یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
شاید با داشتن این ساعت دیگر نیازی به عطر زدن نداشته باشید

شاید با داشتن این ساعت دیگر نیازی به عطر زدن نداشته باشید

"ای سن کاروچاسین" که استاد دانشکده طراحی نیویورک می‌باشد، ساعت مچی طراحی کرده است که با گذر زمان و در هر ساعت از خود رایحه خاصی را منتشر می‌کند. این عطرها اثر روانی خود را در کاربر می‌گذارند و هر عطر ، کاربر را وادار به اقدام مناسب درزمان مناسب می‌کند. _ ساعت 6 صبح تا 12 ظهر عطر قهوه؛ چون کافئین فرد را به فعالیت بیشتر ترغیب می‌کند. _ ساعت 12 ظهر تا 6 بعداز ظهر بوی کاغذ و پول ساطع می‌شود چون زمان کارو کسب درآمد است. _ ساعت 6 بعد از ظهر تا 12 شب بوی تنباکو با ریشه سنبل‌الطیب ساطع می‌شود. _ ساعت 12 شب تا 6 صبح عطر بابونه، تا کاربر خوابی آرام داشته باشد مخصوصا برای کسانی که شب‌ها نمی‌توانند بخوابند این عطر به آنها آرامش می‌دهد و راحت‌تر به خواب می‌روند. این دستگاه در حقیقت یک ساعت مچی شیمیایی است که متناسب با ساعت بیولوژیک بدن می‌تواند رایحه‌های مختلف عطر را منتشر نماید.

به گفته ی طراح این ساعت:

ساعت هنوز نمونه اولیه است و کامل نشده اما تصمیم دارم در موردرایحه یگل‌ها و گیاه‌ها بیشتر تحقیق کنم و ساعت مچی را توسعه دهم.

۲۴۰,۳۹۶
نویسنده :مرتضی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
ای سن کاروچاسین چه چیزی طراحی کرده است؟
پاسخ:

"ای سن کاروچاسین" که استاد دانشکده طراحی نیویورک می‌باشد، ساعت مچی طراحی کرده است که با گذر زمان و در هر ساعت از خود رایحه خاصی را منتشر می‌کند.

ساعت مچی طراحی شده توسط ای سن کاروچاسین چه رایحه ای تولید می کند؟
پاسخ:

_ ساعت 6 صبح تا 12 ظهر عطر قهوه؛ چون کافئین فرد را به فعالیت بیشتر ترغیب می‌کند. _ ساعت 12 ظهر تا 6 بعداز ظهر بوی کاغذ و پول ساطع می‌شود چون زمان کارو کسب درآمد است. _ ساعت 6 بعد از ظهر تا 12 شب بوی تنباکو با ریشه سنبل‌الطیب ساطع می‌شود. _ ساعت 12 شب تا 6 صبح عطر بابونه، تا کاربر خوابی آرام داشته باشد مخصوصا برای کسانی که شب‌ها نمی‌توانند بخوابند این عطر به آنها آرامش می‌دهد و راحت‌تر به خواب می‌روند.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۲۴۰,۳۹۶ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید