یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
ترکیب رنگ مو نسکافه ای برای خانم‌ های شیک

ترکیب رنگ مو نسکافه ای برای خانم‌ های شیک

زمانی که از میان رنگ‌های قابل انتخاب کاتالوگ رنگ مو، رنگ موی نسکافه‌ ای را انتخاب می‌کنید، بهتر است با استفاده از ترکیب رنگ‌های مختلف یک رنگ دلخواه را برای خود تهیه کرده و از آن استفاده کنید. بسیاری از خانم‌های نسل جوان که دارای پوست روشن هستند ترجیح می‌دهند تا رنگ موی شنی نسکافه‌ ای راروی موهای خود امتحان کنند. رنگ نسکافه ای روشن نیز بیشتر برای کسانی که دارای رنگ پوست روشن هستند مناسب است.

هایلایت نسکافه ای روی موی مشکی نیز می‌تواند به عنوان یک رنگ جذاب برای خانم‌های میانسال شناخته شود. در هایلایت موهای سر باید توجه داشته باشید که ضخامت موها و وضعیت سلامت موهای سر در وضعیت ایده‌ال قرار داشته باشند. استفاده از ترکیب مواد شیمایی تا حدود زیادی می‌تواند موهای را شکننده نماید. اگر به دنبال استفاده از هایلایت نسکافه ای هستید و تجربه کافی در این زمینه ندارید، کافی است با افراد متخصص مشورت کنید.

رنگ موی نسکافه ای برای موهای سفید می‌تواند باعث پوشش بیشتر موهای سفید شود. کسانی که به مرور زمان و عوامل ارثی دچار موهای سفید می‌شوند اگر بخواهند از یک ترکیب رنگ ایده‌ال بر روی سر خود استفاده کنند می‌توانند رنگ موی نسکافه ای را مدنظر قرار دهند. رنگ نسکافه‌ای به گونه‌ای است که بدون توجه به سن و سال مورد استفاده خانم‌ها قرار می‌گیرد. در واقع افراد جوان و میانسال می‌توانند با در نظر گرفتن شرایط سلامت موهای سر خود از این ترکیب رنگ ویژه استفاده کنند. در نظر گرفتن رنگ پوست برای انتخاب نسکافه‌ای روشن و یا تیره دارای اهمیت است.

رنگ مو بالیاژ نسکافه ای ترکیبی از قهوه‌ ای روشن و بلوند است. تن چند بعدی این رنگ، پوست را درخشان و چشم‌ ها را بازتر نشان می‌ دهد. رنگ نسکافه ای به خاطر داشتن رگه‌ های طلایی، یک رنگ همواره گرم است. بنابراین به افراد دارای ته رنگ گرم می‌ آید. رنگ مو نسکافه ای به عنوان پایه رنگ دیگر سبک‌های روی بورس مثل آمبره، بالیاژ و هایلایت نیز فوق‌ العاده است. همچنین این رنگ، در سبک‌هایی که در آنها ریشه مو بلند شده است، با ریشه موی تیره به خوبی ترکیب می‌ گردد.

فرمول رنگ برای درآوردن رنگ موی نسکافه ای

با رنگ مو نسکافه ای زیبایی موهایتان را دو چندان کنید. بهترین چیز درباره رنگ موی نسکافه ای این است که خیلی جذاب به نظر می‌ رسد و روی موهایی با زمینه مشکی یا خرمایی، قرمز یا بلوند خیلی زیبا می‌ شود. وقتی موهایتان را نسکافه ای می‌کنید انتظار این را داشته باشید که هر جایی می‌ روید از موهایتان تعریف کنند. پس چرا شما رنگ جذاب نسکافه ای را روی موهایتان امتحان نمی‌‌ کنید؟ این 30 ایده را بخوانید تا در این فصل، موهای نسکافه ای زیبایی داشته باشید. همچنین جهت آشنایی با بهترین و بدترین رنگ مو برای شما مقاله فوق را مطالعه نمایید.

لایت نسکافه ای

1- رنگ مو نسکافه ای شکلاتی

در این رنگ مو، یک سایه مسی جذاب روی موهای نسکافه ای قرار می‌گیرد. این رنگ مو را انتخاب کنید تا رنگ موی شکلاتی جذاب تان را هایلایت کنید.

فرمول رنگ مو نسکافه ای شکلاتی :

  • نصف تیوپ بلوند شکلاتی تیره شماره 6.7
  • یک سوم تیوپ قهوه ای شکلاتی شماره 4.7
  • 6 سانتی متر بلوند مسی تیره شماره 44.20
  • اکسیدان 3 درصد یا شماره 1 به اندازه 60 سی سی

برای راحتی کار شما لینک دسترسی سریع به سری رنگ‌های مسی و شکلاتی از برند ایتالیایی کریتیو را در هایلایت و معرفی کردیم؛

رنگ موی کریتیو سری شکلاتی و مسی

خرید رنگ مویسری شکلاتی کریتیو

رنگ موی کریتیو محصولی از کشور ایتالیا است.این برند معتبر ایتالیایی سری رنگ‌های شکلاتی و مسی خود را به شمای بانوان که به دنبال رنگی شاد و گرم هستید، معرفی و پیشنهاد می‌کند. رنگ موی کریتیو تارهای سفید و ضخیم موی شما را که به خوبی رنگ نمی‌شوند قدرتمندانه پوشش می‌دهد تا دیگر نگرانی از این بابت نداشته باشید. این رنگ متناسب با هر جنس مویی است.

در ساخت این محصول نظارت و کنترل دقیقی صورت گرفته تا فرآورده‌ای با ماندگاری بالا حتی در رنگ‌های شرابی به دست شما برسد. رنگ کریتیو حاوی ترکیبات نرم‌کننده مو است که از خشکی، شکنندگی، موخوره، خرد شدن و ریزش موهای شما جلوگیری ‌کند تا موهایی نرم همچون ابریشم داشته باشید. رنگ موی کریتیو سری شکلاتی 7 روز گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا دارد تا با آرامش خیال و آسودگی خرید کنید. این رنگ مو با حجم 120 میل به بازار عرضه می‌شود.

خرید رنگ موی سری مسیکریتیو

2- رنگ موی شنی نسکافه ای

یک چیز خیلی جذاب درباره این رنگ مو وجود دارد که ما نمی‌گذاریم از شما پنهان بماند. این رنگ مو در شب‌های سرد زمستان، شما را مثل یک پتو گرم می‌کند! فقط کافی است که طبق فرمول زیر پدش بروید. برای راحتی کار شما لینک محصولات مرتبط با رنگ‌های اشلراه شده را هایلایت کردیم؛

فرمول رنگ موی شنی نسکافه ای :

  • رنگ زمینه زیتونی 5 با اکسیدان 9 درصد
  • لایتش باید به پایه 9 برسه
  • نسکافه ای 8
  • 10 سانت زیتونی
  • 2 سانت بنفش
  • 5 سانت نقره ای

رنگ موی کریتیو سری زیتونی

خرید رنگ مویسری زیتونی کریتیو

رنگ مو زیتونی از رنگ‌های پر‌طرف‌دار و جذاب برای اکثر افراد در سنین مختلف است. رنگ موی زیتونی کریتیو علاوه بر پوشش‌دهی بالای تار‌های سفید و ضخیم موی شما، حاوی ترکیبات نرم کننده است که پس از مصرف موی شما را نرم و لطیف همچون ابریشم می‌کند. رنگ موی کریتیو سری زیتونی 7 روز گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا دارد تا با آرامش خیال و آسودگی خرید کنید. این رنگ مو با حجم 120 میل به بازار عرضه می‌شود.

اما رنگ موس سری نقره‌ای مهتابی کریتیوشادابی و براقی زیادی دارد: بنابراین مناسب برای دختر خانم هایی با سن پایین‌تر است. لازم به ذکر است، برای رسیدن به رنگ مو دلخواه، پایه رنگ اولیه موی شما اهمیت فراوانی دارد. برای استفاده از رنگ موهای فانتزی ابتدا باید موهایتان را دکلره کنید. بهتر است کار دکلره و رنگ کردن مو، با رنگ‌های فانتزی را به آرایشگر متخصص بسپارید.

خریدرنگ موی سرینقره‌ای مهتابی کریتیو

3- رنگ موی بالیاژ نسکافه‌ای:

با رنگ موی بالیاژ نسکافه ای روشن، به طبیعت آتشین درون تان اجازه دهید که خود را نشان دهد.

رنگ موی بالیاژ نسکافه ای

4- رنگ موی نسکافه ای تیره و بلوند:

رنگ موی نسکافه ای تیره و بلوند

رسیدن به این رنگ مو کمی زمان بر است اما مطمئن باشید که ارزشش را دارد. بعد از رنگ کردن متوجه می‌شوید که این رنگ مو تا چه حد به موهایتان حجم می‌ دهد.

5- رنگ مو نسکافه ای دودی روشن

شما هم می‌توانید با ساختن ترکیب رنگ موی نسکافه‌ای دودی روشن طبق فرمول زیر، یک استایل مو خاص و منحصر به‌فرد را داشته و اعتماد به نفس‌تان را بالا ببرید.ما برای راحتی کار شما لینک رنگ موهای اشاره شده را هایلایت کردیم تا بتوانید به راحتی آن‌ها را تهیه و استفاده کنید.

فرمول رنگ مو نسکافه ای دودی روشن

  • رنگ زمینه ای دودی 8
  • خاکستری 8 با اکسیدان 9 درصد
  • لایتش باید به پایه 9 برسه
  • نسکافه ای 8
  • 10 سانت دودی
  • 2 سانت بنفش
  • 5 سانت طلایی

رنگ موی کریتیو سری دودی و نسکافه‌ای

خریدرنگ موی سری دودیکریتیو

رنگ دودی از سری رنگ موهای جذابی است که جلوه خاصی به موها می‌دهد. رنگ دودی چهره را زیبا‌تر می‌کند. رنگ موی کریتیو سری دودی خاصیت ضد قرمزی و زردی دارد. علاوه بر این رنگ‌های دودی قدرت بالایی در پوشش موهای سفید و یکدست شدن رنگ مو را دارند. همچنین فرمولاسیون پیشرفته در این سری رنگ باعث درخشندگی مو می‌شود.

همجنین رنگ بژ گرم یا نسکافه‌ای بسیار جدید و مدرناست.این رنگ امروزه در بین خانم‌ها مخصوصاً هنرپیشه‌ها و افراد مشهور محبوبیت زیادی دارد. رنگ بژ جزء رنگ‌هایی است که چهره شما جوان‌ و شاداب‌ترمی‌کند و از ترکیب خاکستری و طلایی ایجاد می‌شود.رنگ مو کریتیو حاوی نرم‌کننده برای جلوگیری از خشک شدن موها است وفرمولاسیون این رنگ‌ها باعث درخشندگی موها می‌شود.

خریدرنگ موی سری بژ گرمکریتیو

6- رنگ موی نسکافه ای شاه بلوطی:

رنگ موی نسکافه ای شاه بلوطی

برای داشتن این رنگ ملایم، رنگ موی نسکافه ای روشن تان را تیره تر کنید. موهایتان را رنگ کنید و به آن‌ها لولایت اضافه کنید، یا با افزودن هایلایت نسکافه ای به موهای شاه بلوطی تان، درخشندگی بیشتری به آنها بدهید.

7- رنگ موی قهوه‌ای تیره با هایلایت نسکافه ای:

این که به طور طبیعی موهای فر داشته باشید فوق العاده است اما تا به حال به این فکر کردید که با افزودن هایلایت نسکافه ای موهایتان را جذاب تر کنید؟ الان زمان انجام این کار است.

8- رنگ نسکافه ای قهوه‌ ای موکا:

ترکیب رنگ‌های شکلاتی و نسکافه ای فوق العاده زیباست. به موهای قهوه‌ای تان بیبی لایت اضافه کنید یا از هایلایت یا لولایت قهوه‌ای موکا روی موهایتان استفاده کنید.

9- رنگ موی قهوه‌ ای و نسکافه ای:

این رنگ مو یکی از بهترین ایده‌های رنگ موی نسکافه ای برای موهای پر پشت قهوه‌ای است. تصور کنید که با هایلایت نسکافه ای تا چه حد موهایتان جذاب تر و پر پشت تر به نظر خواهند رسید.

10- رنگ موی نسکافه ای روی موهای کوتاه:

رنگ موهای نسکافه ای روشن عملکرد فوق العاده‌ای دارند، موهای نازک را پر پشت تر نشان می‌دهند و به مدل موی آندرکات حجم می‌دهند.

11- رنگ موی نسکافه ای با هایلایت‌ های بلوند:

این هایلایت برنز باعث می‌شود دیگران فکر کنند که چند ماه اخیر را در ساحل زندگی کرده اید.

12- رنگ موی نسکافه ای با هایلایت:

اگر رنگ طبیعی موهایتان شاه بلوطی است، تارهای هایلایت بلوند و نسکافه ای به همراه موج، ترکیب زیبایی برای روزهای پاییزی است.

13- رنگ موی نسکافه ای با لولایت:

با در آوردن لولایت قهوه‌ای تیره روی موهای نسکافه ای تان، از رنگ موی زیبایتان لذت ببرید. برای افزودن حجم بیشتر، با دستگاه فر مو، فر متوسط روی موهایتان ایجاد کنید.

14- آمبره نسکافه ای بلوند:

اگر نمی‌خواهید تغییر چشمگیری در موهایتان ایجاد کنید و طرفدار رنگ‌های ملایم تر هستید، رنگ موی آمبره نسکافه ای بلوند کاملا مناسب شماست.

15- رنگ موی نسکافه ای طلایی- قهوه‌ای:

اگر می‌خواهید موهایتان را چند درجه روشن تر کنید، برای هایلایت کردن موهای زیبایتان و پر حرارت کردن چهره ‌تان از رنگ بلوند استفاده کنید.

16- رنگ موی نسکافه ای روشن:

رنگ موی قهوه‌ای نسکافه ای تیره

وقتی به موهایتان هایلایت بلوند و لولایت تیره تر شکلاتی اضافه کنید به نحوی که توازن رعایت شود، مطمئنا از ظاهر زیبای موهایتان راضی خواهید بود.

17- رنگ موی قهوه‌ای نسکافه ای تیره:

هیچ چیزی بهتر است از یک تغییر اساسی در ظاهر نیست. بیبی لایت ملایم نسکافه ای روی موهای قهوه‌ای طبیعی به شما ظاهر جذابی که می‌خواستید را می‌دهد.

18- رنگ موی قهوه‌ای نسکافه ای شکلاتی:

اگر نمی‌خواهید زمان زیادی را صرف مدل دادن به موهایتان بکنید، بالیاژ نسکافه ای برای هایلایت کردن موهای فر گزینه مناسبی است.

19- موی بلوند نسکافه ای:

این مدل موی نسکافه ای با تناژ طلایی به شما کمک می‌ کند که بدون هیچ تلاشی توجه هر کسی را جلب کنید.

20- رنگ موی خرمایی نسکافه ای:

یک توازن ساده بین رنگ خرمایی مایل به قرمز و ریشه قهوه‌ ای موها، به شما کمک می‌کند که موهای جذابی داشته باشید.

21- رنگ موی نسکافه ای گرم:

با تار موهایی طلایی و بیبی لایت نسکافه ای روشن، توجه بقیه را به رنگ موهایتان جلب کنید.

22- رنگ موی کرم نسکافه ای:

رنگ موی کرم نسکافه ای

آیا می‌ خواهید رنگ موی قهوه‌ای شکلاتی تان را تغییر دهید؟ نوک موهایتان را بلوند نسکافه ای روشن کنید تا به مدل مویتان سبک جدیدی بدهید.

23- رنگ موی قهوه‌ای نسکافه ای روشن:

با امتحان کردن هایلایت بلوند طلایی، به موهایتان حجم بیشتری دهید.

24- رنگ موی تافی:

رنگ موی تافی که بین رنگ خرمایی نسکافه ای و قهوه‌ ای قرار دارد برای زنانی با پوست روشن گزینه مناسبی است.

25- رنگ موی نسکافه ای با ریشه مشکی:

یک استایل مناسب دیگر برای زمان‌هایی که خیلی وقت ندارید به موهایتان برسید، رنگ موی نسکافه ای با ریشه مشکی است. نوک رنگی موها جلوه زیبایی به موهایتان می‌ دهد.

26- رنگ موی قهوه‌ ای نسکافه ای تیره با هایلایت:

موی کوتاه نسکافه ای با فیس فریم

این استایل رمانتیک و زیبا یکی از رنگ موهای نسکافه ای ملایم است. اگر نمی‌خواهید خیلی تغییر کنید این رنگ مو مناسب شماست.

27- موی کوتاه نسکافه ای با فیس فریم:

مدل موی باب را با هایلایت فیس فریم زیباتر کنید تا ظاهری جوان و فریبنده داشته باشید.

28- رنگ موی نسکافه ای باتراسکاچ:

رنگ مو نسکافه ای عسلی

تناژ رنگ نسکافه ای و قهوه‌ای ترکیب جالبی هستند (مثل ترکیب کره بادام زمینی و ژله). این رنگ مو چشم‌ های قهوه‌ای را زیباتر نشان می‌دهد و ظاهری دلفریب تر به شما می‌دهد.

29- رنگ موی نسکافه ای عسلی

این رنگ مو نه بلوند است و نه تیره، بلکه یک توازن زیبا بین رنگ نسکافه ای و عسلی است که توجه هر کسی را جلب می‌کند. سایه‌ های متنوع رنگ باعث شده اند که این رنگ مو به موها حجم و ظاهر بهتری بدهد. طیق فرمول زیر می‌توانید به رنگ موی نشکافه‌ای عسلی برسید و ما برای راحتی کار شما لینک دسترسی به محصولات مرتبط را هایلایت کردیم.

فرمول رنگ مو نسکافه ای عسلی

  • رنگ مو بلوند شکلاتی متوسط : 3/2 تیوپ
  • رنگ مو عسلی : 1/3 تیوپ
  • اکسیدان شماره یک
  • پایه 8 دکلره

رنگ موی کریتیو سری شکلاتی و عسلی

خریدرنگ موی سری شکلاتیکریتیو

اگر به دنبال رنگی گرم با قابلیت و قدرت بالا در پوشش‌دهی موهایتان هستید،رنگ موی سری شکلاتی برند ایتالیایی کریتیورا به شما پیشنهاد می‌کنیم. رنگ موی کریتیو تارهای سفید و ضخیم موی شما را که به خوبی رنگ نمی‌شوند قدرتمندانه پوشش می‌دهد تا دیگر نگرانی از این بابت نداشته باشید. این رنگ متناسب با هر جنس مویی است.

همچنین رنگ مو عسلی از ترکیب متعادل قهوه‌ای کمرنگ و بلوند روشن ساخته شده و ظاهری جذاب را برای خانم‌ها خلق می‌کند.رنگ موی عسلی به دلیل این که جلوه‌ای طبیعی بر مو دارد، برای تمامی خانم‌ها با استایل‌ها و تیپ‌های مختلف مناسب بوده و استفاده می‌شود. این رنگ مو بر خلاف بسیاری از رنگ موها که طی چند سال از مد می‌روند، همیشه مد بوده و هیچگاه قدیمی نمی‌شود.

خریدرنگ موی عسلیکریتیو

نمی‌ توان گفت که انواع فرمولرنگهای بالا که گفته شده برای همه مناسب است. چه دنبال هایلایت کردن موها باشید چه رنگ کردن کامل موها، به هر حال گزینه‌ ای هست که مناسب نیازتان باشد. آیا فکر می‌ کنید که یکی از این 30 طیف رنگ نسکافه ای مناسب شماست؟

آیا این رنگ نسکافه ای به من می آید؟

رنگ نسکافه ای برای تن‌ های پوستی گرم، همیشه یک رنگ گرم است. پس اگر پوست شما بی ‌حال و رنگ پریده و در نتیجه تن پوست شما سرد است، از این رنگ استفاده نکنید. زیرا باعث می‌شود پوست شما رنگ پریده‌تر به نظر برسد. از چک لیست زیر استفاده کنید تا ببینید آیا نسکافه ای کردن رنگ مو، برای شما مناسب است یا خیر.

اگر دارای ته رنگ گرم هستید. یعنی:

  • در موهای خود، ته رنگ‌های طلایی و قرمز دارید.
  • تن پوست شما طلایی، برنزه یا زیتونی است.
  • روی مچ خود، رگ‌های سبز دارید.
  • رنگ‌های روشن و زنده به شما می‌آید.
  • احتمالا کک و مک دارید.
  • با جواهرات طلایی عالی دیده می‌شوید.

بالیاژ نسکافه ای

اگر دارای ته رنگ سرد هستید. یعنی:

  • تن پوست شما صورتی یا رنگ پریده است.
  • ترجیح شما بیشتر، رنگ‌های پاستلی و رنگ جواهرات است.
  • رنگ زرد به شما نمی‌آید.
  • روی مچ خود رگ‌های آبی دارید.
  • با جواهرات نقره و مروارید عالی به نظر می رسید.

آیا می‌ توانم موی خود را در منزل، نسکافه ای کنم؟

اگر بدنبال مدل رنگ مو جدید برای خاص‌تر و جذاب‌ تر شدن هستید رنگ نسکافه ای برای شما گزینه مناسبی می باشد البته! رنگ موی نسکافه ای، رنگی است که خیلی ساده می‌توانید آن را در منزل درست کرده و استعمال کنید. نتیجه‌ای که از رنگ کردن موهای خود با رنگ نسکافه ای می‌گیرید، کلا به رنگ فعلی موهای شما بستگی دارد. اگر رنگ موهایتان، قهوه‌ای روشن تا قهوه‌ای تیره است، به کمک ترکیب رنگ نسکافه ای با موهای تیره یا برونت، می‌توانید به آنها بافت و شکل بدهید. آمبره و بالیاژ کردن مو با این رنگ برای این موها عالیست.

اگر می‌خواهید تمام موی خود را نسکافه ای کنید، ممکن است لازم باشد اول آنها را دکلره کنید تا آن جلوه طلایی و زیبا را داشته باشد. برای انجام دکلره در خانه پیشنهاد میکنیم مقاله "دکلره کردن مو در چند قدم: بی‌رنگ کننده مو را چطور استفاده کنیم؟ " را مطالعه نمایید. اگر موهایتان بلوند روشن و لایت‌تر است، می‌توانید آن‌ها را خودتان در منزل کاملا نسکافه ای کنید یا می‌توانید آن‌ها را با استفاده از این رنگ، به طور نامحسوسی هایلایت‌، لولایت یا بیبی لایت‌های زنده و خوش رنگ کنید. برای اینکه از چندین بعد عالی باشید، از تن‌های تیره‌تر و ته رنگ‌های لایت‌تر استفاده کنید.

سخن آخر

رنگ مو و هایلایت کردن موها در بین خانم‌ها طرفداران زیادی دارد. در این مقاله ترکیب رنگ موی نسکافه‌ای و انواع آن را معرفی کردیم. رنگ نسکافه‌ ای از جمله رنگ‌هایی است که خانم‌ ها شیک پوش در اولویت انتخاب‌شان قرار می‌دهند. البته هایلایت‌های روشن دیگر مانند هایلایت قهوه‌ای روشن، بلوند، کاراملی، شکلاتی و ... نیز وجود دارند که می‌توانید از آنها برای هایلایت کردن موهایتان استفاده کنید.

اما لایت نسکافه‌ای انتخابی هوشمندانه‌تر است چون روی انواع پوست مخصوصا پوست بانوان ایرانی فوق العاده به نظر می‌ رسد. هایلایت رنگ موی نسکافه‌ ای سبب بازتر دیده شدن چهره می‌شود و اگر به درستی از هایلایت نسکافه‌ ای روشن استفاده کنید، می‌ توانید به وسیله تغییر رنگ مو چندین سال جوان‌ تر به نظر برسید.برای استفاده ار رنگ موی نسکافه‌ ای علاوه بر هایلایت نسکافه‌ ای می‌توانید از بالیاژ نسکافه‌ ای نیز استفاده کنید.

در هایلایت با استفاده از فویل قسمت‌ هایی از مو به رنگ روشن در می‌آیند ولی در بالیاژ مو آرایشگر به صورت آزادانه قسمت‌ هایی از مو را روشن می‌ کند. در این روشن نیازی به ترمیم ریشه وجود نداره و انتهای موها همیشه رنگ روشن‌ تری دارند. افرادی که رنگ موهایشان مشکی طبیعی است می‌توانند برای ایجاد تغییر از تکنیک بالیاژ استفاده کنند. بالیاژ نسکافه‌ ای روی موی مشکی طبیعی فوق العاده است و یکی از جدیدترین و جذاب‌ ترین رنگ موهاست.

۲۳۴,۸۱۶
محصولات مرتبط
رنگ موی کریتیو سری طبیعیcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
2.0
2.0
3.0
3.0
4.0
4.0
+۷
تنوع
رنگ موی کریتیو سری زیتونیcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
5.33
5.33
7.33
7.33
8.33
8.33
+۴
تنوع
رنگ موی کریتیو سری طلاییcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
7.3
7.3
6.3
6.3
9.3
9.3
+۲
تنوع
رنگ موی کریتیو سری شرابیcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
4.20
4.20
5.20
5.20
6.20
6.20
+۲
تنوع
رنگ موی کریتیو سری شکلاتیcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
5.7
5.7
7.7
7.7
8.7
8.7
+۱
تنوع
رنگ موی کریتیو سری تنباکوییcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
8.34
8.34
×5.34
5.34
×6.34
6.34
+۲
تنوع
پودر دکلره آبی بیولBiol 
۳۱۲,۰۰۰ تومان
۵۰۰ گرم
۵۰ گرم
پودر دکلره بنفشAtousa Royal 
۴۲۸,۰۰۰ تومان
۵۰۰ گرم
کیت رنگ مو طبیعیZi Fam 
۸۰,۰۰۰ تومان
شماره 9
شماره 9
شماره 10
شماره 10
شماره 4
شماره 4
+۶
تنوع
کیت رنگ مو ماهاگونیZi Fam 
۱۵۴,۰۰۰ تومان
شماره 6.25
شماره 6.25
رنگ موی کریتیو سری مسیcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
7.67
7.67
7.66
7.66
×5.4
5.4
+۶
تنوع
رنگ موی کریتیو سری قرمزcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
4.58
4.58
7.55
7.55
×6.6
6.6
+۱
تنوع
رنگ موی کریتیو سری ماهاگونیcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
6.44
6.44
6.4
6.4
6.46
6.46
+۳
تنوع
رنگ مو جنیوس سری های لیفتGENIUS 
۱۷۴,۰۰۰ تومان
90.0
90.0
90.1
90.1
رنگ مو سری عسلی آرکانوم بیولBiol 
۶۸,۰۰۰ تومان
9.34 بلوند عسلی خیلی روشن
9.34 بلوند عسلی خیلی روشن
×7.34 بلوند عسلی متوسط
7.34 بلوند عسلی متوسط
واریاسیونCLEANIC 
۸۰,۰۰۰ تومان
شماره 004
شماره 004
×شماره 002
شماره 002
×شماره 007
شماره 007
+۱
تنوع
کیت رنگ مو بدون آمونیاک کالر سیلک رولونRevlon 
۲۸۸,۰۰۰ تومان
شماره 10 رنگ مشکی
شماره 10 رنگ مشکی
شماره 33 رنگ قهوه ای متوسط
شماره 33 رنگ قهوه ای متوسط
شماره 53 رنگ دارچینی روشن
شماره 53 رنگ دارچینی روشن
+۳۷
تنوع
کیت رنگ مو طلاییZi Fam 
۶۷,۰۰۰ تومان
شماره 8.23
شماره 8.23
×شماره 5.3
شماره 5.3
×شماره 6.23
شماره 6.23
+۱
تنوع
كيت رنگ مویZi Fam 
۸۰,۰۰۰ تومان
110 (بلوند پلاتینه شنی)
110 (بلوند پلاتینه شنی)
شماره 8 (بلوند روشن طبیعی)
شماره 8 (بلوند روشن طبیعی)
شماره 10 (بلوند فوق روشن طبیعی)
شماره 10 (بلوند فوق روشن طبیعی)
+۲۲
تنوع
کیت رنگ مو قرمزZi Fam 
۱۵۴,۰۰۰ تومان
شماره 6.66
شماره 6.66
نویسنده :فرزانه پاشایی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
انتخاب رنگ نسکافه ای نیاز به دکلره دارد؟
پاسخ:

اگر می‌خواهید تمام موی خود را نسکافه ای کنید، ممکن است لازم باشد اول آنها را دکلره کنید تا آن جلوه طلایی و زیبا را داشته باشد.

برای هایلایت رنگ موی نسکافه ای چه کاری باید انجام دهیم؟
پاسخ:

در هایلایت با استفاده از فویل قسمت‌ هایی از مو به رنگ روشن در می‌آیند ولی در بالیاژ مو آرایشگر به صورت آزادانه قسمت‌ هایی از مو را روشن می‌ کند. در این روشن نیازی به ترمیم ریشه وجود نداره و انتهای موها همیشه رنگ روشن‌ تری دارند.

هایلایت نسکافه ای روی موی مشکی برای چه کسانی مناسب است؟
پاسخ:

هایلایت نسکافه ای روی موی مشکی نیز می‌تواند به عنوان یک رنگ جذاب برای خانم‌های میانسال شناخته شود. در هایلایت موهای سر باید توجه داشته باشید که ضخامت موها و وضعیت سلامت موهای سر در وضعیت ایده‌ال قرار داشته باشند. استفاده از ترکیب مواد شیمایی تا حدود زیادی می‌تواند موهای را شکننده نماید. اگر به دنبال استفاده از هایلایت نسکافه ای هستید و تجربه کافی در این زمینه ندارید، کافی است با افراد متخصص مشورت کنید. 

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۲۳۴,۸۱۶ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید