یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
معرفی بهترین عطرهایی که مردانه زنانه (یونیسکس) هستند

معرفی بهترین عطرهایی که مردانه زنانه (یونیسکس) هستند

خانم‌ها و آقایان، معمولا به رایحه عطر و ادکلن‌شان حساس هستند و همواره موقع خرید دقت می‌کنند، که مبادا اشتباها عطر مردانه را به جای عطر زنانه بخرند یا برعکس عمل کنند. البته در اغلب فروشگاه‌های عطر و ادکلن معروف و معتبر فردی شما را برای انتخاب عطر مناسب جنسیت‌تان راهنمایی می‌کنند.

جالب است بدانید، که در دنیای عطر و ادکلن های خوشبو نمونه‌هایی طراحی و تولید شده‌اند که مردانه زنانه یا اصطلاحا یونیسکس هستند. از آنجایی که رایحه این دسته از عطرها، تعریف خاصی برای یک جنسیت مشخص ندارد، بنابراین هم برای زن‌ها و هم برای مردها قابل استفاده هستند.درست است که همیشه گفته می‌شود عطرهایی با رایحه گلی و میوه‌ای مناسب زنان و عطرهایی با بوی چوب و چرم مناسب مردان است، اما عطرهای یونیسکس فراتر از این دسته بندی‌ها هستند. مزیت عطرهای یونیسکس در این است که بدون در نظر گرفتن جنسیت و تنها با توجه کردن به نوع شخصیت و سلیقه فردی می‌توان عطر مناسب و دلخواه خود را انتخاب کرد.

عطر یونیسکس چیست؟

عطریونی سکس، که غالبا توسط خانه‌های عطر و برندهای کوچک نیش و هنری تولید و به بازار عرضه می‌شوند. این عطر و ادکلن‌ها پا را فراتر از جنسیت عطر می‌گذارند و با استفاده از مواد اولیه ارزشمند، غنی و غالبا گران قیمت، روایحی بی‌نظیر با کاراکتری منحصر به فرد ایجاد می‌کنند.

در کارکتر ایجاد شده این عطرها، جنسیت معنایی ندارد و روایح به کار رفته در عطر و ادکلن دیگر برای یک گروه جنسیتی مشخص طراحی نشده‌اند.همان طور که خرید عطر وادکلن یونیسکس یا عطر مشترک بین خانم‌ها و آقایان کاری بسیار سخت و پر زحمت است و نیاز به داشتن آگاهی بسیار کاملی پیش از خرید دارد، به همان اندازه نیز تشخیص میزان ماندگاری عطر در این دسته‌بندی بدون جنسیت اهمیت دارد.

ممکن است، شما در هنگام خرید عطرهای یونی سکس با دچار تردید شوید و ندانید چگونه باید عطر بدون جنسیت مناسبی انتخاب کنید. بنابراین با توجه به جستجوهای فراوانی که افراد برای پیدا کردن عطر مشترک زنانه و مردانه ما تصمیم گرفتیم، به کمک شما بیاییم. در این مقاله قصد داریم، 10 عطر مشترک زنانه و مردانه و ادکلن اسپرت زنانه و مردانه را که در بین سایر عطرها بهترین هستند، به شما معرفی و انتخاب عطر یونیسکس را برای‌تان آسان‌تر کنیم.

نکات مهم در انتخاب عطر مشترک زنانه و مردانه

شاید انتخاب عطر و ادکلن مردانه خوشبو یا خرید بهترین عطر زنانه بسیار آسان‌تر از انتخاب و خرید یک عطر مشترک مردانه و زنانه یا ادکلن اسپرت زنانه و مردانهباشد. اما خرید یک عطر یونیسکس فوایدی دارد، که خرید عطر مردانه یا عطر زنانه به تنهایی آن مزایا ندارند.

یکی از مزایای خرید و استفاده از این عطرها، آن است که باعث کاهش هزینه‌های شما خواهد شد. می‌پرسید چگونه؟ پاسخ آن است، که اگر شما و همسرتان، یا شما و خواهر یا برادرتان، بخواهید عطر بخرید، برای خرید دو عطر جداگانه مردانه و زنانه، باید بهای بیشتری پرداخت کنید، اما اگر یک عطر زنانه مردانه بدون جنسیت و خوشبو بخرید، که رایحه آن با سلیقه هر دو نفرتان هماهنگی داشته باشد، بنابراین در هزینه‌های خود صرفه جویی کرده‌اید.

عطرها و ادکلنیونیسکس معمولا یا دارای رایحه‌های اسپورت هستند، یا رایحه‌ای خاص دارند که برای استفاده در مراسم‌های جدی و مهم مناسب است. بنابراین از فواید خرید این عطرها، آن است که می‌توان با خرید یک عطر پرمصرف روزانه و یک ادکلن اسپرت زنانه و مردانه، یا یک عطر کم مصرف خاص، یک رایحه خانوادگی و مشخص ایجاد کرد، طوری که هر وقت وارد یک جمع شدید، دیگران، خانواده شما را از روی بوی عطر مخصوص‌شان به خاطر بسپارند.

عطرهای یونیسکس هم، درست مانند عطرهای مردانه یا عطرهای زنانه، دارای رایحه‌هایی با طبع و طعم مختلف هستند. در عطرهای مشترک، شما می‌توانید یک عطر شیرین و خنک انتخاب کنید، یا برای خرید به سراغ یک عطر گرم و تلخ و ماندگار بروید.

10 عطر مشترک زنانه و مردانه (عطر یونیسکس)

در قدم اول و قبل از آشنایی با عطر و ادکلن‌های یونیسکس و اینکه عطر یونیسکس چیست،بهتر است بدانید، که برای انتخاب این گونه از عطرها، در زمان تست کردن رایحه آن، شما باید نسبت به جنسیت خود بی توجه باشید و عطر را براساس شخصیت و علاقه‌تان انتخاب کنید. به این ترتیب، می‌توانید از هرم بویایی عطرهای یونیسکس و رایحه‌های به کار رفته در هر کدام از این عطرها لذت ببرید. در ادامه 10عطر مشترک زنانه و مردانه و یونیسکس را معرفی می‌کینم.

1- ادوپرفیوم دولچه آمالفی از برند ایتالیایی زرجوف

خرید عطر زرجوفدولچه آمالفی

این عطر بدون جنسیت، دارای رایحه‌ای معتدل و شرقی است، که اولین بار در سال 2017 توسط برند ایتالیاییXerjoff به بازار معرفی و عرضه شد. عطر زنانه مردانه Dolce Amalfi عطری عاشقانه است، که رایحه آن در تمام جاده‌های کهنِ شهر آمالفی ایتالیا جریان دارد.این عطر حامل داستان‌ها و خاطرات دلنشین آمالفی است. آمالفی، شهری است، که در تمام تاریخ خود، کمتر دچار تغییر شده و سواحل مرتفع و حیرت‌انگیزی از زمان‌های روم باستان در آن باقی مانده است.

این شهر ایتالیایی، سالانه توریست‌ها و بازدیدکنندگان فراوانی را مجذوب خود می‌کند. ساحل مرتفع این شهر، ترکیب شگفت انگیزی از زیبایی بی حد و حصر و هیجان آمیخته با ترس است. آمالفی شهری با کوه‌های ساحلی سر به دریا نهاده‌ای است، که پرتگاه‌های هولناکی را پدید آورده‌اند. همچنین مناظری چشم نواز و جنگل‌هایی سرسبز دارد.

2- ادوپرفیوم سدرا دی تئرمینا از برند ایتالیایی آکوا دی پارما

خرید عطر آکوا دی پارماسدرا دی تئرمینا

عطر یونیسکس چوبی آروماتیک از برند Acqua di Parma، عطری تلخ و خنک است و بعد از اسپری کردن آن، رایحه ادویه‌ای تازه، بر هرم بویایی آن غالب می‌شود. عطر تند و خنک Cedro di Taormina از این برند ایتالیایی، اولین بار در سال 2016 معرفی و عرضه شد. این عطر بهترین انتخاب برای روزهای گرم تابستان به حساب می‌آید و خانم‌ها و آقایان بسیار زیادی در سراسر دنیا، طرفدار رایحه آن هستند.

وقتی‌که برای اولین بار مقداری از این عطر را بر روی پوست خود اسپری می‌کنید، متوجه رایحه نت مرکبات، برگ درخت نارنج و ریحان خواهید شد. در ادامه نت‌های میانی با وجود دانه فلفل سیاه و اسطوخودوس، جای نت‌های اولیه را می‌گیرند و اثری تند بر جای می‌گذارند.مهر پایان این عطر، با رایحه‌ای تندتر و اثرگذارتر از نت‌های قبلی از راه می‌رسد. این رایحه پایانی ترکیبی از کنار هم قرار گرفتن نت‌های چوب سدر، گیاه خس خس و صمغ لابدانوم است، که باعث تحریک انرژی و انگیزه در وجود شما خواهد شد.

3- ادوتویلت توتم بلو از برند فرانسوی کنزو

خرید عطر کنزوتوتم بلو

این عطر شیرین و خنک زنانه مردانه از برند Kenzo که در سال 2015 به بازار معرفی و عرضه شده است، برای استفاده در فصل‌های گرم سال مانند تابستان مناسب است. رایحه ادوتویلت Totem Blue در گروه بویایی آروماتیک میوه‌ای قرار می‌گیرد. عطرسازهای این ادوتویلت یونیسکس، دو طراح ماهر در زمینه تولید رایحه عطر به نام‌های آنتوان لی (Antoine Lie) و ژان ژاک (Jean Jacque) هستند.

وقتی‌که این مقداری از این ادوتویلت مشترک زنانه مردانه را روی پوست اسپری می‌کنید، به‌ سرعت رایحه نت‌های آناناس، لیموترش زرد و پرتقال را استشمام خواهید کرد. پس از مدتی این نت‎‌ها جای خودشان را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی از ترکیب هل و سیب ایجاد شده‌اند.

در ادامه و پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی به‌ آرامی جای نت‌های میانی را می‌گیرند. نت‌های پایانی از ترکیب بی‌نظیر چوب سدر، کارامل و دانه‌ تونکا ساخته شده‌اند. بطری این عطر فرانسوی، توسط یک استودیوی ژاپنی به نام Nendo طراحی شده و به شکل یک استوانه‌ آبی‌رنگ مشابه با اشیای تاریخی است.

4- ادوپرفیوم ابردین لوندر از برند فرانسوی کرید

خرید عطر کریدابردین لوندر

ادوپرفیوم خنک و تلخ Aberdeen Lavander از برند سلطنتی کرید، با رایحه‌ای شرقی فوژه، اولین بار در سال 2014 برای استفاده توسط آقایان و خانم‌ها به بازار معرفی و عرضه شد. این عطر یونیسکس از Creed، رایحه‌ای معتدل و ملایم دارد و به این ترتیب، برای استفاده در همه فصل‌ها مناسب است.

اصلی‌ترین و غالب‌ترین رایحه در این عطر، بوی خوش و جذاب گیاه آرامش‌بخش اسطوخودوس است. این رایحه در کنار تلخی نت چرم، رزماری، خس خس و نعناع هندی و با وجود ترشی ترنج و لیموترش زرد، فضای بویایی رمانتیک و جذابی را ایجاد می‌کند.

رایحه شگفت انگیز و باورنکردنی این ادوپرفیوم یونیسکس از برند فرانسوی کرید، آن‌قدر دل‌انگیز است که نظر هر خانم و آقایی را به طرف خود جلب خود می‌کند و مانند یک ساعت زنجیردار، باعث هیپنوتیزم شدن سایر افراد می‌شود. ماندگاری این عطر خوب است و می‌توان در همه فصل‌ها از آن استفاده کرد.

5- ادوپرفیوم له امبر دس مرویلس از برند فرانسوی هرمس

خرید عطر هرمسله امبر دس مرویلس

برند فرانسوی هرمس، در تولید عطرهای یونیسکس تجربه‌ای فراتر از تولید یک عطر دارد. این برند، عطر دوست‌داشتنی و محبوب مردانه زنانه خود را با نام L Ambre Des Merveilles در سال 2012 معرفی و روانه بازار کرد. این عطر شرقی وانیلی، رایحه‌ای گرم، شیرین و جذاب دارد. طراحی رایحه این ادوپرفیوم از هرمس،‌ بر عهده عطرسازی به نام جین کلوده النا (Jean Claude Ellena) بوده است. این عطر شیرینی متعادل کهربا را به همراه تلخی ملایمی از صمغ لابدانوم به همراه دارد.

رایحه ابتدایی عطر با رایحه نیمه شیرین کهربا آغاز می‌شود. با گذر زمان، شیرینی کهربا کمی متعادل‌تر می‌شود و و به سمت تلخی ضعیفی از صمغ لابدانوم می‌رود.در پایان عطر، این تلخی با وجود نعناع هندی پررنگ‌تر می‌شود، اما نت وانیل از شدت آن می‌کاهد و رایحه جذابی ایجاد می‌کند.ادوپرفیوم له امبر دس مرویلس از برند هرمس، پخش بو و ماندگاری خوبی دارد و استفاده از آن، به جز در تابستان‌ها، در سایر فصل‌ها توصیه می‌شود.

6- ادوپرفیوم نرولی پورتوفینو از برند آمریکایی تام فورد

خرید عطر تام فوردنرولی پورتوفینو

عطر زنانه مردانه نرولی پورتوفینو با رایحه و خنک و ملایمش، در آگوست سال 2011 اولین بار توسط برند تام فورد به بازار معرفی و عرضه شد. این ادوپرفیوم آمریکایی، رایحه‌ای مرکباتی آروماتیک دارد و برای استفاده توسط خانم‌ها و آقایان طراحی شده است. این ادوپرفیوم توسط عطرسازی به نام رودریگو فلورز روکس (Rodrigo Flores-Roux) طراحی شده است. این عطر با وجود گذشت زمان زیادی از معرفی و عرضه در بازار، رکوردها و رده بندی‌های جهان عطرسازی در اروپا و به خصوص کشور فرانسه را در هم شکسته است.

این ادوپرفیوم یونیسکس از برند Tom Ford در ماه اول با فروش روزانه 900 هزار دلار، توانست همه تصمیمات و آینده‌نگری‌های سایر شرکت‌های عطرسازی جهان را بر هم بریزد. عطر Neroli Portofino بسیار خاص با رایحه‌ای استثنائی، ماندگار و پخش بوی منحصر به فرد در اواخر سال 2011 به همراه دو عطر دیگر، موفق به دریافت عنوان کاندیدای بهترین عطر جهان در سال 2011 شد.

7- ادوپرفیوم پریشس از برند اسپانیایی رامون مولویزار

خرید عطررامون مولویزار پریشس

عطر زیبا و دلنشین Precious از برند لوکس و اسپانیایی رامون مولویزار، رایحه‌ای خوش همچون لحظات پس از باران و ظاهر شدن رنگین کمان را دارد. رایحه این عطر مردانه زنانه از برند Ramon Molvizar که شیشه‌ای به شکل یک تکه سنگ ارزشمند با رنگ‌های رنگین کمانی دارد، توسط عطرسازی به نام رامون بجار (Ramon Bejar) طراحی شده است.

این ادوپرفیوم یونیسکس چوبی مشک دار، اولین بار در سال 2010 به بازار معرفی و عرضه شد. رایحه معتدل و شیرین ادوپرفیوم پریشس، آن را برای استفاده در همه فصول مناسب کرده است. نت‌های غالب این عطر شامل گل لوتوس، مشک، زنجبیل و ترنج است. البته آن‌طور که منتقدان عقیده دارند، رایحه این عطر لطافت زیادی دارد و بیشتر از طرف خانم‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

8- ادوتویلت سی کی وان از برند آمریکایی کلوین کلاین

خرید عطر کلوین کلاینسی کی وان

عطر اسپرت و مرکباتی CK One، یک عطر کلاسیک با رایحه‌ای خنثی است، که حتی باعث تحریک میل جنسی نیز می‌شود. این عطر با بوی ترش و شیرین و خنکش، طرفداران بسیار زیادی را از بین مردان و زنان در سراسر جهان دارد.

نوت میانی ادوتویلت آمریکایی سی کی وان، از ترکیب لیموترش زرد، ترنج، نت گیاهان سبز، آناناس، نارنگی ماندارین، انبه هندی و هل تشکیل شده است. این عطر یونیسکس برای استفاده در جشن‌های شبانه در همه فصل‌های سال مناسب است.برند کلوین کلاین این عطر مشترک زنانه مردانه خود را که توسط دو عطر ساز به نام‌های آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) و هری فرمونت (Harry Fremont) طراحی شده بود، در سال 1994 تولید و به بازار عرضه کرد.

9- ادوپرفیوم اسپایسی الکتروم از برند فرانسوی لالیک

خرید عطر لالیکاسپایسی الکتروم

این ادوپرفیوم از برند عطر و ادکلنLalique که در سال 2015 به بازار معرفی و عرضه شده است، عطری خنک و ملایم است، که در گروه بویایی شرقی چوبی قرار دارد. رایحه عطر زنانه مردانه Spicy Electrum لالیک، توسط عطرسازی به نام کارینه دوبرییل (Karine Dubreuil) طراحی شده است. رایحه ابتدایی این عطر با حسی شاداب و کمی فلفلی از ترکیب گل‌های فریزیا و دیگر گل‌های سفید آغاز می‌شود، که در این بین، شیرینی ضعیفی از کهربا و تلخی ملایمی از چوب صندل نیز با آن‌ها ترکیب شده است.

با گذر زمان رایحه چوبی قوی‌تر می‌شود و تلخی بیشتری را ایجاد می‌کند. رایحه میانی و پایه این ادوپرفیوم فرانسوی، رایحه‌ای شاداب، گلی، فلفلی، کمی تلخ و چوبی است، که شیرینی ملایم کهربا در کنار آن‌ها باعث جذابیت بیشتر رایحه و دلپذیرتر شدن آن می‌شود.ادوپرفیوم مشترک مردانه و زنانه لالیک اسپایسی الکتروم پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و انتخاب بسیار خوبی برای مصرف روزانه در فصل‌های بهار و تابستان به حساب می‌آید.

10- ادوپرفیوم لیدر بلند از برند سوئیسی دیویدف

خرید عطر دیویدفلیدر بلند

Laether Blend همان‌طور که می‌توان از نامش فهمید، یک ادوپرفیوم چرمی گرم و تلخ است، که برند دیویدف آن را برای استفاده توسط خانم‌ها و آقایان طراحی کرده است. برند Davidoff در سال 2014، برای اولین بار این ادوپرفیوم گرم و تلخ خود را به عنوان عطری یونیسکس به بازار معرفی و عرضه کرد.

رایحه ابتدایی این عطر جذاب سوئیسی، از بوی شیرین، گرم و دوست داشتنی دانه فلفل صورتی و زعفران تشکیل شده است. این ترکیب، شروع مناسبی برای یک عطر گرم و شیرین زمستانی به شمار می‌رود. نت اولیه در ترکیب با کهربا و چرم، حسی خاص، تلخ و تند و تیز ایجاد می‌کند. وجود نت‌های گل رز و گیاه پاپیروس در هرم بویایی این عطر نیز، باعث برقراری تعادل بین تلخی، تندی و شیرینی نت‌ها می‌شود.

11- ادو پرفیوم بلک ارکید از برند تام فورد

خرید عطر تام فوردبلک ارکید

ادو پرفیوم تام فورد بلک ارکید محصولی پرطرفدار و شناخته شده از برند آمریکایی تام فورد است که توسط شرکت جیوودان طراحی و در سال 2006 رونمایی شد. عطر بلک ارکید تام‌فورد که در ابتدا به عنوان محصولی زنانه عرضه شده بود اما همه جا آن را به عنوان محصولی مردانه،زنانه معرفی میکردند تا اینکه در کمال ناباوری این کار در سایت تام فورد نیز در گروه عطرهای مردانه قرار داده شد.

با این حال بلک ارکید با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و توانست توجهات بسیاری را به خود جلب کند. بلک ‌اورکید از عجیب‌ترین و نادرترین عطرهای موجود هست که ماندگاری آن بسیار قابل قبول بوده و فقط کافیست یک اسپری ملایم کنید تا کل روز از آن لذت ببرید. البته نه یک روز معمولی؛ روزی که مهمانی یا ملاقات ویژه‌ای در پیش دارید. این عطر قبل از ورود حضور شما را اعلام می‌کند و بعد از رفتن بوی شما را برای مدتها برای بقیه باقی می‌گذارد.

فرمولاسیون شرقی گل‌دار این ادوپرفیوم زنانه احساس جوانی را در وجود هر کسی زنده می‌کند چرا که روح احساسی و بلند پرواز شما را در چنگ خود می‌گیرد. وقتی آکوردهای غااب ادویه‌ای و شیرین با هم به ملاقات روایح خاکی و بالسامیک می‌روند، رایحه‌ای گرم و شیرین را خلق می‌کند که بسیار نادر، شیک و خاص است . بافت عطر همانند حجاب گرمی از کهربا و بخور به همراه شکلات تلخ، بدن شما را می‌پوشاند و برای استفاده در فصل‌های سرد سال فوق‌العاده است.

12- پرفیوم بلک افغانو از برند ناسوماتو

خرید عطر ناسوماتوبلک افغانو

یکی از عطرهای محبوب و خاص دنیا که طرفداران پرشماری هم دارد، پرفیومی مشهور از برند هلندی ناسوماتو (Nasomatto) است. این پرفیوم که برای آقایان و بانوان مورداستفاده قرار می‌گیرد، بلک افغانو یا بلک افگانو (Black Afgano) نام دارد. این عطر مردانه و زنانه (Unisex) که در سال 2009 و با الهام از کابوس‌های شبانه ساخته شده‌ است. عطر بلک افگانو که نمادی از بهترین کیفیت گیاه حشیش است، توسط عطرساز ساختارشکنی به نام الساندرو گوآلتری (Alessandro Gualtieri) طراحی شد.

این پرفیوم یونیسکس دارای رایحه گرم و تلخ خاصی است و در گروه بویایی چوبی آروماتیک قرار گرفته است.یکی از ویژگی‌های خاص این عطر ماندگاری بسیار بالای آن بوده و به راحتی حتی بعد از یک روز کامل، همچنان رایحه‌اش کاملا آشکار و قابل استشمام است. بلک افگانو در ابتدا بويی تقريبا سبز و گياهي دارد كه كمي رايحه‌های جنگلی و دودی آن را همراهي می‌كند. این عطر هلندی رايحه نسبتا سنگين و تاریكی دارد اما پنج دقيقه بعد بوی وحشتناك و سنگینی پيدا می‌كند.

Black Afgano در واقع رایحه‌ای بسيار بسيار سنگين، بسيار تلخ، تاريك و فوق‌العاده خاص و منحصر به فرد دارد. رایحه این عطر بسیار شبيه به برگ درخت شاه‌دانه به اضافه رايحه دودی و جنلگی است. در واقع، عبارت افغانی سیاه، کنایه از چَرس یا همان حشیش افغانی دارد، که به عنوان مظهر لذت‌های زودگذر و بدون مسئولیت شناخته شده است. استفاده از این عطر به خاطر طبع گرمی که دارد، در فصل‌های سرد سال یعنی زمستان و پاییز مناسب است.

13- ادوپرفیوم سدلی از برند پرفیومز د مارلی

خرید عطرپرفیومز د مارلی سدلی

اولین عطر این برند نوظهور در سال 2009 وارد بازار شد اما ادوپرفیوم سدلی، یکی از جدیدترین محصولات پرفیومز د مارلی است که در سال 2019 به بازار جذاب و پایان‌ناپذیر عطر و ادوکلن جهانی معرفی و عرضه شد. عطرساز باسابقه و نام‌آشنای همیشگی؛ یعنی الیور کرسپ (Oliver Cresp)، طراح و سازنده فرمولاسیون این عطر یونیسکس بود که مثل همیشه موفق عمل کرد.

آقای کرسپ رایحه وسوسه‌انگیز این عطر همه‌پسند را از در هم آمیختن عناصر مرکباتی، آروماتیک، ادویه‌ای و چوبی طراحی کرد تا درنهایت یک شاهکار استادانه از اجرای ظریف روایح ترش و خنک به مشام برسد. در ترکیب اغواگر این ادوپرفیوم یونیسکس، به پارادوکسی عمیق از تضاد مرکبات و پشم کشمیر و تعادل رزماری و اسطوخودوس مواجه می‌شوید.

درواقع عطر پرفیومز د مارلی سدلی، ترکیبی جادویی از تلفیق سبک مدرنیته و کلاسیک است که با رایحه یونیسکس و اصیل خود، چه برای استفاده روزمره و چه برای استفاده در میهمانی‌های بزرگ یا جلسات رسمی مناسب و سازگار است. از طرفی خنکی و ترشی ذاتی فرمولاسیون عطر، بیشتر برای روزهای آفتابی و سوزان تابستان یا ساعت‌های تقریبا گرم بهار پیشنهاد می‌شود.

14- ادوپرفیوم لس ابسولوس اورینت عود اسنشیال از برند گرلن

خرید عطر گرلنلس ابسولوس اورینت عود اسنشیال

عطر Les Absolus d Orient Oud Essentiel از برند فرانسوی گرلن، عطری گرم و ملایم است، که در سال 2017 به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و عرضه شد. ادوپرفیوم گرلن لس ابسولو اورینت عود اسنشیال در واقع یک عطر زنانه و مردانه (یونیسکس)، سنگین و جدی، برای محافل رسمی و جلسات مهم است.

احساس سنگینی و تلخی عود، در این عطر رسمی از برند عطر و ادکلن گرلن، کاملا بر رایحه عطر غالب بوده و ساختاری خاص و منحصر به فرد به آن داده است. این عطر جالب از برند فرانسوی گرلن، در واقع چهارمین عطر از سری عطرهای ماندگار لس ابسولوس است و پخش بوی خوبی دارد. در واقع این عطر، بیشتر برای استفاده در فصول سرد و خنک سال مناسب است.

همچنین اگر دوست دارید از رایحه شیک این ادوپرفیوم مردانه زنانه استفاده کنید، بهتر است بدانید، که رایحه آن برای روزها و مراسم‌های خاص و جدی مناسب‌تر است. طراح عطر ادوپرفیوم خاص و مسحور کننده Orient Oud Essentiel، عطاری سوییسی به نام تری واسر (Thierry Wasser) است، که از سال 2008، به عنوان خالق عطر در کمپانی گرلن فعالیت می‌کند.

15- ادو پرفیوم باکارات رژ 540 از برند میسون فرانسیس کورکجان

خرید عطرمیسون فرانسیس کورکجانباکارات رژ 540

باکارات رژ به معنای کریستال قرمز و از مجموعه عطرهای فوق لوکس برند میسون فرانسیس کورکجان است که از ترکیب کریستال با طلا در دمای 540 درجه به‌دست می‌آید. این محصول به مناسبت دویست و پنجاهمين سالگرد تاسیس شرکت سازنده‌ی کریستال‌هایِ لوکس باکارات، در سال 2015 توسط عطار مشهور فرانسیس کورکجان (Francis Kurkdjian) خلق و به بازار عرضه شد.

فرانسیس کورکجان در مورد این عطر می‌گوید: «با طراحی این عطر تمایل به خلق رایحه‌ای با ساختار بسیارغلیظ و متراکم داشته‌ام». قیمت بالای این محصولات به‌دلیل پروسه پیچیده‌ تولید و استفاده از طلا در آ‌ن‌ها است. نکته‌ی جالب این است که؛ باکارات رژ، در حال حاضر به جمع کلکسیون عطر 250 نفر از ثروتمندترین افراد کلکسیون دار دنیا پیوسته است.

در فرمولاسیون حرفه‌ای و بسیار ظریف این عطر شرقی گل‌دار، زعفران و سپس روایح عنبر درختی و عنبر را عرض اندام کرده و در نهایت آکوردهای غالب چوبی با عناصر درخت نراد و چوب سدر تکمیل کننده‌ی این هرم بویایی می‌شوند. به طور کلی عطر مردانه و زنانه‌ی باکارات رژ 540 ، دارای رایحه‌ای شیرین و معتدل ویک انتخاب بینظیری برای مصرف رسمی در شب‌های سرد سال می‌باشد.

اگر علاقمند هستید که پا به دنیای متنوع عطرهای یونیسکس بگذارید و یکی از آنها را امتحان کنید، عطرهای معرفی شده در بالا برای شروع مناسب هستند. هر روز به تعداد افرادی افزوده می‌شود که علاقمند هستند با نوع عطرشان، نوع شخصیت خود را ابراز کنند، نه اینکه عطری را بر اساس جنسیتشان و عرف اجتماع انتخاب کنند.عطرها و ادکلن‌های یونیسکس این فرصت را به شخص می‌دهند تا عطر منحصر بفرد خود را مطابق با ویژگی‌های شخصیتی‌اش انتخاب کند. حتما توجه داشته باشید که پس از انتخاب عطر یونیسکس دلخواهتان، آن را روی پوستتان امتحان کنید و 30 دقیقه صبر کنید تا متوجه عطر واقعی آن پس از ترکیب شدن با بوی بدنتان بشوید.

۲۴۴,۵۶۹
محصولات مرتبط
لینیج ادو پرفیوم زنانه مردانه آمواجAmouageامکان ارسال فوری
۱۵,۳۰۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
سرچ ادو پرفیوم زنانه مردانه آمواجAmouage تخفیف ویژه
۲۲,۲۹۳,۰۰۰ تومان۱۵,۹۱۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
گایدنس - گویدانس ادو پرفیوم زنانه مردانه آمواجAmouageامکان ارسال فوری
۱۸,۸۴۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
سیراکوزا پرفیوم زنانه مردانه گریتیGritti 
۲۰,۰۹۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
الکتریک چری ادو پرفیوم زنانه مردانه تام فوردTom Ford 
۳۰,۱۵۹,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
۲ میل
سمپل
سادوناسو اکستریت پرفیوم زنانه مردانه ناسوماتوNasomatto 
۱۰,۸۵۱,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
نویسنده :رها واعظی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
یونیسکس در دنیای عطر و ادکلن به چه معنی است؟
پاسخ:

در دنیای عطر و ادکلن های خوشبو نمونه‌هایی طراحی و تولید شده‌اند که مردانه زنانه یا اصطلاحا یونیسکس هستند. از آنجایی که رایحه این دسته از عطرها، تعریف خاصی برای یک جنسیت مشخص ندارد، بنابراین هم برای زن‌ها و هم برای مردها قابل استفاده هستند.درست است که همیشه گفته می‌شود عطرهایی با رایحه گلی و میوه‌ای مناسب زنان و عطرهایی با بوی چوب و چرم مناسب مردان است، اما عطرهای یونیسکس فراتر از این دسته بندی‌ها هستند. مزیت عطرهای یونیسکس در این است که بدون در نظر گرفتن جنسیت و تنها با توجه کردن به نوع شخصیت و سلیقه فردی می‌توان عطر مناسب و دلخواه خود را انتخاب کرد.    

عطر یونیسکس چیست؟ 
پاسخ:

عطر یونی سکس، که غالبا توسط خانه‌های عطر و برندهای کوچک نیش و هنری تولید و به بازار عرضه می‌شوند. این عطر و ادکلن‌ها پا را فراتر از جنسیت عطر می‌گذارند و با استفاده از مواد اولیه ارزشمند، غنی و غالبا گران قیمت، روایحی بی‌نظیر با کاراکتری منحصر به فرد ایجاد می‌کنند. در کارکتر ایجاد شده این عطرها، جنسیت معنایی ندارد و روایح به کار رفته در عطر و ادکلن دیگر برای یک گروه جنسیتی مشخص طراحی نشده‌اند. همان طور که خرید عطر و ادکلن یونیسکس یا عطر مشترک بین خانم‌ها و آقایان کاری بسیار سخت و پر زحمت است و نیاز به داشتن آگاهی بسیار کاملی پیش از خرید دارد، به همان اندازه نیز تشخیص میزان ماندگاری عطر در این دسته‌بندی بدون جنسیت اهمیت دارد. 

مزایای خرید عطر یونیسکس چیست؟
پاسخ:

یکی از مزایای خرید و استفاده از این عطرها، آن است که باعث کاهش هزینه‌های شما خواهد شد. می‌پرسید چگونه؟ پاسخ آن است، که اگر شما و همسرتان، یا شما و خواهر یا برادرتان، بخواهید عطر بخرید، برای خرید دو عطر جداگانه مردانه و زنانه، باید بهای بیشتری پرداخت کنید، اما اگر یک عطر زنانه مردانه بدون جنسیت و خوشبو بخرید، که رایحه آن با سلیقه هر دو نفرتان هماهنگی داشته باشد، بنابراین در هزینه‌های خود صرفه جویی کرده‌اید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۲۴۴,۵۶۹ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب
زهره خادمی

آیا این پرسش برایتان مفید بود؟

خسته نباشید
ببخشید من یه سوال داشتم
من معنی یونی سکس رو درست متوجه نشدم
یعنی هم زنانه‌س هم مردانه؟

ریحا
رایحه عطرهای یونیسکس هم برای آقایان مناسب هستند و هم برای خانم‌ها.
زهره خادمی

آیا این پرسش برایتان مفید بود؟

ادوپرفیوم سدرا دی تئرمینا بهترین عطر یونی سکس هستش
مخصوصا برای کسایی که دنبال ادکلن یونی سکس خنک و تند هستند عالیه