یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
عطرهای مناسب فصل بهار برای خانم‌ ها کدام است؟

عطرهای مناسب فصل بهار برای خانم‌ ها کدام است؟

فصل زیبای بهار، فصل بیدار شدن زمین و رهایی از بندهای اسارت زمستان است. فصل شروع سالی جدید همراه با انرژی مضاعف و تلاش برای رسیدن به اهداف و آرزوها و چه زیبا است که در کنار انجام فعالیت‌های روزانه در هر نقطه از این کره خاکی، رایحه‌ای دوست داشتنی همراه و پشتیبان شما باشد و چه بهتری که این رایحه از عطر مناسب فصل بهار سرچشمه بگیرد.

با نزدیک شدن به فصل بهار، این طبیعی است که به دنبال عطر و ادکلن‌های جدید برای استفاده در این فصل زیبا باشیم. هر سال برندهای مطرح عطر و ادکلن در جهان، عطرهای جدید خود را معرفی می‌کنند و رقابت سختی بین این برندهای خوشنام و مطرح آغاز می‌شود.

بوهایی همچون گل‌ها، ساحل و رایحه‌هایی که عطر تمیزی دارند، معمولا در فصل بهار و تابستان به سراغ آدم می‌آیند و در واقع برای این فصل‌ها، هیچ رایحه‌ای بهتر از این دسته بویایی نمی‌توان پیدا کرد. چون این عطرها و رایحه‌ها هستند که حس خوب و شاد بودن را به انسان هدیه می دهند.

در فصل بهار و روزهایی با آب و هوای بهاری بهتر است از عطرهایی که ملایم هستند استفاده کنیم، زیرا حس آرامش فراوانی را به انسان انتقال می‌دهند. همچنین یکی از دلایل مهم استفاده از عطر این است که باعث ماندگاری شما در خاطر دیگران می‌شود.

این را در نظر داشته باشید، که انتخاب عطر مناسب فصل بهاربسیار سلیقه‌ای است. اما با شناختن بهترین عطرها از نظر مصرف‌کنندگان این انتخاب برای شما ساده‌تر می‌شود. اگر به دنبال بهترین پیشنهاد عطر مناسب فصل بهار هستید، در ادامه این مقاله، می‌توانید با 7 عطر از بهترین عطرهای زنانه که برای استفاده در فصل بهار مناسب است، آشنا شوید، پس با ما همراه باشید.

1- ادوپرفیوم جوی بای دیور از برند فرانسوی دیور

ادوپرفیوم جوی بای دیور از برند فرانسوی دیور

خرید عطرجوی بای دیور

فرانسوا دماکی (Francois Demachy)، عطرساز معروف کمپانی دیور، رایحه ادوپرفیومی با نام جوی بای دیور را طراحی و تولید کرد، که در آگوست سال 2018 توسط کمپانی دیور به بازار معرفی و عرضه شد.

براساس اعلامیه‌های کمپانی دیور، این عطر زنانه بهاری برای لذت بردن از زندگی وارد خانه‌های شما می‌شود و سرشار از انرژی، سرزندگی، لطافت و حال خوب است. شرکت دیور معتقد است، که افراد باید حال خوب را احساس کنند، تا بتوانند آن را به دیگران انتقال دهند.

عطرساز ادوپرفیوم Joy by Dior درباره این عطر گفته است: «شادی بی دلیلی که به واسطه استفاده از این عطر احساس می‌کنید، احساسی خاص از شادی است و براساس حس بویایی ایجاد می‌شود. این عطر شبیه به نقاشی‌های معروفی است، که دقیق هستند، اما برای ایجاد آن‌ها، تکنیک خاصی استفاده شده و طرح واضحی در آن‌ها مشخص نیست. این عطر با نکات دقیق و ظریف متعددی ساخته شده و در عین حال، جنبه‌های مختلفی دارد، که بدیهی و واضح هستند.»

این عطر از کمپانی دیور، دارای عناصر و جنبه‌های مختلفی است، که آن را به یک بلور شفاف و خوشبو، تبدیل می‌کند. عطر فرانسوی جوی بای دیور از برند دیور در گروه بویایی گل دار چوبی مشک دار قرار می‌گیرد و طبعی شیرین و معتدل دارد. چهره تبلیغاتی این عطر محبوب، جنیفر لارنس، بازیگر معروف و شناخته شده هالیوودی است.

ترکیبات عطر جوی (Joy) که توسط برند ادکلن dior دیورعرضه شده است، یک هماهنگی برجسته از مرکبات و گل‌ها است. در ابتدای استفاده از جوی بای دیور، متوجه ترکیبی شادی بخشِ مرکباتی از رایحه ترنج و نارنگی ماندارین می‌شوید، که انرژی و انگیزه فراوانی را در وجود شما بیدار می‌کند.

در ادامه، رایحه‌ای از ترکیب نت‌های شیرینِ میوه‌ای و گل دار که با گل یاسمن سفید، گل رز، هلو و برگ انگور سیاه فرنگی ایجاد شده است، مانند هاله‌ای جذاب، شما را در بر می‌گیرد. عطر گل رز، یکی از عناصر اص عطر جوی بای دیور است و جلوه خاصی در این ادوپرفیوم ایجاد می‌کند.

در انتهای رایحه این عطر، به ترکیبی گرم و معتدل از نت‌های چوب صندل، مشک، نعنای هندی، چوب سدر و صمغ بنزوئین می‌رسید. گرمای نت‌های انتهایی ادوپرفیوم Joy by Dior، ایجاد کننده و ارمغان آور آرامشی خاص است.

2- ادوپرفیوم گود گرل لجر از برند آمریکایی کارولینا هررا

ادوپرفیوم گود گرل لجر از برند آمریکایی کارولینا هررا

خرید عطر کارولینا هرراگود گرل لجر

گود گرل لجر از برند آمریکایی ادکلنکارولینا هررا، عطری معتدل و شیرین، زنانه و شیک است. پس از تولید بسیار موفق عطر زنانه گود گرل در سال 2016 توسط کمپانی آمریکایی کارولینا هررا، در سال 2018 عطری خاص‌تر، سبک‌تر و گلی‌تر نسبت به نسخه اولیه این عطر، با نام گود گرل لجر به بازار معرفی شد. جهت خرید و اطلاع ازقیمت عطر کارولینا هررا می توانید از فروشگاه ما دیدن نمایید.

طراح این عطر زنانه بهاری «لوئیز ترنر» می‌گوید: گود گرل لجر با الهام از چشم انداز منحصر به فرد کارولینا هررا از دوگانگی زن مدرن، ظریف و مبهم تولید شده است. به عقیده کارشناسان و کسانی که به عطر گود گرل لجر علاقه داشته‌اند، این عطر بی نظیر رایحه ملایمی دارد و در هر چهار فصل سال، به خصوص در بهار و پاییز می‌توان از آن استفاده کرد.

تابش این عطر مانند یک گل باز می‌شود و در هر روز و شب بازتاب می‌کند. این عطر باعث می‌شود، که همگان به زنان جسور و قوی احترام بگذارند. شعار سری عطرهای گود گرل «Its so Good to Be BAD» است. نت ابتدایی گود گرل لجر با رایحه‌ای ترکیبی از نت‌های گل یلانگ یلانگ، نارنگی ماندارین، ترنج و لیمو ترش زرد آغاز می‌شود. این رایحه مرکباتی، شور و شعفی خاص و آرامشی شاد را برای‌تان به ارمغان می‌آورد.

بعد از عبور از نت‌های ابتدایی به نت‌های میانی می‌رسیم. این نت‌ها شامل ترکیبی گل‌دار از گل مریم، یاسمن سفید و شکوفه پرتقال است. خودنمایی رایحه شیرین و گل‌دار میانی، باعث بروز احساسی زنانه و لطیف می‌شود. در نت نهایی و باشکوه این عطر، ترکیب پیچیده‌ای از نت‌های دانه تونکا، چوب صندل، پرالین، دارچین، چوب سدر، چوب کشمیر، نعناع هندی، کهربا و مشک، احساس‌تان را برمی‌انگیزد و شما را شگفت‌زده می‌کند.

3- ادوتویلت اومنیا پینک سفیر از برند ایتالیایی بولگاری

ادوتویلت اومنیا پینک سفیر از برند ایتالیایی بولگاری

خرید عطر بولگاریاومنیا پینک سفیر

ادوتویلت زنانه اومنیا پینک سفیر، عطری زنانه و خاص از برند ایتالیایی بولگاری است، که رایحه‌ای خنک و ترش و شیرین دارد. این عطر پس از طراحی توسط عطرساز برجسته، یعنی آلبرتو موریاس (Alberto Morillas) اسپانیایی، در سال 2018 به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و در بازار عرضه شد.

ادوتویلت Bvlgari Omnia Pink Sapphire آفرینشی نو، مملو از روایح گلی و مرکباتی به شمار می‌رود. این عطر صورتی رنگ از برند بولگاری، عطری است، که لحظات ناب زندگی را گرامی می‌دارد و نمایان‌گر هیجان و لذت از زندگی است.

بولگاری اومنیا پینک سفیر، به عنوان عطری شناخته می‌شود، که با الهام از یک زندگی شاد و جسور طراحی شده است. در واقع این عطر، با رنگ صورتی خاصی که دارد، نمایانگر دختری دوست داشتنی، فریبنده و بی پروا است. این عطر همانند اعلام یک جشن پر زرق و برق است که شما را به طراوت گل فرانچی پانی و هیجان وانیل و مشک دعوت می کند.

همانطور که گفتیم، ساختار و فرمول رایحه‌ای این عطر زنانه و دخترانه، در گروه بویایی آروماتیک آبی گل‌دار قرار دارد. این ادوتویلت با رایحه ترش و شیرین است و طبعی خنک دارد. به همین دلیل استفاده از آن در فصل تابستان و اواخر فصل بهار توصیه می‌شود.

از آنجایی که این ادوتویلت، سنگینی و وقار عطرهای رسمی زنانه را ندارد، بهتر است توسط دختران جوان‌تر و در مهمانی‌های خودمانی‌تر مورد استفاده قرار بگیرد. نت ابتدایی این عطر ترکیبی شگفت انگیز از رایحه ترش و مرکباتی با نت‌های گریپ فروت، پوملو و فلفل صورتی است. این آغاز هیجان انگیز، می‌تواند انرژی وصف ناپذیر، خنک و بی‌پایانی را در وجود انسان بیدار کند.

با گذشت زمانی اندک، رایحه‌ای گلی و گیاهی از ترکیب گل یاس و گل تیاره پدیدار می‌شود. ظهور این رایحه گلی و ملایم، باعث دل‌انگیزتر شدن روح درونی این عطر و منتقل شدن آن به روح زنانه می‌شود. به این ترتیب، احساس سرزندگی و جوانی را در وجود یک زن بیدار می‌کند. در نهایت، این عطر با ترکیبی از رایحه‌های شیرین مشک، وانیل و نت چوبی، اثرگذاری خود را به اوج می‌رساند و رایحه این عطر را عاشقانه و فراموش نشدنی می‌کند.

4- ادوپرفیوم لا ویه است بله فلاورز آف هپینس از برندلانکوم

خرید عطرلا ویه است بله فلاورز آف هپینس

ادوپرفیوم لانکوم لا ویه است بله فلاورز آف هپینس محصول آگوست سال 2018 برند مدعی و همه‌پسند لانکوم است که در ادامه سری عطرهای لا ویه است بله معرفی شد. این محصول در تکامل نسخه‌های درخشان قبلی خود پیام مشخص و گیرایی به همراه داشت که به طور کلی مضمون آن به زیبایی و جذابیت‌های جهان هستی اشاره دارد. این ادوپرفیوم فرانسوی در القای پیام روشن خود بیان داشت که؛ زندگی زیباست و به همین خاطر شادمانی، ملایمت و لطافت را با ترکیب جدیدی از روایح میوه‌ای و گل‌دار به تصویر کشید.

یک تیم چهار‌نفره از عطرسازان شناخته شده و برتر جهانی به نام‌های آنه فیلیپو (Anne Flipo)، دومینیک روپیون (Dominique Ropion)، فانی بال (Fanny Bal) و دومیتیله میچلن بارتیه (Domitille Michalon Bertier) با همفکری و تجارب چندساله خود این اکسیر بی‌نظیر را به نام کمپانی لانکوم طراحی و ثبت کردند. از اصلی‌ترین روایح به‌کار رفته در فرمولاسیون مسحورکننده لا ویه است بله فلاورز آف هپینس، گل‌های پیونی و یاسمن در کنار عرض اندام ملموس گلابی و گل رز هستند که با همراهی مشک و صندل، رایحه‌ای خنک و شیرین را خلق می‌کنند.

حال‌وهوای باطراوت و شاداب گلی-میوه‌ای این ادوپرفیوم زنانه، بازتاب شخصیت دختری سرخوش و پرجنب‌وجوش است که در یک باغ سبز بهاری پر از گل‌‌های معطر و میوه‌های رنگارنگ چرخ می‌زند . این دخترک دلربا از هر آنچه‌ که او را نسبت به دنیای اطراف بدگمان و مایوس می‌کند، فراری است و تا حد ممکن به اهداف دور و دراز خود فکر می‌کند. او به زیبایی زندگی باور دارد چراکه؛ شوق رسیدن به همین رویاهاست که امید به زنده بودن و تلاش برای پیشرفت کردن را در او تقویت می‌کند.

بسیاری از افراد، مجموعه عطرهای لا ویه است بله را به عنوان عطر امضا برای خود انتخاب می‌کنند که نسخه فلاورز آف هپینس نیز می‌تواند انتخاب بسیار به‌جا و درخوری برای این منظور باشد. طبع خنک این عطر زنانه، برای استفاده در روزهای گرم و آفتابی تابستان و خصوصا فصل بهار مناسب است. تم گلی عطر با تیپ‌های رسمی سازگار است و در عین حال تم میوه‌ای آن، برای پوشیدن با تیپ‌های بیرونی و اسپورت جذاب خواهد بود. از این جهت این عطر یک محصول پرکاربرد است و حجم مناسب 75 میلی لیتری آن، نیاز شما را حداقل به مدت یک الی دو سال برآورده می‌کند.

به محض این که مقداری از ادوپرفیوم Flowers of Happiness را پشت گوش یا روی لباس و نواحی نبض‌دار پوست‌تان پاف می‌کنید، ترکیبی تازه و خوش‌طعم از نت‌ میوه‌ای گلابی در کنار نت‌های مرکباتی و ترنج را استشمام می‌کنید. بوی ترش و گیرای این نت‌ها از همان اولین لحظات، عواطف درونی‌تان را به تسخیر خود در آورده و شما به کمک آن احساس شادمانی و هیجان فراوانی را در وجود خود می‌کنید.

پس از مدتی نت‌های اولیه کم‌رنگ‌تر شده تا جای خود را برای عرض اندام نت‌های میانی خالی کنند. رایحه نت‌های میانی در قلب این ادوپرفیوم زنانه، از کنار هم قرار گرفتن نت‌های گل‌دار و دل‌نواز پیونی (گل صدتومانی)، گل رز، گل یاسمن سفید و گل زنبق دره (گل برف) تشکیل شده که ترکیبی نرم و مخملی دارند. این نت‌های گلی ، مهم‌ترین روایحی هستند که اصلیت عطر را می‌سازند و با نقش‌نمایی خود، حسی سرشار از رویاپردازی و تعلق خاطر به زیبایی‌های دنیای اطراف‌تان را در شما سرازیر می‌کند.

و اما در آخرین لحظات، نت‌های میانی محو شده و نت‌های پایانی خیلی به آرامی جای آن‌ها را می‌گیرند. نت‌های پایانی این عطر زنانه برخلاف نت‌های میوه‌ای و گل‌دار قبلی؛ از کنار هم قرار گرفتن نت‌های مشک و چوب صندل تشکیل شده که در لحظات آخر رایحه عطر را کمی تندتر و می‌کنند. بوی نافذ این نت‌ها در پایه عطر، به دوام و پخش بوی بیشتر آن کمک کرده و در عین حال با القای احساس رهایی، صمیمیت و عشق بی‌پایانی را به شما منتقل می‌کند.

5- ادوپرفیوم مای وی از برندجورجیو آرمانی

خرید عطرجورجیو آرمانی مای وی

ادوپرفیوم جورجیو آرمانی مای وی از جدیدترین محصول‌های برند جورجیو آرمانی است که در سال 2020 به دنیای پرتنوع و پایان‌ناپذیر عطرهای زنانه معرفی شد. دو عطرساز شناخته شده و مطرح جهانی به نام‌های کارلوس بنایم (Carlos Benaim) و برونو ایوانوویچ (Bruno Jovanovic)، بار دیگر با تجارب چندساله خود اثری خارق‌العاده و دوست‌داشتنی را برای این کمپانی ایتالیایی خلق کردند.

این دو عطرساز باتجربه در خلق این ادوپرفیوم گل‌دار از روایح ملموس گل‌های سفید استفاده کردند که رایحه شیرین آن به وجود لطیف و حساس زنانه و عواطف پایدار او اشاره دارد. در ادامه‌ی عناصر گلی، ته‌بوی معلومی از آکوردهای مرکباتی به همراه نت‌های مشک، وانیل و چوب سدر به کار رفته است که با پیچیدن در میان گل‌ها، خط بوی ثابت و بانفوذی را به وجود می‌آورند.

این پایداری کنایه از ثبات شخصیتی و یکه‌تاز بودن یک بانوی باوقار دارد که در مسیرهای مختلف زندگی، از جمله تاثیرگذارترین و لحظات و روابط عاطفی خود، ثات قدم و در عین حال پیشرو است. یک زن آراسته به رایحه شورانگیز مای وی (My Way)، به نحوی می‌گوید من همان چیزی هستم که زندگی می کنم.

کمپانی جورجیو آرمانی در توصیف این محصول منحصر به‌فرد خود این‌گونه بیان داشته که: " عطر مای وِی (My Way) به معنی راه من است؛ که جمله‌ای مفرد و بانفوذ را رسانده و عزم راسخ هر فردی را برای در پیش گرفتن مسیر شخصی خود نشان می دهد. "

هربنوی عاطفی و با احساسی با پوشیدن عطر مای وی روحیه کنجکاوی و انگیزه ارتباط برقرار کردن در جمع را پیدا می‌کند و با هاله مطبوع و خوشبوی اطراف خود، تمام نگاه‌ها را به سمت خودش می‌کشاند.درنهایت آنچه که از این اکسیر مخملی گل‌دار و زنانه به مشام می‌رسد؛ خنک و شیرین است و برای استفاده در روزهای آفتابی بهار و تابستان غوغا می‌کند. رایحه‌ای اصیل از یک بانوی اصیل که در ذهن‌ها ماندگار می‌شود.

کمپانی مبدا برای بطری این عطر زنانه، حجمی معادل 90 میلی لیتر در نظرگرفته که بسیار به اندازه و کافی است و نیاز بهاری و تابستانی شما را حداقل به مدت یک سال برآورده می‌کند. البته اگر تا یه‌حال از این عطر استفاده نکرده‌اید و از خرید آن مطمئن نیستید، می‌توانید در ابتدا این عطر رت در حجم‌های کوچکتر مینیاتوری، سمپل یا دستریز تهیه کنید. هرچند که فقط با یک‌بار استفاده از این اکسیر شاداب، متوجه معجزه آن می‌شوید.

به محض آنکه مقداری از ادوپرفیوم My Way را روی نواحی نبض‌دار گردن یا مچ دست‌ها یا روی لباس‌تان اسپری می‌کنید، ترکیبی هوس‌انگیز و نافذ از رایحه مرکباتی ترنج در کنار بوی لطیف شکوفه پرتقال را استشمام می‌کنید. حال و هوای گیرا و شیرین این نت‌ها از همان اولین لحظات، حسی سرشار از عواطف و رویاپردازی و همچنین تعلق خاطر به زیبایی‌های دنیای اطراف‌تان را در وجود شما سرازیر می‌کند.

پس از مدت کوتاهی نت‌های اولیه محو شده و جای خود را برای نت‌های میانی خالی می‌کنند. رایحه نت‌های میانی در قلب این ادوپرفیوم زنانه، دسته گلی نرم و مخملی از گل‌های سفید یاسمن و گل مریم تشکیل شده است که احساسات درونی‌تان را به تسخیر خود در آورده و در مقابل حس هیجان و شادی وجود شما زانو می‌زند. رایحه‌ای پایدار و انرژی‌بخش که شما را شخصی قوی و ثابت قدم جلوه می‌دهد.

اما رایحه میانی برای اثرگذاری بیشتر و ماندگار شدنش، به عرض اندام نت‌های پایانی نیاز دارد. نت‌های پایانی این عطر زنانه برخلاف نت‌های مرکباتی و گل‌دار قبلی؛ از کنار هم قرار گرفتن مشک، وانیل و چوب سدر تشکیل شده که با تلفیق تقریبا گرم‌تر خود به دوام و پخش بوی هرچه بیشتر عطر کمک می‌کنند. رایحه پایانی این نت‌ها در اوج سادگی، احساس آرامش خاطر و امنیت مطلقی را به شما منتقل کرده تا به مراتب قدرت تمرکز به دنیای اطراف و معاشرت‌تان با دیگران را نیز تقویت کند.

6- ادوتویلت 212 وی آی پی پارتی فیور از برند کارولینا هررا

خرید عطر کارولینا هررا212 وی آی پی پارتی فیور

کمپانی فوق حرفه‌ای و شناخته شده کارولینا هررا در سال 2018 از یک محصول همه‌پسند دیگر به نام ادوتویلت 212 وی آی پی پارتی فیور رونمایی کرد. همانطور که از اسم این عطر آمریکایی برمی‌آید؛ از یک ترکیب هنرمندانه به شادابی رقص‌های پارتی شبانه و موزیک‌های هیجان انگیز ساخته شده است.

جشن بی‌نظیر آکوردهای میوه‌ای، چوبی و دریایی در سمفونی با آب‌وتاب این اکسیر شبانه، به زیبایی و شیفتگی یک بانوی آزاد و پرتحرک است که روح و وجود خود را با جزء به جزء ترانه نهایی در هم آمیخته است. زنی بشاش و با توان بدنی بالا که لحظه‌ای از نشاط درونی خود دریغ نمی‌کند و در میان امواج پرانرژی این پارتی شبانه خودش را رها می‌سازد.

در آهنک اکسیر عطر پارتی فیور زنانه، ردپایی از عناصر شیرین، مشک‌بو و استوایی نیز دیده می‌شود که ذره ذره ساختار عطر را شاداب‌تر و دلنشین‌تر می‌کنند. به طور کلی، آنچه که از این عطر آمریکایی به مشام می‌رسد، خنک و شیرین است و به شدت با روحیات خانم‌های فعال و پرجنب‌وجوش سازگاری دارد. باید بگوییم که بافت این عطر به‌ شدت نمناک و باطراوت نیز هست و می‌تواند خستگی را برای ساعت‌های طولانی از بدن شما خارج کند.

طبع سرد این عطر زنانه، بیشتر برای استفاده در محیط‌های ورزشی و باشگاه که تحرک بدنی و فعالیت در آنجا زیاد است؛ خصوصا در روزهای گرم تابستانی و اوایل بهار، پیشنهاد می‌شود. همچنین شما می‌توانید از این عطر جذاب و فوق استثنایی در مهمانی‌های شبانه پر از رقص‌ و پایکوبی، میان موزیک‌های دیوانه کننده استفاده کنید و همچون یک دختر جسور و در راس توجه بدرخشید.

طراحی ظاهری و بطری این عطر بسیار خوش‌دست و دارای طرق‌وبرق هفت‌رنگ است که جتی برای نگهداری در کیف‌های شما، کاملا شاداب، به‌اندازه و مناسب است. همچنینم حجم کافی 80 میلی‌لیتری آن، نیاز شما را حداقل به مدت مصرف تابستانه و بهاره یک سال برآورده می‌کند. در این‌صورت شما دیگر نیازی به هزینه کردن برای خرید عطر جدید ندارید و با مصرف مداوم این عطر میان اطرافیان، هرگز فراموش نخواهید شد.

به محض اسپری کردن مقداری از این ادوتویلت شاداب زنانه بر روی لباس یا محل نبض‌ مچ دست‌ها و گردن‌تان، در لحظات ابتدایی، با رایحه‌ای میوه‌ای و شیرین از ترکیب نت‌های سرخالو و تمشک مواج می‌شوید. استشمام رایحه این ترکیب، از همان لحظات اول حسی سرشار از نشاط توام با سرزندگی و تندرستی را به سمت شما سرازیر کرده و انرژی لازم برای داشتن روزی پرهیجان را به وجودتان منتقل می‌کند.

پس از مدت کوتاهی نت‌های اولیه در یک پشم به هم زدن ناپدید شده و جای خودشان را به نت‌های میانی می‌دهند. رایحه نت‌های میانی در قلب هرم بویایی این پارتی شبانه، ترکیبی باطراوت و تمیز از کنار هم قرار گرفتنِ نت‌های آب دریا و گل یاسمن سفید است. استشمام بوی این نت‌ها احساس جوانی، سلامتی را در وجود شما بیدار می‌کند تا با داشتن قوای بدنی مطلق، خودتان را برای سخت ورزش کردن یا رقصیدن در جشن آماده کنید.

و در ادامه، نت‌های پایانی و میانی جای خود را با یکدیگر عوض می‌کنند تا رایحه عطررا به‌یاد ماندنی‌تر کنند. اما این‌بار نت‌های پایانی عطر، برخلاف نت‌های دریایی و میوه‌ای قبلی، تلفیقی ماندگار از نت‌های چوبی، چوب صندل و مشک هستند که در آخرین لحظات، حس استقلال و اعتماد به‌نفس فراوانی را به شما منتقل کرده و روحتان را آزاد و رها می‌سازد.

7- ادوتویلت میس دیور بلومینگ بوکت از برند دیور

خرید عطرمیس دیور بلومینگ بوکت

عطرهای معروف میس دیور (Miss Dior) طرفداران زیادی در دنیا دارند. به همین دلیل، کمپانی عطر دیور در سال 2014، تصمیم گرفت که رایحه جدیدی از این سری عطرهای خود را به بازار معرفی کند. به این ترتیب عطرساز معروف و برجسته، فرانسوا دماکی (Francois Demachy)، رایحه‌ای گل‌دار، خنک و شیرین طراحی کرد، تا کمپانی کریستین دیور آن را با نام میس دیور بلومینگ بوکت معرفی و عرضه کند.

ادوتویلت میس دیور بلومینگ بوکت، کاملا مطابق با روحیات و لطافت بوده و مناسب کسانی است، که به دنبال جذابیت‌های زنانه در وجود خودشان هستند. این محصول رویایی تداعی کننده، احساس دختری شاد با پیراهنی پرنسسی و لبخندی جذاب بر لب‌هایش است. این دختر شاد، به خوبی می‌تواند، در پشت ظاهر عاشق‌پیشه خود پنهان شود و شما را درگیر عشق خود کند. آن وقت، بایستد و با لبخند گیرایی بر لب‌هایش، نظاره‌گر دیوانگی عاشقانه شما باشد.

حس رومانتیک رایحه‌های این عطر، طراوت نخستین روزهای بهار را در روح شما ایجاد می‌کند و در عین هوشمندی وصف ناپذیرش، به تمام بانوان جوانی تقدیم می‌شود، که خواهان نگرش عاشقانه تری نسبت به خودشان هستند. ادوتویلت میس دیور بلومینگ بوکت، رایحه‌ای از یک باغ باران خورده در اوایل بهار را دارد، که نسیمی خنک و ملایم در آن عبور می‌کند و چهره شما را نوازش می‌دهد. نت ابتدایی این عطر با رایحه‌ای از نارنگی ماندارین آغاز می‌شود.

البته وجود رایحه این نوع نارنگی در ترکیبات عطر، باعث مرکباتی شدن ادوتویلت نشده است، زیرا وقتی جای خود را به نت‌های میانی می‌دهد، با رایحه گلی میوه‌ای تعدیل می‌شود. به این ترتیب، تلخی نارنگی ماندارین در ابتدای کار، جای خود را با رایحه شیرین و میوه‌ای گل صد تومانی، گل رز، هلو و زردآلو عوض می‌کند. این رایحه‌ها،‌ طراوت و تازگی عطر را بیشتر از هر رایحه دیگری تداعی می‌کنند.

برند دیور در عطر Miss Dior Blooming Bouquet خود، میان ماندگاری رایحه‌های میوه‌ای و عطر گل رز، تعادل خوبی برقرار کرده است. در این عطر، علاوه بر پر رنگ بودن رایحه گل رز، غلظت و آزاردهندگی رایحه این گل از بین رفته است. این عطر نوسانات بویایی شدیدی ندارد و تنها با رسیدن به نت پایانی، رایحه خفیفی از مشک در آن استشمام می‌شود. البته برای تشخیص نت انتهایی مشکی در این ادوتویلت، دقت بویایی فراوانی لازم است.

8- ادوپرفیومکندی شوگر پاپ از برند پرادا

خرید عطر پرادا کندی شوگر پاپ

حتما با مجموعه محبوب و پرطرفدار کندی از برند ایتالیایی پرادا به خوبی آشنا هستید. کمپانی پرادا از اولین عطر کندی در سال 2011 رونمایی کرد و به دنبال استقبال بی‌نظیر که از آن شد، تا به امروز فلنکرهای متعددی از این سری را به معرفی کرده است. ادوپرفیوم کندی شوگر پاپ زنانه یکی دیگر از شاهکارهای عطرساز معروف؛ دانیلا آندریر (Daniela Andrier ) است که در سال 2018، به عنوان جدیدترین و آخرین عضو خانواده Candy به بازار متنوع و پایان‌ناپذیر عطرهای زنانه عرضه شد.

همانطور که از اسم کندی شوگر پاپ معلوم است؛ رایحه ایت عطر مانند یک آهنگ پاپ جذاب و وسوسه‌آور است. سطح بالای انرژی نهفته در دل اکسیر این عطر، یک شخصیت کاریزماتیک و خودجوش را متبلور می‌کند. کارامل که چاشنی اصلی تمام عطرهی کندی است، در این ادوپرفیوم جدید نیز پیش‌گامی می‌کند و اولین تاثیر شیرینش را بروز می‌دهد. در ادامه، همراهی آکوردهای غالب مرکباتی، میوه‌ای و نت گل‌ها رایحه عطر را به سمت گل‌دار میوه‌ای غنی‌شده با طبعی خنک و طعم شیرین می‌برد.

دخترک پرتحرک و شاداب آراسته به کندی شوگر پاپ، روحیه لطیف و رویاپردازی دارد. او با پوشیدن رایحه باطراوت این عطر خاص‌پسند، از بین نُت‌های هلو و سیب در کنار نُت‌های سبز مرکبات گذر می‌کند تا همزمان با چرخ زدن در میان این باغ بهاری، درباره تحقق رویاهای غیرمنتظره خود تامل کند. او وسوسه رویاهایش را با شیرینی کارامل و وانیل به تصویر می‌کشد. تلفیق حرفه‌ای کندی شوگر پاپ، رایحه‌ای فراتر از انتظار و قابل‌توجه از خود به جای می‌گذارد و در عین حال، پخش بو و ماندگاری قابل قبولی دارد.

فرمولاسیون گلی-میوه‌ای این ادوپرفیوم زنانه بیشتر برای استفاده روزمره در فصل بهار و تابستان با تیپ خانگی یا بیرونی پیشنهاد می‌شود. هرچند که از نظر بسیاری از کارشناسان، تم گلدار عطر، آن را به یک انتخاب شیک و درخور جهت پوشیدن در مجالس و میهمانی‌های رسمی تبدیل کرده است. بنابراین عطر کندی شوگر پاپ یک محصول چندجانبه و پرکاربرد است و شما بر طبق سلیقه و نیاز خود می‌تواند در هر مکانی از آن استفاده کنید.

حجم عطر مانند تمامی نسخه‌های قبلی این خانواده معادل 80 میلی لیتر در نظر گرفته شده که بسیار مناسب و قابل قبول است. تجربه مصرف‌کنندگان ثابت کرده که این مقدار، نیاز روزمره شما را به صورت دو پاف در روز، حداقل به مدت یک سال برآورده می‌کند. در این صورت با تهیه نسخه اصلی این محصول، شما دیگر نیاز به خرید عطر جدید در طی سال ندارید؛ مگر آنکه تنوع‌طلب باشید. لازم به ذکر است که فروشگاه ریحا این عطر را در دو حجم کوچکتر دستریز و سمپل نیز در دسترس شما قرار داده تا آن را به راحتی در کیف یا جیب‌هایتان نیز داشته باشید.

در لحظه اولی که از از اکسیر شاداب کندی شوگر پاپ را روی جایگاه نبض گردن و مچ دست یا پشن گوش‌تان پاف می‌کنید، رایحه‌ای خنک و میوه‌ای از کنار هم قرار گرفتن سیب و نت‌های مرکباتی و ترنج به مشامتان می‌خورد. با استشمام رایحه این نت‌‌های خوشمزه و آبدار حسی سرشار از شادابی، سبکبالی مطلق و سرزندگی وصف‌ناپذیری به شما منتقل شده و در کنار آن از درون احساس شور و حال و تندرستی می‌کنید.

بعد از مدت خیلی کوتاهی، نت‌های اولیه شروع به محو شدن کرده و به جای آن‌ها نت‌های‌ میانی جایگزین می‌شوند. در میانه‌ی هرم بویایی این عطر زنانه، ترکیبی تازه و شیرین از نت‌های گلی و هلو قرار گرفته که قلب لطیف و ملایم عطر را می‌سازند. با برخورد تلفیق میانی به مشام‌تان حس رویاپردازی و امید به زندگی به شما منتقل شده و به کمک آن آرامش خاطر فراوانی پیدا می‌کنید.

و در نهایت نت‌های پایانی با رایحه‌ای کمی متفاوت‌تر نسبت به عناصر قبلی، ظاهر می‌شوند. تلفیق پایانی عطر Candy Sugar Pop برخلاف نت‌های مرکباتی و گل‌دار قبلی، از عرض اندام عناصر ناب وانیل و کارامل تشکیل شده که پایه‌ی شیرین عطر را می‌سازند. ترمیب خوشمزه این نت‌ها حسی سرشار از انگیزه و جسارت زنانه را به شما منتقل کرده و همزمان با آن قدرت پویایی و عشق به زندگی در وجود شما زنده می‌شود.

9- ادوتویلت آکوا دیوینا از برند بولگاری

خرید عطر بولگاریآکوا دیوینا

عطر آکوا دیوینا اولین عطر زنانه از سری عطرهای آبی و آکوا برند ایتالیایی بولگاری است که در سال 2015 به دنیای شاد و پرزرق‌وبرق عطرهای زنانه معرفی شد. از نظر بولگاری این عطر زنانه جواهری جدید از شگفتی‌های دریای مدیترانه می‌باشد. مروارید درخشانی که با آرامش در اعماق دریای مدیترانه در حال استراحت است.

این عطر گل‌دار آبی، اولین محصول زنانه از سری عطرهای آکوا است که از نقاشی مشهور تولد سیاره ناهید یا همان ونوس (venus birth)، اثر بوتیچلی (Boticelli ) الهام گرفته و به نوبه خود بی‌نظیر عمل کرد. تا پیش از رونمایی ادوتویلت دیوینا، تمامی عطرهای معرفی شده مجموعه آکوا در قالب روایح مردانه بود و بعد از رونمایی اولین نسخه زنانه، با استقبال فوق‌العاده‌ای از سوی طرفداران همیشگی بولگاری روبه‌رو شد.

طراح و سازنده فرمولاسیون شگفت‌انگیز این عطر زنانه، آقای آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) است که با در هم آمیختن آکوردهای غالب شور، ادویه‌ای و گل‌ها آن را خلق کرده است. اصلی‌ترین عنصر تشکیل دهنده عطر آکوا دیوینا، نمک دریایی است که در تلفیقی از روایح ملموس زنجبیل و ترنج و به خودنمایی می‌کند. کمپین تبلیغاتی ادوتویلت زنانه بولگاری آکوا دیوینا با هنرنمایی چهره برتر مد؛ خانم ماگدالنا فراکوویاک (magdalena frackowiak) انجام شد.

کریستا‌ل‌های نمک و گل مگنولیا در قلب این مروارید دریایی، تداعی‌گر دریای شور و باطراوت مدیترانه‌ای است. برای همین رایحه آن به نوعی در ارتباط با عنصر آب است و با طبع خنک و طعم ملایمی که دارد، به شدت برای مصرف روزمره و اسپورت در روزهای گرم و سوزان آفتابی بهار و تابستان پیشنهاد می‌شود. با وجود آنکه این ادوتویلت زنانه بیشتر روزمره و اسپورت است، اما می‌توتن از آن در مجالس رسمی نیز استفاده کرد.

از نقاط قوت این محصول از برند مطرح بولگاری قیمت مناسب و حجم به اندازه 65 میلی لیتری آن است که نیاز بهاری و تابستانی شما را به صورت روزمره و حداقل به مدت یک الی دو سال برآورده می‌کند. اگر دوست دارید لذت نوشیدن انواع کوکتل‌های دلچسب پس از یک شنای طولانی در آب دریا را حس کنید، می‌توانید عطر زنانه بولگاری آکوا دیوینا را خریداری کرده و از معجزه آن لذت ببرید.

فرمولاسیون منحصر به‌فرد آکوا دیوینا از همان ابتدا احساس دلفریب و باطراوات طبیعت دریا را به شما القا می‌کند به طورب که با اولین اسپری از اکسیر مسحورکننده این عطر دوست‌داشتنی روی جایگاه نبض گردن یا پشت گوش‌تان، تلفیقی از عناصر نمک دریایی، ترنج و زنجبیل را استشمام می‌کنید. نمک و ترنج، لذت شنای طولانی در غروب دریا و سپس نوشیدن یک لیموناد تازه در زمانی که هنوز موهایتان خیس از آب شور دریاست را به شما منتقل می‌کند. بنابراین بوییدن روایح ابتدایی عطر حسی سرشار از امید، انگیزه و عشق به زندگی در وجود شما جاری می‌شود.

پس از مدت کوتاهی نت‌های اولیه محو می‌شوند و خیلی سریع جای خود را با نت‌های‌ میانی عوض می‌کنند. رایحه نت‌های میانی ترکیبی میوه‌ای و گل‌دار از نت‌های به و گل مگنولیا است. بوی معتدل روایح میانی در قلب عطر، رایحه ملایم‌تری را در پایه عطر به وجود آورده و یادآور جلبک‌های سبز دریا به همراه گلهای سفید است. استشمام این نت‌ها یک حس نرم و خامه‌ای را القا کرده و نشاط و شادابی فراوانی را به شما منتقل می‌کنند.

و در نهایت نت‌های پایانی به جای نت‌های میانی، ظاهر می‌شوند تا به ماندگاری بیشتر عطر کمک کنند. رایحه نت‌های پایانی این‌بار نسبت به نت‌های قبلی متفاوت‌تر است و برخلاف نت‌های معتدل و تازه قبلی، از تلفیق نت‌های چوبی، موم عسل و کهربا تشکیل شده است. تلخی نت چوبی که در پس زمینه رایحه عطر همراه می‌شود، به دوام بیشتر عطر کمک کرده و در عین حال حس جسارت، جدیت و قدرت ابراز عشق و محبت کردن به عزیزان‌تان در وجود شما زنده می‌کند.

10- ادوتویلت لو پار پور فمه از برند کنزو

خرید عطر کنزولو پار پور فمه

ادوتویلت کنزو لو پار پور فمه از محصولات تقریبا قدیمی و در عین حال پربازخورد و موفق کمپانی فرانسوی کنزو است که در سال 1996 به بازار بی‌پایان و پر زرق‌وبرق عطر و ادوکلن زنانه معرفی و عرضه شد. عطرساز باسابقه و حرفه‌ای همیشه در صحنه؛ آقای الیویر کرسپ (Olivier Cresp)، این عطر زنانه را به نام افتخارآمیز کنزو طراحی کرد تا بار دیگر امتیازی تحسین‌برانگیز را برای این برند سرشناس ثبت کند.

فرمولاسیون این عطر زنانه، با رایحه‌ای احساس برانگیز تداعی کننده نسیم خنک و لطافت آب می باشد. رایحه این محصول بیانگر پاکی، جوانی، سرزندگی و طراوت است. آقای کرسپ ترکیب مسحور کننده آن را از درهم تنیدن آکوردهای غالب و ملموس گل‌ها در میان روایح آبزی و باطراوت خلق کرده است و درنهایت آنچه که بینی شما را نوازش می‌کند، یک تلفیق خنک و ملایم است.

رقص موج‌وار گل‌ها و شکوفه‌های بهاری در بافت اصلی این اکسیر مسحورکننده، به شدت با روحیات زنان صبور و آرام و در عین حال قوی و باهدف سازگار است. طراوت آبگونه گل نیلوفر آبی که در قلب این عطر زنانه پیچ‌وتاب می‌خورد، شادابی عجیبی را در وجود این زنان به ارمغان می‌آورد. به طور کلی سمفونی شگفت‌انگیز این عطر پرطرفدار را می‌توان جشنواره‌ای از عناصر گل‌دار آبی دانست.

خنکی و نشاط ذاتی این عطر زنانه، به طرز حیرت‌انگیزی در ضمیر ناخودآگاه این زنانه باهدف و مستقل تاثر گذاشته و آن‌ها را جسورتر و توانمندتر از همیشه می‌کند. بنابراین استفاده از ترکیب خنک ادوتویلت کنزو لو پار پور فمه، شدیدا برای استفاده در روزهای شلوغ یا روزهای سخت باشگاه، به هنگام سخت ورزش کردن و خصوصا در بهار و تابستان پیشنهاد می‌شود.

از نقاط قوت و ویژگی‌های حائز اهمیت این عطر فرانسوی، داشتن قیمتی قابل قبول در مقابل حجم کافی 100 میلی‌لیتری آن است. پخش بوی خوب و ماندگاری قابل قبول این ادوتویلت زنانه، باعث می‌شود تا نیاز به زیاد احیا کردن آن نداشته باشد و در عین حال، همین امر به دوام آوردن قابل قبول این عطر؛ حداقل به مدت یک سال تاکید می‌کند.

وقتی برای اولین بار مقداری از این ادوتویلت دل‌انگیز را بر روی جایگاه نبض پوست، پشت گوش یا روی گردن خود اسپری می‌کنید، ترکیبی هنرمندانه از ظهور نت‌های نارنگی ماندارین، گل یاس بنفش، نعناع، نی و دانه فلفل صورتی به مشامتان می‌خورد. با استشمام رایحه این نت‌ها در اولین لحظات حسی سرشار از انگیزه، تندرستی و سرزندگی به شما منتقل می‌شود.

پس از مدتی نت‌های اولیه شروع به محو شدن کرده و جای خود را برای عرض اندام نت‌های‌ میانی خالی می‌کنند. رایحه نت‌های میانی در قلبL Eau Par Pour Femme ، ترکیبی گل‌دار از کنار هم قرار گرفتن نت‌های گل رز، گل بنفشه و گل نیلوفر آبی در کنار هلو و دانه فلفل است. بوی تند و نمناک گل نیلوفر آبی در کنار گل بنفشه و هلو، رایحه ملایم‌تری را در پایه عطر به وجود آورده و حس سبکبالی و آرامش خاطر فراوانی را به شما منتقل می‌کنند.

و در نهایت نت‌های پایانی با ظاهر شدن به جای نت‌های میانی، به ماندگاری هرچه بیشتر عطر کمک می‌کنند. رایحه نت‌های پایانی این‌بار نسبت به نت‌های قبلی متفاوت بوده و برخلاف نت‌های میوه‌ای و گل‌دار قبلی، تنها از ترکیب یه نت گیرا و نافذ مشک، وانیل و چوب سدر تشکیل شده است. ترکیب این روایح علاوه بر تاثیر گذاشتن در قدرت پخش بوی عطر، حس جسارت و نفوذ زنانه را به شما منتقل کرده و همزمان با آن، صبر وجودتان را نیز بیشتر می‌کند.

10- ادوپرفیوم دولچه از برند دولچه اند گابانا

خرید عطر دولچه اند گابانا دولچه

عطر خوشبو و خنک زنانه دولچه از برند ایتالیایی Dolce & Gabbana در سال 2014 به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و عرضه شد. این عطر شیرین زنانه با رایحه گل‌دار خود بسیار جذاب و دوست داشتنی به نظر می‌رسد. برند عطر و ادکلن دولچه اند گابانا، مخاطبان ادوپرفیوم زنانه خوشبوی Dolce را، زنان عاشق و مهربانی دانسته است، که روحیه بسیار لطیف و ملایمی دارند و ترجیح می‌دهند که در روزهای گرم بهار یا تابستان، از ادوپرفیومی شیرین و زنانه با رایحه‌‌ای خنک و گل‌دار استفاده کنند.

رایحه فوق‌العاده خوشبو و دلچسب عطر زنانه ادوپرفیوم Dolce، یک نوآوری جالب از عطرسازان کمپانی دولچه و گابانا است، که تعادل بین ظرافت هنرمندانه عطرسازان را با تخصص بالایی که در زمینه ترکیب رایحه‌ها دارند، نشان می‌دهد. جالب است بدانید، که کمپانی دولچه اند گابانا معتقد است، رایحه این عطر مانند گلدوزی‌های ظریف و زیبای کار شده برروی یک پیراهن زنانه شیک به نظر می‌رسد.

عطر زنانه دولچه دارای رایحه‌ای خنک و گل‌دار و شیرینی است که از ترکیب هنرمندانه نت‌هایی جذاب حاصل شده است. وجود بهارنارنج و انبه هندی در نت اولیه باعث ایجاد رایحه‌ای کاملا شیرین شده است، که بلافاصله پس از اسپری کردن این ادوپرفیوم آن را احساس خواهید کرد. این ترکیب جذاب باعث شکل گرفتند لبخندی عمیق و ملایم بر روی لبان شما خواهد شد.

در ادامه و با گذشت زمان، رایحه‌ای از ترکیب گل نیلوفر آبی و گل نرگس ظاهر می‌شود. این ترکیب گیاهی و با طراوت در نت میانی، احساسات بد و ناامیدی‌ها را از شما دور می‌کند و هاله‌های رنگی جهان را در مقابل چشمان‌تان پدید می‌آورد. در پایان ساختار رایحه عطر زنانه Dolce شاهد رایحه‌ای از ترکیب مشک و پشم کشمیر خواهید بود. این ترکیب شادی و سرزندگی را در وجودتان به جریان می‌اندازد و مانند یک آهن ربا، اطرافیان را به سمت شما جذب می‌کند.

11- ادوپرفیومتو فمناین از برند اگنر

خرید عطر اگنر تو فمناین

در سال 2006، کمپانی مشهور و پرطرفدار اگنر یکی دیگر از محصولاتش را به بازار عرضه کرد. این ادوپرفیوم گل‌دار میوه‌ای، یک عطر زنانه فوق‌العاده به نام اگنر تو فمناین است که با استقبال بی‌نظیری از سوی بانوان سخت‌پسند رو به‌ رو شد. محصولی شیک و قیمت مناسب و البته با حجم قابل قبول که رایحه دل‌انگیز آن، محبوبیتش را دوچندان کرد.

رایحه دل‌انگیز و دوست‌داشتنی این ادوپرفیوم آلمانی، با هدف ادای احترام به روح مستقل و جسور زنان امروزی طراحی شده و به زنان قدرتمندی اشاره دارد، که اجازه تحمیل جبر و محدودیت‌ها را به خود راه نمی‌دهند. هنرنمایی آکورد‌های غالب اوزونیک، آبزی و چوبی درست مانند قلم ‌مویی جادویی طرحی از نت‌های خنک و شیرین را بر سطح پوست این زنان تحسین ‌برانگیز کشیده و نمادی از زنی استوار و محکم را برای شما به تصویر می‌کشد.

وجود نت‌های چوبی و مشک در این ادوپرفیوم زنانه به ماندگاری بالای آن کمک می‌کند و با توجه به طبع خنک و طعم شیرینی دارد، برای استفاده در روز‌های گرم بهاری و تابستانی بسیار مناسب است. به ‌طور کلی از آنجایی که این اکسیر جادویی، از درهم ‌آمیختن عناصر ناب و دل‌انگیز گل‌دار و میوه‌ای پدید آمده است، برای سنین بین 20 تا 30 سال و خصوصا استفاده‌ در جمع‌‌های خودمانی بسیار مناسب است.

وقتی مقداری از این ادوپرفیوم زنانه را بر سطح لباس‌ یا روی محل نبض‌تان اسپری می‌کنید، در اولین لحظات رایحه‌ای میوه‌ای و خنک از کنار هم قرار گرفتن نت‌های هندوانه، میوه گل ساعتی و گریپ فروت به مشام‌تان می‌خورد. استشمام این نت‌ها در ابتدا حسی لبریز از تندرستی و سلامتی همراه با نشاط را به شما منتقل می‌کند.

پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به‌نت‌های میانی می‌دهند. رایحه نت‌های میانی این ادوپرفیوم زنانه، ترکیبی گل‌دار و دل‌نواز از نت‌های گل بنفشه، گل مگنولیا، گل یاسمن سفید، گل مریم و شکوفه پرتقال است. استشمام این رایحه از باغ گل‌ها حس آرامش و امیدواری مفرطی را در وجود شما جاری می‌سازد.

کم ‌کم نت‌های میانی محو شده و جای خود را به نت‌های پایانی می‌دهند. این نت‌های پایانی تلفیقی خارق‌العاده از نت‌های تند و ماندگار گل زنبق، کهربا، مشک، چوب صندل، خزه درخت بلوط و گیاه خس‌خس است. هنرمندی نت کهربا در میان چوب صندل و پس‌زمینه‌ای از گل زنبق، به قدرت پخش بو و ماندگاری فوق‌العاده عطر کمک بسزایی می‌کند. با استشمام رایحه این نت‌ها، حسی وصف‌ناپذیر از استقلال، استواری و محکم بودن در کنار شجاعت تحسین‌برانگیز زنانه به شما منتقل می‌شود.

12-ادوپرفیوم برایت کریستال ابسلو از برند ورساچه

خرید عطر ورساچهبرایت کریستال ابسلو

پس از گذشت 7 سال از زمان تولید عطر محبوب و پر فروش Bright Crystalد، برند ایتالیایی عطر و ادکلن ورساچه نسخه جدید آن را در سال 2013 با نام دیگری تولید کرد. از آنجایی که نسخه اولیه فلنکر این عطر با استقبال شدیدی از سوی زنان جوان رو به رو شد، برند ورساچه تصمیم به تولید نسخه جدیدی از آن گرفته بود.

ادوپرفیوم ورساچه برایت کریستال ابسلو زنانه، یک عطر خنک و شیرین است که در گروه بویایی گل‌دار میوه‌ای قرار دارد. رایحه این عطر توسط استاد عطرسازی دنیا یعنی آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) طراحی شده است. فرمولاسیون حرفه‌ای و مسحورکننده این عطر زنانه می‌تواند تنها در یک نگاه، تمایل مطلق، روشنایی مطلق و یک وسوسه مطلق را به زنان جوان القا کند. هر زنی با استفاده از این عطر می‌تواند قدرت و شکوه زنانگی خود را به نمایش بگذارد.

رایحه عطر زنانه برایت کریستال ابسولو بر پایه همان رایحه گذشته عطر برایت کریستال ایجاده شده است و در گروه بویایی گل‌دار میوه‌ای قرار دارد، ولی در ساختار این عطر جدید از ورساچه، رایحه به طرز شدیدی قوی‌تر و غلیظ‌تر شده است. خنکی و طراوت ذاتی اکسیر شاداب این محصول ایتالیایی، آن را به یک گزینه مناسب جهت استفاده رسمی و اسپورت در روزهای گرم و آفتابی بهار و فصل تابستان تبدیل کرده است.

با اسپری کردن این عطر بر روی پوست و محل نبض‌تان، در لحظات ابتدایی، رایحه‌ای میوه‌‌ای، تازه و خنک از ترکیب نت‌های انار، یوزو(نوعی میوه از آسیای شرقی) و نت آب دریا را استشمام خواهید کرد. تندی و جنب و جوش رایحه یوزو بلافاصله بین دانه‌های شگفت‌انگیز انار خودنمایی می‌کند و باعث ایجاد یک طراوت غیرمعمول و خارق‌العاده می‌شود. این ترکیب، همان احساس روشنایی، شادی و نشاط مطلق را در وجود شما بیدار می‌کند.

پس از مدتی این نت‌ها جای خودشان را به نت‌های میانی می‌دهند. رایحه نت‌های میانی، ترکیبی گل‌دار و دل‌انگیز از کنار هم قرار گرفتنِ نت‌های گل صد تومانی، گل لوتوس و گل خوش رنگ مگنولیا و البته نت میوه تمشک هستند. با استشمام رایحه این نت‌ها انرژی‌های مثبت فراوان و احساس وسوسه‌ای دل‌انگیز به سمت امید و آرامش در وجود شما ایجاد می‌شود.

در ادامه، نت‌های پایانی و میانی جای خود را با یکدیگر عوض می‌کنند. نت‌های پایانی این ادوپرفیوم زنانه، برخلاف نت‌های میوه‌ای و گل‌دار قبلی، ترکیبی چوبی از مشک، چوب ماهون و کهربا هستند که به ماندگاری هرچه بیشتر آن کمک می‌کند. پس از احساس‌کردن رایحه نت‌های پایانی، به شجاعت و اعتماد به نفس بالاتری دست پیدا می‌کنید و قدرت و زیبایی مطلق زنانگی به سمت شما سرازیر می‌شود.

13- ادوتویلت مون گرلن بلوم آف رز از برند فرانسوی گرلن

ادوتویلت مون گرلن بلوم آف رز از برند فرانسوی گرلن

خرید عطرمون گرلن بلوم آف رز

عطر زنانه مون گرلن بلوم آف رز یکی از ادوتویلت‌های جدید برند گرلن است، که در سال 2019 به بازار معرفی و عرضه شده است. این عطر شکیل، ادای احترام به زنانگی امروز است و یک حس زنانگیِ قوی و آزاد القا می‌کند. ادوتویلت مون گرلن بلوم آف رز، با کشف جنبه‌های مختلف زنانگی، زنان را به زندگی از ابتدا تا انتها دعوت می‌کند و یک ترکیبِ سرشار از شادی، فردیت و خویشتن بودن را برای زنان به ارمغان می‌آورد.

این عطر، مانند دسته گلی خوشبو است، که رایحه‌ای شیرین و خنک دارد و در گروه بویایی گل‌دار قرار گرفته است. این دسته گل بی‌نظیر مانند یک اثر هنری فوق‌العاده از دو عطار موفق و مشهور، به نام‌های دلفین جلک (Delphine Jelk) و تیری واسر (Thierry Wasser) ساخته شده است.

عطر گل دار و مرکباتی Mon Guerlain Bloom of Rose از برند عطر و ادکلن گرلن، مانند باغ گلی فرانسوی است، که با ورود به آن، رایحه‌ای سرشار از نت‌های مرکبات و اسطوخودوس، مشام شما را پر می‌کند و روح‌تان را سرشار از آرامش می‌کند.

در ادامه راه، زمانی که به نت‌های میانی عطر می‌رسیم، رایحه‌ای خوش و گلی، ترکیب شده از گل‌های بهارنارنج، رز و یاسمن سفید، وارد ریه‌های‌تان می‌شود و شادی و دلخوشی بی‌نهایتی را برای‌تان به ارمغان می‌آورد.

نت پایانی عطر مون گرلن بلوم آف رز، ترکیبی از رایحه‌های شیرین و گرم وانیل و چوب صندل است. این رایحه با طراوت، احساسی شورانگیز را ایجاد می‌کند و بیانگر فراخوانی برای زنان است، تا زندگی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند و از لحظه به لحظه آن لذت ببرند.

14- ادوپرفیوم چنس او تندر از برند فرانسوی شنل

ادوپرفیوم چنس او تندر از برند فرانسوی شنل

خرید عطر شنلچنس او تندر

طراحی و فرمولاسیون این عطر زنانه را عطرساز مشهور برند شنل به نام اولیور پولژ انجام داده است. این ادوپرفیوم خوشبو و مناسب بهار در سال 2019 توسط این برند فرانسوی به بازار معرفی و عرضه شد.شنل در این عطر، گردهمایی بزرگی از نت‌های گیرای گل یاس و رز با ایجاد رد بویی سرمست کننده ایجاد کرده است و به شما کمک می‌کند، که توجه اطرافیان را به طور کامل به سمت خودتان جلب کنید.

شانس هیچگاه ثابت نمی‌ماند و همیشه در حرکت است. تنها چند ثانیه فرصت دارید، تا بتوانید از شانسی که به شما رو کرده است، استفاده کنید. شانس دقیقاً زمانی به سراغ شما می‌آید، که انتظار آن را ندارید و کاملاً ناامید هستید. اما اگر بخواهید از آن استفاده کنید، دیگر هیچ چیز در مقابل شما غیر ممکن نخواهد بود.

ادوپرفیوم شنل چنس او تندر دارای پخش بو و ماندگاری قابل قبولی است و در گروه بویایی گلی میوه‌ای قرار گرفته است. این عطر زنانه، طبع خنک و رایحه‌ ملایمی دارد و به کسانی که از این سبک بو و رایحه لذت می‌برند، پیشنهاد می‌شود تا در روزها و شب‌های بهار از آن استفاده کنند؛ چرا که این طبع و رایحه در گرم و خنکی این فصل نه تنها آزاردهنده و سنگین نیست، بلکه بسیار لذت‌بخش و آرامش‌دهنده است.

نت ابتدایی این عطر ترکیبی از رایحه‌های به و گریپ فروت است که به سرعت جای خود را به نت‌های گل یاس و گل رز می‌دهد. در آخر عطر و بویی که از این ادوپرفیوم بر جای می‌ماند و جذابیت این ترکیب را بیشتر می‌کند، عطر مشک است.

15- ادوپرفیوم ولنتینا از برند ایتالیایی ولنتینو

خرید عطر ولنتینوولنتینا

رایحه این عطر که در سال 2011 توسط برند ایتالیایی ولنتینو به بازار معرفی و عرضه شده، از عطر و بوی کشور ایتالیا و شهر روم الهام گرفته شده و برای خانم‌های شیک و احساسی طراحی شده است. سازندگان این محصول با مشارکت خانه عطرسازی پویگ و عطرسازان معروفی همچون آلبرتو موریلاس و الیور کریسپ، رایحه بی‌نظیر و بهاره آن را ایجاد کرده‌اند. این عطر از ولنتینو، این بار رایحه‌ای سنگین، با وقار، بسیار جذاب و خارق العاده دارد.

ادوپرفیوم ولنتینا ولنتینو، دارای جذابیتی دل انگیز است و با قدرت فراوان رایحه‌اش، به عنوان عطری کاملا احساس برانگیز و در عین حال دارای روحیه‌های شوخ طبعی شناخته می‌شود. این عطر دارای ماندگاری بسیار بالا به همراه پخش بوی قابل قبولی است.

این عطر شرقی گل‌دار، بسیار قوی، لطیف و هوس انگیز و دوست داشتنی است و به عنوان سمبلی از یاغی گری و لذت می‌توان از آن یاد کرد. نت‌های ولنتینا با رایحه‌ای از ترنج و نوعی قارچ به نام دنبلان شروع شده و در نت میانی با رایحه دلپذیر توت فرنگی و گل‌های عطرآگینی نظیر مریم، یاس و شکوفه پرتقال پیوند می‌خورد. رایحه این عطر در نهایت به پایه گرمی از ترکیب کهربا، وانیل و چوب سدر ختم می‌شود.

در پایان این مطلب امیدواریم که با معرفی عطرها و تمام توضیحاتی که خدمت‌تان ارائه دادیم؛ به شناخت کافی ازعطرهای زنانه بهاریرسیده باشید و این روایح را با تمام وجود لمس کنید. شما می‌توانید برای سفارش هریک از این عطرها، محصول مورد نظرتان را در فروشگاه ریحا جستجو و از طریق سفارش آنلاین آن را تهیه کنید. در ضمن اگر تجربه خاصی درباره تهیه و استفاده از عطرهای ریحا دارید، حتما نظرات خود را برای ما ارسال کنید و تجربیات‌تان را با ما در میان بگذارید.

۲۳۱,۰۳۵
محصولات مرتبط
ال اف می ادو پرفیوم زنانه نارسیسو رودریگزNarciso Rodriguez 
۷,۹۰۲,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۱
تنوع
سیراکوزا پرفیوم زنانه مردانه گریتیGritti 
۲۰,۰۹۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
سرچ ادو پرفیوم زنانه مردانه آمواجAmouage تخفیف ویژه
۲۲,۲۹۳,۰۰۰ تومان۱۵,۹۱۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
گایدنس - گویدانس ادو پرفیوم زنانه مردانه آمواجAmouageامکان ارسال فوری
۱۸,۸۴۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
گوسیپ نایت ادو پرفیوم زنانه گریتیGritti 
۲۱,۲۳۴,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
مای وی پرفیوم زنانه جورجیو آرمانیGiorgio Armani 
۹,۸۰۱,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۱.۲ میل
سمپل
لینیج ادو پرفیوم زنانه مردانه آمواجAmouage 
۱۵,۳۰۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
الکتریک چری ادو پرفیوم زنانه مردانه تام فوردTom Ford 
۳۰,۱۵۹,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
۲ میل
سمپل
گوچی بلوم اینتنس ادو پرفیوم زنانه گوچیGucci 
۲۰,۶۶۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
استالیون لدر ادو پرفیوم زنانه مردانه کارولینا هرراCarolina Herrera 
۳۸,۹۵۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
سادوناسو اکستریت پرفیوم زنانه مردانه ناسوماتوNasomatto 
۱۰,۸۵۱,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
اوروم پرفیوم زنانه مردانه زرجوفXerjoff 
۳۰,۰۵۷,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
تمپست پرفیوم زنانه مردانه زرجوفXerjoff 
۳۰,۰۵۷,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
نویسنده :رها واعظی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
برای فصل بهار چه رایحه هایی مناسب هستند؟
پاسخ:

بوهایی همچون گل‌ها، ساحل و رایحه‌هایی که عطر تمیزی دارند، معمولا در فصل بهار و تابستان به سراغ آدم می‌آیند و در واقع برای این فصل‌ها، هیچ رایحه‌ای بهتر از این دسته بویایی نمی‌توان پیدا کرد. چون این عطرها و رایحه‌ها هستند که حس خوب و شاد بودن را به انسان هدیه می دهند.  در فصل بهار و روزهایی با آب و هوای بهاری بهتر است از عطرهایی که ملایم هستند استفاده کنیم، زیرا حس آرامش فراوانی را به انسان انتقال می‌دهند. همچنین یکی از دلایل مهم استفاده از عطر این است که باعث ماندگاری شما در خاطر دیگران می‌شود.

ادوپرفیوم جوی بای دیور از برند فرانسوی دیور چه ویژگی هایی دارد؟
پاسخ:

فرانسوا دماکی (Francois Demachy)، عطرساز معروف کمپانی دیور، رایحه ادوپرفیومی با نام جوی بای دیور را طراحی و تولید کرد، که در آگوست سال 2018 توسط کمپانی دیور به بازار معرفی و عرضه شد. براساس اعلامیه‌های کمپانی دیور، این عطر زنانه بهاری برای لذت بردن از زندگی وارد خانه‌های شما می‌شود و سرشار از انرژی، سرزندگی، لطافت و حال خوب است. شرکت دیور معتقد است، که افراد باید حال خوب را احساس کنند، تا بتوانند آن را به دیگران انتقال دهند.

گود گرل لجر چه ویژگی هایی دارد؟
پاسخ:

گود گرل لجر با الهام از چشم انداز منحصر به فرد کارولینا هررا از دوگانگی زن مدرن، ظریف و مبهم تولید شده است. به عقیده کارشناسان و کسانی که به عطر گود گرل لجر علاقه داشته‌اند، این عطر بی نظیر رایحه ملایمی دارد و در هر چهار فصل سال، به خصوص در بهار و پاییز می‌توان از آن استفاده کرد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۲۳۱,۰۳۵ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید