یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
بهترین و بدترین مارک رنگ ابرو چیست؟

بهترین و بدترین مارک رنگ ابرو چیست؟

شاید برای عده بسیاری انتخاب مارک رنگ ابرو به نسبت رنگ مو از اهمیت کمتری برخوردار باشد ولی بهتر است بدانید که استفاده از یک برند غیر معتبر و حساسیت زای رنگ ابرو ممکن است نه تنها نتیجه مطلوب را نداشته که به پوست شما آسیب‌هایی جدی وارد کند. اگر دوست دارید تا بدون هیچ خطری رنگ ابروی مطلوب را به چهره‌تان هدیه کنید، بهترین کار این است که از برندهای مطمئن و توصیه شده استفاده کنید.

بهترین مارک رنگ ابرو برای ابروهای شما

برندهای بسیار زیادی برای انتخاب رنگ ابرو در بازار وجود دارند که دارای تنوع رنگی مد نظر شما هستند. ولی بهترین کار این است که علاوه بر تنوع رنگ، کیفیت محصول، ماندگاری و ... را نیز بررسی کنید. در اینجا بهترین مارک‌های رنگ ابرو را برای شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین مارک رنگ ابرو برای ابروها

رنگ ابرو مارال

مارال یکی از آشناترین مارک‌های رنگ موی ایرانی است و افراد بسیاری از این مارک خریداری می‌کنند. جالب است بدانید که مارال همچنین یکی از بهترین مارک رنگ ابروهایی است که می‌توانید برای تنوع بخشیدن به رنگ ابروهای خود از آن‌ها کمک بگیرید. رنگ ابروهای مارال دارای تنوع رنگ جذابی است و با وجود قیمت بسیار مناسبی که دارند، قرمزی و زردی ایجاد نکرده و به هیچ عنوان حساسیت زا نیستند. برای استفاده از مارک رنگ ابرو مارال هیچ نیازی به ترکیب آن با رنگ‌های دیگر نخواهید داشت.

رنگ ابرو 28 days

اگر چندان در رنگ کردن ابرو مهارت ندارید و دوست ندارید تا برای این کار نزد آرایشگر بروید و از طرفی دوست دارید تا مدت زیادی رنگ ابرو را روی ابروهای خودتان داشته باشید می‌توانید از مارک رنگ ابرو 28 روز که به کرم ژل رنگ ابرو 28 days مشهور است، استفاده کنید. استفاده از این رنگ ابرو بسیار ساده است و رنگ ماندگار یک ماهه به ابروهای شما می‌بخشد. این رنگ ابرو از مواد شیمیایی استفاده نکرده است و می‌تواند ابروهای شما را پرپشت‌تر نشان بدهد. علاوه بر این، مارک رنگ ابرو 28 days ضد آب نیز هست. البته توجه داشته باشید که این رنگ ابرو تنوع رنگ چندانی ندارد.

رنگ ابرو کیت سالنی

یکی دیگر از بهترین مارک رنگ ابرو کیت سالنی است. این رنگ ابرو تنوع رنگی جذابی دارد و در بسیاری از سالن‌های آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته این رنگ ابرو بیشتر در دسته نیمه دائم قرار می‌گیرد زیرا تنها دو هفته بر ابروهای شما دوام خواهد داشت.

انتخاب بهترین رنگ ابرو

رنگ ابرو دنی وان

یکی دیگر از مارک‌های خوب رنگ ابروی ایرانی دنی وان است. فرمولاسیون این رنگ ابرو در فرانسه انجام شده و قیمت بسیار مناسبی دارد. رنگ‌بندی این برند تنوع و جذاب است و به هیچ عنوان باعث ریزش ابرو و حساسیت نمی‌شود.

ژل Etude Tint My Brows

این رنگ ابرو نیز یکی از رنگ‌های نیمه موقت است که یک هفته بر ابروهای شما ماندگار خواهد بود. البته این رنگ ابرو تنها سه تناژ مختلف از رنگ قهوه‌ای را پوشش می‌دهد. این رنگ ابرو دارای رنگ ملایم و لطیفی است و هیچ عوارضی بر ابروی شما نخواهد داشت. البته رنگ دهی آن به ابروی شما دو ساعت طول خواهد کشید و باید کمی صبور باشید.

ژل رنگی ابرو مارک Maybelline

اگر به دنبال یک رنگ ابروی موقت تمام عیار هستید ژل رنگی ابرو با دوام Tattoo Brow از برند Maybelline را امتحان کنید. این مارک رنگ ابرو به شما این قابلیت را می‌دهد که در منزل به سادگی برای دوره موقت سه روزه ابروهای خود را رنگ کنید. رنگ دادن این رنگ به ابروهای شما تنها سی دقیقه زمان خواهد برد. هر چند شما می‌توانید تا دو ساعت آن را بر ابروی خود گذاشته و از رنگ و دوام آن مطمئن‌تر شوید. این رنگ ابروی جذاب دارای 5 رنگ متفاوت است.

کیت رنگ Eyelure

اگر به دنبال یک رنگ موی تیره و البته براق و با دوام هستید توصیه شده ترین مارک رنگ ابرو برای شما کیت رنگ Pro-Brow Dybrow از برند Eyelure است. این محصول تا 6 هفته بر ابروی شما ماندگار خواهد بود. هرچند ممکن است شما نسبت به این رنگ آلرژی داشته باشید و بهتر است آن را 48 ساعت قبل از استفاده اصلی تست کنید. به طور کلی اگر پوست حساسی دارید استفاده از این رنگ ابرو را از برنامه‌تان خارج کنید و ابداً از آن برای رنگ مژه استفاده نکنید.

بهترین مارک رنگ ابرو

رنگ ابرو BAEBROW

این رنگ ابرو مخصوص افرادی است که نمی‌خواهند زمان زیادی را برای رنگ ابروی خود صرف کنند. این محصول بدون نیاز به هیچ ترکیبی طی 5 تا 10 دقیقه رنگ دلخواه را بر ابروی شما به جای خواهد گذاشت و ممکن است تا یک هفته روی ابروهای شما دوام داشته باشد. البته اگر به دنبال یک رنگ ابرو برای پوشاندن سفیدی ابروهای خود هستید این مارک رنگ ابرو گزینه مناسبی نیست.

رنگ ابروی Colorsport

این رنگ ابرو یکی از رنگ ابروهای ماندگار تا سی روز بر روی ابروهای شماست و رنگ دادن آن به ابروی شما تنها دو دقیقه زمان لازم دارد. این محصول ضد آب است. البته توجه داشته باشید که 48 ساعت پیش از استفاده از این محصول حتماً آن را جهت حساسیت روی بخش کوچکی از پوست خود تست کنید.

رنگ ابروی Colorsport

رنگ ابرو و مژه RefectoCil

پس از این همه معرفی رنگ ابرو کلاسیک بد نیست که به سراغ دوستداران رنگ‌های فانتزی برویم. این مارک رنگ ابرو در 8 رنگ متنوع دوستداران رنگ‌های فانتزی را راضی نگه خواهد داشت. شما می‌توانید حتی با ترکیب این رنگ‌ها، رنگ موردعلاقه خودتان را برای مژه و ابرو بسازید. این رنگ‌ها ضد آب بوده و برخلاف انتظاری که از رنگ‌های فانتزی می‌رود 6 هفته بر روی ابروهای شما دوام خواهند داشت.

کیت رنگ ابرو Godefory

اگر می‌خواهید تا مجهز به سراغ رنگ کردن ابروی خود بروید این برند بهترین مارک رنگ ابرو برای شما خواهد بود زیرا علاوه بر کپسول رنگ ابرو، اکسیدان و قلم و کاسه رنگ را نیز برای شما در بسته‌بندی گذاشته است. شما می‌توانید این مارک رنگ ابرو را در سه رنگ قهوه‌ای متنوع و مشکی خریداری کنید و 4 الی 6 هفته روی ابروهای خود نگه‌دارید.

از دیگر بهترین‌های مارک رنگ ابرو می‌توان به بیول، آلما، سانتکس، لی لی نایت و پیکارو اشاره کرد.

بهترین برند های رنگ ابرو

نکات مهمی که باید برای انتخاب بهترین رنگ ابرو بدانید:

اگر پوست سبزه و تیره دارید و دوست دارید تا چهره‌تان بازتر به نظر بیاید می‌توانید از رنگ ابرو روشن نر استفاده کنید.

برای رنگ موی شرابی رنگ ابروی تیره بهترین انتخاب شما خواهد بود.

اگر پوست سفید و روشنی دارید رنگ ابروی خودتان را یک درجه روشن‌تر از رنگ مو انتخاب کنید.

به طول کلی از انتخاب رنگ ابرو دو درجه روشن‌تر و یا دو درجه تیره‌تر از رنگ موهای خودتان پرهیز کنید.

برای پوست‌های گندمی رنگ ابرو تیره به شرط رنگ موی مناسب جذابیت زیادی به چهره شما خواهد داد ولی اگر رنگ موی شما روشن است رنگ ابروها را باید چندین درجه روشن‌تر انتخاب کنید.

اگر پوست سفید دارید و رنگ موهای شما زیتونی است با روشن کردن یک الی دو درجه می‌توانید چهره خود را زیباتر کنید.

اگر رنگ پوست تیره‌ای دارید و رنگ موهای زیتونی را برای موی خود انتخاب کرده‌اید، ابروهای روشن را امتحان کنید.

اگر رنگ موی شما قهوه‌ای تیره و یا مشکی است از رنگ ابرو روش استفاده کنید تا چهره‌تان را بازتر و مهربان‌تر جلوه دهید. رنگ ابرو تیره صورت شما را اخمو جلوه خواهد داد. یک الی دو درجه روشن‌تر از رنگ مو بهترین رنگ برای ابرو شماست.

اگر رنگ موهای شما قهوه‌ای روش است، رنگ ابرو یک الی دو درجه تیره‌تر را انتخاب کنید تا چهره‌تان رنگ جذابی به خود بگیرد و بی‌حال به نظر نرسد. علاوه بر این رنگ ابرو تیره سن شما را کمتر نشان خواهد داد.

برای رنگ موی بلوند رنگ ابرو خاکستری- قهوه‌ای تا حد زیادی جذاب خواهد بود.

مراقب حساسیت رنگ ابرو بر پوست خود باشید. در ایده آل ترین حالت رنگ ابرو را 48 ساعت پیش از مصرف بر روی پوست خود تست کنید تا مطمئن شوید به آن حساسیت نخواهید داد.

مراقب باشید تا پوست دور چشم و خود چشم طی فرایند رنگ ابرو با رنگ تماس پیدا نکنند.

به هیچ وجه از اکسیدانی که برای موهای خود استفاده می‌کنید برای رنگ ابرو استفاده نکنید. ابروی شما خیلی سریع‌تر از مویتان رنگ خواهد گرفت و به اکسیدان ضعیف‌تری نیاز دارد.

همچنین جهت مطالعه بیشتر در این زمنیه می توانید مقاله "رنگ ابرو و ضرورت استفاده از آن " را بررسی نمایید.

رنگ مخصوص ابرو چه مارکی

بدترین رنگ ابرو کدام است؟

در یک کلام شاید بتوان گفت بدترین مارک رنگ ابرو ، رنگ ابرویی است که شما به آن حساسیت دارید. حساسیت به رنگ ابرو می‌تواند واکنش‌های جدی پوستی و حتی کوری را به دنبال داشته باشد پس به هیچ عنوان از برندهای گمنام خریداری نکنید و حتماً 48 ساعت قبل از استفاده رنگ را تست کنید. پوست دور چشمان و ابروی شما بسیار حساس هستند و برای رنگ ابرو حتی باید بیشتر از رنگ مو وسواس به خرج بدهید.

شما می‌توانید از رنگ‌های گیاهی برای رنگ ابرو استفاده کنید و به این ترتیب خطر هرگونه حساسیتی را تا حد ممکن کاهش بدهید.

رنگ مخصوص ابرو چه مارکی بخریم؟

در سال‌های اخیر و با تغییر جهت دنیای مد به سمت و سویی نو، داشتن ابروان رنگی و آراسته نیز به یکی از فاکتورهای زیبایی تبدیل شده‌است. به همین دلیل نیز بسیاری از بانوان علاوه بر تغییر رنگ موی سر، به رنگ کردن ابرو نیز می‌پردازند. در این میان توجه به این نکته ضروری است که موی ابرو با موی سر تفاوت داشته و میزان تحمل پوست صورت نیز نسبت به پوست سر متغیر است. بنابراین استفاده از رنگ موی سر برای رنگ کردن ابروها انتخاب مناسبی نیست و ممکن است موجب بروز حساسیت و قرمزی در ناحیه دور ابرو شود.

در همین راستا، محصولات ویژه‌ای برای رنگ کردن ابرو تولید و روانه بازار شده‌اند و مصرف کنندگان می‌توانند با بررسی خصوصیات و ویژگی‌های این محصولا بهترین مارک رنگ ابرو را انتخاب کرده و از آن استفاده کنند. انتخاب بهترین رنگ ابرو کار چندان سختی نیست و شما با بررسی مشخصات رنگ ابروهای مختلف قادر به شناسایی محصول مناسب خواهید بود.

یکی از ترندهای جدید، رنگ کردن مژه برای پرحجم دیده شدن آن‌هاست. اما از آنجا که مژه، عضوی است که به طور مستقیم با چشم در تماس است، بایستی از بهترین مارک رنگ مژه استفاده شود تا از بروز هرگونه مشکل و عارضه احتمالی جلوگیری شود.

۱۲۱,۵۰۱
محصولات مرتبط
پرایمر ریمل لش بوستر لانکومLancome 
۴,۵۸۹,۰۰۰ تومان
Lashes Booster XL
Lashes Booster XL
ژل ابرو بیزی تارتtarte 
۲,۸۷۵,۰۰۰ تومان
Taupe
Taupe
Black brown
Black brown
Medium brown
Medium brown
ژل ثابت کننده ابرو شنل - چنلChanel 
۴,۱۲۶,۰۰۰ تومان
370 Brun
370 Brun
360 Blond
360 Blond
350 Transparent
350 Transparent
ژل ابرو ضد آب سایز مسافرتی آناستازیاanastasia 
۱,۶۶۸,۰۰۰ تومان
Soft Brown
Soft Brown
Medium Brown
Medium Brown
Dark Brown
Dark Brown
+۳
تنوع
ریمل ابرو فیتو سورسیلز فیکس سیسلی - سیزلیSisley 
۵,۶۳۵,۰۰۰ تومان
2 Medium Dark
2 Medium Dark
1 Light Medium
1 Light Medium
0 Transparent
0 Transparent
ریمل ابرو رنگی تقویت کننده بیگ بوست مکMacامکان ارسال فوری
۴,۳۷۰,۰۰۰ تومان
Stud
Stud
Spiked
Spiked
Brunette
Brunette
+۳
تنوع
ریمل ابرو لیفتینگ ژل اسید هیالورونیک کوزسkosasامکان ارسال فوری
۲,۶۴۵,۰۰۰ تومان
بی رنگ
بی رنگ
ریمل ابرو حجم دهنده جیم برو بنفیتBenefit 
۳,۵۶۵,۰۰۰ تومان
Teinte N°3
Teinte N°3
Teinte N°2
Teinte N°2
Teinte N°1
Teinte N°1
+۷
تنوع
ریمل ابرو حجم دهنده فلوت آپ بنفیتBenefitامکان ارسال فوری
۳,۴۳۹,۰۰۰ تومان
بی رنگ
بی رنگ
نویسنده :مهزاد مفرحی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
در انتخاب برند رنگ مو به چه چیزی توجه کنیم؟
پاسخ:

برندهای بسیار زیادی برای انتخاب رنگ ابرو در بازار وجود دارند که دارای تنوع رنگی مد نظر شما هستند. ولی بهترین کار این است که علاوه بر تنوع رنگ، کیفیت محصول، ماندگاری و ... را نیز بررسی کنید.

رنگ ابرو مارال چه ویژگی هایی دارد؟
پاسخ:

مارال یکی از آشناترین مارک‌های رنگ موی ایرانی است و افراد بسیاری از این مارک خریداری می‌کنند. جالب است بدانید که مارال همچنین یکی از بهترین مارک رنگ ابروهایی است که می‌توانید برای تنوع بخشیدن به رنگ ابروهای خود از آن‌ها کمک بگیرید. رنگ ابروهای مارال دارای تنوع رنگ جذابی است و با وجود قیمت بسیار مناسبی که دارند، قرمزی و زردی ایجاد نکرده و به هیچ عنوان حساسیت زا نیستند. برای استفاده از مارک رنگ ابرو مارال هیچ نیازی به ترکیب آن با رنگ‌های دیگر نخواهید داشت. 

ژل رنگی ابرو مارک Maybelline چه ویژگی هایی دارد؟
پاسخ:

اگر به دنبال یک رنگ ابروی موقت تمام عیار هستید ژل رنگی ابرو با دوام Tattoo Brow از برند Maybelline را امتحان کنید. این مارک رنگ ابرو به شما این قابلیت را می‌دهد که در منزل به سادگی برای دوره موقت سه روزه ابروهای خود را رنگ کنید. رنگ دادن این رنگ به ابروهای شما تنها سی دقیقه زمان خواهد برد. هر چند شما می‌توانید تا دو ساعت آن را بر ابروی خود گذاشته و از رنگ و دوام آن مطمئن‌تر شوید. این رنگ ابروی جذاب دارای 5 رنگ متفاوت است.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۱۲۱,۵۰۱ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید