یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
ویژگی‌‌های بهترین شامپو ضد ریزش مو

ویژگی‌‌های بهترین شامپو ضد ریزش مو

بدون شک داشتن موهای پرپشت و حجیم یکی از بزرگ‌ترین خواسته‌های تمام افراد و مخصوصا خانم‌ها است. هر فردی که موهای نازک، کم‌پشت و کم‌حجم داشته باشد به دنبال راهی می‌گردد که با کمک آن به حجم موهای خود بیفزاید. پرپشت کردن موها و افزایش دادن حجم مو کار سخت و دشواری نیست و اولین قدم برای این کار جلوگیری از ریزش غیرطبیعی موها است. زمانی که جلوی ریزش موها گرفته شود به مرور زمان موها پرپشت و تقویت می‌شوند و رشد بهتر و مفیدتری را تجربه خواهند کرد.

موهای کم‌حجم نه تنها زیبا نیستند بلکه اعتماد به نفس فرد را هم کاهش می‌دهند؛ از این رو حتما باید به درمان آن با راهکارهای موثر و اساسی بپردازید. عوامل متعددی از جمله تغذیه نامناسب، عدم استفاده از محصولات شوینده سازگار با پوست، زمینه ارثی، استرس و اضطراب، تغییرات هورمونی و بیماری‌های مختلف منجر به ریزش موی غیرطبیعی می‌شود.برخلاف تصور عموم که فکر می‌کنند ریزش مو فقط مختص آقایان است، خانم‌ها نیز دچار این مشکل می‌شوند و ممکن است به ریزش موی شدید و طاسی سر مبتلا شوند.

ریزش موهای سر در خانم‌ها معمولا از قسمت شقیقه‌ها است و به شکل عقب رفتن خط رویش موها دیده می‌شود. موهای خانم‌ها در ابتدا نازک و کم‌جان می‌شود و به تدریج شروع به ریزش می‌کند. ریزش مو دلایل متعددی دارد و به هر دلیل که باشد باید فورا شناسایی و درمان شود. ریزش مو تاثیر زیادی در زیبایی چهره افراد دارد و در اکثر خانم‌ها سبب کاهش اعتماد به نفس می‌شود. پس باید به خوبی از موهای سرتان مراقبت کنید تا زیبایی‌تان به خطر نیفتد. اگرچه افزایش سن هم نقش مهمی در ریزش موها دارد ولی اگر از سنین جوانی مراقبت‌های لازم را به عمل بیاورید، احتمال ریزش مو در سنین بالا را کاهش داده‌اید.

شما نیز احتمالا اولین گزینه‌ای که به ذهن‌تان می‌رسد، استفاده از شامپو ضدریزش مو است. اکثر خانم‌ها و آقایان به نوعی با مشکل ریزش مو دست و پنجه نرم می‌کنند و این ریزش می‌تواند در حجم و مقدار متفاوت باشد. یکی از ساده‌ترین و در دسترس‌ترین راه‌ها برای کاهش ریزش مو استفاده از شامپو ضدریزش است. شامپو ضدریزش مو در انواع مختلف و برندهای متفاوت موجود است و این مسئله می‌تواند کمی گیج‌کننده باشد.

هر فرد با توجه به نوع و جنس مویی که دارد باید از یک نوع خاص شامپو استفاده کند و این موضوع نیازمند شناخت نسبی نسبت به موها است. در پوست سر هر فردی در حالت عادی تعداد 100 هزار فولیکول مو قرار دارد و اگر ریزش موها در طول روز بین 50 تا 100 تار مو باشد این مقدار ریزش کاملا طبیعی و تغییر چشمگیری در ظاهر موها ایجاد نمی‌کند. اگر موهای بلندی دارید و احساس می‌کنید ریزش موهای‌تان بیش از حد طبیعی ممکن است این تفکر به دلیل بلند بودن قد تارهای مو باشد.

راهنمای انتخاب شامپو ضدریزش مو باکیفیت

پیش از اینکه فقط به برچسب‌های نوشته شده روی شامپوها دقت کنید باید به طور تخصصی در مورد آن‌ها تحقیق و بررسی کنید. هر شامپویی که روی آن نوشته شده باشد ضدریزش برای موهای شما مناسب نیست؛ پس قبل از خرید نهایت دقت را به خرج دهید. مواد تشکیل‌دهنده شامپو و سطح PH آن از جمله مهم‌ترین مواردی است که هنگام خرید شامپو باید به آن توجه کنید. قبل از خرید شامپو باید با نوع موها و جنس پوست سرتان آشنایی کامل داشته باشید. این آشنایی اولین و مهم‌ترین گام برای خرید شامپو مناسب است. به‌عنوان مثال شما نمی‌توانید از شامپویی که برای موهای خشک و حساس فرموله شده برای موهای چرب استفاده کنید و بلعکس.

اگر بخواهیم به مواد ضروری و مهمی که حتما باید در فرمولاسیون شامپوهای ضدریزش وجود داشته باشد اشاره کنیم؛ باید از فیتو کافئین یا کافئین گیاهی، ماینوکسیدیل، نیاسین (ویتامینB3)، بیوتین (ویتامین H)، هیستیدین و اسانس‌های روغنی نام ببریم. تمامی این ترکیبات برای جلوگیری از ریزش موهای سر ضروری هستند و حتما باید در شامپوهای ضدریزش مو وجود داشته باشند. برخی ترکیبات گیاهی نیز وجود دارند که سبب کاهش ریزش مو می‌شوند. از جمله این ترکیبات گیاهی می‌توان به آلوئه‌ورا، رزماری، عصاره چای سبز و جینسینگ اشاره کرد.

مهم‌ترین دلایل ریزش مو

در حالت کلی ریزش موها دلایل متعددی دارد. از جمله مهم‌ترین عواملی که منجر به ریزش موهای سر می‌شود می‌توان به افزایش سن، استفاده از محصولات نامناسب، عدم استفاده از مواد مغذی و مرطوب‌کننده، کشیدن زیاد موها، تغذیه نامناسب، استفاده از روبالشتی آلوده، عدم رعایت نظافت موها، شانه‌کشی اشتباه، مشکلات هورمونی، زمینه ارثی، شستشو زیاد موها، شستن موها با آب داغ و...اشاره کرد. تمام این دلایل ریزش موی شدید را به همراه دارند و زیبایی و اعتماد به نفس شما را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

در اکثر این موارد استفاده از شامپو ضدریزش مو توصیه می‌شود. این شامپوها محرک رشد مو هستند و به بهبود وضعیت پوست و موی سر کمک می‌کنند. با استفاده از شامپوهای ضدریزش، یک زمینه و بستر مناسب برای رشد موهای سالم و قوی فراهم می‌شود. پس سعی کنید یک شامپو تقویت‌کننده و ضدریزش را در سبد خرید خود قرار دهید و به‌طور مداوم از آن استفاده کنید.

با وجود اینکه بیشتر شامپوهای موجود در بازار حاوی مواد شیمیایی و سولفات هستند، اما هنوز هم شامپوهایی تولید می‌شوند که حاوی مواد کاملا طبیعی و روغن‌های مفید برای موها باشند. این شامپوها علاوه بر اینکه موها را به خوبی تمیز می‌کنند نقش مهمی در تقویت و سلامت موها دارند. یکی از فواید شامپوهای طبیعی و بدون سولفات، جلوگیری از خشک شدن موها و کاهش ریزش مو است. در واقع شما با کمک محصولات ضدریزش مو می‌توانید به کابوس ریزش غیرطبیعی موها پایان دهید. این نکته را مد نظر داشته باشید که یک نوع شامپو ضدریزش مو برای همه افراد مناسب نیست. شما باید با توجه به نوع و جنس موهای خود بهترین شامپو را انتخاب و خریداری کنید.

1- شامپو مو ضدریزش هیر واتر کامان

خریدشامپو هیر واتر کامان

شامپو مو ضدریزش هیر واتر کامان یک محصول تقویتی است و در فرمولاسیون آن از انواع ویتامین‌های بیوتین، پروتئین، زینک، کافئین و عصاره‌های مفید برای مو استفاده شده است. این محصول به دلیل فواید بسیار زیادی که برای موها دارد سبب تقویت پیاز مو می‌شود و از این طریق رشد موهای سالم را افزایش می‌دهد. بعد از چند بار استفاده از این محصول ضدریزش، شاهد کمتر شدن تار موهای جدا شده از سرتان خواهید بود. این محصول همچنین ضخامت ساقه مو را افزایش می‌دهد و سبب حجیم‌تر به نظر رسیدن موهای سرتان می‌شود. شامپو ضدریزش هیر واتر کامان از کدر شدن موها و تغییر رنگ آن‌ها جلوگیری می‌کند و در ساخت آن از هیچ ماده شیمیایی استفاده نشده است.

این شامپو ضدریزش هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها قابل استفاده است و تاثیرات شگفت‌انگیز آن را بعد از یک ماه استفاده روی موهای سرتان مشاهده خواهید کرد. اگر با ریزش موهای سرتان مشکل دارید باید این موضوع را بدانید که ریزش 50 تا 100 عدد تار مو در طول روز کاملا طبیعی است و نیازی به درمان ندارد. اگر ریزش موهای سرتان بیش از این تعداد بود متاسفانه شما مشکل ریزش مو دارید. از مهم‌ترین ویژگی‌های شامپو مو ضدریزش هیر واتر کامان می‌توان به تقویت و تغذیه پیاز مو و افزایش رشد مو، تثبیت‌کننده و ماندگارکننده رنگ مو، پاکسازی و تمیز کردن مو از کثیفی‌ها و آلودگی‌ها، بالا بردن مقاومت و ضخامت و استحکام موها، آبرسان عمقی ساقه و ریشه مو و فاقد سولفات بودن اشاره کرد.

2-شامپو مو ضد ریزش کافئین سی وان آلپسین

خریدشامپو کافئین سی وان آلپسین

یکی از عوامل تاثیرگذار بر روی تنظیم میزان ترشح هورمون‌ها، کافئین است. برای این منظور استفاده از شامپو آلپسین را به شما پیشنهاد می‌دهیم. به این دلیل که این محصول سرشار از کافئین است و می‌تواند جلوی ریزش مو را به خوبی بگیرد.کافئین موجود در این شامپو، به راحتی جذب پوست سر و ریشه موهای شما می‌شود. در نتیجه گردش خون در اطراف ریشه مو را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. این ویژگی باعث می‌شود تا اکسیژن بیشتری به مو برسد و پیاز مو با تغذیه قوی خود، به خوبی تقویت شود.

از دیگر ویژگی‌های مثبت شامپو آلپسین مدل کافئین سی 1 جلوگیری از ریزش موها با ایجاد تعادل در هورمون ایجاد کننده ریزش مو است. علاوه بر این استفاده مداوم از این شامپو به دلیل داشتن کراتین باعث می‌شود تا رشد تارهای مو نسبت به قبل افزایش پیدا کند. همچنین استقامت تارهای مو را نسبت به گذشته به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد و باعث ضخامت بیشتر موها می‌شود.

3-شامپو مو ضد ریزش آنافاز دوکری

خریدشامپو آنافاز دوکری

شامپوی ضد ریزش و تقویت کننده مدل آنافاز دوکری ساخته شده از برند فرانسوی دوکری بوده که یکی از بهترین شامپوهای درمانی برای ریزش مو است؛ زیرا دارای ویتامین‌های B5،B6،B8 بوده که باعث تقویت فوق‌العاده پوست و افزایش بازسازی سلول‌های آسیب دیده آن شده و مانع از ریزش مو می‌شود.

از طرفی سرعت جریان خون را در سر افزایش داده و مانع از ریزش موهای ضعیف و نازک پوست می‌شود. این محصول مانع از گره خوردگی مو شده و قابلیت شانه‌پذیری را به شدت افزایش می‌دهد. شامپوی ضد ریزش و تقویت کننده مدل آنافاز دوکری برای انواع مو مناسب بوده و در محفظه‌های جذاب 200 میلی به بازار عرضه شده است

4-شامپو مو ضد ریزش آرژنین رزیست السیو لورئال

خرید شامپو آرژنین رزیست السیو لورئال

شامپو ضد ریزش مو السیو مدل آرژنین رزیست ایکس تری لورال برای استفاده بانوان تولید شده و با انواع مو سازگار است. هدف اصلی شرکت لورال از تولید این شامپو رفع مشکل الگوی ریزش موی زنانه است. این شامپوی لورال حاوی ویتامین B5، آرژنین و پروتئین است که فولیکول‌های مو را تغذیه و سلول‌های بنیادی مو را تقویت می‌کنند و موجب درمان ریزش مو می‌شوند.

این محصول مناسب بانوانی است که نگران ریزش و کاهش حجم موهای خود هستند و به دنبال محصول باکیفیت و معتبری برای حل این مشکل خود هستند. اگر به دنبال شامپوی مناسب و باکیفیتی برای حل مشکل ریزش و کم پشتی موهایتان هستید، استفاده از شامپوی ضدریزش موی لورآل مدل Elseve Arginine Resist X3 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.شما می‌توانید برای گرفتن نتیجه بهتر از نرم کننده، سرم مو و ماسک موی همین مدل در کنار شامپو استفاده کنید.

5- شامپو مو ضد ریزش بیوتن و ماکادمیا رینبو

خریدشامپو بیوتن و ماکادمیا رینبو

شامپو کراتین و آرگان رینبو، جهت مراقبت، درمان و شستشوی موهای رنگ شده و موهایی که تحت تاثیر مواد شیمیایی قرار گرفته اند می باشد. این محصول با فرمول بسیار ملایم، فاقد سولفات و حاوی سدیم کلراید و پارابن، موها را تمیز، تقویت و ساختار مو را از داخل بازسازی و رنگ مو را ثابت می کند، همچنین کوتیکول و پولک های مو را بسته و مانع کدری و رنگ پریدگی رنگ مو و از بین رفتن پروتئین های ساقه مو می‌شود.

در پایان این مطلب امیدواریم نکات گفته شده درباره شامپو ضد ریزش مو برایتان مفید و جذاب بوده باشد و با محصولات مرتبط آشنا شده باشید. شما می‌توانید بر حسب نوع پوست سر یا جنس موس خود خود اقدام به خرید محصول مورد نیازتان از وبسایت آنلاین ریحا کنید. در ضمن اگر تجربه خاصی درباره تهیه و استفاده از هرکدام از این کالاهای اشاره شده دارید، خوشحال می‌شویم تا نظرات خود را در قسمت ثبت دیدگاه برای ما بنویسید. با ثبت نظر شما سایر خریداران نیز از نقاط ضعف و قوت این محصولات مطلع می‌شوند.

محصولات مرتبط
شامپو مو ضد ریزش پنتنPantene 
۱,۱۶۵,۲۵۰ تومان
۱۰۰۰ میل
شامپو مو ضد ریزش داوDove 
۴۵۱,۰۰۰ تومان
۴۰۰ میل
شامپو مو ضد ریزش سرانزاSeranza 
۶۰۰,۰۰۰ تومان
۵۰۰ میل
شامپو مو ضد ریزش درموسیسdermosis 
۴۱۹,۵۰۰ تومان
۳۰۰ میل
شامپو مو ضد ریزش ماینوکسیدیل لافاررLafarrerr 
۵۲۵,۹۰۰ تومان
۲۵۰ میل
۱۵۰ میل
شامپو مو ضد ریزش سیر ردیستRedist 
۳۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰۰ میل
شامپو مو ضد ریزش روزانه شونSCHON 
۱۰۳,۰۰۰ تومان
۴۰۰ میل
شامپو مو ضد ریزش درکس ویشیVichy 
۲,۵۲۴,۵۰۰ تومان
۴۰۰ میل
تونیک ضد ریزش مو اسکالپیاScalpia 
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
شامپو مو ضد ریزش گلد نلیNelly 
۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۳۰۰ میل
شامپو مو ضد ریزش آنافاز پلاس دوکریDucray 
۱,۷۴۸,۰۰۰ تومان
۴۰۰ میل
۲۰۰ میل
تونیک ضد ریزش مینوتا سریتاCerita 
۵۸۳,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
شامپو مو ضد ریزش موی خشک سپیژنCepigene 
۲۲۰,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
۲۰۰ میل
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید