یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
با عطر و ادکلن های بهاری مردانه و خوشبو آشنا شوید!

با عطر و ادکلن های بهاری مردانه و خوشبو آشنا شوید!

فصل زیبای بهار، فصل بیدار شدن زمین و رهایی از بندهای اسارت زمستان است. فصل شروع سالی جدید همراه با انرژی مضاعف و تلاش برای رسیدن به اهداف و آرزوها است و چه زیباست که در کنار انجام فعالیت های روزانه در هر نقطه از این کره خاکی، رایحه‌ای دوست داشتنی همراه و پشتیبان ما باشد. اما چهعطر و ادکلنمردانه خوش بو و بهاری برای این فصل دل انگیز مناسب است؟

بهار فصل رویش گل‌ها و سبز شدن درختان است به همین دلیل کارشناسان صنعت عطر اعتقاد دارند، که بهترین ادکلنمردانه خوشبو و مناسب این فصل عطرهایی با رایحه معتدل و ملایم است. به عنوان یک مرد خوش تیپ و شیک، بهتر است برای فصل بهار، عطرهای گرم و زمستانی خود را کنار بگذارید و به سراغ عطرهایی بروید که رایحه آن‌ها با آب و هوای فصل بهار همخوانی داشته باشند.

عطر مناسب بهاربا توجه به حس سر سبزی و نشاطی که در ما ایجاد می‌کنند، در واقع نوعی محرکبرای زندگی به حساب می‌آیند. عطرهایی که دارای رایحه‌های شاد و معتدل هستند و ترکیبی از شکوفه میوه‌های بهاری را در ساختار خود دارند، می‌توانند بهترین عطری باشند که یک آقای خوش استایل در فصل بهار از آن‌ها استفاده می‌کند.

پس برای اینکه بهار امسال، تیپ و استایل شما، به صورت حرفه‌ای خوب باشد، باید مانند حرفه‌ای ها عطر بزنید. حتما الان این سوال برای شما به وجود آمده است، که چطور عطر و ادکلن های بهاری مردانه ایانتخاب کنید، که برای استفاده در فصل بهار مناسب باشد؟ برای یافتن پاسخ این سوال خود در ادامه همراه ما باشید.

برای خرید عطر مناسب فصل بهار و تابستان و انتخاب بهترینادکلنمردانهخوشبو، بهتر است عطرهای گرم را از ذهن‌تان بیرون کنید. عطرهای مردانه گرم، رایحه مناسبی برای فصل‌های بهار و تابستان ندارند. از آنجایی که فصل بهار، نه به اندازه پاییز خنک است و نه به اندازه تابستان گرما دارد، بنابراین عطر خوشبو مردانه مناسب فصل بهار،ادوپرفیوم‌ها یا ادوتویلت‌هایی است، که رایحه‌ای با طبع معتدل دارند و ساختار رایحه آن‌‌ها نه چندان خنک و تابستانی است و نه آن قدر گرم و زمستانی است.

البته در دنیا، معمولا عطرمردانه خوشبو با غلظت ادوتویلت برای فصل بهار بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرند، چون ماندگاری کمتری نسبت به ادوپرفیوم‌ها دارند و چندبار تازه کردن آن‌ها در روز باعث بازیابی طراوت و شادابی اولیه عطر می‌شود. اما ادوپرفیوم‌ها به دلیل ماندگاری بیشتر و رایحه غلیظ‌تری که دارند، برای فصل بهار و فصل‌های گرم، از طرف مردم دنیا کمتر مورد استقبال قرار می‌گیرند.

در ادامه این مقاله، 7 مورد از بهترین‌های عطر و ادکلن مردانه مخصوص بهار و تابستان با رایحه‌های خوبی را به شما معرفی می‌کنیم. این عطرهای مردانه به دلیل رایحه معتدلی که دارند، برای استفاده در فصل تازه زمین و طبیعت مناسب‌تر هستند و حس و حال روحی شما را بهتر می‌کنند. همچنین باعث شیک‌تر شدن استایل و تیپ ظاهری شما در جوامع می‌شوند. پس برای آشنایی با این عطرها و انواع ادکلن مردانه خوشبودر ادامه همراه ما باشید.

1- ادوتویلت لهوم از برند ایتالیایی پرادا

خرید عطرلهوم از برند ایتالیایی پرادا

عطر مردانه Prada L’Homme، ادوتویلتی است معتدل و شیرین است، که در سال 2016 به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و عرضه شد. ادوتویلت لهوم از برند ایتالیایی پرادا که در گروه بویایی چوبی مدیترانه‌ای جای می‌گیرد، عطری مردانه و جذاب برای روزهای با طراوت بهاری به شمار می‌رود.

لهوم پرادا عطری شکیل و خوشبو است، که شروعی شاداب با حسی تمیز از ترکیب رایحه دانه فلفل و بهار نارنج دارد. رایحه این عطر مردانه حالتی پودری، گلی، نیمه شاداب و کمی تلخ را در مشام انسان ایجاد می‌کند.

با گذر زمان و پس از اضافه شدن رایحه کهربا، گل شمعدانی، گل زنبق و گل بنفشه، عطر کمی گرم و نیمه شیرین شده و حس تلخ، کمی چوبی و مدیترانه‌ای پیدا می‌کند که به مردانه تر شدن و شکیل تر شدن رایحه این ادوتویلت ایتالیایی کمک می‌کند.

حسن ختام این عطر مردانه بهاری، رایحه گیاهی و تند حاصل از ترکیب نعناع هندی و چوب سدر است. این ترکیب انرژی و نشاط زیادی را در رایحه عطر بر جای می‌گذارد و شما را وادار به استفاده دوباره از این ادوتویلت می‌کند.

بطری این عطر مردانه بهاری نیز بسیار شیک، جذاب و زیبا طراحی شده است. بر روی شیشه این عطر مردانه بهاری نشان تجاری پرادا به زیبایی حک شده و خودنمایی می‌کند. پشت شیشه ادوتویلت لهوم نیز با یک پوشش چرمی مشکی‌رنگ تزیین شده است. این پوشش شیشه را خوش دست‌تر کرده است. درپوش بطری نیز از جنس فلز و به رنگ نقره‌ای است.

2- ادوتویلت اینوکتوس اینتنس از برند اسپانیایی پاکورابان

ادوتویلت اینوکتوس اینتنس از برند اسپانیایی پاکورابان

خرید عطراینوکتوس اینتنس از برند اسپانیایی پاکورابان

این ادوتویلت مردانه معتدل و ملایم از برند عطر پاکو رابان، که در اواخر سال 2016 به دنیای عطر و ادکلن معرفی و در اوایل سال 2017 به بازار عرضه شد، دارای رایحه‌ای غلیظ و ماندگار است و برای استفاده در فصل بهار بسیار مناسب است.

این عطر لوکس و مردانه خوشبو، در ادامه نسخه بسیار موفق اینویکتوس تولید شده است و در واقع نسخه‌ای چوبی‌تر و شیرین‌تر از نسخه اولیه خودش به حساب می‌آید.

رایحه خنک، معتدل و شیرین این ادوتویلت اسپانیایی، باعث شده است که استفاده از آن برای همه فصل‌های سال مناسب باشد. عطر اینوکتوس اینتنس را می توان به عنوان یک عطر عامه پسند و شیک معرفی کرد، که رایحه‌ای بسیار جذاب دارد و پر از انرژی و بسیار هیجان انگیز است.

این عطر اسپانیایی از برند پاکو رابان، در واقع تصویرگر مردی نیرومند است، که فاتحانه و قهرمانانه از یک دوئل حماسی بازگشته و کاپ قهرمانی را با خود به همراه آورده است.

وقتی برای اولین بار مقداری از این عطر را در محل نبض یا بر روی لباس خود اسپری می‌کنید، رایحه‌ای دل‌انگیز و مرکباتی، ترش و خنک از ترکیب بوی شاداب و دوست داشتنی گریپ فروت و برگ گل بنفشه احساس می‌کنید. نت اولیه این ادوتویلت از برند اسپانیایی پاکو رابان بسیار با نشاط و طبیعی و انرژی بخش است.

با محو شدن اثر نت‌های اولیه و جایگزین شدن نت‌های میانی و با وجود حفظ شدن حالت خنک و شاداب عطر، رایحه آن به سمت ترکیبی کاملا چوبی و گل‌دار از ترکیب آب دریا، گل بنفشه، چوب بلسان پالیساندر و نت چوبی متمایل می‌شود. این ترکیب باعث ایجاد روحیه‌ای امیدوار کننده و احساس آرامشی عمیق در وجودتان خواهد شد.

پایان این عطر مناسب فصل بهار جدی‌تر و کمی تندتر از نت‌های قبلی است، اما نه در حدی که آزاردهنده باشد. رایحه معتدل و بسیار دلپذیری از ترکیب نت‌های عنبر و عنبر درختی باعث القای هر چه بیشتر احساس جوانی، طراوت و خوش تیپی فراوان به مردان جذاب و شیک پوش در هر سن و سالی خواهد شد.

3- ادوپرفیوم لهوم اولتیم از برند فرانسوی ایوسن لورن

خرید عطر لهوم اولتیم از برند فرانسوی ایوسن لورن

ادوپرفیوم مردانه و فرانسوی لهوم اولتیم از برند ایوسن لورن، عطری بهاری، خوشبو و مدرن است، که ترکیبی تلخ و شیرین از مرکبات و ادویه‌ها دارد. فرمولاسیون رایحه این عطر توسط سه عطرساز مشهور با نام‌های دومینیک روپیون (Dominique Ropion)، آنه فلیپو (Anne Flipo) و جولیته کاراجوزوگلو (Juliette Karagueuzoglo) طراحی و انجام شده است. شیشه عطر L’Homme Ultime نیز بسیار شیک و زیبا طراحی شده است.

این ادکلن مردانه خوشبو که در واقع ادوپرفیوم است، نه ادکلن،با رایحهتلخ و معتدلی کهدارد، برای استفاده در فصل بهار بسیار مناسب است، در سال 2016 به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و عرضه شد. رایحه نت ابتدایی این ادوپرفیوم مردانه فرانسوی با بوی ترش و شیرین و آبدار گریپ فروت، ترنج و هل آغاز می‌شود. علاوه بر این‌ها حضور مشخص زنجبیل در نت ابتدایی، تلخی ملایم و حس فلفلی جذابی به حال و هوای عطر می‌دهد.

با گذر زمان و اضافه شدن رایحه گل‌دار و میوه‌ای از ترکیب گل رز، گل شمعدانی، سیب و گیاه مریم گلی، طراوت و شیرینی ادوپرفیوم کمی بیشتر شده و حالتی تمیز و صابونی مانند نیز پیدا می‌کند. رایحه این عطر با تلخی ملایمی از نت چوبی، چوب سدر و گیاه خس خس تکمیل می‌شود.

بر روی بطری این عطر بهاری مردانه که در گروه بویایی چوبی گل‌دار مشک‌دار قرار می‌گیرد، نشان تجاری عطر ایوسن لورن و نام L’Homme Ultime دیده می‌شود، که با رنگ نقره‌ای بر روی شیشه عطر چاپ شده‌اند. مایع آبی روشن این عطر از روی شیشه‌ شفاف آن به خوبی دیده می‌شود. درپوش نقره‌ای‌رنگ L’Homme Ultime نیز به شکل یک شش ضلعی در اندازه‌ای بزرگ طراحی شده و در بالای درپوش نشان YSL به زیبایی حک شده است.

4- ادوتویلتکد کولونیا از برند جورجیو آرمانی

خرید عطرکد کولونیا از برند جورجیو آرمانی

ادوتویلت کد کولونیا، محصول سال 2017 برند جورجیو آرمانی است که در ادامه مجموعه بی‌نظیر و پراستقبال کُد، به بازار جذاب عطرهای شیک مردانه معرفی شد. فرمولاسیون پیچیده و حرفه‌ای این عطر مردانه را عطرسازی به نام آنتوان میزندی (Antoine Maisondieu) طراحی کرد. او با عملکرد فوق‌العاده خود، بار دیگر توانست ماهیت مسحورکننده و برتری این سری از عطرهای جورجیو آرمانی را نمایان کند.

آقای میزندی در ترکیب این عطر مردانه، از آکوردهای غالب مرکباتی و آروماتیک استفاده کرده تا با کش و قوس در میان روایح شیرین؛ رایحه‌ای آروماتیک فوژه با طبع خنک و طعم شیرین و ملایم خلق شود. از اصلی‌ترین عناصر نقش‌آفرین در اکسیر هوس‌انگیز کد کولونیا، ترنج، نارنگی ماندارین و شکوفه پرتقال در دسته مرکباتی به همراه دانه تونکا، عنبر درختی و گل ارغوان هستند.

در میانه‌ی هرم بویایی عطر، رایحه دلنواز گیاه مریم گلی به مشام می‌رسد که قلب آروماتیکی آن را تشکیل می‌دهد. کد کلونیا، بازتاب تصویر مردی جذاب و خویشتن‌دار است که به خوبی می داند چگونه یک پوشش غیر رسمی و شیک و کاملا ساده داشته باشد. این ظاهر ملایم برای مرد آرمانی پارادوکسی قابل لمس از قدرت اغواگری و در عین حال افتادگی را به ارمغان می‌آورد و این حال را با جان و دل می‌پذیرد.

مرد آراسته به کُدکولونیا قادر است تا در اولین برخورد با دیگران، شخصیت گیرا ولی ملطوف خود را به آنان القا کرده و آن‌ها را به شدت تحت تأثیر خود قرار دهد. طراوت ذاتی و خنکی وجود اکسیر شاداب این عطر مردانه به شدت برای استفاده روزمره با تیپ اسپورت و ساده بیرونی سازگار است. بنابراین با پوشیدن آن در روزهای آفتابی بهار یا گرم‌ترین ساعت‌های تابستان، می‌توانید شخصیت ساده‌پسند و ظاهر جذاب خود را حفظ کنید.

از نقاط قوت این محصول ایتالیایی، حجم زیاد 125 میلی لیتری آن است. این حجم برای کسانی که عطر کد کولونیا را به عنوان عطر امضا انتخاب می‌کنند، بسیار قابل قبول و به‌صرفه است و نیاز رومزه آن‌ها را حداقل به مدت یک الی دو سال برآورده می‌کند. با این وجود، برند جورجیو آرمانی این عطر را در حجم‌های 50 و 75 میلی لیتری نیز به بازار ارائه کرده تا طرفدارانش، هر کدام را بر طبق نیاز یا سلیقه خود تهیه کنند.

در ساختار ساده رایحه این ادوتویلت از مواد اولیه جذاب و با کیفیتی استفاده شده که خنکی آن‌ها کاملا قابل لمس است. وقتی برای اولین مقداری از مایع عطر را روی گردن یا نواحی نبض‌دار مچ دست‌هایتان اسپری می‌کنید، تلفیقی هماهنگ و تازه ار نت‌های مرکباتی ترنج، نارنگی ماندارین و شکوفه پرتقال در کنار دانه فلفل صورتی به مشام‌تان می‌خورد. تندی و طراوت ترکیب این روایح، حسی سرشار از تندرستی به همراه اقیانوسی از شورونشاط و سبک‌بالی به سمت شما سرازیر می‌شود.

پس از مدتی، نت‌های ابتدایی سریعا محو شده و در یک فاصله زمانی بسیار کوتاه، تک‌نُت‌ میانی جای آن‌ها را می‌گیرد. همانطور که جلوتر هم به آن اشاره شد؛ قلب آروماتیکی رایحه آرامش‌بخش کد کولونیا، از اجرای ظریف و حساس گیاه مریم گلی تشکیل شده است. استشمام رایحه دلنشین و شاداب میانی، آرامش و تعلق خاطر عجیبی را به شما منتقل کرده و روحتان را آزاد و رها می‌سازد.

درنهایت نت‌های میانی برای تکمیل رایحه عطر به جای گیاه مریم گلی ظاهر می‌شوند تا به پخش بوی بیشتر عطر نیز کمک کنند. رایحه پایانی این ادوتویلت مردانه، از عرض اندام نت‌های دانه تونکا، عنبر درختی و گل ارغوان تشکیل شده که در کنار عناصر مرکباتی و گل‌دار قبلی، تلفیقی نافذ و ماندگار راخلق می‌کنند. رایحه گیرای این‌ نت‌ها، حسی سرشار از قدرت و نفوذ را در وجود مردان جوان زنده می‌کند؛ اما با این وجود، لطافت گل ارغوان، بار دیگر عطوفت و ملایمت مردانه را به او برمی‌گرداند.

5- ادوتویلت پورهوم دیلن بلو از برند ایتالیایی ورساچه

خرید عطرپورهوم دیلن بلو از برند ایتالیایی ورساچه

این عطر مناسب فصل بهار و تابستان مردانه رایحه‌ای به آرامش و وسعت روح اقیانوس در شب دارد. از نظر دوناتلا ورساچه، مدیر فعلی کمپانی معروف، جهانی و شناخته شده ورساچه، ادوتویلت مردانه Dylan Blue که در سال 2016 به بازار معرفی و عرضه شده است، دقیقا همان عطر خنک، جذاب و نیرومندی است، که او مدت‌ها انتظار تولیدش را داشته است.

رایحه این نسخه از ادوتویلت پور هوم ورساچه درست مانند شخصیت یک استاد هنرهای رزمی، قدرتمند و تحت کنترل طراحی شده است. ورساچه پورهوم دیلان بلو عطری شاداب و مرکباتی است، که در نت ابتدایی با روایحی آب‌دار و تازه نظیر گریپ فروت، ترنج، نت آب و برگ انجیر آغاز می‌شود. این عطر به دلیل رایحه معتدل و ملایمی که دارد، برای استفاده در فصل بهار بسیار مناسب است.

نت میانی این ادوتویلت آروماتیک فوژه با گذشت زمانی کوتاه و با ترکیبی نسبتا ملایم و خنک از عنبر مصنوعی آمبروکسان، دانه فلفل، نعناع هندی، گیاه پاپیروس و برگ گل بنفشه جای نت‌های اولیه را گرفته و باعث افزایش آرامش و احساس راحتی در وجود شما می‌شود. نت پایه و نهایی این عطر جذاب و مردانه از زعفران، دانه تونکا، بخور و مشک تشکیل شده و تلخی ملایم و خاصی را در خود پنهان کرده است.

این عطر، به دلیل ساختار فوق‌العاده عجیب و دوست داشتنی‌اش، توسط چهره‌های هنری و ورزشی مختلفی تبلیغ شده است. جی جی حدید، ترور سیگنورینو، آلن جوبان، لویی فیلیپ سولیوودا، اسجانسون و همچنین رزمی کارانی به نام‌های نیک تامپسون، تراویس کانور، آدم فون روتفلدر، لوکاس گربوسکی و لوی مورگان به عنوان چهره های تبلیغاتی این عطر را معرفی کرده‌اند.

بطری ادوتویلت مردانه و بهاری ورساچه پورهوم دیلن بلو همچون الماسی تراش خورده و به رنگ آبی دریای مدیترانه‌ است. در حاشیه درپوش این برند ادکلنورساچه با رنگ طلایی زیبایی به چشم می‌آید و همین موضوع باعث دوچندان شدن زیبایی این عطر می‌شود.

6- ادوتویلت پلی فور من از برندژیوانشی

خرید عطرپلی فور من از برندژیوانشی

این عطر مردانه که رایحه‌ای اسپورت و فوق‌العاده جذاب برای روزهای گرم بهار و تابستان دارد، در سال 2008 توسط برند عطر و ادکلن ژیوانشی به بازار عطر و ادکلن مردانه دنیا معرفی و عرضه شده است. رایحه مرکباتی آروماتیک عطر مردانه Play for Men توسط دو عطرساز برجسته به نام‌های لوکاس شوزاک (Lucas Sieuzac) و امیلیه بِوِر کوپرمن (Emilie (Bevierre) Copperman) طراحی شده است.

با شنیدن این دو اسم معتبر در صنعت و هنر عطرسازی دیگر شکی در کیفیت و نوع رایحه ادوتویلت مردانه Play for Men باقی نمی‌ماند. رایحه تلخ و ترش این عطر مردانه، حسی گرانبها از شاد بودن را به شما منتقل می‌کند. ظاهر این ادوتویلت خنک نیز، بسیار جذاب و شبیه به یک پخش کننده موزیک طراحی شده است. این عطر در واقع برای آن دسته از آقایان شیک پوشی مناسب است، که بسیار پر تحرک و پر انرژی هستند و جنب و جوش روزانه آن‌ها آن قدر زیاد است، که هیچ وقت نمی‌توان آن‌ها را یکجا و در حال سکون دید.

چهره تبلیغاتی این عطر مردانه، سلبریتی و ستاره پاپ آمریکایی یعنی جاستین تیمبرلک (Justin Timberlake) بوده است. این عطر مردانه تلخ و خنک از نخستین روزهای معرفی در بازار تا به امروز، بسیار پرطرفدار بوده و در بین عطر دوستان، به عنوان ادوتویلتی مدرن و شیک شناخته شده است. این عطر به دلیل داشتن رایحه مرکبات آروماتیک و خنکی که دارد، برای استفاده در روزهای گرم و طولانی بهاری و تابستانی مناسب است.

به محض اسپری کردن مقداری از عطر مردانه ژیوانشی Play for Men بر روی پوست و محل نبض یا لباس‌تان متوجه رایحه‌ای شدیدا مرکباتی از ترکیب نارنج، ترنج، گریپ فروت و نارنگی ماندارین خواهید شد. این نت‌های مرکباتی و تلخ و ترش شادی و تازگی را به شما هدیه می‌کنند.

پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی از ترکیبی تلخ‌تر شامل شکوفه تنباکو، قهوه، دانه فلفل و گیاه آمیریس ساخته شده‌ است. رایحه تلخ و ادویه‌ای این بخش، هیجان خاصی را در وجود شما ایجاد می‌کند. در ادامه و با گذشت مدت زمانی نسبتا طولانی نت‌های پایانی از راه می‌رسند. این نت‌ها شامل نعناع هندی و گیاه خس خس هستند. رایحه‌ تلخ و خنک این ترکیب گیاهی و چوبی تمرکز و انرژی را در ذهن شما افزایش می‌دهد.

7- ادوپرفیوم هیمالیا از برند فرانسوی کرید

خرید عطرهیمالیا از برند فرانسوی کرید

عطر مردانه و بهاری هیمالیا (Himalaya) از برند فرانسوی کرید، عطری مردانه و قدرتمند است، که رایحه تلخ و معتدل آن توسط عطرسازهای همیشگی برند جهانی کرید، یعنی الیور کرید و اروین کرید از نسل ششم و هفتم خانواده کرید طراحی شده است.خانواده کرید، این عطر شرقی چوبی مردانه را برای بزرگداشت صعود جسورانه به قله هیمالیا طراحی و روانه بازار کرده‌اند. این عطر بیانگر عظمت، اقتدار و صلابت و مخصوص مردان با اراده است.

ادو پرفیوم هیمالیا یکی از عطرهای مردانه‌‌ از برند کرید Creed است، که به دلیل ساختار رایحه‌اش، برای استفاده در فصل بهار مناسب است. اگر چشمان خود را ببندید و این عطر را بو کنید، در همان ابتدای راه، رایحه خوش لیمو شیرین، نارنج و گریپ فروت، شما را به باغ‌های سرسبز مرکبات می‌برد و طراوت آنجا را به شما منتقل می‌کند.

وقتی چشم‌های خود را باز کنید، وارد نت میانی می‌شوید و بوی چوب صندل جای مرکبات را می‌گیرد این بوی چوبی، حسی تلخ و دراماتیک را به شما منتقل می‌کند. اما این نت نیز پایدار نیست و ترکیبی گرم‌تر که حاصل از رایحه‌های درخت سدر، مشک و عنبر است، مشام شما را نوازش می‌کند. نت پایانی این ادوپرفیوم بهاری مردانه، جدیت و رسمیت بیشتری به این عطر می‌بخشد.

بطری متالیک این عطر برگرفته از احساس اعتمادبه‌نفسی است، که در رایحه آن جریان دارد. بسیاری از طرفداران این عطر، آن را شبیه به برف‌های جمع شده بر روی صخره کوه‌ها تلقی می‌کنند و خیلی‌ها نیز آن را شبیه به قمقمه کوهنوردان می‌دانند.

8- ادوپرفیوم اینترلوده بلک ایریس من از برند آمواج

خرید عطراینترلوده بلک ایریس من از برند آمواج

ادوپرفیوم آمواج اینترلوده بلک ایریس من، جدیدترین محصول مردانه کمپانی عمانی آمواج است که در سال 2020 به بازار متنوع و تمام نشدنی عطر و ادوکلن‌های مردانه معرفی و عرضه شد. این عطر به دنبال استقبال وصف‌ناپذیر و فوق‌العاده عجیب مردان خاص‌پسند از همتای قدیمی‌تر آن، یعنی محصول سال 2012 آمواج که عطر شرقی چوبی اینتر لوده نام داشت، با کمی تغییرات ملموس رونمایی شده است.

کمپانی آمواج در توصیف این عطر نوظهور و بسیار جدید در زمینه مد می‌گوید: «اینترلود بلک ایریس، از ‌لایه‌های رنگی یک پالت ناب استفاده می‌کند تا وجه به وجه ذات اصیل خود را تلطیف کند. این عطر اثر متقابلی از آرامش مطلق و پیچیده‌ است که در عین تاریکی، رو به بالا و به سمت نور حرکت می‌کند.»

این عطر در مسیر تولد خود از هنر سینما و نقاشی الهام گرفته و با تکیه بر نسل قبلی آن یعنی عطر اینترلوده مردانه، یک سمفونی بی‌نظیر از اجرای ظریف نت‌های معتدل و تلخ در اوج هارمونی و تعادل درونی را القا می‌کند. نقاشی زنبق سیاه و کنتراست حیرت‌آور گلبرگ‌هایش از آثار خانم جورجیا اوکیف (Georgia O'Keeffe)؛ نقاش برتر آمریکایی و همچنین آثار سینمایی آقای نیکولاس ویندینگ (Nicolas Winding)، در خلق نهایی این اثر جدید آمواج شدیدا الهام‌بخش بودند.

همان عطرساز باتجربه و آشنا با ساختار اینترلوده، یعنی آقای پیر نگرین (Pierre Negrin)، تلفیق ملایم‌شده این عطر را برای برند آمواج طراحی کرد تا بار دیگر با جادوی خط بوی حیرت‌آور خود، غوغا به‌پا کند. فرمولاسیون مسحورکننده عطر اینترلوده بلک ایریس من نیز مانند همتای قدیمی‌تر خود در گروه بویایی شرقی چوبی قرار دارد؛ با این تفاوت که این‌بار رایحه عطر کمی معتدل‌تر شده است.

آقای نگرین در آفرینش باشکوه این ادوپرفیوم مردانه از عناصر ملطوفی همچون رزماری، ریشه گل زنبق، وانیل و چوب سدر، اضافه بر سازمان هرم بویایی نسخه قبلی استفاده کرده و همین امر باعث شده تا ترکیب استثثنایی عطر، رو به سبکی و ملایمت بیشتری برود. یکی دیگر از اصلی‌ترین روایح به‌کار رفته، برگ گل بنفشه است که به‌نحوی تاثیر قابل توجهی در تمایز رایحه عطر دارد.

رایحه تلخ و نافذ این ادوپرفیوم مردانه، همانند فلسفه وجودی خود به شدت با پارادوکس عمیقی از روحیات مردان آرام و عاطفی و در عین حال کمال‌گرا و پیشتاز سازگار است. رایحه معتدل این عطر مردانه برای استفاده در هر چهار فصل سال و خصوصا در جمع‌های بزرگ و مهم و همینطور میهمانی‌های رسمی بی‌نظیر است و درنهایت با کش‌وقوس هنرمندانه خود، توجه همه اطرافیان را به سمت شما جلب می‌کند.

بطری این عطر حجمی به اندازه 100 میلی‌ایتر داد که نیاز چهارفصل شما را حداقل به مدت یک سال برآورده می‌کند. چنانچه از رضایت‌بخش بودن رایحه این عطر کمتر شناخته شده اطمینان ندارید، می‌توانید ابتدا آن را در حجم 5 میل دستریز تهیه کنید و بعد از مطوئن شدن از دلپذیر بودن رایحه عطر، اقدام به خرید نمونه اصلی و پرحجم کارخانه‌ای کنید.

به محض اولین اسپری از این شاهکار جدید از برند آمواج روی لباس ، پشت گوش و جایگاه نبض دست‌های‌تان، ترکیب هماهنگ و آرامش‌بخش از عرض اندام نت‌های ترنج، رزماری و برگ گل بنفشه به مشام‌تان می‌خورد. بوییدن رایحه این نت‌ها از همان لحظات اول حسی سرشار از آرامش و سبک‌بالی را در وجودتان سرازیر می‌کند تا به کمک آن قدرت تمرکز بیشتری پیدا کنید.

پس از مدت کوتاهی نت‌های میانی جای خود را به نت‌های ابتدایی داده و در آن واحد، شروع به ظاهر شدن می‌کنند. رایحه نت‌های میانی این‌بار نسبت به روایح آروماتیک و مرکباتی قبلی متفاوت‌تر است و از ترکیب نت‌های صمغ لابدانوم، صمغ کندر، صمغ مر، کهربا، ریشه گل زنبق و وانیل تشکیل شده که رایحه عطر را رو به تلخی بیشتر می‌برند. با استشمام رایحه این نت‌ها حسی سرشار از نفوذ و توانمندی توام با جسارت مطلق به شما منتقل شده و در عین حال قدرت پیش رفتن به سمت اهداف در و دراز را پیدا می‌کنید.

و اما در آخرین لحظات این نت‌های پایانی هستند شروع به ظاهر شدن می‌کنند تا به پخش بو و ماندگاری هرچه بیشتر عطر کمک کنند. رایحه نت‌های پایانی این ادوپرفیوم شرقی از کنار هم قرار گرفتن نت‌های چرم، چوب عود، چوب صندل، چوب سدر و نعناع هندی تشکیل شده است. بوی تلخ نت‌های میانی، در حضور چوب صندل و نعناع هندی در آخرین لحظات، رایحه عطر را رو به شیرینی بیشتری برده و کمی آن را ملایم‌تر می‌کنند. با استشمام رایحه این ترکیب شگفت‌انگیز، احساس اطمینان و شادابی بیشتری کرده و اسباب دل‌گرمی تازه‌ای را برای سرکوب ناتوانی‌ها در اعماق وجود آشفته‌تان پیدا می‌کنید.

9- ادوتویلت لایت بلو پور هوم از برند دولچه اند گابانا

خرید عطر لایت بلو پور هوم از برند دولچه اند گابانا

ادوتویلت ترش و خنک لایت بلو پور هوم، یکی از محصولات پرطرفدار برند معروف عطر و ادکلن دولچه اند گابانا است که اولین بار در سال 2007 به بازار عطر و ادکلن‌های مردانه معرفی و عرضه شد. این عطر ترش مردانه صرفا برای آقایان خوش تیپ و سخت پسند طراحی شده و جادوی مسحور کننده آن، مظهر لذت زندگی آرام و ذات پاک و بی‌آلایش مردانه است.

از مهم‌ترین روایح به کار رفته در ترکیب این عطر، بوی غالب و ملموس گریپ فروت، ترنج و نارنگی ماندارین در کنار آکوردهای ادویه‌ای و آروماتیک است. عطر مرکباتی آروماتیک این ادوتویلت مردانه به حدی همه‌پسند و روح‌نواز است که یک سال پس از معرفی در بازار عطر و ادکلن‌های دنیا، یعنی در سال 2008، جایزه معتبر Fifi را به عنوان بهترین رایحه لوکس مردانه سال از آن خود کرد.

از آنجایی غلظت عطر لایت بلو، ادوتویلت است و طبع خنکی دارد، بیشتر مناسب پوشیدن در روزهای معتل فصل بهار و ساعت‌های گرم و سوزان تابستان است. همچنین طعم شیرین و دوستانه این ادوتویلت مردانه بیشتر با تیپ اسپورت هماهنگ است و برای استفاده در خارج از خانه با تیپ بیرونی یا جمع‌های خودمانی شدیدا پیشنهاد می‌شود. تلفیقی ظریف و هنرمندانه که شخصیت فردگرایانه و صلح‌جوی مردان آرام را به تصویر می‌کشد.

ظاهر عطر در هماهنگی با فرمولاسیون سبک و آروماتیک آن، به رنگ‌های ملایم سفید و آبی طراحی شده است. کمپانی دی اند جی برای بطری این ادوتویلت مردانه، دو حجم 200 میلی لیتری و 125 میلی لیتری را در نظر گرفته که به جرات می‌توان گفت زیاد و قابل تحسین است. مقدار به‌اندازه و کافی هر دو نسخه، نیاز روزمره شما را حداقل به مدت یک الی دوسال پشت هم برآورده می‌کند.

پس از اسپری کردن مقداری از عطر خنک لایت بلو پور هوم بر روی پوست گردن، پشت گوش‌ها و محل نبضهای‌تان، به سرعت رایحه‌ای مرکباتی و ترش و از ترکیب نت‌های گریپ فروت، ترنج، نارنگی ماندارین و سرو کوهی به مشام شما خواهد رسید. این ترکیب مرکباتی تازه، هیجانی تکرار نشدنی و حسی شرشار از انگیزه و امیدواری را در وجود شما ایجاد خواهد کرد.

پس از مدتی، نت‌های میانی به آرامی جای نت‌های آغازین و اولیه را گرفته و قلب پیچیده تپنده عطر را به وجود می‌آورند. نت‌های میانی ترکیبی تندتر، آروماتیک‌تر و گیاهی‌تر از نت‌های اولیه هستند و شامل دانه فلفل، رزماری و چوب بلسان بنفش برزیلی می‌شوند. این ترکیب چندگانه، قدرت تمرکزتان را دوچندان کرده و حسی سرشار از تعلق خاطر و مسلط بودن را برای شما به ارمغان می‌آورد.

در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های گرم‌تر و تلخ‌تر پایانی از راه می‌رسند و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها ترکیبی جدی و مردانه از بخور، مشک و خزه درخت بلوط هستند و با عرض اندام ظریف خود، به پخش بو و دوام هرچه بیشتر عطر کمک می‌کنند. از طرفی استشمام ترکیب پایانی این عطر، حسن ختامی خوب برای به اوج رساندن احساس جذابیت در کنار آرامشی بی‌بدیل در وجود شما خواهد بود.

10- ادوپرفیوم پولو بلو گلد بلند از برند رالف لورن

خرید عطر پولو بلو گلد بلند از برند رالف لورن

ادوپرفیوم پولو بلو گلد بلند محصولی تقریبا جدید از برند آمریکایی رالف لورن است که در سال 2019 میلادی رونمایی شد. فرمولاسیون ظریف و در عین حال پیچیده این عطر مردانه به حدی ماهرانه طراحی شد که که طی دوسال اخیر، به شدت شناخته شده و نام آن بر سر زبان‌ها می‌چرخد. اولین عطر مجموعه پولو، ادوتویلت بسیار پرطرفدار و شناخته پولو سبز است که در سال 1978 به بازار عرضه شد.

اسم اختصاصی Polo که بر روی اولین نسخه خانواده پولو گذاشته شد، بر اساس سنت‌ها و قوانین خاصی انتخاب شده او از یک پیوند با یک چرخه محدود شده و بسته خبر می‌دهد. این چرخه‌ دارای قانون‌ها و سنت‌های مخصوص به‌خود است. این عطر بی‌مانند برای طرفداران ابدیت و جاودانگی خلق شده و با رایحه خنک خود، بازتابی از زیبایی‌های سبک‌بالی و شاد زیستن را در ذهن‌ها به تصویر می‌کشد.

ادوتویلت پولو بلو گلد بلند به عنوان عطری کاملا مردانه و تند، رایحه‌ای‌ ادویه‌ای و آروماتیک سبز دارد. اما در عین حال ته‌بوی ملموسی از آکوردهای مرکباتی و بالسامیک نیز در فرمولاسیون حرفه‌ای آن احساس می‌شوند. از اصلی‌ترین عناصر به‌کار رفته در ترکیب عطر، نت‌های زنجبیل و بخور هستند که قلب پیچیده‌ای از روایح ناب و آروماتیکی اسطوخدوس، گیاه مریم گلی و طالبی را در بر می‌گیرند.

در پیچ‌وتاب‌ها و کِش‌مَکِش‌های پی‌درپی تک‌تک این روایح با هم، درنهایت طبع تند نت‌های ادویه‌ای و طراوت بخور غالب می‌شوند و اکسیری روح‌نواز با طبع خنک و طعم تند را خلق می‌کنند. بنابراین رایحه این عطر بیشتر برای استفاده در روزهای گرم و آفتابی نیمه‌ی دوم سال؛ یعنی فصل‌های بهار و تابستان پیشنهاد می‌شود. از آنجا که فرمولاسیون عطر طبع تند ادویه‌ای دارد، در عین اسپورت و روزمره بودن، شدیدا رسمی و شبانه است.

حجاب لطیف و آروماتیکی این ادوتویلت مردانه، خوی خشونت و جاه‌طلبی را فروکش کرده و زیبایی‌های ملایمت و رها بودن را به مردان جوان یادآوری می‌کند. همانطور که از اسم پولو بلو گلد بلند مشخص است؛ فرمولاسیون اکسیر غنی این عطر، به اندازه خالص بودن طلا و به حد بی‌انتهای آسمان آبی ارزشمند است. به همین دلیل مرد آراسته به این عطر نیز همانند طلای باارزشی است که در جمع‌ها و میهمانی‌ها می‌درخشد.

اگر به عطرهای خاص و منحصر به‌فرد علاقه دارید، ادوتویلت لوکس رالف لورن پولو بلو گلد بلند مردانه، با ترکیبی از عناصر خاص و نابی که دارد، یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی است. وقتی برای اولین بار مقداری از این ادوپرفیوم مردانه را بر روی محل نبض‌تان پاف می‌کنید، تلفیقی دلنشین از نت‌های ادویه‌ای و مرکباتی زنجبیل، دانه فلفل سیاه، هل، میوه بالنگف، ترنج و گریپ فروت به مشام‌تان می‌خورد. با استشمام رایحه این نت‌ها قدرت روبه‌رو شدن با خشم درونی خود را پیدا کرده و حسی سرشار از سرزندگی و اعتماد به‌نفس در وجود شما بیداز می‌شود.

پس از مدتی این نت‌های اولیه، یکی پس از دیگری شروع به محو شدن کرده و جای خود را به نت‌‌های میانی می‌دهند. رایحه میانی عطر Polo Blue Gold Blend ، از کنار هم قرار گرفتن نت‌های اسطوخدوس، گیاه مریم گلی، طالبی و سیب تشکیل شده است که در یک لحظه به نت‌های اولیه غالب می‌شوند. استشمام رایحه این نت‌ها، انگیزه درونی وجودتان را برای پذیرفتن ملایمت و زیبایی‌های دنیاس اطراف بیشتر می‌کند تا خوش‌ترین لحظات را برای خود بسازید.

در نهایت نت‌های پایانی به‌جای نت‌های میانی شروع به ظاهر شدن می‌کنند. رایحه نت‌های پایانی از هنرمندی و عرض اندام به‌جای نت‌های بخود، نعناع هندی، کهربا و گیاه خس‌خس به وجود آمده که تا حدودی سردی شدید نت‌های قبلی را خنثی می‌کنند. خودنمایی این نت‌ها در آخرین لحظات، باعث به وجود آمدن آرامش بسیار زیادی در وجود شما می‌شوند تا به کمک آن یک روز آرام و بی‌دغدغه را برای خود رقم بزنید. همچنین حضور این نت‌ها به ماندگاری و قدرت پخش بوی عطر کمک بسیاری می‌کنند.

11- ادوتویلت ویکند از برندبربری

خرید عطربربری ویکند

در سال 1997 برند عطر و ادکلن بربری عطر ترش مردانه ویکند را با رایحه‌ای کاملا مرکباتی به بازار عرضه کرد. کمپانی انگلیسی Burberry طراحی این ادوتویلت مرکباتی خنک، ترش و شیرین و مردانه را به عطرساز مشهوری با نام میشل آلمایراک (Michel Almairac) سپرده بود و این عطرساز به خوبی از پس طراحی یک عطر جذاب و جوان پسند برآمد. عطری که او آن سال طراحی کرد، هنوز که هنوزه، به عنوان یک عطر مردانه خوب برای استفاده روزانه در هر چهار فصل سال شناخته می‌شود.

این عطر ترش مردانه با رایحه مرکباتی‌اش، همواره به عنوان یک انتخاب عالی برای داشتن آخر هفته‌ای خوب و شگفت‌انگیز، از نظر مردان شیک‌پوش شناخته شده است. باید گفت که رایحه عطر بربری ویکند، رایحه‌ای روزانه، معمولی و شادی آور است و نمی‌توان انتظار رایحه عطرهای بسیار رسمی و شیک را از آن داشت. اما از آنجایی که بافت بسیار سبکی دارد، به عنوان عطر امضا برای کسانی که از بوی عطر سردرد یا میگرن می‌گیرند، شدیدا پیشنهاد می‌شود.

ساختار آغازین رایحه این عطر از ترکیب آناناس، طالبی، نارنگی ماندارین، گریپ فروت، لیمو ترش زرد و ترنج طراحی شده است و به محض اسپری کردن آن، چنین رایحه دل‌انگیز و نشاط آوری به مشام می‌رسد. تلفیق هنرمندانه این عناصر از همان لحظات اول، امرژی فراوانی را به شما منتقل کرده و شما به کمک آن حس رهایی عجیبی می‌کنید.

پس از مدتی نت‌های ابتدایی نا پدید می‌شوند و روایح میانی این عطر، در قالب ترکیبی از رایحه چوب صندل، گیاه پیچک پیچک و خزه درخت بلوط روی کار می‌آیند. استفاده از رایحه خزه بلوط با بویی سنگین و خاکی در این عطر، در کنار به گرمی رایحه چوب صندل، باعث می‌شود که قلب این ادوتویلت مردانه، رایحه‌ای تقریباً قوی و غنی داشته باشد.

عطر بربری ویکند در نقطه پایانی نیز با دارا بودن رایحه عسل، کهربا و مشک بسیار شیک‌تر شده است. البته گفته می‌شود که رایحه این عطر با توجه به ساختاری که دارد، برای آقایان بالغ مناسب است و درنهایت حس شادابی، آسودگی و آرامش خاطر فراوانی را به آن‌ها منتقل می‌کند.

12- ادوتویلت سی کی فری فور من از برندکلوین کلاین

خرید عطرکلوین کلاین سی کی فری فور من

برند محبوب عطر و ادکلن کلوین کلاین در سال 2009 یک ادوتویلت فوق‌العاده جذاب و شیک مردانه را با رایحه چوبی آروماتیک به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و عرضه کرد. رایحه این عطر مردانه تلخ و خنک که Ck Free نام دارد و از همان روزهای اول، از طرف مردان جوان بسیار مورد استقبال و توجه قرار گرفت، توسط دو عطرساز به نام‌های الن مولنر (Ellen Molner) و رودریگو فلورز-روکس (Rodrigo Flores-Roux) طراحی شده است.

عبارت " free" در لغت به معنی آزادی و رهایی است و این عطر مردانه خنک و تلخ همان‌طور که از نامش پیدا است، احساس رهایی و آزادی را در روح شما ایجاد می‌کند. رایحه این عطر، بهترین انتخاب برای استفاده روزمره با تیپ بیرونی یا اسپورت خصوصا در روزهای گرم و آفتابی سال است؛ اما نمی‌توان از آن توقع یک رایحه رسمی و سنگین را داشت.

به جرات می‌توان گفت که بوی خوش عطر سی کی فری سرشار از حس طراوت و تداعی گر احساس آرامش و رهایی در کنار ساحلی آرام بوده و برای افراد مستعد سردرد بسیار مناسب است. با استفاده از این عطر، می‌توانید صدای دلنشین امواج دریا و نسیم خنک و ملایم کنار ساحل را بر روی پوست خود احساس کنید.

بلافاصله پس از اسپری کردن مقداری از ادوتویلت کلوین کلاین CK Free بر روی پوست و محل نبض‌تان متوجه رایحه آروماتیک و دل‌انگیزی از ترکیب دانه سرو کوهی، بادیان خطایی، گیاه برنجاسف و جک فروت خواهید شد. این ترکیب تند، تلخ و خنک، شادی و طراوت فراوانی را در شما ایجاد می‌کند.

پس از مدتی، نت‌های میانی از راه می‌رسند و جای نت‌ اولیه را می‌گیرند. این نت‌های تلخ، باز هم تمی چوبی و آروماتیک دارند و از رایحه نت‌های چرم جیر، گیاه تنباکو، قهوه و گیاه آگاثوزما ساخته شده‌اند. این نت‌ها، آرامش درونی و انرژی مثبت را در وجود شما بیشتر به جریان می‌اندازند.

در ادامه و با گذشت زمانی نسبتا طولانی، نت‌های پایانی به‌آرامی جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. نت چوب، چوب سدر، نعناع هندی و درخت بلوط عناصر سازنده‌ نت‌های پایانی هستند. این ترکیب چوبی و دلچسب آرامش و تازگی را در روح شما بیدار می‌کند تا به کمک آن قدرت شروع یک روز پرانرژی را داشته باشید.

13- ادوپرفیوم هوم کلن 2013 از برنددیور

خرید عطردیور هوم کلن 2013

ادوپرفیوم دیور هوم کلن 2013 مردانه، یکی دیگر از محصولات سری عطرهای دیور هوم است که در سال 2013 به بازار پرتنوع و تمام نشدنی عطرهای نردانه معرفی و عرضه شد. این عطر به حدی موفق و پربازخورد عمل کرد که فقط یک سال بعد از رونمایی؛ یعنی در سال 2014 برنده بهترین حس بویایی آکادمی دل پروفومو پرفیوم اوارد ایتالیا (Accademia del Profumo perfume award winners italy 2014) شد.

فرمولاسیون تحریک برانگیز و مسحورکننده این ادوپرفیوم مردانه، تلفیقی از آکوردهای غالب و معلوم مرکباتی و گل‌های سفید است که در کنار سایر روایح ادویه‌ای، مشک‌بو و آروماتیک خودنمایی می‌کنند. در نهایت آنچه که از این محصول مردانه بینی شما را نوازش می‌کند یک اکسیر مرکبات آروماتیک با رایحه خنک است که به دستان عطرساز برتر جهانی آقای فرانسوا دماکی (Francois Demachy) برای کمپان دیور طراحی شد.

طبع خنک و طعم شیرین این ادوپرفیوم مردانه، برای استفاده روزمره در گرم‌ترین ساعت‌های بهار و تابستان فوق‌العاده است و با توجه به بافت سبکی که دارد، هرگز باعث القای سردرد یا میگرن نمی‌شود. این عطر مانند پوشیدین یک لباس نخی و سفید بعد از حمام، حس ناب و تازه بودن را به انسان می‌دهد؛ آن‌چنان که مرد آراسته به عطر دیور هوم کلن 2013، حال‌وهوای دوران شیرین و بازیگوشی نوجوانی و تیپ‌های جذاب آن زمان خود را یاد می‌کند.

بهترین ویژگی این عطر ایتالیایی، حجم زیاد و واقعا به‌صرفه 125 میلی لیتری آن است که نیاز شما را برای فصل‌های گرم، حداقل به مدت یک الی دوسال به صورت رومزه و پشت سر هم برآورده می‌کند. از آنجایی که ادوپرفیوم دیور هوم کلن 2013 بافت مرکباتی و سبکی دارد، خیلی از آن در میهمانی‌های یا مجالس رسمی استفاده نمی‌شود. اما این موضوع یک امر بسیار سلیقه‌ای و شخصی است و شما بر حسب علاقه خود می‌توانید از آن در هر موقعیتی استفاده کنید.

به محض اولین اسپری از Dior Homme Cologne 2013 روی پوست گردن و محل نبض دست‌هایتان، رایحه‌ای گیرا از نت نافذ و تیز ترنج را استشمام می‌کنید. در حین این که تلخی ملایمی از پوست ترنج به مشام می‌رسد اما متوجه بافت سبک عطر می‌شوید و با استشمام آن حسی سرشار از انرژی‌های مثبت و نشاط فراوان به شما منتقل می‌شود.

بعد از مدتی رایحه ترنج ملایم‌تر و محوتر شده و در یک چشم به هم زدن، تک‌نت میانی جایگزین آن می‌شود. رایحه میانی این ادوپرفیوم مردانه از عرض اندام ظریف شکوفه درخت گریپ فروت تشکیل شده که استشمام بوی چوبی و شیرین آن، حس هیجان فراوانی را به شما منتقل کرده و در عین حال قدرت تمرکزتان را چندین برابر می‌کند.

و در نهایت این نت پایانی است که با ظاهر شدن به جای رایحه میانی، پایه‌ی عطر را تشکیل داده و قوی‌تر شدن خط بوی عطر کمک می‌کند. رایحه پایانی عطر از نقش‌نمایی نت تنها و یکه تاز مشک تشکیل شده و حسی سرشار از اعتماد به‌نفس و محکم بودن و استقلال را به شما منتقل می‌کند. رایحه عطر با اضافه شدن مشک شیرین می‌شود ولی همچنان حالت ترش و شاداب و کمی تلخ خود را حفظ میکند.

14- ادوتویلت پور هوم 2 مردانه از برندگوچی

خرید عطرگوچی پور هوم 2

ادوتویلت گوچی پور هوم 2 محصولی همه‌پسند از برند نام‌ آشنا و آوازه‌دار گوچی است که چهار سال بعد از اولین نسخه خود؛ یعنی Gucci Pour Homme وارد بازار شده و با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شد. این عطر تمام خصوصیات و جلوه‌های شیک مردانه و باشکوه ادیشن قبل از خودش را حفظ کرده است، اما فرمولاسیون خنک‌تر و سبک‌تری دارد که به دستان زندگی‌بخش عطرساز جوان؛ خانم کارین دوبریل (Karin Dubreuil) طراحی شد.

از مهم‌ترین عناصری که خانم دوبریل در تلفیق شاداب این ادوتویلت مردانه استفاده کرد، می‌توان به برگ گل بنفشه از خط بوی آکوردی گیاهان سبز و همچنین فلفل قرمز شیرین، تنباکو و صمغ مر از دسته آکوردی بالسامیک اشاره کرد. اما در میان این‌ها نمی‌توان از بوی ملموس چای، چوی دارچین و درخت زیتون غافل شد. درنهایت از کش‌وقوس هوشمندانه تک‌تک این عناصر، ترکیبی ظریف از گروه بویایی چوبی تند را استشمام کی‌کنید.

ته‌بوی تند این عطر ایتالیایی، شخصیت مرد محکمی را متبلور می‌کند که از هر لحظه زندگی خود به بهترین نحو ممکن استفاده می‌کند. از آنجایی که او اهداف بزرگ و آرزوهای دور و درازی دارد، تمام فکر و حواس خود را برای تحقق بخشیدن به آن‌ها متمرکز کرده و نهایت تلاش خود را می‌کند. نگاه مثبت و سازنده او به زندگی باعث شده تا هر صبح، روز خود را در میان اتمسفر نافذی از رایحه چوبی گوچی پور هوم 2 شروع کند.

بوی چوبی همیشه بازگو کننده ذات مقتدر، محکم و مستقل مردان امروزی است و وقتی طبع خنکی پیدا می‌کند، شدیدا تحریک‌آمیز و انرژی‌بخش خواهد شد. به همین دلیل پوشیدن این عطر در روزهای گرم و آفتابی شش ماه اول سال؛ خصوصا در باشگاه، محل کار یا جمع‌های دوستانه، بسیار شایسته و تاثیرگذار است و با نفوذ عجیب خط بوی خود، می‌تواند شخصیت با اقتدار شما را در ذهن اطرافیان ثبت و همیشگی کند.

نکته مثبت قابل توجه در مورد این عطر، حجم زیاد و به‌صرفه 100 میلی لیتری آن است که نیاز روزمره شما را در فصل‌های گرم، حداقل به مدت یک الی دوسال پیاپی برآورده می‌کند. البته اگر تا به حال این ادوتویلت را امتحان نکردید و مقدار آن برای شروع به نظرتان زیاد می‌آید، می‌توانید ابتدا عطر را در حجم‌های دستریز یا مینیاتوری 5 میلی لیتری تهیه کرده و از مورد پسند بودن رایحه آن اطمینان حاصل کنید.

وقتی برای اولین بار مقداری از این ادوتویلت مردانه را به نواحی نبض‌دار پوست بدن، پشت گوش و لباس خود اسپری می‌کنید، تلفیقی دلنشین از نت‌های خنک برگ گل بنفشه و ترنج را حس می‌کنید. استشمام رایحه این نت‌ها، از همان لحظات اول حسی سرشار از امید و انگیزه درونی در وجود شما سرازیر کرده و شما را برای شروع روزی مفید و شاداب آماده می‌کند.

پس از چند مدت کوتاه نت‌های ابتدایی عطر کمرنگ شده و جای خود را برای نت‌های میانی خالی می‌کنند. قلب هرم بویایی این سمفونی بی‌نظیر، با عرض اندام نت‌های دارچین، چای و فلف قرمز شیرین جان می‌گیرد. استشمام این ترکیب دل‌نواز، انرژی‌های مثبت و امنیت فراوانی را در وجود شما زنده می‌کند تا به کمک آن جسارت عملی کردن اهداف بزرگ و موثر خود را داشته باشید.

و اما در آخرین لحظات نت‌های پایانی با ترکیب ماندگار خود جای نت‌های میانی را گرفته و به پخش بوی بیشتر عطر کمک می‌کنند. رایحه نت‌های پایانی همانند نت‌های بالسامیک و گیاهی قبلی، از کنار هم قرار گرفتن نت‌های تنباکو، مشک، صمغ مر و درخت زیتون شکیل شده است. این نت‌ها در یک لحظه به نت‌های اولیه غالب شده و با استشمام رایحه آن‌ها، در عین اعتماد به‌نفس مطلق، شجاعت و بی‌پروایی وصف‌ناپذیری در وجود شما زنده می‌شود.

15- ادوتویلت دیزایر بلو از برندآلفرد دانهیل

خرید عطرآلفرد دانهیل دیزایر بلو

خانه عطر آلفرد دانهیل از کشور انگلستان، دو سال بعد از رونمایی اولین نسخه دانهیل دیزایر، در سال 2002 فلنکر جدیدتری با همان شکل و شمایل با نام دیزایر بلو معرفی کرد. تفاوت بارز این محصول نسبت به نسخه قبلی‌ خود، فرمولاسیون خنک‌تر آن است که به تبع از این ویژگی و اسم Blue، رنگ بطری نیز به آبی تغییر کرده است. از ویژگی های برجسته این عطر خنکی و نشاط‌بخش بودن آن است که باعث شده همچنان جزو محبوب ترین‌ها قرار گیرد.

فرمولاسیون آروماتیک سبز این ادوتویلت مردانه، از تلفیق هوشمندانه و بسیار ظریف آکوردهای غالب مرکباتی در میان روایح ملموس‌تر دریایی و آروماتیک تشکیل شده است. هرچند که در سمفونی بی‌نظیر آن، آکوردهای کمرنگ‌تر دیگری نیز ترانه‌سرایی می‌کنند. به طور کلی ترکیب شیمیایی اکسیر دیزایر بلو، طبع خنک و طعم ملایمی دارد و در صورت استفاده روزمره با تیپ بیرونی یا باشگاه‌های ورزشی، در روزهای گرم سال فوق‌العاده است.

تلفیق شگفت‌انگیز عطر دیزایر بلو، به دستان کاردیده عطرسازی به نام فیلیپ رومانو (Philippe Romano) طراحی شده که یکی از موفق ترین ساخته های او به شمار می آید. ساختار مخملی و نرم این ادوتویلت مردانه، با روحیات مردان با انگیزه و مثبت‌نگر سازگاری عجیبی دارد. مردان سخت‌کوشی که با وجود بار سنگین مسئولیت‌ها و دغدغه‌های زندگی، هرگز به خود سخت نمی‌گیرند و تفریح، ورزش و لذت بردن از زیبایی‌های دنیای اطراف را در برنامه اصلی زندگی خود و خانواده قرار می‌دهند.

از خصوصیات مثبت این عطر که آن را تبدیل به محصولی همه‌پسند کرده، بافت سبک و آروماتیک آن است که زبق ذات خود، می‌تواند شدیدا آرامش‌بخش باشد. از همین جهت از زبان افراد مستعد سردردهای میگرنی، دهن به دهن چرخیده و تبدیل به عطر مورد تایید و قابل قبول این افراد شده است. همچنین حجم کافی و به‌صرفه 100 میلی لیتری در مقابل قیمت بسیار مناسبی که این عطر دارد، آن را به یک انتخاب شایسته جهت عطر امضا تبدیل کرده است.

به محض پاف کردن مقداری از این ادوتویلت مردانه بر روی لباس یا محل نبض گردن و دستان خود، در لحظات ابتدایی، رایحه‌ای خنک و تند از ترکیب نت‌های مرکباتی ترنج و نارنگی ماندارین در کنار سرخالو و گل لوتوس (نیلوفر آبی) را استشمام خواهید کرد. رایحه این ترکیب، حسی سرشار از تندرستی و سلامتی به همراه نشاط فراوان را به سمت شما سرازیر کرده و شما را برای روبه‌رو شدن با یک روز پرمشغله اما دل‌انگیز و یا برای سخت ورزش کردن آماده می‌کند.

پس از مدتی نت‌های اولیه شروع به محو شدن می‌کنند و جای خودشان را برای ظهور نت‌های میانی در قلب عطر می‌دهند. رایحه نت‌های میانی، ترکیبی باطراوت از نقش‌نمایی نت‌های آب دریا، پرتقال و چوب بلسان بنفش برزیلی در کنار یکدیگر است. استشمام بوی این نت‌ها احساس جوانی با قدرت بدنی بالا و سرزندگی مطلق را در وجود شما بیدار می‌کند.

در ادامه، نت‌های پایانی و میانی جای خود را با یکدیگر عوض می‌کنند. نت‌های پایانی این ادوتویلت مردانه، برخلاف نت‌های تازه و میوه‌ای قبلی، تلفیقی ماندگار و تندتر از نت‌های مشک، کهربا، دانه تونکا و صمغ بنزوئین است که در آخرین لحظات، قدرت یکه‌تازی و اعتماد به‌نفس فراوانی را به شما منتقل کرده و روحتان را آزاد و رها می‌سازد. از طرفی بوی نافذ این‌ نت‌ها، تاثیر نت‌های ابتدایی و میانی را دوچندان کرده و به دوام هرچه بیشتر عطر کمک می‌کنند.

16- ادوتویلت آزور از برندبنتلی

خرید عطربنتلی آزور

ادوتویلت مردانه آزور، محصولی خاص‌پسند از کمپانی شناخته شده بنتلی است که در سال 2014 به بازار جذاب عطر و ادکلن‌های مردانه عرضه شد. اسم اختصاصی Azure، برگرفته از نام یکی از اتومبیل‌های این شرکت معروف اتومبیل سازی است که بعد از معرفی با استقبال شدید دوستداران ماشین‌های بنتلی همراه شد.

فرمولاسیون لطیف و شادی‌بخش این ادوتویلت مردانه توسط یکی از استادان برجسته عطرسازی به نام خانم ماتیلده بیجاوی (Mathilde Bijaoui ) طراحی شد. خانم بیجاوی رایحه آزور را با درهم آمیختن روایح چوبی آبی، در شرکت فرانسوی اسانس‌سازی مین "MANE" برای برند پرطرفدار بنتلی طراحی کردند.

از اصلی‌ترین عناصر تشکیل دهنده این محصول انگلیسی، آکوردهای چیره شده مرکباتی، آروماتیک و شیرین هستند که با درهم پیچیدن میان یکدیگر، رایحه‌ای خنک و شیرین را خلق می‌کنند. البته در این میان نمی‌توان از نقش‌نمایی آکوردهای اوزونیک، میوه‌ای و گیاهان سبز نیز چشم‌پوشی کرد؛ چرامه این روایح نیز به نوبه خود تاثیر بسزایی در خروجی نهایی رایحه عطر دارند.

به طور کلی ادوتویلت بنتلی آزور طبع خنک و طعم شیرینی دارد و پوشیدن آن در روزهای آفتابی و سوزناک سال، حس و حال ماشین سواری با باد خنک کولر و مکیدن یک آبنبات آناناسی را به شما منتقل می‌کند. بافت مولکولی بنتلی آزور، خاصیت نشاط‌آور و آرامش‌بخشی دارد و به همین دلیل هرگز شما را دچار سردردهای آلرژیک یا میگرن‌های شدید نمی‌کند.

بسیاری از کارشناسان عطری، این محصول به عنوان یک عطر چهارفصل می‌دانند. اما به طور کلی با توجه به نظرسنجی‌ها و نحوه مصرف مخاطبین از سال 2014 تا به امروز، بسیاری از آن‌ها از این عطر در روزهای گرم تابستانی و بهاری استفاده کرده‌اند. بنتلی آزور در عین اسپورت و روزمره بودن، به دلیل داشتن ته‌بوی چوبی در پایه خود، می‌تواند رسمی و کلاسیک نیز باشد.

باتوجه به تک‌تک نقاط قوت اشاره شده در مورد بنتلی آزور، قیمت مناسب و البته حجم کافی 100 میلی لیتری آن، خیلی از مردان جوان از این محصول به عنوان عطر امضا استفاده می‌کنند. چون نه‌تنها به‌صرفه است، بلکه ساختار ترکیبی ملایم و لطیفی دارد که به هیچ عنوان در طولانی مدت، باعث دلزدگی یا اذیت شدن اطرافیان و همچنین خودتان نمی‌شود.

وقتی مقداری از اکسیر ادوتویلت Bentley Azure را روی نواحی نبض‌دار گردن، مچ دستان و پت گوش‌تان اسپری می‌کنید، رایحه‌ای ترش و شیرین از تلفیق نت‌های با طراوت آناناس، ترنج، نارنگی و برگ گل بنفشه به مشام‌تان می‌خورد. ترکیب هنرمندانه این نت‌ها از همان لحظات اول حسی سرشار از شادابی، امیدواری و سرزندگی را در وجود شما و اطرافیان‌تان جاری می‌کند.

با اتمام عرض اندام تک‌تک نت‌های ابتدایی، رایحه ملموس آکوردهای آروماتیکی کم‌کم آشکار شده و خنکای رایحه اولیه را با طراوت خود نوازش می‌کنند. رایحه میانی از کنار هم قرار گرفتن اسطوخدوس، چای، گیاه مریم گلی کلاری و فلفل قرمز شیرین تشکیل شده که با استشمام آن، به مراتب حس آرامش و تمرکز وصف‌‌ناپذیری را در وجود خود احساس می‌کنید.

اما مدت زیادی طول نمی‌کشد که نت‌های پایانی به جای نت‌های میانی شروع به ظاهر شدن می‌کنند تا پایه عطر را بسازند. ترکیب دل‌انگیز رایحه پایانی از نقش‌نمایی دانه تونکا و نت چوبی در چس‌زمینه اصیل عطر تشکیل شده و به محض برخورد با مشام‌تان، حس توانمندی و قدرت لذت بردن را در وجودتان زنده می‌کند تا در اوج قدرت از لحظه لحظه زندگی خود در زمان حال استفاده کنید.

17- ادوپرفیوم من وود نرولی از برند بولگاری

خرید عطر من وود نرولی از برند بولگاری

ادوپرفیوم من وود نرولی، عطری بیار دلنشین و همه پسند از کمپانی بولگاری است که در سال 2019 رونمایی شد و تقریبا محصول جدید است. عطرساز برتر همیشه در صحنه و شناخته شده جهانی؛ یعنی آقای آلبرتو مویلاس (Alberto Morillas) این عطر را با الهام از میراث مدیترانه‌ای آکودهای غالب مرکباتی، گل‌های سفید و چوبی برای این برند ایتالیایی طراحی کرد.

سری عطرهای من از برند بولگاری، همیشه از محبوبیت خاصی برخوردار بودند و اصولا از خانواده عطری نت‌های سنگین بالزامیک، اسپایسی یا شبه چرم شناخته می‌شدند. اما این‌بار ادوپرفیوم من وود نرولی از پرتره سیاهی و غلیان چهره یک مرد جدی و درونگرا خارج شده و درعوض، شخصیت ساده‌لو و ملایمی را به تصویر می‌کشد. مردی خنده‌رو و خوش‌برخورد که اصولا در هیچ چیز به خود سخت نمی‌گیرد.

فرمولاسیون حرفه‌ای این ادوپرفیوم مردانه در پس رایحه چوبی گل‌دار مشک‌دار خود، ریشه‌های اصالت این مرد بی‌حاشیه را نیز به تصویر می‌کشد؛ که در اوج پرباری، اما سربه‌زیر است. او وجود افتاده خود را پشت تیپ کژوال و ساده خود بیان می‌کند. مثل مرد آرامی که یک کاپشن نبوک اسپورت روی تی‌شرت پوشیده و با تمام میل ترجیح داده تا زوائد را حذف کند.

همانطور که از اسم Wood به معنی "چوب" در نام این عطر مردانه برمی‌آید، باید به شدت توقع ته‌بوی چوبی از آن داشت و این مورد، به وضوح خودش را در پایه عطر بروز می‌دهد. از مهم‌ترین عناصر به‌کار رفته در رایحه عطر، عناصر گلی بهار نارنج و شکوغه پرتقال هستند که ردپایی گل‌دار و بهارانه برای عطر خلق می‌کنند. درنهایت آنچه که از اکسیر شاداب این عطر به مشام می‌رسد، بسیار روزمره بوده و طبع خنک و طعم شیرینی دارد.

اگر چنانچه پوشیدن عطر تازه دریایی و آکواتیک یا مرکباتی برای بهار و تابستان، در نظرتان تکراری شده؛ این کار می‌تواند تا حدودی شما را از بقیه متفاوت کند. از نقاط قوت سری عطرهای من بولگاری، حجم بسیار قابل قبول و 100 میلی لیتری بطری آن‌ها است که نیاز شما را حداقل به مدت یک الی دو سال به صورت روزمره در فصل‌های گرم و آفتابی برآورده می‌کند.

با اولین اسپری از این عطر مردانه بر سطح لباس یا نواحی نبض‌دار گردن و مچ دستان خود، ترکیبی شاداب از روایح ملموس بهار نارنج و ترنج به مشام‌تان می‌خورد. پیچ‌وتاب این نت‌ها در پیشی گرفتن از یکدیگر، جذابیت ذاتی عطر را از همان لحظات اول تشدید می‌کنند و با استشمام آن‌ها حسی سرشار از سرزندگی، انگیزه، قدرت و توانمندی مردانه به شما منتقل می‌شود.

پس از چند وقت نت‌های اولیه کم‌رنگ‌تر شده و جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. رایحه‌ نت‌های از کنار هم قرار گرفتن نت‌های شکوفه پرتقال و ناگارموتا یا روغن سیپرول تشکیل شده است. کش‌وقوس رایحه نت‌های ابتدایی در حالی‌که در میان بوی عجیب ناگارموتا می‌رقصند، رایحه‌ای معتدل و خاص را به وجود می‌آورد. با استشمام رایحه این نت‌ها احساس تعلق خاطر و آرامش بیشتری کرده و روح و وجودتان را برای تحمل دغدغه‌ها تقویت می‌کنید.

و در آخر نت‌های پایانی به جای نت‌های میانی شروع به نمایان شدن کرده و با دوام خود، برای مدت‌ طولانی‌تری باقی می‌مانند. در ترکیب پایانی این ادوپرفیوم مردانه، عناصر تند و ماندگار کهربا، چرم، عنبر و رایحه ملموس نت‌های چوبی کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. رایحه این نت‌ها تا حدی روایح معتدل قبلی را رو به تندی خیلی کمی برده که با استشمام آن، پارادوکسی از اصالت و نفوذ مردانه در اوج دوستی و صمیمیت در وجودتان لبریز می‌شود.

18- ادوتویلت کی بای از برند دولچه اند گابانا

خرید عطر کی بای از برند دولچه اند گابانا

ادوتویلت کی بای مردانه، محصولی جدید از برند ایتالیایی دولچه گابانا است که در سال 2019 برای مصرف روزمره آقایان خاص پسند به بازار معرفی و عرضه شد. دو عطرساز شناخته شده و برتر جهانی به نام‌های دافته بوگی (Daphne Bugey) و ناتالی لورسون (Nathalie Lorson) این اکسیر جادوکننده را به نام برند نام‌آشنای دی اند جی ثبت کردند. همکاری این دو عطرساز جهانی بسیار موفق عمل کرد و در ندت کوتاهی به بازخورد بالای عطر کی بای منجر شد.

همانطور که از اسم این عطر معلوم است؛ کی برگرفته شده از کلمه انگلیسی King به معنی پادشاه می‌باشد. این اسم به نوعی تداعی‌گر شخصیت با اقتدار و متکی مردی است که پادشاه زندگی خود بوده و با قدرت راه خودش را در پیش می‌گیرد. او بدون هیچ درنگی به خانواده و ریشه‌های زندگی خود پایبند و وفادار است و در عین پذیرش مدرنیته، به سنت‌ها احترام وافری می‌گذارد. دقیقا مانند یک پادشاه برحق و اصیل!

ادوتویلت کِی مردانه متولد شده تا یک مرد واقعی را پادشاه خانواده و اطرافیانش کند و کِی نامی است که سزاوار این همه ابهت خواهد بود! در تلفیق مدرن این عطر مردانه، ترکیب هماهنگی از آکوردهای جذب‌کننده آروماتیک، مرکباتی، چوبی و ادویه‌ای به مشام می‌رسد و در عین حال خنک و تلخ است. دانه سرو کوهی و مرکبات در همجوشی با گل‌های آروماتیک و فلفل قرمز شیرین، شروعی پرجنب و جوش را رقم می‌زنند تا در کنار سدر و نعناع هندی آرام بگیرند.

طراوت ذاتی اکسیر خنک عطر کی بای، تصویر جدیدی از مردانگی را در عین وفاداری و عشق عمیق او به نقش می‌کشد و برای استفاده در بهار و تابستان مناسب است. فرمولاسیون چوبی آروماتک این ادوپرفیوم مردانه ، در عین رسمی و کلاسیک بودن، شدیدا اسپورت و روزمره است و از همین جهت می‌توانید از آن در هر مکان و در هر زمانی استفاده کنید. حجم 100 میلی لیتری این محصول ایتالیایی بسیار به‌صرفه است و نیاز یک ساله شما برآورده می‌کند.

وقتی برای اولین بار مقداری از اکسیر این ادوتویلت مردانه را روی گردن، پشت گوش یا مچ دست‌ان خود اسپری می‌کنید، در لحظات ابتدایی رایحه‌ای تند و تیز از روایح مرکباتی، پرتقال خونی و دانه سرو کوهی به مشام‌تان می‌خورد. شما با استشمام رایحه این نت‌ها از همان لحظات اول احساس شجاعت و توانمندی فراوانی کرده و خود را همانند یک پادشاه یکه‌تاز برای مواجه شدن با سختترین لحظات و پستی و بلندی‌های زندگی آماده می‌کنید.

پس از مدتی نت‌های اولیه کم‌رنگ و محو می‌شوند و جای خود را برای نمایان شدن نت‌های میانی خالی می‌کنند. رایحه میانی از نت‌های فلفل قرمز شیرین، گیاه مریم گلی کلاری، گل شمعدانی و اسطوخدوس تشکیل شده است. ترکیب خارق‌العاده این نت‌ها چنان قدرت مطلقی در وجود این پادشاهان جسور جاری می‌کند که هیچ‌کس توان مقابله و روبه‌رو شدن با آن‌ها را ندارد.

و در نهایت نت‌های پایانی جای نت‌های میانی را می‌گیرند تا با نقش‌نمایی به وقت و مناسب خود به پخش بو و دوام هرچه بیشتر عطر کمک کنند. رایحه نت‌های پایانی از کنار هم قرار گرفتن نت‌های شگفت‌انگیز خس‌خس، چوب سدر و نعناع هندی به وجود می‌آید. تلفیق این نت‌ها اراده و اعتماد به‌نفس فراوانی را به آقایان منتقل کرده و اثر نافذ آن‌ها وجود پیشرو و توانمند این مردان جسور را به رخ اطرافیان می‌کشد.

19- ادوتویلت من بلو از برند جیمی چو

خرید عطر من بلو از برند جیمی چو

ادوتویلت من بلو مردانه محصولی تقریبا جدید از برند بریتانیایی جیمی چو است که در سال 2018 به بازار لوکس و مجذوب کننده عطر و ادوکلن مردانه معرفی و عرضه شد . فرمولاسیون پیچیده و مرموز این عطر مردانه، از درهم تنیدن آکوردهای متنوعی تشکیل شده که ملموس‌ترین آن‌ها روایح غالب آروماتیک، چوبی و ادویه‌ای تازه هستند. به همین عطر رایحه عطر در گروه بویایی وبی آروماتیک دسته بندی می‌شود.

طراح و خالق اکسیر باشکوه من بلو، یک عطرساز شناخته شده و باتجربه جهانی به نام خانم ناتالی لورسون است (Nathalie Lorson) است که بسیار هوشمندانه و ظریف عمل کرد. خانم لورسون در مورد عطر Jimmy Choo Man Blue می گوید: ناتالی "من این تلفیق این عطر را حول سه عنصر تأثیرگذار تشکیل دادم: رایحه ی مخملی برگ مریم گلی، ته‌بوی بافت خام چرم و عطر لطیف چوب صندل برای ایجاد یک اعتیاد مردانه و مدرن".

عرض اندام چرم در قلب عطر، به عنوان یک چاشنی کلاسیک در رایحه عطر عمل می‌‌کند که به نوبه خود بازی با تضادها است. تضاد میان چرم با عناصر تازه و آروماتیکی، بازتاب تصویر یک مرد چند وجهی با اخلاق منحصر به‌فرد خودش است. مردی آرام و صبور و در عین حال منطقی و جدی که این پارادوکس دقیقا در نوع لباس پوشیدن و عطر زدن او نیز به چشم می‌خورد.

او در عین اینکه یک کت و شلوار آبی غیر رسمی روی تی‌شرت تابستانی‌اش به تن کرده، در میان هاله‌ای از خط بوی من بلو کتانی سفید چرمی خود را می‌پوشد و در اوج جدیت، با صبر و آرامش رو به جلو پیش می‌رود. به همین دلیل استفاده از عطر مردانه جیمی چو من بلو به صورت روزمره در فضای بیرون از خانه، به هنگام تفریح یا در دورهمی‌های دوستانه شدیدا پیشنهاد می‌شود.

خط قرمزهای معمول بین تیپ رسمی و اسپورت در ادوتویلت من بلو کاملا بی‌معنی است و این عطر دقیقا مانند صاحبش، استفاده چندوجهی یا چندجانبه دارد. طبع خنک این عطر انگلیسی بیشتر مناسب استفاده در 6 ماه اول سال با هوای گرم است. هرچند که از نظر بسیاری از کارشناسان عطری، به دلیل طعم تند و تلخی که دارد، می‌توان از آن در هوای معتدل و نمناک پاییزی نیز استفاده کرد.

فرمولاسیون خنک عطر من بلو مردانه در عین تلخ بودن، رایحه بسیار سبک و خنکی دارد و هرگز شما را دچار آلرژی یا میگرن نمی‌کند. با اسپری کردن مقداری از این ادوتویلت مردانه بر روی نواحی نبض‌دار مچ دست یا پوست گردن‌تان، در لحظات ابتدایی، رایحه‌ای خنک و تند از ترکیب نت‌های مرکباتی ترنج، اسطوخدوس و گیاه مریم گلی کلاری را استشمام خواهید کرد. رایحه این تلفیق دلپذیر، حسی سرشار از شادابی و تندرستی را به سمت شما سرازیر کرده و شما را برای روبه‌رو شدن با یک روز توان‌فرسا اما پردغدغه آماده می‌کند.

پس از مدت معلوم و کوتاهی، نت‌های اولیه شروع به ناپدید شدن می‌کنند و جای خود را برای نقش‌نمایی نت‌های میانی خالی می‌کنند. رایحه نت‌های میانی، ترکیبی متنوع و هوشمندانه از کنار هم قرار گرفتنِ عناصر آرامش‌بخش سیب، آناناس و درخت سرو در کنار عنیر و چرم است. استشمام بوی این نت‌ها با القای اعتماد به‌نفس فراوان، احساس قدرت و اراده تمام کمال را در وجود شما بیدار می‌کند.

و در ادامه، نت‌های میانی جای خود را به نت‌های نهایی می‌دهند تا پایانی دل‌انگیز را برای عطر رقم بزنند. در رایحه نت‌های پایانی با تلفیقی عمیق از روایح ناب وانیل، چوب صندل، خس‌خس و نعناع هندی مواجه می‌شوید که در آخرین لحظات، روحتان را آزاد و رها ساخته و حس یکه‌تازی و استقلال فراوانی را به شما منتقل می‌کند. از طرفی بوی نافذ این‌ نت‌ها، با ترتیب اثر قوی و گیرای خود، به ماندگاری هرچه بیشتر عطر کمک می‌کنند.

20- ادوتویلت سولاریسیمو مارتیمو از برند آزارو

خرید عطر سولاریسیمو مارتیمو از برند آزارو

دوتویلت آزارو سولاریسیمو مارتیمو، محصولی پربازخورد از سری سولاریسیموی برند آزارو است که در سال 2017 به بازار عطرهای لوکس مردانه معرفی گردید. پدر لوریس آزارو ( خالق برند آزارو) در جزایر ایگداین واقع در دریای مدیترانه متولد شده و مجموعه عطر های سولاریسیمو، بازتاب دهنده منظره یک روز بهاری در این بهشت رویایی است.

به نوعی طراحی عطر سولاریسیمو مارتیمو از محل تولد پدر لوریس ایده گرفته شده و با رایحه چوبی آبی و مرکباتی خود، تداعی گر درخشش نور آفتاب ظهر در ورای آسمان پهن شده بر مدیترانه است. درست زمانی که خورشید در بالاترین نقطه آسمان قرار می گیرد و تلالو نور خود را بر طبیعت بکر ایگداین می‌پراکند.

ترکیب وسوسه‌انگیز این ادوتویلت مردانه، به دستان معجزه‌گر عطرسازی به نام کوینتِن بیش (Quentin Bisch) خلق شده است. به غیر از روایح اشاره شده، نمی‌توان از نقش پررنگ آکوردهای آروماتیکی غافل شد. درنهایت انچه که از این تلفیق ظریف به شمام می‌رسد؛ خنک و ملایم است و حال و هوای نسیم‌های روح‌نواز دریایی را تداعی می‌کند. رایحه‌ای روح‌انگیز با بافت سبک، که با پوشیدن آن هرگز احساس سنگینی و زننده بودن نمی‌کنید.

به همین دلیل استفاده از این ادوتویلت مردانه به افراد مستعد سردرهای میگرنی شدیدا پیشنهاد می‌شود. همچنین خط بوی دریایی عطر، با روحیات مردان سخت‌کوش و پرمشغله شدیدا سازگار است. چراکه؛ رایحه شادی‌بخش سولاریسمو مارتیمو، می‌تواند در سخت‌ترین ساعات روز، حس نشاط وقت گذراندن در کنار دریای مدیترانه و تفریح‌های آبی به دور از دغدغه‌های فکری را به مصرف‌کننده القا کند.

فرمولاسیون دریایی این ادوتویلت مردانه، بیشتر به عنوان یک رایحه روزمره و اسپورت شناخته شده و به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ برای خوب کردن حال در طی روز از آن استفاده کنید. پوشیدن رایحه خنک این محصول فرانسوی در روزهای گرم و آفتابی بهار و تابستان، خصوصا در محیط‌های کاری و جلسات اداری مهم معجزه می‌کند. همچنین حجم کافی و قابل قبول 100 میلی لیتری آن، نیاز شما را حداقل به مدت یک سال برآورده می‌کند.

از زمان طلوع تا غروب آفتاب در سواحل مدیترانه، خنکی و شادابی لذت بخشی طنین انداز است که به روشنی در رایحه انرژی‌بخش آزارو سولاریسیمو مارتیمو احساس می‌شود. وقتی مقداری از این ادوتویلت مردانه را روی پوست خود اسپری می‌کنید، در ابتدا تلفیق بسیار شاداب کننده با درخشندگی نت‌های مرکباتی لیمو ترش زرد و میوه بالنگ به مشام‌تان می‌خورد. رایحه این نت‌ها از همان لحظات اول انگیزه و نشاط فراوانی را به شما منتقل می‌کند.

پس از مدتی نت‌های اولیه شروع به محو شدن کرده و جای خودشان را به نت‌های میانی می‌دهند. رایحه نت‌های میانی، ترکیبی نمناک و دل‌نواز از کنار هم قرار گرفتنِ نت‌ آب دریا در کنار رایحه آروماتیک خس‌خس است. استشمام بوی این نت‌ها حس جوانی و تندرستی را به شما منتقل کرده و در عین حال طراوت دلنشینی را در وجود شما سرازیر می‌کند.

در ادامه، نت‌های پایانی و میانی جای خود را با یکدیگر عوض می‌کنند. نت‌های پایانی این ادوتویلت پرطرفدار، پس از عبور از روایح دریایی به رایحه‌ای چوبی از چوب سدر و صمغ بنزوئین رسیده و در آن ماندگار می‌شود. عرض اندام این نت‌ها در آخرین لحظات، حس استقلال و اعتماد به‌نفس فراوانی را به شما منتقل کرده و روحتان را آزاد و رها می‌سازد. از طرفی بوی تند و نافذ این‌ نت‌ها، تاثیر نت‌های میانی را دوچندان کرده و به ماندگاری هرچه بیشتر عطر کمک می‌کنند.

در پایان این مطلب، امیدواریم تا توانسته باشیم تا لوکس‌ترین و شناخته شده‌ترین ویترین عطرهای مردانه بهاری را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید طبق سلیقه و تمایل خود نسبت ویژگی های منحصر به فرد هر عطر؛ مثل ظاهر آن، رایحه و طبع آن، اقدام به خرید عطر مورد علاقه خود از فروشگاه ریحا کنید.در ضمن اگر تجربه خاصی درباره تهیه و استفاده از عطرهای ریحا دارید، حتما نظرات خود را برای ما ارسال کنید و تجربیات‌تان را با ما در میان بگذارید.

۲۲۳,۷۹۰
محصولات مرتبط
سیراکوزا پرفیوم زنانه مردانه گریتیGritti 
۲۰,۰۹۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
سرچ ادو پرفیوم زنانه مردانه آمواجAmouage تخفیف ویژه
۲۲,۲۹۳,۰۰۰ تومان۱۵,۹۱۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
گایدنس - گویدانس ادو پرفیوم زنانه مردانه آمواجAmouageامکان ارسال فوری
۱۸,۸۴۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
لینیج ادو پرفیوم زنانه مردانه آمواجAmouage 
۱۵,۳۰۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
الکتریک چری ادو پرفیوم زنانه مردانه تام فوردTom Ford 
۳۰,۱۵۹,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
۲ میل
سمپل
استالیون لدر ادو پرفیوم زنانه مردانه کارولینا هرراCarolina Herrera 
۳۸,۹۵۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
سادوناسو اکستریت پرفیوم زنانه مردانه ناسوماتوNasomatto 
۱۰,۸۵۱,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
اوروم پرفیوم زنانه مردانه زرجوفXerjoff 
۳۰,۰۵۷,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
تمپست پرفیوم زنانه مردانه زرجوفXerjoff 
۳۰,۰۵۷,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
لیلا پرفیوم زنانه مردانه زرجوفXerjoff 
۲۷,۵۵۲,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
لئو پاپیر ادو تویلت زنانه مردانه دیپتیکDiptyque 
۲۱,۹۱۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۲ میل
سمپل
اینوکتوس ویکتوری الکسیر پرفیوم مردانه پاکو رابانPaco Rabanne 
۱۶,۱۶۹,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
آکوا رجیا پرفیوم زنانه مردانه زرجوفXerjoff 
۳۶,۳۱۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
آستارال پرفیوم زنانه مردانه زرجوفXerjoff 
۳۶,۳۱۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
نویسنده :رها واعظی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
چه عطر و ادکلن مردانه خوش بویی برای بهاری مناسب است؟
پاسخ:

بهار فصل رویش گل‌ها و سبز شدن درختان است به همین دلیل کارشناسان صنعت عطر اعتقاد دارند، که بهترین ادکلن مردانه خوشبو و مناسب این فصل عطرهایی با رایحه معتدل و ملایم است. به عنوان یک مرد خوش تیپ و شیک، بهتر است برای فصل بهار، عطرهای گرم و زمستانی خود را کنار بگذارید و به سراغ عطرهایی بروید که رایحه آن‌ها با آب و هوای فصل بهار همخوانی داشته باشند.

برای فصل بهار عطر و ادکلن گرم بخریم یا خنک؟
پاسخ:

برای خرید عطر مناسب فصل بهار و تابستان و انتخاب بهترین ادکلن مردانه خوشبو، بهتر است عطرهای گرم را از ذهن‌تان بیرون کنید. عطرهای مردانه گرم، رایحه مناسبی برای فصل‌های بهار و تابستان ندارند. از آنجایی که فصل بهار، نه به اندازه پاییز خنک است و نه به اندازه تابستان گرما دارد، بنابراین عطر خوشبو مردانه مناسب فصل بهار، ادوپرفیوم‌ها یا ادوتویلت‌هایی است، که رایحه‌ای با طبع معتدل دارند و ساختار رایحه آن‌‌ها نه چندان خنک و تابستانی است و نه آن قدر گرم و زمستانی است.

عطر مردانه Prada L’Homme برای بهار مناسب است؟
پاسخ:

عطر مردانه Prada L’Homme، ادوتویلتی است معتدل و شیرین است، که در سال 2016 به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و عرضه شد. ادوتویلت لهوم از برند ایتالیایی پرادا که در گروه بویایی چوبی مدیترانه‌ای جای می‌گیرد، عطری مردانه و جذاب برای روزهای با طراوت بهاری به شمار می‌رود. لهوم پرادا عطری شکیل و خوشبو است، که شروعی شاداب با حسی تمیز از ترکیب رایحه دانه فلفل و بهار نارنج دارد. رایحه این عطر مردانه حالتی پودری، گلی، نیمه شاداب و کمی تلخ را در مشام انسان ایجاد می‌کند.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۲۲۳,۷۹۰ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب
آریا

آیا این پرسش برایتان مفید بود؟

مرسی از این مقاله خوبتون خیلی دنبال ادکلن مردانه خوشبو بودم که تونستم با خوندن این مقاله انتخاب کنم چی بخرم من ادوپرفیوم هیمالیا خریدم که بهنظرم جزء بهترین عطرهای خوشبوی مردانه به حساب میاد

ریحا
مبارکتون باشه