یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
بهترین و بدترین رنگ مو کدام است؟

بهترین و بدترین رنگ مو کدام است؟

رنگ کردن مو پروسه‌ای طولانی و هیجان‌انگیز است از نیاز به تنوع تا انتخاب رنگ مو مناسب، برند موردنظر و اقدام. قطعاً چیزی تحت عنوان بهترین و بدترین رنگ مو وجود ندارد. هر رنگی که شما دوست داشته باشید می‌تواند بهترین رنگ ممکن باشد. از طرفی در میان برندهای متفاوت نیز ممکن است برندی گم نام با موهای شما از سایر برندهای مشهور سازگارتر باشد. با این وجود اگر نمی‌دانید چه طور می‌توانید تصمیم بگیرید تا چه رنگ مویی از چه برندی را انتخاب کنید، ما به شما سرنخ خواهیم داد.

بهترین و بدترین رنگ مو

بهترین و بدترین رنگ مو متناسب با پوست شما کدام است؟

بسیاری از افراد دوست دارند حال و هوا و یا شخصیتشان را با رنگ مو ابراز کنند و یا عده‌ای دیگر رنگ خاصی را مناسب‌تر از رنگ موی خودشان می‌دانند. اما اگر دوست دارید که مطمئن شوید یک رنگ مو به چهره شما می‌آید و یا خیر پس بهتر است تا با بهترین و بدترین‌های ما همراه باشید.

قبل از هر چیز بهتر است تا رنگ پوست را به چهار دسته متفاوت تقسیم کنیم.

دسته شماره یک؛ پوست‌های روشن و سرد

اگر رنگ پوست شما سفید است و موهای ذاتاً تیره‌ای دارید پس در این دسته جای می‌گیرید. رنگ چشم‌های شما می‌تواند آبی، سبز و حتی قهوه‌ای تیره باشد.بهترین رنگ مو برای افراد دسته اول رنگ‌های شرابی تیره، بلوند پلاتینه سفید، قهوه‌ای تیره یا مشکی، پرکلاغی، بلوند پلاتینه سفید و بنفش‌قرمز است. این رنگ‌ها چهره شما را جذاب‌تر نشان خواهند داد و برای شما مناسب‌اند.بدترین رنگ مو برای این افراد بلوند طلایی، قرمز مسی، کاراملی و عسلی است. پس از این رنگ‌ها اجتناب کنید.

دسته شماره دو؛ رنگ پوست‌های روشن ولی گرم

اگر سفیدی پوست شما به سرخ، صورتی و یا زرد می‌زند شما در دسته شماره دو قرار دارید. رنگ موهای این دسته اغلب بور و روشن است. رنگ چشم افراد در این دسته نیز مطابق رنگ مویشان روشن است. بیشتر این افراد رنگ چشم عسلی و قهوه‌ای روشن دارند. بهترین رنگ مو برای افراد دسته دوم بلوند یخی و روشن، بلوند بلوطی، بلوند پلاتینی و قهوه‌ای بلوطی است. بدترین رنگ مو برای این دسته رنگ‌هایی با پایه نارنجی و طلایی، بلوند عسلی و قهوه‌ای طلایی است.

انتخاب درست رنگ مو

دسته سوم؛ پوست تیره و براق

اگر پوست شما سبزه و یا تیره و یا زیتونی رنگ است در دسته سوم قرار دارید. این دسته رنگ موهای تیره‌ای دارد پس اگر رنگ موی شما روشن است در این دسته جای نمی‌گیرید. بهترین رنگ مو برای افراد دسته سوم رنگ‌هایی است که پایه نارنجی دارند. مانند خرمایی تیره؛ رنگ‌های با تن کاراملی یا مسی، قهوه‌ای شکلاتی، قهوه‌ای طلایی، بلوند گرم و بژ، بلوند عسلی و بلوند طلایی. بدترین رنگ مو برای این دسته از افراد بلوند پلاتینی، قهوه‌ای بلوطی، رنگ‌های با تن پایه آبی، سبز و بنفش است.

دسته چهارم؛ رنگ پوست تیره با رنگ چشم متنوع

رنگ پوست این دسته از افراد می‌تواند برنزه، طلایی رنگ و حتی زیتونی باشد. رنگ چشم در این افراد متنوع است ولی اغلب رنگ‌های قهوه‌ای تیره در آن‌ها مشاهده می‌شود. این افراد گرم‌ترین رنگ پوست و البته تیره‌ترینشان را دارند. بهترین رنگ مو برای افراد این دسته رنگ‌های روشن است. بلوند طلایی غلیظ، قهوه‌ای کاراملی روشن، بلوند شامپاینی، تافی، رنگ‌های عسلی، پلاتینه کره‌عسلی از بهترین رنگ‌های مو برای این دسته از افراد است. اما بدترین رنگ مو برای این افراد شامل رنگ‌هایی مثل رنگ‌های دودی (قهوه‌ای دودی و بلوند دودی)، رنگ‌هایی با پایه آبی و سبز، رنگ مشکی است.

نکاتی درباره رنگ مو که بهتر است بدانید:

1- رنگ مو مناسب برای فصل‌های سرد سال رنگ‌های تیره و سرد است در حالی که رنگ موی مناسب فصل‌های گرم، رنگ‌های روشن و گرم‌تر است.

2- رنگ‌های روشن می‌تواند سن شما را بالا ببرند و چین‌وچروک‌های پوست شما را بیشتر نمایان کنند. با بالا رفتن سن از رنگ‌های تیره‌تر بیشتر استفاده کنید.

3- اگر موهای شما آسیب‌دیده‌اند از رنگ کردن مو با رنگ موهای شیمیایی پرهیز کنید.

4- شما می‌توانید موی خود را با مواد طبیعی مانند حنا، قهوه، سدر و... رنگ کنید. این رنگ‌ها تنوع کمتری دارند و شما کنترل کمتری روی آن‌ها خواهید داشت با این وجود هیچ آسیبی به موی شما نمی‌زنند و تقویت‌کننده نیز هستند.

بهترین رنگ مو

رنگ مو و انتخاب های جذابی که پیش رو دارید!

اگر قصد رنگ کردن موهایتان را دارید به هیچ عنوان انتخاب هایتان را محدود نکنید. شاید زیباترین و بهترین رنگ مو برای خودتان را هنوز نمی شناسید!

رنگ موهای ترند سال

شما می توانید از میان رنگ موهای جدید و ترند شده هر سال به دنبال رنگ موی دلخواه خودتان باشید. اگر به دنبال رنگ مو جدید 2020 هستید،بلوند عسلی روشن،مسی روشن و تیره و موج دار،بلوند بژ روشن،قهوه ای روشن،سبز و آبی آبشاری، ماهاگونی، ترکیب قهوهای و مسی، قهوه‌ای شکلاتی و قرمز، قهوه‌ای تیره و قرمز و قرمز آتشین ترندهای امسال بوده اند.

رنگ مو بالیاژ نسکافه ای ترکیبی از قهوه‌ ای روشن و بلوند است. تن چند بعدی این رنگ، پوست را درخشان و چشم‌ ها را بازتر نشان می‌ دهد. رنگ نسکافه ای به خاطر داشتن رگه‌ های طلایی، یک رنگ همواره گرم است. بنابراین به افراد دارای ته رنگ گرم می‌ آید.

رنگ مو پسرانه

بر خلاف تصور بسیاری تنها مخاطب رنگ مو بانوان نیستند. بسیاری از آقایان پس از سفید شدن موها و بسیاری از پسران جوان پیش از آن برای رنگ مو پسرانه اقدام می کنند. اگر خانم هستید و موهای کوتاهی دارید که می خواهید آن را رنگ کنید، بد نیست که مدل های رنگ مو پسرانه را ببینید، شاید نظرتان جلب شد.

رنگ مو نسکافه ای

رنگ موی نسکافه ای یکی از آن دسته رنگ های جذاب و جادویی است که نمی توان در برابرش مقاومت کرد. این رنگ با اغلب پوست ها همخوانی داشته و هیچ وقت از مد نمی افتد. اگر این رنگ را برای موهای خودتان انتخاب کرده باشید و از آن راضی بوده باشید، به احتمال زیاد در هر بار رنگ مو یکی از اصلی ترین گزینه های شما نسکافه ای خواهد بود.

مارک رنگ مو

در آخر مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید مارک رنگ مو است. بسیاری از مارک های رنگ مو امکانات و رنگ های محدودی دارند و دست شما برای تنوع و دستیابی به رنگی که دوست دارید باز نیست. در ادامه می توانید با بهترین مارک های رنگ مو و محدودیت هایشان آشنا شوید.

بهترین برندهای رنگ مو

برندهای بسیار زیادی در این زمینه وجود دارند که می‌توانید برای خرید رنگ موهمه آن‌ها را بررسی کنید. خارجی بودن یک برند لزوماً به معنای بهتر بودن آن نیست. قبل از هر چیز توضیحات روی جعبه را بخوانید. اغلب می‌توانند راهنمای خوبی برای موهای شما باشند. اگر رنگ مو حاوی مواد مغذی برای موهای شما باشد، می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

رنگ موهای بدون آمونیاک نیز گزینه‌ای هستند که بهتر است از یاد نبرید.نکته‌ای که در انتخاب این برندها باید توجه کنید این است که هرگز سلامت مو را فدای زیبایی آن نکنید.

رنگ مو لورِآل L’Oréal

این رنگ مو یکی از بهترین رنگ موهای موجود در بازار ایران است. رنگ موL’Oréal بدون آمونیاک بوده و عمر طولانی تنوع رنگی بالا و دارای رنگ‌های مد روز و فاقد پراکسید است. ماندگاری رنگ موی لورآل 4 تا 6 هفته بوده و به نسبت ماندگاری بالایی دارد. حجم این محصول مقرون به صرفه بوده ولی قیمت آن چندان ارزان نیست.

رنگ مو گارنیه Garnier

برند رنگ مو گارنیه Garnier یکی دیگر از محبوب‌ترین برندهای رنگ موست و موفق شده تا برای بسیاری از افراد مؤثر عمل کند. همچنین گارنیه یکی از برندهای رنگ موی بدون آمونیاک است. در گارنیه 60 درصد روغن طبیعی وجود دارد پس اگر موهای چربی دارید بهتر است از این رنگ مو استفاده نکنید. ولی برای موهای خشک و آسیب دیده رنگ موی بسیار مناسبی است. این رنگ مو باعث درخشش موهای شما شده و همچنین قیمت مناسبی دارد.

بهترین رنگ مو برای موی شما

رنگ مو رِولون Revlon

رنگ مو رِولون Revlon به داشتن طیف رنگی جذاب و همچنین بدون آمونیاک بودن مشهور است. علاوه بر این ماندگاری رنگ موی رولون بسیار بالاست. این رنگ مو هیچ نیازی به نرم کننده ندارد و اگر با تکنیک های رنگ مو چندان آشنا نیستید به سادگی و با خیال راحت می‌توانید از این رنگ مو در منزل استفاده کنید. این رنگ مو حاوی عصاره نارگیل، شی باتر و مواد گیاهی مفید برای موی شماست.

رنگ مو کلِیرول Clairol

اگر رنگ کردن مو برای شما یک چالش است و از چند و چون آن خبر ندارید از کلیرول استفاده کنید. این رنگ مو را می‌توانید به سادگی بدون ترکیب با مواد دیگر استفاده کنید و در 15 دقیقه یک رنگ موی جذاب داشته باشید. این رنگ مو نیز یکی دیگر از رنگ های بدون آمونیاک است. البته تنوع رنگی جذاب و زیادی ندارد و نمی توانید چندان ابتکار عمل به خرج بدهید. این رنگ مو حاوی آلوئه ورا و آنتی اکسیدان بوده و موهای خاکستری و سفید شما را با عمر بالا پوشش می دهد. فراموش نکنید که مواد شیمیایی به کار رفته در این رنگ مو از سایر نمونه ها بیشتر است.

رنگ موی مناسب

رنگ مو فیتو phyto

رنگ مو فیتو phyto در ترکیبات رنگ مو فیتو می‌توانید مواد گیاهی را پیدا کنید. فیتو بهترین رنگ مو برای افرادی است که به مواد شیمیایی حساسیت دارند. فیتو به عنوان یک رنگ مو پاک کننده مو و سر شما نیز بوده و دارای درصد پایین آمونیاک دو درصد است. متاسفانه قیمت این رنگ مو در مقایسه با سایر نمونه ها بالاست ولی تنوع رنگی چشمگیری دارد.

بهترین برندهای رنگ موی ایرانی کدام اند؟

همان‌طور که گفتیم قبل از هر چیز برای انتخاب برند رنگ مو به روی جعبه نگاه کنید. مواد مغذی‌ای که باید به دنبالشان بگردید عبارت‌اند از: روغن زیتون، شی باتر، آووکادو، ویتامین‌های گروه B، کراتین، ویتامین C، آلوئه ورا و جوانه گندم و ویتامین E!.. با این وجود بهترین و محبوب‌ترین برندهای رنگ موی ایرانی شامل آتوسا، دنی وان، بیول، مارال و دوماسی هستند.

در ادامه این مقاله ما قصد داریم چند نمونه از مطرح‌ترین و شناخته‌شده‌ترین رنگ موهای موجود در فروشگاه ریحا را با ضمانت کیفیت و اصل بودن 100٪ کالا به شما معرفی کنیم. دقت کنید که می‌توانید با کلیک بر روی هایلایت خرید محصول، برای خرید هر یک از این کالاهای پیشنهاد شده، از طریق وب سایت فروشگاه آنلاین ریحا اقدام نمایید.

1- کیت رنگ مو اکسلنس لورال

خرید کیت رنگ مو اکسلنس لورال

اگر به زیبایی رنگ موهایتان اهمیت زیادی قائل هستید پیشنهاد ما به شما رنگ موی اکسلانس لورآل است. کیت رنگ موی لورآل از ساقه مو محافظت نموده و با تقویت کلاژن موها، موهای شما را پرتر می کند. سرم محافظت کننده داخل این کیت که حاوی یونین جی است با حفاظت از فیبر موها، وظیفه آماده سازی و استحکام بخشیدن موهایتان قبل از رنگ کردن را به عهده دارد.

رنگ موی پروکراتینه موجود داخل این کیت با پوشش کامل موهای سفید حین رنگ کردن، باعث شادابی و تقویت موها می شود. نهایتا با استفاده از نرم کننده داخل کیت که حاوی سرامید و پروتئین است موهایتان نرم و درخشان خواهد شد. سرم و ماسک موجود در کیت این محصول، باعث می شود که موها تا مدت 2 ماه محافظت شده و کاملا نرم باقی بمانند.

2- کیت رنگ مو کالر نچرال گارنیه

خریدکیت رنگ مو کالر نچرال گارنیه

کیت رنگ موی طبیعی گارنیه به طور کامل و قوی تمام مو شما را پوشش داده و به جوان سازی صورتتان کمک می‌کند. فرمولاسیون این رنگ مو حاوی کراتین، روغن‌های زیتون، آووکادو و شی‌باتر است؛ به همین دلیل موجب محافظت و تقویت موها شده و به نرم‌کنندگی و لطافت موها کمک می‌کند. بهترین ویژگی این کیت رنگ مو در ماندگاری بی نظیر آن است.

در کیت رنگ موی کالر نچرال علاوه بر کرم موی 40 میلی لیتری، اکسیدان و کرم نرم کننده برای استفاده پس از رنگ کردن وجود دارد که به تغییر رنگی تمام و کمال و با مراقبت حرفه‌ای کمک می‌کند. همچنین شما می‌توانید پس از شستن موها از کرم نرم‌کننده‌ غنی شده با روغن زیتون که در کیت رنگ موی گارنیه وجود دارد، استفاده کرده تا از خشکی موهایتان جلوگیری و آن را تقویت کنید.

3- رنگ موی کریتیو سری طبیعی

خریدرنگ موی کریتیو سری طبیعی

رنگ موی کریتیو سری طبیعی (creative) محصولی از کشور ایتالیا است، این برند رنگ موی معرکه خود را به شمایی که به دنبال رنگ موی طبیعی و نچرال برای موهای خود هستید، معرفی و پیشنهاد می‌کند. ایت محصول سری طبیعی به شما بانوان و آقایان در بدست آورردن مجدد چهره طبیعی و باطراوت کمک می‌کند. این رنگ فوق‌العاده حاوی ترکیباتی است که سبب می‌شود متناسب با هر جنس مویی باشد.

رنگ موی کریتیو نتیجه تکنولوژی جهانی رنگ مو است و در ساخت آن نظارت و کنترل دقیقی صورت گرفته است تا با ترکیبات نرم‌کننده‌‌ی خودش سبب رفع خشکی، رفع موخوره، وزی و شکنندگی موی شما پس از رنگ شود و موهایی لطیف و نرم را برای شما به ارمغان آورد. اگر موهایی نازک دارید حدود 30 دقیقه زمان مناسبی برای رنگ موی شما است اما اگر موهایی ضخیم دارید 40 دقیقه زمان مناسب است.

4- رنگ مو آتوسا رویال

خریدرنگ مو آتوسا رویال

رنگ موی آتوسا رویال با استفاده از روغن بادام، روغن زیتون، روغن کنجد، روغن نارگیل، ویتامین C و کراتین تبدیل به نرم‌کننده‌ای بی‌نظیر شده است. این رنگ مو نه تنها با پوشانندگی بالا رنگ موها را تغییر می‌دهد بلکه با تاثیری بنیادی بافت مو تغذیه و لطافت و شادابی را به آن باز می‌گرداند. کراتین پروتئینی است که در حالت طبیعی در مو وجود دارد. کراتین به مو ساختار و شکل و فرم می‌دهد.

کاهش این ماده در بافت مو باعث ایجاد موهایی وز و خشک می‌شود. وجود کراتین در این محصول از مزایایی است که باعث می‌شود تاثیر مخرب رنگ مو به صفر برسد. رنگ موی آتوسا رویال از برند آتوسا رویال، تولید کشور ایران است. با پنج رنگ بی‌نظیر، مناسب انواع مو، تهیه شده است. رنگ موی آتوسا رویال در واقع کرم ویتامینه‌ای معجزه‌آساست که سلامت موهایتان را تضمین می‌کند.

5- رنگ مو بدون آمونیاک پیوریتی اویستر

خریدرنگ مو بدون آمونیاک پیوریتی اویستر

شرکت ایتالیایی اویستر (Oyster) رنگ مو بی‌نظیر خود را برا افرادی با موی حساس و آسیب دیده تولید و به بازار عرضه داشته است. رنگ موی پیوریتی اویستر جهت سازگاری با طبیعت موی شما بدون ترکیبات مضر آمونیاک، رزورسینول و پارافنیلین‌دی‌آمین ساخته شده است تا موهای باطراوت و شاداب داشته باشید. این محصول شگفت‌انگیز فرمولی با مولکول‌های ملایم دارد که در کنار کارا بودن خود مانع از سوزش، حساسیت و التهاب کف سر می‌شود.

همچنین ترکیب کرم مانند و غلیظ این محصول از چکه کردن آن جلوگیری می‌کند و این خاصیت نیز موجب رنگ بهینه و بیشتر موها می‌شود تا در نهایت رنگ یکدستی را در موهایتان تجربه کنید. در رنگ مو پیوریتی عصاره گیاهی چای سفید، سبز و قرمز وجود دارد که این ترکیبات خواص آنتی‌اکسیدانی قدرتمندی دارند و از موها در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند. این محصول برای نواع موی خشک، موی آسیب دیده، موی چرب، موی معمولی، موی رنگ شده، موی نازک و ضعیف، موی وز و مجعد تولید شده است.

6-رنگ مو سری عسلی آرکانوم بیول

خریدرنگ مو سری عسلی آرکانوم بیول

رنگ موی سری عسلی بیول از زیبا ترین و جذاب ترین رنگ‌های مو است که مو‌های شما با شفافیت بالا و درخشندگی خیره کننده جلوه ‌می‌دهد. این رنگ مو در طیف رنگی گسترده ای وجود دارد که همگی رنگ‌هایی زیبا هستند. با توجه به رنگ پوست خود ‌می‌توانید هر کدام از رنگ‌ها را انتخاب کنید که بیشترین تطابق و سازگاری را داشته باشد. این رنگ مو دارای برخی روغن‌های طبیعی در خود است که ‌می‌تواند به بهبود سلامت مو‌های شما منجر شود.

وجود ترکیبات گیاهی درون محصولات آرایشی یکی از نقاط قوت آن محصولات است به همین جهت برند معتبری مانند بیول نیز از این مزیت بهترین استفاده را کرده است. این رنگ مو بر خلاف مدل‌های دیگر که اغلب کیفیت بالایی ندارند، اثربخشی بسیار خوبی را نشان داده است. برای مثلا برخی رنگ مو‌ها ضخامت مو را زیاد ‌می‌کنند و در نهایت ممکن است به وز شدن مو‌ها منجر شوند اما رنگ موی سری عسلی بیول این مورد را رفع کرده است.

در این مقاله به معرفی تعدادی از بهترین مارک‌های رنگ مو پرداختیم و به یکی از سوالات شما مانند چگونه رنگ موی متناسب با پوست خود پیدا کنیم؟؛ پاسخ دادیم. امیدواریم تا با معرفی طیف وسیعی از انواع رنگ موهای ارجینال، شما را با محبوبترین و پرفروش‌ترین نمونه‌های این محصولات آشنا کرده باشیم.

شما می‌توانید با توجه به رنگ پوست صورت خود و طبق سلیقه و نیاز‌تان، اقدام به خرید محصول مورد نظر از فروشگاه ریحا کنید. در ضمن اگر تجربه خاصی درباره تهیه و استفاده از هرکدام از این محصولات پرکاربرد دارید، حتما تجربیات‌تان را با ما در میان بگذارید و نظرات خود را برای ما ثبت کنید.

۱۱۵,۰۳۳
محصولات مرتبط
رنگ مو سری عسلی آرکانوم بیولBiol 
۶۸,۰۰۰ تومان
9.34 بلوند عسلی خیلی روشن
9.34 بلوند عسلی خیلی روشن
×7.34 بلوند عسلی متوسط
7.34 بلوند عسلی متوسط
رنگ مو سری طلایی گپGap 
۵۴,۰۰۰ تومان
11.3 (بلوند طلایی خیلی خیلی روشن)
11.3 (بلوند طلایی خیلی خیلی روشن)
×5.3 (قهوه ای طلایی روشن)
5.3 (قهوه ای طلایی روشن)
×9.3 (بلوند طلایی روشن)
9.3 (بلوند طلایی روشن)
رنگ موی پروفشنال سری نچرالBiol 
۱۱۰,۰۰۰ تومان
(بلوند روشن طبیعی)
(بلوند روشن طبیعی)
(بلوند متوسط طبیعی)
(بلوند متوسط طبیعی)
(قهوه ای روشن)
(قهوه ای روشن)
+۴
تنوع
رنگ مو سری بژArcanum 
۷۳,۶۰۰ تومان
8.0
8.0
×شماره 10.32(بلوند بژ پلاتینه)
شماره 10.32(بلوند بژ پلاتینه)
×شماره 6.32(بلوند بژ تیره)
شماره 6.32(بلوند بژ تیره)
+۱
تنوع
رنگ مو طبیعیESKALIM 
۱۹۷,۵۰۰ تومان
شماره 02
شماره 02
×شماره 05
شماره 05
×شماره 07
شماره 07
+۷
تنوع
رنگ موی خیلی روشن کریتیوcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
11.03
11.03
11.08
11.08
90.01
90.01
+۵
تنوع
رنگ موی کریتیو رنگهای فانتزیcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
5.23
5.23
4.68
4.68
9.73
9.73
+۳
تنوع
رنگ موی کریتیو رنگهای فندقیcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
8.78
8.78
7.78
7.78
9.78
9.78
رنگ مو تیوپی آی ان جیing 
۱۷۳,۰۰۰ تومان
6.4
6.4
×11.13
11.13
×9.3
9.3
+۳
تنوع
رنگ مو پرفشنال آتوسا رویالAtousa Royalامکان ارسال فوری
۱۱۴,۰۰۰ تومان
C6-7.1
C6-7.1
×N7-8.0
N7-8.0
×A6-7.2
A6-7.2
+۳
تنوع
رنگ مو جنیوس سری های لیفتGENIUS 
۱۷۴,۰۰۰ تومان
90.0
90.0
90.1
90.1
رنگ موی کریتیو سری قرمزcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
4.58
4.58
7.55
7.55
×6.6
6.6
+۱
تنوع
رنگ موی کریتیو سری طلاییcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
7.3
7.3
6.3
6.3
9.3
9.3
+۲
تنوع
رنگ موی کریتیو سری خاکستریcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
1.1
1.1
6.1
6.1
7.1
7.1
+۵
تنوع
رنگ موی کریتیو سری ماهاگونیcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
6.44
6.44
6.4
6.4
6.46
6.46
+۳
تنوع
رنگ موی کریتیو سری زیتونیcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
5.33
5.33
7.33
7.33
8.33
8.33
+۴
تنوع
رنگ موی کریتیو سری طبیعیcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
2.0
2.0
3.0
3.0
4.0
4.0
+۷
تنوع
رنگ موی کریتیو سری شرابیcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
4.20
4.20
5.20
5.20
6.20
6.20
+۲
تنوع
رنگ موی کریتیو سری دودیcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
6.2
6.2
8.2
8.2
×7.2
7.2
+۱
تنوع
نویسنده :مهزاد مفرحی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
رنگ موی مناسب برای پوست های سرد و روشن چیست؟
پاسخ:

اگر رنگ پوست شما سفید است و موهای ذاتاً تیره‌ای دارید پس در این دسته جای می‌گیرید. رنگ چشم‌های شما می‌تواند آبی، سبز و حتی قهوه‌ای تیره باشد. بهترین رنگ مو برای افراد دسته اول رنگ‌های شرابی تیره، بلوند پلاتینه سفید، قهوه‌ای تیره یا مشکی، پرکلاغی، بلوند پلاتینه سفید و بنفش‌قرمز است. این رنگ‌ها چهره شما را جذاب‌تر نشان خواهند داد و برای شما مناسب‌اند. بدترین رنگ مو برای این افراد بلوند طلایی، قرمز مسی، کاراملی و عسلی است. پس از این رنگ‌ها اجتناب کنید. 

رنگ موی مناسب برای پوست های روشن ولی گرم چیست؟
پاسخ:

اگر سفیدی پوست شما به سرخ، صورتی و یا زرد می‌زند شما در دسته شماره دو قرار دارید. رنگ موهای این دسته اغلب بور و روشن است. رنگ چشم افراد در این دسته نیز مطابق رنگ مویشان روشن است. بیشتر این افراد رنگ چشم عسلی و قهوه‌ای روشن دارند.  بهترین رنگ مو برای افراد دسته دوم بلوند یخی و روشن، بلوند بلوطی، بلوند پلاتینی و قهوه‌ای بلوطی است.  بدترین رنگ مو برای این دسته رنگ‌هایی با پایه نارنجی و طلایی، بلوند عسلی و قهوه‌ای طلایی است. 

رنگ موی مناسب پوست های سبزه و براق چیست؟
پاسخ:

اگر پوست شما سبزه و یا تیره و یا زیتونی رنگ است در دسته سوم قرار دارید. این دسته رنگ موهای تیره‌ای دارد پس اگر رنگ موی شما روشن است در این دسته جای نمی‌گیرید.  بهترین رنگ مو برای افراد دسته سوم رنگ‌هایی است که پایه نارنجی دارند. مانند خرمایی تیره؛ رنگ‌های با تن کاراملی یا مسی، قهوه‌ای شکلاتی، قهوه‌ای طلایی، بلوند گرم و بژ، بلوند عسلی و بلوند طلایی. بدترین رنگ مو برای این دسته از افراد بلوند پلاتینی، قهوه‌ای بلوطی، رنگ‌های با تن پایه آبی، سبز و بنفش است.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۱۱۵,۰۳۳ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید