یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
ژان کارلس (Jean Carles) با قدرت بویایی فوق‌ العاده

ژان کارلس (Jean Carles) با قدرت بویایی فوق‌ العاده

عطار و طراح عطر فرانسوی جان کارلس براسو (Jean Charles Brosseau) به عنوان طراح مد در فرانسه فعالیت می‌کرد. او در سن 25 سالگی، پس از فارغ التحصیلی از مدرسه مد پاریس در سال 1955، خانه عطر خود را تأسیس کرد.

کارلس براسو در سال 1970، یک بوتیک را در پاریس به نام «Place des Victoires» افتتاح کرد. این بوتیک در واقع مکانی برای ارائه مد در سطح بالا بود.

او در سال 1978، اولین تلاش خود را برای طراحی و تولید عطر آغاز کرد. او مخلوط‌های مصنوعی همچون وانیل، هلیوتروپ و چوب کریستال را جذاب می‌دانست. این ترکیب‌ها برای ایجاد یک پایه معطر لازم بود. در نهایت کارلس تصمیم گرفت، ترکیب عطرهای خود را به سرانجام برساند.

عطر معروف او نهایتا در سال 1981 تولید و با نام عطر زنانه جان کارلس براسو امبر رز معرفی شد. این عطر به محض معرفی در نیویورک به یکی از پرطرفدارترین روایح تبدیل شد.

کمپانی کارلس براسو تا سال 2017 توانست بیش از 16 رایحه را به کلکسیون خود اضافه کند. از میان عطرهای کلکسیون او می‌توان به عطرهایی همچون عطر زنانه جان کارلس براسو امبر پلاتین و عطر مردانه جان کارلس براسو اطلس سدر اشاره کرد.

عطر امبر رز جان کارلس براسو در فروشگاه معتبر گودمن نیویورک معرفی شد و قبل از آن که به یکی از پرفروش‌ها در سراسر جهان تبدیل شود، به یک دوست فوری با دوستداران عطرهای نیویورکی تبدیل شد.

نت‌های آلدئیدها، هلو، چوب رزمی برزیل، ژرنیم، چوب صندل، ریشه وریز، ویتور، یلانگ ییلنگ، لیلی دره، سدر، گل رز، عسل، واریس، لوبیا تنکا، دارچین، مشک ، وانیل و هلیوتروپ ترکیبی بی‌نظیر بود که در اولین عطر این کمپانی، افراد بسیاری را به خود جذب کرد.

در سال 1987 عطر Fleurs d'Ombre Ombre Bleu، با نت‌هایی از گندم، شکوفه پرتقال، لیلی دره، عسل، لیلی، میوه های خشک، زالزالک، یاسمن مصری، کهربا، مشک، بنزوین، وانیل و سدر نیز معرفی شد. این عطر به عنوان یک نسخه محدود راه‌اندازی شد. Ombre D'Or سومین خلقت بی‌نظیر جان کارلس براسو بود.

«ژان کارلس» به دلیل داشتن قدرت بویایی فوق العاده با لقب ارباب بینی معروف شده بود. این سازنده عطر، بینی خود را یک میلیون دلار بیمه کرده است. عطرهای زیر از شاهکارهای او محسوب می‌شوند:

Miss Dior (1947) Christian Dior

Ma Griffe (1946) Carven

Shocking (1937) Schiaparelli

Canoe (1935) Dana

Tabu (1932) Dana

۲۴۱,۱۵۹
محصولات مرتبط
نویسنده :مرتضی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
ژان کارلس (Jean Carles) کیست؟
پاسخ:

عطار و طراح عطر فرانسوی جان کارلس براسو (Jean Charles Brosseau) به عنوان طراح مد در فرانسه فعالیت می‌کرد. او در سن 25 سالگی، پس از فارغ التحصیلی از مدرسه مد پاریس در سال 1955، خانه عطر خود را تأسیس کرد.  کارلس براسو در سال 1970، یک بوتیک را در پاریس به نام «Place des Victoires» افتتاح کرد. این بوتیک در واقع مکانی برای ارائه مد در سطح بالا بود.

ژان کارلس (Jean Carles) به چه چیزی معروف بود؟
پاسخ:

«ژان کارلس» به دلیل داشتن قدرت بویایی فوق العاده با لقب ارباب بینی معروف شده بود. این سازنده عطر، بینی خود را یک میلیون دلار بیمه کرده است. عطرهای زیر از شاهکارهای او محسوب می‌شوند: Miss Dior (1947) Christian Dior Ma Griffe (1946) Carven Shocking (1937) Schiaparelli

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۲۴۱,۱۵۹ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید