یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
12 عطر مردانه مناسب برای جلسات کاری مهم

12 عطر مردانه مناسب برای جلسات کاری مهم

محل کار و جلسات کاری مهم، مانند خانه، مهمانی یا مکان‌های دیگر نیست، که بتوانیم کاملا براساس سلیقه‌ شخصی خودمان عطری را انتخاب کنیم و با اسپری کردن مقداری از آن، از رایحه مورد نظرمان لذت ببریم. در انتخاب عطر مردانه مناسب برای جلسات کاری مهم به خصوص در محل کار، باید به این نکته توجه داشته باشیم، که رایحه عطرمان، نه تنها باید برای خودمان خوشایند باشد، بلکه باید با مشام دیگرانی که هیچ شناختی از سلیقه بویایی آن‌ها نداریم نیز سازگاری داشته باشد.

هنگام خرید عطر مردانه اصل برای جلسات کاری بهتر است عطری را انتخاب کنید، که هم سلیقه شما در آن وجود داشته باشد و هم ترجیحا برای استفاده در محل کار مناسب باشد. به این ترتیب، هم همکاران‌تان از رایحه عطرتان اذیت نمی‌شوند و لذت می‌برند، هم می‌توانید با رایحه عطر خود، تاثیر مثبتی بر روی مخاطب‌تان بگذارید و احساسی خوشایند در او ایجاد کنید.

اگر شما هم جزء آن دسته از آقایان خوش‌سلیقه‌ای هستید، که می‌خواهید با استفاده درست از عطرهای مردانه، اثرگذاری مثبت بیشتری در محیط کار و قرارهای رسمی داشته باشید، پس باید در انتخاب عطر و ادکلن مردانه خوشبوبرای استفاده در جلسات مهم و محیط کار دقت و حساسیت بیشتری به خرج دهید.

باید به این نکته توجه داشته باشیم، که هر عطر و ادکلن مردانه با توجه به رایحه و گروه بویایی‌اش، برای شرایط و مکان مخصوصی مناسب و مورد استفاده است. بوها و رایحه‌ها، اگر در زمان و مکان درست مورد استفاده قرار بگیرند، قدرت شگفت‌انگیزی در اثرگذاری مثبت و موثر بر روی دیگران دارند. البته عطر و ادکلن‌های مردانه، تنها از نظر عاطفی و احساسی بر روی خودمان و دیگران تاثیرگذار نیستند، بلکه باید از نظر جسمی و تنفسی نیز با مشام ما سر سازگاری داشته باشند.

معمولا عطر و ادکلن مردانه با پخش بوی بسیار بالا و ماندگاری طولانی وفوق‌العاده، عطری است، که رایحه تلخ، گرم و تندی دارد و در واقع عطر مناسب فصل زمستان است.

بنابراین از آنجا که در محیط‌های کاری و عمومی فراد مختلفی با سلایق و شرایط روحی و جسمی متفاوت حضور دارند، در هنگام خرید یا انتخاب عطر مردانه برای جلسات کاری یا استفاده در محل کار و ادارات، باید این نکته را در نظر بگیریم، که رایحه عطرمان نه تنها برای دیگران آزاردهنده نباشد، بلکه با اغلب سلیقه‌ها همخوانی داشته باشد و مورد قبول تعداد بیشتری از آدم‌ها قرار بگیرد.

در این مقاله، ما 12 عطر مردانه مناسب برای جلسات کاری مهم را به شما معرفی می‌کنیم. این عطر و ادکلن های مردانه از برندهای مختلف و معروف دنیا، با وجود طبع و طعم‌های متفاوتی که دارند، در دنیا بسیار پر فروش بوده‌اند و مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته‌اند. همچنین رایحه 12 عطر معرفی شده برای جلسات مهم کاری در ادامه این مقاله، همگی دارای رایحه‌هایی مورد قبول برای اغلب افراد با سلیقه‌های مختلف هستند. پس برای آشنایی با این عطرها، در ادامه همراه ما باشید.

1- ادوپرفیوم کرید اونتوس مردانه (Creed Aventus for Men)

ادوپرفیوم کرید اونتوس مردانه

خرید عطرکرید اونتوس

در سال 2010، برند مشهور سلطنتی و فرانسوی عطر و ادکلن کرید (Creed)، برای مراسم دویست و پنجاهمین سالگرد تاسیس و شروع به کارش، ادوپرفیوم لوکس و مردانه خود را به نام اونتوس (Aventus) رونمایی و معرفی کرد. کلمه اونتوس، از یک لغت باستانی به معنای موفقیت گرفته شده است. رایحه ادوپرفیوم کرید اونتوس، بسیار هوشمندانه طراحی شده و القا کننده احساس شادابی، نشاط و وقار مردانه‌ و دراماتیکی است. این عطر در مدت زمان کوتاهی پس از معرفی، تبدیل به محبوب‌ترین عطر از برند گران قیمت و لوکس کرید شد.

کرید، تنها برند خصوصی و لوکس عطر و ادکلن در جهان است. این برند در سال 1760 تاسیس و نسل به نسل منتقل شده است. کمپانی عطر کرید ببیشتر از 250 سال است، که به بیش از 10 خاندان سلطنتی و مردم ثروتمند دنیا سرویس‌دهی کرده است. در حال حاضر این شرکت توسط نسل ششم از خانواده، یعنی اُلیور کرید و پسرش اِروین اداره می‌شود.

اونتوس کرید، ادوپرفیومی شیرین و خنک است، که در گروه بویایی مدیترانه‌ای میوه‌ای جای می‌گیرد. این ادوپرفیوم توسط دو عطرساز معروف و حرفه‌ای به نام‌های اروین کرید و الیور کرید طراحی و تولید شده است. الیور کرید، پدر اروین کرید است. آن‌ها در واقع نسل ششم و هفتم از خاندان بزرگ کرید هستند. در هرم رایحه‌ای این عطر، ابتدا شاهد نت‌هایی سرشار از میوه‌های مختلف و با طراوت هستیم که از گیاهان شهر Corsica، شهری که ناپلئون بناپارت در آنجا به دنیا آمده بود، گرفته شده‌اند. آناناس، انگور فرنگی، ترنج ایتالیایی و سیب، نت‌های اولیه اونتوس مردانه را تشکیل می‌دهند.

جالب است، بدانید که ترنج ایتالیایی به کار رفته در اونتوس کرید مردانه، یادآور مکانی است، که اولین پیروزی شهرت‌آور ناپلئون بناپارت در آنجا رخ داد. وقتی کیف‌تان از نت‌های اولیه این عطر کوک شد، در ادامه مسیر، رایحه میانی دل‌انگیز این عطر را استشمام می‌کنید. رایحه میانی اونتوس مردانه بسیار شیک و دوست داشتنی است. این رایحه جذاب از ترکیب گل رزی که در باغ ناپلئون همیشه وجود داشت، چوب درخت توس که در تخت سلطنت او به کار رفته بود، گل یاسمن سفید از جایی که امپراطوری ناپلئون تا آن جا وسعت یافته بود، یعنی مصر و نعناع هندی تشکیل شده است.

عطر کرید اونتوس، پایانی سحرانگیز دارد. نت‌های پایانی این عطر، ترکیبی شیرین از مشک، وانیل و رایحه خزه درخت بلوط اسپانیایی است. اسپانیا جایی است، که ناپلئون آن جا را فتح کرده بود. در رایحه انتهایی این عطر، همچنین از عنبر سائل دریایی نیز به کار رفته است. این نوع از عنبر، در واقع با هدف نشان دادن قدرت نیروی دریایی ناپلئون بناپارت در اونتوس کرید به کار رفته است.

2- ادوتویلت جورجیو آرمانی کد مردانه (Armani Code for Men)

ادوتویلت جورجیو آرمانی کد مردانه

خرید عطرجورجیو آرمانی کد

ادوتویلت شرقی تند و مردانه آرمانی کد، یکی از بهترین عطرهای مردانه برند عطر و ادکلن جورجوجیو آرمانی است، که اولین بار در سال 2004 به بازار معرفی و عرضه شد. رایحه این ادوتویلت مردانه ایتالیایی و بسیار خوشبو و جذاب توسط سه عطرساز معروف به نام‌های آنتونیه لای (Antoine Lie)، آنتونیه میسوندیو (Antoine Maisondieu) و کلمنت گاواری (Clement Gavarry) طراحی شده است و با رایحه تلخ و کلاسیکی که دارد، برای استفاده توسط هر مرد شیک پوش و کلاسیک پسندی مناسب است.

رایحه معتدل و تلخ این عطر، شخصیت یک مرد واقعی و جذاب را دارای نیروی مغناطیسی می‌کند و کاری می‌کند، که توجه هر کسی به سمت صاحب عطر جلب شود. عطر مردانه Armani Code با آقایان برازنده، زیبا و با وقاری همخوانی دارد، که دارای حس کمک به همنوع، خانواده دوستی، لطافت و آرامش هستند و همه این خصوصیات را یکجا با هم در وجودشان دارند.

به محض اولین اسپری از این عطر کلاسیک مردانه، در نت اولیه ترکیبی از رایحه ترنج و لیمو ترش زرد را احساس می‌کنید. این ترکیب شادی و هیجان زیادی را به شما منتقل می‌کند. در ادامه و زمانی که به نت میانی می‌رسید، جدیت رایحه افزایش پیدا می‌کند و رایحه‌ای تلخ و چوبی از ترکیب گل زیتون، بادیان خطایی و چوب گایاک منتشر می‌شود. این رایحه باعث متمرکزتر شدن شما بر روی کارها و فعالیت‌های مهم و جدی خواهد شد.

رایحه آروماتیک و چرمی در نت پایانی این عطر، کمی گرم‌تر و تلخ‌تر از سایر نت‌ها است و به همین دلیل باعث احساس اعتماد به نفس و غرور مردانه عمیقی در وجودتان خواهد شد. نت پایانی دل انگیز این عطر، ترکیبی از گیاه تنباکو، چرم و دانه تونکا است. این ترکیب، پایانی عالی و هنرمندانه برای یک عطر جدی، شیک و تلخ مردانه به حساب می‌آید.

3- پرفیوم تق دی هرمس (Terre d Hermes Perfume)

پرفیوم تق دی هرمس

خرید عطرتق دی هرمس

پرفیوم مردانه چوبی مدیترانه‌ای Terre d Hermes در سال 2009 به بازار معرفی و عرضه شد. این عطر مردانه که رایحه‌ای معتدل، ترش و تلخ دارد، از زمان رونمایی تا به امروز، یکی از خاص‌ترین، ماندگارترین و شیک‌ترین عطرهای چهار فصل مردانه به حساب می‌آید. رایحه این عطر معتدل مردانه سرشار از حس طراوت و زندگی برای آقایان است و فریبندگی، جذابیت و تک بودن رایحه نسبتا خنکی که دارد، آن را برای همیشه محبوب و خاطره‌انگیز کرده است. عطر ماندگار و فوق‌العاده مردانه Terre d'Hermes در مدت زمان کوتاهی توانست به عنوان عطری محبوب، مورد استقبال همه سلیقه‌هایی که به دنبال محصولی عالی، ماندگارو بسیار شیک بودند قرار بگیرد.

این عطر معتدل مردانه استعاره‌ای از سه مولفه زمین، خاک و ریشه است که روح آسمان را به زمین پیوند می‌زند و آقایان را با وقار و جوان جلوه می‌دهد. پس از اسپری کردن مقداری از عطر هرمس Terre d بر روی پوست و محل نبض‌تان، به سرعت رایحه‌ای ترش و مرکباتی از ترکیب نت‌های گریپ فروت و پرتقال به مشام شما خواهد رسید. این ترکیب ترش و مرکباتی، شادی و هیجانی فوق‌العاده‌ای را در وجود شما ایجاد خواهد کرد.

پس از مدتی، نت‌ میانی به آرامی جای نت‌های آغازین و اولیه را می‌گیرند. تک نت‌ میانی ترکیبی آرامش‌ بخش‌ و تلخ با ته مایه‌ای از بوی خاک است. قسمت میانی رایحه این عطر ترش مردانه از تک نت سنگ چخماق تشکیل شده است. این ترکیب با بوی خاکی و تلخ خود، آرامش و تمرکز را برای شما به ارمغان می‌آورد.

در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های سبز و چوبی پایانی از راه می‌رسند و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها ترکیبی چوبی و جذاب از خزه درخت بلوط، نت چوبی و صمغ بنزوئن است. ترکیب پایانی این عطر ترش مردانه، حسن ختامی خوب برای به اوج رساندن احساس آرامش و آسودگی خیال در ذهن و قلب شما است و به شخصیت شما آسودگی بیشتری می‌بخشد.

4- پرفیوم دیور ساوج (Dior Sauvage Parfum)

پرفیوم دیور ساوج

خرید عطردیور ساوج

پرفیوم مردانه ساوج با الهام از آسمان تاریک شب با ماه کامل و کمپ‌هایی که در آن‌ها، همه افراد حاضر در کمپ، شب‌ها دور یک آتش جمع می‌شوند، با هم صحبت می‌کنند، آواز می‌خوانند و ساز می‌زنند، طراحی و تولید شده است. کمپانی عطر و ادکلن دیور، در سال 2019، پرفیوم جدیدی از خانواده عطرهای مردانه ساوج خود را به بازار عرضه کرد. طراحی رایحه این عطر توسط عطرساز مشهور، یعنی فرانسوا دماکی (Francois Demachy) انجام شد. عطر ساوج، از سال 1966 تا کنون، بارها در انواع مختلفی همچون ادوتویلت، ادوپرفیوم و با رایحه‌های مختلف برای شرایط متنوع از طرف کمپانی دیور تولید شده و تولید آن، تاکنون ادامه داشته است. جدیدترین ساوج دیور، پرفیوم مردانه ساوج است، که رایحه‌ای غلیظ، خنک و ماندگار دارد.

پرفیوم تلخ و خنک مردانه ساوج، در گروه بویایی شرقی فوژه قرار می‌گیرد و بوی تندی دارد. پرفیوم ساوج دیور، نسبت به نسخه‌های قدیمی‌تر از ساوج، غلظت، ماندگاری و پخش بوی بیشتری دارد. همچنین رایحه آن تا حدی رسمی‌تر شده است. آن طور که از رایحه ساوج جدید دیور به نظر می‌رسد، این عطر، بیشتر برای مصرف روزانه توسط آقایانی طراحی شده است، که در شهرهای بزرگ و پر ترافیک زندگی و کار می‌کنند و روزهای شلوغی را پیش روی خود دارند.

ساوج به دلیل طبع خنک و ساختار رایحه‌ای خاصی که دارد، برای استفاده در چهار فصل مناسب است، اما استفاده از آن در فصل‌های گرم، احساس دل‌انگیزتری در وجود افراد ایجاد می‌کند. این پرفیوم برای استفاده توسط مردان بزرگسال مناسب‌تر است.به محض اسپری کردن از پرفیوم ساوج بر روی پوست و در محل نبض یا لباس‌تان، متوجه رایحه‌ای بی‌نظیر از ترکیب نت‌های ترنج و نارنگی ماندارین می‌شوید. این رایحه اولیه مرکباتی، هاله بزرگی از شادی و نشاطِ فراوان، در اطراف شما ظاهر می‌کند.

در ادامه، زمانی که نت‌های مرکباتی اولیه، جای خود را به نت‌های اصلی میانی می‌دهند، تک رایحه از نت تلخ چوب صندل به مشام می‌رسد و باعث شیک‌تر شدن بوی عطر می‌شود. همچنین احساس انرژی و اعتماد به نفس فراوانی را انتقال می‌دهد. در رایحه عجیب و غریب و پایانی عطر ساوج، که مثلثی از ترکیب سه نت وانیل، صمغ کندر و دانه توکا است، تندی و تاثیرگذاری فراوان و عمیقی ایجاد می‌شود و شیکی عطر را به نهایت می‌رساند.

5- پرفیوم جورجیو آرمانی آکوا دی جیو (Giorgio Armani Acqua di Gio Profumo)

پرفیوم جورجیو آرمانی آکوا دی جیو

خرید عطرجورجیو آرمانی آکوا دی جیو

کمپانی ایتالیایی جورجیو آرمانی که در سال 1996 عطر مردانه و محبوب آکوآ دی جیو خود را روانه بازار کرده بود، پس از حدود بیست سال، یعنی در سال 2015 نسخه جدیدی از آن را با نام آکوآ دی جیو پروفومو و با حضور جیسون مورگان به عنوان چهره تبلیغاتی به دنیای عطر معرفی کرد. رایحه عطر آکوا دی جیو پرفومو (Acqua di Gio Profumo) نیزهمچون نسخه قبلی آن در گروه بویایی آروماتیک آبی قرار گرفته اما به مراتب خنک‌تر، عمیق‌تر و مقداری تندتر شده است. رایحه بی‌نظیر این عطر تلخ و مردانه توسط آلبرتو موریلاس ساخته و طراحی شده است.

آکوآ دی جیو پروفومو به عنوان عطری بسیار پیچیده و به شدت مردانه شناخته می‌شود، زیرا که طراوت عمیق آن نمادی از آزاد شدن خنکی ناشی از برخورد آب دریا با صخره‌های ساحلی است. این عطر مردانه علاوه بر داشتن تمام این ویژگی‌ها، یک عطر بسیار آرامش بخش و ضد استرس است.در واقع رایحه ظریف، خنک ،عمیق و بی عیب این عطر مردانه تلخ و خنک، گویی رد بویی به تندی امواج دریا به جای می‌گذارد و یادآور تلاقی امواج دریا با صخره‌های سیاه ساحل است. به زبان دیگر، این عطر نمادی از یک مرد آزاد است، که در حال تماشای برخورد آب دریا با شن‌های داغ و سنگ‌های ساحل است.

وقتی برای اولین بار مقداری از عطر ایتالیایی جورجیو آرمانی را روی پوست و محل نبض‌تان اسپری کنید، متوجه رایحه‌ای از ترکیب فوق‌العاده خنک آب دریا و ترنج خواهید شد. رایحه مرکباتی و ترش ترنج به همراه طراوت آب دریا، احساس خنکی عمیقی را به شما منتقل می‌کند و شادی و انرژی را در وجود شما به جریان می‌اندازد. وقتی که کاملا از شادی لبریز شدید، نت‌های میانی با وجود رزماری، گیاه مریم گلی و گل شمعدانی به استقبال شما خواهند آمد. این ترکیب گیاهی، گل‌دار و سرشار از شادابی و سبزی گیاهان، آرامش و تمرکزی مثال زدنی را در وجود شما ایجاد می‌کند.

وقتی مدت زیادی از این حالت گذشت، ترکیبی گرم‌تر از راه می‌رسد و خنکی رایحه این عطر را متعادل‌تر می‌کند. نت نهایی و پایه این پرفیوم ایتالیایی از ترکیب رایحه بخور خوشبو و نعناع هندی تشکیل شده و به مشام خواهد رسید. رایحه بخور و نعناع هندی باعث آرامش و امنیت درونی شما می‌شود و شما را در حال و هوایی بهاری و با طراوت، غرق می‌کند.

6- ادوتویلت دیور هوم اسپورت 2017 (Dior Homme Sport 2017)

ادوتویلت دیور هوم اسپورت 2017

خرید عطردیور هوم اسپورت 2017

عطر مردانه دیور Homme Sport 2017، عطری ساده و خوشبو است، که در ساختار آن رایحه طبیعی و بسیار شادابی از لیمو و گریپ فروت به کار رفته و طعم ترش ملایمی دارد. رایحه این عطر توسط عطرساز معروف برند عطر و ادکلن دیور به نام فرانسوا دماکی (Francois Demachy) طراحی و در سال 2017 به بازار عطر و ادکلن مردانه خوشبو معرفی شده است. عطر ترش مردانه دیور هوم اسپورت برای آقایانی طراحی شده است، که فعالیت روزانه زیادی دارند و در عین حال مایل هستند، که در همه اوقات روز رایحه‌ای خوش از آن‌ها به مشام برسد.

پس از اسپری کردن مقداری از عطر ترش و جوان پسند Dior Homme Sport 2017 بر روی پوست و محل نبض‌تان، به سرعت رایحه‌ای بسیار ترش و مرکباتی از ترکیب نت‌های گریپ فروت، لیموترش زرد، پرتقال خونی و گلابی به مشام شما خواهد رسید. این ترکیب ترش و مرکباتی، شادی، نشاط، انرژی و هیجانی فوق‌العاده‌ای را در وجود شما ایجاد خواهد کرد.

پس از مدتی، نت‌‌های میانی این عطر مردانه شیک به آرامی جای نت‌های آغازین و اولیه را می‌گیرند. نت‌‌های میانی ترکیبی آرامش‌ بخش‌، جذاب و تندتر از نت‌های اولیه است. قسمت میانی رایحه این عطر ترش مردانه از جوز هندی، دانه فلفل صورتی و گل شمعدانی تشکیل شده است. من میانی این عطر، باعث ایجاد احساس اعتماد به نفس و اطمینان خاطر در وجود شما خواهد شد.

در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های آروماتیک پایانی از راه می‌رسند و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها ترکیبی از گیاه خس خس و چوب صندل است. ترکیب پایانی این عطر ترش مردانه، حسن ختامی خوب برای به اوج رساندن احساس جذابیت، جوانی و خوشتیپی در ظاهر شما است و به شخصیت شما گیرایی بیشتری می‌بخشد.

7- ادوتویلت پاکو رابان وان میلیون (Paco Rabanne One Million)

ادوتویلت پاکو رابان وان میلیون

خرید عطرپاکو رابان وان میلیون

رایحه بی‌نظیر ادوتویلت مردانه و محرک 1Million، توسط دو عطرساز شناخته شده به نام‌های کریستف راینود و الیور پرشوکس خلق شد. این عطر فرانسوی در سال 2008 توسط برند اسپانیایی Paco Rabanne به بازار معرفی و عرضه و پس از مدت کوتاهی به عنوان محصولی با نت‌های تازه و وسوسه انگیز، برای هر سن و سالی در بازار شناخته شد.

شیشه این عطر جذاب نیز، ظاهری فریبنده دارد. این شیشه طلایی رنگ، نماد قدرت، زیبایی و لوکس بودن است. وان میلیون مردانه، عطری قدرتمند است و رایحه‌ای تحریک کننده برای زنان دارد. این ادوتویلت مردانه نشان دهنده خاص بودن آقایانی را است، که آن را برای استفاده همیشگی انتخاب می‌کنند و به خصوص برای آقایانی مناسب است، که می‌خواهند حرف‌ها و رفتارشان تاثیرگذاری زیادی بر دیگران داشته باشد و در جلسات مهم، توجه اطرافیان را جلب کنند. پاکو رابان، درباره این عطر گفته است: «در تمامی تمدن‌ها و مذاهب دنیا، از طلا همواره برای فریفتن انسان‌ها استفاده می‌شده است.»

در طول تاریخ زندگی بشر و از زمان کشف طلا، این عنصر همواره عنصری ارزشمند، گران قیمت و نفیس به شمار به شمار می‌آمد. به همین دلیل، برند لوکس عطر و ادکلنپاکو رابان در ظاهر عطر وان میلیون، از شکل و شمایلی طلا گونه استفاده کرده است، تا ظاهر عطر جذابش را نیز متمایز کند.این ادوتویلت مردانه، از محصولاتی است، که به عنوان عطری خلاقانه و مبتکرانه شناخته شده است و رایحه آن یادآور مردی بالغ، پخته، مستقل، دانا و ثروتمند است.

وان میلیون دارای ماندگاری خوبی است و میزان پخش بوی قابل قبولی دارد. اگر می‌خواهید، با عبور از کنار یک جمع یا حضور در آن جمع، نگاه و توجه خانم‌های اطراف را به سمت خود جلب کنید،‌ بهتر است از این ادوتویلت اغواگر، در میهمانی‌های شبانه و رسمی استفاده کنید. هرم بویایی ادوتویلت مردانه وان میلیون از برند Paco Rabanne در نت ابتدایی سرشار از رايحه‌ شادی‌آور گریپ فروت، نعناع و نارنگی ماندارین است. در نت میانی این عطر با رايحه‌‌ای شیرین‌تر و گرم‌تر از ترکیب گل رز با دارچین و نت ادویه مواجه می‌شویم. رایحه این عطر در نت پایانی خود، با ترکیب نت‌های گرم چرم، کهربا، نعناع هندی و نت چوبی به اوج می‌رسد و وظیفه خود را در ایجاد جذابیت و وقار یک مرد میانسال پخته به اتمام می‌رساند.

8- ادوتویلت پرادا لهوم (Prada Le Homme)

ادوتویلت پرادا لهوم

خرید عطرپرادا لهوم

شرکت ایتالیایی و پرطرفدار عطر و ادکلن پرادا، در سال 2016، یک عطر معتدل مردانه بسیار شیک، لوکس و رسمی را به دنیای عطر و ادکلن معرفی کرد. این ادوتویلت مردانه، بسیار مورد استقبال و توجه دوستداران همیشگی برند پرادا قرار گرفت. عطر پرادا لهوم رایحه چوبی مدیترانه‌ای دارد و تنها یک سال پس از عرضه یعنی در سال 2017، توانست برنده جایزه بهترین عطر لوکس مردانه از Academia del Perfume Awards در اسپانیا شود.

رایحه عطر پرادا لهوم مردانه که رایحه‌ای معتدل و شیرین دارد، توسط عطرسازی به نام دانیلا روشه آندریر (Daniela (Roche) Andrier) طراحی شده است و به خاطر استفاده از نت چوب و گل‌ها در ساختارش، عطری بسیار اغواگر و جذاب به حساب می‌آید. این عطر، به دلیل رایحه شیک، با وقار و عام پسندی که دارد، برای خرید و استفاده مداوم توسط آقایان شیک پوشی که به دنبال یک عطر با رایحه ملایم و همیشگی هستند، بسیار مناسب است. پرادا لهوم مردانه با رایحه شیرین و معتدلی که دارد، همه نگاه‌ها را در مراسم‌ها و جلسات مهم و مختلف به سمت شما برمی‌گرداند.

لهوم پرادا عطری شکیل و خوشبو است، که شروعی شاداب با حسی تمیز از ترکیب رایحه دانه فلفل و بهار نارنج دارد. رایحه این عطر مردانه حالتی پودری، گلی، نیمه شاداب و کمی تلخ را در مشام انسان ایجاد می‌کند. با گذر زمان و پس از اضافه شدن رایحه کهربا، گل شمعدانی، گل زنبق و گل بنفشه، عطر کمی گرم و نیمه شیرین شده و حس تلخ، کمی چوبی و مدیترانه‌ای پیدا می‌کند که به مردانه تر شدن و شکیل تر شدن رایحه این ادوتویلت ایتالیایی کمک می‌کند.

9- ادوتویلت لانکوم هیپنوز هوم (Lancome Hypnose Homme)

ادوتویلت لانکوم هیپنوز هوم

خرید عطرلانکوم هیپنوز هوم

لانکوم Hypnose Homme در سال 2007 و پس از موفقیت نسخه زنانه‌اش با شکل و ظاهری مشابه همان عطر زنانه به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و عرضه شد. این ادوتویلت مردانه با گروه بویایی شرقی فوژه‌ و سر و سنگینی که دارد، برای استفاده توسط مردان جدی و تاثیرگذاری که زیاد در جلسات کاری شرکت می‌کنند، بسیار مناسب است.

رایحه گرم، شیرین و تند این عطر مردانه قدرتمند، فریبنده و خوشبو توسط عطرسازی به نام ماریس راشل (Maurice Roucel) طراحی شده است. چهره تبلیغاتی آن نیز بازیگر جذاب انگلیسی، یعنی کلایو اوون (Clive owen) بوده است. این عطر مردانه به دلیل داشتن رایحه‌ای سنگین و گرم برای استفاده در روزها و شب‌های سرد و خنکی همچون پاییز و زمستان مناسب است.

به محض اسپری کردن مقداری از این عطر مردانه بر روی پوست یا محل نبض‌تان، رایحه‌ای تند و آروماتیک از ترکیب نت‌های هل، نعناع، ترنج و نارنگی ماندارین به مشام شما می‌رسد. این ترکیب باعث افزایش جذابیت ظاهری شما و به جریان افتادن انرژی در وجودتان خواهد شد. وقتی که نت‌های پر شور و انرژی اولیه جای خود را به نت میانی می‌دهند، رایحه‌ای آرامش بخش از گیاه اسطوخودوس به مشام شما خواهد رسید. این رایحه بسیار قوی به مشام می‌رسد و باعث کاریزماتیک به نظر رسیدن شخصیت شما در جوامع مختلف خواهد شد.

در انتهای رایحه این عطر مردانه، به ترکیبی گرم از کهربا، نعناع هندی و مشک خواهید رسید. این بخش از ساختار رایحه می‌تواند تسلی بخش روح شلوغ شما باشد و اثرات استرس و اضطراب روزانه را از شما دور خواهد کرد. نت پایانی عطر مردانه هیپنوز بسیار دلچسب و دوست داشتنی است و باعث جذاب‌تر و تاثیرگذارتر به نظر رسیدن ظاهر آقایان می‌شود.

10- ادوتویلت باس د سنت (Boss The Scent)

ادوتویلت باس د سنت

خرید عطرباس د سنت

عطر مردانه Boss The Scent از برند آلمانی هوگو باس در سال 2015 میلادی به بازار عطر و ادکلن مردانه جهان معرفی و عرضه شد. رایحه این ادوتویلت آروماتیک تند، توسط دو عطرساز به نام‌های بِرونو جووانوویچ (Bruno Jovanovic) و پاسکال گارین (Pascal Gaurin) خلق شده است.

رایحه جذاب و متمایز این عطر مردانه آلمانی می‌تواند گویای حقایق فراوانی در مورد شخصیت یک مرد مدرن و امروزی باشد. این عطر معتدل و تند، نمادی از یک مرد بی‌نهایت جذاب است، مردی فریبنده و فراموش نشدنی که با نیروی اغواگری بی‌نهایتش، نگاه همگان را به سمت خودش جلب می‌کند و هیچ کس نمی‌تواند در برابر جذابیت او، از خود مقاومت نشان دهد.

این عطر برای مردانی قدرتمند، خاص و برجسته با مهارت‌های خارق العاده در جذب افراد به سوی خود طراحی شده است و برای آقایانی مناسب است، که قصد دارند با تکیه بر قدرتاعتماد به نفس و جذابیت خود کارها و تصمیمات‌شان را پیش ببرند و هیچ کس هم توانایی مقابله با نیروی روزانه آن‌ها را برای دستیابی به اهداف نداشته باشد.

عطر مردانه باس د سنت، تفسیری از مردان آرام، پیوسته و تاثیرگذار است. شیوه خاص این عطر برای اغواگری و جذابیت، شیوه‌ای است که به خودی خود یک هنر در دنیای عطر و ادکلن های مردانه به حساب می‌آید. با کمک رایحه این عطر هنرمندانه، آقایان می‌توانند میان اطمینان و عدم اطمینان توازنی بی نظیر برقرار کنند و اهداف حقیقی و عمیق خود را به سرانجامی موثر برسانند.

این عطر معتدل مردانه از برند عطر و ادکلن هوگو باس همچون یک سمفونی هنرمندانه، ماندگار، فراموش نشدنی و برگرفته از تمامی احساسات درونی یک مرد کامل است. به محض اولین اسپری از عطر مردانه باس د سنت، رایحه‌ای تند و مرکباتی از ترکیب زنجبیل، نارنگی ماندارین و ترنج به مشام می‌رسد. این ترکیب که رایحه غالب و قوی در آن، بوی خوش زنجبیل است، باعث هر چه هوشیارتر شدن و بیشتر جمع شدن حواس شما می‌شود.

نت میانی این عطر از اسطوخودوس تشکیل شده است. رایحه آرامش بخش اسطوخودوس، باعث می‌شود، که خستگی ناشی از هوشیاری در مرحله قبل از بین برود و انگیزه ادامه کارها برای رسیدن به اهداف بزرگ را در وجودتان بیدار می‌کند. در انتهای راه این عطر، به ترکیبی بی‌نظیر و جذاب از رایحه چرم با نت چوبی می‌رسید. البته رایحه چرم بر رایحه چوب غالب است و حسی کلاسیک و نوستالژیک در شما به وجود خواهد آورد. حسن ختام این عطر با وجود رایحه چرم و چوب بسیار دل انگیز است و باعث مرموزتر به نظر رسیدن شخصیت شما می‌شود.

11- ادوتویلت بربری لاندن مردانه (Burberry London men)

ادوتویلت بربری لاندن مردانه

خرید عطربربری لاندن

عطر مردانه لاندن یکی از عطرهای مردانه معروف برند عطر و ادکلن بربری است، که در سال 2006 به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و عرضه شد. رایحه این ادوتویلت شرقی و تند از برند انگلیسی بربری توسط عطرساز معروفی به نام آنتونیو میسوندیو (Antoine Maisondieu) طراحی شده است. رایحه این عطر، با الهام از مردی شیک پوش طراحی شده است، که یک پالتوی بارانی بلند پوشیده و با استایل معروف مردان لندن، در یک عصر بارانی در خیابان‌های این شهر به تنهایی قدم می‌زند و در افکار عمیقی فرو رفته است.

گرما و تلخی ادوتویلت مردانه بربری لاندن من، احساس اعتماد به نفس و تمرکز عمیقی را در وجود هر مرد شیک‌پوش و با سلیقه‌ای بیدار می‌کند. این عطر کلاسیک، در واقع نمادی از شهر قدیمی و زیبای لندن است و به خاطر رایحه گرمی که دارد، برای استفاده در روزها و شب‌های خنک سال، مناسب‌تر به نظر می‌رسد. به محض پخش شدن رایحه اولین اسپری از عطر مردانه لاندن بربری، متوجه ترکیبی از نت‌های دارچین، اسطوخودوس و نارنج می‌شوید. این بخش از رایحه عطر ساختاری شادی آور، نشاط بخش و در عین حال آرامش بخش دارد، که شخصیتی کاریزماتیک در آقایان ایجاد می‌کند.

پس از عبور از نت اولیه و رسیدن به نت‌های میانی، رایحه دل‌انگیز و تلخ چرم در کنار گل حساس به مشام می‌رسد. نت میانی این عطر، با طعم تلخ و جدی‌اش، نمادی از یک مرد جدی، موفق و جذاب با روحیه‌ای درونگرا اما اثرگذار است. پس از مدت زمانی نسبتا طولانی، نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی می‌دهند.

نت‌های پایانی کمی گرم‌تر و تلخ‌تر از نت‌های قبلی هستند. نت پایانی ترکیبی از صمغ جاوشیر، گیاه تنباکو، چوب گایاک و خزه درخت بلوط است. آکورد اصلی این عطر که رایحه تنباکو است، در نت پایانی عطر قرار گرفته و در واقع می‌توان گفت، که نت پایانی این عطر، بخش اصلی و اثرگذار آن به حساب می‌آید.

12- ادوتویلت آزارو پور هوم (Azzaro Pour Homme)

ادوتویلت آزارو پور هوم

خرید عطرآزارو پور هوم

عطر آروماتیک فوژه پور هوم از برند فرانسوی عطر و ادکلن آزارو، ادوتویلتی کلاسیک و قدیمی است، که در سال 1978 به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و عرضه شد. رایحه این عطر کلاسیک گرم و تند توسط عطرسازان معروفی به نام‌های ریچارد ویرتز (Richard Wirtz)، مارتین پالیکس (Martine Pallix) و جرارد آنتونی (Gerard Anthony) طراحی شده است.

رایحه پیچیده این عطر، بسیار شبیه به رایحه گیاهان آبزی و معطر است. البته عطر مردانه پور هوم آزارو در طول سالیان طولانی تولیدش، چندین بار دستخوش تغییرات هم در شکل ظاهری و هم رفورمولاسیون رایحه شده است. این ادوتویلت مردانه برای استفاده در روزهای سرد و خنک سال مناسب است و به عنوان یکی از قدیمی‌ترین محصولات کمپانی آزارو شناخته می‌شود. رایحه مردانه آزارو پور هوم، سرشار از احساس فریبندگی، جذابیت و دلربایی مختص مردان مغرور را با خود به همراه دارد.

وقتی برای اولین بار مقداری از این عطر مردانه را بر روی پوست یا محل نبض خود اسپری می‌کنید، متوجه رایحه‌ای از ترکیب زیره‌، ترنج، لیمو ترش زرد، برگ ریحان، بادیان رومی، گیاه مریم گلی کلاری و گل زنبق خواهید شد، که در کنار یکدیگر ترکیب عجیبی را پدید می‌آورند. پس از مدتی متوجه تغییر مسیر نت‌های ابتدایی به سوی نت‌های میانی خواهید شد.

نت‌های میانی مخلوطی از دانه‌ سرو کوهی، چوب سدر، هل، گیاه خس خس، چوب صندل و نعناع هندی هستند. تلخی و تندی ناشی از این ترکیب، نوعی جدیت خاص را به شخصیت دارنده‌ این عطر اضافه می‌کند. پس از گذشت مدتی طولانی، نت‌های میانی نیز ماندگار نخواهند بود و جای خود را به رایحه با طراوت و در عین حال گرم و ماندگاری از ترکیب خزه‌ درخت بلوط، مشک، کهربا، چرم و دانه تونکا می‌دهند. ترکیب نهایی این عطر، ظاهری جذاب و بسیار اثرگذار را در استایل شما به نمایش می‌گذارد.

۲۰۸,۱۰۶
محصولات مرتبط
لالیک انکر نویر (لالیک مشکی) ادو تویلت مردانهLaliqueامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۲,۷۴۶,۰۰۰ تومان۱,۶۹۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر قدیم
۵ میل
دستریز
+۳
تنوع
کلاسیک بلک ادو تویلت مردانه جگوارJaguarامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱,۳۴۶,۰۰۰ تومان۹۵۳,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱.۸ میل
سمپل
ورساچه پور هوم ادو تویلت مردانه ورساچهVersace تخفیف ویژه
۷,۰۷۷,۰۰۰ تومان۴,۷۷۹,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
+۵
تنوع
ساواج الکسیر پارفوم مردانه دیور - ساوج الیکسیر پارفوم مردانه دیورDior تخفیف ویژه
۱۶,۷۹۸,۰۰۰ تومان۱۳,۷۹۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۶۰ میل
عطر
۷.۵ میل
مینیاتوری
+۲
تنوع
ساوج - ساواج ادو تویلت مردانه دیورDior تخفیف ویژه
۱۵,۱۷۳,۰۰۰ تومان۱۰,۷۹۵,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۵
تنوع
تق هرمس - تغ دی هغمس پرفیوم مردانهHermes تخفیف ویژه
۱۱,۵۴۱,۰۰۰ تومان۹,۱۹۹,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۴
تنوع
اسپلندور بلک ادو پرفیوم مردانه سریسSerisامکان ارسال فوری
۷۲۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱۵ میل
مینیاتوری
دیور هوم اینتنس ادو پرفیوم مردانهDior تخفیف ویژه
۱۳,۶۷۹,۰۰۰ تومان۱۱,۵۹۹,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۳
تنوع
اونتوس ادو پرفیوم مردانه کریدCreed 
۵۷,۱۱۹,۰۰۰ تومان
۱۲۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۷
تنوع
بنتلی اینتنس ادو پرفیوم مردانهBentley تخفیف ویژه
۳,۲۲۱,۰۰۰ تومان۲,۲۷۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱۵میل عطر
+۱
تنوع
کاپتان بلک پور هوم ادوپرفیوم مردانهCaptain Blackامکان ارسال فوری
۵۹۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
ماین پورهوم ادو پرفیوم مردانه مارک جوزفMarc Joseph تخفیف ویژه
۲,۰۴۸,۰۰۰ تومان۱,۶۵۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۳ میل
سمپل
بلو د شنل - بلو د چنل ادو پرفیوم مردانهChanel تخفیف ویژه
۱۶,۰۰۱,۰۰۰ تومان۱۳,۰۶۸,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۴
تنوع
کلاب د نویت اینتنس ادو تویلت مردانه آرمافArmaf تخفیف ویژه
۲,۶۱۹,۰۰۰ تومان۲,۲۶۱,۰۰۰ تومان
۱۰۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۲۰۰ میل
عطر
+۶
تنوع
ساوج - ساواج ادو پرفیوم مردانه دیورDior 
۳۶,۳۰۷,۰۰۰ تومان
۳۰۰ میل
عطر
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
+۵
تنوع
وای ادو پرفیوم مردانه ایوسن لورن - وای اس الYves Saint Laurent - YSL 
۱۳,۲۷۵,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۷.۵ میل
مینیاتوری
+۴
تنوع
تق هرمس - تغ دی هغمس ادو تویلت مردانهHermes 
۹,۴۷۴,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۷
تنوع
پورهوم دیلن بلو ادو تویلت مردانه ورساچهVersace 
۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
+۴
تنوع
اروس ادو تویلت مردانه ورساچهVersace 
۶,۱۱۹,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۴
تنوع
نویسنده :رها واعظی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
عطر و ادکلن مناسب برای محیط کار چگونه است؟
پاسخ:

محل کار و جلسات کاری مهم، مانند خانه، مهمانی یا مکان‌های دیگر نیست، که بتوانیم کاملا براساس سلیقه‌ شخصی خودمان عطری را انتخاب کنیم و با اسپری کردن مقداری از آن، از رایحه مورد نظرمان لذت ببریم. در انتخاب عطر مردانه مناسب برای جلسات کاری مهم به خصوص در محل کار، باید به این نکته توجه داشته باشیم، که رایحه عطرمان، نه تنها باید برای خودمان خوشایند باشد، بلکه باید با مشام دیگرانی که هیچ شناختی از سلیقه بویایی آن‌ها نداریم نیز سازگاری داشته باشد.

ویژگی های ادوپرفیوم کرید اونتوس مردانه چیست؟
پاسخ:

اونتوس کرید، ادوپرفیومی شیرین و خنک است، که در گروه بویایی مدیترانه‌ای میوه‌ای جای می‌گیرد. این ادوپرفیوم توسط دو عطرساز معروف و حرفه‌ای به نام‌های اروین کرید و الیور کرید طراحی و تولید شده است. الیور کرید، پدر اروین کرید است. آن‌ها در واقع نسل ششم و هفتم از خاندان بزرگ کرید هستند. در هرم رایحه‌ای این عطر، ابتدا شاهد نت‌هایی سرشار از میوه‌های مختلف و با طراوت هستیم که از گیاهان شهر Corsica، شهری که ناپلئون بناپارت در آنجا به دنیا آمده بود، گرفته شده‌اند. آناناس، انگور فرنگی، ترنج ایتالیایی و سیب، نت‌های اولیه اونتوس مردانه را تشکیل می‌دهند. 

عطر جورجیو آرمانی کد چه رایحه ای دارد؟
پاسخ:

رایحه معتدل و تلخ این عطر، شخصیت یک مرد واقعی و جذاب را دارای نیروی مغناطیسی می‌کند و کاری می‌کند، که توجه هر کسی به سمت صاحب عطر جلب شود. عطر مردانه Armani Code  با آقایان برازنده، زیبا و با وقاری همخوانی دارد، که دارای حس کمک به همنوع، خانواده دوستی، لطافت و آرامش هستند و همه این خصوصیات را یکجا با هم در وجودشان دارند.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۲۰۸,۱۰۶ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید