یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
بولگاری، از جواهرات لوکس تا عطرهای اقتصادی و محبوب

بولگاری، از جواهرات لوکس تا عطرهای اقتصادی و محبوب

برند بولگاری یکی از برندهای ایتالیایی لوکس و بسیار خاص در حوزه تولید اکسسوری و جواهرات، کیف، شال، عطر و صنعت هتلداری است. این برند، بعد از آنکه در تولید و عرضه جواهرات، تبدیل به یک برند مورد قبول در تمام دنیا شد، تصمیم گرفت وارد حوزه‌های دیگر تجارت شود. برند بولگاری پس از گسترش کسب و کارش در زمینه اکسسوری و جواهرات، تولید عطر و ادکلن زنانه و مردانه را نیز آغاز کرد و در این تجارت نیز سهم بزرگی از بازار جهان را به خود اختصاص داد.

برند بولگاری همچنین در زمینه های دیگری از جمله هتلداری، به فعالیت پرداخت. این برند لوکس توسط آقای سوتیریوس بولگاریس تاسیس شده است. در این مقاله قصد داریم، درباره تاریخچه برند بولگاری و مراحل توسعه این برند بیشترصحبت کنیم. همچنین درباره زندگی نامه موسس برند بولگاری یعنی آقای سوتیریوس بولگاریس اطلاعات جالبی را در اختیار شما خواهیم گذاشت. پس در ادامه همراه ما باشید.

برند بولگاری از کجا آغاز شد؟

شروع کار برند بولگاری

موسس برند BVLGARI در یک روستای کوچک در یونان متولد شد و اگر آن روز، او در آن روستای کوچک متولد نمی‌شد، این برند معتبر و کاربردی هرگز به وجود نمی‌آمد. برند بولگاری در حال حاضر به یکی از معروف ترین برندهای تجاری در کل دنیا تبدیل شده و سهم بزرگی را در دنیای مد و زیبایی به خود اختصاص داده است.

و اما برند بولگاری به صورت اختصاصی مانند بسیاری دیگر از برند های بزرگ مد و فشن، کار خود را از ایتالیا شروع کرده است. این برند ایتالیایی با یک فروشگاه در شهر رم در سال 1884 وارد صنعت جذاب ساخت و طراحی جواهرات شد و امروزه از شرکت BVLGARI به عنوان یک برند لوکس و فاخر جواهرات یاد می‌شود.

جواهرات بولگاری

این برند لاکچری ایتالیایی پس از محبوبیت در زمینه طراحی و ساخت جواهرات لوکس به حوزه‌های دیگری همچون تولید اکسسوری، عطر و هتلداری روی آورد. سوتیریوس بولگاریس، موسس بولگاری برای راه اندازی این برند، از پسران خود به نام‌های کونستانتینو و جورجیو نیز کمک گرفت. در حال حاضر برند بولگاری دارای بیش از 300 شعبه فعال در کشورهای مختلف و پیشرفته است. در بین محصولات این برند، در ابتدا جواهرات و اکسسوری و سپس عطرهای این برند دارای درجه محبوبیت بیشتری در سطح جهان هستند.

سوتیریوس بولگاریسچگونه برند BVLGARI را تاسیس کرد؟

سوتیریوس بولگاریس موسس برند بولگاری

سوتیریوس بولگاریس، موسس برند بولگاری، در سال 1875 در یک منطقه کوهستانی در یونان به دنیا آمد. از زمان امپراتوری روم شرقی (Byzantine Empire)، ناحیه‌ای که بولگاریس به دنیا آمده بود، به هنر نقره کاری مشهور شده بود. هنری که از اجداد به فرزندان منتقل می‌شد. سوتیریوس نیز هنر نقره سازی را از کودکی در کنار پدرش آموخت.

در واقع برای خانواده بولگاریس، نقره‌سازی یک هنر خانوادگی به حساب می‌آمد. سوتیریوس بولگاریس از همان جوانی، دید بسیار گسترده‌تری نسبت به جواهرات داشت و به دنبال درآمد بیشتری نیز بود. همین خواسته او باعث شد که یونان را به مقصد ایتالیا ترک کند.بولگاریس در سال 1877 شهر خود را ترک و به کورفو نقل مکان کرد. از آنجا به ناپل و بالاخره در سال 1881 به رم رفت. او پس از گشت و گذار در شهرهای ایتالیا و بررسی فرهنگ مردم این کشور، تصمیم گرفت که در ایتالیا همراه با پسرانش یک فروشگاه برای فروش جواهرات راه اندازی کند.

خانواده بولگاریس

درنهایت سوتیریوس بولگاریس در سال 1884 برند عطر و ادکلنبولگاری را با افتتاح یک مغازه جواهر فروشی راه‌اندازی کرد.بولگاریس که برای مدت زیادی مشغول به تولید ظروف نقره و اقلام تزئینی بود، در ادامه‌ کار و در سال 1905، فروشگاه مرکزی تولید جواهرات خود را با کمک دو پسرش یعنی کونستانتینو (Constantino) و جورجو (Giorgio) تأسیس کرد. فروشگاه مرکزی بولگاری در خیابان معروف ویا دی کوندوتی (Via Dei Condotti) رم افتتاح شد.

این خیابان در واقع محلی برای بازدید توریست‌های ثروتمند بریتانیایی و آمریکایی به شمار می‌رفت. این مرد یونانی بعد از تاسیس اولین فروشگاهش سفرهای اروپایی خود را آغاز کرد و محصولاتش را در سایر نقاط اروپا نیز به مردم و تاجران معرفی می کرد. همین فعالیت‌ها باعث شد، که برند بولگاری به سرعت در زمینه تولید و عرضه کالاهای لوکس، به خصوص طراحی جواهرات یونانی و رومی شهرت پیدا کند.

مرگ بولگاریس و ادامه مسیر برند لوکس بولگاری چگونه بود؟

مرگ بولگاریس و ادامه مسیر برند لوکس بولگاری

سوتیریوس بولگاریس معروف در سال 1932 و در سن 75 سالگی درگذشت و میراث بزرگی را برای دو پسرش باقی گذاشت. مدیریت امور برند بولگاری از آن به بعد به دست فرزندان بولگاریس یعنی کونستانتینو (Constantino) و جورجو (Giorgio) سپرده شد. این دو فرد خلاق توانستند تاریخچه بولگاری را به سمت و سوی جدیدی هدایت کنند.

جورجیو بولگاریس نیز مانند پدرش در خلق ایده و سبک‌های طراحی بسیار موفق بود و از سوی مجلات مختلف مورد تحسین قرار می گرفت. هر دو پسر بولگاریس در کنار ایجاد سبکی مدرن برای برند بولگاری، اصالت آن را نیز که میراث پدرشان بود، حفظ کنند. این موضوع بعدها در صنعت پررونق جواهرات بسیار به آن‌ها کمک کرد. هر دو پسر، که حالا سکاندار برندی بزرگ و سودآور بودند، طراحی داخلی فروشگاه‌های خود را به ساختاری مجلل و بین المللی تغییر دادند. در همین راستا سنگ مرمر ایتالیایی صورتی و بژ شاخصه اصلی این طراحی و نماد فروشگاه های بولگاری قرار گرفت.

طراحی جواهرات توسط برند بولگاری

در ادامه ی این تغییرات لوگوی شرکت براساس الفبای لاتین که در آن زمان رایج بود از Bulgari به BVLGARI تغییر پیدا کرد. در واقع حرف u در این لوگو به V تغییر کرده بود. البته تلفظ این واژه هنوز هم به شکل قدیمی آن است. حتی آدرس اینترنتی شرکت نیز با واژه Bulgari نوشته می‌شود. این دو برادر توانستند شهرت بولگاری را بیش از پیش افزایش دهند و آن را در زمینه جواهرات به یک مرجع تبدیل کنند.

در سال‌های بعد روند جهانی شدن برند بولگاری سرعت بیشتری به خود گرفت، به طوری که در یک بازه 9 ساله شعبه های بسیار لوکسی برای فروش محصولات بولگاری در شهرهای مهمی همچون نیویورک، ژنو، مونتا کارلو و پاریس ایجاد شد. اما روند افتتاح شعبه‌ها متوقف نشد و شش سال بعد نیز دوباره این روند با سرعت بیشتری ادامه پیدا کرد.

در دهه 1950 جهش بعدی بولگاری با ابداع سبک نوین آن و دوری گزیدن از سبک فرانسوی که بسیار متداول بود، صورت گرفت. یکی از تم‌های اصلی این شرکت موفق تم مار (Serpenti) است، که در دهه 1940 وارد سبک طراحی بولگاری شد. این تم عجیب و جالب مار شکل در دوره‌های مختلف برند BVLGARI و به اشکال مختلف تکرار شده است و حتی در نماد خلاقانه این کمپانی نیز از آن استفاده شده است.

پیشرفت برند بولگاری در صنعت مد

پس از وقوع جنگ جهانی دوم، بولگاری مواد اولیه خود را از سنگ‌های بسیار گرانبها جدا کرد و بر روی طلای زرد متمرکز شد. این مساله در سال‌های پس از جنگ تغییر کرد. جواهرات پلاتینیوم تزئین شده با الماس، زمرد، یاقوت کبود و یاقوت سرخ محصولات اصلی بولگاری را تشکیل می‌دادند. در طی دهه 1960 شهرت شرکت بولگاری بسیار افزایش یافت و در واقع توانست در زمینه جواهرات و کالاهای لوکس در ایتالیا و آمریکا به یک قطب مهم و تاثیرگذار تبدیل شود.

در سال 1967 سه نوه بولگاریس که در واقع فرزندان جورجیو بولگاریس بودند، سکان شرکت را در اختیار گرفتند و نسل سوم ریاست شروع شد. در طی دهه 1970 بولگاری وجهه جهانی به خود گرفت و فروشگاه‌های خود را در شهرهای نیویورک (New York) آمریکا، ژنو (Geneva) سوئیس و پاریس (Paris) فرانسه افتتاح کرد.

این شرکت همچنین وارد عرصه تولید ساعت‌های مچی نیز شد. اینجا بود که ساعت‌های مچی، انگشتر و دستبندهایی با طرح مار توسط برند بولگاری ساخته شد. افراد مشهور، هنرمندان و سلبریتی‌ها نیز به رونق این شرکت و شهرت روزافزون آن کمک فراوانی کردند. از جمله این افراد می‌توان به بازیگران محبوب آن زمان همچون سوفیا لورن (Sophia Loren)، آدری هپبورن (Audrey Hepburn) و الیزابت تیلور (Elizabeth Taylor) اشاره کرد.

پیشرفت برند بولگاری توسط هنرمندان

دهه 1980 با رکود تجارت برای برند بولگاری همراه بود. این کمپانی ایتالیایی برای مقابله با این رکود، تبلیغات گسترده‌ای را آغاز کرد. این شرکت فروشگاه‌های خرده فروشی جدیدی را در سراسر جهان افتتاح کرد و تنوع محصولات خود را افزایش داد. برند بولگاری تمرکز خود را از طراحی جواهرات برای مراسم‌های خاص به محصولات روزمره تغییر داد. یک دهه پس از آن نیز محصولاتی همچون عطر، شال، کراوات، عینک آفتابی و چرم به جمع محصولات بولگاری اضافه شد.

در سال 2001 طی یک سرمایه گذاری مشترک با شرکت هتل سازی لاکچری گروپ (Luxury Group) پروژه استراحتگاه و هتل‌های بولگاری (Bulgari Hotels & Resorts) کلید خورد. اولین هتل در سال 2004 در شهر رم افتتاح شد. پای هتل‌های بولگاری به میلان (Milan)، بالی (Bali) و لندن (London) نیز کشیده شد. شانگهای (Shanghai)، پکن (Beijing) و دبی (Dubai) از اهداف بعدی این شرکت برای تأسیس هتل به شمار می‌روند. بالاخره، پایان مدیریت خانوادگی این برند، با فروش آن به گروه لوئی ویتن (LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton) به پایان رسید. در سال 2011 شرکت LVMH کمپانی بولگاری را با رقم سرسام آور 6 میلیارد دلار آمریکا خریداری کرد. این میزان بیشترین رقمی بود که تابه حال گروه لوئی ویتن برای خرید یک کمپانی دیگر هزینه می کرد.

شعبه های متعدد برند بولگاری

اولین عطر برند بولگاری چه بود؟

همان‌طور که گفتیم، در سال 1967 سه فرزند جورجیو سکان شرکت را در اختیار گرفتند و نسل سوم ریاست شروع شد. طی دهه 1970 بولگاری جهانی شد و فروشگاه‌های خود را در شهرهای بزرگ دنیا افتتاح کرد. در سال 1990 خط تولید عطرسازی برند بولگاری راه اندازی شد و عطر و ادکلن های BVLGARI با کیفیت کم نظیر و فوق العاده توانستند سکوی پرتاب جدیدی برای این کمپانی شوند.

اولین عطر برند بولگاری

اولین عطر این برند با نام «Eau Parfumée au Thé Vert» و در سال 1992 تولید و به بازار معرفی و عرضه شد. این عطر توسط عطرسازی به نام جین کلاوده النا (Jean-Claude Ellena) طراحی شده بود. کمپانی بولگاری با طراحان و عطر سازان معروف بسیاری همکاری داشت و این موضوع نیز در موفقیتش اثرگذار بوده است.

از جمله این عطرسازان ماهر و معروف می‌توان به ژاک کاوالیر (Jacques Cavallir)، آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas)، الیور پولژ (Olivier Polge)، کارلوس بنائیم (Carlos Benaim)، سوفیا گروسمن (Sophia Grojsman)، آنیک مناردو (Annick Menardo)، بئاتریس پیکت (Beatrice Piquet)، ناتالی لارسون (Nathalie Lorson) و سوفیه لابه (Sophie Labbe) اشاره کرد.

طرح مار معروف بولگاری چگونه شهرت پیدا کرد؟

طرح مار معروف بولگاری

تم معروف بولگاری با طرح مار، درست همانند مارهای واقعی بارها پوست اندازی و شکل عوض کرد. در طراحی و استفاده از نماد مار همانند دیگر آثار بولگاری از اساطیر روم و یونان باستان بسیار الهام گرفته شده است. در این اساطیر مار نماد ویژگی های مثبتی همچون تولد دوباره، شفا، حمایت، قدرت، ابدیت و فریبندگی بوده است و با بدن نرم و پیچ در پیچ این موجود تطابق دارد.

در اواخر دهه 1940 بولگاری برای تطابق هر چه بیشتر با نیازهای روز بازار از تکنیکی با نام Tubogas (الهام گرفته از تکنیکی رومی که در آن از زنجیرهای تابیده به شیوه‌ای تزیینی برای ساخت جواهر استفاده می‌شد) استفاده کرد. از Tubogas برای طراحی اولین ساعت‌هایی که با نماد مار ساخته شدند، بسیار الهام گرفته شد.

در دهه 1960 محبوبیت محصولات Serpenti بسیار بالا رفت و توجه بسیاری از ستارگان سینما و افراد مشهور را به خود جلب کرد. بخش عظیمی از این موفقیت را می توان به الیزابت تیلور نسبت داد، که بسیاری از محصولات این مجموعه را در مراسم‌های مختلف استفاده می‌کرد. او در سال 1962 با انداختن یکی از بازوبندهای شبیه به مار بولگاری در هنگام فیلمبرداری فیلم کلئوپاترا در شهر روم به درخشیدن هر چه بیشتر این محصولات کمک شایانی کرد. این بازوبند خیره کننده با تکه‌های الماس تزئین شده بود. در طراحی محصولات Serpenti با وجود تم مشترک مار معمولا برای داشتن چهره ای منحصر به فرد از سنگ‌های قیمتی مختلفیاستفاده می‌شد.

 محصولات Serpenti برند بولگاری

برخی از این بازوبندها در حقیقت بازوبندهای ساعت دار بودند که در تطابق با فرم بدن طراحی می‌شدند. طرح این بازوبندها از طرح‌های ساده و ظریف آن‌ها در ابتدای به وجود آمدن و شکل گیری‌شان به طرح‌های پیچیده‌ای تبدیل شده‌اند، که برخی از آن‌ها بسیار بلند بودند و چند دور دور بازو پیچیده می‌شدند. از محصولات این شرکت در فیلم‌های بسیاری نیز استفاده شد. در سال 1978 بولگاری به صورت جدی وارد طراحی و عرضه ساعت‌های مچی شد و در این راستا اقدام به تاسیس کارخانه‌ای در کشور سوییس کرد. از خصوصیات این ساعت‌ها باید به استفاده از شکل مار و صفحات گلابی شکل اشاره کرد.

نام بولگاری – بولگاری (Bulgari-Bulgari) بار دیگر شهرتی قابل توجهی را برای بولگاری به ارمغان آورد. این نام که در طراحی ساعت‌های Serpenti با تکنیک Tubogas به کار رفته بود به مدت سی سال توانست اعتبار خود را حفظ کند. این ساعت‌ها که با جنس طلا، طلا سفید و نقره عرضه می‌شدند، توانستند طیف وسیعی از مشتریان را به سوی خود جلب کنند. یکی از زیباترین این ساعت‌ها در سال 2006 بر روی مچ مریل استریپ در فیلم «شیطان پرادا می پوشد» درخشید. مریل استریپ در این فیلم نقش سردبیر بخش مد مجله ای در شهر نیویورک را بازی می کرد.

کیف های زنانه برند بولگاری

در سال 2010 بولگاری ساعتی را از خط تولید جدید Serpenti به الیزابت تیلور به عنوان یکی از مشتریان وفادار این برند و ساعت‌ها و جواهرات طرح مار هدیه داد. در سال 2012 فلورنس ولش از گروه راک مستقل Florence + the Machine در یکی از موزیک ویدئوهای پر طرفدار این گروه با نام Spectrum به همراه لباس زیبایی که او را در شمایل کلئوپاترای مدرن تصویر می کرد، با استفاده از جواهرات و ساعت بولگاری درخشندگی خیره کننده‌ای پیدا کرد و بار دیگر توجه همگان را به این برند موفق جلب کرد. سال 2012 همچنین سال تولید کیف‌های Serpenti نیز بود. این کیف‌ها قفل هایی به شکل سر مار داشتند و از زنجیرهای طلا برای بند آن‌ها استفاده شده بود. بسیاری از چهره‌های مشهور جهان همانند بازیگر برنده جایزه اسکار، جنیفر لارنس و جولین مور شیفته این کیف‌های زیبا شدند.

در سال 2014 و در جشن 130 سالگی این برند محبوب، بولگاری در مراسم دوسالانه جواهرات عتیقه پاریس ساعت‌های جدید خود را معرفی کرد، که همانند نمونه‌های پیشین شاهد نوآوری‌های قابل توجه در طراحی و استفاده از سنگ‌های قیمتی بودند. پس از آن و در سال 2015 بولگاری طراحی جدید دستبند و بازوبندهایش با نام Head Over Tail را به بازار معرفی کرد که در آن سر مار بر روی دم آن قرار می‌گرفت. این طراحی در ساعت‌های بولگاری هم با دقت و ظرافت بسیار خاصی ظاهر شد.

۱۹۷,۹۹۸
محصولات مرتبط
بولگاری من رین اسنس ادو پرفیوم مردانه بولگاریBvlgari 
۹,۳۹۴,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۱.۵ میل
سمپل
۶۰ میل
عطر
+۲
تنوع
له جم اوروم ادو پرفیوم مردانه بولگاریBvlgari 
۳۹,۴۳۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۸ میل
سمپل
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
باچامی ادو پرفیوم زنانه بولگاریBvlgari 
۲۷,۵۵۲,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۱۰میل عطر
+۱
تنوع
راک ان رم ادو پرفیوم زنانه بولگاریBvlgari 
۳۰,۰۵۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
دولچه استاسی ادو پرفیوم زنانه بولگاریBvlgari 
۳۱,۳۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
فنتسیا ونتا ادو پرفیوم زنانه بولگاریBvlgari 
۲۵,۰۴۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
ریوا سولار ادو پرفیوم زنانه بولگاریBvlgari 
۲۶,۳۰۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
الگرا مگنیفینگ وانیلا اسنس ادو پرفیوم زنانه بولگاریBvlgari 
۲۲,۵۴۳,۰۰۰ تومان
۴۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
الگرا مگنیفینگ ماسک اسنس ادو پرفیوم زنانه بولگاریBvlgari 
۲۳,۷۹۶,۰۰۰ تومان
۴۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
الگرا مگنیفینگ رز اسنس ادو پرفیوم زنانه بولگاریBvlgari 
۲۲,۵۴۳,۰۰۰ تومان
۴۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
فیوری د آمور ادو پرفیوم زنانه بولگاریBvlgari 
۳۰,۰۵۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۱۰میل عطر
+۲
تنوع
الگرا مگنیفینگ پچولی اسنس ادو پرفیوم زنانه بولگاریBvlgari 
۲۰,۶۶۵,۰۰۰ تومان
۴۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
له جم امپایر ادو پرفیوم مردانه بولگاریBvlgari 
۴۳,۸۳۳,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
امنیا بای مری کاترانتزو ادو پرفیوم زنانه بولگاریBvlgari 
۶,۲۵۱,۰۰۰ تومان
۶۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
اسپلندیدا پچولی تنتیشن ادو پرفیوم زنانهBvlgari تخفیف ویژه
۸,۴۷۱,۰۰۰ تومان۶,۶۴۲,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۲
تنوع
کوبرا ادو پرفیوم مردانه - کبرا ادو پرفیوم مردانهBvlgari 
۴۶,۳۳۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱.۵ میل
سمپل
بولگاری من گلشیال اسنس ادو پرفیوم مردانه بولگاریBvlgari 
۶,۳۲۲,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۶۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
اومنیا گلدن سیترین ادو تویلت زنانه - امنیا گلدن سیترین ادو تویلت زنانهBvlgari تخفیف ویژه
۶,۱۲۰,۰۰۰ تومان۴,۵۵۲,۰۰۰ تومان
۶۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱.۵ میل
سمپل
نویسنده :رها واعظی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
برند بولگاری چیست؟
پاسخ:

برند بولگاری یکی از برندهای ایتالیایی لوکس و بسیار خاص در حوزه تولید اکسسوری و جواهرات، کیف، شال، عطر و صنعت هتلداری است. این برند، بعد از آنکه در تولید و عرضه جواهرات، تبدیل به یک برند مورد قبول در تمام دنیا شد، تصمیم گرفت وارد حوزه‌های دیگر تجارت شود. برند بولگاری پس از گسترش کسب و کارش در زمینه اکسسوری و جواهرات، تولید عطر و ادکلن زنانه و مردانه را نیز آغاز کرد و در این تجارت نیز سهم بزرگی از بازار جهان را به خود اختصاص داد. 

برند بولگاری از کجا آغاز شد؟
پاسخ:

موسس برند BVLGARI در یک روستای کوچک در یونان متولد شد و اگر آن روز، او در آن روستای کوچک متولد نمی‌شد، این برند معتبر و کاربردی هرگز به وجود نمی‌آمد. برند بولگاری در حال حاضر به یکی از معروف ترین برندهای تجاری در کل دنیا تبدیل شده و سهم بزرگی را در دنیای مد و زیبایی به خود اختصاص داده است. و اما برند بولگاری به صورت اختصاصی مانند بسیاری دیگر از برند های بزرگ مد و فشن، کار خود را از ایتالیا شروع کرده است. این برند ایتالیایی با یک فروشگاه در شهر رم در سال 1884 وارد صنعت جذاب ساخت و طراحی جواهرات شد و امروزه از شرکت BVLGARI به عنوان یک برند لوکس و فاخر جواهرات یاد می‌شود.

سوتیریوس بولگاریس چگونه برند BVLGARI را تاسیس کرد؟
پاسخ:

سوتیریوس بولگاریس در سال 1884 برند عطر و ادکلن بولگاری را با افتتاح یک مغازه جواهر فروشی راه‌اندازی کرد. بولگاریس که برای مدت زیادی مشغول به تولید ظروف نقره و اقلام تزئینی بود، در ادامه‌ کار و در سال 1905، فروشگاه مرکزی تولید جواهرات خود را با کمک دو پسرش یعنی کونستانتینو (Constantino) و جورجو (Giorgio) تأسیس کرد. فروشگاه مرکزی بولگاری در خیابان معروف ویا دی کوندوتی (Via Dei Condotti) رم افتتاح شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۱۹۷,۹۹۸ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید