یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
بهترین برندهای آرایشی در جهان

بهترین برندهای آرایشی در جهان

اکنون وقت آن فرا رسیده است که کیف لوازم آرایش خود را با پرفروش‌ترین برندهای آرایشی دنیا پر کنید. آرایش نقش مهمی در تغییر ظاهر فرد دارد. بنابراین در میان علاقه‌مندان به میکاپ و آرایش، یافتن یک برند معتبر که بتواند ظاهر شخص را بدون تأثیر منفی بر سلامتی او تغییر دهد، بسیار مهم است. برندهای بین‌المللی آرایشی، طیف وسیعی از لوازم‌های آرایشی را در اختیار شما قرار می‌دهند که با کمک آن‌ها می‌توانید پوششی بی عیب و نقص را روی چهره خود ایجاد کنید. استفاده از لوازم آرایش باکیفیت به شما کمک می‌کند تا سبک مخصوص به خودتان را داشته باشید.

در واقع داشتن یک آرایش زیبا یک کار شاهکار هنری شگفت‌انگیز و عالی است با این حال آن‌طور که باید مورد توجه قرار نگرفته است. هیچ تفاوتی ندارد، چه بخواهید لک‌های پوستی را پنهان کنید، پوست خود را صاف و یکدست نشان دهید، چشمان خود را درشت‌تر کنید یا قسمت‌های زیبای صورت خود را برجسته‌تر کنید، تنها چیزی که شما به آن احتیاج دارید یک محصول آرایشی خوب از یک برند معتبر است. در این مقاله از وبسایت ریحا قصد داریم به معرفی بهترین برندهای آرایشی در جهان بپردازیم. اگر به این موضوع علاقه‌مند هستید تا انتها مقاله همراه ما باشید.

15 برند معتبر و بین المللی لوازم آرایش

پوست انسان یکی از مهم‌ترین قسمت‌هایی است که به‌طور مستقیم روی زیبایی فرد تاثیر می‌گذارد. استفاده از محصولات بی‌کیفیت و نامرغوب سلامت پوست را به خطر می‌اندازد و در بلند مدت سبب بروز مشکلات حاد پوستی می‌شود. لوازم آرایش‌های موجود در بازار قیمت‌های متفاوتی دارند و این طرز فکر که اگر یک محصول آرایشی قیمت خیلی بالایی داشته باشد 100 درصد بهترین است کاملا غلط است. برای خرید لوازم آرایش هیچگاه قیمت را ملاک قرار ندهید.

همیشه سعی کنید در مورد برندهای مختلف آرایشی تحقیق کنید و به سراغ خرید محصولی بروید که مورد تایید دنیا باشد. ما در این مقاله چند برند آرایشی معتبر بین‌المللی را برای شما گرآوری کرده‌ایم و در مورد هر کدام توضیح مختصری داده‌ایم. این برندها جزء بهترین‌ها هستند و چشم بسته می‌توانید از محصولات آن‌ها خریداری و استفاده کنید.

1- مک (M.A.C)

خرید محصولات برندمک

اگر شما هم اهل میکاپ و آرایش هستید، به احتمال زیاد حداقل یکی از محصولات آرایشی برند M.A.C را در کیف لوازم آرایش خود دارید. نکته قابل توجه در رابطه با این برند آرایشی مشهور جهان این است که برند مک در سال 1984 در یک آشپزخانه راه اندازی شد. این برند در واقع مخفف Makeup Art Cosmetics است و در زمینه تولید محصولات آرایشی حرف اول را می‌زند.

برند مک در ابتدا برای آرایشگران حرفه‌ای تاسیس شد ولی در ادامه فرآیند تولید و در حال حاضر، تمام افراد با هر سطح مهارت و هر کجای دنیا می‌توانند از محصولات این برند استفاده کنند. این برند آمریکایی توسط فرانک آنجلو و فرانک توسکان خلق شد و از سال 1984 فعالیت خود را آغاز کرد. برند مک به سرعت شناخته شد و امروزه محصولات تولیدی آن در 106 کشور دنیا به فروش می‌رسد. رژ لب‌های برند مک طرفداران بسیار زیادی دارد و از جمله محبوب‌ترین آن رژ لب "Ruby Woo" و "Russian Red" است.

2- بنفیت (Benefit)

برند زیبایی بنفیت با محصولات فوق العاده جذاب و باکیفیتی که دارد خود را از دیگر برندها متمایز کرده است. تولید محصولات این برند در سال 1976 توسط خواهران دو قلوی جین و جین فورد آغاز شد. این دو خواهر برای تصمیم‌گیری در مورد اینکه چه تجارتی را با یکدیگر شروع کنند از یک سکه استفاده کردند. این دو خواهر یک روی سکه نام Benefit Cosmetics را نوشتند و بعد از انداختن سکه برای تصمیم خود مصمم‌تر شدند. اگر این خواهران نبودند و برند Benefit را تاسیس نمی‌کردند، امروز ما پرایمر Porefessional یا Benetint را نداشتیم.

خرید محصولات برندبنفیت

3- بابی براون (Bobbi Brown)

خرید محصولات برندبابی براون

بابی براون یک برند آرایشی معتبر جهانی است که در تلاش است تا زنان را برای پذیرش و ارتقای زیبایی فردی خود توانمند سازد. این شرکت در سال 1991 توسط بابی براون، هنرمند، آرایشگر و کارآفرین تاسیس شد. این برند از بهترین برندهای آرایشی است که توسط یک زن راه اندازی شده است. خط چشم ژلی 24 ساعته بابی براون از جمله ارزشمندترین محصولات این برند است. این محصول همچنین اولین خط چشم ژله‌ای است که وارد بازار لوازم آرایشی شد.

4- تارت (Tarte)

چیزی که برند تارت را منحصر به فرد می‌کند، ترکیبی از لوازم آرایش پر زرق و برق و استفاده از موادی است که برای پوست شما مفید باشد. برند تارت در سال 2000 با رویای محافظت از محیط زیست آغاز به کار کرد و امروزه به یکی از بهترین برندهای آرایشی بدون ظلم و ضدحساسیت تبدیل شده است. مورین کلی، موسس این شرکت، به استفاده از لوازم آرایشی که برای پوست شما مفید است، اعتقاد دارد و بسیاری از ترکیبات به کار رفته در محصولات خود مانند روغن ماراکوجا و خاک رس آمازونی را در طول تعطیلات و گشت و گذار خود در محیط زیست کشف کرده است.

خرید محصولات برندتارت

5- نیکس (NYX)

خرید محصولات برندنیکس

NYX یکی از محبوب‌ترین برندهای داروخانه‌ای لوازم آرایش در جهان است که برای دوستداران لوازم آرایش به نوعی یک کالای اساسی محسوب می‌شود. چه یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای باشید چه یک فرد مبتدی، به احتمال زیاد از یکی دو مورد از لوازم آرایش‌های این برند استفاده کرده‌اید. تونکی کو موسس برند NYX این شرکت را در سال 1999 با هدف تولید محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب راه اندازی کرد و همین راه‌اندازی برند یکی از موفقیت‌های بزرگ او بود. تونکی کو کارهای خارق‌العاده‌ای برای رشد شرکت خود انجام داد، اما در نهایت آن را به قیمت 500 میلیون دلار به L’Oreal فروخت. محصولات این برند امروزه در بیش از 70 کشور جهان فروخته می‌شود.

6-اسمش باکس (Smashbox)

برند Smashbox در سال 1996 توسط برادران دین (Dean) و دیویس فاکتور (Davis Factor) در لس آنجلس راه اندازی شد. این برند فعالیت خود را با تولید رژ لب در کشور آمریکا آغاز کرد و به سرعت به شهرت و محبوبیت رسید. امروزه برند اسمش باکس فعالیت خود را تا حد زیادی گسترش داده است و اقدام به تولید و عرضه محصولاتی همچون ست کامل گریم، پالت‌های رنگ و قلم موهای گریم کرده است.

خرید محصولات برنداسمش باکس

7- کلینیک (Clinique)

خرید محصولات برندکلینیک

کلینیک یکی از معتبرترین برندهای تولید محصولات مراقبت از پوست و لوازم آرایشی در جهان است. در واقع کلینیک اولین شرکتی بود که نیازهای متفاوت مراقبت از پوست مردان و زنان را تشخیص داد و محصولات متناسب با آن‌ها را تولید کرد. تمام محصولات تولیدی این برند از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند و طرفداران بسیار زیادی دارد. این برند با داشتن تیم نخبه‌ای از شیمیدانان و متخصصان پوست، تمام محصولات خود را توسط علم پشتیبانی می‌کند.

8- استی لادر (Estee Lauder)

برند استی لادر در سال 1946 و تنها با چهار محصول مراقبت از پوست و چشم انداز بزرگ راه اندازی شد. لادر، مدیر این برند دوست نداشت که مشتریانش محصولات آرایش متنوع و زیادی بخرند، زیرا اعتقاد راسخ داشت که روال زیبایی ایده‌آل فقط به چند محصول ضروری متکی است. همانطور که این برند با خط تولید آرایش و عطرهای لوکس خود رشد می‌کرد، چهره صنعت زیبایی جهان را تغییر داد. امروزه، استی لادر یک امپراتوری کامل است که دارای 25 برند بزرگ زیبایی است و به بیش از 150 کشور جهان دسترسی دارد.

خرید محصولات برند استی لادر

9- اوربان دیکی (Urban Decay)

خرید محصولات برنداوربان دیکی

برند اوربان دیکی به شیوه‌ای جالب و متفاوت شروع به کار کرد. سازندگان این برند معتبر از فراوانی محصولات آرایشی صورتی موجود در بازار خسته شده بودند، از این رو می‌خواستند محصولات آرایشی با رنگ‌های تند و دیوانه‌کننده تولید و روانه بازار کنند که در مارک‌های دیگر آرایشی پیدا نمی‌شد. برند Urban Decay فعالیت خود را با تولید تعدادی لاک ناخن و ده عدد رژ لب آغاز کرد. 20 سال پیش، برند Urban Decay بعنوان یکی از محبوب‌ترین برندهای آرایشی توسط بلاگرهای زیبایی، میکاپ آرتیست‌ها و علاقه‌مندان به صنعت زیبایی معرفی شد. علاوه بر پالت معروف سایه چشم Naked، پرایمر این برند نیز یکی از ارزشمندترین محصولات تولیدی اوربان دیکی می‌باشد.

10- نوتروژینا (Neutrogena)

اگر اغراق نکنیم همه ما زمانی از محصولات Neutrogena استفاده کرده‌ایم و به دلیل قابل اعتماد بودن محصولات آن به این کار ادامه می‌دهیم. برند نوتروژینا که شماره یک مراقبت از پوست توصیه شده توسط متخصصین پوست است، برخی از محبوب ترین محصولات مراقبت از پوست و زیبایی را به بازار ارائه کرده است. این برند که در سال 1930 تاسیس شد، توسط امانوئل استولاروف راه اندازی شد و به این ترتیب داستان موفقیت خود را آغاز کرد. در نهایت برند نوتروژینا در سال 1994 توسط Johnson & Johnson به مبلغ 924 میلیون دلار خریداری شد.

خرید محصولات برندنوتروژینا

11- آناستازیا بورلی هیلز (Anastasia Beverly Hills)

خرید محصولات برندآناستازیا بورلی هیلز

برند آناستازیا بورلی هیلز در ابتدا در سال 1998 در زمینه تولید محصولات آرایشی مرتبط با ابرو شروع به کار کرد. آناستازیا یک فرد زیبایی شناس بود که اعتقاد داشت ابروهای هر فرد می‌تواند کل چهره او را تحت تاثیر قرار دهد. برند آناستازیا بورلی هیلز پس از گسترش خط تولید خود، تولیداتش را از محصولات مرتبط با آرایش ابرو فراتر برد و طیف گسترده ای از لوازم آرایشی از رژ لب مایع گرفته تا پالت هایلایتر را تولید و به فروش رساند. این برند معتبر همچنین دارای محبوب ترین صفحه اینستاگرام در صنعت زیبایی است.

12- بر مینرالز (Bare Minerals)

بر مینرالز که زاییده فکر Bare Escentuals است، در سال 1995 با هدف ایجاد آرایش طبیعی که کمتر احتمال دارد پوست را تحریک کند، راه اندازی شد. محصولات آرایشی این برند از پودرهای معدنی شل بدون پارابن‌های خطرناک و مواد شیمیایی مضر تشکیل شده است. برند Bare Minerals در سال 2010 توسط Shiseido خریداری شد و اکنون دارای طیف گسترده‌ای از محصولات زیبایی می‌باشد که تمام آن‌ها برای شما خوب و کاربردی هستند.

خرید محصولات برندبر مینرالز

13-میبلین (Maybelline)

خرید محصولات برندمیبلین

میبلین یک برند و مارک داروخانه‌ای است که طرفداران بسیار زیادی در بین خانم‌ها دارد. این برند در سال 1915 تاسیس شد و فعالیت خود را آغاز کرد. توماس لیل ویلیامز خالق برند میبلین و شیمیدان معروف بعد از مشاهده خواهرش میبل، که از وازلین، زغال سنگ و خاکستر برای رنگ دادن به ابروهای خود استفاده می‌کرد به فکر تولید لوازم آرایشی افتاد. او در ادامه فعالیت خود اولین ریمل را با نام Maybelline تولید کرد. نام این برند نیز از نام Maybel بعلاوه Vaseline گرفته شده است. امروزه این شرکت به یکی از معتبرترین برندهای آرایشی تبدیل شده است که در همه جای دنیا به فروش می‌رسد.

14- نارس (NARS)

شرکت لوازم آرایشی و مراقبت از پوست NARS در سال 1994 توسط فرانسوا نارس هنرمند و عکاس تاسیس شد. ابتدایی‌ترین محصولات این برند که 12 عدد رژ لب ساده بود در بارنی نیویورک عرضه شد. فرانسوا نارس به تدریج مجموعه خود را گسترش داد تا جایی که امروزه برند NARS از شهرت جهانی برخوردار شده است و به یکی از محبوب‌ترین برندهای لوازم آرایشی در جهان تبدیل شده است. حتی اگر شما فردی هستید که به تازگی وارد دنیای آرایش شده‌اید، به احتمال خیلی زیاد سر و صدای رژگونه ارگاسم برند نارس را شنیده‌اید. فرانسوا نارس معتقد است که آرایش، تنها زمانی خوب است که به شما کمک کند خودتان باشید.

خرید محصولات برندنارس

15- سفورا (Sephora)

خرید محصولات برند سفورا

سفورا با نام «مجموعه سفورا» طیف گسترده‌ای از محصولات تخصصی آرایشی و مراقبت از پوست را تولید و روانه بازار کرده است. هیچ تفاوتی ندارد که شما به دنبال خرید لوازم آرایشی باشید یا ابزار، برس، ماسک صورت و... در هر صورت تمام محصولات مورد نیاز خود را در این مجموعه پیدا خواهید کرد. مهم‌ترین ویژگی برند سفورا این است که تمام محصولات تولیدی آن از کیفیت باور نکردنی و قیمت‌های مناسبی برخوردار هستند. این برند در سال 1995 راه اندازی شد و در آن زمان تنها شامل محصولات مرتبط با حمام و بدن بود. خوشبختانه امروزه برند سفورا به طور چشمگیری گسترش پیدا کرده است و به یکی از محبوب‌ترین برندهای زیبایی در سراسر جهان تبدیل شده است.

در پایان این مقاله امیدواریم که مطالب گفته شده درباره برندهای آرایشی برایتان مفید بوده باشد. با وجود اینکه هر فرد متخصص در زمینه آرایشی و زیبایی ممکن است از تمام برندهای موجود در بازار اطلاع داشته باشد؛ اما ممکن است هنوز هم تشخیص بهترین آن‌ها کمی سخت و گیج‌کننده باشد. این کار برای تازه‌کارها سختی بیشتری دارد و آن‌ها را با چالش‌های زیادی روبرو می‌کند. بنابراین، اینجا جایی است که ما به شما کمک می کنیم بر این معضل غلبه کنید و با اطمینان خاطر وارد دنیای بزرگ لوازم آرایش شوید.

محصولات مرتبط
بالم لب شاین پوت پرفکت شیگلمSheglam پیشنهاد شگفت انگیز
۰
:
۰
:
۰
۹۰۸,۰۰۰ تومان۵۸۰,۰۰۰ تومان
Sepia Kiss
Sepia Kiss
Peachy keen
Peachy keen
Hot Stuff
Hot Stuff
+۹
تنوع
استیک ضد وز رولی بدهد تی جیTigiامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۳۲۰,۰۰۰ تومان۲۸۵,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
تینت لب مایع طبیعی تیک ا هینت شیگلمSheglamامکان ارسال فوری
۶۴۴,۰۰۰ تومان
Wake-up Call
Wake-up Call
Birthday Lips
Birthday Lips
Cheeky
Cheeky
+۹
تنوع
رژ گونه استیکی اسنچ ان شیگلمSheglamامکان ارسال فوریپیشنهاد شگفت انگیز
۰
:
۰
:
۰
۶۲۷,۰۰۰ تومان۴۷۸,۰۰۰ تومان
Midnight Hour
Midnight Hour
Dreamer
Dreamer
Wild Love
Wild Love
+۱
تنوع
کرم پودر اسکین فینیت شیگلمSheglam 
۱,۰۷۶,۰۰۰ تومان
Nude_63
Nude_63
Dark Clove
Dark Clove
Warm Vanilla_70
Warm Vanilla_70
+۲۶
تنوع
رژگونه مایع کالر بلوم مات فینیش شیگلمSheglamامکان ارسال فوری
۷۸۱,۰۰۰ تومان
float on
float on
Devoted
Devoted
birthday suit
birthday suit
+۹
تنوع
کرم پودر اسکین فوکوس های کاوریج شیگلمSheglamامکان ارسال فوری
۱,۰۳۴,۰۰۰ تومان
07_Warm Vanilla
07_Warm Vanilla
Dark Clove
Dark Clove
Mocha
Mocha
+۳۱
تنوع
رژ لب جامد مات مگا لیپ استک شیگلمSheglam تخفیف ویژه
۶۵۰,۰۰۰ تومان۵۷۴,۰۰۰ تومان
Bare Stack
Bare Stack
Petal Stack
Petal Stack
Brownie Stack
Brownie Stack
کانتور مایع سان اسکالپ شیگلمSheglam پیشنهاد شگفت انگیز
۰
:
۰
:
۰
۷۵۸,۰۰۰ تومان۴۴۰,۰۰۰ تومان
Warm Honey
Warm Honey
Earthy Sepia
Earthy Sepia
Golden Sun
Golden Sun
+۴
تنوع
رژ لب مایع براق ان لمیتد دبل تاچ کیکو میلانوKiko Milano 
۱,۶۲۰,۰۰۰ تومان
102 Satin Rosy Beige
102 Satin Rosy Beige
129 Burnt Tangerine
129 Burnt Tangerine
101 Soft Rose
101 Soft Rose
+۲۸
تنوع
رژ لب جامد مات آلور شیگلمSheglam 
۸۰۴,۰۰۰ تومان
Adulting
Adulting
Daddy's Jet
Daddy's Jet
Crimson suede
Crimson suede
+۳
تنوع
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید