع یکی از دل‌انگیزترین عطرها برای اغلب افراد به خصوص خانم‌ها است.

علت رایحه خوش عطر بوی نوزاد برای افراد مختلف چیست؟
پاسخ:

به طور کلی محققان دلیل اصلی خوشبو بودن بدن نوزاد را نمی‌دانند. اما با این حال چند فرضیه یا تئوری در این باره وجود دارد. گروهی از کارشناسان معتقدند این رایحه دققیقا همان بوی ماندگار ورنیکس کازئوزا است. ورنیکس کازئوزا یک نوع ماده‌ خاص است که بدن جنین در رحم مادر با آن پوشیده شده است و پس از تولد بیشتر آن جذب پوست شده و مقدار باقی مانده آن با شستن نوزاد از بین می‌رود. اما در مقابل بعضی از دیگر کارشناسان فکر می‌کنند این بو در اثر ترشحات حاصل از غدد عرق نوزاد ساطع می‌شود. دلیل دیگر خوب بودن بوی نوزادان می‌تواند متابولیسم دستگاه گوارش آن‌ها باشد. زیرا این بوی دلپذیر پس از چند هفته از بین می‌رود و ممکن است دلیل آن تغییر منبع و نوع تغذیه از جفت به شیر مادر باشد.

لوسیون و ادوتویلت بولگاری پتیتس ات مامانز چه ویژگی دارد؟
پاسخ:

بولگاری از سال 1997 عطر و لوسیون بچگانه و بدون الکلی را با رایحه‌ پودری به بازار معرفی کرده است. رایحه این محصول کاملا الهام گرفته شده از رایحه لطیف پوست نوزادان است. رایحه عطر و لوسیون این محصول از برند عطر و ادکلن بولگاری، در گروه بویایی چوبی گل‌دار مشک‌دار قرار می‌گیرد و در ساختار آن از نت گل‌ها و میوه‌های طبیعی مختلف استفاده شده است.   این عطر و لوسیون بچگانه با داشتن رایحه پودری و گل‌دارش، دقیقا تداعی کننده بوی پوست لطیف و مخملی نوزادان کوچک است و با شرایط بدنی بچه‌های کوچولو و دوست داشتنی نیز همخوانی دارد. البته جالب است بدانید، که در دنیا، بسیاری از خانم‌ها یا مادران هم به رایحه این لوسیون و عطر طبیعی بچگانه و بدون الکل علاقمند هستند و از آن استفاده می‌کنند. 

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۲۷۱,۴۹۵ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب
آریا

آیا این پرسش برایتان مفید بود؟

سلام می خواستم بدونم عطر و ادکلن کودک شما داخل سایت دارین؟

ریحا
بله چند مورد موجود هست. عطر و ادکلن های کودک باید فاقد الکل و پارابن باشن و حساسیت‌زا نباشن برای کودکان.