یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
آرایش لب قلوه ای، لب های باریک و گوشتی [0 تا 100 تکنیک و فوت و فن]

آرایش لب قلوه ای، لب های باریک و گوشتی [0 تا 100 تکنیک و فوت و فن]

درست است که خیلی از ما مانند بعضی از ستارگان زیبای هالیوود لب‌های برجسته و بزرگی نداریم، اما زیبایی لب‌های قلوه‌ای هر شخصی را ترغیب می‌کند که لب‌هایش را برجسته‌تر کند. روش‌های مختلفی برای بزرگ کردن لب‌ها وجود دارد از پروتز گذاشتن و تزریق انواع ژل لب تا بعضی از روش‌های طبیعی. این روش‌ها حجم لب‌ها را افزایش می‌دهند، ولی ممکن است خطرات یا عوارضی داشته باشند. آیا می‌دانستید که تنها با استفاده از چند قلم از از وسایل کیف آرایشتان به سادگی می‌توانید لب‌های برجسته‌تری داشته باشید؟!!

خوشبختانه با دانستن چند روش آرایشی آسان و سریع، دیگر برجسته کردن لب‌ها برای افرادی که لب‌های باریکی دارند، کار خیلی سختی نیست. شما می‌توانید تنها با انجام چند مرحله ساده، انتخاب رنگ رژ و مداد لب مناسب، طرز صحیح آرایش کردن و کمی ذوق هنری لب‌های برجسته، زیبا و خیره‌کننده‌ای داشته باشید. برای طی کردن این مراحل، ابتدا بایدبا آرایش لب مطابق با مد روز آشنا شوید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا روش درست آرایش لب های باریکو کوچک و نحوه آرایش این شکل از لب را یاد بگیرید.

آرایش لب کوچک و روش های برجسته‌سازی لب‌ها

شیدینگ لبیک روش زیبایی و نوعی تتو نیمه دائم است که به مدت یک تا دو سال رنگ و شکل طبیعی لب‌ها را بهتر می‌کند و ظاهر برجسته‌تر و زیباتری به لب‌ ها می‌ بخشد.

مراحل آرایش لب کوچک و آموزش برجسته‌ سازی لب

در ادامه مراحل آرایش لب های کوچک و باریک و طرز زدن رژ لب که باعث بزرگی لب می شود را توضیح می‌دهیم که با انجام دادن این روش‌ها می‌توان لب‌های برجسته‌تر و زیباتری داشت. هر یک از این مراحل را بررسی کنید تا ببینید کدام روش‌ها از همه بیشتر مناسب شما است.

لایه‌ برداری لب‌ ها

برای آرایش لب باریکعالی باید پوست بی‌عیب و نقصی داشته‌باشیم، پس برای آرایش لب هم ابتدا باید آن را لایه‌برداری کرد. لایه‌برداری لب هم مانند لایه برداری از پوست صورت کمک می‌کند تا با برداشتن سلول‌های مرده پوست، مواد آرایشی بهتر روی لب بنشیند. این کار باعث افزایش جریان خون در لب‌ها و در نتیجه افزایش حجم لب‌ها و رنگ طبیعی آنها می‌شود. جهت آشنایی بیشتر با لایه بردار ها می توانید مقاله "اسکراب چیست و چه فوایدی دارد؟ " را مطالعه نمایید.

برای آماده کردن لب برای یک آرایش لب قلوه ای و لب گوشتی بی‌نقص می‌توانید با یک مسواک تمیز به آرامی پوسته‌های لب را جدا کنید، یک اسکراب‌ لب از فروشگاه تهیه کنید یا با استفاده از موادی همچون شکر قهوه‌ای و روغن نارگیل اسکراب خانگی درست کنید. یادتان باشد که برای برداشتن پوسته‌های لب از یک لایه بردار ملایم استفاده کنید، چرا که پوست لب بسیار حساس است. حتی می‌توانید از ماسک لب هم استفاده کنید. حتما قبل از استفاده از هر کدام از این محصولات دستورالعمل آنها را بخوانید.

استفاده از بالم لب

فرقی نمی‌کند که لب‌های باریک یا برجسته‌ای دارید، قبل از استفاده از هر نوع لوازم آرایش، بالم لب بزنید. رژ زدن به لب‌های خشک، ظاهری پوسته پوسته، بدون رطوبت به لب‌ها می دهد و آن‌ها را کوچکتر هم نشان می‌دهد. برای داشتن لب‌هایی مرطوب و برجسته، بالم مناسب لب‌هایتان را بزنید. بهتر است که پس از استفاده از بالم لب 3 تا 5 دقیقه صبر کنید و بعد از محصول دیگری استفاده کنید. به جای بالم لب می‌توانید از وازلین هم استفاده کنید. برای خرید بالم لب می توانید از صفحه فروشگاه ما دیدن کنید.

استفاده از بالم لب

استفاده از پرایمر لب

پس از لایه‌برداری کردن لب‌ها، نوبت استفاده از پرایمر است. استفاده از پرایمر باعث می‌شود که مدت دوام رژ افزایش پیدا کند. این پرایمر می‌تواند کمی کرم پودر باشد که رنگ واقعی رژ را بهتر نشان می‌دهد. برای دوام بیشتر رژ لب می‌توان از لاک لب هم استفاده کرد. استفاده از لاک لب قبل از رژ لب‌های معمولی، لب را برجسته‌تر می‌کند و در صورت پاک شدن رژ هنوز لب‌ها رنگی است و نیاز به رژ زدن دوباره نیست. همچنین برای دوام و تثبیت رنگ بیشتر رژ می‌توان از پودرهای لب جاذب چربی هم استفاده کرد. با استفاده از این پودرها می‌توان به راحتی خط لب کشید و نگران پخش شدن رژ نبود.

طرز کشیدن خط لب قلوه ای

بعد از آماده کردن لب‌ها، کشیدن خط لب مرحله بعدی از آموزش آرایش لب گوشتی است. اگر قبلا تجربه استفاده از خط لب را نداشته‌اید برای گرفتن بهترین نتیجه باید چندین بار تمرین کنید. با انتخاب رنگ مناسب و استفاده درست از خط لب می‌توانید لب‌هایتان را برجسته‌تر کنید و به نتیجه دلخواهتان برسید.

کشیدن خط لب اولین ترفند آرایشی برای بزرگتر نشان دادن لب‌ها است. از خط لبی با بافت نرم و روان استفاده کنید. کشیدن خط لب را از گوشه خارجی لب‌ها شروع کنید و بعد به بخش میانی لب‌ها برسید. با کشیدن خط لب کمی بالاتر از خط طبیعی لب‌ها می‌توان ظاهر برجسته‌تری به لب‌ها داد، اما نکته بسیار مهم این است که خیلی بالاتر از خط طبیعی لب‌هایتان نروید.

کشیدن خط لب  

پس از کشیدن خط لب بهتر است که آن را با رنگ رژ ترکیب کنید تا لب‌ها ظاهری طبیعی داشته باشند. برای خط لب رنگی را انتخاب کنید که یک تا دو پرده تیره‌تر از رنگ طبیعی لب‌هایتان باشد تا علاوه بر طبیعی‌تر نشان دادن لب‌ها، خطوط طبیعی لب را هم بپوشاند. از خط لب‌های خیلی تیره استفاده نکنید، چرا که نتیجه عکس دارد و باعث باریک نشان دادن لب‌ها میشود.

حتما قبل از کشیدن خط لب مداد را بتراشید تا این مرحله از آرایش لب باریک دقیق و بی‌عیب باشد. اگر می‌خواهید خط لب خیلی مشخص نباشد می‌توانید با استفاده از یک اسفنج آرایشی خط اطراف لب را کم‌رنگ‌تر کنید. برای داشتن ظاهری طبیعی از خط لب و رژ لبی استفاده کنید که رنگی مشابه رنگ طبیعی پوست داشته باشند. پر کردن خط لب با رژ همرنگ باعث می‌شود که آرایشی طبیعی و بی‌نقص داشته باشید. برای کسباطلاعات بیشتر در مورد مداد لب مقاله " مداد لب چیست " را مطالعه کنید.

استفاده از مداد لب سفید رنگ

یکی دیگر از نکات آموزش برجسته ‌سازی لب و آرایش لب باریک، استفاده از مداد لب سفید رنگ است. همانطور که روش‌های خلاقانه‌ای برای کشیدن خط چشم وجود دارد، برای بزرگتر نشان دادن لب‌ها هم روش های جالب و مختلفی هست. اگر می‌خواهید نتیجه عالی بگیرید، از مداد لب سفید استفاده کنید. این ترفند آرایش لب کوچک مشابه استفاده از دو رنگ رژ خنثی برای روشن‌تر کردن قسمت میانی لب‌ها است. پس از رژ لب زدن، کمی خط لب سفید را به وسط لب‌هایتان بزنید و بعد آن را پخش کنید. این کار باعث میشود که وسط لب‌هایتان روشن‌تر شود و ظاهر برجسته‌تری پیدا کند.

روش دیگر آرایش لب کوچک این است که کمی از مداد لب سفید را درست وسط لب بالا و زیر خط لب پایینی بکشید. بعد با نوک انگشتتان این خط را پخش کنید تا رنگ سفید یا خط آن مشخص نباشد. رنگ روشن اطراف لب‌ها ظاهری برجسته به آنها می‌دهد. همچنین می‌توانید با مداد سفید خطی کامل را فقط زیر لب پایینی بکشید. برای خرید مداد لب می توانید از فروشگاه ریحا دیدن فرمایید.

انتخاب رنگ مناسب رژ لب

یکی از مراحل مهمآرایش لب قلوه ای کوچک وباریک انتخاب رنگ رژ مناسب است. سعی کنید دو رژلب را انتخاب کنید که سایه رنگ کاملا متفاوت از هم داشته باشند. قاعده کلی در آموزش برجسته‌ سازی لب این است که رنگ‌های روشن‌تر به لب‌ها ظاهری برجسته‌تر و بزرگتر و رنگ‌های تیره‌تر ظاهری باریکتر و کوچک‌تر می‌دهند. اگر لب‌های باریکی دارید تا جاییکه ممکن است از رژ لب تیره رنگ استفاده نکنید. رنگ بنفش تیره، قرمز تیره و آبی تیره از جمله رنگ‌هایی است که نباید استفاده کنید.

انتخاب رنگ رژ مناسب بستگی به رنگ پوست و اندازه و شکل لب دارد. سعی کنید برای آرایش لب کوچک رژ لبی را انتخاب کنید که روشن‌تر از رنگ طبیعی لب‌ها باشد و یا حداکثر دو پرده تیره‌تر از رنگ لب باشد. بهترین رنگ رژ در آرایش لب باریک رژهایی با رنگ خنثی، صورتی کمرنگ یا قرمز است که رنگی نزدیک به رنگ لب‌هایتان داشته باشند تا بتواند لب های قلوه ای برای شما ایجاد کند.

انتخاب رنگ مناسب رژ لب

رژ لب زدن

حالا نوبت رژ لب زدن است. از برس آرایش لب استفاده کنید تا دو رنگ روشن را به خوبی ترکیب کنید و آرایش تمیزی داشته باشید. ابتدا در کناره‌های لب از رنگ‌های تیره‌تر و سپس در مرکز لب از رنگ‌های روشن‌تر استفاده کنید. به این روش آمبره گفته می‌شود که باعث برجسته شدن لب‌ها می‌شود.

اگر قصد استفاده از خط لب ندارید، می‌توانید برای برجسته کردن لب‌ها یک X روی قسمت میانی لب بالا با رژ لب بکشید، این کار باعث پرتر نشان دادن لب می‌شود و یکی از روش‌های آرایش لب باریک است.نکته: اگر فقط لب بالایی‌تان کوچک است، فقط به لب بالایی رنگ روشن را بزنید و برعکس، اگر لب پایین کوچکی دارید، رنگ روشن را فقط به لب پایینی بزنید.

 رژ لب زدن به روش آمبره

استفاده از مداد هایلایت لب

اموزش رژلب زدن برای لب های کوچک : می توانید برای قلوه ای کردن لب هااز تکنیک هایلایت استفاده کنید. هایلایت کردن لب‌ها همانند کانتور کردن پوست است، درست همانطور که کانتور کردن نواحی از صورت باعث برجستگی آن قسمت‌ها می‌شود، هایلایت کردن لب‌ها هم باعث بزرگتر نشان دادنشان می‌شود. مداد هایلایت را به وسط لبانتان بزنید تا برجستگی آن را بیشتر کند.

   استفاده از مداد هایلایت لب  

استفاده از برق لب

برای اینکه ظاهر لب ها برجسته‌تر باشند، می‌توان از برق لب استفاده کرد. پس از استفاده از رژ لب به عنوان رنگ پایه، برق لب را به صورت نقطه‌ای به وسط لب پایینی بزنید. این کار علاوه بر درخشندگی لب‌ها، ظاهری قلوه‌ای هم به آنها می‌دهد. برق لب نور را منعکس می‌کند و لب‌ها را بزرگتر نشان می‌دهد. فرقی ندارد که برق لب بی‌رنگ یا رنگی باشد. برای کامل کردن آرایش لب قلوه‌ای حتما استفاده از برق لب را هم در نظر بگیرید.

استفاده از برق لب

استفاده از کانسیلر

روش دیگر برای آرایش لب کوچک و بزرگتر نشان دادن آن کانسیلر زدن است. کمی کانسیلر به لب‌ها و اطراف لبتان بزنید. حتما از کانسیلری استفاده کنید که با رنگ پوستتان هماهنگی داشته باشد.

کانتور کردن

پایین لبتان را کانتور کنید. با استفاده از یک برس آرایشی و زدن کانسیلری با یک یا دو رنگ تیره‌تر از تناژ طبیعی پوستتان درست زیر لب پایینی، آن را بزرگتر نشان دهید.

استفاده از پنکیک یا کرم پودر تیره رنگ

مقدار کمی پنکیک یا کرم پودر تیره رنگ را زیر خط لب پایین و قسمت میانی آن بزنید. اگر زمان زیادی برای ترکیب کردن رنگ‌های روشن رژ یا استفاده از کانسیلر ندارید، این خط باریک تیره رنگ ظاهری برجسته‌تر به لب‌هایتان می دهد.

سایر روش‌ها و ترفندهایبرجسته کردن لب

علاوه بر روش‌های آرایشی برای برجسته کردن لب‌های باریک، روش‌های طبیعی هم برای بزرگتر کردن لب‌ها هست. در ادامه با چند مورد از این روش‌ها آشنا می‌شویم؛ نوشیدن آب آب فراوان بنوشید. برای داشتن پوست سالم و شاداب و لب‌های برجسته روزانه باید به مقدار مناسب و با توجه به وزن بدن آب بنوشید.

استفاده از روغن‌های گیاهی

از روغن نعنا استفاده کنید. روغن نعنا باعث تورم لب‌ها و پرتر نشان دادن آنها می‌شود. البته این نوع روغن ممکن است حساسیت‌زا باشد. برای کاهش اثرات سوزندگی این روغن آن را با روغن نارگیل ترکیب کنید.از روغن نارگیل یا کره کاکائوی خام استفاده کنید. با روغن نارگیل یا کره کاکائوی خام لب‌هایتان را آبرسانی کنید.

برای گرفتن بهترین نتیجه، این کار را هر شب قبل از خواب انجام دهید. این کار باعث می‌شود تا لب‌ها یک شب کامل برای جذب مواد مغذی وقت داشته باشند و به طور طبیعی آبرسانی شوند. به یاد داشته باشید هنگام استفاده از هر کدام از این روغن‌ها در صورت مشاهده هرگونه اثرات جانبی و حساسیت بلافاصله لب‌هایتان را بشویید و با پزشک تماس بگیرید.

داشتن لب قلوه ای و گوشتی برای افرادی که لب های باریک و کوچک دارند، بسیار جذاب و دوست داشتنی است. همان طور که در ابتدا گفتیم نیز روش های زیادی برای حجیم ساختن لب ها وجود دارد مانند تزریق ژل لب، اما بسیاری از بانوان خواهان حجیم تر نشان دادن لب ها با تکنیک های ساده و طبیعی هستند.در این مقاله با آموزش برجستهسازی لب‌ و آرایش لب کوچک و آرایش لب باریک آشنا شدید.

سعی کنید در استفاده از رنگ‌ها و لوازم آرایشی افراط نکنید. شاید تجربه استفاده از رنگ‌ها و لوازم آرایش مختلف جالب باشد، اما همیشه بهترین روش آرایش لب‌‌های کوچک این است که در نهایت لب‌ها ظاهری طبیعی و بدون اغراق داشته باشند. هرگز عجله نکنید و روش‌های مختلفی که گفته شد را امتحان کنید. هنگامیکه روش مناسب خودتان را پیدا کردید، بعد می‌توانید از رنگ‌ها و روشهای اغراق‌آمیزتری استفاده کنید. این روش‌ها را امتحان کنید و لب‌های باریکتان را برجسته تر کنید.

در ادامه این مقاله ما قصد داریم چند نمونه از مطرح‌ترین و شناخته‌شده‌ترین محصولات آرایشی بهداشتی برای کشیدن یک آرایش لب قلوه‌ای را با ضمانت کیفیت و اصل بودن 100٪ کالا به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید با کلیک بر روی هایلایت خرید محصول، برای خرید هر یک از این کالاهای پیشنهاد شده، از طریق وب سایت فروشگاه آنلاین ریحا اقدام نمایید.

1- بالم لب توت فرنگی لبلو (Lip Care Strawberry Shine Labello)

خریدبالم لب توت فرنگی لبلو

یکی از پر طرفدارترین و باکیفیت ترین محصولات مراقبت از لب متعلق به برند Labello است. واژه لابلو از ترکیب دو کلمه لاتین labium به معنی لب و bellum به معنی زیبا ساخته شده است. در تولید محصولات لابلو علاوه بر عصاره دانه انگور و گلیسیرین از تکنولوژی HYDRA IQ هم استفاده شده است که موجب محافظت و آبرسانی عمیق لب‌ها می‌شود. بالم لب لابلو مدل Strawberry Shine با داشتن عصاره و رایحه توت‌فرنگی، علاوه بر اینکه بسیار خوشبو است، لب‌ها را تغذیه و رطوبت رسانی هم می‌کند.

همچنین این محصول حاوی SPF10 است و از لب‌ها در مقابل اشعه‌های مضر آفتاب به خوبی محافظت می‌کند. بالم لب توت فرنگی لابلو، رایحه ملایم و خوشایند توت فرنگی و رنگ قرمز براق با جلوهای زیبا به لب ها می دهد. شی باتر و روغن جوجوبای موجود در ترکیب این محصول، ضمن تغذیه، آبرسانی و محافظت از لب‌ها، به مراقبت، ترمیم و بازسازی لب‌های خشک، حساس و آسیب دیده هم کمک می‌کنند.

2- بالم لب ویتامین E بادی شاپ (Lip Balm Vitamin E The Body Shop)

خریدبالم لب ویتامین E بادی شاپ

بالم لب ویتامین ای بادی شاپ با توجه به فرمولاسیون خاصی که دارد در هر شرایط آب و هوایی می تواند از سلامت و زیبایی لب های شما مراقبت کند. پس از استفاده از آن، با لب های خشک و پوسته پوسته خداحافظی کنید. بالم لب ویتامین ای Body Shop، حالت چرب و روغنی نداشته و با داشتن مقادیر کمی SPF (ضد آفتاب) در مقابل اشعه های آفتاب نیز از لب ها محافظت می کند.

قابل حمل بودن این محصول از دیگر دلایل محبوبیت آن است. برند بادی شاپ جزء لیست معتبرترین و بهترین برندهای لوازم آرایش است که با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب توانسته است به یک برند محبوب در طول این سال ها تبدیل شود. بالم لب ویتامین E بادی شاپ با ماندگاری 48 ساعته برای حفظ رطوبت و محافظت از پوست لب در برابر عوامل بیرونی (سرما، خشکی هوا، اشعه های خورشید، گرد و غبار و … ) استفاده می شود.

3- رژ لب مدادی لیپ دیزایر ایزادورا (Lip Desire Sculpting Lipstick Isadora)

خریدرژ لب مدادی لیپ دیزایر ایزادورا

رژ لب مدادی لیپ دیزایر ایزادورا بافت کرمی و سبکی دارد که به راحتی روی لب‌ها کشیده می‌شود و با داشتن ترکیبات رطوبت رسان موجب نرمی و لطافت لب‌ها می‌شود. این رژ لب طراحی کاربردی دارد و به شکل زاویه‌دار و چند گوشه ساخته شده است که هم می‌توان با آن خط لب نازکی روی لب کشید و هم پوشش دقیق و تمیزی را روی لب ایجاد کرد. رژلب مدادی لیپ دیزایر ایزادورا با ایجاد جلوه‌ای براق و طبیعی، حجم خوبی به لب‌ها می بخشد و آن را زیباتر و درخشان می‌سازد. این محصول تنوع رنگی بالایی دارد، فاقد عطر است و مورد تایید پزشکان است.

این رژ لب بافت سبکی دارد که روی لب سنگین نیست و با رنگ‌های زیبا، درخشش و پوشش کاملی که روی لب ایجاد می‌کند، به لب‌ها حجم می‌دهد و لب‌ها را برجسته‌تر و جذاب‌تر می‌کند این رژ لب ایزادورا حاوی ترکیبات مرطوب کننده است که با ایجاد طراوت و تازگی از خشکی و ترک خوردن لب‌ها پیشگیری می‌کند. همچنین این رژ لب ایزادورا ماندگاری بالایی دارد و حساسیت ایجاد نمی‌کند و برای استفاده روزانه مناسب است.

4- رژلب مدادی مدل دی آر 10 دیپ رومانس (Pencil lipstick Model DR 10 Deep Romance)

خریدرژلب مدادی مدل دی آر 10 دیپ رومانس

رژلب مدادی مدل دی آر 10 Deep Romance به دلیل داشتن استانداردهای بهداشتی می‌تواند یکی از بهترین رژلب‌ها باشد. این رژ دارای تنوع رنگی مناسبی است و می‌تواند تمامی سلیقه‌ها را راضی کند همچنین در مواد اولیه این محصول از ویتامین‌ها، آنتی‌اکسیدان‌ها و ... استفاده شده است و مواد مضر کمتری در آن وجود دارد. به‌صورت کلی می‌توان گفت این رژ لب از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و علاوه بر زیبایی و جذابیتی که به لبت افراد می‌دهد می‌تواند از لب ها در برابر عوامل خارجی مضر مانند اشعه‌های نور آفتاب، سرما و ... محافظت کند.

به‌صورت کلی همه افراد می‌توانند به سادگی از این رژ لب بهره ببرند اما برای ثبات و ماندگاری بیشتر لازم است که در کشیدن رژلب به فاکتورهای مختلفی توجه شود. قبل از زدن رژلب باید از یک رژ لب کرم رنگ استفاده کرد تا لب‌ها آماده شوند و سپس با استفاده از یک چرب کننده مناسب لب‌ها را چرب کرد تمام مواد را در سطح لب پخش کرد. خط کشیدن دور لب‌ها باعث می‌شود که لب‌ها بزرگ‌تر نشان داده شود. سپس باید از خط لب همرنگ رژ لب استفاده کرد و درنهایت با تثبیت کردن مواد از رژلب Deep Romance استفاده کرد و رنگ دلخواه را بر روی لب ها اعمال نمود.

5- رژ لب جامد مات پیور کوتور ایو سن لوران (Rouge Pur Couture The Mats Ysl)

خریدرژ لب جامد مات پیور کوتور ایو سن لوران

رژ لب جامد مات پیور کوتور ایو سن لوران یکی از محصولات شرکت ایو سن لوران فرانسه است. این محصول جلوه‌ای جذاب و دلنشین به چهره افراد می‌دهد زیرا در آن رنگدانه‌های مات و غلیظی وجود دارد. در رژ لب ایو سن لوران مواد ویژه‌ای به کار رفته است و این مواد موجب آبرسانی عمیقی به لب فرد می‌شود. به این ترتیب رژ لب مات پیور کوتور نه تنها لب‌های شما را خشک نمی‌کند بلکه موجب شادابی و طراوت آن نیز می‌شود.

رژ لب جامد مات پیور کوتور مخصوص کسانی است که به رنگ‌های مات علاقه‎‌مند هستند. رژ لب جامد مات ایو سن لوران را روی قسمت مرکزی لب‌های خود قرار دهید. سپس رژ را از بخش مرکزی به سمت پایین آن بمالید. جهت اثربخشی بهتر رژ لب می توانید چند بار این عمل را تکرار کنید. بعد از آن لب‌های خود را به یکدیگر تماس دهید تا رنگ رژ به صورت یکنواخت پراکنده شود. خانم‌هایی که لب‌های خشک یا حساسی دارند نیز می‌توانند با خیال آسوده از این محصول استفاده کنند

6- رژ لب بادوام پیور کالر بیو (Long Lasting Lipstick Model Pure Color Beyu)

خریدرژ لب بادوام پیور کالر بیو

رژ لب بادوام پیور کالر Long Lasting Lipstick Model Pure Color، لبخند از روی رضایت شما را چونان غنچه‌ای شکفته به نمایش می‌گذارد. این محصول با رنگ‌وآب خارق‌العاده‌اش، تفسیر جدیدی از درخشندگی گل‌های رنگارنگ بر چهره‌تان رقم می‌زند. دیدن این همه طراوت و تازگی ممکن است در توان همه نباشد، پس در استفاده از آن دقت کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این رژ لب نداشتن ماده‌ای به‌نام پارابن، مات‌بودن، تنوع، وجود موم، پخش یک‌دست و دوام آن است.

برای استفاده از این محصول، ابتدا لب‌های خود را لایه برداری کرده و آنها را مرطوب کنید. به این ترتیب که با مسواکی نرم و مرطوب، به‌آرامی روی لب‌های خود بکشید تا لب‌ها لایه‌برداری شوند. پس از آن، به‌وسیله بالم لب یا مرطوب‌کننده لب‌ها را آبرسانی کرده تا نرم و صاف شوند. برای داشتن رژ لب با ماندگاری بیشتر نیز، می‌توانید از پرایمر لب کمک بگیرید. در مرحله بعد دور لب خود را با استفاده از خط لب هماهنگ با رنگ رژ، خط انداخته تا محدوده رژ مشخص شود. اگر در کناره‌های انتهایی لب خود، خط را پررنگ‌تر بکشید باعث ایجاد ظاهری طبیعی‌تر می‌شود.

7- مداد لب کانتور 2.0 اتوماتیک مات هدی بیوتی (Lip Contour 2.0 Automatic Matte Lip Pencil HUDA BEAUTY)

خریدمداد لب کانتور 2.0 اتوماتیک مات هدی بیوتی

مداد لب هدی بیوتی محصول آمریکا و یک مداد مات کانتور لب می باشد که لب ها را متعادل و زیبا می سازد و نواقص و ناصافی های لب را برطرف می کند. این مداد لب بافت نرم و رنگ دانه های غنی و پر رنگی دارد و ظاهر و حجم دلخواه شما را بر روی لب ایجاد می کند. تمام رنگ های مدادلب هدی بیوتی ضد آب هستند و همچنین در برابر سایش مقاوم بوده و پس از استفاده رنگ خود را بر روی سطوح دیگر انتقال نمی دهند.

مدادلب Huda Beauty با رنگ هایی مات و زیبا و پر رنگ برای کانتور کردن لب و ایجاد توازن در لب ها به کار می رود. برای استفاده از این محصول، آن را در وسط لب و از قسمت دو کمان بالای لب یک ضربدر بکشید و خط تقارن لب ها را مشخص نمایید تا یک توازن مناسب به وجود آورید. برای پرتر به نظر رسیدن لب ها، کانتور لب روشن را خارج از خط لب طبیعی خود بکشید و لب ها را به کمک آن پر کنید. می توانید همزمان از بیش از یک خط لب و به صورت ترکیبی استفاده کنید.

8- مداد لب ضد آب لانکوم (Le Lip Liner Pencil Waterproof Lancome)

خریدمداد لب ضد آب لانکوم

مداد لب باکیفیت و بادوام ضد آب لانکوم محصولی بی‌نظیر و شگفت‌انگیز است که می‌توانید از آن هم برای کشیدن خط دور لب و هم به تنهایی و به عنوان رژلب استفاده کنید. با توجه به بافت کرمی و نرم مداد لب ضد آب لانکوم کار با آن بسیار راحت است و به‌خوبی روی لب‌ها حرکت می‌کند و در نتیجه می‌توانید خطی صاف و دقیق دور لب‌های خود بکشید و لب‌هایی بدون نقص داشته باشید. مداد لب ضد آب لانکوم بافتی جامد دارد و جلوه ای طبیعی روی لب ایجاد می‌کند.

در ساخت مداد لب ضد آب لانکوم از روغن جوجوبا، ویتامین E و ویتامین C استفاده شده است؛ درنتیجه محصولی بازسازی کننده، ترمیم کننده و تغذیه کننده لب‌های شما است و هیچ گونه پوسته پوسته شدگی و خشکی روی لب ایجاد نمی‌کند. بافت لطیف و ضد آب بودن این مداد لب باعث محبوبیت آن در بین بانوان شده است. این مداد لب جادویی لانکوم مدادی دو طرفه است که در یک طرف آن مداد لب قرار دارد و در طرف دیگر براشی برای استفاده راحت‌تر روی لب وجود دارد.

9- رژ لب مایع متالیک مات لپ چارمر فلورمار (Metallic Lip Charmer Matte Lipstick Flormar)

خریدرژ لب مایع متالیک مات لپ چارمر فلورمار

رژ لب مایع متالیک مات لپ چارمر از جمله محصولات با کیفتی است که توسط برند فلورمار تولید شده است. این رژ لب ظاهری مات و فوق العاده طبیعی به لب‌ها می بخشد و رنگبندی جذاب و شیکی دارند که از آن می‌توان برای هر نوع آرایشی استفاده کرد. این رژ لب روی لب‌ها ردی مایع و مخملی باقی می‌گذارد و جلوه‌ای بی نظیر روی لب ایجاد می‌کند. بافت رژ لب مایع متالیک مات لیپ چارمر مات و ابریشمی است و در عین حال ماندگاری فوق العاده‌ای روی لب دارد.

این رژلب فلورمار دارای فرمولاسیونی سرشار از مواد مغذی مانند روغن دانه‌ی انگور و کره گیاهی است تا از لب‌ها در مقابل خشکی و پوسته پوسته شدن محافظت نماید. با استفاده از رژلب فلورمار هم از لب‌های شما محافظت می‌شود و هم یک بافت مخملی و زیبا و مات روی لب‌های شما قرار می‌گیرند که توجه هر کسی را به خود جلب خواهد کرد. رژ لب مایع متالیک مات لپ چارمر همچنین پوشانندگی بالایی دارد و به شکل یکنواخت و یکدست روی لب می نشیند و آن را مات می‌سازد.

10- رژ لب مایع مات ابسولو لانکوم (L'Absolu Gloss Velvet Matte Lancome)

خریدرژ لب مایع مات ابسولو لانکوم

رژ لب مایع مات ابسولو لانکوم محصولی جادویی از برند فرانسوی لانکوم است که در ساخت آن از ویتامین‌ها و موادمغذی زیادی استفاده شده است. این مواد مغذی پوست لب شما را بسیار نرم، جوان و سالم نگه می‌دارند و در کنار زیبایی سلامت لب شما را هم گارانتی می‌کنند. رژ لب مایع مات ابسولو لانکوم گیرایی آرایش شما را چند برابر می‌کند و باعث طراوت و تازگی لب‌های شما می‌شود.

با استفاده از رژ لب مایع مات ابسولو لانکوم اصلا نگران خشکی و کشیدگی و پوسته پوسته شدن لب‌های خود نباشید زیرا این محصول تخصصی با آبرسانی به لب‌های شما، از آنها مراقبت می‌کند. به علاوه رژ لب مایع مات ابسولو لانکوم هیچ گونه احساس چسبندگی روی لب شما به وجود نمی‌آورد. اپلیکاتور این رژ لب بسیار کاربردی و نرم است و استفاده از آن بسیار راحت بوده و به سادگی می‌توانید لب‌هایی خوش فرم داشته باشید. پوششی که رژ لب مایع مات ابسولو لانکوم روی لب‌ها ایجاد می‌کند، پوششی صاف و یکنواخت است و ماندگاری بسیار بالایی نیز دارد.

امیدواریم که با استفاده از این روش‌ها آرایش لب قلوه‌ای جذابی را تجربه کنید. محصولات ذکر شده در این مقاله جهت آرایش لب نازک در فروشگاه ریحا موجود بوده و از طریق لینک محصولات آرایشی لب می توانید این محصولات را مشاهده کنید و پس از بررسی آنها اقدام به خرید محصولات دلخواه خود نمایید. بخش بزرگی از ایجاد نمایی قلوه ای در آرایش لب باریک به مواد و محصولات استفاده شده توسط شما بستگی دارد. سپس کافیست تکنیک های گفته شده در این مقاله را به کار ببرید.در ضمن اگر تجربه خاصی درباره استفاده از هرکدام از این موارد معرفی شده پرطرفدار دارید، حتما تجربیات‌تان را با ما در میان بگذارید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

۱۲۱,۱۱۱
محصولات مرتبط
رژ لب جامد براق لیپ شاین آر ام اس بیوتیrms beautyامکان ارسال فوری
۲,۱۶۵,۰۰۰ تومان
bloom
bloom
رژ لب جامد طبیعی ویتامینه آمور کاپریسCaprice 
۵۴۰,۰۰۰ تومان
شماره Q17
شماره Q17
شماره Q11
شماره Q11
شماره Q19
شماره Q19
+۱۷
تنوع
رژ لب جامد مات آب‌رسان ولوت شونSCHON 
۲۲۵,۰۰۰ تومان
شماره M12
شماره M12
شماره M11
شماره M11
شماره M32
شماره M32
+۱۰
تنوع
رژ لب جامد مات آب‌رسان کیس کیس گرلنGuerlain 
۱,۲۰۸,۰۰۰ تومان
شماره 347
شماره 347
×شماره 306
شماره 306
×شماره 348
شماره 348
+۶
تنوع
رژ لب جامد مات ماندگاری بالا دوسهdoucce 
۴۸۸,۰۰۰ تومان
شماره 102
شماره 102
شماره 101
شماره 101
شماره 119
شماره 119
+۱۵
تنوع
رژ لب جامد مات آب‌رسان دایموند مایMy 
۱۸۱,۰۰۰ تومان
شماره  SL04
شماره SL04
شماره  SL05
شماره SL05
شماره  SL02
شماره SL02
+۹
تنوع
رژ لب جامد مات بدون پارابن روبی سانRubi Sun 
۲۳۴,۰۰۰ تومان
شماره 166
شماره 166
شماره 163
شماره 163
شماره 165
شماره 165
+۷
تنوع
رژ لب جامد براق بدون پارابن شاینینگ رژبزهRouge baiser 
۶۱۶,۰۰۰ تومان
شماره 511
شماره 511
شماره 513
شماره 513
شماره 514
شماره 514
+۴
تنوع
رژ لب جامد براق ویتامینه سیلکی شاین مایMy 
۱۱۸,۰۰۰ تومان
شماره 206
شماره 206
شماره 204
شماره 204
شماره 302
شماره 302
+۷
تنوع
رژ لب جامد مات مکMac 
۳,۴۵۰,۰۰۰ تومان
Honey Love
Honey Love
Kinda Sexy
Kinda Sexy
Lady Danger
Lady Danger
+۲۰
تنوع
رژ لب جامد مات ماندگاری بالا نارسNars 
۲,۱۹۹,۰۰۰ تومان
INAPPROPRIATE RED
INAPPROPRIATE RED
Pour toujours
Pour toujours
Instant crush
Instant crush
+۴۴
تنوع
نویسنده :نسیم زارع

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
چطور با یک ترفند ساده لب ها را قلوه ای کنیم؟
پاسخ:

 برای اینکه ظاهر لب ها برجسته‌تر باشند، می‌توان از برق لب استفاده کرد. پس از استفاده از رژ لب به عنوان رنگ پایه، برق لب را به صورت نقطه‌ای به وسط لب پایینی بزنید. این کار علاوه بر درخشندگی لب‌ها، ظاهری قلوه‌ای هم به آنها می‌دهد. برق لب نور را منعکس می‌کند و لب‌ها را بزرگتر نشان می‌دهد. فرقی ندارد که برق لب بی‌رنگ یا رنگی باشد. برای کامل کردن آرایش لب قلوه‌ای حتما استفاده از برق لب را هم در نظر بگیرید.  

آیا می توان با آرایش لب های کوچک را قلوه ای نشان داد؟
پاسخ:

آیا می‌دانستید که تنها با استفاده از چند قلم از از وسایل کیف آرایشتان به سادگی می‌توانید لب‌های برجسته‌تری داشته باشید. خوشبختانه با دانستن چند روش آرایشی آسان و سریع، دیگر برجسته کردن لب‌ها برای افرادی که لب‌های باریکی دارند، کار خیلی سختی نیست. شما می‌توانید تنها با انجام چند مرحله ساده، انتخاب رنگ رژ و مداد لب مناسب، طرز صحیح آرایش کردن و کمی ذوق هنری لب‌های برجسته، زیبا و خیره‌کننده‌ای داشته باشید.

شیدینگ لب چیست؟
پاسخ:

شیدینگ لب یک روش زیبایی و نوعی تتو نیمه دائم است که به مدت یک تا دو سال رنگ و شکل طبیعی لب‌ها را بهتر می‌کند و ظاهر برجسته‌تر و زیباتری به لب‌ ها می‌ بخشد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۱۲۱,۱۱۱ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید