یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
15 عطر دخترانه مناسب برای دختران نوجوان

15 عطر دخترانه مناسب برای دختران نوجوان

دختران نوجوان، اغلب عاشق دیده شدن هستند و دوست دارند، با ورود به هر محیطی، تمام توجه اطرافیان را به سمت خود جلب کنند. اغلب عطرهای زنانه خوشبویی هم که در بازار برای نوجوانان وجود دارد و مخصوص دختران نوجوان است، دارای رایحه‌هایی سرشار از نت‌های شیرین و خوشمزه، یا مخلوطی از رایحه‌هایی با ترکیب گلی میوه‌ای هستند‌.

از آنجایی که دختران نوجوانان،‌ معمولا به استفاده زیاد از عطرها معروف هستند و معمولا خیلی زود زود عطرهای خود را تمام می‌کنند، بنابراین بهتر است، از عطرهایی با رایحه‌های تند استفاده نکنند. در واقع عطر دخترانهمناسب و خوشبوترین عطر دخترانهبرای دختران نوجوان، اغلب عطرهایی است، که رایحه‌ای سبک، اما ترش و شیرین با طعم‌های خوشمزه دارند و رایحه آن‌ها تداعی گر رایحه‌های خوشبوی شکلاتی پاستیلی، یا رایحه‌های گل‌دار و میوه‌ای باطراوت است.

عطر زنانه مناسب برای دختران نوجوان

اصولا هم دختران نوجوان از این روایح سبک میوه‌ای و تا حدودی ترش و شیرین استقبال می‌کنند چراکه بوی پاستیلی این عطرها به آن‌ها کمک می‌کند تا در راس توجه اطرافیان قرار گیرند. چراکه سنین نوجوانی، از حساس‌ترین دوره‌های زندگی هر فردی است که انسان‌ها در این زمان شروع به کاووش درونی و البته شناختن خود و محیط اطرافشان می‌کنند.

آنان در این دوره سنی سعی می‌کنند به درک جدید از خصوصیات شخصیتی خود برسند و خوب و بد را از یکدیگر تشخیص دهند. گرایش به خوبی‌ها امری بدیعی است و زیبایی نیز یکی از آن‌ها است که همه انسان‌ها در شروع اصلی‌ترین دوره زندگی خود به آن گرایش پیدا می‌کنند؛ چهزیبایی باطنی و چه زیبایی ظاهری!

بوی خوش بدن، اعتماد به‌نفس مطلقی را در ذات درونی این دختران نوجوان زنده می‌کند تا آن‌ها به تبع از این رایحه خوش قدرت اعلام حضور و جلب نظرات مثبت به سمت خود را پیدا کنند. رایحه‌ای خاص و نه‌چندان زننده که به‌نحوی یک امضا در جمع‌های بزرگ و کوچک دوستانه برای آن‌ها باشد. ‌

اگر به عنوان یک دختر نوجوان قصد دارید، عطر دخترانه مناسبی برای خودتان انتخاب کنید، یا اگر می‌خواهید برای یک دختر نوجوان، عطری به عنوان هدیه بخرید، بهتر است به سراغ عطرهای زنانه یا ادکلن دخترانه ملایم بروید که علاوه بر داشتن رایحه‌های سبک، ظاهری نوجوان پسند و دخترانه نیز داشته باشند.

در بین عطرهای زنانه آن دسته عطرهایی برای دختران نوجوان مناسب است، که نمایانگر ظرافت، لطافت و حساسیت‌های دخترانه در سنین 13 تا 18 و حتی تا 20 سالگی باشد. هیجانات و عواطف نوجوانان در سنین نوجوانی تعادل و ثبات زیادی ندارند، بنابراین بهتر است، عطرهایی داشته باشند، که غلظت آن‌ها زیاد بالا نیست. به این ترتیب، می‌توانند خیلی راحت در شرایطی که دیگر رایحه یک عطر را برای ادامه روز دوست نداشتند، از یک عطر دیگر استفاده کنند.

رایحه عطرهای مخصوص دختران نوجوان، باید همسو با هیجانات و احساسات آن‌ها باشد. رایحه عطر دخترونه خاص و مخصوص دختران نوجوان باید طوری باشد، که اعتماد به نفس را در وجود آن‌ها افزایش دهد. دختران نوجوان معمولا اعتماد به نفس زیادی ندارند و خیلی سریع تحت تاثیر قضاوت‌های دیگران درباره ظاهر و استایل‌شان قرار می‌گیرند، اما اگر از عطر خوشبو و جذابی استفاده کنند، که باعث تحسین دیگران شود، احساس رضایت درونی آن‌ها نیز افزایش خواهد یافت.

عطر زنانه مناسب برای دختران نوجوان

اسم عطرهای خوشبو دخترانه

با توجه به همه این موارد، در ادامه این مقاله، به معرفی 15 عطر دخترانه از بین عطرهایزنانه مناسب برای دختران نوجوان پرداخته‌ایم. در واقع معرفی این عطرهای زنانه از برندهای معروف، می‌تواند راهنمای شما برای انتخاب عطرهای دیگر از سایر برندها برای دختران نوجوان نیز باشد. معمولا، برندهای بزرگ و جهانی، عطر خاصی را برای دختران نوجوان تولید نمی‌کنند، بلکه رایحه بعضی از عطرهای‌شان را طوری طراحی می‌کنند،‌ که با روحیه و سلیقه دختران نوجوان نیز هماهنگی داشته باشد.

البته کمپانی‌های معروف، باز هم این دسته از عطرهای خود را با نام عطر زنانه به بازار عرضه می‌کنند. هر چند، که اشکالی ندارد، اگر زنان در سنین بالاتر نیز از این عطرها استفاده کنند، اما از آنجایی که رایحه آن‌ها با شور و نشاط و انرژی نوجوانی هماهنگی بیشتری دارد، برای استفاده توسط دختران نوجوان نیز مناسب است. حالا، اگر می‌خواهید، با 15 عطر زنانه از برندهای معروف دنیا آشنا شوید، که با سن و سال و روحیه دختران نوجوان هماهنگ هستند و رایحه آن‌ها برای استفاده توسط این گروه سنی مناسب است، در ادامه همراه ما باشید.

1- ادوتویلت شنل چنس او تندر (Chanel Chance Eau Tendre EDT)

ادوتویلت شنل چنس او تندر

حرید عطر شنل چنس او تندر

رایحه ادوتویلت Chance Eau Tendre از برند فرانسوی عطر و ادکلنشنل در سال 2010 به بازار معرفی و عرضه شد. رایحه معتدل و شیرین این ادوتویلت توسط عطرساز معروفی به نام ژاک پولژ (Jacques Polge) طراحی شده است. هر زن جوانی با بوییدن رایحه این عطر زنانه گل دار میوه‌ای به درون گردبادی از شانس کشیده می‌شود. این عطر دخترانه معروف برای استفاده خانم های جوان مناسب است.

عطر چنس او تندر Chanel پس از دو عطر معروف سری چنس، یعنی Chanel Chance که در سال 2003 به بازار معرفی شده بود و عطر Chanel Chance Eau Fraiche که در سال 2007 عرضه شده بود، به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی شد. رایحه باطراوت و شادی بخش ادوتویلت Chanel Chance Eau Tendre، گویی شما را وارد باغی از گل‌های بهشتی و ناشناخته می‌کند. (اسم عطر دخترانه خوشبو)

رایحه این عطر زنانه بسیار شاداب، فریبنده، ملایم و رمانتیک است و مانند یک حریر نرم و صورتی، پوست شما را نوازش می‌کند. این عطر دریچه ای باز به سوی ماجراجویی و دنیای ناشناخته و همچنین عاشقانه‌هایی جوان و تازه است.این عطر برای زنان و دختران بسیار جوانی مناسب است، که روحیه‌ای شاد و لطیف دارند و در عین دوست داشتنی بودن، شخصیتی خجالتی هستند و خیلی زود گونه‌های‌شان گل می‌اندازد.

وقتی این عطر از شنل را بر روی پوست و محل نبض‌تان اسپری می‌کنید، خیلی زود متوجه رایحه‌ای از ترکیب به و گریپ فروت خواهید شد. این ترکیب دوگانه‌ شیرین، شادی و طراوت را به شما و اطرافیان‌تان منتقل می‌کند. پس از مدتی شاهد تغییر مسیر نت‌های آغازین به سوی نت‌های میانی خواهید بود. این نت‌ها از گل یاسمن سفید و گل سنبل تشکیل شده‌اند. تندی و شیرینی این نت‌ها، انرژی و هیجان را به شما هدیه می‌دهد.در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های پایانی از راه می‌رسند و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها ترکیبی ازمشک، گل زنبق، کهربا و چوب سدر هستند. این ترکیب طبیعی، اعتماد به نفس و شجاعت خاصی را به شما هدیه می‌دهد.

2- ادوپرفیوم دیور پویزن گرل (Dior Poison Girl EDP)

ادوپرفیوم دیور پویزن گرل

خرید عطردیور پویزن گرل

ادوپرفیوم شرقی وانیلی پویزن گرل که در سال 2016 توسط برند فرانسوی عطر و ادکلن Dior به بازار جهانی عطرهای زنانه معرفی و عرضه شد، مانند زهری در دست دختران جوان و نوجوان است، که با کمک آن می‌توانند اراده هر مرد جسوری را نابود کنند. از سال 1985 تا کنون، برند Dior بارها نسخه‌های مختلفی از عطرهای زنانه پویزن را به بازار عرضه کرده است. سه عطر Pure Poison، Hypnotic Poison و Midnight Poison نمونه بارز خانواده محبوب عطرهای پویزن، پیش از این نسخه است. اما این نسخه، در واقع برای استفاده توسط دختران و زنان جوان زیر 20 سال طراحی شده است.

وقتی که دیور در سال 2016 نسخه عطر پویزن گرل خود را به بازار عرضه کرد، اعلام کرد که برای طراحی رایحه این عطر محدوده سنی جوان‌تر را هدف قرار داده است. در واقع، نسخه‌های قبلی عطرهای پویزن، دارای رایحه‌ای بودند که بیشتر برای محدوده سنی بالاتر از 30 سال مناسب به نظر می‌رسیدند، اما رایحه این عطر با سلیقه و روحیه زنان جوان‌تر سازگارتر است. عطر Poison Girl که معنی نام آن، دختر پلید است، با طعمی قوی و اعجازگر، درست مانند زهری در دست دختران جوان، سرکش و فمینیستی عمل می‌کند. در حقیقت، با استفاده از رایحه این ادوپرفیوم می‌تواند اراده هر مرد جسوری را نابود کند و مرد را همچون موم در دستان یک زن جوان قرار دهد.

چهره تبلیغاتی این عطر مدل و بازیگر معروف و محبوب فرانسوی آمریکایی، یعنی کامیل راو (Camille Rowe) بوده است. طراح رایحه این عطر نیز، عطرساز معروف و همیشگی برند دیور، یعنی فرانسیس دماکی (Francois Demachy) است. ترکیبات تشکیل دهنده این عطر زنانه دیور شامل عناصری طبیعی، خام و گرانبها بوده که از 4 گوشه جهان جمع آوری و به سبک هنرمندانه‌ای با هم ترکیب شده است. نارنج سیسیلی، گل رز دمشقی، گل رز گراس فرانسوی و دانه‌های تونکا از ونزوئلا در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و همگی رایحه‌ای خاص را ایجاد کرده‌اند که مانند عطری زهرآگین و دخترانه در شیشه‌ای شبیه به یک سیب قرار گرفته‌اند و یادآور سیب‌های سمی برای مسموم کردن شاهزاده‌ها در افسانه‌های قدیمی است.

آغاز این عطر با طنازی رایحه تلخی از ترکیب نارنج سیسیلی و لیمو ترش زرد است. وقتی از مرحله اول تاثیر این سم زهرآگین و خوشبو عبور می‌کنیم، وارد قلبی پر حرارت و داغ از باغ گل‌های معطر می‌شویم.ترکیب گل رز دمشقی، رز گراس فرانسه و شکوفه پرتقال در نت میانی این عطر، باعث به جریان افتادن لطافتی هیجان انگیز، اغواگر و انرژی بخش می‌شود. در این زمان هرجا را که نگاه کنید، ناخودآگاه منظره‌ای از گل رز در مقابل چشمان‌تان پدیدار می‌شود.

دیور این باغ زیبا را برای کسانی طراحی کرده است، که عاشق باغ‌های گل هستند و با ورود این باغ زیبا، می‌توانند خود را در بهشتی زمینی تصور کنند. اما هر شروعی پایانی دارد. البته لازم نیست نگران باشید، دیور در نت پایانی این ادوپرفیوم زنانه و جوان‌پسند شما را ناامید و از باغ گل‌های خوشبو بیرون نمی‌کند. در خروجی این باغ پر گل و دل‌انگیز، شما با ترکیبی گرم، شیرین و دلنواز از ترکیب رایحه نت‌های گل ارغوان، وانیل، دانه‌های تونکا، بادام، پشم کشمیر، بلسان تولو و چوب صندل مواجه می‌شوید و از شدت تاثیرگذاری این ترکیب شوق زده خواهید شد.

3- ادوپرفیوم لانکوم ایدول (Lancome Idole)

ادوپرفیوم لانکوم ایدول

خرید عطرلانکوم ایدول

رایحه مدیترانه‌ای گل‌دار این عطر از برند فرانسوی عطر و ادکلن Lancome ، خنکی شیرین و بی‌نظیری دارد. این عطر با ترکیب رایحه‌هایی دلچسب از گلابی، ترنج، گل رز، گل یاس، مشک و وانیل، به عنوان ادوپرفیومی بسیار هیجان انگیز برای زنان و دختران جوان یا نوجوان شناخته می‌شود. رایحه عطر جدید ایدول از برند لانکوم توسط سه عطرساز به نام‌های آدریانا مدینا (Adriana Medina)، شایمالا میسوندیو (Shyamala Maisondieu) و نادژ له گرلانته زچ (Nadege le Garlantezec) طراحی و در سال 2019 توسط این برند به بازار عرضه شده است.

در واقع عطر لانکوم ایدول برای زنان و دختران جوان مناسب است و توسط زنان ساخته شده است. این سه عطار زن با استعداد از گوشه و کنار جهان با هم متحد شده‌اند، تا یک عطر جدید، پیچیده، پرمحتوا و مدرن را به دنیا معرفی کنند. ایدول عطری است، که حس های زیادی را منتقل می کند، مانند نور می درخشد و معنی‌های بسیاری دارد. عطر ایدول از برند Lancome، برای زنان و دخترانی طراحی شده است، که جرات خواب دیدن دارند. افراد جسوری که از انتظارات دیگران سرپیچی می‌کنند و طبق خواسته‌های خود عمل می‌کنند. این عطر زنانه برای رهبران و مبتکران آینده تولید شده است، برای دخترانی که از جوانی می‌توانند قوی، صریح و توانمند عمل کنند و به دنبال الهامات خود برای بازنویسی آینده بروند.

چهره تبلیغاتی این عطر فرانسوی، بازیگر، خواننده و مجری آمریکایی به نام زندایا (Zendaya) است. این عطر پخش بوی قابل قبول و ماندگاری مناسبی دارد. ادوپرفیوم لانکوم ایدول زنانه، عطری است گلی و خوشبو بوده، که در گروه بویایی مدیترانه‌ای گل‌دار قرار گرفته است و شروعی شیرین، خنک و میوه‌ای دارد. وقتی برای اولین بار مقداری از این عطر را در محل نبض یا بر روی لباس خود اسپری می‌کنید، رایحه‌ای از ترکیب دو نت ترش، شیرین، خنک و مرکباتی ترنج و گلابی احساس می‌کنید. نت اولیه این ادوپرفیوم از برند فرانسوی لانکوم بسیار طبیعی و انرژی بخش است.

با محو شدن اثر نت‌های اولیه و جایگزین شدن نت‌های میانی و با وجود حفظ شدن حالت شادی‌بخش عطر، رایحه آن به سمت ترکیبی گل‌دار از نت‌های گل رز و گل یاسمن سفید متمایل می‌شود. این ترکیب رایحه‌ای شیرین‌تر از نت‌های اولیه دارد و همزمان دارای حسی پودری و دل‌انگیز است. پایان این عطر دارای حس و حالی سبزتر و لطیف‌تر است. رایحه شیرین و بسیار دلپذیر از ترکیب وانیل و مشک باعث القای هر چه بیشتر احساس شادی و تحرک به زنان و دختران جوان و شیک پوش خواهد شد.

4- ادوپرفیوم توئیلی دی هرمس (Twilly d Hermes)

ادوپرفیوم توئیلی دی هرمس

خرید عطرتوئیلی دی هرمس

عطر زنانه خوشبو و معتدل Twilly d Hermes از برند فرانسوی عطر و ادکلن Hermes در سال 2017 به دنیای عطر و ادکلن‌های زنانه جوان پسند معرفی و عرضه شد. این ادوپرفیوم آروماتیک آبی، گل‌دار توسط عطرسازی به نام کریستین ناگل (Christine Nagel) طراحی شده است.اولین جمله‌ای که طراح این محصول در مورد عطر زنانه توئیلی دی هرمس مطرح کرده است، آن است که این عطر زنانه را با توجه به رفتار دختران جوان و جسور و جذاب طراحی کرده است.

بنابراین با توجه به احساسات و اهداف طراح عطر زنانه Twilly d Hermes می‌توان به جذابیت‌های بی حد و حصر این محصول چهار فصل و البته کمی تند پی برد. توئیلی دی هرمس عطری ساده و خوشبو است و یک عطر با بوی پاستیل به حساب می‌آید، که شروعی شاداب و کمی میوه‌ای به همراه رایحه ملایم و نیمه شیرینی از گل مریم دارد و تندی ضعیفی از زنجبیل در این میان باعث شاداب‌تر شدن و ایجاد حسی فلفلی در عطر می‌شود. شکل و شمایل این عطر از روسری‌های ابریشمی و باریک هرمس الهام گرفته شده است، که در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی تولید می‌شوند.

عطرساز این عطر جذاب و دوست داشتنی، با هدف ساخت عطر و بویی مثبت گرا، شاداب کننده و جوان پسند، رایحه‌ای به دور از ساختارهای روزمره امروزی خلق کرده است. در واقع باید گفت،‌که روحیه جسور و غیر قابل پیش بینی خانم‌های جوان و دختران نوجوان، ایده اصلی او برای طراحی این ادوپرفیوم زنانه بوده است. بلافاصله پس از اسپری کردن عطر زنانه Hermes Twilly d Hermes رایحه‌ای از ترکیب تند و مرکباتی زنجبیل، ترنج و نارنج به مشام می‌رسد، که ساختارنت اولیه عطر را تشکیل داده‌اند و باعث افزایش روحیه شاد و انرژی در وجود زنان جوان و دختران نوجوان خواهند شد.

پس از گذشت مدت زمانی مشخص، رایحه نت‌های میانی شامل شکوفه پرتقال، گل مریم و گل یاسمن سفید نمایان می‌شود و مسیر بویایی را برای شروع و ترکیب با رایحه پایانی باز می‌کنند. نت میانی این ادوپرفیوم تداعی گر دختری پر شور و هیجان با روحیه‌ای شیطنت آمیز اما بسیار با سیاست و فهمیده است. رایحه‌ نت‌های پایانی نیز پس از چندین ساعت آشکار می‌شوند و تا مدت‌ها مشام شما را پر از عطر خوش چوب صندل و وانیل می کنند. نت پایانی این عطر، احساس اعتماد به نفس فراوانی را به شما منتقل و روحیه شما را در بالاترین سطح ممکن حفظ خواهد کرد.

5- ادوپرفیوم گوچی بلوم (Gucci Bloom)

ادوپرفیوم گوچی بلوم

خرید عطرگوچی بلوم

ادوپرفیوم زنانه Bloom، عطری ملایم و شیرین است، که کمپانی ایتالیایی عطر و ادکلن گوچی آن را در سال 2017 به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و عرضه کرده است. رایحه این عطر توسط عطرساز معروفی به نام آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) طراحی شده و به دلیل رایحه قالب و تک بعدی حاصل از گل مریم و گل یاس بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

این عطر جوان پسند و لطیف در واقع ادای احترامی است به گل‌های سفید و به خصوص ترکیب عطر گل‌های یاس و مریم که یکی از ترکیب‌های محبوب دردنیای عطر سازی به حساب می‌آید. رایحه این عطر معتدل به دلیل دارا بودن نت قالب یاس، بسیار آرام بخش و ضد استرس است و برای دختران جوانی که تحت شرایط روحی دشوار و استرس قرار دارند، می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

رایحه یاس می‌تواند از افت روحیه شما جلوگیری کند و انرژی کافی را برای ادامه دادن زندگی در روزهای ناامید کننده‌ای که برای اغلب نوجوانان وجود دارد، فرآهم کند. یاس به شارژ مجدد روحیه دختران جوان در طول روزهای بعد یا پس از آن کمک می‌کند. رایحه این ادوپرفیوم از برند محبوب عطر گوچی بر بستری پودری قرار گرفته و عطری ظریف، سبک و شفاف به حساب می‌آید. در واقع گوچی بلوم برای خانم‌های جوانی مناسب است، که به رایحه‌های گلی علاقمند هستند و اگر از رایحه گل یاس و مریم لذت ببرند، واقعا این عطر معتدل و آرامش بخش برای‌شان ایده آل است.

عطر زنانه ایتالیایی گوچی بلوم با رایحه خاصی حاصل از نت گیاهان سبز، گل مریم، گل یاس، گل پیچ امین الدوله و وانیل، شما را به باغی از گل‌های معطر دعوت می‌کند.نت اولیه این ادوپرفیوم زنانه ظریف و دوست داشتنی از گوچی، ترکیبی پرتقال و نت گیاهان سبز است، که در نت میانی به رایحه‌ای گلی، حاصل از ترکیب گل مریم، گل یاسمن سفید و گل پیچ امین‌الدوله تبدیل می‌شود.

عمق شیرینی این عطر در نت پایانی بیشتر می‌شود. نت پایانی این عطر ترکیبی از وانیل، ریشه گل زنبق و چوب صندل است. عطر گوچی بلوم با رایحه معتدل القا کننده حسی لوکس و پاکیزه است و به خاطر طبع ملایمی که دارد، به عنوان عطری چهار فصل، پرکاربرد و مناسب برای خانم‌ها جوان و دختران نوجوان با روحیه رمانتیک شناخته شده است.

6- ادوتویلت مارک جاکوبز دیزی دریم (Marc Jacobs Daisy Dream)

ادوتویلت مارک جاکوبز دیزی دریم

خرید عطرمارک جاکوبز دیزی دریم

رایحه عطر دیزی دریم در سال 2014 توسط خالقان معروف عطر به نام‌های آنا گوتلییب (Ann Gottlieb) و آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) طراحی و توسط برند آمریکایی عطر و ادکلن مارک جاکوبز تولید شده است. این عطر گل‌دار و میوه‌ای، رایحه‌ای بسیار خنک با شیرینی میوه‌ها و گل‌های دوست داشتنی دارد. دیزی دریم، عطری متفاوت، پیچیده و لطیف است، که در شیشه‌ای با طراحی بسیار شاد، دوست داشتنی و خلاقانه قرار گرفته است.

این عطر برگرفته از خلاقیت عطر بلو افکت است، که از رایحه گل‌ها و میوه‌های خاص و سازگاری بین رایحه‌هایی بی‌نظیر مانند تمشک، گلابی، ویستریا آبی (گلیسین) یاسمین و آب نارگیل تشکیل شده است. این ادوتویلت زنانه در گروه بویایی گل‌دار میوه‌ای قرار گرفته است و با داشتن طبعی خنک و طعمی شیرین و دلچسب برای استفاده توسط زنان جوان و دختران نوجوان بسیار مناسب است. وقتی برای اولین بار مقداری از این عطر را در محل نبض یا بر روی لباس خود اسپری می‌کنید، رایحه‌ای ترش و شیرین از نت‌های میوه‌ای گریپ فروت، شاه توت و گلابی احساس می‌کنید. نت اولیه این ادوتویلت زنانه جوان پسند از مارک جاکوبز بسیار طبیعی و انرژی بخش است.

با محو شدن اثر نت‌های اولیه و جایگزین شدن نت‌های میانی و با وجود حفظ شدن حالت شادی‌بخش عطر، رایحه آن به سمت ترکیبی گل دار از گل ویستریا، سرخالو و گل یاسمن سفید متمایل می‌شود. این ترکیب باعث ایجاد احساس انرژی فراوان در وجودتان خواهد شد. پایان این عطر دارای حس و حالی شیرین‌تر و گرم‌تر است. رایحه ملایم و بسیار دلپذیر از ترکیب نارگیل، مشک و نت چوبی باعث القای هر چه بیشتر احساس انگیزه و تحرک به زنان جوان و دختران نوجوان خواهد شد.

7- ادوپرفیوم ویکتوریا سکرت بامب شل (Victoria Secret Bombshell)

ادوپرفیوم ویکتوریا سکرت بامب شل

خرید عطرویکتوریا سکرت بامب شل

عطر خنک و شیرین Secret Bombshell از برند آمریکایی عطر و ادکلن ویکتوریا سکرت، توسط دو عطرساز به نام‌های آدریانا مدینا (Adriana Medina) و مارک نیتکوسک (Mark Knitkowsk) طراحی و در سال 2010 به بازار معرفی و عرضه شده است. رایحه این عطر، آن قدر هنرمندانه طراحی شده است، که اغلب دختران نوجوان و زنان جوان با یک بار بوییدن آن، عاشق رایحه‌اش خواهند شد. این ادوپرفیوم گل‌دار میوه‌ای جذاب، رایحه ملایم، لطیف و بسیار دخترانه‌ای دارد و ترکیب رایحه میوه‌ای در آن غالب است. استفاده از این عطر در روزهای گرم و بلند تابستانی بسیار دلنشین بوده و یادآور زنان جوانی با شخصیتی جذاب و منحصر به فرد است.

عطر بامب شل برای جذاب بودن طراحی شده است و مخصوص زنان جوان و دختران نوجوانی است، که دوست دارند روابط اجتماعی خود را قوی‌تر کنند و جذابیت ظاهری‌شان را به نهایت برسانند. چهره تبلیغاتی این ادوپرفیوم زنانه خوشبو، سوپر مدلی اهل آفریقای جنوبی به نام کندیس سوآنپوئل (Candice Swanepoel) است. به محض اسپری کردن مقداری از ادوپرفیوم ویکتوریا سکرت Bombshell رایحه‌ای شیرین و میوه‌ای از ترکیب توت فرنگی، آناناس، پشن فروت، نارنگی و گریپ فروت به مشام می‌رسد. وجود این نت‌ها باعث به جریان افتادن انرژی و انگیزه در ذهن و جسم شما می‌شود.

نت میانی این عطر زنانه اما، رایحه‌ای کاملا شیرین و گل‌دار دارد. این نت از ترکیب گل‌های یاسمن سفید، صد تومانی، ارکیده، زنبق دره (برف) و توت قرمز تشکیل شده است. این ترکیب جذاب و دل‌انگیز، به جذاب‌تر شدن استایل و ظاهر شما کمک می‌کند. پس از مدت زمان زیادی، نت‌های پایانی از راه می‌رسند. این نت‌ها جدی‌تر و رسمی‌تر شده‌اند و دیگر از حالت سرزندگی و شور و اشتیاق بامب شل کم شده است. نت پایانی این عطر،‌ از ترکیب مشک، خزه درخت بلوط و نت چوبی ایجاد شده است و به افزایش تمرکز و اعتماد به نفس شما کمک می‌کند.

8- ادوتویلت تیری موگلر آنجل آکوا شیک (Thierry Mugler Angel Aqua Chic)

ادوتویلت تیری موگلر آنجل آکوا شیک

خرید عطرتیری موگلر آنجل آکوا شیک

برند عطر و ادکلن تیری موگلر در طراحی و تولید عطرهای بسیار خاص، تک و غیر تکراری تبحر کافی دارد و بسیار چیره دست است. تقریبا همه محصولات برند فرانسوی تیری موگلر جدا از سایر محصولات تولید می‌شود و رایحه‌ای بسیار خاص و سخت پسند در بین عطرهای دنیا دارد. این بار برند تیری موگلر با تولید عطر آنجل آکوا چیک وارد دنیای عطرهای بسیار خنک شد و نشان داد که در این زمینه نیز حرف تازه‌ای برای گفتن به همه طرفداران عطرهای خنک در دنیا دارد. برای پی بردن به قدرت و عظمت دریای بیکران این عطر، تنها کافی است، مقداری از آن را برروی پوست یا لباس خود تست کنید.

پس از تولید آنجل آلین توسط برند قدیمی و پرآوازه، تیری موگلر حرفه‌ای بودن خود را با تولید این محصول جدید به همگان ثابت کرد. این برند با توجه به غیبت طولانی مدت خود، این بار محصولی را عرضه کرد، که همه جهانیان و طرفداران عطر در سراسر جهان به قدرت و تجربه بالای این برند عالی و خاص پی بردند. فرمولاسیون رایحه این عطر شرقی گل‌دار با طعم شیرین و دل‌انگیزش، توسط عطرساز معروف آرلین گوییچارد (Aurelien Guichard) طراحی شده و برند تیری موگلر آن را در سال 2012 به بازار معرفی و عرضه کرده است. این عطر برای استفاده در روزهای گرم و تابستانی توسط زنان جوان و دختران نوجوان بسیار مناسب است و خرید آن به همه علاقمندانِ رایحه‌های خنک، به خصوص آن‌هایی که فعالیت‌ بدنی زیادی دارند توصیه می‌شود.

رایحه لطیف و آبی این عطر در سطح دنیا، بسیار مورد علاقه دختران جوان و نوجوان قرار گرفته است. وقتی برای اولین بار مقداری از این عطر را در محل نبض یا بر روی لباس خود اسپری می‌کنید، تک رایحه‌ای از نت ترش و خنک و مرکباتی لیمو ترش زرد احساس می‌کنید. نت اولیه این ادوتویلت از تیری موگلر بسیار طبیعی و انرژی بخش است.

با محو شدن اثر نت‌های اولیه و جایگزین شدن نت‌های میانی و با وجود حفظ شدن حالت شادی‌بخش عطر، رایحه آن به سمت ترکیبی از گل گندم و دانه فلفل صورتی متمایل می‌شود. این ترکیب باعث ایجاد احساس انرژی فراوان در وجودتان خواهد شد. پایان این عطر دارای حس و حالی شیرین‌تر است. رایحه ملایم و بسیار دلپذیر از ترکیب وانیل و نعناع هندی باعث القای هر چه بیشتر احساس انگیزه و تحرک به زنان و دختران جوان خواهد شد.

9- ادوپرفیوم ایوسن لورن بلک اوپیوم (Yves Saint Laurent Black Opium)

ادوپرفیوم ایوسن لورن بلک اوپیوم

خرید عطرایوسن لورن بلک اوپیوم

ایوسن لورن، این بار با خلق بلک اوپیوم، گامی نو در ایجاد رایحه‌ای معکوس و متفاوت برداشته است. این ادوپرفیوم گرم، شیرین و جذاب زنانه که رایحه‌ای بسیار محرک دارد، در سال 2014 توسط برند فرانسوی عطر Yves Saint Laurent به بازار معرفی و عرضه شده است. طراح این عطر اغواگر و شرقی تند، کسی نیست جز عطرساز معروفی به نام ناتالی لارسن (Nathalie Lorson) که با طراحی رایحه عطر مردانه لالیک انکر نویر (Lalique Encre Noir) به شهرت رسید.

البته برای ساخت این عطر فوق‌العاده جذاب و زنانه عطرسازان دیگری همچون الیور کرسپ (Olivier Cresp)، ماریه سالامگنه (Marie Salamagne) و هونوراین بلنک (Honorine Blanc) با ناتالی لارسن همکاری کرده‌اند. در ساختار رایحه این عطر گرم و شیرین، بوی خوش کارامل و وانیل با رایحه شیرین و سوخته عسلی وانیلی در نت اولیه بسیار پررنگ به مشام می‌رسند و این در حالی است که عطر گل‌ها در رایحه پایانی ظهور عطر ظهور پیدا می‌کند. البته براساس استانداردهای رایج در عطرسازی کلاسیک رایحه روغن گل‌ها باید در نت میانی خودنمایی کند، اما در بلک اوپیوم این روایح در نت پایانی ظهور پیدا می‌کنند و همین موضوع، کاملا خلاف قوانین عطرسازی کلاسیک و کلیشه‌های مرتبط به آن است.

بنابراین ایوسن لورن با معرفی این ادوپرفیوم زنانه به خلقی نو پرداخته و پا را از کلیشه‌ها و هنجارها فراتر گذاشته است. در نتیجه این امر، مدل تبلیغاتی انتخابی این برند برای عطر Black Opium نیز باید بیانگر چنین ساختار نوگرایانه و غیر کلیشه‌ای باشد. اگر با دقت در تصاویر ‏تبلیغاتی‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ عطر نگاه کنید، متوجه می‌شوید، که مدل انتخابی ایوسن لورن برای بلک اوپیوم، زنی جوان یا دختری نوجوان که تداعی‌گر شخصیت‌های سبک راک در موسیقی است. از آنجایی که همواره میان سبک راک و رنگ مشکی پیوندی بسیار قوی برقرار بوده است، بنابراین این مدل، دختری با موهای سیخ سیخ است که به رنگ مشکی تمایل دارد.

از روی عکس و ژست چهره تبلیغاتی این عطر می‌توان فهمید که این دختر، کمی لجباز، گستاخ و نافرمان است و خشونتی از نوع مردانه نیز تا حدودی در وجود او دیده می‌شود. این دختر نوجوان کفش‌های پاشنه بلند خود را به پا می کند و برخلاف اغلب جوان‌ها نیمه شب‌ها از خانه خارج می‌شود و به محله‌های پایین می‌رود.پس از اسپری کردن مقداری از عطر ایوسن لورن Black Opium بر روی پوست و محل نبض‌تان، به سرعت رایحه‌ای میوه‌ای و تند از ترکیب نت‌های دانه فلفل صورتی، گلابی و شکوفه پرتقال به مشام شما خواهد رسید. این ترکیب تند و شیرین، شادی و هیجان فوق‌العاده‌ای را در وجود شما ایجاد خواهد کرد.

پس از مدتی، نت‌های میانی به آرامی جای نت‌های آغازین و اولیه را می‌گیرند. نت‌های میانی ترکیبی گرم‌تر و تلخ‌تر از نت‌های اولیه هستند و شامل نت‌های قهوه و گل یاسمن سفید تشکیل می‌شوند. این ترکیب دوگانه، طراوت و تمرکز را برای شما به ارمغان می‌آورد. در اینجا عطر قهوه بویی از این ترکیب را به شما باز نخواهد گرداند، بلکه تلخی آن کم کم با وانیل در نت پایانی در می‌آمیزد تا تمی تلخ و شیرین و سوخته را به رایحه عطر بلک اوپیوم القا کند. ‏تغییرات‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ بویایی در این عطر زنانه چندان قوی و مشهود نیست و تا حدود دو ساعت رایحه‌ای شیرین، سنگین و کاراملی را درک خواهید کرد. پس از گذر از این زمان و رسیدن به رایحه پایانی عطری از گل‌ها در بلک اوپیوم احساس می‌شود.

در نت پایانی که هنوز هم رایحه‌ای از یاس مانند طعمی شیرین و ضعیف در پس زمینه آن وجود دارد، ترکیب تند و ماندگاری از رایحه وانیل، چوب سدر و نعناع هندی احساس می‌شود. در پایان این عطر با رایحه‌ای غلیظ، سنگین، شیرین و دارای ته‌مایه‌ای سیاه و تلخ رو‌ به رو هستید، که حسن ختامی خوب برای به اوج رساندن احساس جذابیت، اغواگری و خوشبختی عمیق در وجود شما است.

10- ادوپرفیوم ولنتینو ولنتینا پینک (Valentino Valentina Pink)

ادوپرفیوم ولنتینو ولنتینا پینک

خرید عطرولنتینو ولنتینا پینک

در ادامه عطرهای سری والنتینا، از برند Valentino، عطر زنانه Valentina Pink در سال 2015 به بازار معرفی و عرضه شد. این ادوپرفیوم زنانه معتدل و شیرین توسط دو عطرساز به نام‌های دفنه بوگی (Daphne Bugey) و فابریک پلگرین (Fabrice Pellegrin) با رایحه گل‌دار میوه‌ای غنی شده طراحی شده است.

رایحه ملایم و جذاب این عطر برای آن دسته از زنان جوان و دختران نوجوانی مناسب است، که روزها و شب‌ها در حال فعالیت و تلاش برای رسیدن به اهداف خود هستند. زنان و دخترانی که از شکست نمی‌ترسند و با قدرت هر سد و مانعی را از مقابل خود بر می‌دارند. وقتی مقداری از این عطر را بر روی پوست و محل نبض‌تان اسپری می‌کنید، به سرعت رایحه‌ای از ترکیب شاتوت، توت فرنگی و مشک را احساس خواهید کرد. این ترکیب شیرین، طراوت و شادابی را به شما هدیه می‌کند.

در ادامه و پس از مدتی متوجه تغییر مسیر نت‌های اولیه به سوی نت‌های میانی خواهید شد. این نت‌ها از ترکیب گل رز و گل صد تومانی تشکیل شده‌اند. این ترکیب گلی و دو‌گانه، حس حضور در باغ‌های گل را برای زنان جوان و دختران نوجوان ایجاد می‌کند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی از راه می‌رسند و جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. این نت‌ها از ترکیب کهربا، چوب کشمیر و پرالین تشکیل شده‌اند. رایحه چوب وقتی که با بوی مشک آمیخته می‌شود، احساس غرور و اعتماد به‌ نفس را در شما چند برابر خواهد کرد.

11- ادوپرفیوم پرادا کندی (Prada Candy)

ادوپرفیوم پرادا کندی

خرید عطرپرادا کندی

خانم دانیلا آندریر (Daniela Andrier) در آگوست سال 2011، عطر زنانه‌ای شیرین و کاراملی برای کمپانی عطر و ادکلن پرادا و دیور طراحی کرد و آغاز کننده یک سری جدید و شگفت‌انگیز در عطرهای برند پرادا شد. این عطر، به دلیل رایحه گرم، دوست داشتنی، خوشمزه و شیرینی متعادلش، پرادا کندی‌ (Prada Candy) نام گرفت. برند ایتالیایی و معروف پرادا، نام کندی (Candy) را، به دلیل شیرینی و آبنباتی بودن رایحه این عطر بر روی آن گذاشت.

در زبان انگلیسی، کندی (Candy) به معنای آبنبات است. پس از اینکه، عطر جدید پرادا در سال 2011 با استقبال چشمگیر خانم‌ها و به خصوص دختران نوجوان مواجه شد، پرادا تصمیم گرفت که خط تولید عطرهای کندی را در سال‌های آینده نیز، با رایحه‌های شیرین و خوشمزه جدید، ادامه دهد.عطر زنانه پرادا کندی (Candy Prada) در گروه بویایی شرقی وانیلی قرار گرفته است و رایحه‌ای گرم و خوشمزه با شیرینی دوست داشتنی و متعادلی سرشار از کارامل دارد.

وقتی برای اولین بار، عطر را اسپری کنید، رایحه نیمه شیرین نت‌ آغازین آن، یعنی کارامل، حس گرم و دلچسبی برای‌تان ایجاد می‌کند. پس از گذشت چند دقیقه، نت‌های اصلی و میانی این عطر آبنباتی دلخوشی و شادی زیادی را در وجود شما ایجاد می‌کند. نت میانی پرادا کندی، ترکیبی هوشمندانه و دل‌انگیز از نت پودری و مشک است. عطرهای سری کندی پرادا، هیچ کدام دارای ترکیبات رایحه‌ای پیچیده‌ای نیستند، اما در عین حال، بسیار محبوب هستند و اثر خاطره‌انگیز و ماندگاری از خود بر جای می‌گذارند.

با گذر زمان و نزدیک شدن به نت‌های پایانی رایحه این عطر جذاب از پرادا، احساس هیجان و انرژی وصف‌ناپذیری در وجودتان بیدار می‌شود. این احساس، بیشتر به خاطر اثر نت‌های پایانی عطر، یعنی ترکیب وانیل و صمغ بنزویین است. با این تفاسیر، عطر کندی از برند پرادا، دارای پخش بوی قوی و ماندگاری بسیار زیادی است. بنابراین اگر می‌خواهید، یک خط بوی اثرگذار در مهمانی‌ها از خود به جای بگذارید و نگاه همه را به سوی خود جلب کنید، بدون شک، پرادا کندی، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

12- ادوپرفیوم دولچه اند گابانا لایت بلو ایو اینتنس زنانه (Dolce & Gabbana Light Blue Eau Intense for women)

ادوپرفیوم دولچه اند گابانا لایت بلو ایو اینتنس زنانه

خرید عطر دولچه اند گابانا لایت بلو ایو اینتنس

عطر خوشبو و خنک زنانه بلو او اینتنس از برند ایتالیایی Dolce & Gabbana در سال 2017 به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و عرضه شد. این عطر ترش زنانه با رایحه گل‌دار میوه‌ای خود بسیار جذاب و دوست داشتنی به نظر می‌رسد. برند عطر و ادکلن دولچه اند گابانا، مخاطبان این ادوپرفیوم زنانه خوشبوی Light Blue Eau Intense را، زنان جوان و دختران نوجوان عاشقی دانسته است، که بسیار شاد و فعال هستند و به استفاده از رایحه‌های بسیار خنک در فصل‌های گرم علاقه زیادی دارند.

طراح هنرمند رایحه فوق‌العاده خوشبو و دلچسب عطر زنانه Light Blue Eau Intense، عطرساز مطرح دنیا، یعنی الیور کرسپ (Oliver Cresp) است. عطر زنانه لایت بلو ایو اینتنس دارای رایحه‌ای خنک و ترش و شیرین است که از ترکیب هنرمندانه سیب با لیمو ترش در نت اولیه، گل یاسمن سفید و گل همیشه بهار در نت میانی و عنبر درختی در نت پایانی تشکیل شده است.

این ترکیب باعث شده است، که رایحه عطر زنانه جفت لایت بلو او اینتنس از برند ایتالیایی عطر و ادکلن دولچه اند گابانا، احساس سرزندگی و انرژی فراوانی را در اطراف خود ایجاد و پراکنده کند. آکورد غالب در این ادوپرفیوم زنانه جوان پسند، ترکیبی از مرکبات، مشک و گیاهان سبز است. این عطر ترش زنانه برای آن دسته از خانم‌های جوانی و دختران نوجوانی پیشنهاد می‌شود، که به عطرهای ترش و بسیار خنک علاقمندی زیادی دارند و عادت کرده‌اند، که هر چند ساعت یک بار به طور مداوم، از عطر خود استفاده و رایحه آن را مجددا تازه کنند.

13- ادوتویلت ورساچه برایت کریستال (Versace Bright Crystal)

ادوتویلت ورساچه برایت کریستال

خرید عطرورساچه برایت کریستال

آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) عطرساز افسانه‌ای دنیا، رایحه ادوتویلت خنک و شیرین زنانه برایت کریستال را برای برند عطر و ادکلن ورساچه طراحی کرد، تا این برند ایتالیایی افسانه‌ای بتوانید جذاب‌ترین ادوپرفیوم گل‌دار میوه‌ای خود را برای زنان جوان و دختران نوجوان در سال 2006 به بازار معرفی و عرضه کند. این عطر فوق‌العاده محبوب و معروف، رایحه‌ای ظریف، لطیف، با طراوت، تاثیرگذار و همه پسند دارد.

به جرات می‌توان گفت، کسی را نمی‌توان پیدا کرد که رایحه منحصر به فرد و دوست داشتنی عطر زنانه Bright Crystal ورساچه او را آزار بدهد. ترکیب نت‌های این عطر فوق‌العاده هنرمندانه طراحی شده است و به همین دلیل، برای اغلب افراد، عطری محبوب و دوست داشتنی است، که دلشان می‌خواهد، چنین رایحه‌ای همواره در اطراف‌شان جریان داشته باشد.

این عطر آن‌قدر محبوب بوده، که در بین عوام لقب ورساچه صورتی خوشبو را گرفته است. روزهای بهاری و تابستانی، بهترین زمان استفاده از این عطر میوه‌ای هستند. وقتی مقداری از ادوتویلت Bright Crystal را بر روی پوست، محل نبض یا لباس‌تان اسپری می‌کنید، به سرعت متوجه بوی خوبی از ترکیب نت‌های میوه‌ یوزو، انار و نت‌های آبی در مشام خود خواهید شد. این ترکیب شیرین و خنک، هیجان و شادی درونی و عمیقی را در شما ایجاد می‌کند.

با گذشت زمان، نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب گل مگنولیا، گل لوتوس و گل صد تومانی چینی تشکیل شده‌اند. رایحه این گل‌ها، علاوه بر ایجاد احساس آرامش، انرژی مثبت فراوانی را هم برای انجام ادامه کارها به شما منتقل می‌کند. در ادامه و پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها ترکیبی جذاب حاصل از مشک، چوب ماهون و کهربا هستند. با استشمام بوی این ترکیب، استرس و اضطراب از شما دور می‌شود و تعادل روحی و هیجان جای آن را خواهد گرفت.

14- ادوتویلت بولگاری اومنیا پینک سفیر (Bvlgari Omnia Pink Sapphire)

ادوتویلت بولگاری اومنیا پینک سفیر

خرید عطربولگاری اومنیا پینک سفیر

ادوتویلت زنانه اومنیا پینک سفیر، عطری زنانه و خاص از برند ایتالیایی عطر و ادکلن بولگاری است، که رایحه‌ای خنک و ترش و شیرین دارد. این عطر پس از طراحی توسط عطرساز برجسته، یعنی آلبرتو موریاس (Alberto Morillas) اسپانیایی، در سال 2018 به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و در بازار عرضه شد. ادوتویلت Bvlgari Omnia Pink Sapphire آفرینشی نو، مملو از روایح گلی و مرکباتی به شمار می‌رود. این عطر صورتی رنگ از برند بولگاری، عطری است، که لحظات ناب زندگی را گرامی می‌دارد و نمایان‌گر هیجان و لذت از زندگی است.

بولگاری اومنیا پینک سفیر، به عنوان عطری شناخته می‌شود، که با الهام از یک زندگی شاد و جسور طراحی شده است. در واقع این عطر، با رنگ صورتی خاصی که دارد، نمایانگر دختری دوست داشتنی، فریبنده و بی پروا است. این عطر همانند اعلام یک جشن پر زرق و برق است که شما را به طراوت گل فرانچی پانی و هیجان وانیل و مشک دعوت می‌کند. همان طور که گفتیم، ساختار و فرمول رایحه‌ای این عطر زنانه و دخترانه، در گروه بویایی آروماتیک آبی گل‌دار قرار دارد. این ادوتویلت با رایحه ترش و شیرین است و طبعی خنک دارد. به همین دلیل استفاده از آن در فصل تابستان و اواخر فصل بهار توصیه می‌شود.

از آنجایی که این ادوتویلت، سنگینی و وقار عطرهای رسمی زنانه را ندارد، بهتر است توسط خانم‌های جوان‌تر یا دختران نوجوان و در مهمانی‌های خودمانی‌تر مورد استفاده قرار بگیرد. نت ابتدایی این عطر ترکیبی شگفت انگیز از رایحه ترش و مرکباتی با نت‌های گریپ فروت، پوملو و فلفل صورتی است. این آغاز هیجان انگیز، می‌تواند انرژی وصف ناپذیر، خنک و بی‌پایانی را در وجود انسان بیدار کند.

با گذشت زمانی اندک، رایحه‌ای گلی و گیاهی از ترکیب گل یاس و گل تیاره پدیدار می‌شود. ظهور این رایحه گلی و ملایم، باعث دل‌انگیزتر شدن روح درونی این عطر و منتقل شدن آن به روح لطیف خانم‌های جوان می‌شود. به این ترتیب، احساس سرزندگی و جوانی را در وجود یک خانم کم سن و سال بیدار می‌کند. در نهایت، این عطر با ترکیبی از رایحه‌های شیرین مشک، وانیل و نت چوبی، اثرگذاری خود را به اوج می‌رساند و رایحه این عطر را عاشقانه و فراموش نشدنی می‌کند.

15- ادوتویلت آی لاو لاو موسچینو (Moschino I Love Love)

ادوتویلت آی لاو لاو موسچینو

خرید عطرآی لاو لاو موسچینو

دختری شاد با بالاترین سطح انرژی ممکن، کسی که حتی در گرم‌ترین روزهای سال، حال و هوای خوبی دارد و پر از نشاط و سرزندگی است. او آن‌قدر شاد است و آن‌قدر کودک درون زنده‌ای دارد، که با حضور در هر جمعی، روحیه بخش آدم‌های اطرافش خواهد شد و احساس آزادی، رهایی و عشق را به آن‌ها منتقل می‌کند.او همیشه رنگ‌های شاد می‌پوشد، نارنجی و آبی رنگ‌های محبوب او هستند و کتانی‌های سفید همیشگی‌اش، به خوبی استایل جذابش را کامل می‌کند. آی لاو لاو، دختری است، که در هر سن و سالی، شادی را درون خودش پیدا خواهد کرد، در لحظه حال زندگی می‌کند و انگیزه و شور و شوق زندگی را در وجود اطرافیان خود بیدار خواهد کرد.

این ادوتویلت جوان پسند از برند معروف عطر و ادکلن Moschino یک دعوت فوری به عشق و شادی است. I Love Love عطری است، که از آن آفتاب و رنگ‌های روشن به اطراف منتشر می‌شود. در نگاه اول این ادوتویلت ایتالیایی خنک با وجود بسته بندی شاد و رنگارنگ خود، توجه شما را جلب می‌کند. این عطر با ترکیب رنگ آبی روشن و نارنجی، حسی تابستانه، روح بخش و پرانرژی را به شما منتقل می‌کند.

آی لاو لاو، عطر زنانه‌ای ترش از برند عطر و ادکلن موسچینو است، و رایحه آن باعث می‌شود که کودک درون شما زنده شود. این عطر که در سال 2004 توسط برند Moschino به بازار معرفی و عرضه شد، توسط عطرسازی معروف به نام الیویر کرسپ (Olivier Cresp) طراحی شده است. نت اولیه عطر زنانه آی لاو لاو از برند Moschino با ترکیبی از رایحه مرکباتی شامل گریپ فروت، لیمو ترش زرد، پرتقال و انگور فرنگی قرمز آغاز می‌شود. این ترکیب شور و نشاط جوانی را در شما افزایش می‌دهد.

این رایحه در ادامه به بوی عمیقی از گل‌هایی همچون گل برف و گل رز در کنار دارچین، نی بوریا و قند می‌رسد. در واقع در این مرحله، رایحه دسته‌ای از گل‌های تازه با رایحه نِی و چوب دارچین ترکیب و تقویت می‌شود و در نهایت عطری مناسب برای خانم‌های جوان و دختران نوجوان با رایحه‌ای بسیار ترش، کمی تلخ و چوبی مرکباتی را برای شما به ارمغان می‌آورد. نت نهایی این عطر نیز، مانند بسیاری از عطرهای سبک و تابستانه، ترکیبی از مشک، چوب سدر و نت چوبی دوست داشتنی است و باعث پایدار ماندن روحیه آزادی، رهایی، عشق و شادی در وجود شما و اطرافیان‌تان خواهد شد.

۳۲۰,۴۸۲
محصولات مرتبط
استیل ادو پرفیوم زنانه جنیفر لوپز- جی لوJennifer Lopez J Lo تخفیف ویژه
۳,۶۵۲,۰۰۰ تومان۲,۶۵۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۵۰ میل
عطر
+۱
تنوع
اینسولنس ادو پرفیوم زنانه گرلنGuerlain 
۳۱,۶۷۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر قدیم
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۲
تنوع
ایفوریا - یوفوریا ادو پرفیوم زنانه کلوین کلینCalvin Klein 
۱۵,۰۲۹,۰۰۰ تومان
۱۶۰ میل
عطر آمریکایی
۱۶۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
+۶
تنوع
لا ویسته بل له ادو پرفیوم زنانه لانکومLancome 
۱۷,۲۸۲,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
+۱۰
تنوع
برایت کریستال ادو تویلت زنانه ورساچهVersace تخفیف ویژه
۸,۴۷۳,۰۰۰ تومان۶,۲۹۹,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۹۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
+۵
تنوع
کوکو مادمازل ادو پرفیوم زنانه شنل - چنلChanel تخفیف ویژه
۲۱,۷۵۵,۰۰۰ تومان۱۸,۰۹۹,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۳۵ میل
عطر
+۶
تنوع
میس دیور بلومینگ بوکت ادو تویلت زنانهDior 
۱۸,۷۷۴,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۶
تنوع
اکلت دی ارپج ادو پرفیوم زنانه لانوینLanvin تخفیف ویژه
۴,۲۳۰,۰۰۰ تومان۲,۷۳۳,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۵
تنوع
رین دراپ ادو پرفیوم زنانه اجملAjmalامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱,۲۳۴,۰۰۰ تومان۸۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱.۵ میل
سمپل
گود گرل ادو پرفیوم زنانه کارولینا هرراCarolina Herrera 
۱۰,۶۷۲,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۸۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۷
تنوع
لالیک لی پارفیوم -لالیک له پارفوم ادو پرفیوم زنانهLaliqueامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۲,۸۸۰,۰۰۰ تومان۲,۰۳۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۴.۵ میل
مینیاتوری
+۲
تنوع
لانویت ترزور- ترسور ل نویت ادو پرفیوم زنانه لانکومLancome تخفیف ویژه
۱۰,۷۳۱,۰۰۰ تومان۹,۴۰۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
+۶
تنوع
لندن ادو پرفیوم زنانه باربریBurberry 
۱۱,۰۲۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر قدیم
۱۰۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۴
تنوع
میس دیور ابسلوتلی بلومینگ ادو پرفیوم زنانهDior 
۱۰,۶۹۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۳
تنوع
کوکو مادمازل اینتنس ادو پرفیوم زنانه شنل - چنلChanel 
۳۱,۲۴۴,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۳
تنوع
ترزور میدنایت رز ادو پرفیوم زنانه لانکومLancome تخفیف ویژه
۹,۸۵۱,۰۰۰ تومان۶,۷۴۷,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۲
تنوع
مون گرلن ادو پرفیوم زنانهGuerlain تخفیف ویژه
۷,۴۷۹,۰۰۰ تومان۶,۵۱۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۷۵ میل
عطر
+۴
تنوع
اروس پور فم ادوپرفیوم زنانه ورساچهVersace تخفیف ویژه
۶,۱۷۵,۰۰۰ تومان۴,۹۲۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
۵ میل
دستریز
+۴
تنوع
نویسنده :رها واعظی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
عطر و ادکلن دختران نوجوان باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
پاسخ:

دختران نوجوانان،‌ معمولا به استفاده زیاد از عطرها معروف هستند و معمولا خیلی زود زود عطرهای خود را تمام می‌کنند، بنابراین بهتر است، از عطرهایی با رایحه‌های تند استفاده نکنند. در واقع عطر دخترانه مناسب و خوشبوترین عطر دخترانه برای دختران نوجوان، اغلب عطرهایی است، که رایحه‌ای سبک، اما ترش و شیرین با طعم‌های خوشمزه دارند و رایحه آن‌ها تداعی گر رایحه‌های خوشبوی شکلاتی پاستیلی، یا رایحه‌های گل‌دار و میوه‌ای باطراوت است.

چه عطر و ادکلنی برای دختران نوجوان مناسب است؟
پاسخ:

در بین عطرهای زنانه آن دسته عطرهایی برای دختران نوجوان مناسب است، که نمایانگر ظرافت، لطافت و حساسیت‌های دخترانه در سنین 13 تا 18 و حتی تا 20 سالگی باشد. هیجانات و عواطف نوجوانان در سنین نوجوانی تعادل و ثبات زیادی ندارند، بنابراین بهتر است، عطرهایی داشته باشند، که غلظت آن‌ها زیاد بالا نیست. به این ترتیب، می‌توانند خیلی راحت در شرایطی که دیگر رایحه یک عطر را برای ادامه روز دوست نداشتند، از یک عطر دیگر استفاده کنند.

عطر  شنل چنس او تندر چه ویژگی هایی دارد؟
پاسخ:

رایحه ادوتویلت Chance Eau Tendre از برند فرانسوی عطر و ادکلن شنل در سال 2010 به بازار معرفی و عرضه شد. رایحه معتدل و شیرین این ادوتویلت توسط عطرساز معروفی به نام ژاک پولژ (Jacques Polge) طراحی شده است. هر زن جوانی با بوییدن رایحه این عطر زنانه گل دار میوه‌ای به درون گردبادی از شانس کشیده می‌شود. این عطر دخترانه معروف برای استفاده خانم های جوان مناسب است.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۳۲۰,۴۸۲ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید