یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
11 شیشه عطر زنانه عجیبی که با دیدن آن‌ ها، چشمان‌ تان گرد می‌ شود

11 شیشه عطر زنانه عجیبی که با دیدن آن‌ ها، چشمان‌ تان گرد می‌ شود

همه ما به آراستگی ظاهر خود اهمیت می‌دهیم و حساسیت خاصی روی آن داریم. ظاهر یک فرد شامل تیپ و استایل او می‌شوند. تیپ و استایل هر کسی با وجود لباس‌ها، کفش‌ها، آرایش و مدل موی او تکمیل می‌شود. البته، علاوه بر این موارد، پاکیزگی هم نقش مهمی در تیپ و استایل ایفا می‌کند. اما مساله‌ای که باید توجه بیشتری به آن شود، استفاده از عطرهای مناسب است.

عطرها چه از نظر رایحه و چه از نظر شکل ظاهری یا شیشه و بسته‌بندی‌شان، انواع و اقسام مختلفی دارند و هر یک از آن‌ها مورد توجه افرادی خاص با سلایق و علایقی خاص قرار می‌گیرند. اگر دقت کرده باشید، هر طراحی شیشه عطر از برندهای شناخته شده، شکل خاصی دارد، که شبیه به هیچ کدام از عطرهای دیگر نیست. جالب است بدانید که شرکت‌ها و برندهای بزرگ عطرسازی در دنیا، هزینه زیادی را صرف طراحی و ساخت شیشه‌های عطرهای مختلف‌شان می‌کنند و اعتقاد دارند که این کار نقش موثری در جلب نظر مشتریان به طرف یک عطر ایفا کند.

بر همین اساس، بعضی از شرکت‌های بزرگ تولید عطر در دنیا، تصمیم می‌گیرند، که شیشه‌های عطر خلاقانه‌ای را برای عطرهای خود طراحی و تولید کنند، تا چشم‌های مشتریان از دیدن شیشه عطرها گرد شود. حالا این شیشه‌های عجیب ممکن است، خیلی زیبا یا خیلی ساختارشکنانه طراحی شوند. رنگ شیشه‌های عطرها هم در جذابیت خود عطر و جلب توجه مشتریان موثر است و نشانگر نوع رایحه عطر است. عطر شیشه بنفش و یا صورتی معمولا عطری دخترانه است.

همچنین گاهی اوقات رایحه عطر شیشه بنفش زنانه و بسیار جذاب است. عطر زنانه با شیشه قرمز نشان دهنده رایحه‌ای تند و گرم است و شیشه عطرهای مردانه معمولا به رنگ آبی هستند و رایحه‌ای اسپرت دارند. عطرهایی با شیشه مشکی معمولا مناسب استفاده در شب هستند. عطرهایی با شیشه سفید معمولا رایحه آرامشبخشی دارند و عطر شیشه ‌های سبز رایحه‌ای دارد که تداعی‌کننده تازگی و شادابی طبیعت است.

البته این موارد قانون کلی نیست و شرکت‌های سازنده عطر با توجه شکل شیشه، سلیقه بازار و ویژگی‌های برند خود، رنگ شیشه‌های عطرشان را تعیین می‌کنند.ما در این مقاله قصد داریم 15 نمونه از عجیب‌ترین، جالب‌ترین و خلاقانه‌ترین شیشه‌های عطر زنانه برندتولید شده در شرکت‌هایشناخته شده دنیا را به شما معرفی کنیم، پس در ادامه همراه ما باشید.

1- شیشه عطر زنانه لاپانتیر از برند فرانسوی کارتیر

شیشه عطر کریستالی

خرید عطر کارتیرلاپانتیر

یکی از شیشه‌های عجیب در بین عطرهای زنانه، مربوط به شیشه ادوپرفیوم مدیترانه‌ای گل‌دار La Panthere از برند کارتیر است. شیشه کریستالی این عطر کاملا شفاف بوده و طوری تراش خورده است، کهوقتی از دور آن را نگاه می‌کنیم، شبیه به صورت یک یوزپلنگ است. یوزپلنگ، نماد این عطر زنانه از برند فرانسوی Cartier است.

این عطر، در واقع نماد زنی منحصر به فرد، مستقل، خودمختار و دارای روحیه‌ای سرکشانه است. به همین دلیل این شیشه عطر زیبا برای آن طراحی شده‌ است تا ویژگی‌های این عطر را به خوبی نشان دهد. مایع زرد پررنگ این ادوپرفیوم زنانه، از درون شیشه آن به وضوح دیده می‌شود و جلوه خاصی به تراش یوزپلنگ شکل شیشه عطر می‌دهد.

2- شیشه عطر زنانه فلاور بمب از برند هلندی ویکتور اند رولف

شیشه عطر زیبا

خرید عطرویکتور اند رولف فلاور بمب

فلاور بمب، یکی از ادوپرفیوم‌های شرقی گل‌دار و محبوب برند Viktor & Rolf به شمار می‌رود و طرفداران زیادی در دنیا دارد. این عطر شیشه‌ای فانتزی دارد ودلیل عجیب بودن شیشه این عطر، آن است که به معنای واقعی، شبیه به یک نارنجک دستی طراحی شده است و با دیدن آن، دقیقا به یاد بمب‌ می‌افتید.

طراحی شیشه این عطر، هماهنگی جالبی با نام آن یعنی فلاور بمب دارد. اصطلاح انگلیسی فلاور بمب، در فارسی به معنای بمب گل‌ها است. دلیل این نام‌گذاری برای عطر، استفاده از رایحه گل‌های مختلف در فرمولاسیون این ادوپرفیوم بوده است.

3- شیشه عطر زنانه دکادنس از برند آمریکایی مارک جاکوبز

شیشه عطر فانتزی

خرید عطر مارک جاکوبزدکادنس

برند آمریکایی مارک جاکوبز، به طراحی شیشه‌های عجیب و غریب و بسیار زیبا برای عطرهایش در جهان شهرت دارد. یکی از عجیب‌ترین شیشه عطرهای زنانه طراحی شده توسط این برند برای ادوپرفیوم شرقی گل‌دار Decadence است.

شیشه این عطر، بسیار شبیه به یک کیف زنانه مشکی رنگ، با زنجیری طلایی رنگ است. شیشه این عطر، دقیقا شبیه به کیف‌های مجلسی زنانه‌ای طراحی شده است، که ساختاری محکم و قالبی دارند و بند آویز دوشی آن‌ها، زنجیری طلایی رنگ است.

4- شیشه عطر زنانه لاوردوز تتو از برند ایتالیایی دیزل

شیشه عطر زنانه لاوردوز تتو از برند ایتالیایی دیزل

خرید عطر دیزللاوردوز تتو

ادوپرفیوم زنانه گرم و شیرین دیزل لاوردوز تتو، شیشه‌ای عجیب و در عین حال بسیار زیبا دارد. شیشه عطر زیبا وکریستالی این عطر زنانه از برند Diesel، کاملا شبیه به یک قلب مشکی رنگ با تراش‌هایی مشابه با تراش‌های سنگ الماس است.

شیشه این ادوپرفیوم ایتالیایی را، به دلیل طراحی خاصی که دارد، نمی‌توان به صورت صاف روی میز گذاشت. این شیشه عطر زیبا طوری طراحی شده است، که باید به صورت اریب و کج روی میز قرار بگیرد. شیشه این عطر زنانه را می‌توان به عنوان یک شیء تزئینی در اتاق خواب به حساب آورد.

5- شیشه عطر زنانه ایدول از برند فرانسوی لانکوم

شیشه عطر زنانه ایدول از برند فرانسوی لانکوم

خرید عطر لانکومایدول

شاید در نگاه اول، شیشه این عطر کاملا عادی و معمولی به نظر برسد، اما زمانی که شیشه آن را از پهلو تماشا کنید، متوجه عجیب و جالب بودن آن خواهید شد.ادوپرفیوم لانکوم ایدول در شیشه منحصر به فردی بسته بندی شده است. شیشه این عطر بسیار بلند و باریک است و توسط معمار و طراح صنعتی مشهور دنیا، شفیق گاسمی (Chafik Gasmi) طراحی شده است.

شیشه این عطر، تا به امروز یکی از باریک‌ترین شیشه‌های عطر در جهان بوده و تنها با ضخامت 15 میلی متر ساخته شده است. کریستال شیشه این عطر شفاف است و مایع صورتی روشن عطر از درون آن به خوبی دیده می‌شود. درپوش این عطر نیز با رنگ رزگلد جذابش، هماهنگی زیبایی با شیشه باریک عطر برقرار کرده کرده است.

دور شیشه باریک عطر نیز، حاشیه‌ای هم رنگ و با همان جنس درپوش عطر دارد. بر روی درپوش عطر نیز، نام برند لانکوم با همان فونت همیشگی‌اش، حک شده است. جهتخرید عطر لانکوم می توانید از فروشگاه ما دیدن نمایید.

6- شیشه عطر ورلد اینتنس از برند فرانسوی کنزو

شیشه عطر ورلد اینتنس از برند فرانسوی کنزو

خرید عطر کنزوورلد اینتنس

عطر ورلد اینتنس یکی از ادوپرفیوم‌های سری ورلد در عطرهای برند فرانسوی کنزو است. شیشه این ادوپرفیوم گرم و شیرین، به آن دلیل عجیب به حساب می‌آید، که شبیه به یک چشم طراحی شده است.

چشم؟ بله، درست متوجه شدید. شیشه این عطر شبیه به چشمی خمار طراحی شده و تراش‌های روی شیشه به شکلی است، کهقرنیهچشم نیز به طور مجزا دیده شود. شیشه ادوپرفیوم ورلد اینتنس، آبی لاجوردی خوش رنگی است و درپوش آن نیز،‌ به شکل پلک بالایی چشم درآمده است، که شیارهایی شبیه به مژه و رنگی تیره‌تر از رنگ شیشه دارد.

نکته جالب در طراحی شیشه این عطر، آویز کوچک و کروی شکل طلایی آن است. این آویز کروی کوچک و طلایی رنگ، که حروف برند کنزو روی آن حک شده است، طوری بر روی شیشه نصب شده، که نقش مردمک چشم را ایفا می‌کند و آن را به یک شیشه عطر فانتزی بسیار جذاب تبدیل می‌کند..

7- شیشه عطر گود گرل از برند آمریکایی کارولینا هررا

شیشه عطر گود گرل از برند آمریکایی کارولینا هررا

خرید عطر کارولینا هرراگود گرل

کمپانی کارولینا هررا، بر روی طراحی شیشه عطر گود گرل خود تأکید بسیار زیادی داشته است. شکل ظاهری بطری این عطر، به شیوه‌ای بسیار شیک و به شکل کفش مجلسی پاشنه بلند زنانه طراحی شده است. جهتخرید عطر کارولینا هررا میتوانید از فروشگاه ما دیدن نمایید.

طراحی شکیل شیشه این ادوپرفیوم آمریکایی، بر اعتماد به نفس و قدرت افرادی که کفش‌های پاشنه بلند می‌پوشند، تاکید دارد. طراحی شیشه عطر Good Girl بسیار منحصر به فرد است و تاکنون در هیچ برند عطر دیگری نمونه مشابه این شیشه عطر زیباوجود نداشته است.

عطر گود گرل اسلحه‌ای اغوا گر است. این عطر برای همه کسانی که آن را استشمام می‌کنند طنازی می کند و خاطره‌ای فراموش نشدنی را از خود بر جای می‌گذارد.

8- شیشه عطر زنانه ویولت از برند اسپانیایی پاکو رابان

 شیشه عطر زنانه ویولت از برند اسپانیایی پاکو رابان

خرید عطر پاکو رابانویولت

ادوپرفیوم زنانه پاکو رابان ویولت، که نامش از رنگ مایع عطر الهام گرفته شده است، شیشه‌ای ساده و در عین حال عجیب دارد. علت عجیب به نظر رسیدن شیشه این عطر اسپانیایی را، می‌توان به خاطر رنگ جذاب و شبرنگی مایع عطر نیز دانست.

شکل شیشه این ادکلن گرد است وشیشه نیم کره‌ای شکل این عطر شرقی گل‌دار، که رایحه‌ای شیرین و معتدل دارد، بی‌رنگ است و درپوش نقره‌ای و براقی دارد. طراحی شیشه این عطر بسیار شبیه به چراغ خواب‌های شب نمای فانتزی و رومیزی طراحی شده است و وقتی بر روی میز قرار می‌گیرد، با تابش حتی اندکی نور، رنگ بنفش مایع عطر، از درون شیشه‌اش، مانند اکسیری درخشان، برق می‌زند.

9- شیشه عطر زنانه فرش کوتور از برند ایتالیایی موسچینو

 شیشه عطر زنانه فرش کوتور از برند ایتالیایی موسچینو

خرید عطر موسچینوفرش کوتور

ادوتویلت زنانه و گل‌دار میوه‌ای فرش کوتور، شاید در نگاه اول عطر به نظر نرسد، اما پس از پخش شدن رایحه‌اش در فضای اطراف و استشمام بوی خنک و شیرینش، می‌توان متوجه عطر بودن این محصول شد.

برند ایتالیایی موسچینو، که شیشه همه عطرهای خود را ساختارشکنانه طراحی می‌کند، ظاهرا در ساختارشکنی برای شیشه عطر فرش کوتور زنانه زیاده روی کرده است. شیشه عجیب این عطر، کاملا مشابه با ظرف اسپری‌های پاک کننده شیشه، یا مواد پاک کننده و ضد عفونی کننده سرویس‌های بهداشتی است.

درپوش شیشه این ادوپرفیوم ایتالیایی نیز، درست شبیه به اسپری آب‌پاش‌هایی است، که در آرایشگاه‌ها برای خیس کردن موهای مشتریان قبل از اصلاح استفاده می‌کنند. البته برای استفاده از عطر، باید این درپوش را بردارید و کمپانی آن را کاملا تزئینی طراحی کرده است. جالب است، که حتی رنگ مایع این عطر نیز، که از درون شیشه کاملا مشاهده می‌شود، دقیقا مشابه با شیشه پاک کن‌های خانگی تولید شده است.

10- شیشه عطر زنانه مرسدس بنز ویمن از برند آلمانی مرسدس بنز

شیشه عطر زنانه مرسدس بنز ویمن از برند آلمانی مرسدس بنز

خرید عطرمرسدس بنز ویمن

عطر زنانه مرسدس بنز ویمن، شیشه‌ای مات و صورتی رنگ دارد، که تقریبا بیشتر قسمت‌های آن را آرم تجاری مرسدس بنزگرفته است. تنها قسمت شفاف شیشه این عطر، که مایع سرخابی رنگ عطر را نمایان می‌کند، نواحی پشت آرم تجاری و نقره‌ای رنگ بنز است.

شیشه این ادوپرفیوم زنانه آلمانی گرم، شیرین و شرقی گل‌دار، طوری طراحی شده است، که انگار برند بنز را از وسط چراغ‌های یک خودروی بنز جدا کرده‌اید و آن را روی میزتان گذاشته‌اید.

11- شیشه عطر زنانه تو بی د کویین از برند ایتالیایی پلیس

 شیشه عطر زنانه تو بی د کویین از برند ایتالیایی پلیس

خرید عطر پلیستو بی د کویین

ملکه‌ای که تبدیل به یک اسکلت سفید رنگ شده و تاجی طلایی دارد، دهان ملکه سفید رنگ نیز با تکه‌ای طلا بسته شده است. این تعریف،‌ تمام چیزی است، که پس از دیدن بطری ادوتویلت زنانه معتدل و شیرین تو بی د کویین از برند ایتالیایی پلیس به ذهن‌تان می‌رسد. طراحی بطری این عطر زنانه از برند پلیس بسیار عجیب و کمی ترسناک است. شیشه این عطر، علاوه بر اینکه قصد دارد، احساس تجمل‌گرایی را به بیننده القا کند، در عین حال می‌خواهد تلنگری برای القای مفهوم فانی بودن همه تجملات و کوتاه بودن عمر آدمی باشد.

در این مقاله ادکلن‌های زنانه‌ای که دارای شیشه عطر زیبا و خاص هستند را بررسی کردیم. شیشه عطر کریستالی یکی از محبوب‌ترین شیشه‌های عطر است که در بین افراد طرفداران زیادی دارد. همچنین شیشه عطر فانتزی مانند 15 عطری که معرفی شد توسط افراد خاص و متفاوت خریداری می‌شود و همیشه مورد توجه بانوان بوده است. عکس شیشه عطر شیک که در این مقاله قرار داده شد نمایانگر تفاوت این شیشه‌های عطر با شیشه‌های عطر معمولی بود.

البته در زمان انتخاب عطر و ادکلن علاوه بر ظاهر شیشه عطر باید به رایحه و بوی آن نیز توجه کنید و متناسب با سلیقه‌تان اقدام به خرید عطر و ادکلن نمایید. انتخاب درست عطر و ادکلن با رایحه و بوی دلخواه شما سبب می‌شود اعتماد به نفستان افزایش یابد و احساس شادابی و نشاط داشته باشید. معمولا رایحه‌های شیرین، گل دار، شرقی و گرم از رایحه‌هایی هستند که اکثر خانم‌ها آن را می‌پسندند.

برای استفاده از رایحه‌های جدید بهتر است ابتدا سمپل عطر یا دستریز عطر را تهیه کنید و سپس به سراغ خرید عطر و ادکلن اورجینال بروید. در این صورت در هزینه‌ها صرفه جویی کرده‌اید زیرا ممکن است عطر گران قیمتی که خریده‌اید با سلیقه‌تان جور نباشد. خوشبختانه در کنار عرضه عطر و ادکلن اورجینال در فروشگاه ریحا سمپل و یا دستریز عطر نیز ارائه شده است تا با خیال راحت عطر و ادکلن دلخواه خود را پیدا کنید.

۲۵۰,۲۲۱
نویسنده :رها واعظی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
طراحی شیشه عطر چه تأثیری دارد؟
پاسخ:

جالب است بدانید، که شرکت‌ها و برندهای بزرگ عطرسازی در دنیا، هزینه زیادی را صرف طراحی و ساخت شیشه‌های عطرهای مختلف‌شان می‌کنند و اعتقاد دارند، که توجه به همین موضوع می‌تواند، نقش موثری در جلب نظر مشتریان به طرف یک عطر ایفا کند.  بر همین اساس، بعضی از شرکت‌های بزرگ تولید عطر در دنیا، تصمیم می‌گیرند، که شیشه‌های عطر خلاقانه‌ای را برای عطرهای خود طراحی و تولید کنند، تا چشم‌های مشتریان از دیدن شیشه عطرها گرد شود. حالا این شیشه‌های عجیب ممکن است، خیلی زیبا یا خیلی ساختارشکنانه طراحی شوند.

چرا شیشه عطر عطر کارتیر لاپانتیر از جمله شیشه های عجیب است؟
پاسخ:

یکی از شیشه‌های عجیب در بین عطرهای زنانه، مربوط به شیشه ادوپرفیوم مدیترانه‌ای گل‌دار La Panthere از برند کارتیر است. شیشه کریستالی این عطر کاملا شفاف بوده و طوری تراش خورده است، که وقتی از دور آن را نگاه می‌کنیم، شبیه به صورت یک یوزپلنگ است. یوزپلنگ، نماد این عطر زنانه از برند فرانسوی Cartier است. 

عطر ویکتور اند رولف فلاور بمب شبیه به چه چیزی طراحی شده است؟
پاسخ:

فلاور بمب، یکی از ادوپرفیوم‌های شرقی گل‌دار و محبوب برند Viktor & Rolf به شمار می‌رود و طرفداران زیادی در دنیا دارد. این عطر شیشه‌ای فانتزی دارد و دلیل عجیب بودن شیشه این عطر، آن است که به معنای واقعی، شبیه به یک نارنجک دستی طراحی شده است و با دیدن آن، دقیقا به یاد بمب‌ می‌افتید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۲۵۰,۲۲۱ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید