یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
معرفی بهترین عطرها با نت انبه

معرفی بهترین عطرها با نت انبه

نت انبه در یک عطر جذابیتی پر جنب و جوش و گرمسیری را به نمایش می‌گذارد و ماهیت باغ‌های میوه غرق در آفتاب را به تصویر می‌کشد. عطر انبه شیرینی لذیذ و شادابی ارائه را می‌دهد که یادآور انبه‌های رسیده در اوج گرما است. این نت ظاهری بازیگوش و پرانرژی را به عطر با بوی انبه می‌بخشد و تصاویری از روزهای تابستانی و لحظات خوش و بی‌دغدغه را تداعی می‌کند.

رایحه آبدار و میوه‌ای انبه با نت‌های دیگر درهم می‌آمیزد و ترکیبی هماهنگ ایجاد می‌کند که هم باطراوت و هم فریبنده است. نت انبه با حضور وسوسه‌انگیز خود، عطر را با شخصیتی متمایز القا می‌کند و پوشندگان را به سفری حسی پر از گرما و لذت دعوت می‌کند. در ادامه همراه ما باشید تا بهترین عطر انبه را به شما معرفی کنیم.

1. ادو پرفیوم کنزو جانگل له الفنت مردانه/زنانه (Jungle L Elephant Eau de Parfum For Women And Men Kenzo)

ادو پرفیوم کنزو جانگل له الفنت مردانه/زنانه

خرید عطر کنزو جانگل له الفنت

Jungle L'Éléphant یک عطر تک جنسیتی است که توسط Kenzo، یک خانه مد مشهور فرانسوی که توسط طراح ژاپنی Kenzo Takada تأسیس شده، ایجاد شده است. Jungle L'Éléphant در سال 1996 به بازار عرضه شد. این عطر از خانواده عطرهای شرقی تند است. این دسته از عطرها معمولا شامل نت‌های گرم، غنی و عجیب و غریب است که اغلب شامل ادویه‌ها و چوب می‌شود. با اولین اسپری از این عطر نت‌های ابتدایی آن که شامل نارنگی ماندارین، زیره سبز و چوب میخک است به مشام می‌رسد.

با گذر از نت ابتدایی، به نت قلبی یا میانی عطر می‌رسیم. این نت دارای عطر انبه، هل، گل ارغوان، گل یلانگ یلانگ، زیره، شیرین بیان و گل گاردنیا است. جانگل له الفنت در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار وانیل، نعناع هندی و کهربا از بین می‌رود. Jungle L'Éléphant به عنوان یک عطر شرقی تند با رایحه‌ای گیرا و عجیب توصیف می‌شود. این عطر به خاطر شخصیت جسور و پر جنب و جوشش، با ترکیب ادویه‌های غنی با عناصر شیرین و خامه‌ای معروف است.

این عطر با بوی انبه حسی از ماجراجویی و رمز و راز را تداعی می‌کند که یادآور یک جنگل سرسبز استوایی است. جانگل له الفنت در یک بسته‌بندی زیبا و عجیب و غریب عرضه می‌شود که تم عطر را تکمیل می‌کند. Kenzo Jungle Elephant تضاد قابل توجهی با سبک عطر مینیمالیستی Kenzo دارد. عطر انبه در این ادو پرفیوم به خوبی خودنمایی می‌کند.

2. ادو پرفیوم بای کیلیان مونلایت این هاون زنانه و مردانه (Moonlight in Heaven Eau de Parfum for Women and Men By Kilian)

ادو پرفیوم بای کیلیان مونلایت این هاون زنانه و مردانه

خرید عطر بای کیلیان مونلایت این هاون

"Moonlight in Heaven" عطری است که توسط برند لوکس عطر بای کیلیان عرضه می‌شود. این عطر که بهترین عطر انبه Unisex است در سال 2016 به بازار عرضه شد. عطر Moonlight in Heaven با ترکیبی از نت‌های عجیب و غریب و با طراوت مشخص می‌شود که تجربه بویایی منحصر به فردی را ایجاد می‌کند. لیمو، گریپ فروت و فلفل صورتی از جمله نت‌های ابتدایی این عطر هستند.

با تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی عطر با رایحه‌های شیر نارگیل، برنج و عطر انبه به مشام می‌رسد. نت میانی این عطر با بوی انبه نیز ماندگاری زیادی ندارد و در مدت کوتاه جای خود را به نت پایه می‌دهد. این نت از خس خس و دانه تونکا تشکیل شده است. Moonlight in Heaven اغلب به عنوان رایحه‌ای گرمسیری و درخشان توصیف می‌شود که حس یک عصر گرم و آفتابی را القا می‌کند.

شیر نارگیل و انبه رسیده موجود در قلب عطر شیرینی گرمسیری و عجیب و غریبی به ترکیب آن اضافه می‌کند. به طور کلی، Moonlight in Heaven به دلیل ترکیبی مجلل و پیچیده از مواد مورد تجلیل قرار می‌گیرد که تجربه بویایی گیرا و حسی را برای زنان و مردان ارائه می‌دهد. مونلایت این هاون در گروه بویایی آروماتیک قرار دارد و رایحه آن شیرین و خنک است.

3. ادو تویلت هرمس آن جاردین سور له نیل مردانه/زنانه (Un Jardin Sur Le Nil Eau de Toilette For Women And Men Hermes)

ادو تویلت هرمس آن جاردین سور له نیل مردانه/زنانه

خرید عطر هرمس آن جاردین سور له نیل

"Un Jardin Sur Le Nil" عطری است که توسط برند لوکس فرانسوی هرمس ساخته شده است. این عطر در دسته عطرهای تک جنسیت قرار می‌گیرد، به این معنی که برای استفاده برای مردان و زنان طراحی شده است. «Un Jardin Sur Le Nil» به انگلیسی به «باغی بر روی نیل» ترجمه می‌شود که یک سفر بویایی با الهام از سواحل رودخانه نیل در مصر را پیشنهاد می‌کند. این عطر توسط ژان کلود النا، عطرساز چیره دستی که سال‌ها با هرمس کار کرده است، ساخته شده است.

آن جاردین سور له نیل در خانواده عطرهای گل‌دار میوه‌ای قرار دارد و محصول سال 2005 است. نت ابتدایی این عطر به طور مشخص دارای عطر انبه، گریپ فروت، گوجه فرنگی و هویج است. با تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی یا قلبی عطر به مشام می‌رسد. این نت سرشار از رایحه‌های نی بوریا، گل لوتوس، پرتقال، گل سنبل و گل صدتومانی است. آن جاردین سور له نیل در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار گل زنبق، مشک، بخور، صمغ لابدانوم و دارچین ناپدید می‌شود.

"Un Jardin Sur Le Nil" به دلیل داشتن رایحه شاداب و نشاط‌آور برای استفاده در روز، به ویژه در هوای گرم مناسب است. بسته به سلیقه شخصی می‌توان آن را به صورت غیررسمی یا در مجالس رسمی‌تر پوشید. به طور کلی، "Un Jardin Sur Le Nil" به دلیل ترکیب باطراوت و پیچیده‌اش که تداعی کننده مناظر سرسبز و فضای پر جنب و جوش رودخانه نیل است مشهور است.

4. ادو پرفیوم موسکینو گلد فرش کوتور زنانه (Gold Fresh Couture Eau de Parfum For Women Moschino)

ادو پرفیوم موسکینو گلد فرش کوتور زنانه

خرید عطر موسکینو گلد فرش کوتور

عطر با بوی انبه گلد فرش کوتور عطری است برای زنان که توسط خانه مد لوکس ایتالیایی Moschino ساخته شده است. این عطر از خانواده عطرهای گلی و میوه‌ای است که در سال 2017 به بازار عرضه شد. گریپ فروت، نارنگی ماندارین، گلابی و انبه از جمله نت‌های ابتدایی این عطر هستند که بلافاصله بعد از اسپری شدن به مشام می‌رسند. در ادامه نت ابتدایی، به نت قلبی عطر می‌رسیم که دارای نت‌های گل یاسمن سفید، گل ارکیده و گل زنبق دره (گل برف) است.

عطر موسکینو گلد فرش کوتور در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار وانیل، مشک، چوب صندل و نعناع هندی ناپدید می‌شود. این عطر با بوی انبه برای زنانی است که از رایحه‌های گلی و میوه‌ای با کمی پیچیدگی لذت می‌برند. این عطر ایتالیا دارای رایحه شیرین و معتدل است و بهترین عطر انبه محسوب می‌شود.

5. ادو تویلت پاکو رابان لیدی میلیون او مای گلد زنانه (Lady Million Eau My Gold Eau de Toilette For Women Paco Rabanne)

ادو تویلت پاکو رابان لیدی میلیون او مای گلد زنانه

خرید عطر پاکو رابان لیدی میلیون او مای گلد

Paco Rabanne Lady Million Eau My Gold عطری است که توسط خانه مد مشهور Paco Rabanne ساخته شده است. این ادو تویلت که در خانواده عطر میوه‌ای گلدار قرار دارد محصول سال 2014 است. نت ابتدایی این ادو تویلت از عطر انبه، گریپ فروت، بهار نارنج، نارنگی ماندارین و ترنج تشکیل شده است. نت ابتدایی ماندگاری کمی روی پوست دارد و به سرعت تبخیر می‌شود. با تبخیر نت ابتدایی، نت میانی با رایحه‌های گل بنفشه و شکوفه پرتقال به مشام می‌رسد.

پاکو رابان لیدی میلیون او مای گلد در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار کهربا، مشک، چوب سدر و چوب صندل ناپدید می‌شود. این عطر به دلیل داشتن رایحه شاداب و نشاط‌آور برای استفاده در روز به خصوص در فصول بهار و تابستان مناسب است. هدف این عطر خانم‌هایی هستند که از رایحه‌های میوه‌ای گلی با حسی از پیچیدگی و زرق و برق استقبال می‌کنند.

6. ادو پرفیوم لاگوست ادو لاگوست ال.12.12 پور ال مگنتیک زنانه (Eau de Lacoste L.12.12 Pour Elle Magnetic Eau de Parfum for Women)

ادو پرفیوم لاگوست ادو لاگوست ال.12.12 پور ال مگنتیک زنانه

خرید عطر لاگوست ادو لاگوست ال.12.12 پور ال مگنتیک

"Eau de Lacoste L.12.12 Pour Elle Magnetic Eau de Parfum for Women" عطری است که توسط Lacoste، برند مشهور مد فرانسوی ارائه می‌شود. این عطر در خانواده عطرهای گل‌دار میوه‌ای قرار دارد و سال انتشار آن 2016 است. ادو لاگوست ال.12.12 پور ال مگنتیک الهام گرفته از انرژی مغناطیسی پیراهن پولو نماد Lacoste است. این عطر که بهترین عطر انبه است به گونه‌ای طراحی شده است که احساس ارتباط پرشور و خودانگیخته بین دو نفر را القا کند.

نت ابتدایی لاگوست ادو لاگوست ال.12.12 پور ال مگنتیک از پرتقال، نارنگی کلمانتین و عطر انبه تشکیل شده است. بعد از ناپدید شدن نت ابتدایی، نت قلبی با رایحه‌های گل ارغوان، برگ گل بنفشه، گل یاسمن سفید و گل رز به مشام می‌رسد. عطر لاگوست ادو لاگوست ال.12.12 پور ال مگنتیک در نت پایه سرشار از رایحه‌های گرم و غنی وانیل، دانه تونکا و نعناع هندی است.

محصولات مرتبط
پلاتینیوم راش ادو پرفیوم زنانهParis Hilton 
۳,۱۲۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱.۵ میل
سمپل
هپی چوپارد لمون دولچی ادو پرفیوم زنانهChopard 
۳,۴۲۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۴۰ میل
عطر
۱۰ میل
مینیاتوری
+۲
تنوع
گلد فرش کوتور ادو پرفیوم زنانه موسچینو - موسکینوMoschino 
۴,۴۴۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
+۲
تنوع
ادو لاگوست ال.12.12 پور ال مگنتیک ادو پرفیوم زنانهLacoste 
۷,۵۰۴,۰۰۰ تومان
۸۰ میل
عطر
۹۰ میل
عطر
۴۵ میل
عطر
+۴
تنوع
اس ای ادو تویلت زنانه جورجیو آرمانیGiorgio Armani 
۶,۳۸۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۱۵ میل
مینیاتوری
+۱
تنوع
نوتیک اسپریت ادو تویلت مردانه بالدسارینیBaldessarini 
۲,۳۲۶,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
+۱
تنوع
لیدی میلیون او مای گلد ادو تویلت زنانه پاکو رابانPaco Rabanne 
۵,۳۳۴,۰۰۰ تومان
۸۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
او د لاگوست ال.12.12 رد ادو تویلت مردانهLacoste تخفیف ویژه
۶,۱۵۳,۰۰۰ تومان۴,۵۰۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
ادو لاگوست ال.12.12 رژ انرژتیک ادو تویلت مردانهLacoste 
۴,۴۰۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
پولو بلک ادو تویلت مردانه رالف لورنRalph Lauren 
۴,۹۴۹,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۲۰۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
+۳
تنوع
ان وی می ادو تویلت زنانه گوچیGucci تخفیف ویژه
۱۵,۱۹۲,۰۰۰ تومان۱۰,۹۴۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
اکواوومن ادو تویلت زنانه روشاسRochas 
۱۴,۷۱۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
بوس ادو پرفیوم زنانه هوگو بوس - هوگو باسHugo Boss 
۳,۷۶۹,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
جانگل له الفنت ادو پرفیوم مردانه/زنانه کنزوKenzo 
۳,۹۵۴,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۵۰ میل
عطر
+۱
تنوع
اسکیپ ادو تویلت مردانه کلوین کلاین - کلوین کلینCalvin Klein تخفیف ویژه
۳,۱۸۰,۰۰۰ تومان۲,۴۹۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
فاسیو ادو پرفیوم زنانه امپرEmperامکان ارسال فوری
۹۲۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۲ میل
سمپل
کیپ گلیزد ادو پرفیوم مردانه/زنانه د هاوس آف عودThe House of Oud 
ناموجود
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۲ میل
سمپل
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید