یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
گل یلانگ یلانگ - ylang-ylang

گل یلانگ یلانگ - ylang-ylang

در دنیای عطرسازی و رایحه شناسی، برخی از نت‌های کلیدی وجود دارند که باید آنها را بشناسید. یلانگ یلانگ یکی از آن نت‌هایی است که معمولا آن را در ترکیبات و نت‌های عطرهای تقریبا معروف زیاد استفاده شده است. یلانگ یلانگ شاید به‌تنهایی آنقدری که باید به مشام خوش نیاید، اما وقتی در ترکیبی از نت‌ها از آن استفاده می‌شود؛ آن را بی‌نظیر، پیچیده، بی‌بند و بار، خواب‌آور، بسیار رنگارنگ و عجیب و غریب خواهد کرد. یلانگ یلانگ شما را به طبیعتی مجلل و مست کننده می‌برد و باعث می‌شود رویای تعطیلات در مناطق استوایی را داشته باشید.

یلانگ یلانگ چیست؟

یلانگ یلانگ با تلفظ (EE-lang EE-lang) به معنای "گل گل‌ها" است که هم به درخت (Cananga odorata) و هم به گل معطر آن اشاره دارد. یلانگ یلانگ یک گل زرد رنگ و ستاره‌ای شکل است که از درخت کانانگا گرفته شده است. این گل را می‌توان در جنگل‌های بارانی استوایی در هند و بخش‌هایی از فیلیپین، اندونزی، مالزی و استرالیا پیدا کرد.

رایحه یلانگ یلانگ از تقطیر با بخار حاصل می‌شود و زمان پردازش می‌تواند تعیین کند که عطر در اسانس یا عطر چقدر قوی است. از این درخت به عنوان درخت عطر نیز یاد می‌شود؛ چون اسانس استخراج شده از گل یلانگ یلانگ به طور گسترده در عطرسازی کاربرد دارد. به طور کلی به عنوان از نت یلانگ یلانگ به طور گشترده در نایحه میانی هرم بویایی استفاده می‌شود. اسانس یلانگ یلانگ در واقع برگرفته از cananga odorata است، اما ربطی به اسانس کانانگا ندارد؛ بلکه اسانس دیگری با ویژگی‌های خاص خود است.

هر دو محصول cananga odorata هستند اما یکی از زیر خانواده macrophylla و دیگری guenina است؛ و اجزای تشکیل دهنده آنها متفاوت است، اگرچه برخی از موارد مشترک وجود دارد. کانانگا فقط در جاوه یافت می‌شود، در حالی که یلانگ یلانگ در کومور، ماداگاسکار و مایوت برداشت می‌شود. یلانگ یلانگ در تمام طول سال رشد می‌کند و عضوی از خانواده ماگنولیا است.

خاستگاه یلانگ یلانگ

یلانگ یلانگ از جنوب شرق آسیا، اندونزی و همچنین فیلیپین می‌آید. این درخت جنگلی استوایی در اوایل قرن بیستم در اقیانوس هند توسط روحانیون و مهاجران فرانسوی کاشته شد. در قرن نوزدهم در مایوت ساکن شد و در حال حاضر تولید یلانگ یلانگ مایوت حدود 85 درصد از کل تولید را تشکیل می‌دهد. یلانگ یلانگ در ماداگاسکار، در کومور بزرگ و در جزایر مجاور آنژوان و موهلی نیز یافت می‌شود.

در حقیقت یلانگ یلانگ اصالتی اندونزیایی دارد و در واقع این گل از مجمع الجزایر ملوک در شرق اندونزی می‌آید. اولین آزمایشگاه تقطیر در فیلیپین در سال 1860 توسط آلبرتوس شونگر، ملوان آلمانی که عاشق این گل گرانبها بود، تاسیس شد. از سال 1860 تا 1950، روغن یلانگ یلانگ به طور عالی در عطرسازی‌های در اروپا فروخته و به رسمیت شناخته شد. پس از تأسیس در جزیره ریونیون، تولید یلانگ یلانگ اکنون در ماداگاسکار و مجمع الجزایر کومور در حال توسعه است.

درخت یلانگ یلانگ

بومیان درخت یلانگ یلانگ که شاخه‌های آن شبیه انگشتان جادوگر هستند را، از سال دوم هرس می‌کنند تا شاخه‌هایش سر به فلک نکشند. اغلب برای اینکه گل‌های بهتری داشته باشد و چیدن آن آسان‌تر باشد؛ هرس می‌شود. زیرا رشد آن خیلی سریع است. گل‌ها از سال دوم روی درختان شروع به شکوفه دادن می‌کنند، اما تا سال چهارم یا پنجم برداشتی صورت نمی‌گیرد.

درخت یلانگ یلانگ می‌تواند بدون هیچ محدودیتی تا 30 متر رشد کند و در حالی که هنوز پربار است تا 50 سال عمر کند! اگرچه تولید آن از 25 به 30 سال کاهش می یابد. یلانگ یلانگ در تمام طول سال شکوفا می‌شود اما در فصل گرم و مرطوب بیشترین بازدهی را دارد. این درخت بسیار پربرکت است و هرچه تعداد گل‌های بیشتری برداشته شود؛ به طور متوسط 5 کیلوگرم در سال تولید می‌کند. وقتی درخت به قد انسان هرس می‌شود؛ تولید آن از 50 کیلوگرم به 200 کیلوگرم در 6 ماه افزایش پیدا می‌کند.

گونه‌های مختلفی از این درخت وجود دارد، اما نوعی از آن که گل‌های کوچک زرد رنگ متعدد با مرکز قرمز دارد، رایحه‌ای بسیار خوب داشته و پرطرفدارتر است. این درخت مخصوصا برای گل هایش پرورش داده می‌شود. گل‌ها را از اردیبهشت تا شهریور، از سحر تا ساعت 9 صبح که عطر گل به اوج خود می‌رسد برداشت می‌کنند. گل‌ها باید بالغ و کاملا شکوفا شده باشند، در غیر این صورت کیفیت تولید خراب می‌شود.

برداشت یلانگ یلانگ

گل‌های بزرگ ستاره‌ای شکل که به صورت دسته‌ای جمع شده‌اند، از رنگ سبز ملایم به زرد روشن تغییر می‌کنند که به وضوح نشان ‌دهنده بلوغ بویایی است. هر کارگر می‌تواند تا 20 کیلوگرم در روز برداشت کند، و به ازای هرکیلوگرم به آنها مزد پرداخت می‌شود. اگرچه شرکت‌های محلی سعی می‌کنند دستمزدها را به‌صورت ماهانه به آنها بپردازند تا آنها را تشویق کنند که فقط گل‌های بالغ را بچینند. کارگران گل‌های یلانگ یلانگ را در سبدهای روباز ساخته شده از نخل نارگیل قرار می‌دهند تا از فاسد شدن آنها قبل از تقطیر جلوگیری کنند. یلانگ یلانگ به دلیل شکنندگی بسیار سریع تقطیر می‌شود.

توصیف بویایی یلانگ یلانگ

اسانس یلانگ یلانگ دارای رایحه‌ای قوی و خاص است، بویی متفاوت از گل‌های تازه دارد. این گل ظاهری تند مانند گل دیواری یا گل میخک دارد. یک گل سفید یا زرد که در میانه بویی بین یاس، نرگس و گل سرخ می‌دهد.یلانگ یلانگ کرمی، کمی میوه‌ای، عجیب و غریب، تداعی کننده نور خورشید، عمیق و در گروه آکوردهای گل‌های زرد و سفید است. این نت شهوانی، هوس انگیز، وحشی، مخدر، سرسبز، سمی و مست کننده است.

رایحه یلانگ یلانگ به فرآیند تقطیر بستگی دارد. اما به‌طور استاندارد، محبوب‌ترین رایحه آن مربوط به رایحه‌ای شیرین و رمانتیک است؛ یاسمن، نرولی یا میخک را به عنوان مرجع در نظر بگیرید. در بعضی موارد رایحه‌ای غنی، تند و قوی دارد. اسانس تولید شده آن را می‌توان به نت‌های قوث دیگری همچون یاسمن و بهار نارنج اضافه و یک شاهکار بویایی را خلق کرد. رایحه متمایز اسانس یلانگ یلانگ خود را کاملا به عطرهای گلی و شرقی می‌دهد و در ایجاد نت‌های قلبی یا میانی عطرهای غنی و پیچیده موثر است.

تقطیر یلانگ یلانگ

اسانس یلانگ یلانگ از تقطیر به دست می‌آید، بدین صورت که گل‌ها را در یک ظرف پر از آب فرو می‌برند، درب آن را می‌بندند و سپس با آتش مستقیم به جوش می‌آورند. بخار مملو از اسانس به لوله‌ای تقریبا باریک بالا می‌رود، سپس از طریق یک سیم پیچ غوطه‌ور در خمره عبور می‌کند و پس از سرد شدن، مخلوط دوباره به مایع تبدیل می‌شود. سپس به سیستمی که روغن را از آب جدا می‎کند؛ انتقال می‌یابد.

در نهایت اسانس یلانگ یلانگ از طریق دهانه لوله عمودی در قسمت بالایی دستگاه به بیرون می‌ریزد. یلانگ یلانگ 5 سطح اسانس تولید می‌کند که بسته به چگالی کم کم آزاد می‌شود. 40 تا 50 کیلوگرم گل یلانگ یلانگ برای تولید 1 کیلوگرم اسانس کافی است. فرآیند تقطیر برای یلانگ یلانگ از 12 تا 20 ساعت طول می‌کشد. در ابتدای فرآیند تقطیر، روغنی که در دو ساعت اول جمع‌آوری می‌شود متراکم‌ترین، غنی‌ترین و معطرترین روغن است.

این روغن بسیار غنی از بنزیل استات است و میوه‌ای‌تر از سایر فراکسیون هاست که به آن روغن فوق‌العاده می‌گویند. بعد از آن سطح‌های اول، دوم، سوم می‌آیند... بعضی از فراکشن‌ها سبک‌تر و شاداب‌تر هستند، رایحه گل تازه را بهتر منتقل می‌کنند. موارد ضعیف‌تر برای صابون‌ها، لوازم آرایشی و شوینده‌ها در نظر گرفته می‌شود. همچنین مخلوطی از هر بخش، برای رایحه درمانی استفاده می‌شود.

فواید یلانگ یلانگ چیست؟

براساس تحقیقات علمی و سنت‌های فرهنگی، این گل دارای فواید بسیاری است، از شکل ظاهری زیبا و عطر فوق‌العاده‌ای که دارد تا مزایایی که برای سلامتی دارد. در اینجا به چند مورد ازفواید یلانگ یلانگ به طور خلاصه اشاره می‌کنیم.

1. بهبود خلق و خو

بر اساس تحقیقات ثابت شده که اسانس یلانگ یلانگ برای کاهش اضطراب، افسردگی و خلق و خوی تاثیر دارد. در یک مطالعه در سال 2009، رایحه این گل باعث افزایش آرامش در شرکت کنندگان شد. چه به طور مستقیم روی پوست استفاده شود و چه از طریق یک پخش کننده استنشاق شود، اجزای موجود در گل می‌توانند موجب کاهش استرس شوند.

2. کمک به کاهش فشار خون

هیچ گزارشی رسمی در مورد کاهش فشار خون توسط یلانگ یلانگ به تنهایی وجود ندارد. با این حال، با توجه به ژورنال آکادمی پرستاری کره و مجله توانبخشی ورزش، وقتی با روغن اسطوخودوس، ترنج یا روغن نرولی مخلوط شود، پتانسیل انجام این کار را دارد. توجه داشته باشید اگرچه ممکن است به کاهش فشار خون کمک کند، اما نباید جایگزین هیچ دارو یا درمانی شود!

3. کاهش عفونت و درد

ترکیبی به نام لینالول در یلانگ یلانگ یافت می‌شود که دارای خواص ضد باکتری، ضد التهابی و ضد قارچی است. این ترکیب برای از بین بردن باکتری‌هایی مانند شپش سر، کاهش عفونت‌های قارچی و کاهش هر گونه درد مناسب است.

4. به عنوان یک ماده مقوی عمل می‌کند

هیچ تحقیقی رسمی برای اثبات از این ادعا وجود ندارد؛ اما با این حال، خواص آرام بخش گل با تحریک میل جنسی و متعادل کردن سلامت روان مرتبط است. می‌توانید از قبل از برقراری رابطه، اتاق را از روایح آن پر کنید.

5. بهبود ظاهر پوست

لینالول موجود در این گل، از خاصیت ضد التهابی خود برای تغذیه، مرطوب کردن و ترمیم پوست استفاده می‌کند. در یک مطالعه در سال 2017، مزایای آن شامل تسکین شرایط پوستی (درماتیت و اگزما)، ثابت شد. پاکسازی ظاهر آکنه و بهبود خاصیت ارتجاعی در طول زمان نیز از دیگر فواید یلانگ یلانگ است.

نحوه استفاده از اسانس یلانگ یلانگ

یلانگ یلانگ را می توان با روغن حامل مخلوط کرد و برای مراقبت از پوست خشک و برای ماساژ استفاده کرد. همچنین می‌توان از آن روی پوست سر مالید تا خشکی سر را کاهش دهد. از آنجایی که ممکن است بعضی به آن حساسیت داشته باشند، بهتر است ابتدا یک تست انجام دهید و قبل از استفاده 24 ساعت صبر کنید. همیشه روغن آن را رقیق کنید.

برای استفاده موضعی، به ازای هر قاشق چایخوری روغن حامل یک قطره اسانس اضافه کنید و در ظرف شیشه‌ای مات و در جای خنک و تاریک نگهداری کنید. یلانگ یلانگ ماندگاری طولانی دارد، بنابراین می‌توانید چندین ظرف برای یک سال یا بیشتر تهیه کنید. با این حال، هرگز از روغنی استفاده نکنید که تاریخ مصرف آن تمام شده یا بوی بد می‌دهد. یلانگ یلانگ را می‌توان به عنوان یک رایحه درمانی در اتاق پخش کرد. با آب در یک پخش کننده اتاق از آن استفاده کنید و رایحه ایجاد شده را استنشاق کنید.

چند نکته درباره یلانگ یلانگ و کاربردهای آن

یلانگ یلانگ همچنین در آروماتراپی استفاده می‎شود، زیرا آرام بخش، محرک، ضد خستگی و افسردگی، ضد عفونی کننده و تقویت کننده قوای جنسی است. در آسیای جنوب شرقی، یلانگ یلانگ برای طعم دادن به شیرینی‌ها، بستنی، آدامس و نوشیدنی‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در اندونزی، گل‌های یلانگ یلانگ را روی تخت عروس و دامادهایی که تازه ازدواج کرده‌اند می‌پاشند. در فیلیپین نیز یلانگ یلانگ را با گل‌های دیگر مخلوط می‌کنند و موهای زنان را با آن می‌بافند و یا به صورت گردنبندهایی در گردن زنان یا تصاویر مقدس می‌آویزند.

یلانگ یلانگ می‌تواند برای افرادی که پوست حساس دارند تحریک کننده باشد. پس قبل از اینکه این ماده را در برنامه روزانه خود بگنجانید، با یک متخصص پوست مشورت کنید یا حتما یک تست حساسیت انجام دهید. همچنین، اگر قصد دارید از آن به عنوان اسانس استفاده کنید، قبل از استفاده آن را با روغن حامل مانند جوجوبا، آووکادو یا روغن بادام شیرین، مخلوط کنید. هیچوقت یلانگ یلانگ خالص را مستقیما به پوست نمالید.

یلانگ یلانگ باید با روغن حامل مخلوط شود و قبل از استفاده آزمایش آلرژی انجام شود (در ناحیه وسیعی از بازو، گردن یا پوست سر).. به‌خاطر داشته باشید که یلانگ یلانگ برای سگ‌ها و گربه‌ها سمی است. یلانگ یلانگ را به پوست، پنجه یا مو حیوان خانگی خود نزنید و مطمئن شوید که از آن در جایی که حیوان خانگی شما ممکن است آن را لیس بزند یا استنشاق کند، قرار ندهید.

هفت عطر با یلانگ یلانگ

یلانگ یلانگ به عنوان "درخت عطر" شناخته می‌شود و در بسیاری از عطرهای محبوب و معروف یافت می‌شود. بنابراین، اگر از طرفداران آن هستید، سعی کنید یک یا دو مورد از عطرهای نام برده را امتحان کنید تا عطری زیبا و متعادل را به روتین خود اضافه کنید.

1.ادو پرفیوم شنل ان 5 زنانه

خرید عطرشنل ان 5

عطر زنانه شنل ان 5، یکی از عطرهای مورد علاقه بازیگر معروف؛ خانم مرلین مونرو (Marilyn Monroe) است که در مصاحبه‌ای به این موضوع اشاره کرده که هرشب قبل از خواب از این عطر استفاده می کند. این محصول یکی از موفق‌ترین محصولات برند نامدار شنل است که در سال 1986 رونمایی شد. جالب است که ترکیب ماندگار و خاطره‌انگیز اکسیر عطر چنان بازخورد خوبی داشت که در سال 2005 برنده جایزه بهترین عطر زنانه پنجمین دوره سالانه basenote شد.

در اولین پاف از این ادوپرفیوم زنانه، رایحه‌ای تیز و ملموس از کنار هم قرار گرفتن ترکیبات شیمیایی آلدهیدی، گل یلانگ یلانگ، هلو، ترنج و بهار نارنج را استشمام می‌کنید. رایحه غالب ترکیبات شیمیایی آلدهیدی در اولین لحظات، بوی تندی دارد و استشمام رایحه هوس‌انگیز آن‌، حسی سرشار از از امید و مثبت‌ نگری را در وجود شما جاری می‌کند.فرمولاسیون حرفه‌ای این عطر فرانسوی با هنر دستان دو عطرساز مطرح به نام‌های ارنست باو (Ernest Beaux) و جاکوز پولژ (Jacques Polge) طراحی شد.

از طرفی ترکیب گرم و شیرین این ادوپرفیوم زنانه بیشتر مناسب استفاده رسمی در میهمانی‌ها یا دورهمی‌ها است.چراکه اثر نافذ آکوردهای غالب چوبی در کنار روایح ملموس آلدهیدی، پودری و گل‌ها، رایحه‌ای منحصر به‌فرد با خط بوی امضا را از شما بر جای می‌گذارد که به کمک آن، شخصیت شما در ذهن اطرافیان ثبت و همیشگی می‌شود. ادو پرفیوم شنل ان 5 زنانه، انتخابی به‌جا و درخور برای روزهای سرد پاییزی و زمستانی است.

2. ادو تویلت جیونچی اماریج زنانه

خرید عطر جیونچی اماریج

ادوتویلت زنانه Amarige از برند فرانسوی جیونچی، عطری‌ست گل‌دار و مخصوص بانوان که از غایت زنانگی با نت‌های ملایم و شیرین و واقعاً درخشان، قابل تجسم است. این عطر نتیجه کار استثنایی عطار حرفه‌ای و چیره‌دست جیونچی دومینیک روپیون (Dominique Ropion) است که در سال 1991 با غلظت ادو تویلت و با طعمی شیرین و طبعی معتدل وارد بازار شد. کمپانی مبدا این ادوتویلت زنانه در حجم 100 میل و مینیاتوری 4 میل عرضه کرده است.

فرمولاسیون حرفه‌ای اماریج دارای رایحه‌ای فوق العاده فراموش نشدنی‌ست و نشان از یک زن درخشان و خودجوش دارد که با لبخندی جذاب به زندگی‌ شوق نشان می‌دهد. در خاطره‌ها ثبت می‌شود. آماریج به اندازه یک احساس قوی، شاداب و فراموش نشدنی است و مانند لحظه شاد وصال به‌یاد ماندنی و نوستالژی می‌باشد. اکسیر غنی این عطر آنقدر مجلل و گلدار است که به نظر می‌رسد ترکیب آن شامل تمام گل‌های زیبای جهان است.

Amarige عطری درخشان است که از دسته گل‌های سفید زیبایی تشکیل شده که با نت‌های ابتدایی انواع مرکبات، بنفشه و چوب بلسان آغاز شده و به قلبی پر از شکوفه و گل‌های خالص می‌رسند. در این مرحله نت‌های شیرین و لطیف گاردنیا، به همراه دسته‌ای از گل حساس تازه، میوه‌های قرمز و گل‌های گرم و دل‌انگیز یلانگ یلانگ عرض اندام می‌کنند. این دسته گل با نت‌های پر جنب و جوش و درعین حال بسیار حسی از عنبر، چوب‌های گرانبها، مشک و وانیل گرم شده و ماندگار و خاطره‌انگیز می‌گردد.

3. ادوتویلت دیور جادور این جوی زنانه

خرید عطردیور جادور این جوی

نسخه جدیدی از مجموعه‌ عطرهای جادور دیور با نام J’Adore In Joy در سال 2017 رونمایی و عرضه شد که توسط عطار هنرمند و حرفه‌ای فرانسوا دماشی (Francois Demachy) برای خانم‌های مدرن و امروزی خلق شده است. این ادوتویلت جدید را می‌توان تفسیری فوق‌العاده تازه از نسخه اصلی دانست؛ فرانسوا دماشی در مورد این عطر می‌گوید: "با Jadore In Joy، من یک آکورد منحصر به‌فرد میوه‌ای و نمکی برای درخشش گل‌های سفید خلق کردم. یک Fleur de sel مدرن که به معنای واقعی کلمه بوی شادی و خوشحالی می‌دهد."

J’Adore In Joy عطری است بسیار شاد و روشن و زنانه که یک لذت جدید و آنی، یک رایحه صمیمی و دلنشین که به زندگی ساده روزمره عشق می‌دهد. این عطر جذابیتی دارد که شبیه هیچ چیز دیگری نیست و حواس را با هماهنگی جسورانه گل- میوه- نمک تسخیر می‌کند. یک رایحه میوه‌ای گل‌دار برای خانم‌های مدرن که از آکوردهای غالب و برجسته گل‌دار سفید، شور، شیرین و میوه‌ای تشکیل شده است.

اگرچه این عطر خود را حول نت هلو متمرکز می‌کند اما غالبا با مجموعه‌ای از نت‌های گلی یاسمن و یلانگ یلانگ ترکیب شده و وجود یک آکورد نمکی منحصربه‌فرد در ترکیب آن رایحه‌ای سرزنده و نافذ با جذابیتی تمام نشدنی را ارائه می‌دهد. دیور جادور این جوی شیرین ملایم و رایحه‌ای تابستانی و دریایی دارد که تداعی کننده کریستال‌های نمکی لبه یک گلس کوکتل گلی هلویی خوشمزه، کنار اقیانوسی آبی است!

4. ادوپرفیوم تام فورد جاسمین روژ زنانه

خرید عطرتام فورد جاسمین روژ

رایحه این عطر ممکن است برای شما عجیب باشد، زیرا برند تام فورد این بار روشی متضاد را برای طراحی و تولید عطر جاسمین رژ در پیش‌گرفته است. این عطر رایحه‌ای متضاد و کاملا متفاوت با سبک همیشگی و سابق برند Tom Ford دارد.در این ادوپرفیوم شرقی گل‌دار از تام فورد، با رایحه‌ای بسیار جذاب و با طراوت از یاس‌های آب‌دار و تازه چیده شده مواجه می‌شوید، که مشام شما را نوازش می‌دهد و مانند عطرهای قبلی این برند با رایحه‌ای سنگین و قوی رو به رو نمی‌شوید.

نام زیبای این عطر به همراه رنگ قرمز و جذاب بطری جذابیت این تولید را دوچندان کرده است. رایحه معتدل و شیرین ادوپرفیوم Jasmin Rouge توسط عطرسازی معروف به نام رودریگو فلورز روکس (Rodrigo Flores-Roux) طراحی شده برند تام فورد آن را در سال 2011 به بازار معرفی و عرضه کرده است. ماندگاری رایحه این عطر متوسط به بالا و پخش بوی آن متوسط است. رایحه این عطر اغواگر از تام فورد، مناسب زنانی است، که به عطرهای خالص یاس، بهار نارنج و یلانگ یلانگ بدون کم‌ترین دست‌کاری علاقه دارند.

البته جالب است بدانید،‌ که برند Tom Ford این عطر را به عنوان ادوپرفیومی زنانه و مردانه (یونیسکس) معرفی کرده است؛ اما لطافت و ملایمت رایحه آن بیشتر زنانه است.طعم تلخ و شیرین و جالب توجه نت‌های نهایی این عطر در ترکیب با رایحه یاس، یک شیرینی دلچسب را ایجاد می‌کند که به هیچ عنوان زننده و غلیظ نیست. رایحه این عطر آرامش و زیبایی را در کنار جذابیت برای شما به ارمغان می‌آورد.

5. ادوپرفیوم گوچی بامبو زنانه

خرید عطرگوچی بامبو

کمپانی مشهور گوچی جدیدترین و شیک ترین محصول خود را با نام گوچی بامبو در بهار سال 2015 به بازار معرفی و عرضه کرد.برند ایتالیایی گوچی، عطر بامبوی خود را با رایحه‌ای خنک، شیرین عرضه کرده است. عطر زنانه بامبو برای خانم‌های با اعتماد به‌ نفس، مدرن و امروزی طراحی شده است. رایحه خنک و ملایم این عطر 75 میلی لیتری، باعث می‌شود، که استفاده از آن در شب‌های گرم تابستان و شب‌های خنک بهار بسیار دلچسب باشد.

وقتی برای اولین بار، مقداری از این عطر را بر روی پوست و محل نبض‌تان اسپری کنید، به‌ سرعت رایحه ترنج را احساس می‌کنید.نت‌های میانی از ترکیب رایحه‌های گل‌دار گل یلانگ‌ یلانگ، گل سوسن و شکوفه‌ پرتقال تشکیل‌ شده‌اند. شیرینی این نت‌ها، تأثیر نت‌های قبلی را دوچندان می‌کند.در نهایت نت‌های پایانی با وجود کهربا، چوب صندل و وانیل جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها، استرس و اضطراب را از شما دور کرده و آرامش و تعادل روحی را به شما هدیه می‌دهند.

6.ادوپرفیوم مونت بلنک سیگناچر زنانه

خرید عطر مونت بلنک سیگناچر

ادوپرفیوم سیگناچر جدیدترین محصول زنانه از برند فرانسوی مونت بلنک است که در روزهای سخت پراسترس سال 2020 به دنیای پرزرق و برق و مجلل عطرهای زنانه معرفی شد تا بلکه کمی تجدید روحیه باشد. خالقان این عطر دو چهره برجسته و ماهر در زمینه عطرسازی به نام‌های گیلوم فلاورینگ (Guillaume Flavigny) و ناتالی گراسیل کوتو (Nathalie Gracia-Cetto) هستند که معتقدند تلفیق ناب و مرموز این عطر زنانه یک تصویر پویا و همیشگی را در ذهن تمام افراد باقی می گذارد. ناتالی گراسیا کوتو در خصوص این عطر می‌گوید: “با خلق این جذابیت و ظرافت می خواستم نور ، نفس و شفافیت بیشتری را به زنان تزریق کنم”...

رایحه عمیق و اصیل این محصول جدید زنانه، مناسب شخصیت‌های سرسخت و خویشتن‌داری است که که اصول شخصی خود را دارند و بر مبنای عقلانیت فردی به احدی باج نمی‌دهند.عطر مونت بلنک سیگنچر طبع معتدل و طعم شیرین با حال و هوای کرمی از یلانگ یلانگ و نارگیل دارد که شدیدا برای استفاده در هر زمان از سال؛ خصوصا زمستان و پاییز مناسب است. از طرفی با توجه به فرمولاسیون مسحور کننده این عطر و شخصیت بلندمرتبه‌ای که به شما می‌دهد، برای پوشیدن در جمع‌های محدود دوستانه و یا جلسات حساس و مهم کاری پیشنهاد می‌شود تا ذات بانفوذ و بااراده شما را به اطرافیان القا کند.

در پاین این مقاله امیدواریم که مطالب گفته شده درباره نت یلانگ یلانگ و کاربرد آن در عطرسازی برایتان جذاب و مفید واقع شده باشد. شما می‌توانید با کلیک بر روی گزینه خرید محصول اقدام به تهیه هریک از موارد معرفی شده از وبسایت ریحا کنید.اگر تجربه خاصی درباره خریداری و استفاده هرکدام از این عطرهای معرفی شده دارید؛حتما نظرتان را با ما در میان بگذارید. همچنینخوشحال می‌شویم تجربیات‌تان خود را در خصوص کیفیت و اثرگذاری محصول در قسمت ثبت دیدگاه برای ما نوشته و از نقاط قوت یا ضعف محصولات بالا برای ما بنویسید.

محصولات مرتبط
سیگنیچر ادو پرفیوم زنانه مونت بلنکMont Blanc 
۴,۳۳۳,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۲
تنوع
کاپلین ادو پرفیوم زنانه و مردانه ایو سنت لورنYves Saint Laurent - YSL 
۲۶,۱۸۳,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
گابریل اسنس ادو پرفیوم زنانه شنل - چنلChanel 
۱۶,۷۸۳,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۱.۵ میل
سمپل
+۵
تنوع
گود گرل لجر ادو پرفیوم زنانه کارولینا هرراCarolina Herrera 
۷,۱۲۹,۰۰۰ تومان
۸۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۴
تنوع
جاسمین سامباک اند مریگلد ادو پرفیوم زنانه جو مالون لندنJo Malone London 
۱۹,۱۳۴,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۴ میل
سمپل
جادور این جوی ادو تویلت زنانه دیورDior 
۱۲,۲۳۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
+۳
تنوع
گابریل ادو پرفیوم زنانه شنل - چنلChanel تخفیف ویژه
۱۸,۷۰۶,۰۰۰ تومان۱۰,۸۹۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۵ میل
عطر
+۳
تنوع
لا فمه اینتنس - لا فم اینتنس ادو پرفیوم زنانه پراداPrada 
۵,۶۰۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۵ میل
عطر
+۲
تنوع
شنل شماره 5 لئو ادو تویلت زنانه شنل - چنلChanel 
۲۷,۲۹۰,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
+۴
تنوع
سان دی جیوا ادو پرفیوم زنانه جورجیو آرمانیGiorgio Armani 
۸,۵۱۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
پرادا له فمه ادو پرفیوم زنانهPrada تخفیف ویژه
۷,۳۲۲,۰۰۰ تومان۵,۳۰۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۵ میل
عطر
+۲
تنوع
بامبو ادو پرفیوم زنانه گوچیGucci 
۵,۹۸۵,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۵۰ میل
عطر
+۳
تنوع
گودیا - گولدیا ادو پرفیوم زنانه بولگاریBvlgari تخفیف ویژه
۱۰,۹۶۰,۰۰۰ تومان۷,۵۸۹,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۵
تنوع
تراکوتا له پرفیوم ادو تویلت زنانه گرلنGuerlain 
۷,۵۶۳,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۸۰ میل
عطر
اوپرا ادو پرفیوم مردانه/زنانه سوسپیروSospiro 
۲۸,۰۲۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۲ میل
سمپل
آکوا ویتای فورته - آکوا ویتا فورته ادو پرفیوم میسون فرانسیس کورکجانMaison Francis Kurkdjian تخفیف ویژه
۱۵,۷۹۵,۰۰۰ تومان۱۳,۱۰۹,۰۰۰ تومان
۷۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
۲ میل
سمپل
جادور ادو تویلت زنانه دیورDior 
۱۲,۶۳۸,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
+۴
تنوع
جاسمین روژ ادو پرفیوم زنانه تام فوردTom Ford تخفیف ویژه
۵۲,۷۸۵,۰۰۰ تومان۳۵,۱۱۶,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۱۲ میل
مینیاتوری
+۲
تنوع
نویسنده :سارا قادری

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید