یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
پالت سایه چشم تابستانی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

پالت سایه چشم تابستانی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

خورشید داغ و سوزان، مناظر پرجنب و جوش و حال و هوای پرهیاهوی تابستان، الهام‌بخش یک آرایش داغ و تابستانی فوق‌العاده است. این آرایش می‌تواند روی چشم‌ها متمرکز شود و بهترین راه برای این کار استفاده از یک پالت سایه چشم تابستانی است که رنگ‌های جذابی داشته باشد. پالت سایه چشم تابستانی یک بوم فریبنده است که ماهیت فصل تابستان را به تصویر می‌کشد و به ما این امکان را می‌دهد تا خلاقیت خود را ابراز کنیم. در این مقاله، عناصر کلیدی که یک پالت سایه چشم تابستانی را واقعاً خارق‌العاده می‌کند بررسی می‌کنیم.

پالت سایه چشم چیست؟

پالت سایه چشم یک محصول آرایشی است که شامل مجموعه‌ای از رنگ‌‌های مختلف سایه چشم است. سایه چشم‌ها معمولا به شکل پودر یا کرم هستند که برای تقویت و رنگ دادن به پلک‌ها و ناحیه اطراف چشم استفاده می‌شوند. سایه چشم‌ها معمولا در رنگ‌ها، روکش‌ها (مانند مات، درخشان، ساتن یا متالیک) و بافت‌های (پودر، کرم یا مایع) متفاوت موجود می‌باشند. پالت‌های سایه چشم معمولاً شامل چندین رنگ سایه هستند که به دقت تنظیم شده‌اند تا مکمل یکدیگر باشند و امکان آرایش چشم‌های مختلف را فراهم کنند. اندازه پالت‌های مختلف سایه معمولا متفاوت است و از پالت‌های کوچک با چند رنگ تا پالت‌های بزرگ‌تر با طیف گسترده‌ای از سایه‌ها را شامل می‌شوند.

این پالت‌ها معمولا حاوی ترکیبی از رنگ‌های خنثی، مانند قهوه‌ای و بژ و همچنین رنگ‌های زنده‌تر مانند آبی، بنفش یا سبز می‌باشند. برخی از پالت‌ها برای آرایش‌های خاص مانند دودی یا اسموکی طراحی شده‌اند در حالی که برخی دیگر طیف متنوعی از رنگ‌ها را برای آزمایش‌های خلاقانه ارائه می‌دهند. هدف از خرید پالت سایه چشم، ارائه رنگ‌های متنوع و متفاوت است که دست شما را برای انتخاب رنگ باز می‌گذارد. داشتن انواع سایه‌ها در یک پالت، امکان ترکیب آسان و ایجاد ظاهر چشم دلخواه را برای شما فراهم می‌کند. پالت‌ها معمولاً همراه با آینه و اپلیکاتور مخصوص هستند که آن‌ها را به گزینه‌ای کاربردی و قابل حمل تبدیل می‌کند. در واقع شما با خرید این محصولات با یک تیر چند نشان زده‌اید.

رنگ‌های پرجنب و جوش پالت سایه چشم تابستانی

یک پالت سایه چشم تابستانی به شما کمک می‌کند تا خود را با شادابی و نشاط فصل تابستان هماهنگ کنید. رنگ‌های روشن، جسورانه و شاین‌دار موجود در این پالت‌ها شما را در مرکز توجه قرار می‌دهند و سبب انعکاس نور خورشید در صورت شما می‌شوند. پالت‌ سایه‌های تابستانی اغلب دارای مجموعه‌ای از سایه‌های پرجنب و جوش مانند نارنجی آتشین، زرد آفتابی، آبی لاجوردی و سبزهای شاداب هستند. این رنگدانه‌ها روح ماجراجویی‌های کنار ساحل، مهمانی‌های کنار استخر و استراحت‌های تابستانی را تداعی می‌کنند و به دوست‌داران آرایش اجازه می‌دهند تا ظاهری چشم‌نواز را تجربه کنند. یک پالت سایه چشم تابستانی که به خوبی انتخاب شده باشد، شامل رنگ‌های روشن و شاد تابستانی است که این نشاط را در چهره شما نشان می‌دهد.

تابستان فصل تفریح و مسافرت است، از این رو تمام خانم‌ها دوست دارند در این زمان، ظاهر پرزرق و برق و جذابی داشته باشند. برای دستیابی به این خواسته، یک پالت سایه چشم تابستانی که شامل طیف وسیعی از رنگ‌های روشن از سایه‌های مات گرفته تا شاین‌دار، به شما کمک می‌کند. رنگ‌های مات و ملایم برای آرایش روز و ظاهر طبیعی مناسب هستند در حالیکه سایه‌های درخشان و متالیک، جلوه‌ای از زرق و برق را به چهره شما می‌افزایند و برای رویدادهای شبانه و جشن‌های خاص ایده‌آل می‌باشند. یک پالت سایه چشم تابستانی خوب، تعادلی بین پوشش‌های مات، درخشان و متالیک را ایجاد می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا آرایش خود را با هر سناریوی تابستانی تطبیق دهند.

فرمول‌های ماندگار و ضدتعریق پالت سایه چشم تابستانی

فرمول‌های ماندگار و ضدتعریق پالت سایه چشم تابستانی

گرما و رطوبت تابستان می‌تواند یک چالش مهم برای حفظ آرایش چشم بی‌عیب و نقص در طول روز باشد. بنابراین، یک پالت سایه چشم تابستانی باید دارای فرمول‌هایی با ماندگاری طولانی و ضدتعریق باشد که در برابر شرایط فصلی مقاومت کند. این فرمول‌ها اغلب حاوی موادی مانند سیلیکون و مواد اتصال دهنده هستند که به پوست می‌چسبند و به شما این اطمینان را می‌دهند که سایه چشم شما در طول روز دست نخورده باقی می‌ماند. علاوه بر این، قرار دادن پایه‌های پرایمر مانند یا سایه‌های پرایمر در پالت سایه چشم می‌تواند ماندگاری و بازده رنگ سایه‌ها را افزایش دهد. یک پالت سایه چشم تابستانی با کیفیت بالا نه تنها در برابر گرما و رطوبت مقاومت می‌کند، بلکه در برابر چروک شدن، محو شدن و لکه شدن نیز مقاومت است و ظاهری شاداب و پرجنب و جوش را به چهره شما می‌بخشد. استفاده از پالت سایه‌های مقاوم در برابر رطوبت باعث می‌شوند که آرایش شما در تمام طول روز دوام بیاورد و هیچ تغییری نکند.

ایجاد آرایش منسجم و مکمل

یک پالت سایه چشم تابستانی که به خوبی طراحی شده باشد، داستان رنگی جذابی را روایت می‌کند. این پالت ترکیبی هماهنگ از سایه‌ها را به نمایش می‌گذارد که یکدیگر را تکمیل و تقویت می‌کنند و کاربران را قادر می‌سازند تا بدون زحمت آرایش چشم‌های منسجمی را ایجاد کنند. رنگ‌های موجود در پالت سایه چشم مناسب تابستان ممکن است از مناظر گرمسیری، غروب خورشید یا رنگ‌های اقیانوسی الهام گرفته شوند. یک ویژگی مهم برای پالت سایه چشم این است که به طور همزمان ترکیبی از رنگ‌های گرم و سرد را داشته باشند که امکان خلاقیت بی‌پایان را فراهم کنند. علاوه بر این، یک پالت سایه چشم تابستانی اغلب شامل سایه‌های خنثی و همه‌کاره است تا رنگ‌های زنده را متعادل کنند و گزینه‌هایی برای پوشیدن روزمره و ظاهری ظریف را ارائه دهند.

فرمول‌های ماندگار و ضدتعریق پالت سایه چشم تابستانی

فرمول‌های ماندگار و ضدتعریق پالت سایه چشم تابستانی

لوازم آرایشی مورد استفاده برای فصل تابستان به طور ایده‌آل باید دارای ویژگی‌های خاصی برای پاسخگویی به نیازها و چالش‌های هوای گرم و آفتابی فصل باشند. در ادامه شما را با برخی از ویژگی‌هایی که اغلب در لوازم آرایش تابستانی به چشم می‌خورد آشنا می‌کنیم.

1-محافظت در برابر آفتاب

لوازم آرایشی تابستانی باید محافظت کافی در برابر آفتاب با SPF (عامل محافظت از خورشید) را برای محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر UV ارائه دهند. از این رو به دنبال محصولاتی باشید که طیف وسیعی از محافظت را در برابر اشعه‌های UVA و UVB ارائه می‌دهند.

2- سبک و قابل تنفس

از آنجایی که هوای تابستان گرم و مرطوب است، مهم است لوازم آرایشی که استفاده می‌کنید روی پوست‌تان سبک و قابل تنفس باشد. از این رو محصولاتی را با بافت‌های سبک‌تر مانند ژل، سرم یا فرمولاسیون‌های مبتنی بر آب انتخاب کنید که احساس سنگینی نداشته باشند و منافذ پوست شما را مسدود نکنند.

3- ماندگاری طولانی

تعریق و رطوبت می‌تواند باعث محو شدن یا آب شدن سریع آرایش در تابستان شود. بنابراین برای خرید لوازم آرایش تابستانی به دنبال فرمول‌هایی با ماندگاری طولانی باشید. این فرمول‌ها می‌توانند گرما را تحمل کنند و عملکرد خود را در طول روز حفظ کنند.

4- فاقد چربی یا مات کننده

برای افرادی که پوست چرب یا مختلط دارند، لوازم آرایشی فاقد چربی یا مات کننده می‌توانند به کنترل درخشندگی بیش از حد و حفظ شادابی پوست کمک کند. این محصولات همچنین می‌توانند به کاهش خطر جوش زدن در ماه‌های گرم تابستان منجر شوند.

5- ضدآب یا مقاوم در برابر تعریق

ضدآب یا مقاوم در برابر تعریق

تابستان اغلب شامل فعالیت‌هایی مانند شنا، ورزش‌های آبی یا صرفاً تعریق به دلیل گرما است. لوازم آرایشی ضدآب یا مقاوم در برابر آب، به ویژه ریمل و خط چشم، می‌توانند در هنگام قرار گرفتن در معرض آب یا تعریق از لکه و لکه شدن جلوگیری کنند.

6- آبرسانی مناسب

با وجود اینکه در فصل تابستان هوا گرم و مرطوب است، همچنان حفظ رطوبت پوست از اهمیت زیاد برخوردار است. از این جهت برای خرید لوازم، به دنبال لوازم آرایشی حاوی مواد آبرسان مانند اسیدهیالورونیک یا گلیسیرین باشید که می‌توانند به حفظ رطوبت و جلوگیری از خشکی پوست‌تان کمک کنند.

7- چند منظوره

با انتخاب لوازم آرایشی چندمنظوره که چندین کاربرد متفاوت دارند، روال آرایشی خود را ساده کنید. به عنوان مثال، یک مرطوب کننده رنگی با SPF می‌تواند محافظت در برابر آفتاب، آبرسانی و پوششی سبک را در یک محصول ایجاد کند.

8- رنگ‌های پرجنب و جوش

تابستان زمان خوبی برای آزمایش رنگ‌های روشن و زنده است. بنابراین لوازم آرایشی را انتخاب کنید که طیفی از سایه‌های پرجنب و جوش را برای لب‌ها، چشم‌ها و ناخن‌ها ارائه می‌دهند. این رنگ‌ها می‌توانند روح تابستان را زنده کنند.

به یاد داشته باشید، ترجیحات فردی و نوع پوست ممکن است متفاوت باشد، بنابراین مهم است که نیازهای خاص خود را در نظر بگیرید و بر اساس آن‌ها از لوازم‌های آرایشی مختلف استفاده کنید. پالت سایه چشم تابستانی چیزی بیش از یک مجموعه چند رنگ از سایه‌ها است. در واقع این پالت دریچه‌ای به روح پرجنب و جوش و بی‌دغدغه فصل تابستان است که در ادامه شما را باچند نمونه از پرطرفدارترین و پرفروشترین آن‌ها آشنا می‌کنیم:

1- سایه چشم پودر طبیعی سیتی کیتس آربن لایت میبلین

سایه چشم پودر طبیعی سیتی کیتس آربن لایت میبلین

خریدسایه سیتی کیتس آربن لایت میبلین

سایه چشم و صورت مدل سیتی کیتس آربن لایت، با طراحی بسیار کاربردی خود، دست شما را برای کار باز می‌گذارد. این محصول فرانسوی با داشتن 8 سایه چشم، 1 هایلایتر و 1 رژگونه، وسعت عملکرد فراوانی به شما می‌دهد و در نهایت شما هستید که انتخاب می‌کنید، چشم و گونه‌هایتان پررنگ یا مات، چطور طراحی شوند.بافت نرم و رنگ‌های ملایم آن به شما کمک می‌کند تا برجستگی‌ها و فرورفتگی‌ها را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشید. بافت پودری این سایه و وجود پیگمنت‌های غنی به شما کمک می‌کند رنگ‌های درخشان‌تری خلق کرده و از این سایه حتی برای کشیدن خط چشم، گونه و مناطق دیگر نیز بتوانید استفاده کنید.

سایه چشم و صورت مدل سیتی کیتس آربن لایت، محصولی خواستنی از برند میبلین با نام لاتین Maybelline است. موسس این برند آقای توماس لایل ویلیام بوده، آن را در سال 1917 تاسیس کرد. اولین کار توماس، خلق محصولی جدید در دنیای لوازم آرایشی بود. این ابتکار و خلاقیت از ایده خواهر توماس برای ساخت ریمل شروع شد. این شیمیدان متبحر، پس از خلق ریمل تصمیم گرفت که با نام برند میبلین کار کند. او نام این برند را برای تشکر از زحمات خواهرش میبل، به همین‌نام اسم‌گذاری کرد.

2- سایه چشم پودر براق کرتیو ول وان رولوشن

سایه چشم پودر براق کرتیو ول وان رولوشن

خریدسایه کرتیو ول وان رولوشن

پالت سایه چشم رولوشن پرتی کریتیو بدون تردید یکی از زیباترین و کاربردی‌ترین پالت‌های سایه چشمی است که تابحال دیده‌اید چرا که رنگ‌هایی بسیار مات و شاین با رنگ‌دانه‌هایی قوی دارد. این محصول از آن دسته محصولاتی است که می‌توانید هم به برای استفاده روزانه و هم برای آرایش چشم مجلسی و شیک از آن بهره ببرید. پالت زیبای سایه چشم رولوشن کریتیو ول 1 از 24 رنگ مات و براق و متنوع و دارای پوشانندگی بالا تشکیل شده است که شما می‌توانید بسته به نوع سلیقه شخصی‌تان آنها را به صورت تکی استفاده کنید و یا با ترکیب چند رنگ سایه باهم، رنگ‌های جدید و بی نظیر و فوق العاده جذاب را بر پشت پلک خود خلق کنید.

در میان رنگ‌های این پالت می‌توان سایه‌های گرم، برنزی، خنثی و بسیاری از رنگ‌ها مورد علاقه خود را پیدا کنید.این محصول فرمولاسیونی نرم و لطیف داشته و به راحتی بر روی پوست حساس و نازک پلک قرار می‌گیرد و بدون ریزش اطراف چشم و یا چسبندگی، تا ساعت‌ها روی چشم باقی می‌ماند. حتی اگر پوست چربی دارید، با سایه چشم رولوشن دیگر نگران ریختن آرایش در نواحی اطراف چشم‌های خود نباشید. از دیگر مزایای این پالت سایه داشتن یک آینه بزرگ بر روی درب این پالت است که با استفاده از آن می‌توان به راحتی و در هرکجا آرایش چشم را انجام داد.

3-سایه چشم پودر مات دراماتیک شون

سایه چشم پودر مات دراماتیک شون

خریدسایه دراماتیک شون

سایه چشم مدل دراماتیک شون، از چهار طیف رنگی جذاب و خاص تشکیل شده است که زیبایی را به چشمان شما هدیه می‌دهد. این چهار طیف رنگی به قدری زیباست که نظر هر سلیقه‌ای را به خود جلب می‌کند. یکی از ویژگی‌های مثبت رنگ‌بندی موجود در سایه چشم شون، ترکیب رویایی آنها با یکدگیر است. به‌گونه‌ای که بعد از آرایش کردن، هیچ‌گونه رد و یا خطی بر روی پلک خود مشاهده نخواهید کرد. فرمولاسیون سايه چشم چهار رنگ شون مدل دراماتیک بر پایه‌ی ترکیبات گیاهی است. این ویژگی باعث شده است تا به مزایای این محصول افزوده شود.

روغن جوانه گندم موجود در این محصول آرایشی یک آبرسان قوی است و از پیری زودرس جلوگیری می‌کند و شادابی و طراوت را برای چشمان شما به ارمغان می‌آورد. این سایه چشم برخلاف سایر محصولات مشابه هیچ‌گونه خطی بر پشت پلک شما نمی‌اندازد. همچنین این محصول از تعریق پوست نیز جلوگیری می‌کند؛ بنابراین شما می‌توانید به مدت طولانی از این محصول استفاده کنید. به این دلیل که ماندگاری این سایه چشم بر روی پوست بالا بوده و نیاز به تمدید مجدد ندارد.

4- سایه چشم پودر براق نیو نود هدی بیوتی

سایه چشم پودر براق نیو نود هدی بیوتی

خرید سایه نیو نود هدی بیوتی

پالت سایه هدی بیوتی از جمله برندهای معتبر در بازار است که با ویژگی‌های منحصر به فرد خود توانسته است سهم زیادی از بازار رقابتی را به خود اختصاص دهد. پالت سایه هدی بیوتی مدل نیو ند از 18 رنگ طبیعی و گرم شامل ارغوانی، صورتی، بنفش، طلایی، کرم، بژ اکر، مسی و ... تشکیل شده است. تنوع رنگی این پالت سایه به‌گونه‌ای است که نظر و سلیقه‌ی بسیاری از خانم‌ها را به خود جلب کرده است.یکی از ویژگی‌های مثبت پالت سایه هدی بیوتی، پیگمنت فوق‌العاده بالای آن است.

رنگ‌های این پالت در تناژ‌های خاص و منحصر به فرد شامل 7 رنگ شاین و 11 رنگ مات است. به گونه‌ای که می‌توانید هر نوع آرایش چشم مانند آرایش ملایم، آرایش شب، آرایش روزانه و ... را با آن انجام دهید. علاوه بر این شما می‌توانید از رنگ‌های این پالت یا به صورت تکی و یا ترکیبی استفاده کنید.فرمولاسیون استفاده شده در پالت سایه مدل نیو ند هدی بیوتی به گونه‌ای است که سایه زدن را برای شما راحت کرده است. این محصول ماندگاری بالایی بر روی پوست صورت شما دارد؛ بنابراین برای استفاده در مهمانی یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. با استفاده از رنگ‌های پالت سایه هدی بیوتی احساس اعتماد به نفس و جذابیت خواهید داشت.

5- سایه چشم پودر براق هانی رولوشن

سایه چشم پودر براق هانی رولوشن

خریدسایه چشم پودر براق هانی رولوشن

رنگ های این پالت شامل تناژ های صورتی، بنفش، طلایی و...است و برای یک آرایش ملایم روزانه و فانتزی بسیار مناسب هستند.سایه های این پالت جذاب قابلیت ترکیب دارند و می توانید رنگ های متفاوت این پالت را به خوبی با یکدیگر یا با سایه پالت های دیگر ترکیب کنید و رنگ مورد علاقه خود را به وجود آورید.در پالت هانی رولوشن، آینه نیز وجود دارد که کار کردن با آن را راحتتر و لذت بخش تر کرده است.پالت سایه چشم Honey از برند معتبر و محبوب رولوشن، شامل 18 رنگ با بافت های مات و براق است. بسته بندی این پالت جذاب به شکل یک تخته شکلات بوده و رنگ های آن نیز برگرفته از عسل، زنبور عسل و کندوی عسل است! حتی سایه های این پلت نیز بااسم انواع عسل و مواد مربوط به ساخت عسل نامگذاری شده اند.

در پایان این مقاله امیدواریم نکات گفته شده درباره آرایش چشم تابستانی به کمک انواع پالت سایه‌ها برایتان جذاب و مفید بوده باشد. پالت سایه چشم تابستانی با رنگ‌های تند، پرداخت‌های همه‌کاره، فرمول‌های ماندگار و داستان رنگی منسجم، علاقه‌مندان به آرایش را قادر می‌سازد تا خلاقیت‌های خود را کشف کنند و انرژی شادی‌بخش تابستان را در آغوش بگیرند. چه در زمان خوردن یک بستنی خنک در کافه کنار استخر و چه به هنگام شرکت در یک مهمانی تابستانی؛ داشتن یک پالت سایه چشم تابستانی ضروری است. کلیک بر روزی گزینه خرید؛ امکان دسترسی مستقیم به صفحه معرفی محصولات معرفی شده را برای شما ممکن می‌کند. در بین پالت سایه‌ چشم‌های مختلف جستجو و رنگ‌های مختلف آن‌ها را بررسی کنید تا در نهایت به محصول و فرمول مورد نظر خود دست پیدا کنید.

محصولات مرتبط
سایه چشم پودر مات کالیستاCallistaامکان ارسال فوری
۴۱۱,۰۰۰ تومان
۴ رنگ
سایه چشم پودر مات دو رنگ کالیستاCallistaامکان ارسال فوری
۳۴۴,۰۰۰ تومان
ES70
ES70
ES80
ES80
سایه چشم پودر مات رژبزهRouge baiser 
۶۶۸,۰۰۰ تومان
شماره 01
شماره 01
شماره 03
شماره 03
×شماره 02
شماره 02
سایه چشم پودر طبیعی دبیDebbyامکان ارسال فوری
۱۵۳,۰۰۰ تومان
سایه چشم پودر مات پرفکت اسموکی دبوراDeborah 
۳۶۱,۰۰۰ تومان
شماره 07
شماره 07
شماره 10
شماره 10
×شماره 03
شماره 03
+۵
تنوع
سایه چشم پودر براق تچ تریو دبوراDeborah 
۵۰۴,۰۰۰ تومان
شماره 06
شماره 06
شماره 04
شماره 04
×شماره 01
شماره 01
+۳
تنوع
سایه چشم پودر براق ایدونIdun 
۱,۲۵۴,۰۰۰ تومان
شماره402
شماره402
شماره 405
شماره 405
شماره 404
شماره 404
+۳
تنوع
سایه چشم پودر طبیعی لومینوس دوسهdoucce 
۱۸۹,۰۰۰ تومان
شماره 40
شماره 40
شماره 47
شماره 47
شماره 18
شماره 18
+۶۴
تنوع
سایه چشم پودر براق دسرت دسک هدی بیوتیHuda Beauty تخفیف ویژه
۵,۰۸۲,۰۰۰ تومان۴,۷۳۷,۰۰۰ تومان
۱۸ رنگ
سایه چشم پودر براق لامور نارسNars 
۲,۰۷۷,۰۰۰ تومان
۱۲ رنگ
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید