یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
چگونه از رژ لب استفاده کنیم؟

چگونه از رژ لب استفاده کنیم؟

پیشینه استفاده از لوازم آرایش در کشور ما مربوط به زمان پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها نیست و به خیلی قبل‌تر یعنی به دوران باستان بازمی‌گردد. در گذشته‌های دور، انسان‌ها از گیاهان، میوه‌ها و حشرات بعنوان لوازم آرایش استفاده می‌کردند و آن‌ها را به صورت‌شان می‌مالیدند. با گذشت زمان و پیشرفت بشر، انسان‌ها به تدریج به سراغ ساخت محصولات پیشرفته‌تر رفتند و از لوازم آرایش‌های متنوع و استانداردتری استفاده کردند.

اگر نگاه دقیق‌تری به آرایش‌های مدرن و امروزی بیندازید خواهید دید که با وجود تغییرات چشمگیر در روش ساخت لوازم آرایش باز هم هدف از آرایش همان است که در قدیم وجود داشته است. تمام انسان‌ها چه در گذشته و چه در امروز از لوازم آرایش برای برجسته‌تر کردن خصوصیات ظاهری و زیبایی بیشتر خود استفاده می‌کنند. بعنوان مثال در گذشته انسان‌ها از میوه توت برای رنگی کردن لب‌ها بهره می‌بردند و امروز هم هدف از استفاده از رژ لب برای رنگی کردن لب‌ها است.

رژ لب در تمدن باستانی سومر و مصر باستان

تمام لوازم و ابزارهای آرایشی در طول زمان تغییرات زیاد و جالبی داشته‌اند که شنیدن داستان آن‌ها احتمالا برای شما هم جذاب و هیجان‌انگیز است. در تمدن باستانی سومر استفاده از لوازم آرایش و آرایش کردن نمادی از وضعیت مردم محسوب می‌شد و علاوه بر خانم‌ها، مردان نیز در آرایش کردن افراط می‌کردند. اگر بخواهیم از جنبه زیبایی استفاده از لوازم آرایش صرف‌نظر کنیم، استفاده از لوازم آرایش در آن زمان جنبه دارویی داشت. در واقع مردمان تمدن سومر اولین انسان‌هایی بودند که از رژ لب استفاده می‌کردند. این موضوع یعنی اینکه قدمت استفاده از رژ لب به 3500 سال قبل از میلاد مسیح، یعنی چیزی بیش از 5000 سال قبل بازمی‌گردد.

اولین خانمی که تصویر چهره او با رژ لب به ثبت رسیده "ملکه پابی" بود که در شهر اور سومر سلطنت می‌کرد. ملکه پابی با استفاده از سنگ‌های صخره‌ای قرمز و سرب سفیدی که در صدف‌ها نگهداری می‌شد لب‌های خود را آرایش می‌کرد. برخی دیگر از مردم سومر نیز از حنا، میوه‌ها و حشرات برای رنگی کردن لب‌های خود استفاده می‌کردند. مردم بین‌النهرین‌ نیز از جواهرات گران‌قیمت آسیاب شده برای رنگی و درخشان کردن لب‌هایشان استفاده می‌کردند. برخلاف امروز، در تمدن باستان سومر هیچ تفاوتی میان مردان و زنان وجود نداشت و هر دو آن‌ها از لوازم مخصوص برای رنگی کردن لب‌ها و زدن رژ لب استفاده می‌کردند.

در دوران مصر باستان نیز علاقه به رژ لب وجود داشت و استفاده از آن فقط منحصر به اشراف نبود و مردم سطح پایین نیز از رژ لب استفاده می‌کردند. در آن زمان استفاده از رژ لب فقط مخصوص خانم‌ها نبود و صرفا برای نشان دادن جایگاه اجتماعی افراد مورد استفاده قرار می‌گرفت. بیشتر افرادی که لب‌های خود را آرایش می‌کردند از خانواده‌های سلطنتی و سطح بالا بودند و برای نشان دادن جایگاه خود این کار را انجام می‌دادند. مصری‌ها بیشتر رژ لب‌های خود را رنگ کارمین تهیه می‌کردند. این رنگ از سوسک‌های حلزونی تهیه می‌شد و امروزه نیز در برخی از رژ لب‌ها وجود دارد.

علاقه مصریان به استفاده از رژ لب تا حدی بود که از مواد خطرناکی همچون سرب برای تهیه رژ لب استفاده می‌کردند و همین موضوع منجر به بروز بیماری‌های خطرناک و حتی مرگ برخی از آن‌ها می‌شد. با گذشت زمان، انسان‌ها به اهمیت سلامتی و دوری از مواد مضر پی بردند و از ترکیبات طبیعی برای ساخت لوازم آرایش استفاده کردند و اینگونه شد که لوازم آرایش‌های امروزی پدید آمدند.

رژ لب چیست؟

در نظر اکثر ما رژ لب اولین چیزی است که بعد از شنیدن نام لوازم آرایش در ذهن‌مان تداعی می‌شود. رژ لب در روتین روزانه آرایش بیشتر خانم‌ها قرار دارد و بدون اغراق در کیف تمام خانم‌ها پیدا می‌شود. رژ لب از جمله لوازم آرایشی است که به تنهایی نیز قابل استفاده است و بدون داشتن هیچ میکاپی می‌توان از آن استفاده کرد. امروزه تنوع رژ لب بسیار زیاد شده است و علاوه بر رنگ‌های متنوع مدل‌های مختلفی از آن نیز در بازار موجود است.

این تنوع تا جایی گستره شده است که انتخاب رژ لب دلخواه را تا حد زیادی به یک کار سخت و چالش‌برانگیز تبدیل کرده است. اگر بخواهیم به‌طور کلی در مورد معنا رژ لب صحبت کنیم باید بگوییم، رژ لب در واقع هر چیزی است که به لب‌های شما رنگ بدهد. رژ لب، لب‌ها را نرم، براق و زیبا می‌کند و چهره شما را شاداب و سرحال می‌کند. رژ لب یکی از پراستفاده‌ترین و پرکاربردترین محصولات آرایشی است که استفاده از آن قدمتی دیرینه دارد. از مواد تشکیل‌دهنده ساختار رژ لب می‌توان به موم، انواع روغن‌ها، رنگدانه، خوشبوکننده، مواد نگهدارنده و الکل اشاره کرد. اگر دوست دارید با رژ لب، انواع آن و نحوه استفاده از آن آشنا شوید تا انتها این مقاله با ما همراه باشید.

انواع رژ لب

زمانی که در مورد انواع رژ لب صحبت می‌کنیم، منظور فقط رنگ‌های مختلف رژ لب نیست. رژ لب‌ها از لحاظ شکل ظاهری انواع مختلفی دارند و به روش‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر شکل ظاهری، رژ لب‌ها از نظر بافت و جنس نیز متفاوت هستند و هر کدام به یک روش مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این جهت تمام خانم‌ها باید با مدل‌های مختلف رژ لب آشنا باشند تا بتوانند مناسب‌ترین رژ را برای خود انتخاب و خریداری کنند. در ادامه 4 مدل رژ لب را به شما معرفی می‌کنیم و در مورد هر کدام به‌طور مختصر توضیح می‌دهیم.

1- رژ لب مدادی

رژ لب مدادی از نظر شکل ظاهری شبیه به خط لب است ولی برخی انواع آن کمی کلفت‌تر از خط لب هستند. این مدل از رژ لب‌ها همانند دیگر مدل‌ها حمل و نقل آسانی دارند و به راحتی داخل کیف لوازم آرایش قرار می‌گیرند. رژ لب‌های مدادی طیف رنگی وسیعی دارند و به راحتی با مداد تراش مناسب تراشیده می‌شوند. رژ لب‌های مدادی معمولا چرب نسیتند و ظاهر لب‌ها را براق نمی‌کنند. رژ لب مدادی در مقایسه با دیگر مدل‌ها از ماندگاری بیشتری برخوردار است و به راحتی اطراف لب پخش نمی‌شود. استفاده از این نوع رژ لب بسیار ساده و آسان است و به راحتی روی پوست لب کشیده می‌شود. مدادی بودن این رژ لب استفاده از آن را راحت کرده و به راحتی می‌توان آن را کنترل کرد.

2- رژ لب جامد

رژ لب جامد یکی از قدیمی‌ترین و رایج‌ترین انواع رژ لب‌ها است که کاربرد زیادی دارد. استفاده از این رژ لب خیلی ساده است و نیاز به هیچ مهارتی ندارد. رنگدانه‌های استفاده شده در این نوع رژ لب نسبت به دیگر رژ لب‌ها بسیار قوی‌تر است و از تنوع رنگی بالایی برخوردار می‌باشد. رژ لب‌های جامد مدل‌های مختلفی دارند و در اشکال پیچی یا معمولی، کاسه‌ای و پالتی عرضه می‌شوند.

رژ لب جامد بعنوان زیرساز نیز کاربرد دارد و بعد از زدن آن می‌توانید از برق لب یا رژ لب مایع استفاده کنید. این نوع رژ لب در انواع مات و براق موجود است و انتخاب نوع ان بستگی به علاقه شخصی خودتان دارد. رژ لب جامد به دلیل داشتن موم، لب‌ها را نرم و لطیف می‌کند. رژ لب جامد ظاهر مجلسی‌تر و پوشش‌دهی بهتری دارد و برای مهمانی‌های مهم می‌توانید از این مدل رژ لب استفاده کنید.

3- رژ لب مایع

رژ لب مایع نوع دیگری از رژ لب است که طرفداران زیادی دارد. رژ لب مایع انواع مختلفی دارد که جمله آن‌ها می‌توان به رژ لب مات، براق، مخملی و کرمی اشاره کرد. این نوع رژ لب‌ها به هیچ عنوان جاگیر نیستند و به راحتی در کیف لوازم آرایش قرار می‌گیرند. رژ لب مایع را می‌توانید روی رژ لب جامد بزنید و جلوه براقی به لب‌های خود ببخشید. این نوع از رژ لب‌ها برای خانم‌هایی که لب‌های خشک و چروکیده دارند گزینه مناسبی است. اگر بخواهیم رژ لب مایع را از نظر ماندگاری با رژ لب جامد مقایسه کنیم باید بگوییم که این نوع رژ لب ماندگاری کمتری دارد.

4- برق لب

برق لب نیز نوعی از رژ لب محسوب می‌شود که معمولا بی‌رنگ است و فقط برای براق کردن لب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع رژ لب‌ها رنگدانه‌های زیادی ندارند و بیشتر برای زیبا کردن و محافظت از لب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اکثر برق لب‌ها کاملا بی‌رنگ و شفاف هستند و به دلیل داشتن مقداری SPF، از لب‌های شما در برابر اشعه مضر خورشید محافظت می‌کنند.

چگونه رژ لب بزنیم؟

اکثر ما رژ لب زدن را بلدیم و هزاران بار این کار را انجام داده‌ایم. شاید این سوال که چگونه رژ لب بزنیم در نگاه اول کمی مسخره به‌نظر برسد، ولی همین کار ساده هم نیاز به رعایت یکسری نکات دارد. در واقع با رعایت چند نکته ساده می‌توان زیبایی رژ لب را چند برابر بیشتر کرد. رعایت چند نکته ضروری، زیبایی، دوام و ماندگاری رژ لب را افزایش می‌دهد و سبب می‌شود این وسیله آرایشی به شکل زیباتری روی لب‌ها قرار بگیرد. قبل از رژ لب زدن سعی کنید لب‌هایتان را بشویید و در صورت نیاز لایه‌برداری و اسکراب کنید.

بعد از شستشو لب‌ها، از کرم مرطوب‌کننده مناسب لب یا بالم لب استفاده کنید تا لب‌ها خشک و چروکیده نشوند. اگر می‌خواهید رژ لب دقیقا با همان رنگی که مشاهده می‌کنید روی لب‌تان به‌نظر برسد باید قبل از زدن آن از کانسیلر یا کرم‌پودر استفاده کنید. این کار سبب خنثی کردن زمینه طبیعی و رنگ لب‌تان می‌شود و کبودی لب‌ها را به خوبی می‌پوشاند. اگر عادت به استفاده از خط لب دارید باید از خط لبی استفاده کنید که نزدیک به رنگ رژ لب‌تان باشد تا سایه ایجاد نکند. همچنین استفاده از خط لب بعنوان زیرساز رژ لب نیز سبب دوام و افزایش ماندگاری رژ لب روی لب‌ها می‌شود. این کار مانع از پخش شدن رژ لب‌های چرب نیز می‌شود.

در این مقاله از وبسایت ریحا در مورد رژ لب، انواع آن و روش‌های استفاده از این وسیله آرایشی پرکابرد صحبت کردیم. رژ لب ظاهر زیبایی به چهره شما می‌بخشد و لب‌ها را برجسته و زیبا می‌کند. همان‌طور که گفتیم رژ لب انواع مختلفی دارد و هر خانمی با توجه به سلیقه شخصی خود می‌تواند بهترین نوع را برای خود انتخاب کند. در ادامه چند مدل رژ لب پرفروش را به شما معرفی می‌کنیم که با اطمینان خاطر می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. تمامی این محصولات در وبسایت ریحا موجود هستند و با خیال راحت از اصل بودن کالاها، محصول مورد نظر را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

1- رژ لب مدادی مات اورجینال بل

خریدرژ لب مدادی مات بل

پیشینه استفاده از لوازم آرایش و مخصوصا رژ لب به گذشته‌های دور باز می‌گردد. رژ لب ظاهر آرایش را به کلی تغییر می‌دهد و چهره شما را شاداب و سرزنده نگه می‌دارد. رژ لب با رنگ بخشیدن به لب‌ها، آن‌ها را برجسته‌تر و زیباتر می‌کند و سبب افزایش جذابیت آن‌ها می‌شود. در دنیای امروز و با پیشرفت تکنولوژی انواع و اقسام رژ لب‌های مختلف به بازار عرضه شده است. در این بین استفاده از رژ لب‌های مدادی طرفداران بیشتری دارد و بهتر روی لب قرار می‌گیرد. این نوع رژ لب‌ها از ماندگاری بالایی برخوردار هستند و بافت نرم و سبکی دارند. رژ لب مدادی علاوه بر رژ لب بعنوان خط لب نیز قابل استفاده است و اطراف لب پخش نمی‌شود. رژ لب مدادی تنوع رنگی خوبی دارد و هر خانمی با توجه به سلیقه خود می‌تواند از آن‌ها خریداری و استفاده کند.

رژ لب مدادی به اندازه رژ لب جامد چرب نیست ولی چربی لازم برای محافظت از پوست لب را دارد. مارک‌ها و برندهای مختلف رژ لب در بازار موجود است و یکی از معروف‌ترین آن‌ها رژ لب مارک بل می‌باشد. بل یک برند آلمانی است و در زمینه تولید محصولات آرایشی فعالیت می‌کند. رژ لب مدادی مات اورجینال بل یکی از محصولات پرفروش این کمپانی است که در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود. این رژ لب دارای ویتامین E است که به تقویت و مراقبت از پوست نازک لب کمک می‌کند. وجود این ویتامین سبب رفع خشکی لب‌ها و ایجاد بافت نرم، مخملی و مات روی لب‌ها می‌شود. این مداد لب بعد از پاک شدن ظاهر لب‌ها را پوسته پوسته و زشت نمی‌کند.

رژ لب مدادی بل دقیقا شبیه به یک مداد ضخیم است که داخل آن رژ لب قرار دارد. این محصول علاوه بر رژ لب کار خط لب را هم انجام می‌دهد و در واقع یک محصول دو کاره است. از مهم‌ترین ویژگی‌ها و خصوصیات این محصول آرایشی می‌توان به داشتن ویتامین E و تقویت‌کننده، جلوگیری از خشکی و پوسته پوسته شدن لب‌ها، داشتن بافت نرم، سبک و مخملی، عدم ایجاد حساسیت، پوشش‌دهی مناسب، مقومت در برابر آب و رطوبت و مناسب بودن برای استفاده روزانه اشاره کرد. برای استفاده از این رژ لب نیز لازم است قبل از زدن آن، لب‌ها را بشویید و در صورت نیاز لایه‌برداری کنید. برای تراشیدن آن نیز از یک تراش آرایشی خوب و تیز استفاده کنید تا نوک مداد به خوبی تراشیده شود.

2- رژ لب جامد آبرسان وت فیوژن دوسه

خریدرژ لب جامد وت فیوژن دوسه

رژ لب یکی از اولین و پرکاربردترین لوازم آرایش‌هایی است که خانم‌ها از آن استفاده می‌کنند. رژ لب‌ها انواع و اقسام مختلف دارند و هر کدام از یک برند می‌باشند. رژ لب جامد یک نوع قدیمی از رژ لب است که داشتن آن برای هر خانمی یکی از واجبات است. برند دوسه یک برند لوکس و معتبر لوازم آرایشی است که در کشور آمریکا قرار دارد. کمپانی دوسه محصولات کاملا لوکس و باکیفیت تولید می‌کند و نام آن از یک کلمه فرانسوی به معنای زیبا و جدید گرفته شده است. محصولات برند دوسه که در بین محبوب‌ترین محصولات آرایشی دنیا قرار دارند فاقد سرب و مواد مضر هستند و به راحتی و زیبایی روی لب‌ها قرار می‌گیرند.

رژ لب جامد طبیعی آبرسان وت فیوژن دوسه با رنگدانه‌های غنی و فوق‌العاده‌ای که دارد بعد از استفاده یک پوشش‌دهی بی‌نظیر و یکدست روی لب‌های شما ایجاد می‌کند. رژ لب جامد این برند برای هر سلیقه و تناژ پوستی، رنگ رژ لب دارد و برای انتخاب رنگ دست‌تان باز است. در واقع انتخاب برند دوسه یک انتخاب درست، جسورانه و هوشمندانه است. از مهم‌ترین ویژگی‌های رژ لب جامد وت فیوژن دوسه می‌توان به داشتن رنگدانه‌های طبیعی، ویتامین E، نرم و مرطوب کردن لب‌ها، بافت نرم، سبک و خامه‌ای، پوشش‌دهی کامل، عدم ایجاد حس چسبندگی روی لب‌ها و داشتن طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها اشاره کرد.

از جمله ترکیبات به کار رفته در ساخت این محصول آرایشی عبارت‌اند از روغن کرچک، امگا 6 و 9، مواد آبرسان و مرطوب‌کننده، ویتامین E، روغن زیتون، تریگلیسیرید و روغن دانه کاکائو. رژ لب جامد وت فیوژن دوسه به راحتی روی پوست لب سر می‌خورد و به‌طور یکدست کشیده می‌شود. رنگبندی‌های این رژ لب کاملا متنوع و جذاب است و انتخاب یکی از آن‌ها ممکن است باعث سردرگمی شما در انتخاب شود. این رژ لب به دلیل داشتن SPF از پوست لب شما در برابر اشعه مضر خورشید محافظت می‌کند. اگر دوست دارید رژ لب جامد ماندگاری بیشتری داشته باشد می‌توانید نیم ساعت قبل از استفاده و یا به‌صورت همیشگی آن را داخل یخچال قرار دهید.

3- رژ لب جامد طبیعی کالر دراما میبلین

خرید رژ لب جامد طبیعی کالر دراما میبلین

رژ لب جامد مدل‌های مختلفی دارد و یکی از متنوع‌ترین انوع آن رژ لب پالتی می‌باشد. میبلین یک شرکت فرانسوی است که در زمینه تولید محصولات آرایشی فعالیت می‌کند. یکی از محصولات تولیدی این برند، رژ لب جامد طبیعی کالر دراما میبلین است که در 6 طرح متنوع عرضه می‌شود. در این پالت رژ لب سه رنگ رژ لب، سه رنگ خط لب، یک پرایمر و یک هایلایتر قرار دارد. هایلایتر موجود در این پالت، جهت برجسته و براق‌ کردن لب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. رژهای موجود در این پالت، دارای رنگدانه‌ها و پیگمنت‌های غنی هستند و برای ساعت‌های طولانی بدون هیچ تغییری روی لب‌ها باقی می‌ماند.

تمام رژ لب‌های موجود در این پالت علاوه بر اینکه به تنهایی قابل استفاده هستند قابل ترکیب نیز می‌باشند و از این طریق می‌توانید به رنگ مورد پسند خود دست پیدا کنید. همه رنگ‌های موجود در این پالت دارای بافت نرم، مات و مخملی هستند و بعد از استفاده لب‌ها را نرم و مرطوب می‌کنند. این رژ لب به هیچ عنوان روی لب‌ها پوسته پوسته نمی‌شود و هیچگونه حس چسبندگی ایجاد نمی‌کند. با استفاده از این پالت فوق‌العاده، یک آرایش شیک و بی‌نظیر خواهید داشت. سبک‌ها و مدل‌های آرایش هر روزه در حال تغییر هستند و با استفاده از تکنیک‌های جدید می‌توانید آرایش‌های به روز و مدرن داشته باشید.

یکی از تکنیک‌های جدید آرایشی کانتور کردن است. برخلاف تصور عموم که فکر می‌کنند کانتور فقط مخصوص آرایش صورت است، لب‌ها نیز قابلیت کانتور شدن دارند. با کانتور کردن لب‌ها، می‌توانید آن‌ها را حجیم‌تر، متقارن‌تر و به حالت دلخواه خود نشان دهید. روش صحیح استفاده از رژ لب جامد طبیعی کالر دراما میبلین به این صورت است که در ابتدا باید لب‌های خود را بشویید و تمیز کنید. در مرحله اول از پرایمر که در گوشه سمت چپ پالت قرار دارد روی لب‌ها بزنید تا زیرساز خوبی برای استفاده از رژ لب فراهم شود. زدن پرایمر ماندگاری رژ لب را افزایش می‌دهد و سبب می‌شود رژ لب به نحو بهتری روی لب‌ها قرار بگیرد.

پرایمر همچنین خاصیت ضدچروک دارد و مانع از خشک شدن و ترک خوردن لب‌ها می‌شود. در مرحله دوم نوبت به استفاده از خط لب می‌رسد. خط لب‌های موجود در این پالت از تنوع رنگی خوبی برخوردار هستند و متناسب با رنگ رژ لب می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. مرحله سوم، زدن رژ لب است. رژ لب‌های موجود در این پالت نیز تنوع رنگی دارند و با براش مخصوص روی لب‌ها زده می‌شوند. مرحله چهارم و در واقع مرحله پایانی، زمان زدن هایلایتر است. این مرحله زیبایی و جذابیت خاصی به لب‌ها می‌بخشد. هایلایت کردن بخشی از لب، سبب برجسته‌تر به‌نظر رسیدن آن‌ها می‌شود.

4- رژ لب مایع ویتامین E میس بیوتی گلدن رز

خریدتینت لب مایع ویتامین E میس بیوتی گلدن رز

رژ لب یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین لوازم آرایش‌ها است که نقش مهمی در زیبایی چهره خانم‌ها ایفا می‌کند. رژ لب علاوه بر اینکه به تنهایی قابل استفاده است مکمل آرایش نیز هست و کمک می‌کند تا آرایش شما کامل و بی‌نقص شود. اکثر خانم‌ها برای آرایش روزانه فقط به استفاده از رژ لب و ضدآفتاب اکتفا می‌کنند و از هیچ لوازم دیگری برای آرایش کردن استفاده نمی‌کنند. محبوبیت زیاد رژ لب سبب شده است تا این محصول آرایشی در انواع و رنگ‌های مختلف تولید و به بازار عرضه شود. تینت لب یکی از جدیدترین محصولات در صنعت لوازم آرایش است که به سرعت در بین خانم‌ها پرطرفدار شد.

در ساخت تینت لب معمولا از کره روغن درخت قلم، هیالورونیک‌اسید و ویتامین E استفاده می‌شود و استفاده از آن بسیار ساده و آسان است.تینت‌ها به‌صورت کامل مایع هستند و تا ساعت‌های طولانی روی لب باقی می‌مانند. ویتامین E موجود در این محصولات از خشکی و پوست پوست شدن لب‌ها جلوگیری می‌کند و با تامین رطوبت مورد نیازآن‌ها، مانع از ترک خوردن لب می‌شود. رژ لب مایع طبیعی ویتامین E تینت لب میس بیوتی گلدن رز یک نوع رژ لب مایع از برند ترکیه‌ای گلدن رز است که با داشتن SPF15، از لب‌های شما در برابر اشعه مضر ماورابنفش خورشید محافظت می‌کند.

این تینت لب ماندگاری بالایی دارد و بعد از استفاده هیچگونه حس چسبندگی به لب‌های شما نمی‌دهد. این محصول علاوه بر داشتن کیفیت و ماندگاری بالا، دارای فرمولاسیون مغذی است که سبب تقویت لب‌ها می‌شود.عصاره گیاهان و میوه‌هایی همچون گیلاس و توت‌فرنگی به کار رفته در تهیه این تینت لب، سبب تامین رطوبت لب‌ها می‌شود و ظاهر زیبا و جذابی به آن‌ها می‌بخشد. بافت تینت لب به‌گونه‌ای است که به صورت محلول در آب است و به راحتی روی لب کشیده می‌شود. این محصول دارای رنگدانه‌های بسیار قوی است و با اپلیکاتور خوبی که دارد تمام سطح پوست لب‌ها را پوشش می‌دهد.

تینت‌ها علاوه بر رژ لب بعنوان رژگونه نیز قابل استفاده هستند و به‌شکل زیبایی چهره شما را شاداب نشان می‌دهند. تینت لب میس بیوتی گلدن رز در دو رنگ صورتی و قرمز موجود هستند و هر کدام از آن‌ها دارای رایحه گیلاس و توت‌فرنگی می‌باشند. تینت‌ها با وجود حالت مایعی که دارند بلافاصله بعد از استفاده خشک می‌شوند و هیچ پخشی و کثیفی ندارند. رنگ‌های تینت لب گلدن رز کاملا نچرال و طبیعی هستند و همین ویژگی، آن‌ها را برای داشتن یک آرایش ملایم و روزانه مناسب کرده است.

5-رژ لب مایع براق کاپریس

خریدرژ لب مایع براق کاپریس

رژ لب مایع براق کاپریس از برند فرانسوی کاپریس مخصوص خانم هایی است که خواهان تنوع هستند و میخواهند چهره ای منحصر به فرد و دلپذیر داشته باشند. برند کاپریس در تهیه این محصول از مواد اولیه بسیار مرغوب و با کیفیت استفاده کرده است. رژ لب مایع براق کاپریس دارای رنگدانه هایی بسیار غلیظ است که روی لب ها مانند آینه بافتی درخشان و الماس مانند به وجود می آورد. این محصول دارای hilurlip است که به لب ها حجم بخشیده و خطوط ریز سطح لب را می پوشاند.رژ لب مایع براق کاپریس دارای ویتامین E در ترکیبات خود است که با خواص آنتی اکسیدانی خود از لب ها مراقبت می کند.

بافت رژ لب کاپریس بسیار سبک و دلپذیر بوده و لایه ای محافظ و درخشان روی لب ها ایجاد می کند که در مدت زمانی طولانی نیز روی لب ها بدون تغییر باقی می ماند. از طرفیاین رژ لب از به وجود آمدن چروک روی لب ها پیشگیری کرده و سبب زیبایی لب ها می گردد. رژ لب کاپریس همچنین با بروزترین تکنولوژی های روز دنیا در معتبرترین کارخانه های دنیا تولید شده است. همه محصولات تولید شده توسط برند کاپریس دارای PAO به شکل مدرج بر روی بسته بندی هستند. این موضوع بیانگر مدت زمانی است که می توان پس از باز شدن محصول از آن استفاده کرد.

محصولات کاپریس همچنین گواهینامه بین المللی JPN,CEE,FDA دارند که در کنار لیبل وزارت بهداشت ایران نشان دهنده سلامت و کیفیت محصولات این برند است.در پاین این مقاله امیدواریم که مطالب گفته شده در خصوص انواع رژلب‌ها و کاربرد آن‌ها برایتان جذاب و مفید واقع شده باشد. شما می‌توانید با کلیک بر روی گزینه خرید محصول اقدام به تهیه هریک از موارد معرفی شده از وبسایت ریحا کنید. در ضمن اگر تجربه خاصی درباره خریداری و استفاده هرکدام از این کالاهای معرفی شده دارید، حتما دیدگاه خود را در خصوص کیفیت و اثرگذاری محصول با ما در میان بگذارید و تجربیات‌تان را در قسمت ثبت دیدگاه برای ما بنویسید.

۷,۶۷۸
محصولات مرتبط
رژ لب مایع مات ماندگاری بالا ولوت شونSCHON 
۳۸۵,۰۰۰ تومان
شماره M21
شماره M21
شماره M22
شماره M22
شماره M31
شماره M31
+۵
تنوع
رژ لب مایع مات ماندگاری بالا رژبزهRouge baiser 
۶۳۸,۰۰۰ تومان
شماره 713
شماره 713
شماره 809
شماره 809
شماره 711
شماره 711
+۱۹
تنوع
رژ لب مایع مات ویتامینه نوتNote 
۴۴۷,۰۰۰ تومان
شماره 414
شماره 414
شماره 415
شماره 415
شماره 416
شماره 416
+۱۳
تنوع
رژ لب مایع مات ماندگاری بالا دوسهdoucce 
۶۵۳,۰۰۰ تومان
شماره 511
شماره 511
شماره 509
شماره 509
شماره 502
شماره 502
+۷
تنوع
رژ لب مایع براق ماندگاری بالا امیزینگ شاینی شونSCHON 
۳۷۷,۰۰۰ تومان
شماره S31
شماره S31
شماره S11
شماره S11
شماره S51
شماره S51
+۳
تنوع
رژ لب مایع مات ماندگاری بالا مخملی دبوراDeborah 
۳۱۰,۰۰۰ تومان
شماره 13
شماره 13
شماره 11
شماره 11
شماره 16
شماره 16
+۱۴
تنوع
رژ لب مایع براق ماندگاری بالا استین دوسهdoucce 
۶۲۷,۰۰۰ تومان
شماره 615
شماره 615
شماره 617
شماره 617
شماره 610
شماره 610
+۱۱
تنوع
رژ لب مایع مات ماندگاری بالا بلک دایموند مایMy 
۳۳۵,۰۰۰ تومان
شماره 03
شماره 03
شماره 02
شماره 02
شماره 06
شماره 06
+۱۳
تنوع
رژ لب مایع مات ماندگاری بالا سوپر استی میبلینMaybellineامکان ارسال فوری
۱,۱۶۲,۰۰۰ تومان
95
95
50 voyager
50 voyager
×45
45
+۲۲
تنوع
رژ لب مایع براق ویتامینه اورلان - اورلینOrlane 
۸۱۲,۰۰۰ تومان
شماره 01
شماره 01
شماره 04
شماره 04
شماره 06
شماره 06
+۴
تنوع
رژ لب مایع مات ویتامین E لیکوئید کیس دبیDebbyامکان ارسال فوری
۲۰۹,۰۰۰ تومان
09
09
×06
06
×07
07
+۴
تنوع
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۷,۶۷۸ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید