تو هم یه عطر کوچیک لازم داری! خرید عطرهای کوچیک با تخفیف ویژه!
از اینجا
عطرهای مناسب فصل تابستان و انواع بهترین ادکلن تلخ و خنک مردانه

عطرهای مناسب فصل تابستان و انواع بهترین ادکلن تلخ و خنک مردانه

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های مردان شیک پوش، معمولا انتخاب بهترین عطر و ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی است. یک عطر خنک مردانه با ماندگاری بالا برای مدت بیشتری، در جذب و نگاه دیگران به مردان تاثیرگذار است.

انتخاب عطر مناسب فصل تابستان و بهترین مارک ادکلن مردانهدر دنیای پر تنوع امروزی عطر و ادکلن، انتخابی دشوار است. حالا فرض کنید، که قصد خرید هدیه برای آقایی دیگر را داشته باشید، یا بخواهید در انتخاب عطرهای مناسب تابستان مردانهبه بقیه آقایان کمک کنید، خب، طبیعی است که در چنین شرایطی، انتخاب بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخخوشبو سخت‌تر می‌شود.

همه ما می‌دانیم، که انتخاب بهترین عطر مردانه برای تابستان و خوشبوترین ادکلن خنک مردانه برای تابستان یک موضوع نسبی است. در واقع ممکن است، عطری که از نظر ما بسیار خوشبو و دوست داشتنی به نظر می‌رسد، رایحه‌ای آزاردهنده برای دیگران داشته باشد. بنابراین انتخاب ادکلن مردانه خوب تابستانییا عطر زنانه خوشبو انتخابی دشوار و وابسته به سلیقه شخصی است.

هر چند که خوب بودن عطرها از نظر آدم‌های مختلف، کاملا سلیقه‌ای و شخصی است، با این وجود بهتر است، هنگام انتخاب عطر و بهترین ادکلن مردانه برای تابستانبه عوامل مختلفی توجه کنیم. فرض کنید در یک روز گرم تابستانی، کنار شخصی بنشینید، که عطری با طبع گرم زده است، احتمال اینکه رایحه این عطر شما و دیگران را آزار دهد، بسیار زیاد است.

بنابراین، برای آنکه هم خودتان و هم دیگران، از رایحه عطری که استفاده می‌کنید، لذت ببرید، باید در انتخاب بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ و رایحه آن، به فصل، آب و هوای محل زندگی و محیطی که قرار است در آن حضور داشته باشید، توجه کنید. دو مشخصه آقایان خوش تیپ، که آن‌ها را از بقیه متمایز می‌کند، یکی پوشیدن کفش‌های شیک و تمیز است و دیگری رایحه عطر و ادکلنی است که پیش از خودشان وارد می‌شود و دیگران را از ورودشان مطلع می‌کند.

حتما می‌دانید که هر فصلی عطر و ادکلن مخصوص به خودش را دارد و مثلا اگر در فصل زمستان از عطرهای گرم و کمی شیرین استفاده می‌کردید، حال زمان آن رسیده است که رایحه عطرتان را به خنک تغییر دهید. تابستان فصل گرمی است که باعث ایجاد بوی بد بدن می‌شود، و هیچکس از این اتفاق خوشش نمی‌آید، در نتیجه بهتر است آقایان به دنبال خرید ادکلن مردانه برای فصل تابستان باشند.

به عنوان مثال عطر تامی هایلفیگر با رایحه اسطوخودوس، یک ادکلن مردانه برای فصل تابستان است که البته گزینه بسیار مناسبی برایتان خواهد بود. این ادکلن علاوه بر رایحه لوکسی که دارد، شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای کم، آن را خریداری کنید.

یکی از بهترین و دل‌نشین‌ترین عطرها، عطرهای تابستانی است. عطرتابستانی نباید عطر و بوی خیلی قوی داشته باشند، زیرا این میزان عطر در هوای گرم تابستان هم برای خودتان و هم برای اطرافیانتان آزاردهنده خواهد بود.

ادکلن مردانه برای فصل تابستان دارای یکسری ویژگی‌ها است که یکی از آن‌ها خنک بودن است. بیشتر این ادکلن‌ها ملایم بوده و استشمام آن می‌تواند هم برای شما و هم برای اطرافیانتان لذت‌بخش باشد. این مقاله در مورد بهترین ادکلنمردانه خنک و تلخ مناسب برای فصل تابستان است، بنابراین به آقایان توصیه می‌شود از ادکلن‌های خوشبو که مناسب فصل تابستان است استفاده کنند.

نکته قابل توجه در مورد عطرهای تابستانی این است که در ترکیب نود درصد آن‌ها می‌توان آثاری از ردپای عناصر میوه‌ای، مرکباتی و دریایی را مشاهده کرد که معمولا دوام و پخش بوی متوسط یا نسبتا کمی دارند و این خاصیت از ویژگی‌های ماهیتی ادکلن خنک و تلخ است. بنابراین نمی‌توان خرده‌ای به برند یا کمپانی‌های سازنده گرفت اما با این وجود ممکن است در چند مورد نادر شاهد ماندگاری بیشتر از حد متوسط برای این عطرها باشیم.

پس بدون شک عطرهای تابستانی در دسته روایحی قرار می‌گیرند که اکثر آن‌ها نیاز به چندین بار احیا در طول روز دارند و این طبیعی است! از طرفی نمی‌توان از عناصر بویایی متعارف و معمول به‌کار رفته در ترکیب این عطرها، انتظار خلق یک رایحه استثنایی و بسیار منحصر به‌فرد؛ مثل عطرهای چرمی را داشته باشید. ترکیب این عطرها معلوم و شناخته شده‌اند و فقط باید به دنبال رایحه‌ای باشید که از آن لذت ببرید.

با گرم‌تر شدن هوا، آقایان شیک‌پوش برای خرید عطراصل، به سراغ عطرهای سرد با رایحه‌های خنک می‌روند. بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ یا عطر مردانه سرد به عطری گفته می‌شود، که حس تازگی و همچنین خنکی را به افراد منتقل کند. بوییدن این عطرها باعث می‌شود، که طعم میوه‌هایی مانند هندوانه، خیار و سایر میوه‌های سرد را به خاطر بیاوریم. در فصول گرم، بهتر است از عطرهایی با رایحه‌های سرد استفاده کنیم.

استفاده از ادکلن سرد و تلخ مردانه در فصل بهار نیز دل‌انگیز است و توصیه می‌شود. بهتر است برای فصل بهار دو عطر داشته باشیم، زیرا به این ترتیب، می‌توانیم یکی از آن‌ها را برای استفاده روزانه و دیگری را برای مهمانی‌ها و مراسم‌های خاص استفاده کنیم.

عطر و ادکلن‌های مردانه سرد با ماندگاری طولانی

در فصل‌های گرم، استفاده از رایحه‌های سرد، خنک، ترش، تلخ و همین طور جنگلی یا وحشی، می‌تواند گزینه مناسبی به حساب بیاید و حال آدم را در آب و هوای گرم، جا بیاورد. استفاده از رایحه‌های ترش و خنک در تابستان، سرمای دلپذیری را به ما یا حتی به اطرافیان‌مان منتقل می‌کند و باعث می‌شود، که ما به یک تعادل نسبی با محیط برسیم.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید، که معمولا عطرها در هوای سرد از ماندگاری بیشتری برخوردار می‌شوند، زیرا دمای هوا پایین است و الکل موجود در عطر نیز دیرتر تبخیر می‌شود. بنابراین پیدا کردن عطر مناسب فصل بهار که سرد و ماندگاری مناسبی داشته باشد، کمی دشوارتر است.بر همین اساس، پیدا کردن عطر و ادکلن مردانه خوشبو برای فصل بهار با ماندگاری بالا نیز مشکل است.

دلیل آنکه ممکن است، ادکلن تلخ مردانه با ماندگاری بالاما زودتر از عطرهای گرم‌مان تمام شوند نیز به همین موضوع ماندگاری مربوط می‌شود. عطرهای سرد معمولا ماندگاری کمتری بر روی پوست دارند و به همین خاطر، در فصل‌های گرم، باید چند بار در روز مقداری از آن را بر روی پوست‌مان اسپری کنیم

اما در عین حال، شرکت‌های معتبر تولید عطر و ادکلن، عطرهای مردانه‌ای را تولید کرده‌اند، که ماندگاری خوب و قابل قبولی دارند و رایحه آن‌ها نسبت به سایر عطر و ادکلن‌های مردانه سرد، ماندگاری و پخش بوی بیشتری دارد. در واقع بهترین عطر و ادکلن مردانه برای فصل تابستان در این دسته از عطر و ادکلن‌های خنک و ماندگار قرار می‌گیرد.

در این مقاله، ما 7 عطر مردانه برای فصل گرما با ماندگاری خوب و رایحه سرد را به شما معرفی می‌کنیم. این عطرها، ماندگاری بالایی دارند و استفاده از آن‌های در فصل‌های گرمی که دمای هوا بالا است، مانند تابستان یا بهار توصیه می‌شود.

1- پرفیوم مردانه ساوج از برند فرانسوی دیور

پرفیوم مردانه ساوج از برند فرانسوی دیور

خرید عطر دیور ساوج

پرفیوم مردانه ساوج با الهام از آسمان تاریک شب با ماه کامل و کمپ‌هایی که در آن‌ها، همه افراد حاضر در کمپ، شب‌ها دور یک آتش جمع می‌شوند، با هم صحبت می‌کنند، آواز می‌خوانند و ساز می‌زنند، طراحی و تولید شده است. کمپانی ادکلنdior دیور، در سال 2019، پرفیوم جدیدی از خانواده عطرهای مردانه ساوج خود را به بازار عرضه کرد. طراحی رایحه این عطر توسط عطرساز مشهور، یعنی فرانسوا دماکی (Francois Demachy) انجام شد.

عطر ساوج، از سال 1966 تا کنون، بارها در انواع مختلفی همچون ادوتویلت، ادوپرفیوم و با رایحه‌های مختلف برای شرایط متنوع از طرف کمپانی دیور تولید شده و تولید آن، تاکنون ادامه داشته است. جدیدترین ساوج دیور، پرفیوم مردانه ساوج است، که رایحه‌ای تلخ، غلیظ، خنک و بسیار ماندگار دارد.

عطر تلخ و خنک مردانه ساوج، در گروه بویایی شرقی فوژه قرار می‌گیرد و بوی تندی دارد. پرفیوم ساوج دیور، نسبت به نسخه‌های قدیمی‌تر از ساوج، غلظت، ماندگاری و پخش بوی بیشتری دارد. همچنین رایحه آن تا حدی رسمی‌تر شده است.

آن‌طور که از رایحه ساوج جدید دیور به نظر می‌رسد، این عطر، بیشتر برای مصرف روزانه توسط آقایانی طراحی شده است، که در شهرهای بزرگ و پر ترافیک زندگی و کار می‌کنند و روزهای شلوغی را پیش روی خود دارند.

2- پرفیوم مردانه بلو از برند فرانسوی شنل

پرفیوم مردانه بلو از برند فرانسوی شنل

خرید عطر بلو د شنل

پرفیوم مردانه بلو شنل، عطری غیر منتظره و غیر قابل انکار، جسورانه و جذاب است. این عطر رایحه‌ای تازه، تمیز و عمیق را از خود منتشر می‌کند. بلو شنل مانند روح مردی تلخ و جذاب است، که سرنوشت خود را با استقلال و عزم راسخ انتخاب می‌کند، مردی که از همه بی‌نیاز است و می‌تواند همه انتخاب‌هایش را به بهترین سرانجام برساند.

رایحه تلخ و چوبی این پرفیوم، آن را در گروه بویایی چوبی آروماتیک قرار داده است. طعم چوبی و معتدل این عطر عمیق جسورانه و ترکیب شده با رایحه مرکبات ترد و تازه است. به همین دلیل، تداعی کننده روحیه‌ای پر جنب و جوش است. در واقع اگر ترجیح می دهید یک رایحه مردانه خاص را تجربه کنید و همواره از عطر شما به عنوان یک انتخاب بی‌نظیر یاد شود، می‌توانید یکی از محبوب‌ترین عطرهای این برند، یعنی عطر مردانه بلو را انتخاب کنید.

برند فرانسوی شنل، این پرفیوم را در سال 2018 به به بازار معرفی و عرضه کرد. البته بلو شنل دارای نسخه‌های ادوپرفیوم و ادوتویلت نیز هست، که غلظت رایحه آن‌ها به مراتب کمتر از رایحه پرفیوم بلو است. ماندگاری پرفیوم بلو شنل بسیار طولانی است. فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور برند شنل، یعنی جک پولژ (Jacques Polge) طراحی شده است. استفاده از این عطر با حال و هوای معتدل و شرقی و چوبی‌اش برای روزهای گرم و معتدل سال توصیه می‌شود، اما این به آن معنا نیست، که در فصل زمستان نشود از آن استفاده کرد.

روزهای کسل‌کننده، ساعت‌های تکراری و انجام کارهایی که سال‌ها ست در فهرست کارهای روزانه قرار گرفته‌اند، برای برخی افراد چنین زندگی‌ یکنواختی بسیار آزاردهنده است. این افراد دوست دارند، هرروز اتفاق تازه‌ای برایشان پیش بیاید و روز خود را با آن بسازند.

شاید شما هم از این دسته افراد باشید، یا شاید فکر کنید یکی از صفات مرد جذاب، غیر قابل‌ پیش‌بینی بودن او است. برند Chanel برای این عطر شعار جالبی ساخته است: «غیرقابل‌پیش‌بینی باشید». تا زمانی که رایحه‌ این عطر به مشام‌تان نرسیده باشد، دلیل انتخاب این شعار را درک نخواهید کرد.

ساوج به دلیل طبع خنک و ساختار رایحه‌ای خاصی که دارد، برای استفاده در چهار فصل مناسب است، اما استفاده از آن در فصل‌های گرم به عنوان خوشبوترین عطر مردانه برای تابستان ، احساس دل‌انگیزتری در وجود افراد ایجاد می‌کند. این پرفیوم برای استفاده توسط مردان بزرگسال مناسب‌تر است.

3- ادوپرفیوم اونتوس از برند فرانسوی کرید

ادوپرفیوم اونتوس از برند فرانسوی کرید

خرید عطر کرید اونتوس

در سال 2010، برند مشهور سلطنتی و فرانسوی کرید (Creed)، برای مراسم دویست و پنجاهمین سالگرد تاسیس و شروع به کارش، ادوپرفیوم لوکس و مردانه خود را به نام اونتوس (Aventus) رونمایی و معرفی کرد. کلمه اونتوس، از یک لغت باستانی به معنای موفقیت گرفته شده است.

رایحه ادوپرفیوم کرید اونتوس، بسیار هوشمندانه طراحی شده و القا کننده احساس شادابی، نشاط و وقار مردانه‌ و دراماتیکی است. این عطر در مدت زمان کوتاهی پس از معرفی، تبدیل به محبوب‌ترین عطر از برند گران قیمت و لوکس کرید شد.

اونتوس کرید، ادوپرفیومی شیرین و خنک است، که در گروه بویایی مدیترانه‌ای میوه‌ای جای می‌گیرد و ماندگاری بسیار بالایی دارد. این ادوپرفیوم توسط دو عطرساز معروف و حرفه‌ای به نام‌های اروین کرید و الیور کرید طراحی و تولید شده است. الیور کرید، پدر اروین کرید است. آن‌ها در واقع نسل ششم و هفتم از خاندان بزرگ کرید هستند.

در هرم رایحه‌ای این عطر، ابتدا شاهد نت‌هایی سرشار از میوه‌های مختلف و با طراوت هستیم که از گیاهان شهر Corsica، شهری که ناپلئون بناپارت در آنجا به دنیا آمده بود، گرفته شده‌اند. آناناس، انگور فرنگی، ترنج ایتالیایی و سیب، نت‌های اولیه اونتوس مردانه را تشکیل می‌دهند.

جالب است، بدانید که ترنج ایتالیایی به کار رفته در اونتوس کرید مردانه، یادآور مکانی است، که اولین پیروزی شهرت‌آور ناپلئون بناپارت در آنجا رخ داد. وقتی کیف‌تان از نت‌های اولیه این عطر کوک شد، در ادامه مسیر، رایحه میانی دل‌انگیز این عطر را استشمام می‌کنید. رایحه میانی اونتوس مردانه بسیار شیک و دوست داشتنی است.

این رایحه جذاب از ترکیب گل رزی که در باغ ناپلئون همیشه وجود داشت، چوب درخت توس که در تخت سلطنت او به کار رفته بود، گل یاسمن سفید از جایی که امپراطوری ناپلئون تا آن جا وسعت یافته بود، یعنی مصر و نعناع هندی تشکیل شده است. عطر کرید اونتوس، پایانی سحرانگیز دارد. نت‌های پایانی این عطر، ترکیبی شیرین از مشک، وانیل و رایحه خزه درخت بلوط اسپانیایی است. اسپانیا جایی است، که ناپلئون آن جا را فتح کرده بود.

در رایحه انتهایی این عطر خنک و تلخ مردانه، همچنین از عنبر سائل دریایی نیز به کار رفته است. این نوع از عنبر، در واقع با هدف نشان دادن قدرت نیروی دریایی ناپلئون بناپارت در اونتوس کرید به کار رفته است.

4- ادوتویلت اروس از برند ایتالیایی ورساچه

ادوتویلت اروس از برند ایتالیایی ورساچه

خرید عطر ورساچه اروس

برند ادکلن Versace ادوتویلت مردانه و ماندگار خود را، که در سال 2012 به بازار معرفی و عرضه کرد، با الهام گرفتن از خدای یونان باستان تولید کرده است. نام این ادوتویلت اروس (Eros) است و نام آن از نام خدای عشق در اساطیر یونان باستان گرفته شده است. الهام گرفتن از خدای عشقِ یونان باستان، از سال‌ها قبل، توسط طراح بزرگ ورساچه، یعنی جیانی ورساچه (Gianni Versace) در این برند آغاز شد.

جیانی، از زمانی که خانه‌ مد خودش را تاسیس کرد، تصمیم گرفت، لوگویی از الهه مدوزا را طراحی کند و این لوگو را بر روی محصولات خود قرار دهد. این ذهنیت، تا به امروز در برند ورساچه ادامه داشته و برای عطر اروس نیز تکرار شده است.

دوناتلا ورساچه (Donatella Versace)، مدیر فعلی این برند معروف جهانی، عقیده دارد، که عطر مردانه اروس، روح و DNA ورساچه را در خودش دارد. او می‌گوید: «ما تفکر و میل یونانی داریم که با این انگیزه یونانی باید به اساطیر یونان باستان فکر کنیم.»

عطر اروس، نماد مردی زیبا، جوان و قدرتمند است، که شمایلی از او در پوستر تبلیغاتی این عطر به زیبایی خودنمایی می‌کند. شکل ظاهری شیشه ادوتویلت مردانه Eros، یادآور طراح‌های قدیمی است، و تلاش می‌کند، تا احساس انتقال به دوران اساطیر را در وجود افراد ایجاد کند.

این عطر، ادوتویلتی نسبتاً سنگین، کلاسیک، تنومند و در عین حال جذاب است و قابلیت جلب رضایت دو گروه از عطربازان، یعنی دوست داران محصولات گروه شرقی و عاشقان گروه چوبی را دارد. ادوتویلت اروس، رایحه‌ای شیرین و معتدل دارد. البته اعتدال آن بیشتر رو به خنکی است و برای استفاده در تمام طول سال مناسب است.

طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور آرلین گویچارد (Aurelien Guichard) انجام شده است. کمپین تبلیغاتی این عطر نیز با حضور مدل معروف جهان، یعنی برین شیمانسکی (Brian Shimansky) سروصدای فراوانی ایجاد کرد و باعث افزایش محبوبیت و فروش ادوتویلت مردانه اروس در دنیا شد.

جالب است بدانید، که این عطر در سال 2012 در مراسم TWFA حضور موفقی داشت. در نهایت، می‌توان گفت، این عطر آروماتیک فوژه، بیشتر مخصوص آن دسته از آقایانی است، که در زندگی به دنبال اهداف خود می‌روند.

5- ادوپرفیوم تق پرفیوم از برند فرانسوی هرمس

ادوپرفیوم تق پرفیوم از برند فرانسوی هرمس

خرید عطر تق د هرمس

ادوپرفیوم مردانه Terre d Hermes که در سال 2009 توسط برند فرانسوی هرمس به بازار معرفی و عرضه شد، رایحه‌ای معتدل، ترش و تلخ دارد. این ادوپرفیوم که از نظر دسته‌بندی رایحه‌ای در گروه بویایی چوبی مدیترانه‌ای قرار می‌گیرد، سرشار از حس طراوت و زندگی برای آقایان است.

در سال 2006 اولین نسخه از عطر تق دی هرمس به بازار معرفی و عرضه شد. این نسخه که نسبت به نسخه سال 2009، دارای غلظت کمتری بود، ماندگاری کمتری نیز داشت. اما برند لوکس و فرانسوی هرمس، در سال 2009 این عطر را با رایحه‌ای غلیظ‌تر و ماندگارتر به بازار معرفی و عرضه کرد.

فریبندگی، جذابیت و تک بودن این رایحه نسبتا تلخ و خنک، رایحه این عطر مردانه خوشبو را برای همیشه محبوب و خاطره‌انگیز کرده است. عطر فوق‌العاده Terre d'Hermes در مدت زمان کوتاهی توانست به عنوان عطری مردانه و محبوب برای همه فصل‌های سال و به خصوص فصل‌های سرد سال در بین مردان شیک‌پوش جا بیفتد. این ادوپرفیوم مردانه مورد استقبال همه سلیقه‌هایی که به دنبال محصولی عالی، ماندگارو بسیار شیک بودند قرار گرفت.

عطر مردانه Terre d Hermes Perfume استعاره‌ای از سه مولفه زمین، خاک و ریشه است، که روح آسمان را به زمین پیوند می‌زند و شما را با وقار و جوان جلوه می‌دهد. نت‌های تشکیل دهنده این عطر چوبی مدیترانه‌ای، با هنرمندی خاصی کنار هم چیده شده‌اند و با وجود آنکه ساختار رایحه‌ای عطر اصلا پیچیده نیست، اما با استفاده از آن، رایحه‌ای خاص و دل‌انگیز فضا اطراف شما را عطرآگین خواهد کرد.

6- پرفیوم آکوا دی جیو از برند ایتالیایی جورجیو آرمانی

پرفیوم آکوا دی جیو از برند ایتالیایی جورجیو آرمانی

خرید عطرجورجیو آرمانی آکوا دی جیو

کمپانی جورجیو آرمانی در سال 1996 عطری مردانه و محبوب با نام آکوآ دی جیو روانه بازار کرده بود و از آنجا که این ادکلن تلخ و خنکمردانه طرفداران زیادی داشت، پس از نزدیک به بیست سال یعنی در سال 2015، نسخه جدیدی از این عطر را با غلظت پرفیوم و با نام آکوآ دی جیو با بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و عرضه کرد.

چهره تبلیغاتی این عطر جیسون مورگان بود و به همین دلیل، نام این عطر را دوباره پس از سال‌ها بر سر زبان‌ها انداخت. رایحه پرفیوم Acqua di Gio از برند آرمانی نیز، درست مانند نسخه قبلی این عطر، در گروه بویایی آروماتیک آبی قرار گرفته اما رایحه آن ماندگارتر، خنک‌تر، عمیق‌تر و مقداری تندتر شده است. طراح فرمول رایحه این عطر، عطرساز برجسته جهان، آلبرتو موریلاس است.

پرفیوم آکوآ دی جیو به عنوان عطری بسیار پیچیده و به شدت مردانه شناخته می‌شود، چرا که طراوت عمیق آن نمادی از آزاد شدن خنکی ناشی از برخورد آب دریا با صخره‌های ساحل است. در واقع رایحه ظریف، خنک ،عمیق و بی‌عیب این پرفیوم مردانه، گویی رد بویی به تندی امواج دریا بر جای می‌گذارد و یادآور تلاقی امواج دریا با صخره‌های سیاه ساحل است.

به زبان دیگر این عطر نمادی از یک مرد آزاد است، که در حال تماشای برخورد آب دریا با شن‌های داغ و سنگ‌های ساحل است. در آغاز رایحه این اکسیر، آکورد تازه آب و ترنج ظاهر می‌شود و پس از آن رایحه معطری از نت‌هایی نظیر شمعدانی، مریم گلی و رزماری برای ایجاد دنباله‌ای محسوس، خودنمایی می کنند تا در هاله ای از نعناع هندی و بخور پایان پذیرد.

شیشه سیاه رنگ این عطر از برند ایتالیایی جورجیو آرمانی، بازتابی از سنگ کوچک وسیاهی است که همچون شن‌های ساحل توسط امواج دریا صیقل یافته است.

7- ادوتویلت کروم لجند از برند فرانسوی آزارو

ادوتویلت کروم لجند از برند فرانسوی آزارو

خرید عطر آزاذو کروم لجند

کمپانی آزارو در سال 2007 عطری مردانه را با رایحه‌ای جدید و دلفریب، سرشار از عطر خوش میوه‌ها و گیاهان سبز به بازار معرفی و عرضه کرد. این ادوتویلت آروماتیک میوه‌ای که رایحه خنک و تلخی داشت، در مدت زمان کوتاهی تبدیل به یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین عطرهای مردانه برند فرانسوی آزارو شد.

این رایحه توسط عطرسازی به نام کریستوف رایانوآد (Christophe Raynaud) و برای روزهای گرم سال خلق شد. این عطر مردانه، رایحه‌ای بسیار وسوسه‌انگیز، خنک، ملایم فریبنده و با ماندگاری بالا دارد. عطر دل‌انگیز این ادوتویلت مردانه حاصل از رایحه خوش سیب سبز، چای و سدر است و اثری استثنائی از خود بر جای می‌گذارد.

به‌ محض این‌ که مقداری از عطر Chrome Legend را روی پوست و محل نبض‌تان اسپری کنید، رایحه نارنج، چای و سیب سبز را استشمام خواهید کرد. این ترکیب مرکباتی و گیاهی انرژی مثبت و طراوت را در شما بیشتر می‌کنند.

در ادامه و پس از مدتی نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیب مشک و خزه درخت بلوط ساخته می‌شوند. بوی این ترکیب دوگانه تأثیر نت‌های قبلی را دوچندان می‌کند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها از دانه تونکا، گیاه خس خس، کهربا و چوب سدر ایجاد شده‌اند. بوی این ترکیب تند و چوبی، هیجان و طراوت بسیار زیادی را به شما و اطرافیان‌تان هدیه می‌کند.

8- ادوتویلت جاست دیفرنت از برندهوگو باس

خرید عطرهوگو باس جاست دیفرنت

ادوتویلت جاست دیفرنت مردانه از برند عطر و ادکلن Hugo Boss، همان طوری که از معنای نامش پیدا است، یک عطر متفاوت از این برند شیک آلمانی به شمار می‌رود. این عطر مردانه خنک و آروماتیک اولین بار در سال 2011 به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و عرضه شد.بهتر است این عطر مردانه خنک و تلخ خوشبو و موثر را همراه خود داشته باشید و از تاثیر شگفت انگیز آن در ارتقای روحیه و اعتماد به نفس‌تان بهره ببرید.

رایحه تلخ و خنک این عطر مردانه کاملا گیاهی و ملایم است. این رایحه مدرن و با طراوت به توانایی‌های ناتمام یک مرد در به انجام رساندن هر کاری که بخواهد اشاره می‌کند. در واقع این ادوتویلت مردانه خنک و تلخ برای آن دسته از مردانی مناسب است، که هیچ محدودیتی را برای به نتیجه رساندن کارها و تصمیمات خود نمی‌پذیرند و در عین داشتن روحیه‌ای مصمم و جدی، قلبی بسیار لطیف و مهربان دارند.

استفاده از این عطر مردانه خوشبو، شیک و مدرن از برند هوگو باس برای روزهای گرم بهاری و تابستانی بسیار مناسب است. در واقع، روزهای شلوغی که به انرژی مضاعف برای رسیدگی به امور کاری یا زندگی خود نیاز دارید و دوست دارید، که به بهترین نحو ممکن، کارهای خود را پیش ببرید و در پایان روز از نتیجه مثبت به دست آمده احساس رضایت کنید.

به محض اینکه برای اولین بار مقداری از ادوتویلت هوگو باس جاست دیفرنت را بر روی پوست و محل نبض یا لباس‌تان اسپری کنید، متوجه رایحه‌ای از ترکیب سیب و نعناع خواهید شد. این ترکیب تند، خنک و میوه‌ای، شادی، انرژی و تمرکز فراوانی را در وجود شما ایجاد خواهد کرد.

پس از مدتی، این ترکیب جای خود را به نت‌های میانی خواهد داد. رایحه نت‌ میانی از در هم آمیختن نت‌های گل فریزیا، ریحان و دانه گشنیز تشکیل شده است. این نت‌های گلی و گیاهی، شادابی، طراوت و تازگی را به اعماق روح شما تزریق می‌کنند.

با گذشت زمان، نت‌های پایانی از راه می‌رسند و به آرامی جای نت‌های میانی را می‌گیرند. بخش پایانی رایحه این عطر از پشم کشمیر، صمغ لابدانوم، صمغ کندر و نعناع هندی ساخته شده‌ است. این ترکیب ملایم و صمیمی، آرامش و اعتماد به نفس ویژه‌ای را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

9- ادوتویلت انکر نویر اسپرت از برندلالیک

خرید عطرلالیک انکر نویر اسپرت

برند عطر و ادکلن لالیک، 8 سال بعد از آنکه عطر محبوب و بسیار پرفروش و پرطرفدار Encre Noire یا همان لالیک مشکی خود را به بازار عرضه کرده بود، تصمیم گرفت تا این مدل محبوب را با یک به روز رسانی دوباره به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و سر و صدای جدیدی با عطر افسانه‌ای خود به پا کند.

عطر افسانه‌ای لالیک انکر نویر در سال 2006 به بازار عرضه شده بود و به جرات می‌توان گفت که این عطر در قلب همه عطربازان و عطردوستان دنیا جایگاه ویژه‌ای به خود اختصاص داده بود. اما در سال 2013، برند فرانسوی Lalique عطر جدیدی از فلنکر انکر نویر را با نام Encre Noire Sport به بازار عطر و ادکلن های مردانه تلخ و خنک معرفی کرد.

عطرساز و طراح رایحه این عطر جدید، همان عطرساز معروف رایحه عطر Lalique Encre Noire، یعنی خانم ناتالی لورسون (Nathalie Lorson) بود. این عطر مردانه چوبی آبی، با همان قدرت پخش بو و ماندگاری نسخه مادر خود طراحی شده بود، اما حالت سنگین و مخملی آن را نداشت و در عوض از رایحه‌ای تند و تیزتر، جوان پسندتر و مناسب‌تر برای هوای گرم بهره برده بود.

معرفی عطر مردانه انکر نویر اسپرت در ابتدای معرفی و پیش از عرضه عمومی در بازار، با واکنش‌های منفی مواجه شد و بسیاری از افراد اعتقاد داشتند، که رایحه سنگین و لوکس لالیک مشکی قابلیت اسپرت شدن ندارد. این بدبینی‌ها تا زمانی که این محصول وارد بازار شد ادامه داشت.

اما پس از ورود عمده Encre Noire Sport به بازار، رفته رفته تعریف‌ها از این ادوتویلت مردانه آغاز شد، تا آنجایی که در تنها مدت زمان کوتاهی پس از حضور این عطر تلخ و خنک در بازار، واکنش‌ها و نظرات مثبت درباره رایحه شیک و محبوب آن به صورت گسترده منتشر شد.

ادوتویلت مردانه انکر نویر اسپرت، مانند نسخه اولیه و پر افتخار خود، اثری کاملا تلخ و چوبی از خود بر جای می‌گذارد، اما در واقع باید گفت که وجود آکورد مرکباتی اضافه شده به آن، باعث ایحاد رنگ و بو و حال و هوایی اسپرت و بهاری در رایحه آن شده است.

وقتی مقداری از ادوتویلت تلخ و خنک لالیک اسپرت را بر روی پوست خود و در محل نبض یا لباس‌تان اسپری می‌کنید، رایحه نت‌های جوزهندی، ترنج و گریپ فروت در فضای اطراف‌تان پخش می‌شود. این ترکیب مرکباتی، انرژی و شادی زیادی به شما هدیه می‌دهد.

پس از مدتی، کم کم و به مرور رایحه‌ای از ترکیب نت‌های درخت سرو نت آب و اسطوخودوس را احساس می‌کنید. تلخی و خنکی این ترکیب، آرامش و تمرکز زیادی در شما ایجاد کرده و شما را برای یک روز آرام و دور از استرس آماده می‌کند.

10- ادوتویلت کول واتر من از برنددیویدف

خرید عطردیویدف کول واتر من

برند سوئیسی عطر و ادکلن دیویدف به تولید عطرهای جوان پسند و سبک و ملایم معروف است. یکی از بهترین ادوتویلت‌های این برند برای پسران جوان که در سال 1988 به بازار معرفی و عرضه شده است،‌ عطر مردانه خنک و آروماتیک آبی کول واتر من است. رایحه شیرین و ملایم ادوتویلت Cool Water Men توسط عطرسازی ماهر به نام پی‌یر بوردون (Pierre Bourdon) طراحی شده است.

کول واتر من، ادوتویلتی خنک و با طراوت است، که احساس تازگی و نشاط را برای شما به ارمغان می‌آورد و انرژی لازم برای انجام فعالیت‌های سنگین را در طول روزهای جوانی برای‌تان فرآهم می‌آورد. این عطر همه‌\سند و انرژی‌بخش برای استفاده روزمره در فصل پایان بهار و روزهای گرم تابستانی بسیار مناسب است.

پس از اولین اسپری از کول واتر بر روی پوست و محل نبض‌تان متوجه رایحه‌ای پاک و خوشایند از ترکیب آب دریا، نت گیاهان سبز، برگ نعناع، گل اسطوخودوس، برگ رزماری، دانه گشنیز و ترکیب شیمیایی کالون خواهید شد. این ترکیب تند و شیرین، انرژی و هیجان را در شما افزایش خواهد داد.

پس از مدتی طولانی، این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب گل‌داری شامل چوب صندل، گل یاسمن سفید، بهار نارنج و گل شمعدانی تشکیل ‌شده‌اند. این ترکیب شیرین، شادی و نشاط را به شما هدیه می‌کند.

پس از مدتی نسبتا طولانی، نت‌های پایانی با وجود مشک، چوب سدر، خزه‌ درخت بلوط، کهربا و گیاه تنباکو جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها علاوه‌ ر تثبیت تاثیر نت‌های قبلی، تمرکز و اعتماد به نفس ویژه‌ای را به شما می‌بخشد.

وقتی مدتی از این حالت گذشت، نت‌های انتهایی با وجود مشک، نت چوبی و گیاه خس خس جای نت‌های قبلی را می‌گیرند. این ترکیب سه‌گانه و تند، تاثیر نت‌های قبلی را دوچندان می‌کند. رایحه‌ این عطر، در مجموع چوبی است. بوی چوب، حس دور شدن از فضای پرتنش شهری و قدم زدن در جنگل را برای‌تان تداعی خواهد کرد.

11- ادوتویلت آکوا پور هوم از برندبولگاری

خرید عطربولگاری آکوا پور هوم

سنگ‌های خنک ساحل اقیانوس و رنگ آبی بی انتهایی که در چشم منعکس شده است، شما را از هر چه قید و بند انسانی که وجود دارد، رها می‌کند. حالا ذهن‌تان می‌تواند به وسط اقیانوس سفر کند و با رایحه طراوت بخش و خوش گیاهان دریایی انرژی تازه‌ای به دست آورد. همزمان، انگار در یک کشتی چوبی، آزاد و رها و بدون هیچ دغدغه‌ای، در وسط اقیانوس با امواج آب بالا و پایین می‌روید و بوی چوب‌های خیس خورده کشتی مشام‌تان را پر کرده است.

مرکبات از بین خوراکی‌های کشتی به شما چشمک می‌زنند و بالاخره تصمیم می‌گیرید، که رو به چشم‌انداز بی‌نهایت اقیانوس، یک پرتقال را نصف کنید و از ترکیب رایحه دلچسب آن با رایحه چوب و گیاهان دریا سرمست شوید. حالا با ادوتویلت بولگاری آکوا پور هوم می‌توانید هر بار با همان کشتی چوبی به وسط اقیانوس‌های ناپیدا سفر کنید و در آرامش آبی اقیانوسی بی‌نهایت غوطه ور شوید.

این عطر مردانه تلخ و خنک از برند ایتالیایی عطر و ادکلن بولگاری اولین بار در سال 2005 به بازار عطر و ادکلن مردانه معرفی و عرضه شد. رایحه این عطر که توسط عطرسازی به نام ژاک کاوالیر (Jacques Cavallier) طراحی شده است، کاملا آروماتیک آبی و سرشار از احساس آرامش و آزادی است.

ادوتویلت بولگاری Aqva Pour Homme محصولی مناسب برای استفاده روزانه به خصوص در فصل‌های گرم است، که از زمان عرضه در بازار تا به امروز، طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده و یکی از پرفروش‌ترین ادوتویلت‌های مردانه بوده است.بولگاری آکوا بدون شک یکی از محبوب‌ترین و به یاد ماندنی ترین محصولات دنیای عطر و ادکلن مردانه است.

رایحه لطیف و جذاب آن به ادکلن‌های خنک اعتبار تازه‌ای بخشید و الگویی برای سبک دوست داشتنی خود شده است. با اسپری‌کردن مقداری از عطر مردانه بولگاری Aqva Pour Homme بر روی پوست یا محل نبض یا لباس‌‌تان، بلافاصله رایحه برگ درخت نارنج، نارنگی ماندارین و پرتقال را استشمام خواهید کرد. این ترکیب مرکباتی با بوی ترش و شیرینش، شادی و نشاط را به شما هدیه می‌کند.

پس از مدتی طولانی، نت‌های میانی با وجود جلبک دریایی، گیاه اسطوخودوس و گل پنبه جای نت‌های اولیه را می‌گیرند. این ترکیب اقیانوسی با بوی تندش، هیجان و انرژی شما را افزایش می‌دهد.پس از مدتی این نت‌ها جای خودشان را به نت‌های پایانی می‌دهند. نت‌های پایانی از ترکیب دل انگیز کهربا، نعناع هندی، نت چوبی، چوب سدر و گیاه مریم گلی کلاری تشکیل می‌شوند. رایحه چوب در کنار این گیاهان تند و تیز تمرکز و طراوت بی‌نظیری را به شما منتقل می‌کند.

12- ادو تویلت رودستر از برندکارتیه

خرید عطرکارتیه رودستر

برند لوکس و خاص‌پسند کارتیه یا کارتیر، یکی از موفق‌ترین کمپانی‌ها در زمینه تولید محصولات متنوعی مثل ساعت، جواهرات لوکس، عطر و ادکلن و … است که همیشه با استقبال وصف‌ناپذیر طرفداران سفت و سخت این برند روبه‌رو می‌شود. محصولات کارتیه به خاطر کیفیت فوق العاده و جذابیت عجیب خود، شهرت جهانی دارند و ادو تویلت رودستر نیز قطعا یکی از آن‌ها بوده است.

این محصول در میان عطر و ادکلن‌های معرفی شده از طرف این برند بسیار مطرح و پرطرفدار است و به شاهکار دستان کاردیده عطرسازی به نام ماتیلدا لورن (Mathilde Laurent) طراحی شده است. در فرمولاسیون حرفه‌ای این ادوتویلت مردانه از آکوردهای غالب گیاهان سبز و آروماتیک بهره گرفته شده تا با پیشتازی خود، رایحه‌ای آروماتیک فوژه را خلق کنند.

عناصری مثل نعناع، ترنج، خس‌خس و صمغ لابدانوم ته‌مزه تلخی به عطر می‌دهند که البته خنک است. به همین دلیل پوشیدن این عطر در روزهای گرم تابستان یا ظهرهای آفتابی بهار و پاییز بسیار مناسب و دلنشین است. همچنین در حضور نت‌های چوبی رایحه کلاسیکی از این عطر به شمام می‌رسد که مناسب مردان جذاب، مقتدر و خوش استایل است.

جدیت، نفوذ و انرژیِ پنهان شده در تارو پود حجاب تلخ بنتلی مومنتوم، تمام ناتوانی‌ها، سرکوب‌ها و کلافگی‌های کهنه را از بدن مردان بااقتدار می‌زداید. این سبکی و شادابی عطر، با وجود اسطوخدوس و مرکبات چیز دور از انتظاری نیست تا در میان کش‌وقوس سایر آکوردهای ادویه‌ای، خاکی و وانیلی، در سبک‌بالانه‌ترین حالت ممکن به روح مردان جوان منتقل شود.

ادوتویلت کارتیه رودستر در عین کلاسیک و رسمی بود؛ شیک و اسپورت است و می‌توانید از آن بنا به نیاز یا سلیقه خودتان، در هر موقعیت مکانی؛ مثل مناسبت‌ها، جشن‌های بزرگ، گشت خیابانی یا در محیط کار استفاده کنید. حجم ارائه شده عطر رودستر توسط کمپانی در یک بطری 100 میلی لیتری بوده که برای استفاده مداوم یا روزمره بسیار کافی و مناسب است.

قطعا این مقدار نیاز روزانه شما را حداقل به مدت یک الی دو سال پشت سرهم برآورده می‌کند و دیگر نیازی به خریدن عطر جدید ندارید. همچنین نقطه قوت و از ویژگی‌های خوب این عطر در دسترس بودن حجم کوچکتر دستریز آن است که در فروشگاه ریحا قابل تهیه است. اگر تا بحال این عطر را نداشته و از مورد پسند بودن رایحه آن مطمئن نیستید، حجم دستریز می‌تواند به شما کمک کند.

وقتی کمی از این عطر لوکس را روی نواحی نبض‌دار گردن، مچ دست یا پشت گوش‌تان پاف می‌کنید، تلفیقی دل‌انگیز از کنار هم قرار گرفتن نت‌های تند و تلخ مرکباتی، نعناع، ترنج و صمغ لادانوم در کنار وانیل را استشمام می‌کنید رایحه این نت‌ها از همان لحظات اول روحتان را به اعتماد به‌نفس و جسارت هرچه بیشتر آغشته کرده و حسی سرشار از آرامش خاطر و توانا بودن را در وجود شما زنده می‌کند.

پس از مدت کوتاهی، نت‌های اولیه کم‌رنگ‌تر شده و نت‌های میانی شروع به جایگزینی می‌کنند.. در قلب هرم بویایی این عطر تلخ با نت‌های خس‌خس، نعناع هندی و اسطوخدوس برخورد می‌کنید که در ترکیب با نت‌های اولیه، طراوت بیشتری را در پس‌زمینه رایحه عطر ایجاد می‌کند. رایحه متفاوت و فریبنده نت‌های میانی با ایجاد آرامش مطلق و انرژی‌های مثبت فراوان به ذات درونی شما، وجودتان را دلخوش‌تر و سبک‌بال‌تر از همیشه می‌کند.

و در آخرین لحظات، نت‌های پایانی به جای نت‌های میانی ظاهر می‌شوند. در رایحه پایانی حضور به موقع نت‌های عناصر گرم چوبی، با تلخی و تیزی شدید روایح اولیه همراه می‌شوند. در این صورت پس از گذشت چند ساعت رایحه‌ای همچنان تلخ اما حنک را در ردپای خط بوی این عطر را احساس می‌کنید. با استشمام رایحه شکیل پایانی، مردی بااراده و مصمم را می‌بینید که در عملی کردن اهداف و افکار در سرش ذره‌ای کوتاهی نمی‌کند. 13- ادو تویلت اینوکتوس آکوااز برندپاکو رابان

خرید عطر پاکو راباناینوکتوس آکوا

ادو تویلت پاکو رابان اینوکتوس آکوا یکی دیگر از محصولات پربازخورد سری عطرهای اینویکتوس است که در سال 2016 میلادی رونمایی شد. مجموعه عطرهای اینویکتوس چندین فلنکر هم‌خانواده در گروه بویایی متفاوت را در غلظت‌های ادوتویلت و ادوپرفیوم تشکیل می‌دهد و بسیار موفق عمل کرده است.

اینویکتوس (Invictus) در واژه لاتین به معنی " شکست ناپذیر" است که به قدرت، پویایی و مطلق اشاره دارد. فرمولاسیون هنرمندانه این ادوتویلت مردانه از عرض اندام آکوردهای غالب مرکباتی، عتبر یا کهربا، دریای و آبزی و همچنین روایح چوبی تشکیل شده و درنهایت رایحه‌ای چوبی آبی را خلق می‌کنند.

ساختار جادویی این عطر مردانه با طبع خنک و طعم تقریبا تلخ خود، موج پرتلاطمی از انرژی و سرزندگی را به مردان جوان و پرجنب‌وجوش منتقل می‌کند و برای استفاده روزمره در بهار و تابستان فوق‌العاده است. کش و قوس عمیق خط بوی اکسیر عطر، ذات قدرت‌طلب مردانه را در میان یک پوشش امن و قاطع از شجاعت و جسارت احاطه می‌کند.

به طور کلی خنکی رایحه‌ این مردانه با چیرگی و نفوذ خود، ماندگاری قابل قبول و پخش بوی خوبی دارد و بیشتر برای استفاده روزمره پیشنهاد می‌شود. این عطر اسپانیایی از برند پاکو رابان، در واقع تصویر مردی نیرومند است، که قهرمانانه و فاتحانه از یک دوئل ورزشی پیروز شده و کاپ قهرمانی را به دست آورده است.

از آن‌جایی رایحه سری عطرهای اینویکتوس به طرز عجیبی با روحیات مردان پرتحرک و فعال و همینطور ورزشکاران سازگاری دارد، بطری آن به شکل یک کاپ قهرمانی طراحی شده است. جالب اینجاست که بطری این عطر در دو حجم 150 میلی‌لیتری و 100 میلی‌لیتری در بازار موجود است که شما بر حسب نیاز خود می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید.

خیلی از مصرف‌کنندگان سری عطرهای اینویکتوس را با ظاهر خاص بطری آن‌ها می‌شناسند. اما حجم‌های دستریز 5 میل، مینیاتوری و سمپل اینویکتوس آکوا نیز در فروشگاه ریحا در دسترس است تا چنانچه برای خریدن حجم بالای این عطر مطمئن نیستید، ابتدا رایحه‌ آن را در حجم‌ کوچکتر امتحان کنید و از مورد پسند بودن آن مطمئن شوید.

در اولین پاف از این ادوتویلت مردانه روی لباس یا نواحی نبض‌دار بدنتان، ترکیبی تند و میوه‌ای از رایحه غالب گریپ فروت در کنار نت‌های یوزو و دانه‌های فلفل به مشام‌تان می‌خورد. عرض اندام این نت‌ها در پیچ‌وتاب با یکدیگر، خنکی و تلخی عطر را از همان لحظات اول تشدید کرده و با استشمام آن‌ها حسی سرشار از سلامتی، توامندی و انگیزه به شما منتقل می‌شود. رایحه‌ای شاداب و باطراوت که با آن احساس سرزندگی می‌کنید.

پس از مدت خیلی کوتاهی نت‌های اولیه کم‌رنگ‌تر شده و درعوض نت‌های میانی جا خوش می‌کنند. رایحه‌ نت‌های میانی عطر اینویکتوس آکوا مردانه تلفیقی آرامش‌بخش از هنرمندی نت‌های برگ گل بنفشه و آب دریا است. با برخورد رایحه این نت‌ها به مشامتان، حسی سرشار از مثبت‌نگری و امیدواری را در وجود شما زنده می‌کند تا بتوانید از پس سخت‌ترین مشکلات و پستی‌های زندگی برآیید.

و اما در لحظات آخر نت‌های پایانی به جای نت‌های میانی نمایان شده و برای مدت‌ها باقی می‌مانند. رایحه پایانی این ادوتویلت مردانه، حس چوبی‌کهربایی عطر را تقویت می‌کند و از ترکیب نت‌های تند و تیر عنبر درختی و عنبر به همراه چوب گایاک تشکیل شده است. اثر این نت‌ها در روایح پایانی تا حدی تلخی عطر را بیشتر کرده و با استشمام آن‌ها احساس اعتماد به‌نفس و استقلال عحیبی به شما منتقل می‌شود.

14- ادو تویلت این تو یو از برندکلوین کلاین

خرید عطر کلوین کلایناین تو یو

ادو تویلت مردانه این تو یو از برند آمریکایی کلوبن کلاین، محصولی تابستانی و پرطرفدار است که در سال 2007 با همکاری یک تسم چهارنفره از عطرسازان برتر و خبره جهانی به نام‌های کارلوس بنایم، ژان مارک شایلان، برونو ایوانوویچ و لاک دانگ طراحی و عرضه شد. این تیم طراحی، با همفکری خود عطر خنک و جوان‌پسندی را خلق کردند که مناسب زوج های جوان و مدگرا می باشد.

این عطر در ادامه نسخه زنانه این تو یو رونمایی نمایی شد که در کنار یک دیگر جفت بی‌نظیر را تشکیل می‌دهند. از آنجایی که ظاهر نسخه زنانه در آب‌ورنگ طلایی و شفافیت قلب طلاگون زنان جوان طراحی شده بود، برای بطری مردانه رنگ آبی در نظر گرفته شد که به زلالی ذات صادق مردان عاشق است. تجربه رایحه هیجان‌آور و بطری‌های زیبای این جفت عطر پربازخورد، خاطرات به‌یادماندنی و خاصی را برای دوستداران این برند و محصولاتش در فصول گرم سال می‌سازد .

در فرمولاسیون هیجان‌آور این ادوتویلت مردانه آکوردهای غالب آروماتیک و گیاهان سبز پیشتازی می‌کنند. به همین دلیل رایحه عطر به سمت خط بوی آروماتک فوژه می‌ریود و در عین حال خنک و کمی تلخ است. رایحه شاداب و سبز این عطر مردانه وجودی پر از انگیزه را به مردان جوان هدیه می‌کند تا جسارتی بی‌اندازه در روابط احساسی و اجتماعی خود به دست آورند .

طبع سرد و شاداب عطر این تو یو مردانه برای استفاده روزمره یا رایحه امضا در شش ماه اول سال فوق‌العاده است. اما از آنجایی که ته‌بوی گیاهان سبز و فوژه در آن به مشام می‌رسد؛ مناسب پوشیدن در مراسم‌های رسمی و جلسات مهم کاری نیز هست و جلوه‌ای صمیمانه و البته بانفوذ را از شما به تصویر می‌کشد. حجم بطری معادل 100 میلی لیتر و بسیار قابل قبول است؛ چراکه نیاز روزانه شما را حداقل به مدت یک سال برآورده می‌کند.

وقتی مقداری از ادوتویلت این تو یو مردانه را روی محل نبض گردن و مچ دست‌ها و همچنین به پشت گوش‌تان پاف می‌کنید، تلفیقی خنک از نت‌های لیمو ترش زرد و برگ گوجه فرنگی به مشام‌تان می‌خورد. با استشمام رایحه این نت‌ها از درون احساس شورحال، هیجان و انرژی عجیبی می‌کنید و در اوج اعتماد به‌نفس برای شروع یک روز پرنشاط آماده می‌شوید.

پس از مدت خیلی کوتاهی، در یک چشم به هم زدن تک‌نت‌ میانی پوست میوه کاکائو در میانه‌ی هرم بویایی عطر جا خوش می‌کند تا قلب منحصر عطر را تشکیل دهد. با استشمام رایحه شیرین نت میانی از درون احساس لطافت و صمیمیت کرده و به کمک آن جسارت ابراز احساسات در روابط عاشقانه و امکان برقراری ارتباط عاطفی با کسانی که دوستشان دارید را می‌کنید .

و درنهایت، نت‌های پایانی با ظاهر شدن به جای نت‌های میانی، به قدرت پخش و دوام هرچه بیشتر خط بوی عطر کمک می‌کنند. رایحه پایانی این ادوتویلت مردانه از ترکیب نت‌های پایه‌ی چوب سدر، مشک و خس‌خس تشکیل شده که با عرض اندام ظریف و ماندگار خود، حس نفوذ، نیرومندی و استحکام ذاتی را در وجود شما زنده مرده و در عین حال استرس و اضطراب را از شما دور می‌کنند.

15- ادو تویلت مومنتوم از برندبنتلی

خرید عطر بنتلیمومنتوم

ادوتویلت اومنیا امتیس محصولی دیگر از برند آمریکایی است که این‌بار با رایحه و ظاهری متفاوت و در سال 2006 به بازر جهانی عطر عرضه شد. فرمولاسیون خنک و تلخ این عطر مردانه از گروه بویایی شرقی فوژه و با تجربه چند ساله یکی از عطرسازان برتر جهانی به نام ناتالی لارسن (Nathalie Lorson) طراحی شد. مومنتوم سومین گروه عطری است که بنرد بنتلی در مجموعه محصولاتش رونمایی کرده است.

اصلی‌ترین روایح به‌کار رفته در ترکیب این عطر مردانه، نت‌های چوبی و آب دریا به همراه عناصر شرقی عنبر، دانه تونکا و رایحه فوژه خزه درت بلوط است که در عین اسپورت بودن شیک و رسمی نیز هست. طراوت و خنکی ذاتی عطر بنتلی مومنتوم مردانه، این محصول را به یک انتخاب به‌جا و شایسته برای روزهای آفتابی بهار و همینطور گرم‌ترین روزهای تابستان تبدیل کرده است.

حجم بطری اینمحصول معادل 100 میلی لیتر در نظر گرفته شده که بسیار به‌اندازه است. همچنین این حجم انتخالبی از طرف کمپانی با توجه به قیمت مناسب محصول بسیار تحشین‌برانگیز است. به همین دلیل بسیاری از مردان شیک‌پوش از این ادوتویلت آمریکایی به عنوان عطر امضا به صورت روزمره استفاده می‌کنند. چراکه ته‌بوی تلخ عطر را در عین خنک بودن غالب و حتی مناسب چهارفصل می‌دانند.

رایحه عطر مومنتوم همانند سفری است که از ساحل شرجی دریا آغاز شده و با رسیدن به باغچه‌ای پر از گلهای سفید در کلبه‌ای ویلایی و چوبی خاطره‌انگیز می‌شود. به‌محض اولین اسپری از بنتلی مومنتوم روی لباس با محل نبض خود، متوجه رایحه شرجی و باطراوت برگ گل بنفشه، آب دریا، جوز هندل و ترنج خواهید شد. استشمام این ترکیب مرطوب، نشاط و سرزندگی فراوانی را به شما هدیه کرده و به کمک آن حسی سرشار از آرامش خاطر و سبکبالی به شما منتقل می‌شود.

با گذشت نت‌های میانی به‌جای نت‌های آغازی عرض اندام کرده و قلب پرانرژی وپیچیده عطر را تشکیل می‌دهند. رایحه این نت‌ها از تلفیق هنرمندانه و ظریف عنبر، گل یاسمن سفید و چوب کشیمیر ساخته شده‌ است. انرژی و انگیزه‌ای که از این نت‌ها می‌گیرید تا مدت‌ها در وجود شما باقی مانده و اعتماد به‌نفس مطلق و جسارت بسیاری را به شما منتقل می‌کند.

پس از مدتی نسبتا طولانی، نت‌های پایانی جای نت‌های میانی را گرته و در خط بوی پایه‌ی عطر جا خوش می‌کنند. رایحه پایانی این ادوتویلت مردانه از کنار هم قرار گرفتن نت‌های نافذ و شرقی چوب صندل، دانه تومکا، مشک و خزه درخت بلوط به وجود می‌آید. ترکیب هوشمندانه این نت‌ها و به دوام وپخش بوی هرچه بیشتر عطر کمک کرده و شما را به صمیمیت و معاشرت با دوستان و اطرافیان‌تان دعوت می‌کند.

سخن آخر

در این مقاله به بررسی انواع بهترین عطر مردانهبرایتابستان پرداختیم. عطرهای مناسب تابستان معرفی شده در این مقاله ماندگاری زیادی داشته و رایحه سرد و خنکی دارند. بنابراین برای خرید عطر خنک مردانه با ماندگاری بالا می توانید از لیست ذکر شده کمک بگیرید و بهترین عطر برای تابستان و یا عطرهای مناسب تابستان را خریداری کنید. در نهایت برای مشاهده عطر مناسب تابستان مردانه و خنک روی لینک کلیک کنید.

۳۰۴,۷۴۰
محصولات مرتبط
بولگاری من رین اسنس ادو پرفیوم مردانه بولگاریBvlgari 
۹,۳۹۴,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۱.۵ میل
سمپل
کلاب د نویت بلو ایکونیک ادو پرفیوم مردانه آرمافArmafامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۴,۱۳۴,۰۰۰ تومان۳,۱۸۹,۰۰۰ تومان
۱۰۵ میل
عطر
اوپن رود ادو تویلت مردانه کوچCoach 
۱۲,۲۷۴,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۶۰ میل
عطر
۴۰ میل
عطر
پلو بلو پرفیوم مردانه رالف لورنRalph Lauren 
۱۱,۹۶۹,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
ساین یور اتیتیود ادو تویلت مردانه مرسدس بنزMercedes Benz تخفیف ویژه
۵,۳۲۴,۰۰۰ تومان۴,۸۶۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
کنزو هوم ادو پرفیوم مردانهKenzo 
۷,۰۲۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
دوک ادو پرفیوم مردانه لویی نیش - داک ادو پرفیوم مردانه لویی نیشLui Niche تخفیف ویژه
۱۰,۸۹۰,۰۰۰ تومان۷,۱۴۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
لجند رد ادو پرفیوم مردانه مونت بلانک - لجند قرمز ادو پرفیوم مردانه مونت بلنکMont Blancامکان ارسال فوری
۴,۲۳۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
بد بوی کبالت پرفیوم الکتریک ادو پرفیوم مردانه کارولینا هرراCarolina Herrera 
۱۲,۶۳۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۱۰ میل
سمپل
اینوکتوس پلاتینیوم ادو پرفیوم مردانه پاکو رابانPaco Rabanne 
۱۴,۵۰۷,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
نویسنده :رها واعظی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
عطر مناسب برای تابستان باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
پاسخ:

انتخاب عطر مناسب فصل تابستان و بهترین مارک ادکلن مردانه در دنیای پر تنوع امروزی عطر و ادکلن، انتخابی دشوار است. حالا فرض کنید، که قصد خرید هدیه برای آقایی دیگر را داشته باشید، یا بخواهید در انتخاب عطرهای مناسب تابستان مردانه به بقیه آقایان کمک کنید، خب، طبیعی است که در چنین شرایطی، انتخاب بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ خوشبو سخت‌تر می‌شود.در فصل‌های گرم، استفاده از رایحه‌های سرد، خنک، ترش، تلخ و همین طور جنگلی یا وحشی، می‌تواند گزینه مناسبی به حساب بیاید و حال آدم را در آب و هوای گرم، جا بیاورد. استفاده از رایحه‌های ترش و خنک در تابستان، سرمای دلپذیری را به ما یا حتی به اطرافیان‌مان منتقل می‌کند و باعث می‌شود، که ما به یک تعادل نسبی با محیط برسیم. 

چرا عطر و ادکلن مخصوص هر فصل متفاوت است؟
پاسخ:

حتما می‌دانید که هر فصلی عطر و ادکلن مخصوص به خودش را دارد و مثلا اگر در فصل زمستان از عطرهای گرم و کمی شیرین استفاده می‌کردید، حال زمان آن رسیده است که رایحه عطرتان را به خنک تغییر دهید. تابستان فصل گرمی است که باعث ایجاد بوی بد بدن می‌شود، و هیچکس از این اتفاق خوشش نمی‌آید، در نتیجه بهتر است آقایان به دنبال خرید ادکلن مردانه برای فصل تابستان باشند.

در عطر و ادکلن های مخصوص تابستان چه نت هایی دیده می شود؟
پاسخ:

نکته قابل توجه در مورد عطرهای تابستانی این است که در ترکیب نود درصد آن‌ها می‌توان آثاری از ردپای عناصر میوه‌ای، مرکباتی و دریایی را مشاهده کرد که معمولا دوام و پخش بوی متوسط یا نسبتا کمی دارند و این خاصیت از ویژگی‌های ماهیتی ادکلن خنک و تلخ است. بنابراین نمی‌توان خرده‌ای به برند یا کمپانی‌های سازنده گرفت اما با این وجود ممکن است در چند مورد نادر شاهد ماندگاری بیشتر از حد متوسط برای این عطرها باشیم.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۳۰۴,۷۴۰ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب
آریا

آیا این پرسش برایتان مفید بود؟

سلام می خواستم بدونم کدوم یک از این عطرها یک هدیه خاص به حساب میاد؟ کدومشون بهترین عطر مردانه حساب می‌شه؟

ریحا
انتخاب و خرید عطر کاملا سلیقه‌ای هست.
احمد مزرعه

آیا این پرسش برایتان مفید بود؟

از عطر بازان میخوام ادوپرفیوم مردانه دولچه گبانا هم امتحان کنید. 100٪ فریبنده و پرغرور هست

ریحا
ممنون از پیشنهادتون