یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
خاطره زیبای بهاره رهنما از عطرهای نوستالژیک

خاطره زیبای بهاره رهنما از عطرهای نوستالژیک

بهاره رهنما، بازیگر و نویسنده ایرانی است، که طرفداران و علاقمندان زیادی دارد. معمولا هنرمندان ونویسندگان پرمخاطب، سبک زندگی جالبی دارند و افراد زیادی به سبک زندگی آن‌ها علاقمند هستند. به همین دلیل، معمولا هنرمندان و سلبریتی‌ها، خاطرات و تجربیات خود را با علاقمندان و دوستداران خود به اشتراک می‌گذارند.

بهاره رهنما، به عنوان یک نویسنده و بازیگر، خاطرات زیبای خود را در مراسمات مختلف عنوان می‌کند، او در یکی از مراسم‌ها، خاطره‌ای زیبا از عطرهای نوستالژیک برای دوستداران خود تعریف کرد، که نشانه خوش ذوقی و حافظه بویایی فعال این هنرمند توانا است.

عطر نوستالژیکی که اشک بهاره رهنما را درآورد

بهاره رهنما، خاطره خود را درباره عطرهای نوستالژیک اینگونه تعریف می‌کند:

«یکی از جاهایی که اشکم دیگه به اختیار خودم نیست عطر فروشی‌ها است. وقتی دارم توی عطرفروشی میگردم و عطرای مختلف رو بو می‌کنم، خاطرات دور و نزدیک مرتب به ذهنم هجوم میاره. آدم‌ها از پشت مرگ یا نیستی زنده میشن و انگار در لحظه، سفری می‌کنم به سال‌ها و ساعت‌ها و به عقب میرم. اغلب با یه لبخند یا نم اشک اون عطر رو میزارم سر جاش و به گشتنم ادامه میدم.

مدت‌هاست دنبال عطرهای جدید نیستم و هرجایی میرم تو قفسه عطرها و ادکلن‌ها دنبال کارای خیلی قدیمیمی‌گردم: اپیوم، نارسیس، کلوئه، ترزو، داویدوف، ازارو، کوروس و عطرهایی از این دست.اینا چند تا از رایحه‌هایی هست، که برای من پر از خاطرات دوره. هر کدوم به آدم‌هایی برمی‌گرده که یه جوری، یه جایی از قلبم به نام اونا خورده. باید هرکدومشون رو از نزدیک و با جون دل بو کنی! حس کنی!

وقتی پاریس بودم، بعد از مدت‌ها توی یک قفسه عطر فروشی شوکه شدم از دیدنش. خودش بود. با همون شکل لطیف همون سال‌ها. تکون نخورده بود و بدون هیچ تغییری مونده بود. دستم رو بردم طرفش و درش رو برداشتم: آنیس، آنیس. خودشه. عطر همیشگی مادربزرگم که سال‌های سال از آن استفاده می‌کرد. مادربزرگم، حالا توی پاریس با چشم‌های سبزش کنارم بود و بازم داشت می‌گفت: عطر فقط باید فرانسوی باشه.

بوی ماگنولیاست. اما نه! فقط ماگنولیا نیست. بوی رختخواب‌های خنک خانه مادربزرگ؛ بوی عصرهای رخوت حیاط خانه اش؛ بوی لباس سبز مهمانی‌اش که درست همرنگ چشم‌هایش بود؛ بوی مربای بالنگ؛ بوی دفتر شعر؛ بوی شیرینی پنجره‌ای؛ بوی عشق‌های کودکی در کوچه مادر بزرگ و من غرق در اشک با تکان دست دخترکی چشم آبی به خودم آمدم. او برایم دستمال و لیوان آب آورده بود. لبخند زدم و گفتم: مشکلی نیست. اینو انتخاب کردم.».. حالا دوست دارید با چند نمونه از این عطرهایی که مریم رهنما اشاره کردُ بیشترآشنا بشید؟ پس با ما همراه باشید!

1- ادو تویلت نارسیس از برند کلوئه

خرید عطر کلوئهنارسیس

ادو تویلت نارسیس محصولی قدیمی و شناخته شده از برند فرانسوی کلوئه است که عطر در سال 1992 توسط IFF خلق شد. رایحه این محصول در عین شیرین بودن ، تلخی خاصی دارد و به‌خاطر غلیظ بودنش، باید در میزان استفاده از آن دقت کرد. فرمولاسیون حرفه‌ای این عطر زنانه کلاسیک، سنگین، تند و دوست داشتنی است که از پیچ و تاب آکوردهای غالب ادویه‌ای تازه، شیرین، پودری و گل‌های سفید خلق شده است. ترکیب بسیار فشرده این عطر با توجه به میزان پراکنندگی خوبی که دارد، برای استفاده در مجالس و میهمانی‌های بزرگ شدیدا پیشنهاد می‌شود.

2- ادو پرفیوم کلوئه از برند کلوئه

خرید عطر کلوئه

محصولی پرطرفدار که آکورد غالب در این عطر، ترکیبی از گل‌ها با تکیه بر گل رز است. این عطر خاص و شیک زنانه، رایحه‌ای دوست داشتنی و ماندگار دارد و با ترکیب هنرمندانه‌اش باعث افزایش احساس اعتماد به نفس، منحصر به فرد بود و آزادی روح و فکر زنان فعال و باهوش می‌شود. همه زنانی که برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کنند و در راستای به نتیجه رسیدن اهداف‌شان با هیچ کس شوخی ندارند، با این عطر می‌توانند در جلسات مهم حاضر شوند و استایل خود را تاثیرگذارتر کنند.

3- ادو پرفیوم ترزور از برند لانکوم

خرید عطر لانکومترزور

ادو پرفیوم ترزور زنانه، اولین فلنکر از مجموعه عطرهای ترزور کمپانی لانکوم است که در سال 1990 معرفی شد. ترزور در زبان فرانسوي به معناي گوهر است و به همین خاطر بطری آن به شکل یک الماس تراشیده طراحی شد. هرچند که بسیاری از کارشناسان این محصول را به دلیل رایحه گرم و شیرین شرقی گل‌دارش و مایع طلایی رنگ عطر، به یک موم عسل تشبیه می‌کنند. نت‌های گلی خصوصا گل رز به همراه کهربا، وانیل و چوب صندل فقط چند مورد از عناصر به‌کاررفته در فرمولاسیون این عطر هستند که شادابی ویژه‌ای به «ترزور» می‌بخشند؛ عطری گرم و رمانتیک که سرشار از ظرافت و صمیمیت عشق ابدی است.

4- ادو تویلت کول واتر از برند دیویدف

خرید عطر دیویدفکول واتر

نسخه زنانه ادو تویلت کول واتر از برند دیویدف، 8 سال بعد از معرفی کول واتر مردانه، در سال 1996 رونمایی شد. کول واتر (cool water) در لغات لاتین به معنی "آب خنک" است. در پیرو اسن عطر، رایحه آن نیز یادآور نسیم سرد اقیانوس و آب خنک دریا است که از کش‌وقوس آکوردهای غالب آبزی در میان روایح ملموس گل‌ها، میوه‌ها و عناصر اوزونیک تشکیل شده است. خط بویی بسیار با طراوت و پر از آرامش که می‌تواند خاطره‌ساز روزهای شاد یک سفر تابستانی در جزیره و قدم‌های عاشقانه کنار سواحل باشد. فرمولاسیون حرفه‌ای عطر کول واتر طبع خنک و طعم ملایمی دارد و برای استفاده روزمره در فصل‌های گرم سال فوق‌العاده است.

5- ادو پرفیوم وانتد گرل از برند آزارو

خرید عطر آزارووانتد گرل

تیم سه‌نفره طراح آزارو وانتد گرل، فرمولاسیون شاداب این عطر را از درهم آمخیتن آکوردهای غالب گل‌های سفید، چوبی و ادویه‌ای پرحرارت خلق کرده‌اند. از اصلی‌ترین عناصر به‌کار رفته در ترکیب این ادوپرفیوم فرانسوی می‌توان به شکوفه پرتقال، انار و دانه تنباکو اشاره کرد که با پبچیدن میان یکدیگر، ترنه‌ای شاد از یک تلفیق شرقی گل‌دار را سر می‌دهند. ویژگی های منحصر به‌فردی که این عطر در دل خود دارد، باعث شده تا بسیاری از چهره های سرشناس از این ادوپرفیوم جذاب را در کلکسیون خود جای دهند و از آن استفاده کنند.

6- ادو تویلت انیس انیس از برند کاچارل

خرید عطر کاچارلانیس انیس

اولین عطر کمپانی کاچارل که در سال 1978 به بازار آمد و تا سالهای سال انیس انیس مساوی بود با یکی از لوکس‌ترین و خوشبو‌ترین عطرهای زنانه که گنجینه‌ای ارزشمند در لوازم آرایشی بانوان محسوب میشد و تنها در مراسم و میهمانی‌های خاص از آن استفاده می‌کردند. رایحه‌ای لطیف و پیچیده که گویی وارد یک باغ پر از گل‌های رنگارنگ و متنوع شده‌اید به قدری که توانایی تشخیص این که رایحه کدام گل غالب است را ندارید. رایحه‌ای کاملا لطیف که با شیرینی تند و وانیلی عطرهای مرسوم زنانه هیچ میانه‌ای ندارد و حسی از پاکیزگی و تازگی به شما می‌دهد.

7- ادو تویلت مگنولیا از برند ایوروشه

خرید عطرایوروشه مگنولیا

این محصول کلاسیک که از قدیمی‌ترین محصولات کمپانی ایوروشه است، دارای رایحه‌ای ملایم و شیرین بوده و به عنوان سمبلی از الهه شعر و موسیقی شناخته می‌شود. رایحهانواع گل‌های بهاری که در قلب ترکیبات آن قرار دارد،حسی سرشار از آرامش و طراوت باورنکردنی را برای شما به ارمغان می آورد. طبع خنک و طعم شیرین این عطر لطیف و مخملی، برای استفاده روزمره در فصل‌های معتدل سال؛ خصوصا بهار و تابستان شدیدا پیشنهاد می‌شود. متاسفانه تولید این عطر در فرانسه متوقف شده اما هنوز هم در کشورهای دیگر با مجوز تولید می شود تا یادآور بوی نوستالژیک و استایل‌های خاص دهه 60 و 70 باشد.

ما سعی کردیم با توضیحاتکلی و چکیده تک تک این عطرهارو به شما معرفی کنیم. امیدواریم شما هم به درک عمیقی از هرکدوم از این عطرها رسیده باشید و بتوانید رایحه اون‌ها را با تمام وجود لمس و درک کنید. در ضمن اگر تجربه خاصی درمورد هرکدوم از این عطرها دارید؛دیدگاه‌خودتونرو برای ما بفرستید و حرف‌هاتون را با ما در میان بگذارید. خُب نظر شما در مورد عطرهایی که بهاره رهنما یادآوری کرد چیه؟ دوستشون دارید؟

۲۴۴,۳۱۵
محصولات مرتبط
رالف ادو تویلت زنانهRalph Lauren 
۱۰,۳۷۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۱
تنوع
الور ادو پرفیوم زنانه شنل - چنلChanel تخفیف ویژه
۱۳,۹۳۹,۰۰۰ تومان۱۰,۸۰۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۳۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۲
تنوع
راش ادو تویلت زنانه گوچیGucci تخفیف ویژه
۸,۱۹۴,۰۰۰ تومان۶,۲۹۹,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۵۰ میل
عطر
+۱
تنوع
الترا ویولت ادو پرفیوم زنانه پاکو رابانPaco Rabanne 
۳,۳۶۹,۰۰۰ تومان
۸۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
جی ادو پرفیوم زنانه جورجیو بیورلی هیلزGiorgio Beverly Hillsامکان ارسال فوری
۲,۸۹۹,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
+۱
تنوع
کام دس گارسنس 2 ادو پرفیوم مردانه/زنانه - کومه دس گارسنز 2 ادو پرفیوم مردانه/زنانهComme des Garcons تخفیف ویژه
۹,۵۴۷,۰۰۰ تومان۷,۸۱۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۹ میل
مینیاتوری
۵ میل
دستریز
ادو سویر ادو پرفیوم زنانهSisley 
۱۴,۵۱۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۴
تنوع
گرین تی ادو پرفیوم زنانه الیزابت آردنElizabeth Ardenامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۲,۳۲۲,۰۰۰ تومان۲,۱۲۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
رومنس ادو پرفیوم زنانه رالف لورنRalph Lauren 
۵,۸۲۶,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۲
تنوع
هیپنوتیک پویزن ادوتویلت زنانه دیورDior 
۱۵,۲۸۰,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۳
تنوع
اینوسنت ادو پرفیوم زنانهThierry Mugler 
۶,۲۵۱,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۱۵میل عطر
۵ میل
مینیاتوری
+۱
تنوع
اس تی دوپونت پور فم ادو پرفیوم زنانهS T Dupont 
۲,۳۴۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
فرانک الیویر ادو پرفیوم زنانه فرانک الیورFranck Olivier 
۲,۳۴۴,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۲۵ میل
عطر
+۲
تنوع
کنترادیکشن ادو پرفیوم زنانه - کانترادیکشن ادو پرفیوم زنانهCalvin Klein تخفیف ویژه
۳,۷۹۰,۰۰۰ تومان۲,۸۰۴,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
پتیت چری ادو پرفیوم زنانه انیک گوتالAnnick Goutal 
۲۳,۷۸۴,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۱۰ میل
سمپل
۵۰ میل
عطر
+۲
تنوع
هپی کلینیک پرفیوم زنانهClinique 
۲,۶۶۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۲
تنوع
کشرل نوا ادو تویلت زنانه کاچارل - کچرلCacharel تخفیف ویژه
۴,۲۴۲,۰۰۰ تومان۳,۲۵۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
ویکند ادو پرفیوم زنانه باربریBurberry 
۶,۹۱۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر قدیم
۱۰۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۴
تنوع
212 ان وای سی ادو تویلت زنانه کارولینا هرراCarolina Herrera تخفیف ویژه
۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان۵,۳۳۶,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
۵ میل
دستریز
+۲
تنوع
نویسنده :مرتضی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
عطر ایوسن لورن اپیوم چه ویژگی هایی دارد؟
پاسخ:

ادتویلت گرم و تند اوپیوم در پاییز سال 2009 میلادی و  در یک بطری جذاب رونمایی شد. طراحی این بطری را کارگردان‌های هنری ایوسن لورنِ یعنی فابین بارون و استفانو پیلاتیُ به قدری جذاب و هیجان‌انگیز انجام داند که این کمپانی را ترغیب بخ معرفی فلنکرهای جدید در سال‌های آتی کرد. این عطر رایحه‌ای مجلل از احساسات نفسانی یک بانوی مقتدر با. هارمونی شرقی تند دارد. در فرمولاسیون تحریک‌کننده این محصول میخک ، یاس و نت‌های پایه‌ی کهربا، نعناع هندی و وانیل پیشتازی می‌کنند تا با عرض اندام ظریف خود، عطر و بوی گرم و دوست داشتنی ایوسن لورن اپیوم را بسازند.

خرید عطر کلوئه نارسیس به چه کسانی پیشنهاد می گردد؟
پاسخ:

ادو تویلت نارسیس محصولی قدیمی و شناخته شده از برند فرانسوی کلوئه  است که عطر در سال 1992 توسط IFF خلق شد. رایحه این محصول در عین شیرین بودن ، تلخی خاصی دارد و به‌خاطر غلیظ بودنش، باید در میزان استفاده از آن دقت کرد. فرمولاسیون حرفه‌ای این عطر زنانه کلاسیک، سنگین، تند و دوست داشتنی است که از پیچ و تاب آکوردهای غالب ادویه‌ای تازه، شیرین، پودری و گل‌های سفید خلق شده است. ترکیب بسیار فشرده این عطر با توجه به میزان پراکنندگی خوبی که دارد، برای استفاده در مجالس و میهمانی‌های بزرگ شدیدا پیشنهاد می‌شود. 

ادو پرفیوم کلوئه از برند کلوئه چه مشخصاتی دارد؟
پاسخ:

محصولی پرطرفدار که آکورد غالب در این عطر، ترکیبی از گل‌ها با تکیه بر گل رز است. این عطر خاص و شیک زنانه، رایحه‌ای دوست داشتنی و ماندگار دارد و با ترکیب هنرمندانه‌اش باعث افزایش احساس اعتماد به نفس، منحصر به فرد بود و آزادی روح و فکر زنان فعال و باهوش می‌شود. همه زنانی که برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کنند و در راستای به نتیجه رسیدن اهداف‌شان با هیچ کس شوخی ندارند، با این عطر می‌توانند در جلسات مهم حاضر شوند و استایل خود را تاثیرگذارتر کنند.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۲۴۴,۳۱۵ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید