یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
فقط نمایش کالاهای موجود
فقط ارسال فوری
مرتب سازی بر اساس :
پر فروشترین
تعداد نمایش :
۴۸

دئودرانت و ضد تعریق

فیلترهای اعمال شده
پاک کردن فیلتر
    بر اساس ساختار
  • کرم
  • مایع
  • جامد
  • مدل استفاده
  • رولی
  • استیکی
  • بر اساس ساختار
  • ژل
  • سایر فیلترها
  • استیک ضد تعریق
برند
قیمت (تومان)
0
0
5980000
5980000
تا۵,۹۸۰,۰۰۰
از۰
بر اساس ساختار
کرم
مایع
جامد
ژل
پودر
بدون
مدت زمان ماندگاری
وزن
حاوی
مدل استفاده
رولی
استیکی
اسپری
اسپلش
حاوی ویتامین
نوع پوست
ویژگی و کارکرد ضد تعریق و خوش بوکننده
جنسیت
زنانه
زنانه مردانه
مردانه
حجم
100 میل
150 میل
40 میل
45 میل
48 میل
50 میل
60 میل
70 میل
75 میل
80 میل
کشور مبدا برند
استیک ضد تعریق ال هوم اینتنس مردانه لاگوستLacosteامکان ارسال فوری
۱,۰۹۹,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
استیک ضد تعریق جامد پودر فرش 48 ساعته زنانه میچامmitchumامکان ارسال فوری
۳۹۷,۰۰۰ تومان
۶۳ گرم
۴۱ گرم
استیک ضد تعریق لوندر اند واتر لیلی زنانه دی گریDegreeامکان ارسال فوری
۲۷۳,۰۰۰ تومان
۷۴ گرم
استیک ضد تعریق بامبو زنانه رکسوناRexonaامکان ارسال فوری
۲۴۸,۰۰۰ تومان
۴۰ میل
اگر به دنبال محصولی برای از بین بردن بوی تعریق بدن خود هستید، دئودورانت و ضد تعریق با کاربردی مشابه با مام و ترکیبات خوشبوکننده یک گزینه بسیار عالی برای شما است. دئودورانت‌ها می‌توانند با باکتری‌های موجود روی پوست مبارزه کنند و بوی تعریق را از بین ببرند. در حالت کلی نمی‌توان یک یا دو مورد از انواع دئودورانت‌ها را به‌عنوان بهترین در نظر گرفت؛ چراکه هر فرد شرایط مختلفی دارد و باید دئودورانت و ضد عرق مناسب خود را انتخاب نماید.
از ویژگی‌های مثبت موجود در دئودورانت‌ها می‌توان به استفاده ساده و راحت، وجود بوی دل‌انگیز، خشک شدن سریع، عدم ایجاد لک روی لباس، جلوگیری از بوی بد تعریق و ماندگاری مناسب اشاره کرد. قبل از هرگونه اقدام برای خرید، در ابتدای امر باید جنسیت را در نظر رفته و سپس به نیاز خود توجه داشته باشید. در نهایت به سراغ رایحه مد نظر خود بروید.
مثلا دئودورانت‌های مردانه بوی بسیار قوی‌تری داشته و دلیل این موضوع، تعریق بیشتر آن‌ها است. دئودورانت‌ها از تنوع بالایی برخوردار هستند و باید بدانید که به استفاده رولی تمایل دارید یا اسپری یا دیگر محصولات موجود. برخی به رایحه‌های تند علاقه‌مند بوده و برخی علاقه‌مند هستند که از رایحه‌های ملایم استفاده نمایند. برند نیز می‌تواند در انتخاب شما موثر باشد؛ همچنین به شرایط پوستی خود نیز توجه داشته باشید تا محصولی مناسب با پوست خود را فراهم آورید.

شاخص‌های قیمت دئودورانت در بازار

قیمت دئودورانت بر اساس عواملی چون مدل، برند، قابلیت، حجم و... تعیین می‌شود. به عنوان مثال نوع استیکی از اسپری گران‌تر است. همچنین قابلیت ضد حساسیت بودن یا روشن‌کنندگی نیز باعث افزایش قیمت این محصولات نسبت به محصولات عادی می‌شود. اغلب افراد دئودورانت‌ها را به عنوانی کالایی لوکس نمی‌شناسند و از آن تنها به عنوان یک محصول بهداشتی یاد می‌کنند که این امر باعث میان‌رده بودن قیمت دئودورانت می‌شود. در واقع می‌توان گفت که تفاوت قیمت نوع معمولی این محصول با انواع دیگر که قابلیت‌های خاصی دارند، بسیار کم است.

شاخص‌های کیفیت دئودورانت در بازار

پس از آنکه مشخص شد برخی از افراد به مواد به‌کار رفته در دئودورانت‌ها حساسیت نشان می‌دهند؛ انواع دئودورانت‌های ضد حساسیت تولید شده تا همه اقراد بتوانند بدون نگرانی و دغدغه از این محصولات بهره ببرند. این نوع از دئودورانت‌ها پوست را تحریک نمی‌کنند و باعث خارش، سوزش و... نمی‌شوند. اگر پوست بسیار حساس دارید؛ بهتر است از دئودرانت‌ها ضدحساسیت و بدون الکل اسفاده کنید.
معمولاً دئودورانت‌های باکیفیت و مرغوب از الکل استفاده نمی‌کنند و فاقد الکل هستند. توجه داشته باشید که در زمان خرید، روی بسته‌بندی محصول نام الکل ذکر شده که در صورت تمایل می‌توانید به سراغ محصولات دیگر بروید. از طرفی ماندگاری هر دئودورانت متفاوت است؛ برخی از آن‌ها به مدت 24 ساعت روی پوست باقی می‌مانند و برخی دیگر تا 48 ساعت ماندگاری دارند که این مورد نیز غالبا روی محصول درج شده است.

انواع دئودورانت بر اساس شکل و ساختار

دئودورانت‌ها از نظر شکل و ساختار به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوانید با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنید؛ مثلا:
  • دئودورانت‌های استیکی: این محصولات به صورت صابونی طراحی شده که به سادگی بر روی پوست قرار می‌گیرد.
  • دئودورانت رولی: بر روی قسمت قابل استفاده دئودورانت رولی می‌توانید توپکی گرد را ببینید که محتویات داخل محصول با این توپک در تماس هستند و در زمان چرخش، محتویات را به پوست انتقال می‌دهند.
  • اسپری دئودورانت: اسپری‌ها به سادگی مورد استفاده قرار می‌گیرند و کثیفی یا هدر رفت محصول را در پی ندارند.
  • کرم دئودورانت: این محصول به صورت کرم ارائه می‌شود که با پوشش بر روی پوست می‌تواند تعریق را به حداقل برساند.

انواع دئودورانت بر اساس کاربرد

  • دئودورانت‌های ضد تعریق: دئودورانت‌های ضد تعریق با داشتن ترکیباتی مانند کلرید آلومینیوم، با مسدود کردن منافذ پوست از خروج عرق جلوگیری می‌کنند و مانع از بوی بد عرق و تعریق بیش از حد می‌شوند.
  • دئودورانت‌های بدون عطر: اگر دارای پوست حساس هستید یا به بوی عطر حساسیت دارید، این دئودورانت‌ها مناسب شما هستند. دئودورانت‌های بدون عطر فاقد بو هستند و تنها به از بین بردن بوی بد عرق کمک می‌کنند.
  • دئودورانت‌های روشن کننده: اگر در ناحیه زیر بغل خود دچار تیرگی شده‌اید، دئودورانت‌های روشن‌کننده که ترکیباتی مانند ویتامین C و عصاره لیمو دارند، می‌توانند به روشن شدن پوست زیر بغل کمک می‌کنند.
  • دئودورانت‌های ضد حساسیت: اگر پوست شما به مواد شیمیایی موجود در دئودورانت‌های معمولی حساس است، دئودورانت‌های ضد حساسیت با ترکیبات ملایم، گزینه مناسبی برای‌تان خواهند بود.