یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
چند روش آسان برای سریع‌ تر خشک شدن لاک

چند روش آسان برای سریع‌ تر خشک شدن لاک

مد و آرایش فقط مختص به میکاپ صورت نیست و شامل بخش‌های دیگر نیز می‌شود. تمام خانم‌ها عاشق مد و زیبایی هستند و معمولا یکی از کارهایی که در جهت زیبایی و آراستگی انجام می‌شود استفاده از لاک ناخن است. لاک یکی از ابزارهای زیبایی است که به زیباتر شدن انگشت و ناخن‌ها کمک می‌کند. از انتخاب رنگ، نوع و نحوه زدن لاک که بگذریم، یکی از دغدغه‌های اصلی خانم‌ها بعد از زدن لاک، خشک کردن آن است. گاهی اوقات پیش می‌آید که عجله داریم و نمی‌توانیم زمان زیادی را صرف خشک شدن لاک‌ کنیم.

در این صورت با برخورد ناخن به اشیاء لاک خراب و یا پاک می‌شود و مجبوریم مجدد لاک بزنیم که در این حالت وقت بیشتری از ما می‌گیرد. برخرد لاک خشک نشده به در، دیوار و لباس و خراب شدن آن، نه تنها ظاهر زیبایی ندارد بلکه باعث کثیف شدن لوازم اطراف نیز می‌شود.خوشبختانه راه‌هایی وجود دارد که با کمک آن‌ها می‌توان لاک را سریع‌تر خشک کرد و از استفاده از آن لذت بیشتری برد. پس اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که عجله‌ای لاک می‌زنید یا عجول هستید و نمی‌توانید منتظر خشک شدن لاک بمانید بهتر است این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

در این مقاله از وبسایت ریحا قصد داریم تا اطلاعات مفید و روش‌های کاربردی در مورد نحوه صحیح خشک کردن لاک را به شما آموزش دهیم. با استفاده از این روش‌ها نیازی به انجام حرکات عجیب و غریب مانند تکان دادن دست‌ها و فوت کردن نیست. اکثر خانم‌ها این تجربه را داشته‌اند که بعد از زدن لاک آن را فوت می‌کنند که زودتر خشک شود ولی در اکثر مواقع این کار بی‌فایده است و با برخورد انگشت با اطراف لاک خراب و پاک می‌شود.

​7ترفند برای سریع‌تر خشک شدن لاک ناخن

خشک شدن لاک معمولا کاری زمان‌بر است و نیاز به صبر و حوصله دارد. اما بعضی وقت‌ها پیش می‌آید که خانم‌ها زمان کافی برای خشک شدن لاک در اختیار ندارند و به همین دلیل در اکثر مواقع از زدن آن منصرف می‌شوند. لاک زدن کاری جذاب و هیجان‌انگیز برای خانم‌ها است ولی منتظر ماندن برای خشک شدن آن اصلا خوشایند نیست. در حالت عادی باید چیزی حدود 20 دقیقه زمان بگذاریم تا لاک کاملا خشک شود و در طول این زمان باید مراقب بود که دست با جایی برخورد نکند. در ادامه 10 راه آسان و کاربردی برای خشک کردن لاک در کمتر از 5 دقیقه را به شما آموزش می‌دهیم.

1- آب یخ

یکی از ساده‌ترین، کارامدترین و در دسترس‌ترین راه‌ها برای خشک کردن لاک ناخن استفاده از آب یخ است. در واقع سرما باعث می‌شود لاک سریع‌تر خشک شود، پس باید بعد از زدن لاک، ناخن‌ها را به مدت 5 دقیقه در کاسه‌ای از آب یخ فرو برد. برای استفاده از آب یخ عجله نکنید، زیرا لاک برای قرار گرفتن در آب باید کمی خشک شده باشد.

بعد از زدن لاک حدود 3 دقیقه زمان دهید تا لاک روی ناخن تثبیت شود، سپس انگشت‌ها را در آب یخ قرار دهید. برای خشک کردن لاک ناخن با آب یخ باید چند قطعه یخ را داخل یک کاسه آب بیندازید و دست‌ها را به یکباره داخل آن فرو ببرید. برای آنکه مطمئن شوید لاک کاملا خشک شده است به قطرات آب روی ناخن‌ها دقت کنید. بعد از اینکه قطره‌های آب روی ناخن‌ها را دیدید می‌توانید دست‌ها را از آب خارج کنید.

2- باد سرد سشوار

باد سرد سشوار نیز یکی از راهکارهای اساسی برای زودتر خشک شدن لاک است. این نکته را مدنظر داشته باشید که باد گرم آن نتیجه معکوس دارد و باعث می‌شود لاک دیرتر خشک شود. برای تاثیر بیشتر باید به مدت 30 ثانیه الی 1 دقیقه باد سرد را روی ناخن‌ها بگیرید تا لاک کاملا خشک شود. سعی کنید سشوار را به دست‌تان نزدیک نکنید و از فاصله 30 سانتی‌متری روی ناخن‌ها بگیرید. اگر از فاصله نزدیک این کار را انجام دهید ممکن است لاک موج‌دار و یا حبابدار شود.

3- لایه نازک لاک

می‌توان برای اینکه لاک زودتر خشک شود، به‌جای استفاده از یک لایه ضخیم لاک از دو یا سه لایه نازک‌تر‌ لاک استفاده کرد. به‌جای اینکه لاک را به‌صورت یک لایه ضخیم بزنید بهتر است ابتدا یک لایه نازک از لاک را بر روی ناخن بزنید و بعد از چند دقیقه که لایه اول خشک شد، لایه دوم را تکرار کنید. اگر لایه ضخیم را از همان ابتدا بزنید فرآیند خشک شدن لاک زمان زیادی می‌برد. با کمک این روش زمان کمتری برای خشک شدن لاک لازم است، اما این روش نسبت به سایر روش‌ها بیشتر زمان می‌برد. استفاده از چند لایه نازک لاک، سبب تثبیت بهتر آن روی ناخن‌ها می‌شود.

4- اسپری روغن

احتمالا برای‌تان عجیب و غیرقابل باور است که استفاده از اسپری روغن برای سریع‌تر خشک شدن لاک کاربرد دارد. اما اسپری روغن روی لاک فرآیند خشک شدن لاک را تسریع می‌بخشد و سبب زودتر خشک شدن آن می‌شود. توجه کنید که روغن را به‌صورت اسپری و پاشیدن استفاده کنید و از مالیدن آن روی لاک خودداری کنید. مراقب باشید روغن را از فاصله نزدیک روی ناخن اسپری نکنید زیرا این کار ظاهر لاک را خراب و زشت می‌کند.

روغن زیتون و روغن آفتابگردان از بهترین روغن‌ها برای خشک کردن لاک به‌شمار می‌روند. روغن زیتون خاصیت مرطوب‌کنندگی نیز دارد و به سلامت ناخن‌ها کمک می‌کند. این روغن‌ها را روی ناخن اسپری کنید و بعد از چند دقیقه دست‌ها را بشویید تا چربی آن از روی دست پاک شود.

5- هوا داخل اسپری خالی

هوا تاثیر زیادی بر سرعت خشک شدن لاک دارد. با کمک یک اسپری خالی یا پمپ ‌هوا کوچک می‌توان به سریع‌تر خشک شدن لاک کمک کرد. اگر اسپری یا خوشبو کننده‌ای دارید که به تازگی تمام شده است آن را دور نیندازید. هوا موجود درون جعبه این اسپری‌ها باعث خشک شدن لاک می‌شود. استفاده از اسپری مستلزم رعایت فاصله با ناخن‌ها است. برای استفاده از هوا سرد داخل اسپری برای خشک کردن لاک مراقب باشید که از فاصله نزدیک هوا را اسپری نکنید. در این صورت زحمات‌تان به‌هدر می‌رود و لاک روی ناخن پخش می‌شود.

6- سرما فریزر

استفاده از هوا سرد داخل فریزر سریع‌ترین و راحت‌ترین روش برای خانم‌هایی است که زمان کافی برای خشک‌ شدن لاک ناخن ندارند و می‌خواهند در زمان کوتاه لاک‌شان خشک شود. همان‌طور که سرما باعث سفت شدن مایع لاک می‌شود به سریع‌تر خشک شدن لاک روی ناخن نیز کمک می‌کند. حواس‌تان باشد که نیازی نیست ناخن‌ها را در برفک فریزر فرو ببرید، بلکه باید نوک انگشت را در فضای فریزر و نزدیک برفک قرار دهید تا سرما روی لاک اثر کند و در زمان کمتری سبب خشک شدن آن شود. بعد از زدن لاک کمی صبر کنید تا رطوبت حاصل از لاک کمی کاهش پیدا کند سپس از فریزر استفاده کنید. با اشتفاده از این روش بین 30 ثانیه تا 1 دقیقه طول می‌کشد تا لاک روی ناخن‌ها خشک شود.

7- محلول خشک‌کننده لاک

اگر تمایلی به استفاده از راهکارهای خانگی برای خشک کردن لاک ندارید می‌توانید از محلول و اسپری‌های خشک‌کننده لاک موجود در بازار استفاده کنید. محلول و اسپری خشک‌کننده لاک در کوتاه‌ترین زمان ممکن لاک را خشک می‌کند و سبب براق و درخشان شدن آن می‌شود. این محصولات همچنین سبب بهبود بافت ناخن و تغذیه بهتر آن می‌شود. این محصولات در اکثر فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی موجود است و به راحتی می‌توان آن‌ها خریداری کرد.

8- دستگاه لاک خشک‌کن

دستگاه لاک خشک‌کن نیز یکی از سریع‌ترین روش‌ها برای خشک کردن لاک است. این دستگاه با امواج فرابنفش سرعت خشک شدن لاک را افزایش می‌دهد. البته استفاده از دستگاه برای خشک کردن لاک بیشتر برای لاک‌ژل و ژلیش ناخن استفاده می‌شود. این نوع از لاک‌ها برای مدت بیشتر و تا چند هفته روی ناخن باقی می‌مانند.هر خانمی که تجربه استفاده از لاک را داشته باشد می‌داند که خشک شدن لاک در حالت عادی و در هوای آزاد کاری زمان‌بر و خسته‌کننده است.

باید این را بدانید که استفاده از دستگاه لاک خشک کن تنها راه برای خشک کردن لاک نیست. راهکارهایی که در این مقاله بیان شد همگی می‌توانند در سریع‌تر خشک شدن لاک به شما کمک کنند. اگر شما هم از این روش‌ها یا راه‌های دیگر برای خشک کردن لاک استفاده کرده‌اید خوشحال می‌شویم تا نظر و تجربه‌تان را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

1-دستگاه لاک خشک‌کن مدل ایکس 5

خریددستگاه لاک خشک‌کن مدل ایکس 5

امروزه استفاده از لاک ژل بسیار متداول شده است. این لاک‌ها علاوه بر تنوع رنگی بالا، از دوام و ماندگاری بالایی نیز برخوردار هستند. همین خصوصیات لاک‌ژل باعث شده است تا خانم‌ها به‌جای لاک معمولی از این لاک‌ها استفاده کنند. نکته قابل توجه در رابطه با این نوع لاک‌ها این است که لاک‌ژل خشک نمی‌شود و برای خشک شدن نیاز به نور فرابنفش دارد. دستگاه لاک خشک‌کن مدل ایکس 5 یکی از محصولاتی است که فرآیند خشک شدن لاک را تسریع می‌بخشد.

این محصول ساخت کشور چین است و دارای 36 لامپ ال ای دی UV برای خشک کردن بهتر و سریع‌تر انواع لاک‌ژل و چسب می‌باشد، همچنین LEDهای استفاده شده در دستگاه دارای طول عمر بالای 50000 ساعت می‌باشند. لاک خشک‌کن مدل ایکس 5 دارای سنسور خودکار است و به محض اینکه دست یا پا زیر آن قرار می‌گیرد روشن می‌شود. همچنین این دستگاه دارای تایمر برای نمایش مدت زمان استفاده است.

2-دستگاه لاک خشک‌کن مدل وی 3 بلوکیو

خریددستگاه لاک خشک‌کن مدل وی 3 بلوکیو

لاک خشک‌کن مدل وی 3 بلوکیو علاوه بر اینکه ظاهر متفاوت و زیبایی دارد از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار است. در واقع این دستگاه شیک، زیبایی خاصی دارد و جلوه خاصی به میز کار شما می‌بخشد. روی این دستگاه 4 دکمه تایمر 30، 60، 90 و 120 ثانیه‌ای تعبیه شده است و روی آن یک صفحه نمایش دیجیتال زیبا و بزرگ را مشاهده خواهید کرد. دستگاه لاک خشک‌کن مدل وی 3 بلوکیو دارای ابعاد 23 در 20 در 8 سانتی‌متر می‌باشد و بعد از گذشت حدود 30 ثانیه قادر به خشک کردن هر نوع لاک ‌ژلی می‌باشد. این دستگاه دارای 42 عدد لامپ ترکیبی UV – LED است و این لامپ‌ها می‌توانند قدرتی معادل 168 وات تولید کنند. تعداد زیاد لامپ و چیدمان مناسب آن‌ها باعث شده است تا هیچ نگرانی از بابت خشک نشدن لاک ناخن وجود نداشته باشد.

3- دستگاه لاک خشک‌کن مدل وان سان

خریددستگاه لاک خشک‌کن مدل وان سان

خانم‌هایی که از لاک‌ژل استفاده می‌کنند قطعا می‌دانند که این نوع لاک در حالت عادی خشک نمی‌شود و نیاز به دستگاه مخصوص دارد. دستگاه UV وسیله‌ای است که به دلیل داشتن اشعه ماورا بنفش در اکثر سالن‌های آرایشی برای خشک کردن انواع لاک مورد استفاده قرار می‌گیرد. لاک خشک‌کن مدل وان سان دارای چند لامپ LED با طول عمر بالای 50000 ساعت است و برخلاف دستگاه‌های قدیمی که طول موج نورشان بین 405nm تا 395nm بود، این مدل دارای طول موج 365nm است که با داشتن طول موج پایین‌تر، آسیب کمتری به پوست وارد می‌کند.

به همین دلیل این دستگاه جایگزین مناسبی برای دستگاه‌های قدیمی است. از دیگر مزیت‌های این دستگاه می‌توان به کم شدن مدت زمان لازم برای خشک شدن لاک، صرفه‌جویی در انرژی لامپ داخل دستگاه و افزایش بهره‌وری آن اشاره کرد. دستگاه لاک خشک‌کن مدل وان سان با رنگ‌بندی متنوع، صرفه‌جویی در انرژی، ظاهر شیک و فن‌آوری بالا، امنیت مناسب و قابلیت تنظیم زمان برای راحتی بیشتر حین انجام کار طراحی و تولید شده است.

این دستگاه دارای تایمر 5، 30 و 60 ثانیه‌ای و همین‌طور سنسور جهت روشن شدن خودکار دستگاه به هنگام قرار دادن دست داخل آن است. دستگاه لاک خشک‌کن مدل وان سان امکان کار کردن در دو حالت 24 و 48 وات را دارد و هم برای ناخن‌های دست و هم پا قابل استفاده می‌باشد. برند سان دارای گواهینامه CE اروپا و یکی از برندهای متخصص در زمینه تولید انواع لاک خشک کن می‌باشد. این دستگاه از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و با داشتن طراحی، ساده و زیبا مناسب سلیقه تمام خانم‌ها است.

4-دستگاه لاک خشک‌کن مدل وی 1 بلوکیو

خریدلاک خشک‌کن مدل وی 1 بلوکیو

لاک خشک‌کن مدل وی 1 بلوکیو یکی دیگر از دستگاه‌های لاک خشک‌کن موجود در بازار است که با داشتن 42 عدد لامپ SMD و با طول عمر 50.000 ساعت قابلیت خشک کردن انواع لاک‌ها را دارد. این دستگاه دارای شکل ظاهری زیبا و شیک است، همچنین از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار می‌باشد. وجود دایره آبی رنگ روی دستگاه نیز زیبایی ویژه‌ای به آن بخشیده است. دستگاه لاک خشک‌کن مدل وی 1 بلوکیو ابعاد نسبتا کوچکی دارد و فضای کمی روی میز اشغال می‌کند.

در قسمت پشتی این دستگاه سوکت اتصال آداپتور وجود دارد و روی آن نیز 4 عدد دکمه تایمر 10، 30، 60 و 99 ثانیه‌ای تعبیه شده است و این نشان‌دهنده این است که دستگاه در مدت 10 ثانیه قادر است هر نوع لاکی را خشک کند. سینی دستگاه لاک خشک‌کن مدل وی 1 بلوکیو قابل جداسازی است که برای شما امکان تمیز کردن و استفاده برای انگشتان پا را فراهم می‌کند. نکته مهم در رابطه با تمیز کردن دستگاه این است که به هیچ عنوان از موادی مانند استون برای تمیز کردن آن استفاده نکنید.

5- لاک ژل دبورا

خرید لاک ژل دبورا

لاک ناخن یکی از ابزارهای آرایشی پرکاربرد و پرمصرف برای زیباتر کردن ناخن‌ها است. لاک‌ها انواع مختلفی دارند و هر کدام از نظر غلظت، رنگ و مدل با یکدیگر متفاوت هستند. برخی از انواع لاک‌ها جلوه مات و برخی دیگر جلوه براق و اکلیلی دارند. لاک ژل دبورا دارای ترکیب پررنگدانه است و سطحی هموار و درخششی آینه‌ای روی ناخن‌ها ایجاد می‌کند. قلم‌مو این لاک نسبتا بزرگ است و باعث می‌شود تا لاک به راحتی و بدون دردسر روی ناخن کشیده شود.

همچنین پوشش نرم و ژله‌ای آن از ناخن‌ها در برابر آسیب و ضربه محافظت می‌کند. فرمولاسیون لاک ژل دبورا به گونه‌ای است که پوشش رنگی یکدست و براق روی ناخن‌ها ایجاد می‌کند. این لاک بدون نیاز به لامپ UV و اشعه فرابنفش خشک می‌شود و کاملا بی‌نقص و زیبا جلوه می‌کند. این لاک در رنگ‌های زیبا و متنوع موجود است و از طریق وبسایت ریحا می‌توانید آن را خریداری کنید.

6-اسپری خشک کننده لاک آرت دکو

خرید اسپری خشک کننده لاک آرت دکو

اسپری خشک کننده لاک یکی از بهترین راه‌هایی است که به انتظار خشک شدن لاک و اتلاف وقتپایان داده و به شما کمک می‌کند که پس از استفاده از لاک، سریعا به دنبال کارهای دیگر خود رفته و حتی برای مهمانی‌ها زودتر آماده شوید.اسپری خشک کننده لاک آرت دکو که به صورت تکی قابل خرید است؛ دارای ویژگی‌های جادویی و شگفت‌انگیزی هم‌چون افزایش سرعت خشک شدن لاک و حتی با دوام کردن آن، بر روی ناخن‌هاست. چون بسیاری از لاک‌ها پس از چند روز ممکن است در اثر ضربه و اتفاقات دیگر دچار پریدگی و یا از دست دادن حالت و رنگ اولیه خود برروی ناخن شوند.

این اسپری برای این مشکل هم پاسخ مناسبی هم‌چون تثبیت‌کنندگی و با دوام کردن آن را دارد.به علاوه شما با استفاده از این اسپری می‌توانید از کارکرد درخشان‌کنندگی آن نیز استفاده کنید.برای استفاده از این محصول کافی است که پس از زدن لاک دلخواه بر روی ناخن خود، اسپری را از فاصله 10-20 سانتی متری به ناخن‌های خود اسپری کنید.

7-محلول خشک کننده سریع لاک هیدرودرم

خرید محلول خشک کننده سریع لاک هیدرودرم

محلول خشک کننده لاک، توسط برند هبدرودرم در کشور ایران تولید شده و دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی است. از ویژگی‌های اصلی این محصول باکیفیت ایرانی می‌توان به خواصتقویت کنندگیدرخشان کنندگی وتثبیت کنندگی آن اشاره کرد. این خشک کننده سریع ناخن با ایجاد یک لایه محافظتی بر روی ناخن،مانعپوسته پوسته شدنو یاکمرنگ شدن لاک شده و باعث براق به‌نظر رسیدن لاک بر سطح ناخن نیز می‌شود.در نتیجه می‌توان گفت شما با خرید این اسپری جادویی با یک تیر چند نشان زده و با بسیاری از دغدغه‌هایتان در استفاده از لاک‌ها خداحافظی می‌کنید.

در پایان این مقاله، امیدواریم تا باانواع روش‌های سریع خشک کردن لاک و همینطور پراستفاده‌ترین محصولات مرتبط آشنا شده باشید. شما می‌توانید براساس ویژگی‌های منحصر به فرد دستگاه لاک خشک‌کن یاطبق سلیقه‌تان، اقدام به خرید محصول مورد نیازتان از فروشگاه ریحا کنید. همچنین بر اساس خصوصیات پوستی دست خود باید محتویات محلول لاک‌ خشک‌کن را مورد بررسی قرار دهید. در ضمن اگر تجربه خاصی درباره تهیه و استفاده از هرکدام از این محصولات پرطرفدار دارید، حتما تجربیات‌تان را با ما در میان بگذارید و نظرات خود را برای ما ثبت کنید.

۱۴,۸۳۸
محصولات مرتبط
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۱۴,۸۳۸ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید