یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
تاثیرگذارترین عطرهای مردانه برای مراسم خواستگاری

تاثیرگذارترین عطرهای مردانه برای مراسم خواستگاری

عطر زدن یک عادت خوب است و می‌تواند نشان دهنده شخصیت و پرستیژ شما باشد. با این حال آیا تمام عطرهایی که می‌خرید را می‌توان برای هر موقعیتی استفاده کرد؟ برخی بر این باورند که هر عطری برای یک موقعیت به خصوص مناسب‌تر است. برای مثال عطری که در بازار و خیابان می‌زنیم باید با عطری که در یک مهمانی استفاده می‌کنیم متفاوت باشد. یکی از موقعیت‌های حساسی که می‌توان به آن اشاره کرد، انتخاب عطر مناسب برای مراسم خواستگاری است.

عطرهای مردانه زیادی در بازار موجودند که هر یک رایحه و تاثیر خاص خود را دارند. در نتیجه چطور می‌توان بهترین و تاثیرگذارترین عطر مردانه برای مراسم خواستگاری را انتخاب کرد؟ در این جا با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چطور می‌توانید عطری مناسب این رویداد مهم زندگی تان را انتخاب کنید.

نکات انتخاب تاثیرگذارترین عطر مردانه برای مراسم خواستگاری

قبل از معرفی تاثیرگذارترین عطر مردانه برای مراسم خواستگاری بهتر است ببینیم چه نکات و معیارهایی را باید برای انتخاب این عطرها در نظر گرفت. از سلیقه و ترجیحات شخصی گرفته تا فصل مراسم، تم آن و مواردی از این دست همگی تعیین می‌کند که شما چطور باید یک عطر مناسب و ایده آل را برای مراسم خواستگاری انتخاب کنید تا این روز مهم همانطور که انتظار دارید پیش برود. این نکات به شما کمک می‌کند تا انتخاب بهتر و مناسب‌ترین برای مراسم خود داشته باشید.

عطرهای مردانه برای مراسم خواستگاری

فصلی که در آن مراسم برگزار می‌شود

اول از همه باید به فصل توجه کرد. با توجه به فصلی که در آن هستیم و دمای هوا، باید در انتخاب عطر مناسب خواستگاری دقت کرد. برخی از عطرها برای فصل تابستان و هوای گرم مناسب اند که معمولاً این عطرها رایحه ای خنک دارند و در مقابل برخی دیگر از عطرها نیز مناسب فصل سرما و مختص زمستان اند.

بو و رایحه عطرها

مورد مهم دیگری که باید در نظر داشت این است که کدام عطرها جذابیت بیشتری دارند و جزو عطرهای شناخته شده‌تری هستند. عطری که برای مراسم خواستگاری انتخاب می‌کنید می‌تواند بخشی از استایل شما و معرفتان باشد. بنابراین مهم است که بتوانید با انتخاب درست تاثیرگذارترین عطرهای مردانه برای مراسم خواستگاری، تاثیر لازم را بگذارید. به دنبال عطرهایی خاص باشید که بوی جذابی دارند و تقریباً همه آنها را می‌شناسند. اگر هم می‌خواهید از عطرهایی خاص و منحصر به فرد استفاده کنید، باید به دنبال رایحه‌هایی ماندگار و جذاب باشید.

ماندگاری و برجستگی عطرها

ماندگاری و کیفیت عطرها نیز مهم است. بهتر است عطر شما از برندهای شناخته شده ای باشد که کیفیتشان ثابت شده است. شما نمی‌خواهید با زدن عطرهای بی کیفیت و تقلبی اطرافیان خود را با بوی ناخوشایند و الکلی عطرتان آزار دهید. از طرفی شما می‌خواهید در تمام طول مراسم بوی مطبوع عطرتان همراه شما باشد. با این حال هنوز هم ماندگاری و برجستگی بوی عطر برای شما مهم است و می‌خواهید در تمام طول مراسم، یک رایحه شیک و خوشبو همراه شما باشد.

عطرهای مردانه برای خواستگاری

توجه به نت‌های یک عطر

نکته نهایی توجه به نت عطرهاست. به دنبال عطرهای خیلی تیز و تند نباشید، چرا که در یک مراسم رسمی که قرار است حداقل چند ساعت زمان ببرد نباید بوی عطر شما کسی را اذیت کند و تاثیر معکوس داشته باشد. رایحه‌های ملایم اما شیک می‌تواند بهترین انتخاب برای مراسم خواستگاری باشد.

ترجیح و سلیقه شخصی

هر چقدر هم که معیارهایی را برای انتخاب تاثیرگذارترین عطرهای مردانه برای مراسم خواستگاری تعریف کنیم، همه چیز به سلیقه و ترجیحات شخصی شما باز می‌گردد. عطرها باید با شخصیت داماد همخوانی داشته باشند و به او احساس راحتی و اعتماد به نفس بدهد.

سبک و تم

عطر داماد باید مکمل استایل او و تم کلی مراسم خواستگاری باشد. چه یک مراسم رسمی، سنتی یا یک رویداد غیر رسمی در فضای باز باشد، عطری که انتخاب می‌کنید باید با محیط و جو مراسم هماهنگی داشته باشد.

عطرهای مردانه بازار برای خواستگاری

معرفی بهترین عطرهای مردانه بازار برای خواستگاری

حالا که با نکات مهم انتخاب تاثیرگذارترین عطرهای مردانه برای مراسم خواستگاری آشنا شدید در ادامه می‌خواهیم به شما چند عطر برتر موجود در بازار را معرفی کنیم که قطعاً هر یک از آنها بسته به شرایط می‌توانند یک انتخاب ایده آل و مناسب برای مراسم خواستگاری شما باشند. این عطرها از دسته بندی‌های مختلف اند و شامل رایحه‌های خنک، سرد، گرم، تلخ و جوان پسندتر می‌شوند.

1- ادو پرفیوم دیور سویج

ادو پرفیوم دیور سویج

خرید عطردیور سویج

یکی از انتخاب‌های هر فرد خوش سلیقه و شیک پوشی که به دنبال تکمیل کردن استایل خود باشد، بدون شک عطر Dior Sauvage Parfum است. این عطر شناخته شده و مشهور از برند دیور، یکی از بهترین عطرهای مردانه بازار است که تاثیر و جذابیت آن ثابت شده است. در یادداشتی از همین برند در خصوص عطر Sauvage اینطور گفته شده: برای خلق عطر Sauvage، فرانسوا دماشی سازنده عطرهای دیور از صحرا در ساعت جادویی گرگ و میش الهام گرفت. با خنکی شب، هوای سوزان کویر رایحه‌های عمیقی را متصاعد می‌کند.

بنابراین ادو پرفیوم Sauvage تعبیر بویایی لحظه ای است که با آبی غلیظ رنگ آمیزی شده است و وحشیانه‌ترین غرایز را آزاد می‌کند. در ساعتی که گرگ‌ها بیرون می‌آیند و آسمان به آتش کشیده می‌شود، جادوی جدیدی با این عطر آشکار می‌شود. رایحه تند و تازه این عطر که نت‌های غالب آن آمبروکسان، ترنج و فلفلی است، یک عطر عالی و جذاب مردانه است که می‌توان از آن در تمامی فصل‌ها استفاده کرد. این عطر ماندگاری زیادی نیز دارد و بدون شک می‌تواند یکی از تاثیرگذارترین عطرهای مردانه برای مراسم خواستگاری باشد.

2- ادوتویلیت هوگو باس مردانه

ادوتویلیت هوگو باس مردانه

خرید عطرهوگو باس

گزینه انتخابی بعدی برای مراسم خواستگاری شما، یکی از شیک‌ترین و لوکس‌ترین عطرهایی است که هیچ وقت قدیمی و تکراری نمی‌شود و همیشه جزو رایحه‌های بسیار خاص است. هوگو باس با بوی تمیزی که دارد به یک عطر کلاسیک نمادین تبدیل شده است. این عطر با ترکیبی از ظرافت و سبک، با در نظر گرفتن مرد مدرن طراحی شده است.

هوگوباس با رایحه ای پر جنب و جوش، تازه و حسی، تمایز، پیچیدگی و شادی خالص را به نمایش می‌گذارد. نت پایه این عطر کاملاً مردانه است و هارمونی جذابی از چوب صندل، سدر و تیور در آن دیده می‌شود. عملکرد این عطر گرم و چوبی فوق العاده است و با رایحه شرقی تندی که دارد قطعاً می‌تواند به عنوان گزینه اصلی شما برای خرید تاثیرگذارترین عطرهای مردانه برای مراسم خواستگاری باشد. رایحه‌های غالب هوگوباس سیب، دارچین و وانیل است و این عطر مردانه برای فصل‌های پاییز و زمستان بهترین انتخاب است.

3- ادوپرفیوم تام فورد امبر لیدر مردانه/زنانه

تام فورد امبر لیدر مردانه/زنانه

خرید عطرتام فورد امبر لیدر

بدون شک لیست تاثیرگذارترین عطرهای مردانه برای مراسم خواستگاری بدون نام عطر تام فورد تکمیل نمی‌شود. حس لمسی چرم سیاه غنی، بافتی با نعناع هندی و وتیور اعتیادآور و گل‌های وحشی یاسمن، حسی کاملاً خاص را با این عطر ایجاد می‌کند. کمتر کسی است که تام فورد را نشناسد و آن را به عنوان یکی از خوشبوترین عطرهای مردانه در نظر نگیرد. این ادوپرفیوم با رایحه چرم تند خود در سال 2018 عرضه شده و رایحه غالب آن هم چرم، هل و عنبر است.

نکته مهم این عطر یونیسکس بودن آن است و به همین دلیل احتمال این که افراد بیشتری، حتی بانوان هم از آن استفاده کنند و محبوبیت زیادتری داشته باشد بالاتر است. اگر مراسم شما در فصل پاییز یا زمستان است می‌توانید تام فورد چرمی را انتخاب کنید. این عطر ماندگاری و سیلاژ بالایی دارد و با آکوردهای چرم، کهربایی و تندی که دارد بدون شدن جزو محبوب‌ترین ادکلن‌های مردانه بازار است.

4- ادوپرفیوم جورجیو ارمانی آکوا دی جیو پروفومو مردانه

خرید عطرجورجیو ارمانی آکوا دی جیو پروفومو

در ادامه بیایید به سراغ یکی از محبوب‌ترین‌های بازار، یعنی عطر لوکس مردانه جورجیو آرمانی برویم. در دنیای عطرهای مردانه این عطر فوق العاده است و کمتر کسی است که از رایحه شیک و مدرن این عطر خاص لذت نبرد و محصور نشود. سازندگان این عطر معتقدند که ادوپرفیوم Giorgio Armani Aqua di Giò Profumo، عطری پیچیده است که از صخره‌های آتشفشانی و آب‌های عمیق اقیانوس به وجود آمده است.

ترنج تازه و آکوردهای دریایی با درخشش عمیق و فریبنده ای که دارد، یک ماده غنی الهام بخش و اغوا کننده است که عطری معطر و عمیقاً تند و ماجراجویانه را ایجاد می‌کند. این عطر همیشه حس تازگی را ایجاد می‌کند. اگر فقط به دنبال عطری با بویی بسیار عالی هستید، در فصل بهار و تابستان از این عطر جذاب استفاده کنید و لذت ببرید. این عطر یکی از بهترین عطرهای مردانه در تمام دوران است و با نت‌های دریایی و آکوردهای تند و معطری که دارد، می‌تواند یکی از تاثیرگذارترین عطرهای مردانه برای مراسم خواستگاری شما باشد.

5- پرفیوم بلو د شنل مردانه

پرفیوم بلو د شنل مردانه

خرید عطر بلو د شنل

الزاماً شما نباید به دنبال عطرهای خیلی تند و معطر مردانه باشید. گاهی اوقات ترجیح شما انتخاب رایحه‌های ملایم‌تر و شیک‌تر است که در عین ماندگاری و پخش بوی عالی که دارند، یک بوی بسیار ملایم و آرامبخش دارند. Bleu de Chanel Parfum یکی از این رایحه هاست که جذابیت آن غیر قابل وصف است. یک رایحه تمیز و تازه و در عین حال تلخ و خنک، این عطر را کاملاً متمایز و خاص می‌کند.

این عطر در دسته بندی عطرهای چوبی آروماتیک قرار دارد و بدون شک می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های لیست تاثیرگذارترین عطرهای مردانه برای مراسم خواستگاری باشد. رایحه‌های غنی و مجلل از رنگ‌های چوبی و عناصر خاکی در کنار هم قرار می‌گیرند تا رایحه ای خاص را فقط برای دامادها در مهم‌ترین روز زندگی شان ایجاد کند. این ترکیب شیرین هاله ای را ایجاد می‌کند که جذابیت داماد را در تمام مراحل زندگی افزایش می‌دهد.

6- ادوتویلت آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه

آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه

خریدعطر آرماف کلاب د نویت اینتنس

گزینه بعدی لیست جذاب ما، عطر پرطرفدار Armaf Club de Nuit Intense Man است. این عطر هم انتخاب اصلی کسانی است که رایحه‌های چوبی را دوست دارند و معتقدند این رایحه‌ها می‌تواند بیشترین و سریع‌ترین تاثیر را داشته باشد. این عطر با یک رایحه مردانه تند چوبی تحریک کننده که با نت‌های میوه ای تازه لیمو، سیب و انگور سیاه ترکیب شده، شناخته می‌شود. پایه این عطر وانیلی، عنبر و مشکی است. این ادوتویلت مردانه با رایحه مرکبات چوبی مختص آقایان تولید شده و می‌توان از آن در هر فصلی استفاده کرد.

7- ادکلن دیور هوم مردانه

ادکلن دیور هوم مردانه

خرید عطر دیور هوم

ادکلن Dior Homme توسط Dior انتخاب محبوبی برای دامادها در روز بزرگ آنها بوده است. رایحه کلاسیک و چوبی آن مردانه و ظریف است و رایحه‌های لطیف لینالول، سیترال و بوتیل به خوبی ترکیب شده است. این عطر به داماد مجلل بودن و شیک بودن را ارائه می‌دهد که باعث می‌شود او احساس متمایز بودن کند، بدون اینکه زیاد یا خیلی جسورانه باشد. همچنین در مراسم خواستگاری می‌تواند گرما و جذابیت را به مراسم بیافزاید. این عطر ساخته شده توسط برند دیور می‌تواند انتخاب محبوبی برای داشتن تاثیرگذارترین عطرهای مردانه برای مراسم خواستگاری باشد.

8- ادوپرفیوم دولچه ان گابانا لایت بلو مردانه

دولچه ان گابانا لایت بلو مردانه

خرید عطر دولچه ان گابانا لایت بلو

آخرین گزینه لیست ما، عطر Light Blue ساخته برند مشهور دولچه اند گابانا است. این عطر انتخاب مناسبی برای مراسم‌های رسمی و خاص مانند خواستگاری و عروسی است و می‌تواند رایحه ای ماندگار و خاطره انگیز را ایجاد کند. این ادکلن نمادین نت‌های تازه و مدرن مرکبات، پوست گریپ فروت و نت‌های دریایی با طراوت را ترکیب می‌کند تا رایحه ای بی نظیر و جسورانه ایجاد کند که روز خاص شما را فراموش نشدنی خواهد کرد. ترکیب قدرتمند عطرهای مدیترانه ای هر اسپری را می‌چرخاند و آن را به انتخابی ایده آل به عنوان یک رایحه خاص حرفه ای در چنین موقعیت مهمی تبدیل می‌کند!

رایحه گیرا و در عین حال لطیف Light Blue آن را به طور بی انتها متمایز و به یاد ماندنی می کند و در عین حال پیچیدگی را بدون نیاز به بوی تند و طاقت فرسا ارائه می دهد. این عطر با جذابیت غیر قابل انکار خود، یکی از درخشان ترین و تاثیرگذارترین عطرهای مردانه برای مراسم خواستگاری است که می توان آن را در نظر گرفت. در این مقاله سعی کردیم بهترین عطرهای مردانه برای خواستگاری را به شما معرفی کنیم. امیدوارم لذت برده باشید. شما برای خواستگاریتون چه عطری زدین؟ در نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

منابع:scentgrail,happywedding

محصولات مرتبط
وای اینتنس ادو پرفیوم مردانه ایوسن لورن - وای اس الYves Saint Laurent - YSL 
۷,۸۷۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۷.۵ میل
مینیاتوری
۵ میل
دستریز
+۳
تنوع
مگنیفیسنت بلک ادو پرفیوم مردانه زاراZara 
۴,۹۹۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
جنتلمن سوسایتی ادو پرفیوم مردانه جیونچیGivenchy 
۱۰,۸۳۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۲۰۰ میل
عطر
۶۰ میل
عطر
+۴
تنوع
اینوکتوس ویکتوری الکسیر پرفیوم مردانه پاکو رابانPaco Rabanne 
۱۶,۱۶۹,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
+۱
تنوع
1 میلیون رویال پرفیوم مردانه پاکو رابانPaco Rabanne 
۱۸,۷۸۱,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
+۱
تنوع
بولگاری من رین اسنس ادو پرفیوم مردانه بولگاریBvlgari 
۹,۳۹۴,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۱.۵ میل
سمپل
۶۰ میل
عطر
+۲
تنوع
له ماله - میل الکسیر پرفیوم مردانه ژان پل گوتیهJean Paul Gaultier 
۱۷,۲۰۷,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۱.۵ میل
سمپل
۷۵ میل
عطر
+۲
تنوع
آکوا دی جیو پرفیوم مردانه جورجیو آرمانیGiorgio Armani 
۷,۴۹۹,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
+۳
تنوع
التیر ادو پرفیوم مردانه پرفیومز د مارلیParfums De Marly تخفیف ویژه
۱۹,۲۷۵,۰۰۰ تومان۱۷,۵۰۴,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱۰ میل
سمپل
+۱
تنوع
پاشا د کارتیر نویر ابسولو پرفیوم مردانه کارتیهCartier 
۱۷,۵۳۳,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۱۰ میل
سمپل
+۲
تنوع
انکر ایندیگو ادو پرفیوم مردانه لالیکLalique 
۱۷,۴۰۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
اکسپلورر پلاتینیوم ادو پرفیوم مردانه مونت بلنکMont Blanc 
۵,۵۵۳,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۲ میل
سمپل
۶۰ میل
عطر
+۲
تنوع
ابسولو اونتوس ادو پرفیوم مردانه کریدCreed 
۲۵,۸۰۵,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۲.۵ میل
سمپل
وان میلیون گلدن عود پرفیوم مردانه پاکو رابانPaco Rabanne 
۸,۱۴۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۱.۵ میل
سمپل
۵ میل
دستریز
کوچ گرین ادو تویلت مردانه کوچCoach 
۱۲,۳۳۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۲۰۰ میل
عطر
۶۰ میل
عطر
+۲
تنوع
پلو رد پرفیوم مردانه رالف لورنRalph Lauren 
۱۶,۹۰۸,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
+۲
تنوع
الیزیوم پور هوم او اینتنس ادو پرفیوم مردانه رژا داوRoja Dove 
۱۸,۶۲۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
نویسنده :فرزانه پاشایی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید