یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
آموزش کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن

همانطور که می‌دانید امروزه استقبال زیادی از کاشت ناخن می‌شود. افرادی که ناخن‌هایشان دیر به دیر بلند می‌شود یا دلشان می‌خواهد همیشه ناخن‌هایی آراسته داشته باشند دوست دارند ناخن بکارند و هر ماه رنگ و طرحی جدید روی آنها بزنند. برخی از افراد ممکن است دلشان بخواهد آموزش کاشت ناخن در خانه را فرا بگیرند. به طور کلی برخی از بانوان در حیطه آرایشگری کار کاشت ناخن را کاری پردرآمد می‌دانند. کاشت ناخن مراحل و انواع متفاوتی دارد. اگر دلتان می‌خواهد قبل از آنکه به آموزشگاه‌ها برای آموزش این کار مراجعه کنید مقاله‌ای راجع به آموزش کاشت ناخن بخوانید احتمالاً مطالعه این مطلب کمکتان می‌کند. سپس متوجه می‌شوید که آیا به حیطه کاشت ناخن علاقه‌مند هستید یا خیر؟ در ادامه با ما همراه باشید تا آموزش کامل کاشت ناخن را به شما ارائه دهیم.

کاشت ناخن را بهتر بشناسید

کاشت ناخن را بهتر بشناسید

همان‌طور که گفتیم از جمله لاین‌های پرطرفدار زیبایی، کاشت ناخن است. امروزه با اضافه شدن متدها و مدل‌های جدید، این حرفه محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. همه ما زیبایی را دوست داریم. ممکن است یک دختر 17، 18 ساله را در کنار یک خانم مسن 70 ساله ببینید و هر دو دارای ناخن‌هایی کاشته شده باشند. هر دو دلشان می‌خواهد وقتی که به دست‌هایشان نگاه می‌کنند احساس خوبی پیدا کنند. کاشت ناخن علاوه بر دست برای پا نیز انجام می‌شود. کاشت ناخن پا هم در فصل‌های گرم سال که اغلب بانوان کفش‌های جلو باز یا صندل می‌پوشند بسیار رایج می‌شود.

افرادی که آموزش کاشت ناخن را می‌بینند بعد از استمرار در تمرین، حرفه‌ای می‌شوند و می‌توانند در سالن‌های زیبایی مشغول به کار شوند. به گفته خودشان این افراد درآمد خوبی دارند. آموزش کاشت ناخن باید به صورت اصولی باشد. فردی که این کار را به شما آموزش می‌دهد باید شما را برای ورود به بازار کار آماده کند. علاوه بر آموزش‌هایی که به صورت تصویری نگاه می‌کنید یا به صورت متنی می‌خوانید باید یک مربی بر کار شما نظارت داشته باشد. در ادامه مراحل یکی از متدهای کاشت ناخن را به شما آموزش می‌دهیم:

ابزار مورد نیاز در کاشت ناخن

ابزار کاشت ناخن اصلی‌ترین وسایلی که در کاشت ناخن مورد استفاده قرار می‌گیرد سوهان برقی، سوهان دستی، ست سر سوهان، مانیکور، دستگاه UV ، عقب زن، نیپر، قلم وان بال، قلم تخت، قالب کاشت فرمر، کاتر تیپ، قلمکار با ژل و سر سوهان الماسه استوانه سرگرد است. البته بسته به نیاز ممکن است وسایل دیگری هم مورد استفاده قرار بگیرد. از جمله وسایل طراحی ناخن هم می‌توانیم به کروم، شوگر، فویل، ژل طراحی، نگین، اکلیل، ست قلم طراحی یا پولک اشاره کنیم. برای آنکه کار طراحی و کاشت ناخن را به درستی انجام دهید لازم است حتماً مواد و وسایل اولیه را در اختیار داشته باشید. بدون وسایل اصلی امکان انجام این کار وجود ندارد.

آموزش کاشت ناخن چه اصولی دارد

آموزش کاشت ناخن

اصل اول، شناخت ساختمان ناخن است. یک ناخن‌کار حرفه‌ای باید شناخت درستی از ساختمان ناخن‌ها داشته باشد. این مرحله از جمله ابتدایی‌ترین مراحل کاشت به حساب می‌آید. معمولاً در همه دوره‌های آموزشی آن را به طور کامل برای کارآموزان شرح می‌دهند. دومین اصل، شناخت ابزار و مواد کاشت ناخن است. باید تمام آنها را همراه با کاربردشان بشناسید. هر کدام از این ابزارها کارکرد مخصوصی دارند. زمانی که کارکرد هر کدام از آنها را بشناسید به راحتی می‌توانید آنها را در مراحل انجام کاشت ناخن به کار ببرید.

مراحل آموزش کاشت ناخن

اگر تا به حال فرایند کاشت ناخن را در سالن‌های زیبایی دیده باشید متوجه می‌شوید که چند ساعت طول می‌کشد. معمولا یک کار چند ساعته از یک مرحله تشکیل نمی‌شود! حرفه کاشت ناخن هم مانند بسیاری از حرفه‌های آرایشگری چند مرحله‌ای است. در ادامه هر مرحله را به صورت مجزا برایتان شرح می‌دهیم تا آشنایی کاملی با آن پیدا کنید:

خرید وسایل

وسایل کاشت ناخن

برای شروع کار ابتدا باید تمام وسایل و مواد مورد نیاز برای کاشت ناخن را خریداری کنید. اگر اولین بار است که می‌خواهید کاشت ناخن انجام دهید بهتر است کیت کامل لوازم آن را داشته باشید. کیت، تمام وسایل مورد نیاز شما را در خودش جای می‌دهد. در برخی از کیت‌ها دستورالعمل استفاده از وسایل کاشت ناخن هم وجود دارد. بهتر است دستورالعمل داخل کیت را قبل از به کار بردن وسایل مطالعه کنید. دقت کنید که ترکیبات پودر و مواد کاشت ناخن دارای EMA باشد. این ماده شباهت بسیاری به آکریلیک دندان دارد و از جمله مواد پرکاربرد برای کاشت ناخن است. برای انتخاب جنس و رنگ آکریلیک، برندهای معروف را در نظر بگیرید. قبل از خرید آنها می‌توانید برندهای معروف شان را در گوگل سرچ کنید.

اگر بخواهید بعد از رشد ناخن از اکریلیک استفاده کنید حتماً باید چسب نوک ناخن و ناخن مصنوعی نیمه را در کنار وسایل دیگر خریداری کنید. بعد می‌توانید ناخن مصنوعی را به نوک ناخن چسبانده و ناخن را در شکل و اندازه مورد نظر تنظیم کنید. از جمله موادی که حتماً باید خریداری کنید پودر کاور ناخن است. ممکن است پودر لیکوئید و آکریلیک هم به دردتان بخورد. برای مخلوط کردن مواد به یک پرایمر و ظرف هم نیاز پیدا خواهید کرد. توصیه می‌شود که پرایمر حدود 8 تا 12 سانتی‌متر باشد.

ممکن است دلتان بخواهد کاشت ناخن پودری را روی ناخن‌های خودتان امتحان کنید. قبل از این کار حتماً باید نسبت به داشتن یا نداشتن حساسیت مطمئن شوید. می‌توانید ابتدا روی یک انگشت این مرحله را امتحان کنید. در صورتی که به آن آلرژی نداشتید می‌توانید آن را برای سایر ناخن‌ها نیز انجام دهید. موادی که در این مرحله مورد استفاده قرار می‌گیرند شیمیایی و مضر هستند. در استفاده از آنها باید دقت کنید. همچنین به کار بردن داروی ضد قارچ را فراموش نکنید. قبل از آنکه کاشت ناخن انجام شود ناخن‌ها باید تمیز و ضدعفونی شوند. بهتر است ناخن‌هایتان را کمی در استون خالص قرار دهید تا آلودگی آنها برطرف شود. در این مرحله نباید از لایه بردار استفاده کنید چرا که ناخن‌ها نازک می‌شوند.

زیرسازی

زیرسازی در بسیاری از فرایندهای زیباسازی ناخن انجام می‌شود. حتی اگر شما قصد کاشت ناخن نداشته باشید اما بخواهید لاک ژل بزنید قبل از انجام این کار زیرسازی را برای ناخن‌هایتان انجام می‌دهند. زیرسازی اهمیت بسیار زیادی در مراحل کاشت ناخن دارد. ممکن است در لحظه، تأثیر خود را نشان ندهد اما اگر زیرسازی کیفیت خوبی نداشته باشد بعد از گذشت مدت کوتاهی ناخن کاشته شده می‌افتد یا دچار هوا گرفتگی می‌شود. زیرسازی از چند مرحله متفاوت تشکیل می‌شود. در ادامه مراحل آن را برایتان شرح می‌دهیم:

مانیکور خشک

مانیکور ناخن

برای زیرسازی در مرحله اول، مانیکور خشک را انجام می‌دهند. اگر مانیکور خشک به درستی انجام نشود ممکن است اطراف ناخن زخم شده یا کوتیکول روی صدف ناخن جا بماند که این عوامل هم در نهایت سبب افتادن ناخن کاشته شده می‌شود. در زیرسازی باید ناخن‌ها تمیز شده و کوتاه شود. همچنین کوتیکول‌های اطراف آنها باید گرفته شود. برای مرتب کردن ناخن‌ها باید سوهان ناخن را به کار ببرید. قطر ناخن‌ها را چند میلی‌متر کمتر کنید. برای این کار باید سوهان برقی را به کار ببرید.

مرحله سوهان کشی در ناخن‌ها اهمیت بسیاری دارد. بعد از آنکه سوهان برقی را برای کاهش ضخامت ناخن‌ها به کار بردید ممکن است رنگ ناخن کمی کدر شود و از حالت براقی دربیاد. نگران این وضعیت نباشید. ناخن‌ها باید در این حالت قرار بگیرند تا بهترین زیرساخت برای کاشت ناخن فراهم شود. برای چسبیدن بهتر ناخن‌های جدید باید کوتیکول‌های اطراف ناخن را به عقب فشار دهید. بعد از این کار در انتهای ناخن، حالت قوس مانندی به چشم می‌خورد. می‌توانید از یک ابزار چوبی برای جدا کردن کوتیکول‌ها استفاده کنید. اگر ناخن‌ها خیس باشند این کار ساده‌تر انجام می‌شود. می‌توانید کمی ناخن‌هایتان را در آب گرم فرو ببرید.

استفاده از پرایمر ناخن

پرایمر ناخن

پرایمر، رطوبت و چربی باقیمانده سطح ناخن را می‌گیرد. این مرحله در کاشت ناخن مهم است. استفاده از پرایمر را باید با دقت انجام دهید. اگر این کار را به درستی انجام دادید باید چسبندگی ناخن به بهترین حالت شکل ممکن صورت بگیرد. در صورتی که روی ناخن‌های طبیعی رطوبت و چربی جا بماند قالب ناخن به خوبی نمی‌چسبد. می‌توانید با پنبه و یک دستمال کاغذی آغشته به استون، سطح ناخن را تمیز کنید. اگر تصمیم گرفتید پرایمر را برای تمیز کردن سطح ناخن به کار ببرید باید در استفاده از آن دقت کنید. پرایمرهای ناخن، حالت اسیدی دارند. اگر روی پوست بریزند ممکن است سبب سوختگی شوند.

چسباندن قالب ناخن

قالب‌هایی متناسب با اندازه ناخن انتخاب کنید. به مدل ناخن‌ها دقت کنید. انتخاب مدل ناخن کاشته شده با توجه به فرم و سایز انگشتان صورت می‌گیرد. ممکن است به انگشت‌های برخی از افراد، ناخن‌های گرد و برخی دیگر ناخن‌های مستطیلی یا نوک تیز بیشتر بیاید! با توجه به فرم انگشتان، قالب‌هایی که اندازه متناسبی دارند را پیدا کنید. سپس آنها را متناسب با فرم انگشت کوتاه کرده یا در مدل‌های دیگر در بیاورید. چسباندن قالب‌ها با استفاده از چسب ناخن انجام می‌شود. بعد از آنکه قالب را چسباندید 5 ثانیه ناخن را نگه دارید تا خشک شود. این کار را برای انگشت‌های دیگر هم انجام دهید. باید دقت کنید که طول ناخن‌ها با یکدیگر متناسب باشد.

در این مرحله ممکن است بر اثر بی‌دقتی، ناخنی را اشتباه قرار دهید یا ناخن، خوب جا نگیرد. در این وضعیت باید به سرعت ناخن را چند دقیقه در آب قرار دهید. خشک کنید و دوباره آن را به کار ببرید. می‌توانید از مقداری چسب هم استفاده کنید. برای چسباندن قالب ناخن لازم است که پک مخصوص ناخن مصنوعی را در اختیار داشته باشید. از جمله وسایلی که در این مرحله به کار می‌رود می‌توانیم به ناخن‌گیر، سوهان، بافر ناخن، چسب ناخن، گوش پاک کن، قیچی، قلم مخصوص مانیکور ناخن، مقداری لاک پاک کن بدون استون پنبه یا پد کتانی اشاره کنیم.

تهیه پودر ناخن

مرحله تهیه پودر ناخن از جمله مراحل حساس کاشت ناخن است. در این مرحله باید پودر اکریلیک و لیکوئید را در دو ظرف مجزا بریزید. از آنجایی که این مواد، شیمیایی و کمی سمی هستند لازم است تهویه کافی در فضا وجود داشته باشد. باید حتماً ماسک بزنید.

براش کشیدن

براش ناخن

براش را داخل ظرف مواد کاشت فرو ببرید. باید خوب به مواد آغشته شود. سپس باید آن را روی ظرف بکشید تا حباب یا ذره‌های پودر باقی نمانده باشد. وقتی براش را آغشته به مواد کردید باید برای جلوگیری از برداشت اضافه، کمی مواد را برش دهید. برای اطمینان از کار هنگامی که براش آغشته به مواد شد در انتهای آن باید یک دایره یا توپ از مواد به چشم بخورد. این مرحله را می‌توانید چند بار تمرین کنید تا نسبت صحیح برداشت مواد، دستتان بیاید. مایعی که سر براش حالت دایره مانند یا همان توپ مانند دارد باید دارای غلظت مناسبی باشد. مرطوب بودن و قابلیت انعطاف پذیر بودن از جمله ویژگی‌های این مواد است.

اکریلیک باید بتواند به براش نفوذ کرده و از آن خارج شود. میزان رطوبت در این مرحله اهمیت بسیاری دارد. در صورتی که رطوبت زیاد بود با استفاده از دستمال، رطوبت اضافی براش را بگیرید. در مرحله بعدی باید مخلوط اکریلیک را روی ناخن بزنید. زدن این مخلوط هم نیازمند به کار بردن دقت و مهارت است. مخلوط را روی صدف ناخن قرار داده و از مرکز به سمت نوک هدایت کنید. این کار باید با سرعت و مهارت انجام شود تا سطح ناخن، صاف بماند. باید کمی از مواد را به سمت قوس ناخن در نزدیکی کوتیکول هول دهید. البته باید این کار را به نحوی انجام دهید که مواد به کوتیکول نچسبد. در مرحله آخر با حرکت‌های دایره‌ای مواد را به کوتیکول نزدیک کنید.

از جمله نکات قابل توجه در این مرحله انجام دادن کار با براش است. استفاده از دست برای صاف کردن مواد، آسیب بسیار زیادی دارد. هر بار که براش کشیدید و پودر را روی ناخن قرار دادید باید براش را خشک کنید. البته اگر مایع به خورد براش رفته بود و به دلیل داشتن انعطاف خوب، کمی هم از براش آویزان شد احتیاجی نیست هر دفعه براش را خشک کنید. انتخاب براش کوچک‌تر در این مرحله سبب جلوگیری از ایجاد برآمدگی یا ذرات چسبیده به مواد می‌شود. همچنین براش کوچک مانع از ایجاد حباب خواهد شد. اگر تازه کار هستید بهتر است مقدار کمتری از مواد را به کار ببرید. در این صورت کارتان راحت‌تر می‌شود.

بعد از آنکه مواد پودر ناخن به درستی روی ناخن‌ها پخش شد به ناخن دقت کنید. اگر یک منحنی ملایم در قسمتی که قالب ناخن به ناخن طبیعی چسبیده است ایجاد شد یعنی کار را درست انجام دادید. در آن قسمت نباید یک سطح خشن به چشم بخورد. اگر این اتفاق نیفتاده بود بهتر است یک گلوله دیگر مواد در انتهای براش به کار ببرید. موادی که به کار می‌برید نباید روی کوتیکول اعمال شوند. باید مواد را طوری در ناخن پخش کنید که به پوست یا کوتیکول برخورد نکند. این مرحله نیازمند تمرکز و دقت است. در مرحله بعد منتظر بمانید تا اکریلیک خشک شود. برای آنکه مطمئن شوید مواد کامل خشک شده است می‌توانید با دسته براش، ضربه‌ای آرام روی ناخن بزنید. اگر چیزی به دسته براش نچسبید یعنی اکریلیک خشک شده است.

مرحله آخر

کاشت ناخن

در مرحله آخر اگر ناخن‌ها اندازه متناسبی نداشتند می‌توانید یک بار دیگر از سوهان برای منظم کردن آنها استفاده کنید یا آنها را به شکل و شمایل متفاوتی در بیاورید. در این مرحله باید کاور ناخن را به کار ببرید. ممکن است برخی از افراد تمایل نداشته باشند این مرحله روی ناخن‌هایشان ایجاد شود. برخی‌ها رنگ طبیعی ناخن را دوست دارند. کاور ناخن، سطح دیگری ایجاد می‌کند و باعث استحکام آن می‌شود.

علاوه بر آن، ناخن‌ها صاف‌تر و براق‌تر جلوه می‌کنند. ممکن است دلتان بخواهد یک لایه تاپ شاین ساده روی ناخن‌ها بزنید. لاک‌های متنوعی برای ناخن وجود دارد. افرادی که طراح ناخن هستند می‌توانند هر شکلی را روی ناخن‌ها بکشند. می‌توانید از قبل طراحی‌هایی را در گوگل سرچ کرده و هر مدلی که دوست داشتید را به طراح ناخن بدهید تا ناخن‌هایتان را طراحی کند.

نکات کلیدی در انجام مراحل کاشت

نکات کاشت ناخن

  • نحوه صحیح لاک زدن در کاشت ناخن اهمیت بسیاری دارد. باید بتوانید با دقت و سرعت بالایی لاک زدن را انجام بدهید. مشتری نباید زمان زیادی صرف خشک کردن لاک‌هایش کند. با استفاده از دستگاه یووی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به خشک شدن لاک‌ها کمک کنید
  • باید مشکلات متفاوتی که در حوزه کاشت ناخن وجود دارد را بشناسید تا بتوانید راهکار درستی ارائه دهید. از جمله این مشکلات می‌توانیم به هوا گرفتگی، قارچ ناخن، شکستن ناخن کاشته شده و از این دست موارد اشاره کنیم. اگر این‌ها را بشناسید در صورت بروز به راحتی می‌توانید آنها را برطرف کنید
  • اصول ضدعفونی ابزار و محیط نیز اهمیت بسیاری دارد. یک ناخن کار حرفه‌ای باید همواره ابزار خود را ضدعفونی کند و در یک محیط تمیز، کار خود را انجام دهد. از آنجایی که در کاشت ناخن، ابزار با پوست تماس پیدا می‌کند و گاهی ممکن است زخم به وجود بیاید بعد از هر مشتری باید ابزار و میز را به طور کامل ضدعفونی کنید
  • اگر قصد دارید آموزش کاشت ناخن را در یک مرکز حرفه‌ای ببینید بهتر است که حتماً آموزش کامل طراحی ناخن را هم پشت سر بگذارید. قطعاً مشتری دلش نمی‌خواهد بعد از آنکه زمان طولانی را صرف کاشت ناخن کرد شما به او بگویید که تنها می‌توانید برایش لاک ساده بزنید. بسیاری از مشتری‌ها خواستار طراحی‌های متنوع هستند
  • در این مقاله ما یک روش کاشت ناخن را به شما ارائه دادیم اما کاشت ناخن روش‌های بسیار متنوعی دارد که از جمله آنها می‌توانیم به کاشت ناخن با ژل، کاشت ناخن مادر، کاشت ناخن هلویی، کاشت ناخن با قالب، کاشت ناخن با پلی ژل، کاشت ناخن پلی ژل با قاب، ژلیش، کاشت ناخن با فرمر، کاشت ناخن بیبی بومر، کاشت ناخن با ژل بیلدر و کاشت ناخن با ژل کاسه‌ای اشاره کنیم
  • به مشتری یادآور شوید که هر چند ماه یک‌بار باید به ناخن‌هایش استراحت دهد. اگر ناخن‌های طبیعی برای همیشه زیر ناخن کاشته شده باشند اکسیژن به سلول‌های سطح ناخن نمی‌رسد و ناخن‌های طبیعی بعد از مدتی ضعیف می‌شوند. این قضیه در ارتباط با لاک‌های ژلی یا لمینت نیز صدق می‌کند

کاشت ناخن

معرفی چنددستگاه لاک خشک کن و UV

در ادامه چنددستگاه لاک خشک کن و UV موجود در بازار که می‌تواند در راستای مراقبت از ناخن‌هایتان موثر باشد را معرفی می‌کنیم:

1- لاک خشک کن یو وی ال ای دی سی فور پلاس سان

لاک خشک کن یو وی ال ای دی سی فور پلاس سان

خریدلاک خشک کن سی فور پلاس سان

لاک خشک کن UV LED C For Plus Sun، یک دستگاه خشک کننده لاک ناخن با تکنولوژی UV LED است. این دستگاه با استفاده از پرتو UV LED، لاک ناخن را در کمترین زمان ممکن خشک می‌کند و از برق مصرفی کمتری نسبت به دستگاه‌های خشک کننده لاک با سیستم خشک کننده معمولی استفاده می‌کند. همچنین، با بهره‌مندی از تکنولوژی LED، دستگاه بسیار کم‌صدا و کم‌حرارت بوده و می‌تواند به راحتی در هر محیطی استفاده شود. دستگاه دارای طراحی جمع و جور و مناسب برای حمل و نقل است و به صورت خودکار بعد از 60 ثانیه خاموش می‌شود. در کل، دستگاه خشک کننده لاک UV LED C For Plus Sun یک گزینه بسیار مناسب برای افرادی است که می‌خواهند لاک ناخن خود را با سرعت بیشتری خشک کنند و در عین حال از مصرف انرژی کمتری نسبت به دستگاه‌های خشک کننده لاک معمولی استفاده کنند.

2-لاک خشک کن یو وی ال ای دی تی تو پلاس سان

لاک خشک کن یو وی ال ای دی تی تو پلاس سان

خریدلاک خشک کن تی تو پلاس سان

لاک خشک کن UV LED T2 Plus Sun، یک دستگاه خشک کننده لاک ناخن با تکنولوژی UV LED است. این دستگاه با بهره‌مندی از تکنولوژی LED، دستگاه بسیار کم‌صدا و کم‌حرارت بوده و می‌تواند به راحتی در هر محیطی استفاده شود. دستگاه دارای طراحی جمع و جور و مناسب برای حمل و نقل است و به صورت خودکار بعد از 60 ثانیه خاموش می‌شود. همچنین، دستگاه دارای قابلیت خشک کننده دوگانه برای خشک کردن همزمان دو دست لاک ناخن است. در کل، دستگاه خشک کننده لاک UV LED T2 Plus Sun یک گزینه بسیار مناسب برای افرادی است که دوست دارند در خانه خودشان ناخن‌هایشان را طراحی کنند.

3-لاک خشک کن یو وی ال ای دی فایو سان

 لاک خشک کن یو وی ال ای دی فایو سان

خریدلاک خشک کن فایو سان

لاک خشک کن UV LED Five Sun، یک دستگاه خشک کننده لاک ناخن با تکنولوژی UV LED است که قابلیت خشک کنی سریع و موثر لاک ناخن را دارد. این دستگاه با استفاده از پرتو UV LED، لاک ناخن را در کمترین زمان ممکن خشک می‌کند و با استفاده از تکنولوژی LED، دستگاه بسیار کم‌صدا و کم‌حرارت بوده و می‌تواند به راحتی در هر محیطی استفاده شود.همچنین، دستگاه دارای 5 لامپ UV LED قدرتمند است که به طور همزمان می‌توانند لاک ناخن را خشک کنند و زمان خشک شدن لاک را به حداقل برسانند.

در این مقاله آموزش یک روش کامل کاشت ناخن را به شما دادیم. در ابتدا مواد و وسایل مورد نیاز برای این کار را معرفی کردیم. در انتها مرحله به مرحله کاشت ناخن را شرح دادیم. علاوه بر کاشت ناخن می‌توانید از لاک ژل، لمینت و بسیاری از روش‌های دیگر برای زیباسازی ناخن‌هایتان استفاده کنید.

محصولات مرتبط
نویسنده :زهرا خدادادی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید