یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
5 نکته از دنیای سرگرم کننده عطرها!

5 نکته از دنیای سرگرم کننده عطرها!

شروع یک سرگرمی با عطر می‌تواند یک ماجراجویی هیجان انگیز پر از اکتشافات بویایی دوست داشتنی، دوستی‌های جدید و یادگیری در مورد دنیای عطر باشد. دنیای عطرها دنیای شگفت انگیزی است که در آن هزاران چیز جدید برای کشف کردن وجود دارد. شما هر روز و هر ثانیه می‌توانید با رایحه مورد علاقه خود دنیایی تازه بسازید. با این حال، مانند هر سرگرمی جدیدی، چیزهای خاصی وجود دارد که فرد در نهایت آرزو داشت قبل از فرو رفتن در دنیای عطرها بداند. نکات مهمی که بهتر است با آشنا بودن با آنها پا به دنیای اسرار آمیز و بسیار متنوع عطرها بگذارید.

با پنج دیدگاه کلیدی که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم شما می‌توانید با آگاهی بسیار بیشتری وارد دنیای سرگرمی عطر خود شده و تجربه‌های بهتری داشته باشید. این دیدگاه‌های کلیدی بینش بهتری به شما می‌دهد و به شما کمک خواهد کرد تا هنگام خرید عطر، انتخاب‌های آگاهانه‌تری داشته باشید و از خرید خود واقعاً لذت ببرید. به این ترتیب دیگر احتمال خریدی که از آن راضی نباشید وجود نخواهد داشت. بیایید کاوش در دنیای عطرها را شروع کنیم.

کاوش در سرگرمی عطر: پرده برداری از مسیر معطر به دنیای رایحه‌ها

دنیای سرگرم کننده عطرها

من به وضوح به یاد دارم که چطور با خرید عطرهای مختلف با رایحه‌های متفاوت از این که دقیقاً چه عطری می‌تواند انتخاب خوبی برای من باشد غافل بودم. اول از همه این که هیچ ارتباطی بین قیمت بالای عطر و کیفیت آن وجود ندارد و الزاماً گران بودن عطرها نمی‌تواند به معنی با کیفیت بودن و بهترین بودن آنها باشد. مورد بعدی هم این که نباید تحت تاثیر هیاهوی خرید هر چیزی قرار گرفت و بدون فکر کردن در مورد این که واقعاً کدام عطر برای من مناسب است، هر چیزی را خرید.

من جزو کسانی هستم که برای خرید عطرها اشتباهات زیادی داشتم و اکنون که به آنها فکر می‌کنیم واقعاً سرگرم کننده است. در یک دوره تا رایج شدن گروه‌های فیس بوک عطر راه‌های بسیار کمی برای متخصصان عطر وجود داشت تا با هم ارتباط داشته باشند و تعامل کنند. رد و بدل کردن نظرات و ایده‌ها در مورد عطرها و نحوه انتخاب آنها می‌توانند به ما کمک کنند که چطور می‌توانیم یک عطر خود مناسب خودمان را انتخاب کنیم.

وب سایت ‌هایی مانند Basenotes و Fragrantica به عنوان مکان‌هایی جهت جمع آوری اطلاعات برای علاقه مندان به عطر فعالیت می‌کنند؛ جایی که آنها می‌توانستند داستان‌ها و تجربیات خود از خرید عطرهای مختلف را تبادل کنند، نظرات مختصری بنویسند و حتی عطر بفروشند. وقتی این مطلب را می‌نویسم نمی‌توانم به یاد گذشته نخندم. به یاد زمانی می‌افتم که هر عطری مانند یک "معجزه" یا یک جواهر پنهان به نظر می‌رسید و مردم عطرهای متوسط را با قیمت‌های گزاف می‌فروختند فقط به این دلیل که "شنیدند" که یک عطر خاص در حال تولید است.

عطرشناسی

اصطلاح "معجزه" متأسفانه تا به امروز باقی مانده است، و من اغلب در گروه‌های فیس بوک با آن برخورد می‌کنم که به عنوان یک تاکتیک فروش عمل می‌کند و شما را به خرید چیزی که احتمالاً به آن نیاز ندارید، ترغیب می‌کند. در واقع با تاکیدی بی مورد روی یک محصول و پررنگ کردن آن شما را به سمت خریدی نه چندان ایده آل سوق می‌دهند. بنابراین توصیه من به شما بر اساس تجربیاتی که داشتم این است که اگر با پست یا تبلیغاتی این چنینی مواجه شدید، بهتر است آن را نادیده بگیرید، چرا که آنها نمی‌توانند راهنمای خوبی برای خرید عطر مناسب شما باشند.

قبل از اینکه به نکات و ترفندهای واقعی بپردازیم، یک چیز دیگر را باید در نظر گرفت؛ سفر عطر یک سفر شخصی است و داشتن ترجیحات و سلایق شخصی اولویت دارد. همچنین بد نیست گاهی اوقات از یک رویکرد ثابت دست کشید و ترجیحات عطری خود را تغییر داد.به یاد داشته باشید، عطرها حیاتی‌ترین جنبه زندگی نیستند. خانواده و رفاه کلی شما همیشه باید اولویت داشته باشد. هرگز خرید عطرها را بر پرداخت قبوض خود یا به خطر انداختن روابط با عزیزانتان ترجیح ندهید. در امور مالی خود احتیاط کنید و همه چیز را یک قدم بردارید، زیرا این سرگرمی می‌تواند بسیار پرهزینه باشد.

نکته اول؛ درک خانواده عطر

دنیای سرگرم کننده عطرها

در ابتدا احتمالاً یک یا چند عطر را در فروشگاه عطر تست کرده اید. پس کار بعدی که باید انجام دهید چیست؟ یکی از جنبه‌های اساسی برای خرید و انتخاب یک عطر مناسب، درک مفهوم خانواده عطرها است. این چارچوبی را برای دسته بندی عطرها بر اساس ویژگی‌های رایحه فراهم می‌کند که به شما کمک می‌کند بینی باهوش‌تری داشته باشید.اگرچه، بیش از چند زیر مجموعه وجود دارد، 5 مورد از آنها رایج‌ترین خانواده عطرهایی هستند که هنگام شروع یک مجموعه عطر باید درباره آنها بدانید:

  • گلی: یکی از محبوب‌ترین خانواده‌های عطری موجود در بازار که میلیون‌ها نفر، به ویژه خانم‌ها آن را می‌پرستند؛خانواده عطرهای گلی است. این عطرها حول نت‌های سولی فلور و دسته گل متمرکز شده‌اند. عطرهای گلی چه جوهره رمانتیک گل رز باشد، چه جذابیت حسی یاسمن، چه طبیعت اندولیک گل سرخ یا ظرافت پودری شیرین زنبق،طیف وسیعی از تجربیات را ارائه می‌دهند. علاوه بر اسانس‌های معمولی، گل‌ها با پایه‌های شرقی و مشک دار نیز ترکیب می‌شوند.
  • مرکبات: این خانواده مظهر عطرهای پر انرژی و سرزنده مرکبات از جمله لیمو، ترنج و پرتقال ماندارین است. بوی مرکبات به طور کلی با انرژی و روشنایی همراه است و آنها را برای اوقات پر انرژی و نشاط ایده آل می‌کند. آنها به راحتی استفاده می‌شوند، اغلب رایحه‌های تازه و مطبوع بدون عارضه هستند. عطرهای مرکبات نیز تنها گروه خانواده عطری هستند که در هر فصل و در بیشتر مواقع قابل استعمال هستند.
  • شرقی: عطرهای شرقی به دلیل فرمولاسیون مجلل، عجیب و غریب و حسی خود مورد توجه قرار می‌گیرند. عطرهای شرقی که ترکیباتی مانند ادویه جات، وانیل، عنبر و مشک را ترکیب می‌کنند؛هاله ای غنی و فریبنده ایجاد می‌کنند که اغلب تاثیری ماندگار بر جای می‌گذارد. غیر معمول نیست که عطرهای شرقی دارای خواص لذیذ (نت‌های "خوراکی") باشند. بنابراین، این خانواده عطر اغلب شیرین، متراکم، پودری و الهام گرفته از فرهنگ‌های شرقی است.
  • چوبی: عطرهای چوبی رایحه جنگل را تداعی می‌کنند و گرما، عمق و پیچیدگی را متصاعد می‌کنند. آنها حسی از زمین ایجاد می‌کنند و می‌توانند حس آرامش طبیعت را با نت‌هایی مانند چوب صندل، چوب سدر، کاج، خزه بلوط و نعناع هندی منتقل کنند. عطرهای چوبی به چهار گروه اصلی تقسیم می‌شوند (چوب‌ها، چوب‌های خزه دار، چوب‌های خشک، معطر)، اما آن‌ها بیشترنیز هست. زیرا خانواده‌ای از عطرها هستند که به دلیل ترکیب نت‌های تازه و صمغی بیشترین همپوشانی را با عطرهای دیگر دارند. رایحه‌های چوبی نیز که ماندگاری طولانی دارند، ممکن است برای فصول مختلف ترکیب شوند و به دلیل قلب گرمشان به طور فزاینده‌ای تک جنسیت می‌شوند.
  • تازه: خانواده عطرهای تازه مظهر تمیزی، تردی و سرزندگی است. این شامل رایحه‌هایی است که یادآور علف‌های تازه بریده شده، گیاهان معطر، نت‌های آبی، و نت‌های شنی است و تجربه‌بویایی با طراوت و نشاط آوری را ایجاد می‌کند. خانواده عطرهای تازه دارای بیشترین زیر مجموعه در بین تمام ترکیبات متنوع تازه هستند که به نظر می‌رسد مانند نان و کره با دیگران کار می‌کنند. عطرهای تازه معمولاً حاوی ترکیبی از میوه‌های درخشان، گیاهان معطر، چوب‌های سبک‌تر و مشک هستند. دیدن عطرهای تازه مخلوط با میوه‌ها، مشک مرکبات یا ادویه جات غیر معمول نیست.

شناخت خانواده عطرها اولین کاری است که باید پس از شروع این سفر انجام دهید؛ زیرا می‌توانید ترجیحات خود را بهتر درک کنید و عطرهایی را که مطابق با سلیقه شما هستند را کشف کنید. تا جایی که نیاز دارید برای آشنایی با خانواده‌های متنوع عطرها وقت بگذارید و تا جایی که می‌توانید عطرها را امتحان کنید. به این ترتیب، به حواس بویایی خود اجازه می‌دهید تا شما را به سمت رایحه ای که مطابق با ذائقه تان است راهنمایی کند.

نکته دوم؛ زدن عطرهایی که مالک آن هستید

عطر شناسی

اکنون که چند بطری عطر به دست آورده اید و درک بهتری از خانواده‌های عطرها به دست آورده اید، زمان آن رسیده است که عطرهایی را که در اختیار دارید استفاده کنید. در این دنیای رایحه ‌ای که همیشه در حال گسترش است، به راحتی ممکن است شما با عطرهای جدید گیج شوید و برای پیدا کردن و جست و جوی رایحه‌های تازه دچار سردرگمی شوید.تحت تأثیر انتشارات بی شمار و کمپین‌های بازاریابی قرار نگیرید و میل به دستیابی مداوم به عطرهای جدید را در خود ایجاد کنید. در واقع بسیاری از این تبلیغات پر زرق و برق ممکن است شما را به سمت خرید یک عطر جدید سوق دهد، در حالی که شاید واقعاً این رایحه‌های جدید مناسب شما نباشد.

این امر به ویژه وسوسه خرید کورکورانه عطرهای جدید را ایجاد می‌کند و اغلب افراد دچار این اشتباه می‌شوند که عطرهایی را می‌خرند که هرگز از آنها استفاده نمی‌کنند. برای جلوگیری از این امر، مهم است که از آنچه قبلاً دارید غافل نشوید. عطرهایی که قبلاً در مجموعه عطرهای خود دارید، داستان‌هایی برای گفتن دارند، خاطرات جدیدی خلق می‌کنند و فرصتی را برای شما فراهم می‌کنند تا زیبایی خود را دوباره کشف کنید. ما مطمئن هستیم که با انجام این کار، ارتباط عمیق‌تری با مجموعه عطر خود ایجاد خواهید کرد.

نکات عطر

اول از همه، استفاده از چیزهایی که از قبل دارید به شما این امکان را می‌دهد که پتانسیل آنها را به طور کامل کشف کنید و در عین حالی که از آن چه دارید استفاده می‌کنید، در هزینه‌های خود هم صرفه جویی کنید. اگر به خود این فرصت را بدهید که واقعاً با رایحه خود "زندگی" کنید، می‌توانید از بوی آن همانطور که در نظر گرفته شده بود لذت ببرید و تمام جزئیات پنهانی را که آن را منحصر به فرد می‌کند کشف کنید.

علاوه بر این، این تاکتیک یک رویکرد آگاهانه به مجموعه شما را تشویق می‌کند. جستجوی مداوم بهترین چیز بعدی، احتمالاً بزرگ‌ترین دروغ در جامعه عطرها است، و پس از یک نقطه خاص، شما هرگز بویی بهتر از الان نخواهید داشت. ممکن است تعجب کنید اگر متوجه شوید که جواهرات پنهان واقعی در حال حاضر در اختیار شما هستند و اغلب بدون دلیل خاصی نادیده گرفته می‌شوند. در نهایت، استفاده از چیزی که از قبل دارید یک انتخاب عملی و مقرون به صرفه است که به شما کمک می‌کند از دام‌های مصرف بیش از حد جلوگیری کنید.

در حالی که کشف نسخه‌های جدید همیشه خوب است، ارزش واقعی در گرامی داشتن و استفاده از آنچه در حال حاضر دارید نهفته است. اگر فقط از 10 یا 15 شیشه عطر استفاده کنید، داشتن 100 شیشه عطر یا بیشتر چه فایده ای دارد؟ بسیار کاربردی‌تر است که مجموعه ای کوچک‌تر از عطرها را که می‌توانند در طول فصول مختلف مورد استفاده قرار بگیرند را تهیه کنید.بنابراین، هرگز قدرت و پتانسیل عطرهایی را که از قبل در اختیار دارید را دست کم نگیرید و اجازه دهید عطری که با ظرافت با شما صحبت می‌کند در سفر روزانه شما را همراهی کند.

نکنه سوم؛ کلون‌ها یا عطرهای ارزان همیشه جایگزین خوبی برای معامله نیستند

دنیای سرگرم کننده عطرها - عطرهای ارزان

کلون‌ها و ارزان قیمت‌ها نام‌هایی در دنیای عطر هستند که برای توصیف عطرهایی استفاده می‌شوند که با هزینه‌ی کمتر شبیه رایحه‌های محبوب، طراحی‌های سطح بالا یا خاص هستند. این ایده برای یافتن جایگزینی مقرون به صرفه برای یک عطر دلپذیر در دهه گذشته به شدت افزایش یافته است؛ اما مهم است که بدانیم کلون‌های عطر و ارزان بودن همیشه جایگزین خوبی برای معامله واقعی نیستند. آنها همیشه نمی‌توانند توقع شما را از چیزی که انتظار دارید برآورده کنند.

ما معتقدیم که به همان اندازه که عطرهای گران قیمت عالی وجود دارد، عطرهای مقرون به صرفه ای نیز وجود دارد که می‌توان آنها را خرید و آنها الزاماً محصولات کپی شده نیستند. بسیاری از خانه‌های لوکس، محصولاتی با قیمت‌های پایین‌تر را ارائه می‌دهند که کیفیت خوبی نیز دارند. این امر در مورد خانه‌های طراح که اخیراً قیمت‌های خود را افزایش داده اند نیز صدق می‌کند. اما، درک این نکته ضروری است که کلون‌ها برای تقلید از مشخصات بوی کلی یک عطر رده بالا ایجاد می‌شوند.

از آنجایی که کلون‌ها اغلب با یک دهم قیمت عطر اصلی عرضه می‌شوند، ممکن است فاقد پیچیدگی، عمق و کیفیت عطر اصلی باشند. نه همیشه، اما اغلب.در نتیجه، تجربه کلی بویایی ممکن است ناامید کننده باشد و شما را با یک نسخه ساده از عطر اصلی مواجه کند. با این وجود، خرید یک کلون از یک عطر بسیار گران‌تر معمولاً به شما ایده می‌دهد که بوی اصلی چیست و به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید که آیا نسخه اصلی ارزش سرمایه‌گذاری را دارد یا خیر.

کلون‌ها یا عطرهای ارزان

مانند کلون‌ها، عطرهای مقرون به صرفه معمولاً توسط برندهای مقرون به صرفه به صورت انبوه تولید می‌شوند و ذخیره آنها در درازمدت به سرگرمی عطر شما آسیب بیشتری وارد می‌کند. به خاطر داشته باشید که اگر بودجه شما کم است یا ترجیح می‌دهید روی عطرهای گران قیمت سرمایه گذاری نکنید، هیچ اشکالی ندارد که مجموعه خود را صرفاً با کلون یا ارزان قیمت بسازید.برخی از عطرهای ارزان قیمت ممکن است سطح کیفیت شگفت انگیزی ارائه دهند و بتوانند به تنهایی توقع شما از یک عطر خوب را برآورده کنند.

با این حال، اگر واقعاً در دنیای عطرها و هنر عطرسازی غرق شوید به نقطه ای می‌رسید که برای خرید عطرهای مقرون به صرفه و کلون ممکن است محدودیت‌هایی داشته باشید. ارزان‌ترین قیمت ممکن است قیمت پایین‌تری را ارائه دهند، اما اغلب کیفیت مواد خام را به خطر می‌اندازند و منجر به یک تجربه رایحه کمتر رضایت بخش می‌شوند. حتی اگر این جایگزین‌های مقرون به صرفه را بخرید، به شدت پیشنهاد می‌کنم که از سازندگان و عطرسازان اصلی پشت عطرهای گران قیمت حمایت کنید.

به این ترتیب، شما از استعداد و خلاقیت هنری آنها در ساخت عطرهای جدید حمایت می‌کنید و این قدردانی شما تضمین می‌کند که آنها در سال‌های آینده هم همچنان نسخه‌های ارزشمندی را ایجاد و عرضه کنند. دنیای عطر قطعاً به این نسخه‌های اصلی و با کیفیت نیاز دارد.

نکته چهارم؛ حقیقت درباره منتقدان عطر

دنیای سرگرم کننده عطرها - منتقدان عطر

هنگام شروع این سرگرمی عطر، معمول است که از داوران عطر راهنمایی بخواهید. ما به عنوان افرادی که در وبلاگ‌ها، کانال‌های یوتیوب یا پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنیم، نظرات و ارزیابی‌های خود را درباره عطرها و عطرسازی به طور کلی ارائه می‌کنیم. من معتقدم که با خواندن و تماشای نظرات عطر، می‌توانیم منابع اطلاعاتی ارزشمندی را در اختیار شما قرار دهیم، اما درک تفاوت‌های ظریف دیدگاه‌های ما ضروری است. لازم به ذکر است که بررسی عطرها عمدتاً ذهنی هستند. هر داور ترجیحات و سوگیری‌های خود را برای بررسی‌ها ارائه می‌کند.

چیزی که ممکن است یک شخص و داور آن را بپسندد، ممکن است دیگری دوست نداشته باشد، و هر دو طرف را پیش می‌برد. بنابراین، من توصیه می‌کنم با احتیاط به بررسی عطرها به عنوان نظرات شخصی و نه حقایق عینی نگاه کنید. در حالی که من قصد ندارم به تغییرات گسترده ای که جامعه عطرهای آنلاین در طول سال‌ها متحمل شده اند، از جمله کمبود آشکار محتوای اصلی، بپردازم، یک حقیقت مهم وجود دارد که باید اذعان کرد. تقریباً از سال 2016 تا 2017، صحنه عطرهای یوتیوب افزایش محبوبیتی را تجربه کرده است که منجر به شهرت گسترده بازبینان عطر شده است.

مشاوره از یک کلکسیونر عطر فصلی

متأسفانه، این پیشرفت جنبه تاریک‌تر سرگرمی عطر را آشکار کرده است و برخی از منتقدان جنبه‌های پولی محتوای خود را در اولویت قرار می‌دهند. در نتیجه، این تغییر نقطه پایانی است که می‌توان آن را عصر طلایی صحنه عطر دانست. خوشبختانه، با کمی سخت کوشی و بررسی بیشتر هنوز هم می‌توان محتوای با کیفیت و واقعی را پیدا کرد. کسانی که از سر علاقه خود به عطرها و دنیای عطرسازی محتوایی با کیفیت و واقعی را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.

با این حال در حالی که بررسی کنندگان و منتقدان عطرها می‌توانند دیدگاه‌هایی در مورد ویژگی، میزان ماندگاری، سیلاژ و برجستگی عطرها را به شما ارائه دهند؛ به خاطر داشته باشید که شیمی پوست شما ممکن است نتایج متفاوتی به همراه داشته باشد. علاوه بر این، بسیاری از منتقدان محبوب عطر حمایت مالی می‌شوند و نمونه‌های تکمیلی یا حتی حمایت‌های مالی از برندها دریافت می‌کنند.

با این حال من می‌خواهم باور کنم که حتی با وجود این واقعیت، منتقدان عطرها تلاش می‌کنند تا بی طرفی را حفظ کنند، اما من دیده ام که عطرهای اشانتیون رایگان چگونه بر واقع بینی و واقعیت گویی آنها تأثیر می‌گذارند. در کل بهتر است از این نظرات و انتقادها به عنوان یک منبع راهنما کمک بگیرید، اما در نهایت تنها با تست کردن و بررسی عطرهای مختلف انتخاب نهایی خود را انجام دهید.

نکته پنجم؛ مشاوره از یک کلکسیونر عطر فصلی

دنیای سرگرم کننده عطرها - مشاوره گرفتن

آخرین توصیه من برای شما کمی متفاوت است. می‌توانستم به راحتی این توصیه رایج را تکرار کنم که کورکورانه عطرها را نخریم، در انتخاب عجله نکنیم و در اعتیاد به عطر نیفتم. با این حال، به احتمال زیاد شما در حال حاضر هم تمام این توصیه‌ها را از قبل می‌دانید و با آنها آشنا هستید.بهترین و موثرترین توصیه به اعتقاد من کمک گرفتن از یک کلکسیونر عطر است. کلکسیونرها سال‌ها را صرف آشنایی و جمع آوری بهترین عطرها کرده‌اند و به خوبی با دنیای عطرها آشنایی دارند.

به یاد داشته باشید که در نهایت این سفر عطری شماست و همه چیز به ذائقه شخصیتان بستگی دارد. ذائقه شخصی شما در انتخاب عطرها در طول زمان به طور طبیعی تکامل یافته و توسعه می‌یابد. دنیای عطرها بسیار جذاب است و غرق شدن در این دنیا و کشف و کاوش مداوم در آن می‌تواند بسیار سرگرم کننده باشد. بنابراین همیشه به دنبال کشف رایحه‌های جدید باشید و با این حال همیشه این را به خاطر داشته باشید که کیفیت بر کمیت ارجحیت دارد و بو بر طول عمر و برجستگی عطرها.

شما باید تنها روی عطرهایی سرمایه گذاری کنید که در نهایت می‌توانند شادی و رضایت شما را به ارمغان بیاورند. به حواس خود اعتماد و از بینی خود پیروی کنید و چیزی را استفاده کنید که رضایت شخصی شما را به همراه دارد. در نهایت، تعریف و تمجید هرگز نباید تنها دلیل خرید عطر باشد. فهرست‌هایی که ادعا می‌کنند ده عطر برتر دنیا هستند معمولا پایه و اساس خاصی ندارند. بنابراین نباید آنها را معیار انتخاب خود قرار داد.

دنیای سرگرم کننده عطرها

با بینشی که در این مقاله به اشتراک گذاشته شد می‌توان با لذت بیشتری در دنیای عطرها گشت و گذار و جست و جو کرد. ارتباط شخصی که عطرها به ارمغان می‌آورند احتمالاً بهترین چیزی است که از همه اینها به دست می‌آورید و بگذارید سرگرمی عطر شما منبع لذت و ابراز وجود باشد. عطرها می‌توانند دنیایی از هیجان و حس خوب را به همراه داشته باشند؛ به شرطی که در انتخاب آنها درست عمل کنید.

منبع:scentgrail

محصولات مرتبط
سرچ ادو پرفیوم زنانه مردانه آمواجAmouage تخفیف ویژه
۲۲,۲۹۳,۰۰۰ تومان۱۵,۷۷۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۲ میل
سمپل
لینیج ادو پرفیوم زنانه مردانه آمواجAmouage 
۱۵,۱۷۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۲ میل
سمپل
الکتریک چری ادو پرفیوم زنانه مردانه تام فوردTom Ford 
۳۰,۱۵۹,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
۲ میل
سمپل
+۲
تنوع
فور هر فوراور ادو پرفیوم زنانه نارسیسو رودریگزNarciso Rodriguez 
۱۱,۵۳۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۲
تنوع
والایا ادو پرفیوم زنانه پرفیومز د مارلیParfums De Marly 
۱۸,۱۸۶,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۱.۵ میل
سمپل
۵ میل
دستریز
کنت استاپ لاوینگ یو ادو پرفیوم زنانه بای کیلیانBy Kilian 
۳۶,۲۶۳,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
سونیک فلاور ادو پرفیوم زنانه مردانه روم 1015Room 1015 
۱۶,۲۸۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
وای اینتنس ادو پرفیوم مردانه ایوسن لورن - وای اس الYves Saint Laurent - YSL 
۷,۸۷۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۷.۵ میل
مینیاتوری
۵ میل
دستریز
+۳
تنوع
له ایریس د فت ادو پرفیوم زنانه مردانه جکس فت - ژاک فتJacques Fath 
۱۳۵,۳۱۲,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
رد کالرادو - کلرادو ادو پرفیوم زنانه مردانه ام میکالفM Micallef 
۳۰,۳۰۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
سادوناسو اکستریت پرفیوم زنانه مردانه ناسوماتوNasomatto 
۱۰,۸۵۱,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
بیکاز ای ام فری اکستریت پرفیوم زنانه مردانه گریتیGritti 
۲۶,۸۲۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
کیل د لایتس اکستریت پرفیوم زنانه مردانه گریتیGritti 
۲۶,۸۲۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
سیراکوزا پرفیوم زنانه مردانه گریتیGritti 
۲۰,۰۹۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
نوت وانیل نکتار ادو پرفیوم زنانه مردانه ام میکالفM Micallef 
۱۶,۹۰۸,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
نویسنده :فرزانه پاشایی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید