یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
بررسی انواع مارک رژ لب و بهترین رژ لب های جدید 

بررسی انواع مارک رژ لب و بهترین رژ لب های جدید 

پیوند جدانشدنی بین زنان و رژ لب به زمان تمدن‌های باستانی برمی‌گردد. رژ لب باعث تقویت روحیه می‌شود و به لب‌هایتان جلای بیشتری می‌افزاید. بدون شک رژ لب پر قدرت ترین لوازم آرایشی روی میز آرایش شماست. همه ما هنگام انتخاب رژ لب، سه عامل را در نظر می‌گیریم. از جمله ظاهر نهایی (مات، کرم مانند یا درخشان)، رنگ (چون تنوع رنگ گسترده‌ای در دسترس است) و برند که مهم ترین عامل است چون از آنجاست که می‌توان درباره کیفیت و عملکرد محصول اظهار نظر کرد.

بهترین برند های رژ لب

رژ لب تقلبیدارای عوارض زیادی است. بهتون پیشنهاد می کنیم مقاله "رژ لب تقلبی " را مطالعه کنید.

از آن جایی که رژ لب نقش برجسته‌ای در زندگی روزمره ما دارد بیاید نگاهی به برندهای مطرح رژ لب بیندازیم:

بررسی پرطرفدار ترین برندهای رژلب

1- محصولات گیاهی لوتوس (Lotus Herbals):

شرکت آرایشی گیاهی لوتوس یکی از محبوب ترین شرکت‌های آرایشی طبیعی است. این شرکت در سال 1993 کار خود را آغاز کرد و به این شهرت دارد که تعلیمات باستانی ودا (کتاب مقدس باستانی هند) را با تکنولوژی مدرن ترکیب کرده است. رژ لب گیاهی لوتوس برای افرادی مناسب است که ترجیح می‌دهند از رژ لب‌های طبیعی و عاری از مواد نگهدارنده استفاده کنند.

2- ریمل (Rimmel):

این برند بریتانیایی در ابتدا در سال 1834 به عنوان برند عطر شروع به کار کرد ولی بعدها طیف گسترده ای از محصولات آرایشی (از ریمل مژه تا رژ لب) را نیز تولید کرد. امروزه این برند از محبوب ترین برندهای لوازم آرایشی در جهان به شمار می‌رود و رژ لب‌های برند ریمل جزو پر فروش ترین محصولات آن هستند.

3- اینگلوت (Inglot):

کمپانی اینگلوت در سال 1983 تاسیس شد و از زمانی که شروع به کار کرده تنوعی از محصولات باکیفیت با قیمت مناسب را ارائه داده. وقتی صحبت از رژ لب می‌شود این برند 400 رنگ رژ لب دارد تا بتواند برای هر موقعیتی مناسب باشد. با بیش از 30 سال تجربه، این برند معروف هم اکنون کار خود را در 6 قاره و در 700 نقطه دنیا گسترش داده است. علاوه بر این، محصولات آن‌ها روی حیوانات تست نمی‌شوند.

رژ لب های برند اینگلوت

4- آون (Avon) یکی از پرطرفدار ترین برندهای رژلب :

آون یکی از محبوب ترین برندهای بریتانیایی است که در سال 1886 تاسیس شد. آون دومین شرکت بزرگ با فروش مستقیم و پنجمین شرکت آرایشی بزرگ در جهان است. شرکت آون همچنین به عرضه تنوع گسترده ای از رژ لب‌های باکیفیت در قیمت‌های رقابتی مشهور است. به عنوان یک شرکت مخصوص خانوم‌ها، شرکت آون از مسائل مربوط به بانوان همچون آگاهی از سرطان سینه و مقابله با خشونت خانگی حمایت می‌کند.

5- ال.ای گرل (L.A. Girl):

ال.ای گرل یک برند لوکس مقرون به صرفه است که محصولات ترند، باکیفیت و جدیدی را به طرفداران آرایش در سرتاسر جهان عرضه می‌کند. این برند آمریکایی در سال 1985 فعالیت خود را با شعار (زیبایی برای همه) آغاز کرد. ال.ای گرل با ابداع راه های جدید برای ابراز خود از طریق هنر رنگ‌ها، تغییرات جدید و جذابی را در عرصه زیبایی به وجود آورد. این شرکت تنوع گسترده‌ای از رژ لب‌ها را دارد (از مات گرفته تا متالیک) که همیشه ترند هستند.

6- رولون‌ (Revlon):

برند رولون در سال 1932 توسط برادران چارلز و روسون (Charles and Revson brothers) شروع به کار کرد. این برند که صنعت زیبایی را برای همیشه تغییر داد، در برخی از سالن‌های آرایشی در نیویورک کار خود را آغاز کرد. امروزه محصولات رولون روی میز آرایش و در کیف لوازم آرایش زنان سرتاسر جهان دیده می‌شوند. این شرکت در تولید محصولات مراقبت از پوست، محصولات مراقبت فردی و عطر نیز تخصص دارد. برند رولون‌ شامل یک سری رژ لب است که در سرتاسر جهان محبوب شده اند و هر روز به محبوبیت آن‌ها افزوده می‌شود.

برند رولون‌ (Revlon)

7- نیکس (NYX):

برند نیکس در یک ساختمان با مساحت 600 فوت مربع در لس آنجلس شروع به کار کرد. این شرکت به عنوان یک شرکت کوچک در سال 1999 توسط تونی کو تاسیس شد و در سال 2014 در ازای 500 میلیون دلار به برند لورئال (L'Oreal) فروخته شد. شرکت نیکس مدام محصولات مبتکرانه و جدیدی را ارائه می‌دهد و تمام انواع محصولات آرایشی را تولید می‌کند تا بتواند به خوبی پاسخگوی نیازهای مصرف کنندگان باشد. برند نیکس رژ لب‌های باکیفیتی دارد که از نظر قیمت مقرون به صرفه هستند و تنها با یکبار استفاده، مشتری دائمی آن‌ها می‌شوید.

8- میبلین (Maybelline) یکی از پرطرفدار ترین برندهای رژلب :

برند مشهور میبلین یکی از شعبات فرعی لورئال است که تاریخچه آن به 1915 بر می‌گردد. برند میبلین توسط کارآفرین 19 ساله توماس لایل ویلیامز (Thomas Lyle Williams) تاسیس شد. ایده این شرکت زمانی به ذهن توماس جوان رسید که خواهرش را هنگام استفاده از وازلین، خاکستر و زغال سنگ برای ابروهایش دید. این شرکت 102 ساله در نیویورک واقع است و از زمانی که شروع به کار کرده به محصولات آرایشی باکیفیت و مبتکرانه‌ای که تولید می‌کند شهرت دارد. آیا می‌دانستید که رژ لب‌های میبلین جزو بی خطرترین محصولات آرایشی لب هستند و عاری از گلوتن هستند؟

9- لورئال (L'Oreal):

لورئال یکی از معتبرترین برندها در سرتاسر جهان است. این شرکت لوازم آرایشی فرانسوی که در سال 1909 پایه گذاری شد بزرگ ترین شرکت لوازم آرایشی در جهان است. علاوه بر محصولات آرایشی، لورئال در تولید محصولات مراقبت از پوست، مو و عطر نیز تخصص دارد. این شرکت به عنوان یکی از اخلاقی ترین شرکت‌ها در جهان شناخته می‌شود. وقتی صحبت از رژ لب می‌شود، لورئال همیشه برند قابل اعتمادی است چون رژ لب‌های باکیفیت، با رنگ های زیبا و بادوام را ارائه می‌دهد.

محصولات آرایشی لورئال

10- لاکمه (Lakme) یکی از پرطرفدار ترین برندهای رژلب :

لاکمه محبوب ترین برند لوازم آرایشی هندی است که متعلق به سرمایه گذاران هندی است. این شرکت در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست و زیبایی تخصص دارد. شرکت لاکمه به خاطر محصولات باکیفیت و تنوع گسترده‌ای که دارد مشهور است. به علاوه قیمت محصولات آن مقرون به صرفه است و حتی زنان هندی که از طبقه متوسط جامعه هستند هم می‌توانند آن‌ها را تهیه کنند. این برند در زمینه تولید رژ لب رشد گسترده ای داشته و رژ لب‌های گوناگونی از ابسولوت (Absolute) گرفته تا (9to5) را تولید می‌کند. این محصولات درجه یک و مقرون به صرفه هستند.

11- مک (MAC):

مک در سال 1984 در تورنتو کار خود را آغاز کرد و از سال 1998 جزوی از شرکت‌های استی لادر (Estee-Lauder) شد. این شرکت در ابتدا تنها برای مدل‌ها و آرایشگران حرفه‌ای محصولات آرایشی تولید می‌کرد اما به تدریج به یکی از معروف ترین برندهای جهانی تبدیل شد. محصولات برند مک عاری از هر گونه مواد نگهدارنده هستند.

محصولات آرایشی مک (MAC)

بهترین مارک رژلب حجم دهنده

لب‌های برجسته و جذاب جوان ترین فرد خاندان کارداشیان- جنر (کایلی جنر) و آنجلینا جولی همیشه زبانزد افراد است. اگر چه خیلی از ما به صورت مادرزادی لب‌هایی برجسته نداریم، اما محصولات زیادی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند لب‌هایی پر و زیبا داشته باشید. بله، ما داریم درباره محصولات حجم دهنده به لب صحبت می‌کنیم. برای آشنایی با بهترین رژ لب های مدادی پیشنهاد میکنیم مقاله فوق را مطالعه نمایید.

حجم دهنده لب چیست؟

حجم دهنده لب از جمله محصولات زیبایی است که با افزایش گردش خون در لب‌ها و اطراف آن‌ها، به شما کمک می‌کند لب‌هایی برجسته تر داشته باشید. برخی از حجم دهنده‌های لب از مواد منعکس کننده استفاده می‌کنند که نور را منعکس می‌کنند و لب‌ها را پرتر نشان می‌دهند. استفاده از این محصولات آسان و بدون درد است. این محصولات حاوی موادی هستند که سایز لب‌ها را افزایش می‌دهند و آن‌ها را هیدراته می‌کنند. موادی نظیر هیالورونیک اسید، منتول (جوهر نعنا)، گالتریا، زنجبیل و کپسایسین (موجود در فلفل تند) باعث ورم لب‌ها می‌شوند. پپتیدها کلاژن ‌سازی را تقویت می‌کنند تا ظاهری پرتر به لب‌هایتان ببخشند.

لیست زیر شامل بهترین حجم دهنده‌های لب‌ است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید:

1- مارک رژ لب نوتروژینا تسکین دهنده مرطوب کننده و درخشان کننده لب (Neutrogena MoistureShine Lip Soother):

مارک رژ لب نوتروژینا

تسکین دهنده لب نوتروژینا یک برق لب مرطوب کننده رنگی است. فرمول هیدراژل خیار، بابونه و گلیسیرین راز این محصول است. SPF این محصول 20 است و از لب‌ها در برابر صدمات ناشی از نور خورشید محافظت می‌کند. این درمان فوری برای لب‌های خشک و ترک خورده در شش سایه (شاین، شیمر، گلیتر، درخشان، پر رنگ و براق) در دسترس است.

مزایا:

  • SPF 20
  • درخشان بودن بالا
  • بسته بندی مناسب برای مسافرت
  • تسکین دهنده خشکی لب
  • احساس خنک شدن
  • رایحه خوشایند
  • تنوع گسترده‌ای از سایه‌ها

معایب:

  • عدم ماندگاری
  • فرمول چسبنده

خلاصه:

اگر چه SPF 20 این محصول به آن خاصیتی فوق العاده داده اما ماندگاری پایین آن باعث شده که گزینه مناسبی برای خیلی از افراد در نظر گرفته نشود. این محصول به افرادی که زمان کافی برای آرایش کردن ندارند پیشنهاد می‌شود. فرمول هیدراژل آن فورا لب‌های خشک را مرطوب می‌کند و آن‌ها را از آسیب نور خورشید محافظت می‌کند.

نیکس بهترین مارک رژلب حجم دهنده حرفه ای

2- نیکس بهترین مارک رژلب حجم دهنده حرفه ای (NYX Professional Makeup Plump It Up Lip Plumper):

حجم دهنده لب حرفه‌ای نیکس در 9 سایه جذاب در دسترس است. این حجم دهنده لب براق، فورا به شما لب‌هایی برجسته می‌دهد. به علاوه، فرمولی کرم مانند دارد که پوشانندگی مناسبی فراهم می‌کند. بعد از استفاده از آن احساس سوزش جزئی را تجربه خواهید کرد.

مزایا:

  • مرطوب کردن لب‌ها
  • شاین بودن
  • بافت نرم و کرم مانند
  • سوزش جزئی و خفیف
  • بسته بندی محکم
  • در تنوعی از سایه‌ها در دسترس است

معایب:

  • قدرت ماندگاری پایین
  • مزه نامطبوع
  • فرمول چسبناک
  • باید چندین لایه از آن را بزنید تا به نتیجه مطلوب برسید.

خلاصه:

حجم دهنده لب نیکس، باعث حجم دهی جزئی به لب می‌شود و قدرت ماندگاری پایینی دارد. این حجم دهنده، رنگی طبیعی همراه با مرطوب کنندگی مناسب را برای لب‌ها به ارمغان می‌آورد. اگر چه این رژ لب کمی چسبناک است اما به راحتی روی لب‌ها می‌نشیند. حجم دهنده لب نیکس لب‌هایی طبیعی و جذاب را در تنوعی از سایه‌ها برای شما به ارمغان می‌آورد.

3- مارک رژ لب توفیسد (Too Faced Lip Injection Extreme):

مارک رژ لب توفیسد

رژ لب توفیسد یک رژ لب رنگی و حجم دهنده است که به لب‌هایتان حجم بیشتری می‌بخشد. این رژ لب فورا به لب‌هایتان هیدراسیون ماندگار و حجم بالایی می‌بخشد. رژ لب توفیسد عاری از هر گونه مواد نگهدارنده است.

مزایا:

  • طبیعی
  • بادوام
  • عاری از مواد نگهدارنده
  • در 5 رنگ در دسترس است تا به خوبی با هر رنگ پوستی هماهنگ شود.

معایب:

  • احساس سوزش زیاد
  • اگر در تماس با پوست اطراف لب‌ها قرار بگیرد سبب قرمزی موقت می‌‌شود.
  • بعد از غذا خوردن نیاز به ترمیم دارد.

خلاصه:

این حجم دهنده زمانی که عجله دارید می‌تواند گزینه مناسبی باشد. تنها با چند حرکت ساده می‌توانید لب‌های برجسته داشته باشید. اگر چه بعد از زدن این رژ لب بادوام تا حدی احساس سوزش را تجربه می‌کنید اما انتخاب مناسبی برای لب‌های خشک و باریک است.

4- رژ لب حجم دهنده اسمش باکس مدل O-Plump Intuitive (Smashbox O-Plump Intuitive Lip Plumper):

رژ لب حجم دهنده اسمش باکس مدل O-Plump Intuitive (Smashbox O-Plump Intuitive Lip Plumper)

رژ لب حجم دهنده اسمش باکس مدل O-Plump Intuitive فرمول منحصر به فردی دارد که به پوستی که روی آن استعمال شده واکنش نشان می‌دهد. در نتیجه به لب‌هایتان رنگ صورتی طبیعی‌ای را می‌دهد. این رژ لب سرشار از گوجی بری، زنجبیل، عصاره دانه انار و روغن آووکادو است که با دادن ظاهر پرتر و برجسته تر به لب‌ها آن‌ها را زیباتر می‌کند.

مزایا:

  • رنگصورتی که برای رنگ پوست‌های گوناگون انتخاب مناسبی است
  • گیاهی
  • عاری از مواد نگهدارنده
  • برجسته کردن فوری لب‌ها
  • براق

معایب:

  • تاثیر موقت
  • احساس سوزش شدید

خلاصه:

از آن جایی که رنگ آن به نحوی طراحی شده که با رنگ پوست مصرف کننده هماهنگ شود، ساختار آن منحصر به فرد است و برای هر فردی مناسب است. فرمول آن نرم و درخشان است و لب‌هایتان را زیباتر می‌کند. تاثیر برجسته کننده آن خیلی ماندگار نیست اما یک محصول مرطوب کننده مناسب برای استفاده مداوم است.

5- میبلین نیویورک مدل Shine Shot Lip Topcoat بهترین مارک رژلب حجم دهنده (Maybelline New York Lip Studio Shine Shot Lip Topcoat):

 میبلین نیویورک مدل Shine Shot Lip Topcoat بهترین مارک رژلب حجم دهنده

مارک رژ لب میبلین نیویورک مدل Shine Shot تمام چیزی است که برای داشتن لب‌های براق همچون آینه نیاز دارید. فرمول ژل مانند آن به خوبی روی لب‌ها قرار می‌گیرد. این رژ لب ظاهر درخشانی را برای مدت طولانی به لب‌هایتان می‌دهد. این رژ لب در دو رنگ در دسترس است و می‌توانید آن را روی رژ لب مورد علاقه تان بزنید تا آن را براق تر کنید.

مزایا:

  • ظاهر براق
  • مناسب برای سفر
  • بادوام

معایب:

  • ساختار ژل مانند و غلیظ
  • فرمول روغنی و چسبناک

خلاصه:

این رژ لب بدون احساس سوزش به لب‌هایتان ظاهر شاین و آینه‌ای می‌دهد. به علاوه برای زمان طولانی لب‌ها را درخشان نگه می‌دارد.

بهترین مارک رژ لب مایع

1- رژ لب مایع مات میبلین مدل SuperStay (Maybelline Makeup SuperStay Matte Ink Liquid Lipstick):

رژ لب مایع مات میبلین مدل SuperStay (Maybelline Makeup SuperStay Matte Ink Liquid Lipstick

اگر دنبال یک رژ لب مات بادوام هستید که پخش نمی‌شود و استفاده آسانی دارد، مارک رژ لب مات میبلین مدل SuperStay گزینه مناسبی برای شماست. این رژ لب یک اپلیکاتور ظریف دارد که به شما این امکان را می‌دهد به آسانی آن را روی لب بزنید و رژ لب دقیقی بکشید.

این رژ لب در 30 رنگ (از صورتی و ارغوانی روشن گرفته تا رنگ های نود و قرمز) در دسترس است. تنوع گسترده رنگ‌های آن باعث شده که برای تمام رنگ و نوع پوست‌ها گزینه مناسبی باشد. رنگ مات پیگمنته این رژ لب به خوبی روی لب‌ها قرار می‌گیرد و ظاهری ماندگار و مات بر جای می‌گذارد.رنگ مات این رژ لب تا 16 ساعت دوام دارد و روی فنجان، قاشق و چنگال و لباس‌هایتان لکه ایجاد نمی‌کند. در آخر روز می‌توانید این رژ لب را با پاک کننده آرایش محبوب تان پاک کنید.

خصوصیات رژ لب مات میبلین مدل SuperStay:

  • دوام بالا
  • پخش نمی‌شود
  • امکان استفاده دقیق و راحت

2- رژ لب بادوام استیلا مدل یکی از بهترین مارک رژ لب مایع Stay All Day (Stila Stay All Day Liquid Lipstick):

رژ لب بادوام استیلا مدل یکی از بهترین مارک رژ لب مایع

رژ لب بادوام استیلا مدل Stay All Day یک رژ لب بادوام مات است که در 37 رنگ در دسترس است. این تنوع رنگ شامل رنگ های نود، صورتی و قرمز است که برای تنوع گسترده ای از رنگ پوست‌ها مناسب است. این رژ لب برجسته به طور هموار و صاف روی لب‌ها قرار می‌گیرد بدون این که احساس سنگینی به لب‌ها بدهد.

این رژ لب مات تا 12 ساعت ماندگار است بدون این که رنگ پس دهد، در نتیجه هنگام غذا خوردن یا نوشیدن پخش نمی‌شود. اپلیکاتور doe foot آن باعث شده که استفاده از آن روی لب‌ها راحت باشد.

فرمولاسیون این رژ لب سرشار از روغن آووکادو و ویتامین E است که لب‌ها را در وضعیت سالم و مناسبی نگه می‌دارد. رایحه شیرین این رژ لب مات باعث شده که استفاده از آن خوشایند باشد. این رژ لب مایع مات کمی گران قیمت است اما فرمول هیدراته، ماندگاری بالا و رنگ پیگمنته آن باعث شده اند که این محصول انتخاب مناسبی باشد (خصوصا برای افرادی که لب‌هایشان خشک هستند).

خصوصیات رژ لب مایع مات استیلا مدل Stay All Day:

  • استفاده آسان
  • لب‌های سالم با روغن آووکادو و ویتامین E
  • ماندگاری بالا

3- رژ لب مایع مات لایم کرایم مدل Velvetines (Lime Crime Velvetines Liquid Matte Lipstick):

رژ لب مایع مات لایم کرایم

رژ لب مات مایع لایم کرایم مدل Velvetines یک رژ لب مات است که ماندگاری آن بالاست، زود خشک می‌شود و پخش نمی‌شود. این رژ لب متالیک به میزان زیادی پیگمنته است، بافت نرمی دارد و به خوبی روی لب‌ها می‌نشیند.

خصوصیات رژ لب مات مایع لایم کرایم مدل Velvetines:

  • ماندگار
  • گیاهی و عاری از مواد نگهدارنده

4- رژ لب مایع مات الف یکی از بهترین مارک رژ لب مایع (ELF Cosmetics Liquid Matte Lipstick):

رژ لب مایع مات الف یکی از بهترین مارک رژ لب مایع

رژ لب مایع مات الف یک رژ لب با فرمول سرشار از ویتامین است که برای سالم نگه داشتن لب‌ها گزینه مناسبی است. به علاوه استفاده از آن آسان است. رنگ صورتی و نرم این رژ لب ظاهری طبیعی به لب‌ها می‌بخشد در حالی که اپلیکاتور لوزی شکل آن استفاده راحت با یک حرکت را ممکن می‌کند.

خصوصیات رژ لب مایع مات الف:

  • اپلیکاتور لوزی شکل برای استعمال راحت با یک حرکت
  • فرمولاسیون حاوی مواد مغذی برای لب
  • گیاهی و عاری از مواد نگهدارنده

5- رژ لب مات نیکس (NYX Matte Lipstick):

رژ لب مات نیکس

رژ لب مات مایع نیکس یک رژ لب پیگمنته است که در رنگ آلویی در دسترس است. این رژ لب مات بادوام سرشار از ویتامین E است و برای لب‌ها انتخاب سالمی است. بعد از استعمال، این رژ لب که کرم مانند است خشک می‌شود و ظاهر نهایی ماتی خواهد داشت.

خصوصیات رژ لب مات مایع نیکس:

  • ماندگاری بالا
  • سرشار از ویتامین E برای سالم و هیدراته نگه داشتن لب‌ها
  • پیگمنته بودن بالا

بهترین مارک رژ لب 24 ساعته

افرادی که لب هایشان زیاد رژ لب می‌خورد و پس از استفاده آنها، سریعا از روی لب هایشان پاک می‌شود بیشتر بدنبال رژ لب های 24 ساعته می‌گردند. در ادامه چند نوع از بهترین رژ لب های 24 ساعته را ذکر خواهیم کرد.

برند رژلب بورژوا جزو بهترین مارک رژ لب 24 ساعته

  • از لب ها در برابر اشعه های مضر نور خورشید محافظت می‌کند
  • پوست لب ها را نرم کرده و از خشک و ترک خوردن آن جلوگیری می‌کند
  • قیمت مناسبی دارد

رژلب مارک Mineral Fusion

  • یک نوع رز لب گیاهی است
  • به دلیل دارا بودن روغن آفتابگردان، کنجد و نارگیل، نرمی خاصی به لب ها می‌دهد
  • دارای تنوع رنگ بالایی است
  • طرفداران زیادی دارد

رژلب Shseido جزو بهترین مارک رژ لب 24 ساعته

  • باید آن را جزو رژ لب های چسبناک بحساب آورد
  • رژ لب شیکی است و زیبایی خاصی به لب ها می‌دهد
  • دارای تنوع رنگ بسیار بالایی است
  • قیمت مناسبی دارد

رژلب برند LANCOME

  • یک رژ لب 8 ساعته است
  • برای سرکار بسیار مناسب است
  • پوست لب ها را از انرژی مضر خورشید محافظت می‌کند
  • از ترک خوردن لب ها جلوگیری می‌کند.

درست است که برند‌ها و مارک‌های زیادی از رژ لب و لوازم آرایشی در بازار وجود دارد ولی چیزی که اهمیت بیشتری دارد این است که به کیفیت و مواد مورد استفاده در رژلب توجه کنید. در انتخاب رژلب تان دقت کنید.

۸۹,۷۷۰
محصولات مرتبط
رژ لب مایع مات ماندگاری بالا ولوت شونSCHON 
۳۸۵,۰۰۰ تومان
شماره M21
شماره M21
شماره M22
شماره M22
شماره M31
شماره M31
+۵
تنوع
رژ لب مایع مات ماندگاری بالا رژبزهRouge baiser 
۶۳۸,۰۰۰ تومان
شماره 713
شماره 713
شماره 809
شماره 809
شماره 711
شماره 711
+۱۹
تنوع
رژ لب مایع مات ویتامینه نوتNote 
۴۴۷,۰۰۰ تومان
شماره 414
شماره 414
شماره 415
شماره 415
شماره 416
شماره 416
+۱۳
تنوع
رژ لب مایع مات ماندگاری بالا دوسهdoucce 
۶۵۳,۰۰۰ تومان
شماره 511
شماره 511
شماره 509
شماره 509
شماره 502
شماره 502
+۷
تنوع
رژ لب مایع براق ماندگاری بالا امیزینگ شاینی شونSCHON 
۳۷۷,۰۰۰ تومان
شماره S31
شماره S31
شماره S11
شماره S11
شماره S51
شماره S51
+۳
تنوع
رژ لب مایع مات ماندگاری بالا مخملی دبوراDeborah 
۳۱۰,۰۰۰ تومان
شماره 13
شماره 13
شماره 11
شماره 11
شماره 16
شماره 16
+۱۴
تنوع
رژ لب مایع براق ماندگاری بالا استین دوسهdoucce 
۶۲۷,۰۰۰ تومان
شماره 615
شماره 615
شماره 617
شماره 617
شماره 610
شماره 610
+۱۱
تنوع
رژ لب مایع مات ماندگاری بالا بلک دایموند مایMy 
۳۳۵,۰۰۰ تومان
شماره 03
شماره 03
شماره 02
شماره 02
شماره 06
شماره 06
+۱۳
تنوع
رژ لب مایع مات ماندگاری بالا سوپر استی میبلینMaybellineامکان ارسال فوری
۱,۱۶۲,۰۰۰ تومان
95
95
50 voyager
50 voyager
×45
45
+۲۲
تنوع
رژ لب مایع براق ویتامینه اورلان - اورلینOrlane 
۸۱۲,۰۰۰ تومان
شماره 01
شماره 01
شماره 04
شماره 04
شماره 06
شماره 06
+۴
تنوع
رژ لب مایع مات ویتامین E لیکوئید کیس دبیDebbyامکان ارسال فوری
۲۰۹,۰۰۰ تومان
09
09
×06
06
×07
07
+۴
تنوع
نویسنده :فرزانه پاشایی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
رژ لب گیاهی لوتوس چیست؟
پاسخ:

شرکت آرایشی گیاهی لوتوس یکی از محبوب ترین شرکت‌های آرایشی طبیعی   است. این شرکت در سال 1993 کار خود را آغاز کرد و به این شهرت دارد که تعلیمات باستانی ودا (کتاب مقدس باستانی هند) را با تکنولوژی مدرن ترکیب کرده است. رژ لب گیاهی لوتوس برای افرادی مناسب است که ترجیح می‌دهند از رژ لب‌های طبیعی و عاری از مواد نگهدارنده استفاده کنند.

یکی از پر طرفدارترین برندهای رژ لب چیست؟
پاسخ:

آون یکی از محبوب ترین برندهای بریتانیایی است که در سال 1886 تاسیس شد. آون دومین شرکت بزرگ با فروش مستقیم و پنجمین شرکت آرایشی بزرگ در جهان است. شرکت آون همچنین به عرضه تنوع گسترده ای از رژ لب‌های باکیفیت در قیمت‌های رقابتی مشهور است. به عنوان یک شرکت مخصوص خانوم‌ها، شرکت آون از مسائل مربوط به بانوان همچون آگاهی از سرطان سینه و مقابله با خشونت خانگی حمایت می‌کند.

کدام برند بی خطرترین رژ لب ها و محصولات عاری از گلوتن تولید می کند؟
پاسخ:

برند مشهور میبلین یکی از شعبات فرعی لورئال است که تاریخچه آن به 1915 بر می‌گردد. برند میبلین توسط کارآفرین 19 ساله توماس لایل ویلیامز (Thomas Lyle Williams) تاسیس شد. ایده این شرکت زمانی به ذهن توماس جوان رسید که خواهرش را هنگام استفاده از وازلین، خاکستر و زغال سنگ برای ابروهایش دید. این شرکت 102 ساله در نیویورک واقع است و از زمانی که شروع به کار کرده به محصولات آرایشی باکیفیت و مبتکرانه‌ای که تولید می‌کند شهرت دارد. آیا می‌دانستید که رژ لب‌های میبلین جزو بی خطرترین محصولات آرایشی لب هستند و عاری از گلوتن هستند؟

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۸۹,۷۷۰ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید