یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
10 عطر زنانه با ماندگاری بالا و پخش بوی فوق العاده

10 عطر زنانه با ماندگاری بالا و پخش بوی فوق العاده

ماندگاری و پخش بوی عطر، دو موضوع مهم و حیاتی برای انتخاب و خرید عطرها در بین خانم‌های شیک‌پوش و باسلیقه است. اغلب خانم‌ها دوستدارند، یک ادکلن زنانه با ماندگاری بالا راداشته باشند.

از نظر کارشناسان عطر و ادکلن، تنها اصل مهم در کیفیت عطر زنانه با ماندگاری بالا و پخش بوی فوق العاده آن نیست، بلکه عوامل دیگری هم غیر از این موارد، در کیفیت عطر اهمیت دارد. خلوص رایحه‌ ها، ترکیبات هارمونیک آکوردها یا نت‌های رایحه هر عطر، کنش و واکنش‌های مناسب در برابر محرک‌های محیطی و سایر عواملی از این دست، شاخصه‌هایی هستند که از نظر عطرشناسان، در افزایش کیفیت عطرها نقش موثری ایفا می‌کنند.

در هنگام خرید بهترین عطر و ادکلن زنانه معمولا یکی از عواملی که مورد توجه قرار می‌گیرد و زیاد پرسیده می‌شود، میزان ماندگاری عطر و پخش بوی آن است. انتخاب و خرید عطر و ادکلن زنانه با ماندگاری بالا وطولانی و پخش بوی فوق‌العاده، یک خرید موفقیت آمیز برای خانم‌ها به شمار می‌رود.

موضوعی که باید درباره عطر زنانه با پخش بوی بالامورد توجه قرار بگیرد، آن است که، عطر ما نباید تمام حواس مخاطب‌مان را در تمام مدت حضورمان در یک جمع به خود جلب کند، بلکه باید حاوی پیامی ظریف از هویت و شخصیت ما برای دیگران باشد. به زبان دیگر، عطر ما نباید باعث اشباع شدن مشام اطرافیان‌مان بشود و تنها باید احساسی خوشایند از رایحه‌ای دلپذیر در وجود آن‌ها پدید آورد.

اما، از این مسئله، که عطرها در تکمیل شخصیت زنان نقش مهمی را ایفا می‌کنند، نمی‌توان چشم پوشی کرد. از آنجا که در جوامع مختلف، زنان مهم‌ترین جایگاه را در زندگی انسان‌ها ایفا می‌کنند و توجه و حساسیت آن‌ها نسبت به رایحه‌های مختلف بیشتر است، باید از عطرهای خوشبو با ماندگاری طولانی و پخش بوی بیشتر استفاده کنند.

معمولا عطر و ادکلن خوشبو زنانه با ماندگاری بالا و پخش بوی فوق‌العاده، عطری است، که رایحه‌ای شیرین، گرم و تندی دارد. البته در بعضی از برندها به صورت محدود، سایر رایحه‌هایی که سبک طراحی شده‌اند، ماندگاری خوبی دارند، اما با وجود این عطرهای گرم و شیرین و تلخ زنانه هستند، که ماندگاری طولانی‌تری نسبت به سایر عطر و ادکلن های زنانه خوشبو دارند.

البته، زنان شیک، خوش پوش و با سلیقه‌ای که قصد خرید عطر زنانه اورجینال با ماندگاری طولانی و پخش بوی فوق‌العاده عالی را دارند، باید این نکته را در نظر بگیرند، که غلظت عطر نیز، کاملا بر ماندگاری و پخش بوی عطر موثر است.

اگر به عنوان یک خانم شیک پوش، قصد خرید عطر با ماندگاریبالا زنانه را دارید، حتما باید به سراغ عطرهایی با غلظت پرفیوم یا ادوپرفیوم بروید. این نکته را فراموش نکنید، که عطرهای زنانه با غلظت ادوتویلت، حتی اگر رایحه‌ای از ترکیب نت‌های شیرین و گرم داشته باشند، باز هم به اندازه ادوپرفیوم‌ها ماندگاری طولانی مدت قابل قبولی نخواهند داشت.

در این مقاله قصد داریم، به شما 10 مورد از بهترین عطر زنانه با پخش بوی عالی را به شما معرفی کنیم. پس اگر از آن زنان شیک پوشی هستید، که همیشه به دنبال بهترین و خاص‌ترین عطر و ادکلن های زنانه با پخش بوی بالاوماندگاری طولانی و رایحه‌های دل‌انگیز برای مراسم‌های مهم زندگی‌تان بوده‌اید، در ادامه همراه ما باشید.

1- ادوپرفیوم فلاور بمب از برند هلندی ویکتور اند رولف

ادکلن زنانه با ماندگاری بالا

خرید عطرویکتور اند رولف فلاور بمب

یکی از بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا که در سال 2005 تولید شده است، محصولی از برند هلندی ویکتور اند رولف است. این محصول به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس برند Viktor & Rolf معرفی شده است.

ادو پرفیوم Flowerbomb از برند هلندی Viktor & Rolf رایحه‌ای شرقی، گلی و گرم دارد. این ادوپرفیوم در تمام فصول سال قابل استفاده است، اما شاید بهتر باشد، که به دلیل داشتن طبعی گرم، در فصل تابستان از آن استفاده نکنید.

این ادوپرفیوم شیرین و دل‌انگیز، توسط چهار عطار معتبر و حرفه‌ای، طراحی شده است. طراحی ادوپرفیوم فلاور بمب ویکتور اند رولف، توسط عطرسازهای مشهوری با نام‌های الیویه پولژ (Olivier Polge)، دومینیک روپیون (Dominique Ropion)، دومیتیله برتیر (Domitille Bertier)، و کارلوس بنیم (Carlos Benaim) انجام شده است.

ادوپرفیوم هلندی فلاور بمب در بطری زیبا و شیکی شبیه به یک نارنجک دستی و با حجم 100 میلی‌لیتر قرار است. اندازه این شیشه صورتی رنگ و نارنجک شکل به گونه‌ای است، که می‌تواند به خوبی در دست بانوان جا بگیرد.

روی شیشه نام فلاور بمب و نشان تجاری ویکتور اند رولف حک شده است. درپوش استوانه‌ای عطر زنانه فلاور بمب نیز به‌خوبی روی شیشه سوار شده است. اگر بدنبالعطر با ماندگاری بالا و عطر با پخش بوی بالا زنانههستید به شما آن را پیشنهاد میکنیم.

2- ادوپرفیوم الین از برند فرانسوی تیری موگلر

ادوپرفیوم الین از برند فرانسوی تیری موگلر

خرید عطرتیری موگلر الین

عطر زنانه و سحرآمیز الین، به معنای غریب با هاله‌‌ای از رمز و راز تعریف می‌شود. البته نام گذاشته شده بر روی آن، کاملا برازنده چنین ادوپرفیوم سحرآمیزی است. فلسفه‌ بارز رایحه عطر تیری موگلر الین در واقع تلنگر عمیقی به باورهای زنانه وارد می‌کند و مسیری جذاب را بر سر راه آن‌ها قرار می‌دهد.

یکی از نتایج موفق همکاری دو طراح عطر معروف، یعنی دومینیک روپینون (Dominique Ropion) و لارنت برویر (Laurent Bruyere) با برند فرانسوی تیری موگلر، تولید عطر زنانه Thierry Mugler Alien در سال 2005 بوده است. این عطر جذاب، پخش بو و ماندگاری بسیار بالایی دارد و به دلیل طبع گرم و شیرینش، بهترین انتخاب برای استفاده در مهمانی‌های مهم و رسمیِ شب‌های سرد پاییزی یا زمستانی به شمار می‌رود.

ادوپرفیوم الین از برند تیری موگلر، پس از معرفی و عرضه به بازار در سال 2005، با استقبال بسیار خوبی در بین مردم دنیا مواجه شد و به عنوان رایحه‌ای به یاد ماندنی و جذاب، توسط علاقمندان زیادی مورد استفاده قرار گرفت. جالب است بدانید، که در سال 2010، کمپانی موگلر مديريت بخش هنرى مجموعه‌اش را به نیکولا فورمیچتی (Nicola Formichetti) سپرد و پس از این اتفاق، نام برند و شرکت خود را از تيرى موگلر به MUGLER تغيير داد.

3- ادوپرفیوم لاوردوز رد کیس از برند ایتالیایی دیزل

ادوپرفیوم لاوردوز رد کیس از برند ایتالیایی دیزل

خرید عطردیزل لاوردوز

عطر Loverdose Red Kiss محصول کمپانی دیزل در سال 2015 به بازار معرفی و عرضه شد. طراحی این عطر اغواگر از شور و عشق غیر قابل مهاری الهام گرفته شده است. این عطر همچنین می‌تواند به عنوان سلاح زنانه‌ای بسیار قوی و اثرگذار برای اغوا کردن طرف مقابل معرفی شود.

ایده جالب برای نام این عطر از بازی با کلمات «Love» و «Overdose» شروع شد. Love Overdose در واقع به معنای عشق افراطی و بیش از حد است. رایحه شیرین، نافذ و تأثیرگذار ادوپرفیوم لاوردوز رد کیس، احساسات زنانه را به شدت پررنگ‌تر و با نشاط‌تر خواهد كرد و شما را برای بوسه‌ای تمام عیار و قلبی تپنده آماده می‌کند.

این عطر زنانه ایتالیایی که پنجمین ادوپرفیوم از سری عطرهای زنانه لاوردوز از برند دیزل است، رایحه‌ای شرقی وانیلی، طبعی گرم و طعمی شیرینی دارد و برای استفاده در شب‌های سرد و طولانی پایان سال توصیه می‌شود. استفاده از این عطر در شب‌ها و روزهای سرد انرژی زیادی را به فرد استفاده کننده، منتقل می‌کند.

بطری قرمز و جذاب این عطر مانند یک الماس است و به شکل یک قلب تراشیده شده است. شیشه ادوپرفیوم زنانه لاوردوز رد کیس از برند دیزل، حال و هوای احساسی خوبی را به بیننده منتقل می‌کند. بطری این عطر بسیار خوش‌ دست است و هنگام استفاده به راحتی در دست شما جای می‌گیرد.

4- ادوپرفیوم هیپنوتیک پویزن از برند فرانسوی دیور

ادوپرفیوم هیپنوتیک پویزن از برند فرانسوی دیور

خرید عطر دیورهیپنوتیک پویزن

16 سال پس از معرفی عطر هیپنوتیک پویزن، نسخه جدید دیگری از این محصول با نام ادوپرفیوم هیپنوتیک پویزن توسط برند دیور معرفی شد. این عطر dior عطری عجیب و غریب است و برای خانم‌های باوقار و زیبایی برازنده است، که برای زیبایی خود ارزش قائل هستند و به دنبال ادکلن های زنانه با ماندگاری بالا هستند.

عطر هیپنوتیک پویزن از برند ادکلن diorدیور، حس زنانه را با جسارت در هم آمیخته است و همین این امر باعث شده که دارای رایحه‌ای با ماندگاری طولانی، کاملا متمایز، مسحور کننده و اسرار آمیز باشد.این عطر دیور ماندگاری طولانی و پخش بوی فراوانی دارد. ادوپرفیوم هیپنوتیک پویزن طبعی گرم و طعمی شیرین دارد و برای شب‌های سرد پاییزی و زمستانی بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

رایحه این عطر، ارمغانی از شادی، شعف و روزهای به دور از هرگونه ناراحتی و درد است و به عنوان معجون عشق یا معجزه کننده مدرن شناخته شده است. طراحی این ادوپرفیوم شرقی وانیلی فرانسوی در سال 2014 و توسط فرانسیس دماکی (Francois Demachy) انجام شده است.

5- ادوپرفیوم لاویسته بله اینتنس از برند فرانسوی لانکوم

ادوپرفیوم لاویسته بله اینتنس از برند فرانسوی لانکوم

خرید عطر لانکوملاویسته بله اینتنس

اصطلاح La Vie Est Belle در فرانسوی معنای «زندگی زیباست» را دارد. نام این عطر لانکوم با تاکید بر نوع دیگری از زندگی انتخاب شده است. در این نوع زندگی می‌توان از خوشی‌های کوچک بیشترین و کامل‌ترین لذت را برد.

برند فرانسوی ادکلن لانکومLancome ، به عنوان یکی از بهترین تولید کننده‌های لوازم آرایش، عطر و ادکلن در جهان، عطر لاویسته بله اینتنس خود را در آگوست سال 2015 ، به عنوان یکی از نسخه‌های سری معروف عطرهای لاویسته بله معرفی و به بازار عرضه کرد. رایحه گل‌دار میوه‌ای غنی شده عطر لانکوم لاویست بله اینتنس نسبت به نسخه‌ مادرش، کمی تندتر و شدیدتر شده است.

ماندگاری این ادوپرفیوم زنانه گل‌دار میوه‌ایِ غنی شده با رایحه گرم، شیرین و دل‌انگیز، نسبت به نسخه‌‌ قبلی‌اش که در سال 2012 تولید شد، بسیار بیشتر است. رایحه این عطر زنانه گرم و شیرین از سری لاویسته بله، توسط دو عطرساز مطرح در صنعت طراحی عطر به نام‌های دومینیک روپیون (Dominique Ropion) و آن فلیپو (Anne Flipo) شکل گرفته است.

بطری این عطر بسیار شیک و ساده طراحی شده و حس لوکسی را به دارنده‌ آن القا می‌کند. مایع صورتی‌ رنگ درون بطری از روی شیشه‌ شفاف آن به‌ خوبی دیده می‌شود.دور گردن بطری، یک روبان نازک پارچه‌ای بسته شده و زیبایی آن را چندین برابر کرده است. درپوش بطری نیز با فرم و شکل کوچک شفافی که دارد، به‌ خوبی بر روی شیشه خودنمایی می‌کند.

6- ادوپرفیوم کریستال نویر از برند ایتالیایی ورساچه

ادوپرفیوم کریستال نویر از برند ایتالیایی ورساچه

خرید عطر ورساچهکریستال نویر

آنتونی لی (Antoine Lie)، عطرساز شناخته شده برند ایتالیایی عطر ورساچه ، عطری گرم، شیرین، تند و جذاب را کرد، که کمپانی ورساچه با معرفی و عرضه آن در سال 2004 نگاه و توجه علاقمندان زیادی را به سوی برند خود بازگرداند.

آنتونی لی (Antoine Lie) معروف، به عنوان طراح خلاق و نوآور برند ایتالیایی ادکلن و عطر گوچی نیز شناخته می‌شود و در نمایشگاه اکسپو برنده بهترین طراحی ظاهری شده است. نوآور بودن او با توجه به خوش دستی و ظاهر تلفیقی کلاسیک و مدرن ادوپرفیوم کریستال نویر ورساچه بسیار مشهود است.

کریستال نویر ورساچه، از زمان ورود به دنیای عطرها در سال 2004 تا به امروز، طرفداران زیادی دارد و هنوز هم به عنوان امضای عطری زنان جوان زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این عطر مجلل از خانواده ورساچه، یکی از بهترین ادوپرفیوم‌های زنانه است و توجه بسیاری از زنان و همچنین مردان را به خودش جلب می‌کند و ماندگاری و پخش بوی زیادی دارد.

کریستال نویر، در واقع یکی از بهترین ادوپرفیوم‌های شرقی گل‌دار از بین تمام عطرهای شرقی گل‌دار تولید شده در برندهای شناخته شده، به شمار می‌رود. و به دلیل طبع گرم و شیرینی که دارد، برای استفاده در فصل‌های پاییز و زمستان توصیه می‌شود.

ورساچه کریستال نویر، به شدت همه پسند است و اغلب افرادی که این عطر را با نام ورساچه بنفش نیز می‌شناسند، آن را می‌پسندند. این ادوپرفیوم، ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد و وقتی از آن استفاده کنید، به احتمال زیاد با ورود به هر جمعی، افراد نام عطرتان را خواهند پرسید و رایحه عطر شما، توجه اطرافیان را حسابی جلب خواهد کرد.

عطر ورساچه بنفش زنانه مناسب استفاده در روزهای سرد سال، مجالس غیررسمی و اتاق خواب است. البته، از نظر منطقی، عطرهای مخصوص شب نباید ماندگاری بالایی داشته باشند، اما این عطر به دلایل دیگری، می‌تواند به عنوان یکی از عطرهای شبِ موجود بر روی میز آرایش شما، مورد استفاده قرار گیرد.

7- ادوپرفیوم سینما از برند فرانسوی ایوسن لورن

ادوپرفیوم سینما از برند فرانسوی ایوسن لورن

خرید عطرایوسن لورن سینما

اگر از آن دسته خانم‌هایی هستید، که دوست دارید مانند یک ستاره سینما در همه جا بدرخشید، عطر سینما برای شما مناسب است. عطر سینما از برند جهانی و دوست داشتنی ایوسن لورن، عطری پرزرق و برق است، که مانند مثل یک نورافکن می‌درخشد و طرفدارانش نیز قدر آن را می‌دانند.

این ادوپرفیوم شرقی گل‌دار توسط عطرسازی به نام جیکوز کاوالیر (Jacques Cavallier) با هدف دادن حس اعتماد به نفس و بالا بردن ظرافت زنانه طراحی شده است.ادوپرفیوم سینما از برند فرانسوی عطر ایو سن لوران، عطری گرم و شیرین است، که در سال 2004 توسط برند ایوسن لورن به بازار معرفی و عرضه شد و ماندگاری و پخش بوی فوق‌العاده‌ای دارد.

ادوپرفیوم سینما ترکیبی با طراوت و ترش‌مزه از پوست نارنج دارد و رایحه‌ای شیرین، پودری و وانیلی با شباهت کمی به تنباکو از میان آن احساس می‌شود. طراوت بسیار ضعیف و زودگذر این عطر فوراً حذف می‌‌شود و جای خود را به رایحه‌ای وانیلی پودری حاصل از گل‌های ترکیب شده با گرمایی ابریشمین می‌دهد.

با داشتن این عطر، برای جلب نظر دیگران به هیچ چیز دیگری نیاز ندارید و وقتی وارد از آن استفاده می‌کنید، با ورود به یک جمع، دیگران جلوه‌ای خاص از شما را به همراه اعتماد به نفس و گیرایی تمام نشدنی‌تان، مشاهده خواهند کرد.

8- ادوپرفیوم کوکو مادمازل اینتنس از برند فرانسوی شنل

ادوپرفیوم کوکو مادمازل اینتنس از برند فرانسوی شنل

خرید عطر شنل مادمازل اینتنس

برند شنل در سال 2018 ادوپرفیوم شرقی چوبی جدیدی با نام Coco Mademoiselle Intense به بازار معرفی و عرضه کرد. به جرات می‌توان گفت که بهترین عطر شنل زنانه ادوپرفیوم کوکو مادمازل اینتنس است.

این عطر ماندگاری بالا و پخش بوی بسیار خوبی دارد. طراح رایحه این عطر، همان عطرساز همیشگی عطرهای کمپانی شنل، یعنی الیور پولژ (Olivier Polge) است. رایحه معتدل و شیرین این عطر زنانه فرانسوی، برای استفاده در تمام فصول سال مناسب است.

چهره تبلیغاتی این ادوپرفیوم، کی‌را نایتلی (Keira Knightley) بازیگر و هنرمند مشهور انگلیسی است. کوکو مادمازل اینتنس را به جرات می توان،‌ یکی از موفق ترین عطرهای این کمپانی میان خانم‌های جوان دانست. جالب است بدانید، که رایحه این عطر، اعتیادآور، به شدت احساس برانگیز و پیام آور خوشبختی و خوش یمن است.

9- ادوپرفیوم گود گرل ولوت فتال از برند آمریکایی کارولینا هررا

ادوپرفیوم گود گرل ولوت فتال از برند آمریکایی کارولینا هررا

خرید عطر کارولینا هرراگود گرل ولوت فتال

حتما، همه شما، عطرهای سری گود گرل را از برند Carolina Herrera می‌شناسید.ادکلن زنانه با خط بوی بالا کهبه خاطر طراحی شیشه‌شان، در بین زنان شیک و عطردوست، بسیار محبوب شده‌اند. شیشه ادوپرفیوم زنانه ولوت فتال از سری گود گرل کارولینا هررا، درست مانند بقیه سری این عطرها شبیه به یک کفش زنانه پاشنه‌دار است، با این تفاوت که رنگ آن قرمز است.

گود گرل ولوت فتال، یک زنانه معتدل، شیرین و ماندگار است، که شبیه به یک کفش پاشنه‌دار با رویه قرمز مخملی و پاشنه طلایی رنگ طراحی شده است. رایحه پیچیده این عطر در سال 2018 توسط عطرسازی به نام لوئیس ترنر (Louise Turner) طراحی شده است.

ادوپرفیوم شرقی و گل‌دار Good Girl Velvet Fatale از برند محبوب عطر و ادکلن کارولینا هررا، تجلیلی از قدرت اغواگری زنان است. زنان با رها کردن حس کشنده درونی‌شان، با این مخمل قرمز رنگ، قدرت جذب بی‌رحمانه خود را آشکار می‌کنند.

رایحه تحریک آمیز این عطر قدرت جذب فراوانی دارد و راه فراری از آن نیست. این اسلحه پرقدرت خطر مطلوبی برای دختران خوب است که می خواهند تبدیل به سلطانی دلفریب شوند. این عطر بیانگر شور، عشق و احساسات زنانه با رایحه پرقدرت و تحریک آمیز برای زنان مدرن و شیک پوش امروزی است.

10- ادوپرفیوم شالیمار از برند فرانسوی گرلن

ادوپرفیوم شالیمار از برند فرانسوی گرلن

خرید عطر گرلنشالیمار

ادوپرفیوم شالیمار، یک عطر قدیمی از برند گرلن است، که برای اولین بار، در سال 1925 توسط این کمپانی به بازار معرفی و عرضه شد. این عطر شرقی و تند با رایحه گرم، شیرین و تلخی که دارد، برای زنان جدی و کاردرست طراحی شده است. این عطر ماندگاری طولانی و پخش بوی زیادی دارد.

ادوپرفیوم شالیمار از برند فرانسوی گرلن، پس از گذشت نزدیک یک قرن هنوز هم تولید می‌شود و از اعتبار بالایی برخوردار است. گرلن شالیمار جزء عطرهای زنانه‌ای بوده که نسخه‌های بسیار زیادی از روی آن تولید شده و برند گرلن در طول سالیان متمادی، 18محصول با نام شالیمار و پسوندهای متفاوتش به جهانیان معرفی کرده است. شالیمار فقط نام یک عطر زنانه در بین سایر ادوپرفیوم‌ها نیست، بلکه نامی است، که تاریخی کهن را با خود به دوش می‌کشد.

شالیمار نام باغ محبوب همسر امپراطور افسانه‌ای، امپراطور شاه جهان است.شاه جهان همان امپراطوری است که در یاد بود همسرش بنای معروف تاج محل را ساخت و برای همیشه آن را جاودانه کرد. شالیمار عطری است، که برای بزرگداشت همسر شاه جهان تولید کرده است. رایحه این محصول، یادآور خاطراتی است، که جهانگردان با سفر به هند و بازدید از تاج محل، در ذهن خود ثبت می‌کنند.

سخن آخر

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که یک عطر و ادکلن مرغوب و خاص را از ادکلن‌های معمولی جدا می‌کند، ماندگار بودن رایحه آن عطر و ادکلن است. ادکلن زنانه با ماندگاری بالا از اولین معیارهای بانوان در انتخاب ادکلن است. بهترین ادکلن های زنانه با ماندگاری بالا در این مقاله از وب سایت ریحا بررسی شد و ده ادکلن زنانه با خط بوی بالا نیز به شما عزیزان معرفی شد. البته ادکلن خوشبوی زنانه با ماندگاری بالا زیاد و متنوع است و در این لیست تنها تعدادی از بهترین عطرهای زنانه معرفی شد.

اما به نظر شما چه چیزی باعث می‌شود ماندگاری یک عطر و ادکلن نسبت به دیگر عطر و ادکلن‌ها بالاتر باشد؟ یکی از اصلی‌ترین عواملی که سبب ماندگار شدن عطر می‌شود، کیفیت آن عطر و ادکلن است. بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا عطری است که در آن از مواد طبیعی بیشتر استفاده شده باشد. این نکته باعث می‌شود رایحه آن عطر بیشتر پخش شود و کیفیت بالاتری داشته باشد. معمولا عطرهایی که در آنها از مواد طبیعی استفاده می‌شود، گران قیمت‌تر نیز هستند.

ادکلن زنانه با خط بوی بالا و قیمت مناسب روی پوست‌های چرب و مرطوب ماندگاری بیشتری دارند تا روی پوست‌های خشک. بنابراین اگر می‌خواهید ماندگاری عطر و ادکلن را بیشتر کنید، کافیست پوست را به وسیله‌ی آبرسان، یا مرطوب کننده و یا حتی وازلین چرب کنید. سپس عطر و ادکلن را روی نواحی نبض دار بدن مانند گردن و مچ دست اسپری نمایید. امیدواریم ادکلن متناسب با سلیقه و شخصیتتان را از فروشگاه ریحا تهیه کنید و از رایحه آن لذت ببرید.

۳۹۲,۷۰۲
محصولات مرتبط
اینسولنس ادو پرفیوم زنانه گرلنGuerlain 
۳۱,۶۷۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر قدیم
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
لا ویسته بل له ادو پرفیوم زنانه لانکومLancome 
۱۷,۲۸۲,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
+۴
تنوع
سکری فایس فور هر ادو پرفیوم زنانه اجملAjmalامکان ارسال فوری
۹۴۹,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
الین ادو پرفیوم زنانه تیری موگلرThierry Muglerامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۸,۸۵۳,۰۰۰ تومان۷,۹۵۸,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۹۰ میل
عطر قدیم
۳۰ میل
عطر
+۲
تنوع
گود گرل ادو پرفیوم زنانه کارولینا هرراCarolina Herrera 
۱۰,۶۷۲,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۸۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
کریستال نویر ادو پرفیوم زنانه ورساچهVersaceامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۷,۱۴۷,۰۰۰ تومان۴,۸۹۹,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۹۰ میل
عطر قدیم
۵ میل
دستریز
لالیک لی پارفیوم -لالیک له پارفوم ادو پرفیوم زنانهLaliqueامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۲,۸۸۰,۰۰۰ تومان۲,۰۳۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۴.۵ میل
مینیاتوری
لانویت ترزور- ترسور ل نویت ادو پرفیوم زنانه لانکومLancomeامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱۰,۷۳۱,۰۰۰ تومان۹,۴۰۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
+۱
تنوع
ترزور میدنایت رز ادو پرفیوم زنانه لانکومLancomeامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۹,۸۵۱,۰۰۰ تومان۶,۷۴۷,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
مون گرلن ادو پرفیوم زنانهGuerlainامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۷,۴۷۹,۰۰۰ تومان۶,۵۱۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
لا پانتیر پارفوم - لا پندر پارفوم پرفیوم زنانه کارتیهCartier تخفیف ویژه
۱۱,۶۰۲,۰۰۰ تومان۸,۷۱۲,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۲ میل
سمپل
+۱
تنوع
لیبر اینتنس ادو پرفیوم زنانه ایوسن لورنYves Saint Laurent - YSLامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۹,۹۴۴,۰۰۰ تومان۸,۰۸۸,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۱.۲ میل
سمپل
کریستال نویر ادو تویلت زنانه ورساچهVersaceامکان ارسال فوری
۴,۲۹۹,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
۵ میل
دستریز
ادیکت ادوپرفیوم 2014 زنانه دیورDiorامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱۱,۴۶۴,۰۰۰ تومان۹,۲۷۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
فلاور بمب ادو پرفیوم زنانه ویکتور اند رالف ویکتور اند رولفViktor & Rolfامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۸,۹۳۷,۰۰۰ تومان۷,۱۳۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۲۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
پویزن گیرل ادو پرفیوم زنانه دیورDiorامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱۳,۲۷۵,۰۰۰ تومان۱۰,۰۴۳,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
اس ای ادو پرفیوم زنانه جورجیو آرمانیGiorgio Armani 
۱۳,۹۰۲,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۷ میل
مینیاتوری
+۱
تنوع
جاسمین نویر ادو پرفیوم زنانه بولگاریBvlgari 
۲۰,۱۶۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
آمیتیس اکسکیوز ادو پرفیوم زنانه لالیکLaliqueامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۳,۵۵۸,۰۰۰ تومان۲,۳۷۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
نویسنده :رها واعظی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
ویژگی های یک عطر مناسب برای بانوان چیست؟
پاسخ:

در هنگام خرید بهترین عطر و ادکلن زنانه معمولا یکی از عواملی که مورد توجه قرار می‌گیرد و زیاد پرسیده می‌شود، میزان ماندگاری عطر و پخش بوی آن است. انتخاب و خرید عطر و ادکلن زنانه با ماندگاری بالا و طولانی و پخش بوی فوق‌العاده، یک خرید موفقیت آمیز برای خانم‌ها به شمار می‌رود. موضوعی که باید درباره عطر زنانه با پخش بوی بالا مورد توجه قرار بگیرد، آن است که، عطر ما نباید تمام حواس مخاطب‌مان را در تمام مدت حضورمان در یک جمع به خود جلب کند، بلکه باید حاوی پیامی ظریف از هویت و شخصیت ما برای دیگران باشد. به زبان دیگر، عطر ما نباید باعث اشباع شدن مشام اطرافیان‌مان بشود و تنها باید احساسی خوشایند از رایحه‌ای دلپذیر در وجود آن‌ها پدید آورد.

عطرهای زنانه دارای ماندگاری بالا چه ویژگی هایی دارد؟
پاسخ:

معمولا عطر و ادکلن خوشبو زنانه با ماندگاری بالا و پخش بوی فوق‌العاده، عطری است، که رایحه‌ای شیرین، گرم و تندی دارد. البته در بعضی از برندها به صورت محدود، سایر رایحه‌هایی که سبک طراحی شده‌اند، ماندگاری خوبی دارند، اما با وجود این عطرهای گرم و شیرین و تلخ زنانه هستند، که ماندگاری طولانی‌تری نسبت به سایر عطر و ادکلن های زنانه خوشبو دارند. 

ادوپرفیوم فلاور بمب از برند هلندی ویکتور اند رولف چه ویژگی هایی دارد؟
پاسخ:

ادوپرفیوم هلندی فلاور بمب در بطری زیبا و شیکی شبیه به یک نارنجک دستی و با حجم 100 میلی‌لیتر قرار است. اندازه این شیشه صورتی رنگ و نارنجک شکل به گونه‌ای است، که می‌تواند به خوبی در دست بانوان جا بگیرد.  روی شیشه نام فلاور بمب و نشان تجاری ویکتور اند رولف حک شده است. درپوش استوانه‌ای عطر زنانه فلاور بمب نیز به‌خوبی روی شیشه سوار شده است. اگر بدنبال عطر با ماندگاری بالا و عطر با پخش بوی بالا زنانه هستید به شما آن را پیشنهاد میکنیم.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۳۹۲,۷۰۲ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب
سرلک

آیا این پرسش برایتان مفید بود؟

سلام خسته نباشید
ممنون از مقاله خوبتون. برندهایی که برای ادکلن ماندگاری بالا گفتید خیلی خوب بودن.

سرلک

آیا این پرسش برایتان مفید بود؟

سلام روزتون بخیر
ادکلن با ماندگاری بالا یا عطر خوب با ماندگاری بالا که ملایم باشه می‌شه بهم معرفی کنید.

ریحا
معمولا عطرهایی با غلظت پرفیوم و با رایحه گرم ماندگاری نسبتا بالایی دارند. البته انتخاب عطر کاملا سلیقه‌ای است و ماندگاری بالای عطرها بر روی پوست افراد نیز به شرایط مختلفی بستگی دارد. پیشنهاد می‌کنیم با کمک فیلترهای جستجوی سایت، عطرهایی با غلظت پرفیوم را بررسی و مشاهده کنید.
سرلک

آیا این پرسش برایتان مفید بود؟

سلام وقتتون بخیر
امکان معرفی بهترین ادکلن زنانه با ماندگاری بالا و همچنین عطر تلخ زنانه با ماندگاری هست؟ ممنون

ریحا
دوست عزیز ریحا، انتخاب عطر کاملا سلیقه‌ای است و ماندگاری عطرها به شرایط مختلفی از جمله ساختار رایحه عطر، غلظت عطر، آب و هوای محل استفاده از عطر، نوع پوست مصرف کننده عطر و فصل استفاده از عطر بستگی دارد. برای پیدا کردن عطر تلخ زنانه، پیشنهاد می‌کنیم از طریق فیلترهای جستجوی سایت، همه عطرهای تلخ زنانه را بررسی کنید.