یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
معرفی بهترین لوازم آرایشی برای هدیه روز مادر

معرفی بهترین لوازم آرایشی برای هدیه روز مادر

مناسبت‌های زیادی در سال وجود دارد که می‌توانیم برای مادران مهربانمان هدیه بگیریم. از روز تولد آنها و عید نوروز گرفته تا روز مادر. روز مادر برای ما ایرانی‌ها روز خاص و مهمی است تا با خرید هدیه‌ای هر چند کوچک، محبت و قدردانی خود را نسبت به مادرانمان نشان دهیم. معمولا از چند هفته قبل از روز مادر، ذهن ما درگیر این سوال است که برای هدیه روز مادر چی بگیریم؛ چرا که گزینه‌های زیادی پیش رویمان داریم.

بهتر است برای انتخاب کادو، اول از هر چیز سلیقه و علایق مادرتان را در نظر بگیرید. اما اگر از ما بپرسید که برای هدیه روز مادر چی خوبه پیشنهاد ما برای کادو روز مادر لوازم آرایش است. بیشتر مادران عاشق لوازم آرایش هستند و با خرید لوازم آرایش به آنها نشان می‌دهید که برای خود آنها و زیبایی‌شان ارزش قائل هستید. در ادامه با ما همراه باشید تا چند پیشنهاد عالی برای کادو روز مادر ارزاناز سایت ریحا را به شما معرفی کنیم.

هدیه روز مادر چی خوبه

لوازم آرایش بهترین کادو روز مادر

می‌توانیم به جرات بگوییم که لوازم آرایش از آن هدایایی است که بیشتر خانم‌ها و مادران از دریافت آن خوشحال خواهند شد. خانم‌ها در هر سن و سالی که باشند به آرایش کردن و زیباتر شدن علاقه زیادی دارند. لوازم‌ آرایشی تنوع خیلی زیادی دارند و برای هدیه روز مادر ارزان هم گزینه‌های مناسب زیادی را می‌توان از بین آنها انتخاب کرد.

برای انتخاب لوزم آرایشی برای مادرتان بهتر استبه سبک آرایش مادرتان توجه کنید تا بینید که از کدام رنگ‌ها و لوازم آرایش بیشتر استفاده می‌کند.می‌توانید میز آرایش یا کیف آرایش او را نگاهی بیندازید تا ببینید برندهای مورد علاقه‌اش کدام‌ها هستند یا از فروشنده‌های آرایشی خانم کمک بگیرید.

کادو روز مادر لوازم آرایش

لوازم آرایش برای هدیه ارزان روز مادر چی بگیریم؟

رژ لب، کرم پودر، ریمل، خط چشمو براش‌های آرایشی از پر مصرف‌ترین لوازم آرایشی بین مادران هستند. به شما قول می‌دهیم که با خرید آنها، حتما لبخند رضایت مادرتان را مشاهده خواهید کرد.اگر مادر شما میانه چندانی با آرایش کردن ندارد، می‌توانید لوازم مراقبت زیبایی پوست و مو، مثل کرم ضد آفتاب، بالم لب و ماسک صورت، یا ماسک و روغن مو را برایشان تهیه کنید و به آنها نشان دهید که چقدر به سلامتی و زیبایی‌شان اهمیت می‌دهید.

برای هدیه روز مادر ارزان می‌توانید فقط یک محصول را از برندهای ایرانی خریداری کنید و اگر قصد دارید بیشتر هزینه کنید می‌توانید یک ست‌ هدیه را از برندهای لاکچری دنیای مد و زیبایی انتخاب کنید.در ادامه، فهرستی از لوازم‌ آرایشی و مراقبت زیبایی را به شما معرفی می‌کنیم که برای هدیه روز مادر بسیار مناسب هستند. با مروری بر این موارد می‌توانید ایده بگیرید یا انتخاب درست‌تری داشته باشید:

رژ لب

رژ لب، رتبه اول را از نظر محبوبیت و استفاده در میان همه خانم‌ها دارد. رژ لب جزء جدانشدنی کیف آرایشی هر خانمی در هر سن و سالی است. رژ لب‌ها انواع مختلف و تنوع رنگی بالایی دارند. توجه کنید که مادرتان از رژ لب جامد بیشتر استفاده می‌کند یا مایع و چه طیف رنگی را می‌پسندد.

رژ لب هدیه روز مادر

خرید رژ لب

کرم پودر

بعد از رژ لب، پر کاربردترین لوازم آرایشی، کرم پودر است. ممکن نیست خانمی در میز آرایش خود، کرم پودر نداشته باشد. برای خرید کرم پودر مناسب مادرتان، حتما نوع پوست و رنگ چهره او را در نظر بگیرید و محصولی از برندی باکیفیت را انتخاب کنید که ویژگی‌های آن با شرایط سنی و پوستی مادرتان متناسب باشد.

کرم پودر هدیه روز مادر

خرید کرم پودر

ریمل

ریمل، یکی از لوازم آرایش محبوب بیشتر خانم‌ها و مادرها است. اگر نام برند مورد علاقه مادرتان را می‌دانید که چه بهتر، در غیر این صورت می‌توانید از فروشنده‌های لوازم آرایش کمک بگیرید تا ریمل مناسبی را بخرید.

ریمل کادوی روز مادر

خرید ریمل

خط چشم

بیشتر مادرها علاقه زیادی به استفاده از خط چشم دارند. برای خرید خط چشم هم بهتر است ببینید که مادر شما، از چه نوع خط چشم و کدام برند استفاده می‌کند تا رضایت او را به دست آورید. با انتخاب خط چشم مناسب، زیبایی و جذابیت را به مادر خود هدیه می‌دهید.

خط چشم هدیه روز مادر

خرید خط چشم

پرایمر

در سال‌های اخیر، استفاده از پرایمر در میان خانم‌ها بسیار محبوب شده است. پرایمر، منافذ و خطوط صورت را به خوبی پوشش می‌دهد و پوست را یکدست و آماده آرایش می‌سازد و از این نظر یک انتخاب عالی برای کادو دادن به مادران است.

پرایمر برای کادوی روز مادر

خرید پرایمر

سایه چشم

سایه چشم پای ثابت کیف لوازم آرایش خیلی از مادرهاست. اگر سلیقه مادرتان را می‌دانید، می‌توانید سایه‌های تک رنگ را برای او انتخاب کنید یا اگر در انتخاب رنگ مورد علاقه او مردد هستید، یکی از پالت‌های سایه چند رنگ از برندهای معتبر را تهیه کنید.

خرید سایه چشم

کرم‌های مرطوب کننده و آب‌رسان

یک هدیه کاربردی برای همه خانم‌ها از جمله مادرها، کرم آب‌رسان است. چرا که زنان در هر سن و سالی که باشند باید برای مراقبت از زیبایی پوست خود از این کرم‌ها استفاده کنند.

مرطوب کننده برای روز مادر

خرید کرم آب‌رسان

پالت آرایشی

انواع پالت‌های آرایشی متفاوتی در بازار وجود دارد که با داشتن سایه چشم، رژ لب، رژ گونه، سایه ابرو، هایلایتر و کانتور صورت، محصول آرایشی کامل و ایده‌آلی هستند. این گزینه می‌تواند یک انتخاب عالی و کامل برای هدیه دادن باشد.

پالت آرایشی برای هدیه روز مادر

ابزارهای آرایشی

ابزارهای آرایشی تنوع زیادی دارند و در کیف لوازم آرایش هر مادری، چند تا از آنها وجود دارد. شما می‌توانید یک ست براش آرایشی با کیفیت را برای کادو روز مادر تهیه کنید.

ابزارهای آرایشی برای روز مادر

خرید ابزارهای آرایشی

کیت رنگ مو، کادو روز مادر ارزان

کیت‌های رنگ مو، کاربرد راحت و تنوع بالایی دارند و برای کادو روز مادر ارزان هدیه‌ای متفاوت و به یاد ماندنی برای مادرها هستند.

خرید کیت رنگ مو

ست‌های هدیه آرایشی

اگر به دنبال انتخاب هدیه‌ای به یاد ماندنی و خاص هستید، حتما ست‌های هدیه آرایشی و بهداشتی را در نظر داشته باشید. ست‌های هدیه آرایشی، انتخاب‌های جذاب و بی‌نظیری برای هدیه دادن هستند و امکان ندارد که خانمی از دریافت آنها خوشحال نشود. سایت ریحا، ست‌های هدیه اصل و متنوعی را از بهترین برندهای جهان در سایت خود ارائه کرده است که با بودجه‌های مختلف و با توجه به سلیقه و سن و سال مادر خود، می‌توانید یکی از آنها را خریداری کنید.

ست های آرایشی هدیه روز مادر

خرید ست‌های هدیه آرایشی

بسته بندی مناسب هدیه روز مادر چی خوبه

لازم نیست که برای کادو روز مادر خیلی هزینه کنید، گاهی اوقات حتی اگر کادو روز مادر ارزان را تهیه کرده باشید، با بسته بندی زیبا و باسلیقه آن به مادرتان نشان می‌دهید که چقدر برای او ارزش و احترام قائل هستید.بسته‌بندی مناسب هدیه، نشانه شخصیت و احترام شما برای طرف مقابلتان است. جعبه‌ها و ساک‌های کادویی رنگی که با روبان‌های ظریف و زیبا تزيين شده‌اند، از این نظر کاملا مناسب و عالی هستند.

بسته بندی هدیه روز مادر حتما لازم نیست که روز مادر باشد تا به فکر خرید هدیه برای مادران خود باشید. مادرها آنقدر مهم و ارزشمند هستند که در هر روزی از سال، می‌توان برای قدردانی از زحمات آنها، کادویی هر چند کوچک برایشان تهیه کرد و به آنها یادآور شد که چقدر برایمان مهم هستند. امیدوارم مطالعه این مطلب، راهنمای خوبی برای انتخاب هدیه مناسب و به یاد ماندنی برای مادرانتان باشد. برای هدیه روز مادر ارزان حتما به این لینک از ریحا مراجعه کنید؛ چرا که پیشنهادهای بسیار خوبی برای شما دارد. خوشحال می‌شویم شما هم پیشنهادهای خود را در رابطه با هدیه‌های مناسب برای مادران در بخش نظرات، با ما در میان بگذارید.

محصولات مرتبط
بالم لب آبرسان براق شین اسکرین اولترا ویولتUltra Violetteامکان ارسال فوری
۲,۲۳۰,۰۰۰ تومان
flamingo
flamingo
اسفنج آرایشی فلاولس فینیش لورا مرسیرLaura Mercierامکان ارسال فوری
۱,۹۹۰,۰۰۰ تومان
۱ عددی
چسب مژه مصنوعی هدی بیوتیHuda Beauty 
۱,۸۴۷,۰۰۰ تومان
۷ میل
کرم پودر طبیعی بک استیج دیورDior 
۴,۷۷۳,۰۰۰ تومان
2.5natural
2.5natural
4WO
4WO
2W – Warm
2W – Warm
+۴۰
تنوع
کرم پودر طبیعی نچرال رادیانت لانگور نارسNars 
۳,۳۷۳,۰۰۰ تومان
Barcelona Medium 4
Barcelona Medium 4
Stromboli
Stromboli
Gobi Light 3
Gobi Light 3
+۳۶
تنوع
رژ لب جامد براق لیپ شاین آر ام اس بیوتیrms beautyامکان ارسال فوری
۲,۱۶۵,۰۰۰ تومان
bloom
bloom
کرم پودر طبیعی 24 ساعته اکسترا کاور دبوراDeborah 
۷۴۷,۰۰۰ تومان
شماره 03
شماره 03
×شماره 04
شماره 04
×شماره 01
شماره 01
+۴
تنوع
کرم پودر مات هربال شونSCHON 
۴۱۳,۰۰۰ تومان
شماره S02
شماره S02
شماره S01
شماره S01
شماره S03
شماره S03
+۳
تنوع
کرم پودر مات مات فینیش این لیInlay 
۳۹۵,۰۰۰ تومان
شماره 28
شماره 28
شماره 40
شماره 40
شماره 24
شماره 24
+۴
تنوع
کرم پودر مات اکسترا مت پرفکشن دبوراDeborah 
۷۴۵,۰۰۰ تومان
3.2-Hazelnut
3.2-Hazelnut
3.1-Light Gold
3.1-Light Gold
×5
5
+۵
تنوع
نویسنده :نسیم زارع

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید