گابی آگیون بنیانگذار برند کلوئه که با نام chloe نیز شناخته میشود، در سال ۱۹۲۱، در کشور مصر و در خانوادهای روشنفکر متولد شد. او پس از ازدواج در سال ۱۹۴۵ به همراه همسرش وارد شهر پاریس شد. گابی یکی از هنرمندان پیشروی پس از جنگ بود که شیفته چهرههای آوانگاردی همچون پیکاسو پل الوار بودند.
گابی آگیون به قصد طراحی لباس برای دوستان و نزدیک خود و رهایی هر چه بیشتر از مدلهای محدود و قدیمی، برند Chloe را پایه گذاری کرد. نام برند کلوئی برگرفته شده از نام یکی از دوستان گابی بود. اولین مجموعه محصول Chloe brand مجموعه ای از شش لباس با جنس پوپلین بود. ویژگی اصلی آثار گابی و محصولات Chloe دقت به جزییات، استفاده از پارچههای مرغوب، ظاهری مدرن و راحتی آنها بود. این محصولات chloe به دلیل داشتن همین ویژگیها به سرعت در پاریس مورد توجه مردم قرار گرفتند و در گوشه و کنار این شهر به فروش رسیدند و خرید محصولات برند کلوئی مورد استقبال قرار گرفت. در ادامه معرفی برند Chloe با ما همراه باشید تا درباره برند کلوئی اطلاعات بیشتری را بیان کنیم.
برند کلوئی و تولید محصولات کلوئه به عنوان یک برند فرانسوی در سال ۱۹۵۲ آغاز شد و مرکز آن شهر پاریس قرار گرفت. برند کلوئه بنیان گذار سیستم لباسهای آماده است. این برند محبوب سلبریتیهایی مثل ماریون کوتیارد، سیه نا میلر و کامرون دیاز است. گابی آگیون از مدلهای غالب زمانه خود در دهه ۵۰ تبعیت نمیکرد و تصمیم گرفت که لباسهایی ساده تر و مناسب برای همه اندامها طراحی کند.
قبل از برند کلوئه و تولید محصولات کلوئی سیستم فروش لباس به صورت سفارشی بود، یعنی افراد به مزونها مراجعه و بر اساس مدلها لباسی سفارش داده و طراح آن را با سایز مشتری میدوختند و تحویل میدادند، اما در سیستم لباسهای آماده لباسها در سایزهای استاندارد تهیه شده و مشتری براساس سایز خود یکی را انتخاب کرده و می خرد. از همین رو خرید محصولات برند Chloe مورد توجه قرار گرفت. طراحی عکس مارک کلوئی نیز در کنار سادگی بسیار جذاب و زیباست.
ارتباط موثر با مشتریان یکی از نکاتی است که برند کلوئه در راهکارهای بازاریابی خود به آن توجه ویژهای داشته است و از آنجایی که این شرکت، یک برند لاکچری محسوب میشود، طبیعتا میتواند مشتریان ثابتی برای خود داشته باشد. به همین دلیل نیز در روند بازاریابی خود گزینهای به نام مشتریان بازگشتی را در نظر گرفته است تا خرید محصولات برند کلوئه اصل را برای همه امکان پذیر کند. مشتریان بازگشتی یعنی مشتریانی که برای خرید دوباره به فروشگاههای این برند بازمیگردند و بر همین اساس نیز مزایای خاصی را برای خرید محصولات برند Chloe اصل برای آنها قائل شده است،
در وهله اول چنین به نظر میرسد که این برند لاکچری، مخاطبان خاص و ثروتمند خود را دارد، اما دلایلی مانند گسترش بازارهای جهانی، در دسترس بودن مخاطبان در فضای دیجیتال، افزایش رقبا و مواردی از این قبیل، باعث شده است که حتی این برند لاکچری نیز به فکر مخاطبان بیشتری برای خود باشد. بنابراین تمرکز بر بودجه مخاطبان از جمله مواردی است که در دستور کار تیمهای بازاریابی این برند قرار گرفته تا بتوانند خرید محصولات برند کلوئی اصل را برای همه امکان پذیر کنند. برای خرید محصولات برند Chloe اورجینال و اطلاع از قیمت محصولات کلوئی میتوانید به لیست زیر که در آن امکان خرید محصولات برند کلوئی اورجینال فراهم است، نگاهی بیندازید.