تو هم یه عطر کوچیک لازم داری! خرید عطرهای کوچیک با تخفیف ویژه!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
انتخاب انواع رنگ لاک ناخن متناسب با رنگ پوست

انتخاب انواع رنگ لاک ناخن متناسب با رنگ پوست

انتخاب انواع رنگ لاک ناخن کار بسیار لذت بخشی است. اگرچه که رنگ‌ها و مدل‌های لاک بسیار متنوع هستند و انتخاب از میان آن‌ها کار آسانی نیست، ولی خوشبختانه راه‌های زیادی وجود دارد تا بتوانیم کمی کار را برای خودمان آسان‌تر کنیم. برای انتخاب انواع رنگ لاک ناخنباید به رنگ پوست خودنگاه کنید و لاکی را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد، با رعایت این نکته زیبایی و اعتماد به نفستان چندین برابر خواهد شد. البته در انتخاب لاک با توجه به سن خود، باید در مورد رنگ لاک دخترانه و مدل لاک دخترانه و تفاوت آن با رنگ و مدل لاک زنانه نیز اطلاعات داشته باشید. پیش از هرچیز توصیه می‌کنم تا مقاله بهترین تقویت کننده خانگی ناخن را بخوانید و ابتدا ناخن‌ها را تقویت کنید و سپس به سراغ لاک بروید.

استفاده از جدیدترین انواع رنگ لاک ها ناخن یکی از مواردی است که تیپ و استایل شما را شکل می‌دهد و باعث زیبا و کشیده‌تر شدن ناخن‌ها می‌شود.با استفاده از خوش رنگ ترین لاک ناخن فردی اهل مد و زیبایی به نظر می‌رسید، که به آرایش و زیبایی خود اهمیت بسزایی می‌دهد، همچنین رنگ کردن ناخن، تاثیر خوبی در روحیه خانم‌ها می‌گذارد .در حقیقت در زمان قدیم، رومی‌ها، برای رنگ کردن ناخن خود از خون گوسفند استفاده می‌کردند، حتی ایرانی‌ها هم با حنا ناخن‌های خودشان را رنگ می‌کردند و به آن‌ها زینت می‌دادند.

انتخاب لاک ناخن و بهترین رنگ لاکمانند انتخاب لباس، کیف، کفش و چیزهای دیگر خیلی سخت نیست، همیچنین نیازی نیست تا رنگ ناخن‌ها را هر دفعه با رنگ لباس و آرایشتان ست کنید.ولی این نکته مهم است که، رنگ لاکی که برای ناخن‌هایتان انتخاب کنید با رنگ پوست دستتان متناسب باشد. اگر دوست دارید بدانید چه رنگ لاکی برای پوستتان مناسب است، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

چه رنگ لاکی به پوست دستتان می‌آید؟

رنگ لاک متناسب با پوست دست

اگر رنگ لاکی که انتخاب می‌کنید متناسب با رنگ پوستتان باشد، جلوه زیبایی به ناخن‌ها می‌دهد و بلعکس، یعنی انتخاب نادرست رنگ لاک باعث می‌شود دستانتان زیبا به نظر نرسد. به این ترتیب در هنگام انتخاب و خرید لاک ناخن ابتدا باید در مورد رنگ پوستتان اطلاعاتی داشته باشید. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که رنگ پوستتان را به خوبی نمی‌شناسید، در ادامه مطلب به شما روش‌هایی را معرفی می‌کنیم تا با رنگ پوست خود آشنا شوید.انتخاب رنگ لاک ناخن به عوامل زیادی از جمله رنگ پوست، آرایش، شخصیت فرد، روحیه، فصل و خیلی عوامل دیگر بستگی دارد، که مهم‌ترین آن‌ها رنگ پوست است.

بهترین و کاربردی‌ترین روش برای شناخت رنگ پوست این است که ابتدا به مچ دست خود در زیر نور خورشید نگاه کنید، اگر رگ‌های شما به رنگ آبی است شما طبع سردی دارید و شخصی خونسرد هستید و معمولا در بیشتر مواقع به سراغ رنگ‌های خنک می‌روید. افراد با طبع سرد پوست روشنی دارند و بهتر است سراغ رنگ‌هایی بروند که پوستشان را درخشان‌تر نشان ‌دهد. توصیه می‌شود رنگ لاک را با روشنی رنگ پوستتان هماهنگ کنید، شما به خاطر رنگ پوستی که دارید، گزینه‌های زیادی برای انتخاب رنگ لاک خواهید داشت.

اگر رگ‌های مچ دست شما به رنگ سبز است، شما طبع گرمی دارید و شخصی پر جنب و جوش و خونگرم هستید. در واقع شما بیشتر رنگ‌های گرم مانند نارنجی، قرمز و بنفش را می‌پسندید. افراد با طبع گرم رنگ پوستشان تیره است و بهتر است از رنگ لاک‌های تیره استفاده کنند. اگر نمی‌توانید رنگ رگ خود را تشخیص دهید، طبع شما نه گرم و نه سرد است و حالت متعادلی دارید.

با این وجود شما در انتخاب ترکیب رنگ هایلاک ناخن خوش شانس هستید و دستتان کاملا باز است و به راحتی می‌توانید همه رنگ‌ها را انتخاب کنید. با کمک این تکنیک‌ها راحت‌تر می‌توانید رنگ پوست خود را به آسانی تشخیص دهید.حال که متوجه شدید رنگ پوستتان چه رنگی است حتما دوست دارید بدانید چه رنگ لاک ناخن برای تن پوست شما مناسب است.

رنگ پوست روشن یا سفید

رنگ پوست روشن، یکی از بهترین رنگ‌های پوست می‌باشد و با اطمینان می‌توان گفت که رنگ لاک‌های مختلف با آن همخوانی دارد همچنین در مدل‌های جدید آرایش ناخن نیز بسیار زیبا بچشم می آیند. اگر رنگ پوستتان سفید است، به هیچ عنوان از لاک‌های با رنگ تیره استفاده نکنید، برای این رنگ پوست، صورتی و ارغوانی بسیار مناسب است. رنگ لاک ناخن توت فرنگی نیز یکی از رنگ‌هایی است که برای افراد با پوست روشن مناسب است. این رنگ، زرق و برق و زیبایی خاصی به این نوع پوست می‌دهد. در ادامه به معرفی رنگ لاک‌هایی که برای پوست روشن مناسب است می‌پردازیم.

لاک صورتی روشن

لاک صورتی روشن

رنگ صورتی روشن برای پوست روشن انتخاب بسیار مناسبی است. کسانی که پوست روشنی دارند، هر نوع رنگ صورتی، از صورتی ملایم گرفته تا صورتی تیره و روشن به رنگ پوستشان می‌آید. همچنین می‌توانید برای تنوع، از این رنگ لاک جذاب برای طراحی روی ناخن استفاده کنید تا تاثیر فوق العاده آن را ببینید.

لاک بنفش روشن

لاک بنفش روشن 

رنگ لاک یاسی یا لاک بنفش روشن انتخاب مناسبی برای پوست‌های روشن است چرا که در روحیه شما تاثیر فوق العاده‌ای می‌گذارد. اما هرگز به دنبال رنگ بنفش ملایم و سبک نروید زیرا این رنگ، پوست شما را بی‌رنگ و بی‌حال نشان می‌دهد.

این رنگ یکی از بهترین رنگ‌های لاک برای پوست‌های روشن است. این رنگ مطابق با رنگ لاک کالباسی تیره یکی از پر طرفدارترین رنگ لاک 2020 بوده و افراد بسیار زیادی این رنگ را برای ناخن‌های خود انتخاب کرده‌اند. این رنگ جذابیت ملیح و دخترانه‌ای داشته و در عین اینکه زیبایی خود را به رخ نمی‌کشد آن را نمایان می‌کند. رنگ لاک یاسی هم می‌تواند به عنوان رنگ لاک پاییزی و هم رنگ لاک تابستانی شناخته شود. ولی اغلب طرفداران ترجیح می‌دهند از انواع رنگ لاک مات یاسی برای پاییز و براق برای تابستان استفاده کنند.

لاک قرمز روشن

لاک قرمز روشن 

رنگ‌های کلاسیک مانند رنگ قرمز یکی از رنگ‌های عالی و فوق العاده برای پوست روشن است که بسیاری از خانم‌ها هم این رنگ را می‌پسندند. با رنگ کردن ناخن‌ها با این رنگ، زیبایی آن‌ها چند برابر می‌شود، البته این نکته را در نظر داشته باشید که رنگ قرمز با تناژ آبی برای پوست‌های روشن بهتر است.

لاک کرمی (پودری)

لاک کرمی (پودری)

انواع رنگ لاک صدفی یا لاک‌هایی با رنگ روشن و یا شبیه به رنگ پوست، برای پوست‌های روشن مناسب هستند. این رنگ ملایم، ناخن‌های شما را ظریف و زیبا نشان میدهد و ازمحبوب ترین رنگ لاک های ناخن به شمار می رود.رنگ کرم را می‌توانید با لباس‌هایتان به راحتی ست کنید. برای کسانی که پوست روشنی دارند رنگ‌هایی در این تناژ مناسب‌تر است و بیشتر به صورتی نزدیک می‌شود تا بژ، چراکه رنگ بژ روی پوست روشن ممکن است به زردی بزند و زیبا به نظر نرسد.

رنگ پوست روشن متوسط

این رنگ پوست نه سفید است، نه گندمی و در واقع رنگی بین این دو رنگ است. این پوست‌ها در واقع زیبا‌ترین رنگ پوست شمرده می‌شوند و اکثر لاک‌ها روی این رنگ پوست جلوه زیبایی دارند.

لاک بژ براق

لاک بژ براق 

رنگ بژ، یکی از رنگ هایی است که ناخن‌ها را فوق العاده زیبا نشان می‌دهد. با اینکه این رنگ با هر رنگ پوستی سازگار نیست ولی می‌توانید از آن در قرارهای دوستانه و دورهمی‌ها استفاده کنید.اگر هم از آن دسته افرادی هستید که این رنگ مورد پسند شما نیست پیشنهاد می‌شود برای طرح دادن روی ناخن از این رنگ استفاده کنید تا شاهد جادوی آن باشید.

لاک آبی تیره

لاک آبی تیره 

اگر جزء افراد با نشاط و پر جنب و جوش هستید، احتمالا رنگ پوستتان روشن متوسط است، و لاک آبی تیره مناسب پوست شما است. لاک آبی تیره را می‌توانیدبا لباس تیره با خال‌های سفید ست کنید که البته این رنگ انتخاب مناسبی برای فصل پاییز و زمستان است.

لاک هلویی

لاک هلویی

رنگ لاک کالباسی تیره یا هلوییبرای پوست‌های روشن گزینه بسیار مناسبی است. این رنگ یکی از زیباترین ترندهای رنگ لاک برتر سالبه عنوان رنگ لاک 2020 است. شما می‌توانید از این رنگ لاک به عنوان یک رنگ لاک تابستانی نیز استفاده کنید. این رنگ لاک به ناخن‌های شما جذابیت زنانه‌ای می‌بخشد و از آن حتی در محل کار و برای جلسات اداری می‌توانید به سادگی استفاده کنید.

لاک نارنجی روشن

لاک نارنجی روشن

این رنگ لاک خاص شاد برای پوست‌های روشن و متوسط عالی است. به طوری ‌که روحیه شما را شاداب می‌‌کند و سر ذوق می‌آورد. رنگ نارنجی را می‌‌توانید با یک نوشیدنی آب پرتغال خنک در دست‌های خود ست کنید.این نکته را در نظر داشته باشید که لاک نارنجی تیره برای رنگ پوست روشن و متوسط خیلی خوب به نظر نمی‌رسد و به عبارتی دیگرلاک نارنجی جیغ بیشتر مناسب می باشد.

رنگ پوست گندمی و زرد

رنگ پوست گندمی به دلیل تجمع ملانین در زیر آن است که باعث می‌شود رنگ پوست متمایل به رنگ زرد شود. در واقع به این دسته از افراد رنگ پوست کم‌رنگ ‌هم گفته می‌شود. انواع لاک‌ها برای این رنگ پوست مناسب است، اما بهترین انتخاب برای پوست‌های گندمی لاک سرمه‌ ای و بنفش تیره است که جلوه خاصی به این رنگ پوست می‌دهد. البته انواع رنگ لاک مات نیز با این پوست ها همخوانی دارند.

لاک قهوه‌ای شکلاتی

لاک قهوه‌ای شکلاتی

رنگ قهوه‌ای شکلاتی برای کسانی که پوست گندمی دارند و به طور مداوم رنگ لاک ناخن خود را عوض نمی کنند، مناسب است.رنگ شکلاتی شما را هرگز دلزده و افسرده نمی‌کند، و در واقع می‌توانید این رنگ را بعنوان لاک ناخن مداوم و ثابت انتخاب کنید.این رنگ لاک برای موقعیت‌های رسمی و جلسه‌های کاری مهم نیز مناسب و قابل استفاده است.رنگ لاک شکلاتی سنگین یکی از رنگ لاک 2021 است کهمعمولا همه پسند است و می‌توانید این رنگ را برای فصل‌های خنک و سرد سال استفاده کنید.

لاک سبز خیلی تیره

لاک سبز خیلی تیره 

شاید از رنگ سبز خیلی تیره زیاد و مدام استفاده نشود و رنگی خسته کننده به نظر برسد، ولی اینطور نیست و این رنگ جلوه ناخن شما را چند برابر می‌کند.لاک سبز خیلی تیره شما را شخصی جسور و تنوع طلب نشان می‌دهد و می‌توانید از این رنگ لاک در مصاحبه‌های مهم کاری و برای ست کردن با لباس‌های تیره استفاده کنید.

لاک مشکی

لاک مشکی

کسانی که پوست گندمی دارند می‌توانند رنگ مشکی را بعنوان لاک ناخن رومزه خود استفاده کنند. همچنین این رنگ را می‌توانید با اکلیل طراحی کنید تا زیبایی ناخن‌های دست شما را چند برابر کنند. حتی این رنگ لاک ناخن‌ های کوتاه و کوچک را کشیده و جذاب نشان می‌دهد.

رنگ پوست تیره

پوست‌های تیره که درجه تیرگی آن‌ها بالا است، تجمع ملانین یا همان رنگدانه در زیر پوستشان زیاد است. به عنوان مثال دست‌های زنان آفریقایی جزء این دسته هستد. اما علت تیره شدن ناخن بحثی متفوت از رنگ پوست می باشد.

لاک قرمز شرابی

لاک قرمز شرابی 

رنگ لاک قرمز شرابی برای پوست‌های تیره بسیار مناسب است. به طوری‌که این رنگ را می‌توانید درشب مهمانی و جشن تولد استفاده کنید.با استفاده از این رنگ لاک، ناخن‌هایتان را زیبا و کشیده تر نمایش می‌دهید. رنگ قرمز شرابی چشم‌ها را به ناخن‌های دست شما خیره می‌کند. حتی اگر آرایش چندانی هم نداشته باشید با استفاده از رنگ قرمز شرابی آرایش کم شما بیشتر به چشم می‌آید.

لاک بنفش تیره

لاک بنفش تیره  

لاک بنفش تیره برای پوست های با رنگ تیره انتخاب مناسبی است و از رنگ بنفش تیره گرفته تا بنفش روشن را می‌توانید استفاده کنید.ولی رنگ بنفش بادمجانی بهتر به نظر می‌رسد و می‌توانید در تمام فصول سال از آن استفاده کنید بدون اینکه تکراری شود.

لاک نعنایی

لاک نعنایی

اگر دوست دارید رنگ پوست دست‌هایتان از تیرگی در بیایید و شاداب و جوان‌تر به نظر برسد، رنگ لاک شیکنعنایی انتخاب مناسبی است.این رنگ زیبا و جذاب برای پوست‌های تیره رنگ بسیار مناسب است. در استفاده از لاک این نکته را در نظر داشته باشید که از رنگ سبز تیره استفاده نکنید چرا که ناخن‌هایتان را زیبا جلوه نمی‌دهد.

لاک آبی کاربنی

لاک آبی کاربنی

اگر به دنبال رنگی هستید که روحیه شما را تازه کند و سر حال بیاورد رنگ آبی کاربنی گزینه مناسبی است.رنگ آبی کاربنی رنگی سنگین و باوقار است که می‌توانید در قرارهای دوستانه و جلسه‌های کاری رسمی از آن استفاده کنید و ازخوش رنگ ترین رنگ لاک ها به شمار می رود.لاک آبی کاربنی با لباس‌های به رنگ طوسی به خوبی ست می‌شود و ظاهر شما را زیباتر می‌کند. این رنگ لاک را می‌توانید در فصل پاییز و زمستان استفاده کنید.

لاک صورتی نئونی

لاک صورتی نئونی

صورتی یکی از انتخاب‌های مناسب برای پوست‌های تیره رنگ است. این رنگ لاک، ناخن شما را کشیده‌تر، زیباتر و خوش فرم نشان می­دهد. صورتی یکی از انتخاب‌های مناسب برای پوست‌های تیره رنگ است. این رنگ لاک، ناخن شما را کشیده‌تر، زیباتر و خوش فرم نشان می‌­دهد. این رنگ علاوه بر استفاده برای کل ناخن، برای طراحی روی ناخن هم مناسب است.

البته حواستان باشد از رنگ‌هایی مانند رنگ لاک صورتی جیغ، سفید، نقره‌ای، قهوه‌ای شکلاتی و رنگ­هایی که خیلی مایل به صورتی هستند خودداری کند، زیرا این رنگ‌ها پوست شما را تیره‌تر، کسل‌تر و بی روح نشان می‌­دهد. حال که با رنگ لاک مناسب با پوستتان آشنا شدید بد نیست چند نکته مهم را در رابطه با لاک ناخن بدانید، پس تا انتها مقاله با ما همراه باشید.

انواع رنگ لاک مات

انواع رنگ لاک مات اغلب لاک‌هایی هستند که به عنوان رنگ لاک برای پوست‌های گندمی و همچنین رنگ لاک پاییزه شناخته می‌شوند. شما تقریباً از هر رنگ لاک می‌توانید مات آن را انتخاب کرده و مطابق با ست رنگی لباستان استفاده کنید.

نکاتی در مورد لاک ناخن

نکاتی در مورد لاک ناخن

ماده لاک ناخن با کیفیت، باید روان و آبکی باشد، به طوری که بعد از کشیدن قلم‌مو، رد قلم‌مو روی ناخن باقی نماند. ماده لاک به هیچ عنوان نباید بوی تند مواد شمیایی را بدهد، زیرا مواد شیمیایی باعث خشک شدن و آسیب به ناخن‌ها می‌شود.لاک ناخن باید از ماندگاری بالایی برخوردار باشد و حداقل تا 1هفته روی ناخن باقی بماند، همچنین در مقابل مواد شوینده مقاوم باشد و به راحتی پاک نشود.

علاوه بر این، با پاک کننده راحت پاک شود و بعد از پاک کردن رنگ آن بر روی ناخن به جای نماند. لاک ناخن باید قابلیت زود خشک شدن را داشته باشد و حداکثر تا یک دقیقه کاملا خشک شود. قلمویلاک ناخن باید خوش فرم، کشیده و دارای پرزهای پری باشد و هیچگونه انحنایی در آن وجود نداشته باشد تا به راحتی بتواند لاک را روی تمام سطح ناخن پخش کند.در ادامه این مقاله شما را با چند نمونه از بهترین برندهای لاک ناخن آشنا میکنیم:

1- لاک ناخن ایروس

خریدلاک ناخن ایروس

لاک ناخن ایروس (eros) محصولی از کشور فرانسه است، این برند فوق‌العاده لاک خود را به شمایی که نسبت به سلامت و زیبایی ناخن خود حساس هستید، معرفی و پیشنهاد می‌کند. این لاک با فرچه پهنی که دارد به شما کمک می‌کند تا دیگر مجبور نباشید برای زدن لاک بر ناخن خود چندین بار فرچه را به لاک آغشته کرده و بر روی ناخن خود بزنید.

رنگیندی لاک ناخن ایروس متناسب با سلیقه اغلب خانم‌ها طراحی شده است تا به راحتی رنگ موردنظر خود را انتخاب کنند. این محصول بی‌نظیر به سلامت خانم‌ها توجه ویژه‌ای داشته است و محصولی با کیفیت بدون مواد مضر نظیرتولوئن، فرمالدئید و سرب تولید کرده است. این مواد مضر موجب سوزش، خارش و ریزش اشک از چشم می‌شود و به مرور سبب ایجاد اختلالات تنفسی و جسمی متعدد می‌شود.

اگر به دنبال لاکی می‌گردید که بلافاصله پس از استفاده، پوشش مناسب و یکنواختی بر روی ناخن‌های شما ایجاد کند و از ماندگاری بالایی برخوردار باشد، لاک فرانسوی ایروس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این لاک ساختار معرکه‌ای دارد که پس از استفاده در سریع‌ترین زمان ممکن خشک ‌می‌شود تا شما با خیال راحت به امور زندگی خود رسیدگی کنید و از زیبایی رنگ و جذابیت ناخن‌های خود لذت ببرید.

2- لاک ناخن کنسی درای

خریدلاک ناخن کنسی درای

لاک کوئیک درای کنسی، یک لاک محافظ و براق کننده ناخن است که در عرض چند ثانیه خشک شده و لاک را در برابر پریدگی مقاوم می‌کند. همچنین از کم رنگ شدن و زرد شدن مانیکور ناخن جلوگیری می‌کند. پس از استفاده از لاک ناخن یک دقیقه صبر کنید و سپس لاک کوییک درای را روی لاک اضافه کنید. لاک ناخن کوئیک درای کنسی با ترکیبات ویژه خود خشک شدن آرایش ناخن را تسریع می‌کند.

با استفاده از این محصول در هنگام کارهای روزانه نگرانی از لب پر شدن لاک ناخن ندارید. برق ناخن درای کنسی Quick Dry این‌قدر درخشش و حس شیشه‌ای جالبی به لاک می‌دهد که همیشه آن را با لاک اصلی به کار خواهید برد. همچنین بافت نرم و یکدست این لاک خطوط احتمالی باقی‌ مانده بعد از لاک را برطرف می‌کند این لاک بسیار براق است و خیلی سریع خشک می‌شود.

3- لاک ناخن کالیستا

خریدلاک ناخن کالیستا

لاک ناخن کالیستا که در کشور ایران و توسط برند کالیستا تولید شده است یکی بهترین لاک ناخن‌هایی است که به تمامی مشکلات ذکر شده پایان داده و به دستان شما جلوه‌ای جذاب و جادویی می‌دهد. تنوع رنگی این محصول از 17 رنگ مختلف تشکیل شده است. هرکدام از این رنگ‌ها برای هم‌نشینی با رنگ پوست‌های متفاوت مناسب است و همین باعث می‌شود که به تمامی سلیقه‌ها و نیازها پاسخ دهد.

این لاک ناخن جذاب، با خاصیت درخشان‌کنندگی، برس تخت و منعطف، در انواع مات و براق، به صورت تکی قابل خرید است و دارای گارانتی اصالت سلامت فیزیکی و ضمانت‌نامه 7 روزه بازگشت محصول است. شما می‌توانید با خرید این لاک ناخن و استفاده از آن، با نگرانی پاک شدن سریع لاک و انتظارهای طولانی هنگام زدن لاک برای خشک شدن آن، خداحافظی کنید و در وقت و هزینه خود به طور هم‌زمان صرفه‌جویی کنید.

برخی از سوالات رایج

انتخاب انواع رنگ لاک ناخن متناسب با رنگ پوست به چه صورت است؟

افراد با طبع سرد پوست روشنی دارند و بهتر است سراغ رنگ‌هایی بروند که پوستشان را درخشان‌تر نشان ‌دهد.افراد با طبع گرم رنگ پوستشان تیره است و بهتر است از رنگ لاک‌های تیره استفاده کنند. به طور کلی، لاک‌های روشن باعث تیره‌تر دیده شدن پوست دست می‌شوند و لاک‌های تیره پوست دست را روشن‌تر نشان می‌دهند. شما باید با توجه به سلیقه خود بهترین و مناسب‌ترین رنگ لاک ناخن را انتخاب کنید و از جلوه آن بر روی پوست‌تان لذت ببرید.

برایرنگ پوست روشن یا سفید چه رنگ لاک دخترانه ای مناسب است؟

رنگ پوست روشن، یکی از بهترین رنگ‌های پوست است و با اطمینان می‌توان گفت که انواع رنگ لاک‌هابا پوست روشن همخوانی دارد. اگر رنگ پوست شما سفید است، بهتر است، از لاک‌هایبا رنگ تیره استفاده نکنید، زیرا باعث رنگ پریده‌تر دیده شدن پوست دست شما می‌شود. افرادی که رنگ پوست بسیار سفید و روشنی دارند، بهتر است از لاک‌ ناخن هایصورتی و ارغوانی روشن استفاده کنند، که هم بسیار شیک است و هم جلوه دستان‌شان را زیباتر می‌کند.

از انواع رنگ های لاک ناخن چه رنگ هایی برای پوست گندمی و زرد مناسب تر است؟

رنگ پوست گندمی به دلیل تجمع ملانین در زیر پوست ایجاد می‌شود و همین موضوع، جلوه رنگ پوست را به رنگ زرد متمایل می‌کند.در واقع به رنگ پوست گندمی،رنگ پوست کم‌رنگ ‌هم گفته می‌شود. انواع رنگ لاک‌ ها برای این رنگ پوست مناسب است، اما بهترین انتخاب برای پوست‌های گندمی لاک سرمه‌ای و بنفش تیره است که جلوه خاصی به این رنگ پوست می‌دهد.

سخن آخر

رنگ لاک و خریدن لاک خوشرنگ همیشه از دغدغه‌های خانم‌ها در زمان خرید لاک بوده‌ است. تنوع رنگ‌های لاک بسیار زیاد است و انتخاب لاک با رنگ درست باعث می‌شود دست‌های شما زیباتر به نظر برسند. بخصوص زمانی که از رنگ لاک پایه هم بتوانید استفاده نمایید.

انواع رنگ لاک ناخن به موارد ذکر شده منتهی نمی‌شود و رنگ لاک ناخن از رنگ لاک نسکافه‌ ای، رنگ لاک هلویی، رنگ لاک نارنجی، لاک سرمه‌ ای و لاک کرمی بسیار متنوع‌تر است. حتی برخی افراد اسم رنگ لاک ناخن را دقیق نمی‌دانند. به همین دلیل انتخاب رنگ لاک ناخن کار سختی است. بهترین انتخاب برای خرید لاک ناخن، پیدا کردن رنگی است که با پوست بدن شما متناسب باشد در غیر اینصورت حتی اگر از خوشرنگ‌ ترین لاک‌های دنیا استفاده کنید، همخوانی و هماهنگی با پوست شما نخواهد داشت.

در سال 1400 بیشتر رنگ لاک‌های نود و رنگ‌های ملایم برای رنگ لاک استفاده می‌شوند. همچنین در دیزاین و طراحی ناخن‌ها از طرح‌های ساده بهره گرفته می‌شود. البته می‌توانید از رنگ سال هم در طراحی ناخن استفاده کنید و یا از یک لاک زرد رنگ یا طوسی به عنوان رنگ لاک استفاده کنید. به صورت خلاصه استفاده از رنگ‌های خنثی و ملایم در همه‌ی مکان‌ها و حتی محل کار کاربرد دارد. رنگ‌های نود و رنگ‌های ملایم به راحتی با هر لباسی ست می‌شوند و ظاهری شیک و زیبا به شما می‌بخشند. از لاک‌های با رنگ‌های تند نیز می‌توانید در مهمانی‌ها استفاده کنید و استایلتان را خاص و جذاب سازید.

۲۲۸,۰۸۶
محصولات مرتبط
لاک ناخن ژل پلی دبیDebbyامکان ارسال فوری
۱۴۹,۰۰۰ تومان
شماره 08
شماره 08
×شماره 25
شماره 25
×شماره 46
شماره 46
+۲۱
تنوع
دیور اسپرینگ لاک ناخن ژلی دیورDior 
۳,۵۵۱,۰۰۰ تومان
323 Dune
323 Dune
212 tutu
212 tutu
402 Cashmere
402 Cashmere
+۱۳
تنوع
لاک ناخن کاپرا نیو مدل سکندKapra Newامکان ارسال فوری
۷۵,۰۰۰ تومان
040
040
119
119
007
007
+۵۲
تنوع
لاک ناخن استیونestiven 
۴۹,۰۰۰ تومان
لاک ناخن ایروسerosامکان ارسال فوری
۸۳,۰۰۰ تومان
201
201
213
213
×126
126
+۹
تنوع
لاک ناخن ایوروشهYves Rocher 
۹۷۸,۰۰۰ تومان
Blanc orchidée
Blanc orchidée
Rose hortensia
Rose hortensia
Framboise intense
Framboise intense
+۲۵
تنوع
لاک ناخن ام ان ال میلانیMilaniامکان ارسال فوری
۵۷,۰۰۰ تومان
531
531
12A
12A
14A
14A
+۳۵
تنوع
لاک ناخن لی ورنیس شنل - چنلChanel 
۳,۱۳۳,۰۰۰ تومان
765 Interdit
765 Interdit
508 Shantung
508 Shantung
761 Vibration
761 Vibration
+۲۹
تنوع
تاپ کت خشک کننده سریع لاک گلدن رزGolden Roseامکان ارسال فوری
۱۷۸,۰۰۰ تومان
۱۱ میل
لاک ناخن ام سی ان ال میلانیMilaniامکان ارسال فوری
۴۵,۰۰۰ تومان
01
01
×19
19
×16
16
+۲۶
تنوع
لاک ناخن گوچیGucci 
۴,۰۲۵,۰۰۰ تومان
212 Annabel Rose
212 Annabel Rose
716 Lucy Baby Blue
716 Lucy Baby Blue
713 Dorothy Turquoise
713 Dorothy Turquoise
+۱۰
تنوع
لاک ناخن افکت ٰژل دیورDior 
۳,۷۹۵,۰۰۰ تومان
513 Solar Bronze
513 Solar Bronze
×007 Jasmin
007 Jasmin
لاک ناخن دیزنی د لیتل مرماید کیکو میلانوKiko Milano 
۱,۰۳۵,۰۰۰ تومان
01 Sparkling vision
01 Sparkling vision
03 Bewitched
03 Bewitched
02 Immersive experience
02 Immersive experience
+۱
تنوع
لاک ناخن بریثر کیکو میلانوKiko Milano 
۸۰۵,۰۰۰ تومان
01 Egg Shell
01 Egg Shell
04 Rust
04 Rust
03 Sandy Rose
03 Sandy Rose
+۸
تنوع
لاک ژل ناخن پرفکت کیکو میلانوKiko Milano 
۶۹۰,۰۰۰ تومان
15 Black
15 Black
14 Rougenoir
14 Rougenoir
13 Brike
13 Brike
+۹
تنوع
لاک ناخن کلاسیک جویل بی بولد او پی آیO p i 
۱,۹۵۵,۰۰۰ تومان
HRP07 - Charmed, I’m Sure
HRP07 - Charmed, I’m Sure
HRP08 - Pink, Bling, and Be Merry
HRP08 - Pink, Bling, and Be Merry
HRP09 - Merry & Ice
HRP09 - Merry & Ice
+۱۲
تنوع
لاک ناخن اینفینیت شاین دو فال ووندرز او پی آیO p i 
۲,۱۸۵,۰۰۰ تومان
ISLF001 - Peace of Mined
ISLF001 - Peace of Mined
ISLF012 - Cave the Way
ISLF012 - Cave the Way
ISLF011 - Clean Slate
ISLF011 - Clean Slate
+۸
تنوع
لاک ناخن اینفینیت شاین دو ماندگار او پی آیO p i 
۲,۱۸۵,۰۰۰ تومان
HRP30 - I Pink It’s Snowing
HRP30 - I Pink It’s Snowing
HRP27 - Bring out the Big Gems
HRP27 - Bring out the Big Gems
HRP23 - Pink, Bling, and Be Merry
HRP23 - Pink, Bling, and Be Merry
+۴
تنوع
لاک ناخن میک د رولز سامر او پی آیO p i 
۱,۹۵۵,۰۰۰ تومان
NLB001 - Sun-rise Up
NLB001 - Sun-rise Up
NLB002 - Sugar Crush It
NLB002 - Sugar Crush It
NLB012 - The Future is You
NLB012 - The Future is You
نویسنده :معصومه معدن‌دار

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
انتخاب انواع رنگ لاک ناخن متناسب با رنگ پوست به چه صورت است ؟
پاسخ:

افراد با طبع سرد پوست روشنی دارند و بهتر است سراغ رنگ‌هایی بروند که پوستشان را درخشان‌تر نشان ‌دهد. افراد با طبع گرم رنگ پوستشان تیره است و بهتر است از رنگ لاک‌های تیره استفاده کنند. به طور کلی، لاک‌های روشن باعث تیره‌تر دیده شدن پوست دست می‌شوند و لاک‌های تیره پوست دست را روشن‌تر نشان می‌دهند. شما باید با توجه به سلیقه خود بهترین و مناسب‌ترین رنگ لاک ناخن را انتخاب کنید و از جلوه آن بر روی پوست‌تان لذت ببرید.

برای رنگ پوست روشن یا سفید چه رنگ لاک دخترانه ای مناسب است ؟
پاسخ:

رنگ پوست روشن، یکی از بهترین رنگ‌های پوست است و با اطمینان می‌توان گفت که انواع رنگ لاک‌ها با پوست روشن همخوانی دارد. اگر رنگ پوست شما سفید است، بهتر است، از لاک‌های با رنگ تیره استفاده نکنید، زیرا باعث رنگ پریده‌تر دیده شدن پوست دست شما می‌شود. افرادی که رنگ پوست بسیار سفید و روشنی دارند، بهتر است از لاک‌ ناخن های صورتی و ارغوانی روشن استفاده کنند، که هم بسیار شیک است و هم جلوه دستان‌شان را زیباتر می‌کند.

لاک بنفش یا یاسی روشن برای چه کسانی مناسب است؟
پاسخ:

رنگ لاک یاسی یا لاک بنفش روشن انتخاب مناسبی برای پوست‌های روشن است چرا که در روحیه شما تاثیر فوق العاده‌ای می‌گذارد. اما هرگز به دنبال رنگ بنفش ملایم و سبک نروید زیرا این رنگ، پوست شما را بی‌رنگ و بی‌حال نشان می‌دهد.

به رنگ پوست گندمی چه رنگ لاکی می آید؟
پاسخ:

رنگ پوست گندمی به دلیل تجمع ملانین در زیر آن است که باعث می‌شود رنگ پوست متمایل به رنگ زرد شود. در واقع به این دسته از افراد رنگ پوست کم‌رنگ ‌هم گفته می‌شود. انواع لاک‌ها برای این رنگ پوست مناسب است، اما بهترین انتخاب برای پوست‌های گندمی لاک سرمه‌ ای و بنفش تیره است که جلوه خاصی به این رنگ پوست می‌دهد. البته انواع رنگ لاک مات نیز با این پوست ها همخوانی دارند.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۲۲۸,۰۸۶ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب
سارا

آیا این پرسش برایتان مفید بود؟

مرسی از اطلاعاتتون

اما رنگ بدنم برنز هست به نظرتون چه رنگ لاک ناخن مناسب هست که بهم بیاد؟ که بتونم بخرم؟

دانیال
نارنجي فسفری