یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
عوارض استفاده مداوم و طولانی مدت از تجهیزات آرایش

عوارض استفاده مداوم و طولانی مدت از تجهیزات آرایش

میلیون‌ها نفر در جهان هستند که به طور روزانه از ابزارهای آرایشی برای صورت‌شان استفاده می‌کنند بدون اینکه با مضرات لوازم آرایشی شیمیایی برای پوست آشنا باشند. بعضی افراد از لوازم آرایش فقط برای مهمانی‌ها و مراسم خاص استفاده می‌کنند ولی بعضی دیگر طبق عادت، در هر زمان و مکانی از لوازم آرایش که عامل اصلی سرطان پوست است استفاده می‌کنند.

ابزارهای آرایشی یکی از ملزومات بانوان به شمار می‌آید و خرید آن‌ها برای بسیاری از خانم‌ها یک کار لذت‌بخش و سرگرم کننده است. ولی آنچه اهمیت دارد و باید به آن توجه شود اصل بودن لوازم آرایش است. لوازم آرایش باید از نوع با کیفیت و مرغوب باشند تا ما را دچار مشکل نکنند. داشتن دانش برای تشخیص تفاوت بین لوازم آرایش اصل و تقلبی یک نیاز و مهارت است که تمام خانم‌ها باید آن را داشته باشند. کسب این مهارت، به خصوص برای خانم‌هایی که به زیبایی و سلامت پوست خود بیشتر اهمیت می‌دهند از ضروریات است.

بنابراین باید در تهیه لوازم آرایش کمی سختگیرانه‌تر عمل کنید و در مورد مضرات آرایش اطلاعات بیشتری داشته باشیم. اگر اهل خرید اینترنتی لوازم آرایشی هستید، بهتر است فروشگاه‌های اینترنتی معتبری مانند ریحا را برای خرید محصولات مختلف آرایشی و زیبایی انتخاب کنید. فروشگاه‌های اینترنتی فعالی مانند ریحا، با عرضه محصولات آرایشی اورجینال و با کیفیت، به سلامت و زیبایی شما به اندازه خودتان اهمیت می‌دهند و در تلاش برای تامین و عرضه بهترین و با کیفیت‌ترین لوازم آرایشی روز دنیا برای شما هستند.

به طور کلی استفاده از لوازم آرایشی که برای تهیه آن از مواد شیمیایی استفاده شده باشد برای مواقع ضروری خطر جدی به همراه ندارد و اتفاق ناخوشایند زمانی رخ می‌دهد که آرایش کردن به یک عادت روزانه تبدیل شود. اکثر خانم‌ها نمی‎دانند که چطور باید روزشان را بدون آرایش سپری کنند و علت اصلی آن هم پایین بودن اعتماد به‌ نفس این افراد است، که آن‌ها دیگر نمی‌توانند از چهره بدون آرایش خود لذت ببرند.

الگوی استفاده از لوازم آرایش در ایران با دیگر کشورهای اروپایی کاملا متفاوت است.خانم‌های دیگر کشورها معمولا برای مهمانی‌های خاص از لوازم آرایش استفاده می‌کنند و در محل کار و فعالیت‌های روزمره بدون آرایش ظاهر می‌شوند ولی در ایران، خانم‌ها به طور روزانه از ابزارهای آرایشی استفاده می‌کنند و حتی گاهی در منزل و محل کار هم بدون آرایش نیستند. این خانم‌ها مطمئنا از خطرات لوازم آرایش و تاثیری که در درازمدت روی پوست می‌گذارد اطلاع ندارند.

انواع لوازم آرایش طی بررسی‌ها، ایران سومین کشور مصرف کننده لوازم آرایش در خاورمیانه است و بر اساس گزارش‌های موجود، سالیانه حدود یک میلیارد دلار فرآورده آرایشی و بهداشتی در کشور به مصرف می‌رسد که طبق آمار رسمی وزارت بهداشت حدود 30 درصد آن‌ها و طبق بعضی آمارهای غیر رسمی حدود 50 درصد مواد آرایشی، تقلبی و غیر اصل هستند.

با این حال بسیاری از خانم‌ها بدون توجه به عواقب زیان‌آور و جبران ناپذیر استفاده از لوازم آرایشی، آرایش را نشانه آراستگی، زیبایی و اعتماد به نفس بالا می‌دانند، در حالی که روانپزشکان معتقدند، علت استفاده زیاد از لوازم آرایش، مشکلات روانی و اعتماد به نفس پایین خانم‌ها است. امروزه زیاده‌روی در استفاده از لوازم آرایشی، سلامت جامعه مخصوصا زنان و دختران را به خطر انداخته است و هر روز نیز بدون توجه به تبعات سوء آن، بر میزان تقاضا این لوازم افزوده می‌شود.

مضرات آرایش با لوازم آرایش تقلبی

حال سوالی که برای همه پیش می‌آید این است که رایج‌ترین و مهم‌ترین خطرات لوازم آرایش چیست و چه تاثیری روی پوست‌ماندارد؟ در این مقاله قصد داریم مضرات لوازم آرایشی شیمیاییرا به طور کامل بیان کنیم.

جوش صورت

مضرات آرایش با لوازم آرایش تقلبی جوش صورت می باشد

لوازم آرایش اصلی‌ترین عاملی است که باعث ایجاد جوش صورت می‌شود و آن را تقویت و تغذیه می‌کند. از طرف دیگر لوازم آرایش باعث بسته شدن منافذ باز پوست می‌شود و راه را برای اکسیژن رسانی و خروج میکروب‌ها می‌بندد. اثرات به جای مانده از جوش صورت، زیبایی پوست را کاهش می‌دهد و روش‌های درمان آن هم عوارض بدی برای پوست ایجاد می‌کند.

چین و چروک پوست

ایجاد چین و چروک پوست به علت استفاده  طولانی مدت از لوازم آرایش

استفاده مداوم از لوازم آرایش چربی طبیعی پوست و ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز پوست را از بین می‌برد و به مرور زمان باعث شل شدن و بروز چین و چروک پوست می‌شود. برگرداندن خاصیت ارتجاعی پوست، کار دشواری است، پس برای زیبا و جوان‌تر به نظر رسیدن پوست صورتتان هم که شده مصرف لوازم آرایشی را تا جایی که می‌توانید محدود کنید. همچنین برای کاهش چین و چروک پوست می توانید مقاله "فواید یخ برای پوست صورت چیست؟" را مطالعه نمایید.

خراب شدن پوست

خراب شدن پوست

استفاده از کرم پودر و پنکیک باعث صاف و زیبا شدن پوست صورت و همچنین زیباتر به نظر رسیدن آرایش کل صورت می‌شود، اما مراقب باشید، زیرا آسیبی که این ابزارهای آرایشی به پوست می‌زنند بیشتر از فایده آن‌ها است. پودرها معمولا برای یک مدت طولانی روی پوست صورت باقی می‌مانند و از آنجایی که تمام لوازم آرایش‌ها حاوی مواد شیمیایی هستند ماندگاری بلند مدت آن‌ها روی پوست باعث خراب شدن آن می‌شود، بنابراین برای یک زیبایی موقتی بطور دائم به پوست خود صدمه وارد نکنید.

عفونت چشم

عفونت چشم از عوارض استفاده مداوم و طولانی مدت از لوازم آرایش چشم‌ها حساس‌ترین عضو بدن در برابر لوازم آرایشی هستند و از طرفی تاثیر زیادی هم بر زیبایی چهره دارند، پس باید تا حد زیادی مراقب آن‌ها باشید. استفاده از ریمل، خط چشم و سایه، چشم‌ها و مژه‌ها را چندین برابر زیبا می‌کند اما ممکن است باعث عفونت، ریزش مژه، خارش، سوزش، قرمزی، حساسیت و خشکی چشم بشود، بنابراین سعی کنید تا حد امکان مصرف آن‌ها را کاهش دهید.

اختلالات پوستی

اختلالات پوستی از عوارض استفاده مداوم و طولانی مدت از لوازم آرایش

کرم پودر و پنکیک حاوی سدیم سولفات است که مصرف مداوم و طولانی مدت آن‌ها به دیواره‌های محافظتی پوست آسیب می‌رساند و آن‌ها را تا حدود 10 درصد کاهش می‌دهد. این نکته را در نظر داشته باشید که خارش، التهاب، جوش و قرمزی پوست، واکنش طبیعی بدن به مصرف لوازم آرایش است که باید هرچه سریع‌تر نسبت به توقف مصرف محصولات آرایشی اقدام کنید.

سرطان

سرطان از عوارض استفاده مداوم و طولانی مدت از لوازم آرایش

سرطان یکی از مضرات آرایش است. متخصصان بر این اعتقادند که اکثر محصولات آرایشی به خاطر داشتن ترکیبات سمی و شیمیایی برای سلامتی انسان مضر و سرطان‌زا هستند. به عنوان مثال ریمل و خط چشم به دلیل وجود قطران ذغال سنگ در ترکیباتشان بر سیستم عصبی تاثیر منفی می‌گذارند و احتمال ابتلا به سرطان را تا چند برابر افزایش می‌‌دهند. در تهیه لوازم آرایشی ضد آب معمولا از مواد شیمیایی بیشتری استفاده می‌شود که در این صورت احتمال بروز سرطان سینه، سرطان پوست و سرطان خون افزایش پیدا می‌کند.

گاهی برای ماندگاری بیشتر محصولات آرایشی و ضد آب کردن آن‌ها از ماده‌ای به نام پارابن استفاده می‌شود که این ماده موجود در لوازم آرایش، در تومورهای سرطان سینه نیز به وفور یافت می‌شود که با ساختار شبه استروژنی که دارد باعث بروز عارضه سرطان می‌شود.

پیری زودرس پوست

پیری زودرس پوست از عوارض استفاده مداوم و طولانی مدت از تجهیزات آرایش

از مضرات آرایش می‌توان به پیری زودرس پوست اشاره کرد. لوازم آرایشبا ایجاد یک سد محکم در برابر اکسیژن، توان نفس کشیدن را از پوست می‌گیرد و به تدریج باعث پیری زودرس پوست، بروز چین و چروک و عمیق شدن خط لبخند می‌شود و متاسفانه خانم‌ها برای پوشاندن این چین و چروک‌ها از لوازم آرایش بیشتری استفاده می‌کنند که همین امر سبب صدمه بیشتر به پوستشان می‌شود. در واقع زمانی که پوست شما زیر لایه‌‌ای از کرم‎ و پنکیک قرار دارد، توان نفس کشیدنش را از دست می‏دهد و به‌ مرور زمان، چروک‎‌ها هر روز، بیشتر و عمیق‌‎تر خواهند شد.

جنون گاوی

خطر جنون گاوی بر اثر استفاده طولانی از لوازم آرایشی

مضرات لوازم آرایشی شیمیایی چیزی فراتر از بروز جوش و آکنه و لک‌های پوستی است. بیشتر لوازم‌های آرایشی دارای کلاژن یا ژلاتین هستند که تاثیر زیادی در بهتر کردن ظاهر پوست دارند. این لوازم آرایش معمولا در مقایسه با دیگر لوازم آرایش‌های معمولی قیمت بالاتری نیز دارند، اما مشکل اصلی اینجا است که کلاژن به کار رفته در این محصولات از نوع دامی است و احتمال سرایت بیماری‌های مربوط به جنون گاوی را زیاد می‌کند.

صدمات کبدی

صدمات کبدی براثر استفاده طولانی از لوازم آراشی

در ساخت اکثر لوازم آرایش‌های تقلبی از آفلاتوکسین استفاده می‌شود و آفلاتوکسین B1 یکی از شایع‌ترین و قدیمی‌ترین مواد سرطان‌زا به حساب می‌آید که توسط قارچ‌ها تولید می‌شود. مصرف محصولات آرایشی آلوده به این قارچ منجر به سرطان و آسیب جدی به کبد می‌شود و همچنین این لوازم آرایشی به راحتی از روی پوست جذب آن می‌شود.

عقیمی نوزادان

عقیمی نوزادان از عوارض استفاده مداوم و طولانی مدت از تجهیزات آرایش

استفاده از لوازم آرایش‌های شیمیایی می‌توانند تاثیر مستقیم و بدی برای نسل‌های آینده نیز داشته باشند. به عنوان مثال مادرانی که از لوازم آرایش‌های حاوی مواد شیمیایی استفاده می‌کنند، عامل اصلی عقیم شدن نوزادان پسر هستند. این مواد شیمیایی خطرناک، غیر از استفاده در ساخت انواع لوازم آرایش ممکن است در ساخت اسباب بازی‌های پلاستیکی هم به کار برده شود.

بروز آسیب به لب‌ها

بروز آسیب به لب‌ها بخاطر استفاده از لوازم آرایشی

لب‌های نرم، زیبا و صورتی همیشه زیبا است و داشتن آن آرزوی هر خانمی است و به همین خاطر معمولا بانوان، علاقه زیادی به استفاده از رژ لب‌های 24 ساعته دارند. استفاده روزانه از رژ لب برای آریش لب حتی اگر از بهترین برندها هم باشد می‌تواند به لب‌ها آسیب بزند، بعنوان مثال چربی طبیعی لب را کاهش دهد و باعث ترک خوردن آن‌ها بشود. مراقب باشید اگر خیلی این کار را تکرار کنید و مداوم از رژ لب استفاده کنید، احتمال این که به مغزتان آسیب وارد شود، فشار خون‌تان افزایش یابد و در هماهنگی عضلات‌تان دچار ضعف و اختلال شوید، بسیار زیاد است.

پف چشم

ایجاد پف چشم بخاطر استفاده طولانی مدت از لوازم آرایشی پوست اطراف چشم نسبت به دیگر قسمت‌های پوست حساس‌تر و نازک‌تر است و در برابر مواد شیمیایی سریع‌تر واکنش نشان می‌دهد. غیر از مواد شیمیایی موجود در لوازم آرایش که موجب پف چشم‌ها می‌شود، خواب نامنظم هم از جمله عواملی است که سبب بروز پف چشم می‌شود و خانم‌ها برای پوشاندن آن از لوازم آرایش‌های مختلفی استفاده می‌کنند که خود، این مشکل را تشدید می‌کند.

اختلالات تنفسی

انواع لوازم آرایشی ماده سالیسیلیت موجود در لوازم آرایش تنفس طبیعی را دچار اختلال می‌کند و سبب بروز عارضه آسم و مشکلات ریوی می‌شود. غیر از لوازم آرایشی که این ماده را دارند معمولا رایحه برخی از کرم‏ها نیز همین کار را با بدنتان می‌کند.

افسردگی

اختلالات عصبی بخاطر استفاده مداوم و طولانی مدت از تجهیزات آرایش اکثر لوازم آرایش‌ها معمولا حاوی موادی به نام پارابن و تریک لوسن هستند که سلامتی انسان را به خطر می‌اندازند و تعادل هورمون‌ها را به هم می‌ریزند که در نتیجه آن فرد دچار اختلال در دستگاه عصبی و افسردگی می‌شود.

ریزش مژه و ابرو

ریزش مژه و ابرو علت اصلی ریزش ابرو ومژه‌ها به خاطر استفاده مداوم و طولانی مدت از ریمل است. هرچقدر هم سعی کنید از ریمل‌های با مارک خوب و باکیفیت استفاده کنید باز هم استفاده از ریمل برای مژه و ابرهایتان مشکل ساز می‌شود. ریمل چشم باعث سنگین شدن مژه‌ها و ریزش آن‌ها می‌شود و به نظر نمی‌رسد کسی دوست داشته باشد مژه‌های طبیعی و زیبای خود را به خاطر سهل انگاری از دست بدهد.

عین همین اتفاق برای ابروها هم می‌افتد. تمام ابزارهای آرایشی مانند ریمل ابرو، سایه ابرو و مداد ابرو برای این است که به زیبایی شما کمک کنند، اما استفاده طولانی مدت از آن‌ها باعث ریزش ابروها می‌شود و با بالا رفتن سن دیگر موهای جدید که جایگزین موهای ریخته می‌شود، رشد نخواهند کرد.

لکه‌های پوستی

لکه‌های پوستی

پوست بدن و صورت به خاطر در معرض آفتاب بودن، در معرض لک‌ها هم هست که با بالا رفتن سن، این اتفاق تشدید می‎شود. اما دلیل دیگر این اتفاق استفاده مداوم از لوازم آرایشی است به‌ ویژه اگر این لوازم، تقلبی و یا غیراستاندارد باشند. همچنین اکثر لوازم آرایش از ماده‌ای به نام پارابن تشکیل می‌شوند که عامل اصلی انواع عفونت‌ها و آلرژی‌های پوستی است.

سردرد

سردرد

استفاده از لوازم آیشی حاوی مواد شیمیایی باعث ایجاد سردرد می‌شود که از لحاظ علمی کاملا درست و اثبات شده است. پوشاندن قسمت‌هایی از صورت و به خصوص پیشانی با کرم‌ها به طور ناگهانی احتمال میگرن، گیجی، حالت تهوع و استفراغ را بالا می‌برد که در نتیجه آن احساس خستگی و ضعف را در پی دارد، در واقع بوی لوازم آرایش هم باعث ایجاد سردرد می‌شود.

انواع لوازم ارایشی

با وجود تمام عوارضی که برای استفاده از لوازم آرایش گفته شد ممکن است برخی مدعی شوند که سال‌ها است از لوازم آرایش استفاده می‌کنند و هیچ اتفاقی هم برایشان نیفتاده است. از طرف دیگر افرادی هم هستند که با کمترین میزان مصرف لوازم آرایش دچار خشکی بیش از حد پوست، قرمزی، التهاب، اگزما و یا چرب شدن بیش از حد پوست و جوش زدن می‌شوند.

بهترین توصیه این است كه از محصولات آرایشی که حاوی مواد شیمیایی هستند تا جایی که می‌شود در حد بسیار كم استفاده كنید و در طول روز فقط به استفاده از کرم‌های ضد آفتاب كفایت كنید. سعی کنید به جای عادت دادن پوست به لوازم آرایش و استفاده بی مورد از آن، روی سلامت پوستتان تمرکز کنید و پوست تان را با تغذیه سالم، خواب کافی، مدیریت استرس و دوری از آلودگی‌ها سالم و شاداب نگه دارید.

تا اینجای کار امیدواریم که نکات گفته شده در مورد عوارض استفاده از ابزار آرایشی تقلبی به قدر کافی مفید واقع شده و اطلاعات کافی در این زمینه را کسب کرده باشند. ما در ادامه این مطلب قصد داریم چند نمونه از محبوب‌ترین لوازم آرایشی برندهای مطرح را با ضمانت کیفیت و اصل بودن کالا به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید هر یک از این محصولات را با کلیک بر روی هایلایت خرید محصول از طریق وب سایت ریحا تهیه فرمایید.

1- پرایمر مدل اسموتینگ

خرید پرایمر مدل اسموتینگ

اگر می‌خواهید که یک آرایش عالی را تجربه کنید، کار خود را با پرایمر شروع کنید. پرایمر در کنار یک محصول آرایشی، نقش مراقبتی از پوست صورت را نیز دارد. به عنوان مثال برخی از پرایمرها ضد پیری هستند. در نتیجه بعد از استفاده از آن پوست شما جوان‌تر و شاداب‌تر از قبل می‌شود. با استفاده از این محصول می‌توانید رنگ پوست خودتان را به خوبی تصحیح کنید. چرا که گاهی ممکن است برخی نواحی پوست صورت شما به دلایل مختلفی تغییر رنگ دهد. مثلا ممکن است قرمز و یا تیره شود. به کمک پرایمر و یا همان زیرساز آرایش می‌توانید این ناهماهنگی‌های پوست صورت خودتان را برطرف کنید.

پرایمر اسموتینگ پیر رنه به عنوان یک زیر ساز آرایش مخصوص تمام خانم‌هایی است که می‌خواهند یک آرایش بی عیب و نقصی داشته باشند. یکی از ویژگی‌های مثبت این محصول آرایشی مواد ضد چروک موجود در آن است؛ بنابراین بعد از استفاده، برق و نشاط جوانی را به پوست شما هدیه می‌دهد. پرایمر اسموتینگ پیر رنه حاوی مواد مرطوب‌کنننده است که رطوبت پوست شما را به خوبی تامین می‌کند. اگر پوست حساسی دارید، جای هیچ نگرانی وجود ندارد. چرا که این محصول برای پوست‌های حساس که همیشه قرمز هستند، بسیار مناسب است. بعد از استفاده از این محصول قرمزی پوست صورت به خوبی از بین می‌رود. شما می‌توانید این محصول را قبل از کرم پودر استفاده کنید.

2- کرم پودر اینفلیبل فرش ور اورال

خریدکرم پودر اینفلیبل فرش ور اورال

کرم پودر لورال از برترین برندهای معروف جهان با کیفیت بالا است. اکثر افرادی که به زیبایی آرایش و سلامت پوست خود اهمیت می‌دهند از این برند استفاده می‌کنند. کرم پودر لورال مدلInfaillible با زیرسازی مناسب، پوست شما را سالم، صاف و شاداب نشان می‌دهد. برند لورال محصولی از کشور فرانسه است. این برند کار خود را با شعار «تو ارزشش را داری» شروع کرده و در جهان شناخته شده است. لورال با سابقه بیش از صد سال در دنیا همیشه زنان را تشویق به داشتن بهترین و زیباترین حالت خود می‌کند.

به همین دلیل از جدیدترین نوآوری‌ها و بهترین مواد در تولید محصولات خود استفاده می‌کند. لورال کرم پودر مدل اینفایلبل با فناوری جدید اکسیژن تولید کرده است. این فناوری باعث حس سبکی و طراوت پوست و حفظ زیبایی آرایش برای مدت 24 می‌شود. این محصول ضد آب، دارای خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست است. این کرم پودر بدون ماسیده شدن روی پوست تمام عیوب پوست را پوشش می‌دهد و سطح صاف روی پوست برای آرایش آماده می‌کند.

3- پالت کانتور شماره 02 مدیوم فلورمار

خریدپالت کانتور شماره 02 مدیوم فلورمار

پالت کانتور شماره 02 مدیوم فلورمار از برند ترکیه‌ای فلورمار عرضه و روانه بازار شده است. کیفیت پالت کانتور فلورمار و در کل محصولات فلورمار بالا بوده و از فروشگاه ریحا می‌توانید محصولات این برند مانند کرم پودر، پنکک، کانسیلر، پرایمر، فیکساتور، رژگونه، رژ لب، مداد لب، ریمل، سایه چشم و ... را تهیه کنید. قیمت مناسب محصولات فلورمار در کنار مرغوبیت مواد اولیه به کار رفته در آن باعث شده این برند طرفداران زیادی در اکثر کشورها و همچنین کشور عزیزمان ایران داشته باشد. پالت کانتور شماره 02 مدیوم فلورمار به شما در انجام آرایشی فوق العاده و حرفه‌ای کمک می‌کند.

این پالت بی نظیر دارای 4 رنگ متنوع است که آن را به انتخابی مناسب برای انواع پوست و انواع تناژهای رنگ پوست تبدیل می‌کند. پالت کانتور شماره 02 مدیوم فلورمار جهت جذاب‌تر کردن آرایش و برجسته سازی صورت، محصولی حرفه‌ای است. همان طور که می‌دانید کانتورینگ به معنای آرایش ترمیمی است و از تکنیک‌های میکاپ آرتیست‌ها و آرایشگران حرفه‌ای برای فرم بخشیدن به چهره و پوشاندن عیوب صورت می‌باشد. برای کانتور کردن پوست از کرم‌های تیره که دو یا سه درجه از پوست تیره‌تر هستند استفاده می‌شود. در واقع کانتور کردن یعنی پنهان کردن نقاط ضعف صورت و برجسته کردن نقاط قوت آن!!

4- رژ گونه با دوام سوبتیل لانکوم

خریدرژ گونه با دوام سوبتیل لانکوم

رژ گونه با دوام سوبتیل لانکوم به خوبی روی پوست می‌نشیند و جلوه‌ای طبیعی روی صورت ایجاد می‌کند. این رژ گونه با دوام تا ساعت‌ها ماندگاری دارد و پوشش آن متوسط است. رژ گونه لانکوم سوبتیل برای انواع پوست مناسب بوده و چربی اضافه پوست را نیز به خود جذب می‌کند. رژ گونه با دوام سوبتیل لانکوم حاوی مواد آبرسان است، در تولید آن از رنگ‌های غنی استفاده شده است و جلوه‌ای شیک به آرایش شما می‌دهد. این محصول بی‌نظیر گونه‌های شما را برجسته می‌کند و جوانی و طراوت را به چهره شما هدیه می‌دهد.

بافت کرمی رژ گونه با دوام سوبتیل لانکوم باعث می‌شود که حالتی بسیار طبیعی روی پوست شما داشته باشد. ویژگی بی‌نظیر و فوق‌العاده این محصول در بازتاب نور و ایجاد درخشندگی و برقی خاص در چهره است. این محصول حجمی برابر با 6/3 گرم دارد و تنوع رنگ بی نظیری نیز دارد. بافت ابریشمین رژ گونه با دوام سوبتیل لانکوم همان چیزیست که شما مدتها به دنبالش بوده‌اید. رنگدانه‌های رژگونه سوبتیل لانکوم مات و طبیعی هستند و باعث می‌شوند آریش شما بسیار شیک، حرفه‌ای و طبیعی به نظر برسد.

5- ریمل ابروی بروژوآ

خریدریمل ابروی بروژوآ

ریمل ابرو بروژوآ در زیبایی آرایشی و جذابیت چهره فوق العاده موثر است. ابرو‌ها از محل‌هایی هستند که کمتر از بقیه مکان‌ها مانند لب‌ها و چشم‌ها مورد توجه قرار می‌گیرند اما در عین حال از تاثیر ویژه ای در زیبایی چهره برخوردار هستند. بنابراین خانم اهی خوش سلیقه از ریمل ابرو نیز استفاده می‌کنند تا نتیجه آرایش‌ها بسیار بهتر شود. ریمل ابرو بروژوآ می‌تواند حجم مناسبی به ابرو‌های شما بدهد به طوری که شاید حجم را دوبرابر کن و نتیجه آن زیبایی مضاعف آرایش شما خواهد بود. یکی از ویژگی‌های دیگر ریمل ابرو بروژوآ فرم دادن به ابرو‌هاست. ا

کافی ست یک بار از محصول ریمل ابرو بروژوآ استفاده کنید تا نتیجه آن شما را مجاب کند تا مشتری دائم آن شوید. این ریمل ابرو را می‌توانید برای مدت طولانی مورد استفاده قرار دهید زیرا به هیچ وجه دچار ریزش نمی شود و آرایش شما دقیق و منظم خواهد ماند. این ریمل ابرو مانند ریمل‌های مژه خاصیت حجم دهندگی دارد و حجم و بلندی ابرو‌های شما را افزایش میدهد و علاوه بر آن، می‌تواند رنگ زیبایی به ابرو‌های شما بدهد. در صورت استفاده از این محصول نگران پاک کردن آن نباشید. زیرا به راحتی و با یک دستمال مرطوب پاک می‌شود.

6- ریمل بلند کننده مژه بمباستیک دوسه

خریدریمل بلند کننده مژه بمباستیک دوسه

ریمل حجم دهنده مژه بمباستیک دوسه بسیار کاربردی تر از مژه‌های مصنوعی است. به طوری که با هر حرکت برس حجم دهی و بلندکنندگی فوق العاده ای به مژه‌ها می‌بخشد. بافت کرمی‌این ریمل‌ها، ضد آب است. تحقق جلوه ی چشمگیر رویاهای یک زن هرگز کار ساده ای نبوده است، با این حال، اگر خواستار پرپشت و بلندتر شدن مژه‌های خود هستید، ریمل حجم دهنده مکس لش دوسه را امتحان کنید. چراکه دلایل زیادی مبنی بر این که مدل مذکور، بهترین ریمل فروشی دوسه است در دست می‌باشد. هر چند به طور قطع قبل از امتحان کردن آن نمی‌توانید میزان پوشش و حجم دهی آن را حدس بزنید!

طراحی برس ریمل حجم دهنده پانک دوسه به گونه ای است که مژه‌ها را به طور یکنواخت پوشش می‌دهد و با حرکات دورانی، آن‌ها را به سمت بالا هدایت می‌کند و جلوه مسحور کننده ای به مژه‌ها می‌بخشد. لازم به ذکر است که این ریمل‌ها بدون ایجاد چسبندگی منجر به پرپشتی یکنواخت مژه‌ها می‌شوند. برس پلاستیکی بمباستیک، بافت زیبایی به مژگان می‌بخشد، به طوری که آن‌ها را به طرز شگفت انگیزی ضخیم می‌کند و به طور هم زمان باعث حجیم و بلندتر شدن مژه‌ها می‌شود و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می‌کند.

7- خط چشم کوزه ‌ای گرندیوس لانکوم

خریدخط چشم کوزه ‌ای گرندیوس لانکوم

خط چشم از محصولاتی است که باعث می‌شود جذابیت و گیرایی چشمان شما چند برابر شود و آرایش شما بسیار شیک‌تر به نظر بیاید. مشکل بسیاری از خانم‌ها این است که نمی‌توانند خطی دقیق، قرینه و بی‌نقص روی پلک خود بکشند.لانکوم مشکل شما را حل کرده است و خط چشم کوزه ‌ای گرندیوس لانکوم با اپلیکاتور حرفه‌ای باعث می‌شود که به راحتی بتوانید خطی دقیق و عالی روی پلک خود بکشید. خط چشم کوزه‌‌ای گرندیوس لانکوم خط چشمی مایع با اپلیکاتوری منحصربفرد و ویژه است. این اپلیکاتور قابلیت خم شدن تا 35 درجه را دارد و به کمک آن می‌توان به راحتی هر فرم خط چشمی پشت پلک خود کشید.

امکان خم شدن اپلیکاتور خط چشم کوزه ‌ای گرندیوس لانکوم باعث می‌شود که دقت شما در کشیدن خط چشم افزایش بسیار زیادی پیدا کند. نوک نمدی و فوق‌العاده باریک این خط چشم نیز به کشیدن خطی ظریف و حرفه‌ای کمک می‌کند. در ترکیبات خط چشم کوزه‌‌ای گرندیوس لانکوم از فرمولاسیونی عالی استفاده شده است و رنگدانه‌های بی‌شماری در ساخت این خط چشم به‌کار رفته است.حرکت راحت و روان خط چشم کوزه‌‌ای گرندیوس لانکوم باعث محبوبیت این خط چشم در بین مصرف کنندگان و پرفروش بودن آن شده است. همچنین خط چشم کوزه‌‌ای گرندیوس لانکوم خیلی سریع روی پلک شما خشک می‌شود و تا ساعتها روی پلک دوام می‌آورد.

8- پالت رژلب میبلین

خریدپالت رژلب میبلین

استفاده از رژ لب از آن کارهای آسانی است که در زیبایی چهره هم تاثیر فراوانی دارد. استفاده از رنگ‌هایی که به‌سرعت از روی لب‌ها محو می‌شوند، همواره دغدغه‌ای برای تمام خانم‌های پرمشغله بوده است. حال تصور کنید که قرار است در مکان یا زمانی قرار بگیرید که اصلا شرایط تمدید آرایش هم نباشد. با پالت رژلب میبلین حتی لازم نیست به این فکر کنید که چندرنگ رژ همراه خود داشته و متناسب با شرایط از آن‌ها استفاده کنید. این پالت بهترین رنگ‌ها را در خود گنجانده است؛ به این ترتیب محصولی با 8 رنگ و ماندگاری 24ساعته به کمکتان می‌آید.

البته از پالت رژلب حتی برای سایه‌زدن، طراحی صورت و بدن هم می‌توان استفاده کرد. این نوع رژ لب معمولا برای آرایشگرها، گریمورها و آرتیست‌ها، نیز گره‌گشا است. می توان گفت که در این موارد نحوه استفاده از پالت، کمی ظرافت می‌خواهد و با استفاده از براش‌های آرایشی بر روی لب کشیده می‌شود؛ با این حال مزایایی که دارد آن را همچنان محبوب می‌کند. از مزیت‌های بی‌نظیر این نوع رژ لب، ترکیب چند رنگ با یکدیگر است که در نهایت شما را به‌رنگ خاص و متفاوتی می‌رساند که هر گریمور یا آرایشگری از وجودش به خود می بالد.

9- رژلب جامد بل

خریدرژلب جامد بل

رژ لب جامد بل یک محصول با کیفیت و بی نظیر در حوزه لوازم آرایشی است که مورد توجه بسیاری از خانم‌‌‌های خوش سلیقه قرار گرفته است. این رژ لب بافتی کاملا سبک دارد و حس سنگینی ایجاد نمی کند. علاوه بر این، از مواد کاملا استاندارد و طبیعی ساخته شده و در نتیجه هیچ نوع عارضه جانبی برای لب‌‌‌ها مخصوصا لب‌‌‌هایی که حساسیت دارند، ایجاد نخواهد کرد. رژ لب جامد بل ظاهری مات و بسیار زیبا برای لب‌‌‌ها ایجاد‌‌‌ می‌کند و برای استفاده در طولانی مدت مناسب‌‌‌ می‌باشد.

برای ماندگاری بیشتر رژ لب بر روی لب‌‌‌ها‌‌‌ می‌توانید از بالم لب یا مرطوب کننده لب استفاده کنید تا هم لب‌‌‌های حالت یکدست تری پیدا کنند و هم رژ لب ماندگاری بیشتری داشته باشد. اگر‌‌‌ می‌خواهید فرم و شکل لب‌‌‌های شما دیده بشود باید پیش از استفاده از رژ لب از یک خط لب استفاده کنید. کافی ست حدود اطراف لب‌‌‌های خود را خط لب بکشید و قسمت‌‌‌های میان آن را با استفاده از رژ لب پر کنید. استفاده از براق کننده نیز‌‌‌ می‌تواند در نهایت به درخشش بیشتر لب‌‌‌های شما منجر بشود.

10- بالم لب ویتامین E بادی شاپ

خریدبالم لب ویتامین E بادی شاپ

در شرایط آب و هوایی نه چندان مناسب مانند زمستان، گرما و تابش نور خورشید، آلودگی و گرد و غبار در هوا باید از پوست لب محافظت کرد. بالم لب ابزاری است که به شما در این زمینه کمک می کند. بالم لب ویتامین ای بادی شاپ با توجه به فرمولاسیون خاصی که دارد در هر شرایط آب و هوایی می تواند از سلامت و زیبایی لب های شما مراقبت کند. پس از استفاده از آن، با لب های خشک و پوسته پوسته خداحافظی کنید.

بالم لب ویتامین ای Body Shop، حالت چرب و روغنی نداشته و با داشتن مقادیر کمی SPF (ضد آفتاب) در مقابل اشعه های آفتاب نیز از لب ها محافظت می کند. قابل حمل بودن این محصول از دیگر دلایل محبوبیت آن است. بالم لب ویتامین E بادی شاپ با ماندگاری 48 ساعته برای حفظ رطوبت و محافظت از پوست لب در برابر عوامل بیرونی (سرما، خشکی هوا، اشعه های خورشید، گرد و غبار و … ) استفاده می شود.

در پایان این مقاله، امیدواریم تا با مطالب گفته شده، به خوبی با عوارض و مشکلات احتمالی استفاده از لوازم آرایش تقلبی آشنا شده باشید. به همین دلیل سعی کردیم تعدادی از لوازم آرایشی پراستفاده را در انواع برندهای مطرح داخلی و خارجی با ضمانت کیفیت و اصل بودن 100٪ کالا به شما معرفی کنیم.

شما می‌توانید با توجه به نوع پوست صورت خود و همینطور طبق سلیقه و نیاز‌تان، با کلیک بر روی هایلایت خرید محصول، اقدام به خرید محصول از طریق وب سایت فروشگاه آنلاین ریحا اقدام نمایید. در ضمن اگر تجربه خاصی درباره تهیه و استفاده از هرکدام از این محصولات پرطرفدار دارید، حتما تجربیات‌تان را با ما در میان بگذارید و نظرات خود را برای ما ثبت کنید.

۱۳۹,۳۶۶
محصولات مرتبط
کرم روز ضد چروک ویلی کرWillicare 
۷۶۳,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
کرم ضدچروک دکتر ژیلاDoctor Jilla 
۱۷۴,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
کرم ضد چروک درمالاینDERMALINE 
۱۶۹,۰۰۰ تومان
۴۵ میل
۴۰ میل
کرم ضد چروک و صاف کننده بنفینس شیسیدوShiseido 
۴,۰۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
۱۵ میل
لوسیون رفع چروک گردن پریمPRIME 
۴۸۸,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
روغن احیا کننده روزیر ملویتاMELVITAامکان ارسال فوری
۱,۶۱۲,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
روغن ضد چروک نایت اسلیپینگ لوناlunaامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱,۵۰۸,۰۰۰ تومان۱,۱۴۹,۰۰۰ تومان
۵ میل
کرم ضد چروک لیفت فاین شنل - چنلChanel تخفیف ویژه
۱۵,۱۹۹,۰۰۰ تومان۱۱,۱۸۷,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
۵ میل
نویسنده :سحر غیاثی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
ابزارها و لوازم آرایشی چه کاربردی دارند؟
پاسخ:

ابزارهای آرایشی یکی از ملزومات بانوان به شمار می‌آید و خرید آن‌ها برای بسیاری از خانم‌ها یک کار لذت‌بخش و سرگرم کننده است. ولی آنچه اهمیت دارد و باید به آن توجه شود اصل بودن لوازم آرایش است. لوازم آرایش باید از نوع با کیفیت و مرغوب باشند تا ما را دچار مشکل نکنند. داشتن دانش برای تشخیص تفاوت بین لوازم آرایش اصل و تقلبی یک نیاز و مهارت است که تمام خانم‌ها باید آن را داشته باشند. کسب این مهارت، به خصوص برای خانم‌هایی که به زیبایی و سلامت پوست خود بیشتر اهمیت می‌دهند از ضروریات است.

استفاده از لوازم آرایش چه اهمیتی دارد؟
پاسخ:

استفاده از لوازم آرایشی که برای تهیه آن از مواد شیمیایی استفاده شده باشد برای مواقع ضروری خطر جدی به همراه ندارد و اتفاق ناخوشایند زمانی رخ می‌دهد که آرایش کردن به یک عادت روزانه تبدیل شود. اکثر خانم‌ها نمی‎دانند که چطور باید روزشان را بدون آرایش سپری کنند و علت اصلی آن هم پایین بودن اعتماد به‌ نفس این افراد است، که آن‌ها دیگر نمی‌توانند از چهره بدون آرایش خود لذت ببرند.

مضرات استفاده از لوازم آرایش تقلبی چیست؟
پاسخ:

لوازم آرایش اصلی‌ترین عاملی است که باعث ایجاد جوش صورت می‌شود و آن را تقویت و تغذیه می‌کند. از طرف دیگر لوازم آرایش باعث بسته شدن منافذ باز پوست می‌شود و راه را برای اکسیژن رسانی و خروج میکروب‌ها می‌بندد. اثرات به جای مانده از جوش صورت، زیبایی پوست را کاهش می‌دهد و روش‌های درمان آن هم عوارض بدی برای پوست ایجاد می‌کند.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۱۳۹,۳۶۶ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید