یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
5 عطر برتر برای دختران نوجوان: عطرهایی که عاشق‌شان می‌شوید

5 عطر برتر برای دختران نوجوان: عطرهایی که عاشق‌شان می‌شوید

عطر برای دختر نوجوان باید منعکس کننده انرژی جوانی و حس در حال تکامل او باشد. به عنوان عطر دخترانه عطرهایی را انتخاب کنید که تازه، سبک و پر جنب و جوش باشند و از رایحه‌های سنگین یا طاقت‌فرسا اجتناب کنید. نت‌های گلی و میوه‌ای انتخاب‌های محبوبی برای عطرهای دختران نوجوان هستند که عطری شیرین و بازیگوش را ارائه می‌دهند.

این نت‌ها مکمل سنین نوجوانی است. با توجه به این ظرافت‌ها پیدا کردن بهترین عطر برای دختر نوجوان ممکن است کمی سخت باشد. عطرهای مرکباتی همچنین می‌توانند باطراوت و نشاط‌آور باشند و برای پوشیدن روزمره یا گردش‌های غیررسمی مناسب باشند. بعلاوه، عطرهایی را با رایحه‌های وانیل یا مشک برای لمس ظریف دخترانه در نظر بگیرید.

تطبیق‌پذیری عطر با سن بسیار مهم است، بنابراین به دنبال عطرهایی باشید که بتوانند به طور یکپارچه از روز به شب تغییر کنند. در نهایت، عطر ایده‌آل برای دختران نوجوان باید حس اعتماد به نفس و فردیت را برانگیزد و در عین حال متناسب با سن و سال باشد. همان‌طور که آرایش دختران نوجوان کمی متفاوت است عطرهای آن‌ها نیز کمی متفاوت‌تر از بزرگسالان است.

1. ادو تویلت مارک جاکوبس دیسی زنانه (Daisy Eau de Toilette for Women Marc Jacobs)

ادو تویلت مارک جاکوبس دیسی زنانه

خرید عطر مارک جاکوبس دیسی

عطر دخترانه مارک جاکوبس دیسی عطری پرطرفدار است که از زمان عرضه آن طرفداران زیادی پیدا کرده است. عطر دخترانه دیسی توسط عطرساز معروف آلبرتو موریلاس ساخته شده است. این عطر برای اولین بار در سال 2007 به بازار عرضه شد. دیسی که بهترین عطر برای دختر نوجوان است دارای غلظت ادو تویلت (EDT) است، به این معنی که در مقایسه با ادو پرفیوم (EDP) حاوی غلظت کمتری از روغن‌های معطر است. این باعث می‌شود سبک‌تر و مناسب‌تر برای استفاده روزمره باشد.

دیسی جزو عطرهای گلی چوبی مشک‌دار طبقه‌بندی می‌شود و رایحه آن تازه، سبک و زنانه است. از جمله نت‌های ابتدایی این عطر می‌توان به توت فرنگی، برگ بنفشه و گریپ فروت اشاره کرد. بعد از نت ابتدایی به نت میانی عطر می‌رسیم که شامل گل بنفشه، گل گاردنیا و گل یاسمن سفید است. مارک جاکوبس دیسی در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار چوب سفید، وانیل و مشک ناپدید می‌شود.

عطر دخترانه دیسی به دلیل طراحی بطری نمادین خود شناخته شده است. بطری این عطر ساده و ظریف است و دارای یک کلاه گل دیزی به رنگ سفید با گلبرگ‌هایی است که نازل اسپری را احاطه کرده‌اند. خود بطری معمولاً شفاف است و به رنگ طلایی کم رنگ عطر اجازه می‌دهد خود را نشان دهد. مارک جاکوبز دیسی اغلب با جوانی، شادابی و زنانگی همراه است.

2. ادو تویلت ورا وانگ پرنسس زنانه (Princess Eau de Toilette for Women Vera Wang)

ادو تویلت ورا وانگ پرنسس زنانه

خرید عطر ورا وانگ پرنسس

اگر به دنبال بهترین عطر برای دختر نوجوان هستید پیشنهاد ما به شما خرید عطر دخترانه ورا وانگ پرنسس است. ادو تویلت پرنسس با رایحه‌ای شاداب و جوان با جذابیت بازیگوش توصیف می‌شود. این عطر ترکیبی از نت‌های میوه‌ای و گلی، همراه با کمی گرما و شیرینی است. نت‌های ابتدایی شامل رایحه‌ای شاداب‌کننده از رایحه‌های میوه‌ای هستند که شامل نیلوفر آبی، زردآلو، سیب و نارنگی ماندارین می‌شوند. نت‌های قلبی یا میانی نیز اغلب گلی و زنانه هستند و از شکلات تلخ، گواوا، گل تیاره و گل توبروز تشکیل شده‌اند.

نت‌های پایه نیز از وانیل، کهربا و چوب تشکیل شده‌ است. ادو تویلت پرنسس در یک بطری بنفش زیبا و عجیب ارائه شده است که منعکس کننده ماهیت سلطنت و زنانگی است. درب عطر دارای کلاهکی به شکل تاج است که با عناصر تزئینی مانند سنگ‌های قیمتی یا مروارید تزئین شده است. شکل خود شیشه نیز قلبی است. ادو تویلت پرنسس به طور کلی برای زنان جوان و کسانی که از رایحه‌های سرگرم کننده، عشوه‌گر و جوان قدردانی می‌کنند عرضه می‌شود.

3. ادو تویلت میو میو میو میو لئو رزی زنانه (Miu Miu L Eau Rosee Eau de Toilette For Women)

ادو تویلت میو میو میو میو لئو رزی زنانه

خرید عطر میو میو میو میو لئو رزی

Miu Miu L'Eau Rosée عطری است زنانه که توسط برند مد ایتالیایی Miu Miu عرضه شده است. این عطر دخترانه در سال 2018 به بازار عرضه شد. میو میو لئو رزی در خانواده رایحه گلی قرار دارد. از جمله نت‌های ابتدایی این عطر برای دختر می‌توان به برگ انگور فرنگی سیاه، ترنج، لیمو ترش زرد و لیمو ترش سبز اشاره کرد. این نت‌های نشاط‌آور شروع عطر را فوق‌العاده می‌کنند ولی در مدت کوتاهی ناپدید می‌شوند.

بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی یا قلبی عطر به مشام می‌رسد که شامل گل زنبق دره (گل برف)، گل صدتومانی، گل رز، هلو و گلابی است. میو میو لئو رزی در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار مشک، چوب صندل و وانیل ناپدید می‌شود. Miu Miu L'Eau Rosée به عنوان یک عطر گلی و لطیف توصیف می‌شود که ماهیت فصل بهار را به تصویر می‌کشد.

4. ادو پرفیوم کلینیک هپی هارت زنانه (Clinique Happy Heart Eau de Parfum For Women)

ادو پرفیوم کلینیک هپی هارت زنانه

خرید عطر کلینیک هپی هارت

عطر دخترانه کلینیک Happy Heart عطری است که توسط برند معروف لوازم آرایشی آمریکایی Clinique ساخته شده است. اگر به دنبال یک عطر برای دختر می‌گردید که بهترین عطر برای دختر نوجوان نیز باشد بی‌شک هپی هارت انتخاب مناسبی است. این عطر مدیترانه‌ای میوه‌ای در سال 2003 به بازار عرضه شد و طرفداران زیادی به دست آورد.

با اولین اسپری از این عطر نت‌های ابتدایی آن که شامل خیار، نارنگی ماندارین و برگ انگور فرنگی سیاه است به مشام می‌رسد. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، به نت میانی عطر می‌رسیم. این نت شامل گل سنبل آبی و هویج است. کلینیک هپی هارت در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار چوب صندل و چوب به پایان می‌رسد. این عطر دخترانه حس شادی، خوش بینی و سرزندگی را تراوش می‌کند.

5. ادو پرفیوم ورساچه برایت کریستال ابسولو زنانه (Bright Crystal Absolu Eau de Parfum For Women Versace)

ادو پرفیوم ورساچه برایت کریستال ابسولو زنانه

خرید عطر ورساچه برایت کریستال ابسولو

"Versace Bright Crystal Absolu" یک عطر دخترانه است که توسط خانه مد لوکس ایتالیایی ورساچه عرضه شده است. این عطر برای دختر با نت‌های گلی و میوه‌ای مشخص می‌شود که رایحه‌ای پیچیده و حسی ایجاد می‌کنند. با اسپری کردن این عطر دخترانه نت‌های ابتدایی آن که شامل انار، یوزو و آب است به مشام می‌رسد.

در ادامه نت‌های ابتدایی، به نت‌های قلبی می‌رسیم که شامل گل صدتومانی، تمشک، گل لوتوس و گل مگنولیا است. ورساچه برایت کریستال ابسولو در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار مشک، چوب ماهون و کهربا از بین می‌رود. برند ورساچه به خاطر بسته‌بندی شیک و مجلل خود شناخته شده است و Bright Crystal Absolu نیز از این قاعده مستثنی نیست.

Bright Crystal Absolu برای دخترانی طراحی شده است که از عطرهای لوکس و پیچیده استقبال می‌کنند. رایحه غنی و شدید این عطر آن را برای لباس‌های شب یا مناسبت‌های خاص مناسب می‌کند، اگرچه بسته به ترجیح شخصی می‌توان آن را در طول روز نیز پوشید. برایت کریستال ابسولو یک عطر ایده‌آل بهار و تابستان برای دختران نوجوان است.

نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید