یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
20 ایده برای میکاپ روز ولنتاین که شما را زیباتر نشان می‌دهد

20 ایده برای میکاپ روز ولنتاین که شما را زیباتر نشان می‌دهد

بسیاری از خانم‌ها از چند روز قبل از فرا رسیدن روز ولنتاین مصادف با 14 فوریه با خرید لباس‌های قرمز و صورتی، تغییر دکوراسیون منزل، آماده سازی دسر‌های قلبی و خرید هدیه سعی می‌کنند تا عشق خود را به عزیزانشان نشان دهند. ما در این مقاله، به سراغ آرایش مخصوص ولنتاین رفتیم تا به شما کمک کنیم با انتخاب سبک آرایشی مناسب و حتی متفاوت، محبوبتان را شگفت زده کنید و عشقتان را به او نشان دهید.

20 ایده مناسب آرایش مخصوص ولنتاین

در ادامه با ما همراه باشید تا با 20 ترفند آرایشی مناسب روز عشق آشنا شوید.

1. لب‌های قرمز و شاداب

رژ لب و رژگونه قرمز گیلاسی و یا قرمز گلی برای میکاپ قرار ولنتاین عالی هستند و ظاهری جذاب و بااعتماد به نفس به شما می‌بخشند. اگر طرفدار آرایش کلاسیک هستید، حتما این سبک از آرایش را همراه با خط چشم مشکی ظریف و هایلایت گوشه‌های داخلی چشم امتحان کنید.

2. آرایش فانتزی و خلاقانه

آرایش‌های فانتزی برای نشان دادن عشقتان به اطرافیانتان، ایده خیلی جذابی خواهند بود. کافی است کمی خلاقیت به خرج بدهید و روی گونه‌های خود را با قلب صورتی یا قرمز اکلیلی آرایش کنید یا پشت چشمتان، خط چشم فانتزی با کلمه عشق یا love را با ظرافت طراحی کنید. همچنین می‌توانید خط چشم فانتزی با رنگ‌های اکلیلی را امتحان کنید و جنبه بازیگوش و دخترانه‌ خود را به نمایش بگذارید.

آرایش فانتزی مخصوص ولنتاین

3. رژگونه صورتی

با رژگونه صورتی، ظاهری رمانتیک برای میکاپ ولنتاین داشته باشید. آرایش با رنگ‌های ملایم و زنانه، زیبایی طبیعی و ظرافت چهره شما را افزایش می‌دهد. برای یک قرار شام عاشقانه از رنگ‌های زیبایی مانند صورتی کمرنگ و سفید استفاده کنید. این رنگ‌ها با لباس‌های قرمز و سفید ترکیب جذابی ایجاد می‌کند.

4. رژگونه قرمز

رژگونه قرمز ترفند میکاپ ولنتاین ساده‌ای است که برای مبتدیان عالی است. پوشیدن کیف و کفش قرمز با این مدل از میکاپ، هماهنگی و زیبایی بیشتری به ظاهرتان می‌بخشد.

5. سایه چشم رنگین کمانی

کافی است که کمی خلاقیت به خرج دهید. سایه چشم رنگین کمانی با رنگ‌های پاستلی روشن و اکلیلی در کنار رژلب صورتی براق مایع، ظاهر جذاب و متفاوتی به شما می‌دهد.

آرایش چشم رنگین کمانی روز ولنتاین

6.آرایش قرمز گیلاسی برای پوست‌های تیره

برای آرایش روز ولنتاین چهره‌هایی با رنگ پوست تیره، آرایش قرمز گیلاسی فوق العاده جذاب و خیره کننده خواهد بود. رنگ قرمز گیلاسی با رنگ‌ پوست تیره‌ تضاد جذابی ایجاد می‌کند و ظاهری جذاب و خاص برای روز عشق به چهره‌های برنزه می‌بخشد.

7.آرایش رژ لب قرمز روشن برای ظاهری طبیعی

رژ لب قرمز روشن همراه با سایه چشم ظریف و رژگونه صورتی متناسب با رنگ پوستتان، نوعی میکاپ مخصوص ولنتاین است که ظاهر طبیعی به چهره می‌بخشد و به آسانی زیبایی چهره‌تان را افزایش می‌دهد.

رژ لب قرمز میکاپ مخصوص ولنتاین

8. مدل موی فانتزی

برای ظاهری متفاوت و خاص در ولنتاین، می‌توانید مدل شینیون پاپیونی و قلبی را امتحان کنید. این مدل‌ موهای جسورانه و زیبا پیام عشق شما را با صدای بلند به طرف مقابلتان اعلام می‌کند.

9. رنگ موهای فانتزی

شما می‌توانید با استفاده از رنگ موهای موقت، قسمتی از موهایتان را به رنگ صورتی، بنفش و یا قرمز دربیاورید تا کاملا با حال و هوای عاشقانه و رمانتیک ولنتاین هماهنگ باشد. همچنین برای جذابیت بیشتر چهره‌تان می‌توانید سایه چشم همرنگ با موهایتان را انتخاب کنید.

10. ناخن‌های با طرح قلبی

یکی از قسمت‌های مهم آرایش مخصوص ولنتاین، طراحی ناخن‌ها است. شما می‌توانید متناسب با سبک آرایش و رنگ لباستان، یکی از رنگ‌های لاک قرمز، سفید، صورتی، طلایی یا نقره‌ای را انتخاب کنید و ناخن‌هایتان را ساده لاک بزنید یا با طرح‌های قلبی، خرسی یا طرح گل و کلمه عشق روی ناخنتان را طراحی کنید.

طراحی ناخن روز ولنتاین

11. آرایش صورتی باربی

بعد از پخش فیلم باربی با بازی مارگو رابی هنرپیشه زیبای هالییودی، آرایش باربی صورتی طرفداران زیادی پیدا کرده است. استفاده از سایه‌های چشم صورتی ملایم و درخشان برای پلک‌ها و خط مژه پایینی، و خط لب و رژ لب صورتی گلی طبیعی از ویژگی‌های اصلی این سبک آرایشی است. همچنین در این سبک از آرایش روز ولنتاین، رنگ رژگونه هماهنگ با رنگ لب‌ها به رنگ صورتی انتخاب می‌شود. برای یک ظاهر زیبا و با الهام از باربی در روز ولنتاین، می‌توانید آرایش خود را با لباس صورتی و کفش پاشنه بلند ست کنید.

12. خط چشم بالدار نقره‌ای

برای این سبک پر زرق و برق میکاپ مخصوص ولنتاین، فقط باید آرایش چشم اسموکی خود را با خط چشم بالدار نقره‌ای تکمیل کنید. بهتر است از خط چشم مایع نقره‌ای استفاده کنید و برای جذابیت بیشتر چشم‌ها، خط چشم بالدار نقره‌ای را با ظرافت در امتداد خط چشم مشکی بکشید. برای تکمیل آرایشتان و جلب نگاه‌ها به سمت زیبایی چشمانتان می‌توانید از رژ لبی مات با رنگ خنثی استفاده کنید.

خط چشم بالدار نقره ای میکاپ مخصوص ولنتاین 13. آرایش هلویی براق

اگر به سبک آرایشی با رنگ‌های گرم‌ علاقمند هستید، برای آرایش مخصوص ولنتاین، رژگونه و رژ لب هلویی را امتحان کنید. سپس برق لب با رنگی روشن‌تر را روی لب‌هایتان بزنید و آرایش چشم خود را با مژه‌های مصنوعی و خط چشم تیز و بالدار تکمیل کنید.

14. آرایش طبیعی

گاهی اوقات برای ارائه نهایت زیبایی چهره‌تان باید سبک آرایش گرم و طبیعی را امتحان کنید. برای این میکاپ ولنتاین، سایه چشم، رژ لب و رژگونه خود را به رنگ‌های صورتی و قهوه‌ای نود انتخاب کنید. شما می‌توانید برای کاهش سادگی چهره‌تان از مژه مصنوعی استفاده کنید.این سبک از میکاپ، جذابیت طبیعی چهره‌تان را با ایجاد ظاهری شاداب و درخششی دوست داشتنی بیشتر می‌کند.

15. آرایش صورتی پررنگ با مژه‌های برجسته

برای این مدل آرایش، از خط لب صورتی تیره و رژ لب براق صورتی پررنگ یا سرخابی شروع کنید. با افزودن چند تار مژه مصنوعی به لبه‌های بیرونی بالا و پایین خط مژه، چشم‌های خود را کشیده‌تر نشان دهید. برای کناره چشم‌ها از سایه‌ صورتی ملایم، برای چین پلک‌ها از سایه صورتی پررنگ و برای گوشه داخلی چشم‌ها از سایه سفید براق استفاده کنید.

16. آرایش رزگلد

اگر به دنبال آرایش کلاسیک و دخترانه برای روز ولنتاین هستید، آرایش رزگلد یکی از بهترین انتخاب‌ها است. در این نوع آرایش تک رنگ، برای ایجاد چهره‌ای ملیح‌تر، از رنگ‌های صورتی ملایم و هلویی برای لب‌ها، گونه‌ها و چشم‌ها استفاده می‌شود.

آرایش رزگلد قرار ولنتاین

17. آرایش مرجانی

اگر می‌خواهید چهره شادابی داشته باشید اما خیلی جلب توجه نکنید، پس از آرایش پایه‌ای صورت خود، به سراغ ٰرژلب مرجانی براق بروید و از سایه چشم نارنجی ملایم برای پشت چشمتان استفاده کنید. برای درخشش بیشتر چهره، گوشه‌های داخلی چشم‌ها را با مداد چشم سفید و براق هایلایت کنید.

18. سایه چشم گربه‌ای

اگر به دنبال آرایشی غلیظ‌تر هستید، سایه چشم گربه‌ای به رنگ قهوه‌ای تیره، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما است و تمام توجه را به زیبایی چشمانتان جلب می‌کند. برای لب‌ها و گونه‌هایتان هم می‌توانید از رنگ هلویی ملایم استفاده کنید.

سایه چشم گربه ای برای آرایش ولنتاین

19. سایه چشم درخشان براق

اگرچه لب‌های قرمز و خط چشم بالدار آرایشی کلاسیک و دراماتیک برای روز ولنتاین است، اما گاهی اوقات شما فقط به چهره‌ای درخشان و ساده نیاز دارید. برای این کار سایه چشم براق سفید یا صورتی روشن، برق لب یا رژ لب و رژگونه با رنگ طبیعی مورد علاقه‌تان را استفاده کنید.

20 . پوست براق با خط چشم ظریف

اگر می‌خواهید رویکردی طبیعی‌تر برای آرایش روز ولنتاین خود داشته باشید، ابتدا پوست صورتتان را با مرطوب کننده مناسب آبرسانی کنید. سپس کانسیلر بزنید و برای رژگونه و سایه چشم خود از سایه‌های ملایم و طبیعی استفاده کنید. در آخر با مداد چشم قهوه‌ای، خط چشم ظریفی را از کناره‌ چشمتان بکشید.

آرایش طبیعی مخصوص ولنتاین نکات مهم آرایش روز ولنتاین

در ادامه، چند نکته مهم برای میکاپ روز عشق را به شما می‌گوییم که با رعایت آنها، آرایش بهتر و چهره زیباتری خواهید داشت.

  • پاکسازی پوست: حتما قبل از آرایش صورت خود را تمیز و سپس مرطوب کنید تا آرایش به خوبی روی پوستتان بنشیند.
  • استفاده از پرایمر: یکی از مهمترین نکات برای داشتن میکاپ ولنتاین بی‌نقص، استفاده از پرایمر است. پرایمر به ماندگاری بیشتر آرایش و ایجاد چهره‌ای بی‌عیب و نقص کمک می‌کند.
  • انتخاب لوازم آرایشی بادوام: برای اطمینان از ماندگاری آرایشتان در طول روز یا شب، از لوازم آرایشی با ماندگاری طولانی، به ویژه برای زیرسازی، کانسیلر و رژ لب استفاده کنید.
  • افزایش زیبایی طبیعی چهره: به جای تغییر کامل چهره‌تان، زیبایی‌های طبیعی صورتتان را با آرایش برجسته کنید. سبک آرایش ملایم و رمانتیک می‌تواند بسیار جذاب باشد.
  • تمرکز روی چشم‌ها یا لب‌ها: تصمیم بگیرید که می‌خواهید روی چشم‌های خود بیشتر تاکید کنید یا لب‌هایتان. اگر آرایش لب غلیظی را انتخاب می‌کنید، آرایش چشم را ملایم‌تر انجام دهید و بالعکس.
  • امتحان رنگ‌های مختلف: از امتحان کردن رنگ‌های جدید و هماهنگ با رنگ چهره و لباستان نترسید. روز ولنتاین زمان خوبی برای امتحان رنگ‌های جدید در آرایشتان است.
  • ترکیب آرایش با پوست: سایه‌های چشم و رژگونه را به خوبی ترکیب کنید تا ظاهری یکدست و طبیعی روی پوست ایجاد کنند.
  • هایلایت: برای چهره‌ای درخشان‌تر، در نقاط بلند صورت خود (استخوان گونه‌ها، استخوان‌های ابرو و تیغه بینی) از هایلایتر استفاده کنید.
  • محصولات ضد آب: اگر احتمال می‌دهید که از خوشحالی، اشک شوق بریزید یا قصد دارید این روز را در خارج از منزل بگذرانید، برای جلوگیری از پاک شدن آرایش خود، از ریمل و خط چشم ضد آب استفاده کنید.
  • استفاده از فیکساتور: با استفاده از فیکساتور، آرایشتان را تثبیت کنید تا خیالتان از ماندگاری آن راحت باشد.
  • تمرین: اگر قرار است سبک آرایش جدیدی را امتحان کنید، از چند روز قبل آن را تمرین کنید تا به خوبی بر آن مسلط شوید و در روز عشق، میکاپ بی‌نقصی داشته باشید.
  • اعتماد به نفس: مهمتر از همه، آرایش خود را با اعتماد به نفس انجام دهید و از روند آماده شدن برای این روز خاص لذت ببرید.

میکاپ ولنتاین

با آرایش زیبای روز ولنتاین، برای جشنی عاشقانه آماده شوید! ما دنیای زیبایی را جست‌وجو کرده‌ایم تا 20 آرایش جذاب روز ولنتاین را به شما ارائه دهیم. سعی کردیم تا با در نظر گرفتن انواع چهره‌ها و سلیقه‌های مختلف، انواع سبک‌ها از آرایش چشم‌های دودی غلیظ گرفته تا آرایش ملایم و تک رنگ صورتی پاستلی را معرفی کنیم. امیدواریم که در میان این سبک‌های آرایشی خیره کننده، سبک هماهنگ با استایل خود را پیدا کنید.

نویسنده :نسیم زارع

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید