یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
روایحی که میل جنسی را افزایش می‌ دهند

روایحی که میل جنسی را افزایش می‌ دهند

حسبویایی یکی از قوی‌ترین احساسات و ابزار قدرتمند بشر می‌باشد. مطالعات نشان داده این حس حتی بیشتر از سایر حواس با حافظه و احساسات ما مرتبط است. اما آیا می‌دانستید که بویایی در زندگی عاشقانه ما هم نقش مهمی دارد؟.. در طول تاریخ، بشر از روایح آفرودیزیک برای ایجاد روحیه استفاده کرده است. برای مثال هندی‌های باستان استفاده از روغن‌ها و ادویه‌ها را در کاما سوترا ذکر کرده‌اند.همچنین گفته می‌شود که ملکه معروف مصر، کلئوپاترا از عطرها برای اغوا کردن عاشقانش استفاده کرده است.

حتی خود کلمه "افرودیزیاک" نیز به عشق پیوند دارد.این کلمه از الهه یونانی عشق، آفرودیت گرفته شده است. به این ترتیب، جای تعجب نیست که بسیاری از عطرها هنوز هم به دلیل افزایش دهندگی میل جنسی‌شان مورد استفاده قرار می‌گیرند. نکته جالب توجه این است که مطالعات نشان داده بسیاری از آنها واقعا کار می‌کنند. در این مقاله، فهرستی از 15 رایحه را ذکر کرده‌ایم که می‌توانند میل جنسی را تقویت کنند، حواس را افزایش دهند و نشاط را به اتاق خواب شما برگردانند. اگر قصد دارید شبی گرم و جذاب را برای خود و همسرتان بسازید، کافی است تا انتهای مقاله صبر کنید.

روایح آفرودیزیاک چیست؟

روایح آفرودیزیاک، عطرهایی هستند که با افزایش میل، لذت یا عملکرد، غریزه جنسی را تحریک می‌کنند. رایحه‌های آفرودیزیاک شامل کدو تنبل، اسطوخودوس، وانیل، دارچین، نعناع فلفلی و زنجبیل می‌شوند. علیرغم برخی تردیدها در مورد استفاده از داروهای تقویت کننده میل جنسی، مطالعات نشان داده که بسیاری از این روایح کار می‌کنند! با توجه به تنوعی که دارند، آنها را می‌توان به راحتی در روتین عطر هر کسی گنجاند.

روایح آفرودیزیاک در طول تاریخ

در طول تاریخ، برای تحریک میل و شهوت از داروهای قوی برانگیختگی استفاده شده است. همانطور که اشاره کردیم، مصریان باستان از روغن‌های معطر برای ایجاد روحیه و تقویت این حس استفاده می‌کردند. گفته شده کلئوپاترا از هل، دارچین و ریحان برای اغوای افرادی مانند مارک آنتونی و امپراتور جولیوس سزار استفاده کرده است. همچنین گفته شده که او در ترکیبی از شیر و زعفران حمام می‌کرد، زیرا مصری‌ها معتقد بودند که این مواد دارای خواص تقویت‌ کننده جنسی است.

هم تورات و هم عهد عتیق انجیل به استفاده از روایح به‌عنوان داروی تقویت کننده جنسی اشاره می‌کنند. در این کتب به‌ویژه از قدرت شهوانی «گل عشق» معطری که روبن برای افزایش باروری مادرش لیا پیدا کرد، یاد شده است. آن گل خاص که در متون باستانی ذکر شده، ترنجبین بود. یونانی‌ها و رومی‌ها به ادویه‌ها و عطرهای معطر به‌خاطر روایح مطبوع و ویژگی‌های تقویت‌کننده جنسی‌شان علاقه داشتند. آنها حمام می‌کردند و خود را با روغن‌های معطر و روایح گلی مانند گل رز، یاس، اسطوخودوس و بابونه معطر می‌کردند.

آنها حتی ترکیبات حیوانی مانند مشک آهو، عنبر (ترشح از نهنگ‌های اسپرم) و زغال اخته از گربه‌های سیاه را به عطرهایشان اضافه کرده بودند. در دوران رنسانس، زنانی که می‌خواستند قدرت باروری‌شان را افزایش دهند، ماماها برای آنها معجون‌هایی از گیاهان و ادویه‌ها درست می‌کردند. حتی شکسپیر نیز از عطر به عنوان یک ماده تقویت کننده میل جنسی و همچنین سوزاندن گیاهان دارویی و بخور یاد کرد. در دهه 1800 با رعایت بهداشت بیشتر انسان‌ها، روایح با مد روز همراه شدند. زنان و مردان قبل از ملاقات با معشوق خود شروع به اسپری کردن عطر روی خود کردند، تا جذابیت خود را افزایش دهند. حتی امروزه نیز مردم از روایحی مثل وانیل، اسطوخودوس، دارچین و یاس در عطرها برای ایجاد حس و حالی بهتر استفاده می‌کنند.

آفرودیزیاک‌های طبیعی یا فرومون‌ها

نکته قابل توجهی که باید بدانید این است که روایح تقویت‌کننده جنسی بدون ذکر فرمون‌ها کامل نمی‌شود! فرومون‌ها روایح طبیعی هستند که در بدن حیوانات و انسان‌ها ترشح می‌شود و باعث فعالیت میل جنسی می‌شوند. فرومون‌ها شبیه هورمون‌ها هستند اما در خارج از بدن فعالیت می‌کنند تا بر اطرافیان ما تاثیر بگذارند. حیوانات از این روایح لطیف برای ایجاد هشدار، تحریک غرایز، علامت گذاری قلمرو، پیوند مادر و فرزندان و حالت برانگیختگی استفاده می‌کنند. با این حال، دانشمندان هنوز در مورد اینکه فرمون‌های انسانی چقدر بر رفتار ما تأثیر می‌گذارند، پاسخ دقیق و کاملی نداده است.

مطالعات نشان داده که آندروستادینون، یکی از اجزای عرق مردان، می‌تواند بر خلق و خو و افزایش انگیختگی تأثیرگذار باشد. گفته می‌شود که آندروستنول، یک فرمون زنانه ترشح ‌شده است، که سبب جذب مردان می‌شود. این در حالی است که مطالعات دیگر نشان می‌دهند که انواع فرومون‌هایی که انسان از خود خارج می‌کند به آنها کمک می‌کند تا شریک زندگی سازگارتری را جذب کنند!.. بسیاری از کمپانی‌های تولید عطر تلاش کرده‌اند تا فرمون‌های مصنوعی را برای افزودن به عطر خود بسازند، اما در حقیقت هیچ مدرکی وجود ندارد ثابت کند که آنها واقعا کار می‌کنند. انسان‌ها به‌وسیله روایح اطراف خود تحت تاثیر قرار می‌گیرند، خوشحال می‌شوند، عصبانی می‌شوند، می‌ترسند و رانده می‌شوند، میل جنسی نیز یکی از حالاتی است که با حس بویایی برانگیخته می‌شود. هم در دوران باستان و هم در زندگی امروزه، بسیاری از این روایح امتحان شده و می‌توانید بسیاری از این رایحه‎ها را در عطرها و ادوپرفیوم‌های معروف پیدا کنید. برای طعم و رنگ دادن به زندگی عاشقانه خود، به سادگی عطرهای مختلف را انتخاب کنید و عطر زدن را در روتن زندگی خود بگنجانید. از روایح به شکل‌های مختلف اسپری کردن عطر یا استفاده از آن در قالب شمع یا خوشبو کننده و عود می‌توانید بهره ببرید. در ادامه به چند مورد ازروایح تقویت کننده میل جنسی اشاره کردیم

1. وانیل

وانیل به‌عنوان یک رایحه احساسی و تقویتی به اندازه کافی شیرین است. نت‌های ملایم و شیرین آن دارای ارزش نوستالژیک هستند که آن را به شدت آرامش بخش می‌کنند. وانیل که به راحتی در دسترس و قابل استفاده هم است، ممکن است به شما و همسرتان کمک کند تا آرامش بیشتری داشته باشید.

از تحقیقات انجام شده بر روی عطرها و روایح، می‌دانیم که سرعت تبخیر یک نت به ساختار مولکولی آن بستگی دارد و ماهیت آهسته رها شدن عطر آن را حسی‌تر می‌کند. وانیل یکی از عطرهایی است که به کندی تکامل می‌یابد و ماندگاری بیشتری دارد!

2. یاس

ثابت شده است که گل‌های گرمسیری مانند یاس، هوشیاری را افزایش می‌دهند، خلق و خو را بهبود می‌بخشند، میل جنسی را افزایش می‌دهند و گیرنده‌های هورمونی بدن را تحریک می‌کنند. یاس یکی از آن گل‌ها است که واکنش‌های آفرودیزیک فیزیکی را ایجاد می‌کند. در فرهنگ‌های باستانی، یاس یک گل کمیاب و نماد جنبه‌های مختلف جنسیتی بود. اعتقاد بر این بود که کاما، خدای عشق هندو، تیرهای خود را با گل یاس نرم کرده است. در اسلام، یاس به عنوان "عطر عشق" شناخته می‌شود و در چین نیز، یاس نماد شیرینی زنان بود.

این رایحه شیرین- مشکی یکی از قوی‌ترین عطرهای جنسی شناخته شده است. یاس به دلیل خواص اروتیکی داشت، در دوران باستان در کشورهای آسیایی مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما امروزه می‌دانیم که در واقع این گل سفید ظریف حاوی ترکیبی به نام ایندول است که در اطراف اندام تناسلی انسان نیز به وفور یافت می‌شود.

3. گل رز

عطر گل رز یکی از مخملی‌ترین روایح است که شور و اشتیاق را به عطر می‌بخشد. رایحه گل رز در طول ادوار مختلف به دلایل دارویی مورد استفاده قرار گرفته است و برای مبارزه با افسردگی و افزایش اعتماد به نفس، باروری و میل جنسی شناخته شده است. تمرین‌کنندگان آیورودا نیز معتقد هستند که این رایحه به تنظیم سیستم عصبی کمک کرده و باعث می‌شود افراد نسبت به لمس واکنش بیشتری نشان دهند.

یک مطالعه در سال 2012 نشان داد که روغن گل رز می‌تواند میل جنسی را افزایش داده و تولید اسپرم و تستوسترون را افزایش دهد. بنابراین گل رز یک محرک قوی برای مردان است. همچنین یک آرام‌بخش طبیعی است که لحظات لذت بخش را عالی می‌کند.

4. چوب صندل

چوب صندل نیز دارای خواص آرام‌بخش است که می‌تواند ذهن را آرام کند، خلق و خو را متعادل کند و سبب کاهش استرس شود. زنان اما، نت‌های پایه چوب صندل را بسیار محرک می‌دانند. یک مطالعه در سال 2006 نشان داد که زنانی که اسانس چوب صندل را در حین رابطه جنسی استنشاق کردند، نسبت به آنهایی که این کار را نکردند، سطح میل و خلق و خوی بالاتر و بهتری داشتند.

5. زعفران

زعفران جدای از طعم بی‌نظیری که دارد، یک ماده مقوی انرژی‌زا است که اغلب در خاورمیانه برای افزایش رفتار و رضایت جنسی استفاده می‌شود. یک مطالعه در سال 2013 از موسسه ملی بهداشت، خواص تقویت کننده جنسی گیاه زعفران را تایید کرد. روغن زعفران که برای درمان افسردگی کاملا شناخته شده است، دارای رایحه گلی شیرین با ته‌مایه‌ای از عسل و تنباکو است.

6. زنجبیل

بر اساس یک مطالعه در مورد آفرودزیاک‌های طبیعی، زنجبیل یکی از بهترین داروهای تقویت کننده میل جنسی در جهان است. این گیاهی است که میل جنسی را افزایش داده، تعداد و کیفیت اسپرم را بهبود بخشیده و موجب افزایش عملکرد می‌شود.

قدرت احیای این ریشه تند به آن اجازه داده است تا تستوسترون مردانه را به شکل شگفت انگیزی افزایش دهد. اگر قصد دارید چیز جدیدی را در رختخواب امتحان کنید، نت‌های فلفلی، خوش طعم و انرژی‌بخش زنجبیل گزینه بسیار عالی خواهد بود.

7. دارچین

تقریبا همه قبول دارند که دارچین یکی از خوشبوترین عطرهای روی کره زمین است. در حالی که دارچین دارای چندین فواید مستند از جمله اثرات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است، به طور رسمی به عنوان یک ماده تقویت کننده جنسی نیز شناخته می‌شود. برای تایید این ادعاها، محققان آزمایشی طراحی کردند و طی انجام آن دریافتند که رایحه دارچین باعث افزایش عملکرد جنسی در موش‌های نر پیر می‌شود که نشان می‌دهد ممکن است به اختلال نعوظ کمک کند.

8. پای کدو تنبل

این دسر سنتی روز شکرگزاری، باعث افزایش برانگیختگی مردان نیز می‌شود. در واقع، یک مطالعه نشان داد که رایحه پای کدو تنبل مخلوط با اسطوخودوس باعث افزایش جریان خون در نواحی زیرین تا 40 درصد در هنگام استشمام می‌شود. علاوه بر این، ترکیب بوی پای کدو تنبل با بوی دونات، جریان خون را تا 31.5 درصد افزایش می‌دهد. دانشمندان حدس می‌زنند که این مردان ممکن است به وانیل و دارچین موجود در پای نیز واکنش نشان دهند، که هر دو در لیست ما قرار گرفتند.

9. اسطوخودوس

همانطور که در بالا ذکر کردیم، نشان داده شد که بوی اسطوخودوس در ترکیب با پای کدو تنبل برانگیختگی را در مردان تا 40 درصد افزایش می‌دهد. با این حال، اسطوخودوس خود یک گیاه بسیار تاثیرگذار در زمینه افزایش میل جنسی است که خود به تنهایی می‌تواند راه‌کار باشد! بارها ثابت شده است که رایحه اسطوخودوس به طور همزمان آرامش و برانگیختگی دارد، که راهی فوق العاده برای افزایش میل جنسی و ایجاد روحیه است.

10. توت فرنگی

در یک تحقیق و آزمایش، رایحه شیرین توت فرنگی باعث افزایش برانگیختگی در افرادی شد که به آنها گفته شد بوی آن چنین تاثیری دارد. در حالی که ما معمولا رایحه توت فرنگی را رایحه‌ای دارویی می‌دانیم، اما وقتی افراد تحت مطالعه دیگر میوه‌ها را بوییدند، نتایج یکسانی گزارش نشد، که نشان می‌دهد قدر تاثیرگذاری این میوه بسیار بیشتر از سایر میوه‌ها بوده است.

11. پرتقال

پرتقال رایحه دیگری است که ثابت شده جریان خون را در اندام‌های جنسی تا 19 درصد افزایش می‌دهد. همچنین این امر که بوی مرکبات باعث افزایش هوشیاری می شود نیز ثابت شده است. هوشیاری باعث می‌شود فرد نسبت به محرک‌های اطراف خود حساس‌تر شود و بنابراین نتیجه بهتری حاصل شود.

12. نعناع فلفلی

نعناع فلفلی (Peppermint)، معشوقه پلوتون، خدای عالم اموات، پیوندهای عمیقی با میل جنسی دارد. مطالعات اخیر نشان داده است که نعناع فلفلی یک ماده تقویت کننده جنسی قوی برای زنان است که افزایش هوشیاری، تحریک مغز و گشاد کردن عروق خونی در اندام‌های جنسی را سبب می‌شود.

13. شیرین بیان سیاه

مشخص شده است که این رایحه آب نباتی بحث برانگیز، باعث افزایش 13 درصدی برانگیختگی در مردان می‌شود. وقتی با رایحه دونات ترکیب شود، این رقم به 32 درصد نیز خواهد رسید. شنیده ها حاکی از آن است که بوی شیرینی که از انیسون می‌آید، روی خانم‎ها نیز تاثیرگذار است.

14. گریپ فروت صورتی

همان‌طور که می‌دانید سرزندگی نقش مهمی در جذب انسان دارد. کسانی که حال روحی بهتری دارند معمولا بیشتر تمایل به برقراری رابطه جنسی دارند. به همین دلیل است که گریپ فروت صورتی یک داروی مقوی جنسی به‌شمار می‌آید. مطالعات نشان می‌دهد زنانی که از عطرهای حاوی گریپ فروت صورتی استفاده می‌کنند به طور متوسط شش سال جوان‌تر هستند و بنابراین برای مردان جذاب‌تر به‌نظر می‌آیند.

در آخر باید بگوییم که روایح تاثیرات باور نکردنی در زندگی ما دارند. تاثیراتی که شاید خودمان از آنها بی‌خبر باشیم. حال که از تاثیرات چند نمونه از در دسترس‌ترین روایح بر میل جنسی و حس و حال خود آگاه شدیم، بهتر است استفاده از این روایح را در روتین خود قرار دهیم. زمان بهتری برای استفاده از این روایح وابسته به عشق شهوانی وجود ندارد، شما می‌توانید ترکیبی از این روایح را در محصولاتی مانند عطر، شمع، عود، خوشبوکننده خانه و ماشین خود قرار دهید تا به‌راحتی با استشمام این روایح حس و حال بهتری را تجربه کنید.

در ادامه این مقاله ما قصد داریم چند نمونه از عطرهای محبوب به بازار جهانی و موثر در میل جنسی معرفی شده است. تک‌تک محصولات بالا در فرشوگاه ریحا موجود است و با ضمانت کیفیت و اصل بودن 100٪ کالا به شما ارائه می‌شود. شما می‌توانید هریک از این محصولات را برای افزایش عشق و علاقه میان خود و همسرتان تهیه فرمایید. کلیک بر روی هایلایت خرید محصول، امکان خرید این کالاهای پیشنهاد شده را از طریق وب سایت فروشگاه آنلاین ریحا فراهم می‌کند.

1-ادو پرفیوم پاکو رابان وان میلیون پرایو مردانه با رایحه غالب دارچین

خریدادو پرفیوم پاکو رابان وان میلیون پرایو

برند اسپانیایی و لوکس عطر و ادکلن پاکو رابان در طراحی و عرضه عطرهای لوکس مردانه بسیار پیشرو است. این برند پس از تولید موفق عطر مردانه One Million خود، تصمیم به تولید نسخه جدیدتری با نام وان میلیون Prive گرفت و آن را در تابستان سال 2016 به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و عرضه کرد. رایحه گرم و شرقی چوبی این عطر تند و شیرین، توسط عطرسازی به نام کریستوف رایناود (Christophe Raynaud) با الهام گرفت از داشتن ثروت زیاد و افراط در استفاده از پول و طلا طراحی شده است. رایحه این عطر مردانه خوشبو، حس و حالی بسیار جذاب و مردانه دارد.

تلخی و سنگینی این عطر، باعث به وجود آمدن ماندگاری قابل قبول در آن شده است و این ادوپرفیوم را تبدیل به عطری مناسب برای استفاده در مراسم‌های بسیار خاص و ویژه کرده است. کلمه پرایو که در نام این عطر آمده است، به معنای ویژه و وی آی پی است. در واقع نام این عطر مردانه بر ویژه و لوکس بودن عطر اشاره دارد و رایحه آن نیز با توجه به همین اسم، کاملا برای استفاده در مراسم ویژه، مهم و لوکس مناسب است. بلافاصله پس از اسپری کردن مقداری از این عطر معتدل مردانه رایحه‌ای خوش و آرامش بخش از ترکیب نت‌های نارنگی ماندارین و چوب دارچین به مشام خواهد رسید.با جایگزین شدن نت میانی در این عطر، شاهد ترکیبی خوش طعم و دل‌انگیز با تلخی و گرمی ملایمی از رایحه گیاه تنباکو و صمغ مر خواهیم بود. حسن ختام رایحه این عطر، ترکیبی بسیار تلخ و آروماتیک از نت‌های نعناع هندی و دانه تونکا است. رایحه پایانی این عطر باعث افزایش حس اعتماد به نفس و روحیه کاریزماتیک در آقایان با هر تیپ و سلیقه‌ای خواهد شد.

2-ادو تویلت بولگاریرز اسنشیال زنانه با رایحه ملموس گل رز

خریدادو تویلت بولگاریرز اسنشیال

ادوتویلت رز اسنشیال از برند ایتالیایی Bvlgari، عطری لطیف، خنک و زنانه، با رایحه‌ای جذاب و شیرین است. این عطر توسط عطرساز معروف و خلاقی به نام بئاتریس پیکت (Beatrice Piquet) طراحی و در سال 2006 به بازارعطر و ادکلن دنیا معرفی و عرضه شد. برند عطر و ادکلن بولگاری با معرفی این عطر زنانه گل‌دار، گرانبهاترین خواص از عالی‌ترین مجموعه گل‌های رز سراسر جهان را پالایش کرده است. ادوتویلت Rose Essentielle ادای احترامی به زیبایی زنانه بوده و رایحه‌های جذاب و قوی را از طریق مواد طبیعی و اعلا، در قالب تندیسی از گل‌های الهام‌بخش ارائه کرده است.

این ادوتویلت، عطری بی نهایت اسرار آمیز، شیک، نوستالژی، فریبنده و باشکوه است، که در تولید آن از گل‌های رز الهام گرفته شده است. نت‌های جذاب و قوی به کار رفته در این عطر جذاب، از طریق ترکیبات طبیعیِ ناب، احساسی زنانه و بی‌نظیر را منتقل می‌کند.Bvlgari رز اسنشیال زنانه، عطری است خنک و گلی، بر پایه رایحه پودری و ملایمی از گل‌ رز که شروعی شاداب، گلی و تمیز را ایجاد می‌کند. پخش بو و ماندگاری عطر ایتالیایی رز اسنشیال زنانه از برند بولگاری بسیار عالی است و به دلیل داشتن طبعی خنک استفاده از آن در همه روزهای گرم و معتدل سال، می‌تواند احساسی دلچسب و مهیج ایجاد کند.

در نت اول ادوتویلت Bvlgari Rose Essentielle، شاهد حضور پر رنگی از گل رز در کنار نت‌های شاتوت و برگ گل بنفشه هستیم. رایحه این نت در ابتدای راه، حس تازگی و طراوت را القا و رایحه‌ای لطیف، ملایم و شیرین ایجاد می‌کند. پس از گذشت مدتی رایحه گل رز با وجود گل رز طائف در نت میانی پر رنگ‌تر می‌شود. این بار عطر خوش ادوتویلت Rose Essentielle از ترکیب نت‌های گل یاسمن سفید و گل حساس، سرمستی و نشاط را به ارمغان می‌آورد.پایان این عطر، ترکیبی فوق‌العاده و هنرمندانه از رایحه مشک و چوب صندل، به همراه نعناع هندی و چوب گایاک است، نت‌هایی که با اعتدال و صمیمیت خود به ساختار رایحه این عطر خاتمه می‌دهند.

3-ادو تویلت کارتیه پاشا مردانه با رایحه گرم چوب صنذل

خریدادو تویلت کارتیه پاشا

برند قدرتمند و بااصالت کارتیه از کشور فرانسه، در سال 1992 با همکاری عطار باتجربه و کاردیده جهنی به نام ژاک کاوالیر (Jacques Cavallier) عطر پاشا را برای مردان جسور و طالب قدرت، خلق و به بازار جهانی عرضه کرد. ادوتویلت پاشا نمونه خوبی از یک عطر مردانه تند است. آقایانی که به ظاهر خود بسیار زیاد اهمیت می‌دهند، نباید نا امید شوند زیرا پاشا هنوز وجود دارد. ادوتویلت کارتیه پاشا مردانه از آکوردهای اصلی و غالب آروماتیک، چوبی و ادویه‌ای در کنار سایر روایح بالزامیک، گیاهان سبز و ادویه‌های کم‌حرارت تشکیل شده است.

همچنین ردپای اصیل نوشیدنی آنیس (مشروب فرانسوی و اسپانیایی با طعم رازیانه) در خط بوی نافذ این عطر مردانه، آن را در دسته عطرهایی با گروه بویایی چوبی معطر قرار می‌دهد. طبع گرم و گیرا و طعم ملایم این عطر مردانه، به قدم‌های اطمینان بخش یک جنتلمن واقعی یا یک اشراف‌زاده تاکید می‌کند و رایحه‌ای‌ خیره کننده، روشن، تند و جادویی دارد. در فرمولاسیون اغواگر این ادوتویلت فرانسوی، نت‌های زیره، نعناع، تخم گیشنیز، خزه درخت بلوط و صمغ لابدانوم (ماده معطر تلخی که از انواع لادن بدست می‌آید) نقش مهمی را بازی می‌کنند.‌

شاهکاری بی‌انتها چنان که عطری معطر و تمیز با ساختاری سنتی ارائه می‌دهد و بعد از استشمام آن، هرگز از ذهنتان بیرون نمی‌رود.رایحه پایانی ادوتویلت کارتیر پاشا مردانه متشکل از خزه درخت بلوط، چوب صندل، نعناع هندی و صمغ لابدانوم است. ترکیبی سبز و تداعی کننده رایحه جنکل که نرم، سبک، خاکی و ظریف است و شما با استشمام این تلفیق سازگار و بادوام، احساس شجاعت، جسارت و نفوذ خواهید کرد. پاشا به دلیل طبع گرم و طعم ملایمی که دارد، رایحه‌ای همه‌کاره است؛ به طوری که برای تمامی فصول سال و تمامی فعالیت‌ها انتخاب مناسبی خواهد بود.

4-ادو پرفیوم ایوسن لورن لیبر زنانه با رایحه آرامش‌بخش اسطوخودوس

خریدادو پرفیوم ایوسن لورن لیبر

ادوپرفیوم ایوسن لورن لیبره از محصولات تقریبا جدید و نوظهور کمپانی فرانسوی ایوسن لورن است که در سال 2019، به بازار وسوسه‌انگیزعطر و ادوکلن‌های زنانه معرفی و عرضه شد. Libre در زبان فرانسوی به معنای آزادی است و همانطور که از نام این ادوپرفیوم زنانه برمی‌آید؛ کمپانی ایوسن لورن آن را در قالبی از روح آزاده زنان اصیل و مستقل امروزی رونمایی کرد. دو عطرساز شناخته شده و برجسته جهانی به‌ نام‌های آنه فیلیپوو کارلوس بنایم، با به‌کار گرفتن عناصر معتدل و شیرینی همچون روایح غالب اسطوخودوس، شکوفه پرتقال، یاسمن سفید و وانیل، ترکیبی شرقی فوژه و آمیخته از آکوردهای ملموس گل‌های سفید را برای این ادوپرفیوم زنانه خلق کردند.

اما در این میان آکوردهای مرکباتی نیز تک‌تک نت‌های اصیل به‌کار رفته را در نقش‌نمایی هرچه بهتر آن‌ها، همراهی می‌کند. شرکت ایوسن لورن از مدل و خواننده پرطرفدار جهانی؛ خانم دوآ لیپا ، در کمپین تبلیغاتی این عطر فرانسوی دعوت کرد و همانطور که انتظار داشت؛ با استقبال فوق‌العاده‌ای از سوی طرفدارن همیشگی اسون لورن و خانم دوا لیپا روبه‌رو شد. دوآ لیپا در توصیف این عطر رازآلود گفت: “ لیبره در سال 2019، برای یک زن مستقل و بدون هیچ خواسته‌ای است. ما زندگی خود را طبق قوانین خودمان انجام می دهیم. "

رایحه گل‌های سفید و آروماتیک عطر لیبره، ادای احترامی به شخصیت واقعی یک بانوی رها و خودکفا است که در به تحقق رساندن اهداف خود ذره‌ای لغزش نمی‌کند؛ بلکه با قدم‌های استوار و محکم خود به سوی آن‌ها حرکت می‌کند. او درحالی که نگاه تعجب برانگیز هر مرد خود بزرگ‌بینی را به خود جلب کرده، در آغوش گرم عطر لیبره‌ای پوشیده بر تنش، عزم خود را برای تحقق فرداهای بهتر جزم می‌کند. طعم شیرین لیبره بیشتر برای استفاده در سردترین فصل‌های سال، مثل روزهای بارانی پاییز و یا حتی یخبندان‌های زمستانی مناسب است؛ اما از آنجایی که طبع معتدلی دارد، با آب‌وهوای ملایم بهاری و شب‌های تابستانی نیز سازگار است.

5- پرفیوم تغ دی هغمس مردانه با رایحه ترش پرتقال

خریدپرفیوم تغ دی هغمس

پرفیوم مردانه چوبی مدیترانه‌ای Terre d Hermes در سال 2009 به بازار معرفی و عرضه شد. این عطر مردانه که رایحه‌ای معتدل، ترش و تلخ دارد، از زمان رونمایی تا به امروز، یکی از خاص‌ترین، ماندگارترین و شیک‌ترین عطرهای چهار فصل مردانه به حساب می‌آید.رایحه این عطر معتدل مردانه سرشار از حس طراوت و زندگی برای آقایان است و فریبندگی، جذابیت و تک بودن رایحه نسبتا خنکی که دارد، آن را برای همیشه محبوب و خاطره‌انگیز کرده است.

رایحه فوق‌العاده منحصر به فرد این عطر مردانه از برند لوکس عطر و ادکلن Hermes توسط عطرسازی به نام ژان کلود النا (Jean-Claude Ellena) طراحی شده است. عطر ماندگار و فوق‌العاده مردانه Terre d'Hermes در مدت زمان کوتاهی توانست به عنوان عطری محبوب، مورد استقبال همه سلیقه‌هایی که به دنبال محصولی عالی، ماندگارو بسیار شیک بودند قرار بگیرد. پرفیوم مردانه Terre De Hermes برای آقایان مدرن و امروزی به منظور خلاصی از شلوغی و ازدحام شهری ساخته شده است.

این عطر از خانواده‌ی بویایی سرخس‌ها است و به همین دلیل برای استفاده‌ روزانه در چهار فصل سال به خصوص فصل‌های بهار و تابستان مناسب به نظر می‌رسد.اگر طرفدار رایحه‌های چوبی و مرکباتی هستید، پرفیوم Terre De Hermes گزینه‌ای است، که به راحتی نمی‌توانید از کنار آن عبور کنید. پرتقال در رایحه این عطر عرض اندام چشمگیری دارد. این عطر معتدل مردانه استعاره‌ای از سه مولفه زمین، خاک و ریشه است که روح آسمان را به زمین پیوند می‌زند و آقایان را با وقار و جوان جلوه می‌دهد.

6- پرفیومجیونچی انجو اترنج (دمون) با رایحه شیرین زعفران

خریدپرفیومجیونچی انجو اترنج

کمپانی معروف و شناخته شده فرانسوی جیونچی، در سال 2007 از محصول جدید و خاص خود به نام آنجو اترنج، که توسط عطاران الیویر کرسپ (Olivier Cresp) و ژان پیر بتوآرت (Jean_Pierre Bethouart) خلق شد، رونمایی و به بازار جهانی عرضه کرد. عطری که ماهیت دوگانه و دوقطبی آن که به معنای فرشته و شیطان است و با اثر نافد خود، حس و حال تازه‌ای را در شما هویدا می‌کند. ادوپرفیوم انجو اترنج زنانه، با رمز و رازی که در قلب خود پنهان دارد، شما را جذب خود کرده و با سرشت اغواگر و فریبنده‌اش وسوسه را به جانتان می‌اندازد.

این شرقی کاریزماتیک در عین حال هم هوس انگیز و فریبنده است و هم شفاف و صاف همانند یک کریستال درخشان!! رایحه‌ای مجلل و باشکوه برای زنان قوی که با لوندی از نیمه تاریک وجودشان یاد می‌کنند.زنی شیک با لب‌های قرمز شده، خط چشم تیره و پیراهنی سفید که دامن چرم کوتاهی به تن کرده است، همانقدر اغواکننده و دلفریب. رایحه‌ای تیره و جادویی و چوبی که با استشمام آن به یاد جنگل‌های تاریک پوشیده از برف خواهید افتاد، آنقدر مرموز که هر اتفاقی ممکن است در آن رخ بدهد، مثل عبور یک شاهزده از آن حوالی که با دیدن این بانوی تیره‌پوش محو زیبایی‌اش شده است.

جالب است بدانید در سال 2019 نظرسنجی‌ای انجام شد که در آن عطر آنجو اترنج بین مردان نمره 8.1 را دریافت کرد، که نشان از تاثیرگذاری و وسوسه‌انگیزی این عطر بر آنان دارد. عطری گل‌دار و در عین حال پودری که طعم شیرین و تلخی را به وضوح می‌توان در آن حس کرد. رایحهادوپرفیوم آنجو اترنج با طراوت و تازگی نت‌های نارنگی و زعفران شروع می‌شود. انفجار مرکبات، رایحه‌ای نرم‌تر، تندتر و احساسی‌تر ایجاد می‌کند.شبیه به یک دمنوش گیاهی که در آن چند قطره لیمو چکانده‌اید!

7-ادو پرفیوم لانکوم میراکل زنانه با رایحه ادویه‌ای زنجبیل

خریدادو پرفیوم لانکوم میراکل

کمپانی فرانسوی لانکوم در سال 2000 از عطری زنانه به نام میراکل رونمایی کرد که توسط دو عطار برجسته و بنام دنیای عطرسازی، آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) و هری فرمونت (Harry Fremont) خلق شده که الهام بخش معصومیت زنانه و واقعا قدرتمند است. عطر زنانه لانکوم میراکل، عطری ملایم و گل‌دار برای زنان مدرن، شیک‌پوش و خوش استایل است. میراکل را دقیقا می توان با دو کلمه توصیف کرد: انرژی و مکاشفه. زیبا زندگی کردن، حفظ علایق، دیدن و گرامی داشتن هر ثانیه از زندگی به عنوان یک معجزه، و در توانایی شروع دوباره است.

این عطر زنانه نور گرم را جذب می کند انگار که دوباره متولد شده است و می داند که زندگی یک معجزه است.این عطر شرقی زنانه را می توان با چای سرد که با ترکیبی از شهد میوه برای شب‌های گرم و تابستانی در خانه‌های بلغارستانی تهیه می شود، مقایسه کرد. رایحه‌ای با روحیات درونگرا، با خلق و خوی ملایم و دوست‌دار راحتی که در عین حال قوی و محکم است. عطر MIRACLE از آکوردهای ادویه‌ای، گل‌دار، میوه‌ای و استوایی تشکیل شده که این عطر درخشان زنانه را در دسته عطرهایی با گروه بویایی گل‌دار قرار می‌دهد.

روایح ابتدایی مانند سپیده ‌دمی جدید با ترکیب گلی و میوه‌ای آغاز می‌شود ، که در ادامه به‌طور نامحسوسی با گل‌ها و ادویه‌های معطر در دل رایحه ترکیب می‌شوند و در نهایت رایحه‌ای با پایه گرم کهربا و مشک شما را در شادی جوانی می‌پوشاند و باعث می‌شود خیالات درونی خود را دوباره زنده کنید.طبع معتدل و طعم شیرین این عطر فرانسوی سبب شده آن را در گروه عطرهای سبک و روزمره قرار دهد که برای هر فعالیت روزانه و عادی مناسب می‌باشد.اوما تورمان (Uma Karuna Thurman)، بازیگر و مدل آمریکایی،چهره تبلیغاتی این عطر است. مصداق بارز زنی زیبا و شگفت‌انگیز که هم روی هوا و هم روی زمین می‌تواند محکم قدم بردارد.

امیدواریم تا با معرفیاین محصولات، شما را با چند نمونه از عطرهای همه‌پسند و افزایش دهنده میل جنسی آشناکرده باشیم. شما می‌توانید طبق سلیقه‌ یا بر حسب انواع رایحه های غالب در عطر اقدام به خرید محصول مورد نظر از وبسایت آنلاین ریحا کنید. در ضمن اگر تجربه خاصی درباره تهیه و استفاده از هرکدام از این کالاهای اشاره شده دارید، حتما نظرات خود را در قسمت ثبت دیدگاه برای ما بنویسید.

محصولات مرتبط
فور هر فوراور ادو پرفیوم زنانه نارسیسو رودریگزNarciso Rodriguez 
۱۱,۵۳۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۲
تنوع
کنت استاپ لاوینگ یو ادو پرفیوم زنانه بای کیلیانBy Kilian 
۳۶,۲۶۳,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
گوسیپ نایت ادو پرفیوم زنانه گریتیGritti 
۲۱,۲۳۴,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
مگنیفیسنت بلک ادو پرفیوم مردانه زاراZara 
۴,۹۹۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
پلو رد پرفیوم مردانه رالف لورنRalph Lauren 
۱۶,۹۰۸,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
رویال رز ادو پرفیوم زنانه کرلف - کارلوفKorloff 
۴,۴۶۵,۰۰۰ تومان
۸۸ میل
عطر
۵ میل
دستریز
وای اینتنس ادو پرفیوم مردانه ایوسن لورن - وای اس الYves Saint Laurent - YSL 
۷,۸۷۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۷.۵ میل
مینیاتوری
۵ میل
دستریز
+۳
تنوع
اینوکتوس ویکتوری الکسیر پرفیوم مردانه پاکو رابانPaco Rabanne 
۱۶,۱۶۹,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
+۱
تنوع
لا ویه است بل ایریس ابسولو ادو پرفیوم زنانه لانکومLancome 
۱۷,۴۱۴,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۱.۲ میل
سمپل
۵۰ میل
عطر
+۲
تنوع
گود گرل بلاش ادو پرفیوم زنانه کارولینا هرراCarolina Herrera 
۱۸,۶۶۱,۰۰۰ تومان
۸۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۳
تنوع
فلور د لایت ادو پرفیوم زنانه میو میوMiu Miu 
۱۳,۱۵۱,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
انجل الکسیر ادو پرفیوم زنانه تیری موگلرThierry Mugler 
۲۳,۱۷۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۲۵ میل
عطر
+۵
تنوع
جنتلمن سوسایتی ادو پرفیوم مردانه جیونچیGivenchy 
۱۰,۸۳۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۲۰۰ میل
عطر
۶۰ میل
عطر
+۴
تنوع
گوچی بلوم اینتنس ادو پرفیوم زنانه گوچیGucci 
۲۰,۶۶۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۴
تنوع
لا نویت ترزور فلور د نویت ادو پرفیوم زنانه لانکومLancome 
۱۸,۰۳۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
1 میلیون رویال پرفیوم مردانه پاکو رابانPaco Rabanne 
۱۸,۷۸۱,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
+۱
تنوع
نویسنده :سارا قادری

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید