یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
طریقه استفاده صحیح از انواع ریمل مژه

طریقه استفاده صحیح از انواع ریمل مژه

ریمل زدن در ظاهر کاری آسان و پیش پا افتاده است اما همین کار ساده، دارای تکنیک‌هایی است که با رعایت آن‌ها می‌توانید مژه‌های زیبا‌تری داشته باشید. همین تکنیک‌های ساده هستند که باعث می‌شوند وقتی به مژه‌های اطرافیان نگاه می‌کنیم، بعضی به هم چسبیده و مصنوعی به نظر می‌آیند و بعضی بسیار آراسته و زیبا!

این در حالی است که هر دو از انواع ریمل مژه استفاده کرده اند، ولی این تفاوت چشمگیر اول به خاطر نوع ریملی است که انتخاب کرده اند و دوم نحوه استفاده آن‌ها از انواع برس ریمل است و در نهایت روشی که از خود ریمل و مژه‌هایشان نگه‌داری و مراقبت می‌کنند.

روش صحیح ریمل زدن!

بعد از اینکه ریمل مناسب خود را پیدا و خریداری کردید، نوبت به استفاده از آن می‌رسد. در مقاله‌ دیگری با عنوان «ریمل ها چه انواعی دارند و بهترین ریمل کدام است؟»به معرفی انواع ریمل و انواع برند ریمل پرداختیم. عوامل بسیاری در زیبا شدن آرایش چشم دخیل هستند که با رعایت این نکات ساده می‌توانید آرایش خوب و بی نقصی داشته باشید.همیشه قبل از ریمل زدن چشمانتان را به خوبی تمیز کنید. چربی، گرد و خاک و آرایش قبلی چشم‌ها که شسته نشده اند به راحتی می‌توانند وجه آرایش شما را خراب کنند.

می‌توانید قبل از ریمل زدن از فر مژه استفاده کنید، حواستان باشد که هرگز این کار را بعد از ریمل زدن انجام ندهید، هرچند که مژه‌های خیس بعد از استفاده از ریمل راحت‌تر و بهتر فرم می‌گیرند و حس بهتری به شما می‌دهند ولی به مرور زمان باعث شکننده شدن و ضعیف شدن مژه‌ها می‌شوند. در استفاده از فر مژه این نکته را در نظر داشته باشید که فر مژه را از انتها و ریشه مژه‌ها نباید گرفت و فشار زیادی روی مژه نباید اعمال شود، فقط با دو فشار این کار را انجام دهید، به این صورت که فشار دوم کمی محکم‌تر باشد.

برای برداشتن مواد ریمل، برس را داخل ظرف ریمل بچرخانید و هیچ وقت آن را در ظرف، بالا و پایین نکنید، چون این کار باعث جمع شدن هوا در محفظه آن می‌شود و ریمل، زودتر از حد معمول خشک می‌شود. اگر ریملتان را به تازگی خریداری کرده‌اید و مواد داخل آن زیاد است، برس ریمل از مواد زیادی پوشیده شده است که باعث چسبیدن مژه‌ها به هم می‌شود، برای جلوگیری از آن بهتر است برس را به کناره ظرف فشار دهید تا اضافات آن جدا شود.

بعضی افراد عادت دارند که برای پر نشان دادن مژه‌هایشان چند لایه ریمل روی هم می‌زنند که این ضخامت زیاد ممکن است باعث چسبیدن مژه‌ها به هم شود. اگر دوست دارید مژه‌هایتان خیلی پر پشت به نظر برسد بهتر است دو لایه ریمل بزنید و لایه دوم را زمانی که ریمل اول خشک شد برس کنید. همیشه برای ریمل زدن از گوشه چشم و قسمت بیرونی شروع کنید و بهتر است این کار به صورت چرخشی و همزمان با پلک زدن انجام شود.

در انتها مژه‌های به هم چسبیده را به کمک شانه مژه و یا یک برس تمیز از هم جدا کنید. زمانی که کارتان تمام شد مطمئن شوید که درب ریمل محکم بسته شده است و راهی برای ورود هوا و میکروب به داخل ریمل وجود ندارد.

ریملبه نگهداری مناسب و تعویض مکرر نیاز دارد. معمولاریملبعد از سه ماه از باز کردن باید تعویض شود. البته این موضوع به تاریخ مصرفریملنیز بستگی دارد.برخی ازریملها حتی کمتر از سه ماه خشک می شوند و باید دور ریخته شوند. که در مقاله " بازسازیریمل خشک شده " روش هایی را برای اصلاح ریمل های خشک شده آورده ایم که حتما باید بدانید.

در استفاده ار ریمل به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

اگر شما از آن دسته از خانم‌هایی هستید که خیلی به زیبایی خود اهمیت می‌دهید و مرتب آرایش می‌کنید حتما لوازم آرایشان در مدت کوتاه، مثلا یک یا دو ماه تمام می‌شود، ولی اگر خیلی اهل آرایش نیستید و فقط برای جاهای خاص و مهمانی‌ها آرایش می‌کنید باید مراقب تاریخ انقضا لوازم آرایشتان باشید.

تاریخ انقضاء

اکثر ریمل‌ها بخاطر مواد شیمیایی و نگهدارنده‌ای که دارند و در ساخت آن‌ها استفاده می‌شود، باعث بروز حساسیت‌هایی همچون آبریزش، خارش، سوزش و التهاب می‌شوند که تا حدی می‌توان از این اتفاقات جلوگیری کرد.

نکته‌ای که معمولا همه ما از آن غافل هستیم و به آن اهمیت نمی‌دهیم استفاده از لوازم آرایش تا آخرین قطره است! یعنی تا زمانی که ریمل خشک و غیر قابل استفاده نشود همچنان از آن استفاده می‌کنیم. لوازم آرایش بعد از به پایان رسیدن تاریخ انقضا کیفیت و پایداری خود را از دست می‌دهند و ممکن است تغییراتی که در آن‌ها بوجود می‌آید باعث التهاب و آسیب‌های جبران ناپذیری به پوست صورت شود.

میکروب و آلودگی

ریمل نسبت به دیگر لوازم آرایش، بخاطر محیط گرم و تاریکی که در آن قرار می‌گیرد بیشتر در معرض جذب میکروب و باکتری هاست و باید مدت زمانی بین 3 تا 6 ماه که از آن استفاده کردید آن‌ را دور بیندازید، چون در غیر این صورت با هر بار استفاده مقدار زیادی میکروب و آلودگی را وارد چشمتان می‌کنید. استفاده از ریمل‌های تاریخ گذشته عوارض بدی را برایتان به ارمغان می‌آورند که عفونت‌های چشمی یکی از دردناک‌ترینه آن‌ها است و هزینه پیشگیری از آن به مراتب کم‌تر از درمان آن است.

ریمل ضد آب

سعی کنید از ریمل‌های ضد آب تاجایی که می‌توانید استفاده نکنید، مگر در مواقعی که استفاده از آن‌ها برایتان اجباری باشد. پاک کردن این نوع ریمل‌ها کار دشواری است و مالیدن دائمی مواد پاک کننده و کشیدن زیاد دستمال مرطوب و پنبه به اطراف چشم، باعث از بین رفتن تدریجی انعطاف‌پذیری پوست و ایجاد چروک‌های زودرس می‌شود.

ماندگاری طولانی مدت ریمل‌های ضد آب برای خانم‌ها وسوسه انگیز است و اکثر خانم‌ها این نوع ریمل را ترجیح می‌دهند، ولی تلاش برای برداشتن ریمل از روی چشم‌ها می‌تواند به مژه‌ها آسیب بزند و موجب کنده شدن آن‌ها بشود.

پاک کردن آرایش

قبل از اینکه به رختخواب بروید حتما آرایشتان را پاک کنید. زمانی که آرایش می‌کنید تمام حفره‌ها و منافذ پوست که وظیفه عرق کردن و ترشح چربی را دارند بسته می‌شوند و این اتفاق به مرور زمان باعث بزرگ‌تر شدن این منافذ و بروز آکنه، جوش و چین و چروک‌های عمیق می‌شود.

از آنجایی که پوست ما دائما در حال فعالیت است و زمانی که به خواب می‌رویم، بدنمان به صورت طبیعی سموم را از طریق منافذ پوست بیرون می‌کند، اگر این منافذ بسته باشند و سموم راهی برای خروج پیدا نکنند، فرآیند سم زدایی آن طور که باید اتفاق نمی‌افتد و پوست به سختی می‌تواند نفس بکشد. از طرفی ایجاد فشار مکانیکی صورت بر روی بالش هم می‌تواند مواد آرایشی را راحت‌تر وارد فولیکول‌های مو کند و منجر به بسته شدن منافذ باز صورت بشود.

پس اگر زیبایی و طراوت پوست برایتان اهمیت دارد و نمی‌خواهید به سلول‌های پوستتان آسیبی وارد شود، دیگر چند دقیقه دیرتر خوابیدن و تمیز کردن صورت و استفاده از یک کرم مرطوب کننده مناسب، دردسر به نظر نمی‌آید، اینطور نیست؟

خوابیدن با ریمل باعث می‌شود ذرات ریمل، فولیکول‌ها را ببندد و آن‌ها را روی پوست تحریک کند و در نهایت باعث التهاب چشم‌ها شود. اگر این اتفاق بیفتد چشم‌ها متورم و قرمز می‌شوند و همچنین باعث می‌شود به عفونت ‌چشمی مبتلا ‌شوید. از دیگر عوارض خوابیدن با ریمل می‌توان به نازک شدن و شکنندگی مژه‌ها، احساس درد و سوزش در چشم اشاره کرد.

ریمل را به عنوان نقطه پایان آرایش خود در نظر بگیرید. پس از سایه زدن، خط چشم زدن و هر آرایش چشم دیگری، از انواع بهترینریمل مژهاستفاده کنید تا ظاهر شما زیباتر و کامل تر شود. اگر نمیدانید چگونه ریمل بزنید مقاله " آموزش یمل زدن " را مطالعه کنید.

نحوه پاک کردن ریمل

پاک کردن ریمل برای خانم‌هایی که هر روز از ریمل استفاده می‌کنند سخت است و ممکن است موجب آسیب دیدن چشم و مژه‌ها شود، برای همین باید از روش‌های درست برای پاک کردن ریمل استفاده شود. اولین و بهترین روش برای این کار استفاده از پاک کننده‌های آرایش و شیر پاک کن‌ها است.

مقداری محلول پاک کننده آرایش را روی پد بریزید و برای چند ثانیه روی مژه‌ها قرار دهید تا کاملا مواد آرایشی نرم و مرطوب شود. سپس پد را به آرامی و از ریشه مژه ها به سمت پایین بکشید تا ریمل کاملا پاک شود. این کار را آهسته و با حوصله انجام دهید تا به مژه‌ها آسیبی نرسانید.

روش‌های دیگری که می‌توانید برای پاک کردن ریمل به کار ببرید استفاده از انواع روغن‌های طبیعی، شامپو بچه، کرم‌های مرطوب کننده و گلاب است که در انجام این کار به شما کمک می‌کنند.

معرفی بهترین ریمل‌ها از برندهای محبوب!

امروزه طیف گستره و متنوعی از انواع برند‌های لوازم آرایشی در بازار وجود دارد که انتخاب بهترین آن‌ها را سخت و دشوار می‌کند. از این جهت باید قبل از خرید لوازم آرایش نکات مهم را در نظر بگیرید تا بتوانید یک انتخاب درست و یک خرید موفقی داشته باشید. برای داشتن آرایش خوب، باید به سراغ بهترین‌ مارک‌های لوازم آرایش رفت. در ادامه این مقاله تصمیم داریم چند نمونه از مطرح‌ترین و پرفروشترین انواع ریمل‌های موجود در فروشگاه ریحا را، با ضمانت اصالت و کیفیت کالا به شما معرفی کنیم. در این صورت با شناختن این محصولات می‌توانید بهترین‌ کالاهای اورجینال موجود در بازار را شناخته و آن‌ها را با هم مقایسه کنید. اگر قصد خریداری این محصولات را دارید؛ کافی است تا فقط با یک کلیک بر روی هایلایت خرید محصول اقدام به تهیه آن نمایید.

1- ریملوالیوم نو بیو

خریدریملوالیوم نو بیو

ریمل حجم دهنده والیوم نو بیو Volume Now Mascara Beyu، قطعا به قاب چشمان شما جلوه‌ای باورنکردنی خواهد داد تا نگاه نافذتان هر بیننده‌ای را مسحور خود کند. این محصول مژه‌هایی بلند، پُر، حجیم، حالت‌دار و نرم را چنان طبیعی بر چهره‌تان نقش می‌زند که هیچ‌ جای بحثی نمی‌ماند. وجود رنگدانه‌های مشکی، ترکیبات تقویت‌کننده و موم طبیعی در ترکیب این ریمل و فرمولاسیون بدون پارابن آن انتخابی عالی برای افرادی است که دارای حساسیت‌های پوستی هستند.

این محصول با بسته‌بندی کوچک و سبک خود به شما اجازه می‌دهد که هرلحظه و هرجا آن را همراه خود داشته و به‌راحتی استفاده کنید. همچنین دارای برس مخصوصXXL است که با ساختاری هدفمند، حجم بیشتری از مواد را بر روی مژه‌ها انتقال داده و ظاهری توپر و بلند به آن‌ها می‌دهد. البته گفتن این قضیه هم بسیار مهم است که با وجود این حجم فراوان از مواد، به خاطر فرمولاسیون اختصاصی آن، مژه‌ها همچنان سبک و نرم می‌مانند؛ به‌طوری که برخلاف بسیاری از ریمل‌ها احساس سنگینی روی پلک‌هایتان ندارید.

2- ریمل هیپنوز دراما لانکوم

خریدریمل هیپنوز دراما لانکوم

ریمل حجم دهنده هیپنوز دراما لانکوم یک ریمل حجم دهنده با رنگی تیره و کاملا مشکی است که تنها با یک ‌بار استفاده، از طریق حجم دهندگی فوق ‌العاده به مژه‌ ها، زیبایی چشم ‌های شما را دو چندان می‌ کند. اندازه بزرگ براش این محصول در کنار انحنای خاص آن، امکان تماس کامل براش با مژه‌‌ها و پوشش دهی بالا را فراهم می ‌آورد. در نتیجه در هر بار استفاده، ظاهر مژه ‌ها را بی‌‌نهایت حجیم و ضخیم جلوه داده و نمای نهایی بسیار طبیعی و جذابی را به نمایش خواهد گذاشت که سبب چشم‌گیرتر شدن آرایش چشم شما می‌شود.

ریمل لانکوم مدل هیپنوز دراما به لطف بهره ‌مندی از رنگ ‌دانه‌ های تیره و قوی و همچنین پرو ویتامین B5، میزان پوشش دهی مژه‌‌ها را تا سه برابر افزایش می‌‌دهد و بلافاصله بعد از اولین برخورد با مژه سبب افزایش طول آنها و پر و حجیم‌تر نشان دادن انها نیز می‌شود. این ریمل فاقد بو و رایحه و هرگونه مواد حساسیت‌زا برای چشم بوده و توسط متخصصین چشم نیز تست و تایید شده است، بنابراین برای کسانی که چشمان حساسی دارند و یا از لنز استفاده می‎کنند گزینه مناسبی می‌باشد.

3- ریمل آی لاو اکستریم ولوم اسنس

خرید ریمل آی لاو اکستریم ولوم اسنس

این ریمل برس فیبری با دو لبه شکاف دار دارد که حاوی فرچه‌های کوچک‌تر هستند و این موضوع باعث شده رنگدانه‌های بیشتری را در خود جای داده و حجم مژه‌ها را افزایش دهد. این برس به اندازه کافی بزرگ است و طوری طراحی شده که به راحتی تمامی مژه ها را پوشش می‌دهد. رنگدانه‌های کاملا مشکی این ریمل حجم دهنده، ماندگاری خوب آن، بافت سبک و عدم ایجاد حساسیت از ویژگی‌هایاین ریمل هستند.

ویژگی خوب دیگری که ریمل حجم دهنده لاو اکسترم ولوم دارد، جمع نشدن ریمل روی مژه‌ها و نریختن آن زیر چشم است. استفاده نکردن از پارابن هم یکی از دیگر مزیت‌های این ریمل است. با اینکه این ریمل در طول روز از مژه های شما پاک نمی‌شود اما شستشوی آن آسان است. طبق تجربه بسیاری از مصرف کنندگان این ریمل با کیفیت، می‌توان گفت که ریمل حجم دهند لاو اکسترم ولوم حتی حین تمرین‌های ورزشی هم پاک نمی‌شود.

4- ریمل حجم دهنده گلامور بورژوآ

خریدریمل حجم دهنده گلامور بورژوآ

ریمل درب مسی گلامور، ریملی حجم‌دهنده و حالت‌دهنده است که توسط برند بورژوآ، در کشور فرانسه تولید شده است. این ریمل، با پوکه‌ای با درب مسی در میان مصرف‌کنندگان شناخته شده و به صورت تکی قابل خرید است. ریمل درب مسی گلامور دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی و تا 7 روز ضمانت بازگشت محصول است. ریمل درب مسی گلامور، مژه‌های شما را از کم پشتی نجات داده و آن‌ها را حجیم و پرپشت می‌کند. از طرفی این ریمل، با خاصیت جداکنندگی که دارد؛ پیشنهاد مناسبی برای کسانی است که از به هم‌ریختگی و بی‌نظمی مژه‌هایشان رنج می‌برند.

ریمل درب مسی گلامور پس استفاده، به مژه‌ها جلوه‌ای طبیعی می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که این ریمل را خاص و منحصر به فرد کرده، وجود موم طبیعی در ساختار آن برای منعطف ساختن مژه‌ها و حالت گرفتن بهتر آن‌هاست. همان‌گونه که می‌دانید یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ریملی خوب و با کیفیت، ماندگاری بالای آن بر روی مژه‌ها، به هنگام گریه و در یک کلام ضد آب بودن آن است. ریمل درب مسی گلامور، دارای این ویژگی مهم بوده به علاوه اینکه هیچ‌گونه سنگینی بر روی مژه‌ها ایجاد نمی‌کند.

5- ریملفلش اسکاندال ایز ریمل لاندن

خریدریملفلش اسکاندال ایز ریمل لاندن

ریمل حجم دهنده مدل فلش اسکاندال ایز ریمل لاندن به‌عنوان یکی از بهترین ریمل‌های موجود در بازار شناخته می‌شود که محصول کشور انگلستان است. این ریمل از کیفیت بالایی برخوردار بوده و طراحی آن بسیار کاربرپسند است. وجود ترکیبات طبیعی در این ریمل و همچنین عدم مواد نگه‌دارنده مضر باعث شده است که حساسیت و عارضه‌ای در چشمان افراد ایجاد نکند.

این ریمل دارای قابلیت‌های مختلف مانند بلند کننده مژه، حجم دهنده مژه‌ها، حالت‌دهنده و همچنین جداکنندگی آن‌ها می‌باشد به همین دلیل همه افراد با هر نوع مژه‌ای می‌توانند از آن استفاده کنند و مژه‌های خودشان را مطابق میل خود حالت بدهند و آرایش کنند. این ریمل همچنین استانداردهای بهداشتی لازم و مجوزهای رسمی را از سازمان غذا و دارو دریافت کرده است و هیچ نوع حساسیت و عارضه‌ای برای چشم‌های افراد ایجاد نخواهد کرد.

6- ریملبیگ بلد سوپر ایزادورا

خرید ریملبیگ بلد سوپر ایزادورا

شرکت معتبر ایزادورا متناسب با نیازها و سلیقه‌های مختلف، ریمل‌های باکیفیت و کاربردی را در طرح‌های مختلف به بازار عرضه کرده است. ریمل حجم دهنده ایزادورا سری Big Bold شماره 10 همانطور که از نامش پیدا است با ویژگی حجم دهندگی و پر کنندگی متمایز خود، حجم مژه‌ها را تا چندین برابر افزایش می‌دهد و آن را تبدیل به گزینه‌ای عالی برای افرادی با مژه‌های کم پشت می‌سازد. این ریمل ایزادورا حاوی دانه‌های کربنی است که رنگ مشکی و زیبایی را به مژه‌ها می‌بخشد و عمق و جذابیت چشم‌ها را افزیش می‌دهد.

ریمل مژه‌ی شماره 10 سری «Big Bold» از برند ایزادورا بافت سبکی دارد که روی مژه‌ها اصلا سنگین نیست و به دلیل قابلیت خشک شدن سریع می‌توان از آن به صورت چند لایه استفاده کرد. برس بزرگ و مویی این ریمل از جنس فیبر است و با شانه‌های کوتاه و بلند خود، تمام مژه‌ها چه کوتاه و چه بلند را به خوبی پوشش می‌دهد. این ریمل فاقد رایحه است برای افراد با چشم‌های حساس و حتی افرادی که از لنز استفاده می‌کنند، بدون ایجاد حساسیت مناسب است.

7- ریمل پانک دوسه

خرید ریمل پانک دوسه

برند نوآورانه و خلاقانه دوسه، ایده آل کسانی است که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند چراکه محصولات متنوع بسیاری ارائه می‌دهد. یکی از این محصولات ریمل حجم دهنده پانک دوسه است که با کارایی فوق‌العاده خود نظر بانوان بسیاری را جلب کرده است. طراحی برس ریمل حجم دهنده پانک دوسه به گونه ای است که مژه‌ها را به طور یکنواخت پوشش داده و بسیار کاربردی تر از مژه‌های مصنوعی است. به طوری که با هر حرکت برس حجم دهی و بلندکنندگی فوق العاده ای به مژه‌ها می‌بخشد. بافت کرمی‌این ریمل‌ها، ضد آب است.

ریمل حجم دهنده پانک، تک تک مژه‌ها را برجسته و حجیم می‌کند و ضخامت فوق العاده ای به آن‌ها می‌بخشد. با کاربرد این ریمل سریعا به مژگانی جذاب و اغواکننده (همچون مژه مصنوعی) دست خواهید یافت. موهای برس این ریمل که به صورت مخروطی (کوتاه- بلند) می‌باشند، مواد ریمل را به صورت متعادل روی مژه‌ها پخش می‌کند و بافت سبک و کرمی‌ریمل باعث فرخوردن مژه‌ها به سمت بالا می‌شود و بدون اینکه باعث سیاهی اطراف چشم‌ها و چسبندگی مژه‌ها شود ماندگاری بالایی در طول روز ارائه می‌دهد.

8- ریمل اینستنت مکسی ولوم دبورا

خریدریمل اینستنت مکسی ولوم دبورا

ریمل حجم دهنده دبورا مدل 24 اور اینستنت ماکسی ولوم (Deborah 24 Ore Instant Maxi Volume) همان چیزی است که همه می خواهند. با فرمول ماندگار و رنگ و لعاب فراوان ، عملکرد زیبا و شگفت انگیزی را ارائه می دهد .دارای ماندگاری بسیار طولانی است.با الیاف بسیار نازک و غنی شده است که باعث افزایش حجم ، طولانی تر و پیچ و تاب مژه می شوند. این محصول دارای .یک برس فوق العاده نرم و بزرگ است که باعث چسبندگی مژه نشده، مژه ها را جدا کرده و باعث افزایش حجم و طول آنها می شود.

تا اینجا به معرفی طیف گسترده‌ای از انواع ریمل‌های موجود در بازار پرداختیم. ریمل لانکوم که حرفه‌ای ترین ریمل برای مبتدی‌ها است.ریمل بی یو، که مژه‌هایتان را ابریشمی می‌کند. ریمل دوسه، به شما کمک می‌کند در کم‌ترین زمان آرایش کنید. ریمل ایزادورا، که ضد آب و ضد حساسیت است. ریمل بورژوا، که کاملا یک ریمل مقرون به صرفه محسوب می‌شود. انواع ریمل اسنس همکه مژه‌هاییتان را در عرض چند دقیقه چند برابر می‌کندو ..

حالا که با بهترین‌های دنیای ریمل و نکات مهم برای خرید آن‌ها آشنا شدید و می‌دانید کدام ریمل برای مژه‌های شما و آرایشی که انتظارش را دارید، مناسب‌تر است، پس بی‌شک بهترین‌ها را انتخاب خواهید کرد. البته فراموش نکنید، که همه این مراحل را باید برای انتخاب انواع ریمل ابرو نیز دنبال کنید.شما می‌توانید با توجه به نوع پوست خودو همینطور طبقسلیقه‌تان اقدام به خرید محصول مورد نیاز از طریق وب سایت فروشگاه آنلاین ریحا اقدام نمایید. در ضمن اگر تجربه خاصی درباره تهیه و استفاده از هرکدام از این محصولات پرطرفدار دارید، حتما تجربیات‌تان را با ما در میان بگذارید و نظرات خود را برای ما ثبت کنید.

۱۵۹,۲۳۵
محصولات مرتبط
ریمل چشم حجم دهنده اکسترا لشز برس ضخیم سیترایCitray تخفیف ویژه
۴۲۴,۰۰۰ تومان۲۸۶,۰۰۰ تومان
0
نویسنده :سحر غیاثی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
آیا ریمل زدن کار سختی است؟
پاسخ:

 ریمل زدن در ظاهر کاری آسان و پیش پا افتاده است اما همین کار ساده، دارای تکنیک‌هایی است که با رعایت آن‌ها می‌توانید مژه‌های زیبا‌تری داشته باشید. همین تکنیک‌های ساده هستند که باعث می‌شوند وقتی به مژه‌های اطرافیان نگاه می‌کنیم، بعضی به هم چسبیده و مصنوعی به نظر می‌آیند و بعضی بسیار آراسته و زیبا!

چرا قبل از ریمل زدن باید فرمژه استفاده کنیم؟
پاسخ:

می‌توانید قبل از ریمل زدن از فر مژه استفاده کنید، حواستان باشد که هرگز این کار را بعد از ریمل زدن انجام ندهید، هرچند که مژه‌های خیس بعد از استفاده از ریمل راحت‌تر و بهتر فرم می‌گیرند و حس بهتری به شما می‌دهند ولی به مرور زمان باعث شکننده شدن و ضعیف شدن مژه‌ها می‌شوند. در استفاده از فر مژه این نکته را در نظر داشته باشید که فر مژه را از انتها و ریشه مژه‌ها نباید گرفت و فشار زیادی روی مژه نباید اعمال شود، فقط با دو فشار این کار را انجام دهید، به این صورت که فشار دوم کمی محکم‌تر باشد. 

چطور ریمل را روی مژه بزنیم؟
پاسخ:

برای برداشتن مواد ریمل، برس را داخل ظرف ریمل بچرخانید و هیچ وقت آن را در ظرف، بالا و پایین نکنید، چون این کار باعث جمع شدن هوا در محفظه آن می‌شود و ریمل، زودتر از حد معمول خشک می‌شود. اگر ریملتان را به تازگی خریداری کرده‌اید و مواد داخل آن زیاد است، برس ریمل از مواد زیادی پوشیده شده است که باعث چسبیدن مژه‌ها به هم می‌شود، برای جلوگیری از آن بهتر است برس را به کناره ظرف فشار دهید تا اضافات آن جدا شود.

در زمان خرید و استفاده از ریمل به چه چیزی باید توجه کرد؟
پاسخ:

اکثر ریمل‌ها بخاطر مواد شیمیایی و نگهدارنده‌ای که دارند و در ساخت آن‌ها استفاده می‌شود، باعث بروز حساسیت‌هایی همچون آبریزش، خارش، سوزش و التهاب می‌شوند که تا حدی می‌توان از این اتفاقات جلوگیری کرد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۱۵۹,۲۳۵ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید