یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
با 5 عطر ضد استرس و آرامش‌ بخش آشنا شوید

با 5 عطر ضد استرس و آرامش‌ بخش آشنا شوید

انتخاب عطر با این همه تنوع کار ساده ای نیست. انتخاب عطری که با شخصیت شما، سن شما، فصلی که در آن هستید و نوع پوست شما سازگار باشد، نیاز به کمی زمان، تجربه و تلاش دارد. یکی از عواملی که هنگام خرید عطر و ادکلن اصل باید به آن توجه کنید، احساسات و حال و هوای شخصی خودتان است.

این عقیده رایجی است، که عطرها این قدرت را دارند که بتوانند احساسات خاصی را سرکوب کرده و یا آن‌ها را تقویت کنند. عطرهای و رایحه‌های‌شان، حتی می‌توانند فعالیت مغز را تحت تاثیر قرار دهند و یا رفتار خاصی را شدت دهند.

استرس به عنوان یکی از مهم‌­ترین فشارهای روحی در دنیای امروز به حساب می‌آید. با پیشرفت تکنولوژی و زیاد شدن درگیری‌های فکری و اجتماعی در میان انسان‌­ها فشار روحی، استرس و بی قراری‌های درونی نیز افزایش یافته است و به همین دلیل بسیاری از افراد در طول روز، زمانی که هیچ کاری برای انجام دادن ندارند، سعی می‌­کنند به محلی دنج و آرام بروند و برای خود محیطی با آرامش ایجاد کنند.

احتمالا شما هم درباره عطر درمانی و فواید و تاثیر آن بر روی روح و روان انسان زیاد شنیده‌­اید. برای کاهش این فشارهای عصبی و استرس راه‌حل­‌های مختلفی وجود دارد ممکن است برای بسیاری از شما تعجب آور باشد که عطرها بر روی کاهش استرس تاثیرگذار باشند، اما جالب است بدانید، که این موضوع واقعا صحت دارد.

پیش از این، در مقاله «6 رایحه‌ای که حال بد ما را به سرعت خوب می‌کند» درباره رایحه‌های طبیعی و دلنشینی حرف زدیم، که برای آرامش بخشی و رفع استرس می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. در ادامه این مقاله نیز قصد داریم، 5 عطر ضد استرسی را که باعث آرامش روحی می‌شوند و اثرات شادی‌بخش و انرژی بخش دارند، به شما معرفی کنیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

1- ادوپرفیوم مردانه کازموراتی مفیستو از برند ایتالیایی زرجوف

ادوپرفیوم مردانه کازموراتی مفیستو از برند ایتالیایی زرجوف

خرید عطر زرجوفکازموراتی مفیستو

عطر مردانه Casamorati Mefisto از برند ایتالیایی زرجوف، ادوپرفیومی با رایحه دل‌انگیز مرکباتی است، که در سال 2009 طراحی و به دنیای عطر و ادکلن معرفی و عرضه شده است. این عطر مردانه و شادی‌آور، رایحه‌ای خنک و ترش و شیرین دارد و در گروه بویایی مرکبات آروماتیک قرار می‌گیرد.

این عطر از برند Xerjoff به دلیل رایحه‌ دل‌انگیزی که دارد، برای استفاده در روزهای نیمه اول سال مناسب است. از مهم‌ترین ویژگی‌های ادوپرفیوم مردانه ایتالیایی کازموراتی مفیستو، رایحه آرامش بخش و شادی آور آن است. این عطر به دلیل دارا بودن نت اسطوخودوس، عطری ضد استرس به حساب می‌آید و با نفوذ به اعماق روح شما، همه درگیری‌ها و گرفتگی‌های روحی را از وجود شما می‌زداید.

همچنین رایحه عطر مردانه کازاموراتی زرجوف مفیستو که در شیشه سرمه‌ای رنگی قرار گرفته و بر روی شیشه‌اش، تصویری از دریا حک شده، به خاطر وجود نت مرکباتی قالب، احساس شما را سرشار از شادی و نشاط می‌کند و همه غم‌های‌تان را از ذهن و روح‌تان پاک می‌کند.

2- ادوپرفیوم زنانه بلوم از برند ایتالیایی گوچی

ادوپرفیوم زنانه بلوم از برند ایتالیایی گوچی

خردی عطر گوچیبلوم

ادوپرفیوم زنانه Bloom عطری ملایم و شیرین است، که کمپانی ایتالیایی گوچی آن را در سال 2017 به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و عرضه کرده است.عطر زنانه ایتالیایی گوچی بلوم با رایحه خاصی حاصل از نت گیاهان سبز، گل مریم، گل یاس، گل پیچ امین الدوله و وانیل، شما را به باغی از گل‌های معطر دعوت می‌کند.

رایحه این عطر توسط عطرساز معروفی به نام آلبرتو موریلاس طراحی شده و به دلیل رایحه قالب و تک بعدی حاصل از گل مریم و گل یاس بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این عطر در واقع ادای احترامی است به گل‌های سفید و به خصوص ترکیب عطر گل‌های یاس و مریم که یکی از ترکیب‌های محبوب دردنیای عطر سازی به حساب می‌آید.

رایحه این عطر به دلیل دارا بودن نت قالب یاس، بسیار آرام بخش و ضد استرس است و برای افرادی که تحت شرایط روحی دشوار قرار دارند، می‌تواند بسیار اثرگذار باشد. بوی یاس می‌تواند از افت روحیه شما جلوگیری کند و انرژی کافی را برای ادامه دادن زندگی در روزهای ناامید کننده در وجودتان روشن کند. یاس به شارژ مجدد روحیه شما در طول روزهای بعد یا پس از آن کمک می‌کند.

رایحه این ادوپرفیوم از برند محبوب عطر گوچی بر بستری پودری قرار گرفته و عطری ظریف، سبک و شفاف به حساب می‌آید. در واقع گوچی بلوم برای خانم‌هایی مناسب است، که به رایحه‌های گلی علاقمند هستند و اگر از رایحه گل یاس و مریم لذت ببرند، واقعا این عطر برای‌شان ایده آل است.گوچی بلوم القا کننده حسی لوکس و پاکیزه است و به عنوان عطری چهار فصل، پرکاربرد و مناسب برای خانم‌هایی با روحیه رمانتیک شناخته شده است.

3- ادوپرفیوم مردانه 1828 از برند فرانسوی هیستوریز د پارفومز

ادوپرفیوم مردانه 1828 از برند فرانسوی هیستوریز د پارفومز

خرید عطرهیستوریز د پارفومز 1828

خانه عطر Histoires de Parfums توسط یکی از مشهورترین عطرسازان این حوزه یعنی جرالد قیسلین (Gerald Ghislain) در سال 2000 بنا نهاده شد. این برند تمرکزاصلی خود را برروی طراحی و ساخت عطرهای با کیفیت و لوکس قرار داده است. اگر به دنبال یک ادوپرفیوم بسیار باکیفیت، آرامش بخش، ضد استرس و دارای رایحه‌ای ماندگار هستید، ادوپرفیوم 1828 از این برند، می‌تواند گزینه‌ بسیار مناسبی برای شما باشد.

این ادوپرفیوم مردانه در سال 2001 برای اولین بار به بازار معرفی و عرضه شد و به سرعت توانست رکوردهای فروش بسیار خوبی را در دنیای عطر و ادکلن از آن خود کند. این محصول همچنین یکی از بهترین محصولات برند مشهور هیستوریز د پارفومز به شمار می‌رود. این پرفیوم با رایحه‌ای خنک و ملایم و مرکبات آروماتیک خود، می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای فصول گرم سال به حساب بیاید.

این عطر فرانسوی مردانه به خاطر رایحه اکالیپتوسی که در نت‌ اولیه خود دارد، عطری ضد استرس و آرام بخش به حساب می‌آید. گیاه اکالیپتوس رایحه باورنکردنی و دل‌انگیزی دارد، که شما را در حس و حال خوشی محصور می‌کند. این گیاه علاوه بر داشتن خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی، باعث افزایش احساس شادی و خوشحالی در وجود شما خواهد شد.

رایحه گیاه اکالیپتوس، بسیار خوشایند است. حتی اگر بینی شما گرفته باشد و رایحه این گیاه را استشمام کنید، باز هم متوجه بوی خوش آن خواهید شد و در چنین شرایطی، اکالیپتوس به شما کمک می‌کند تا راه‌های تنفسی‌تان باز شود و آسان‌تر نفس بکشید. وجود رایحه آرامش بخش اکالیپتوس در کنار نت‌های مرکباتی شاد و نشاط آور، باعث می‌شود، که این عطر، به عنوان یک پیشنهاد خوب برای روزهای پراسترس باشد و به درمان افسردگی کمک کند.

4- ادوپرفیوم زنانه مردانه نرولی پورتوفینو از برند آمریکایی تام فورد

ادوپرفیوم زنانه مردانه نرولی پورتوفینو از برند آمریکایی تام فورد

خرید عطر تام فوردنرولی پورتوفینو

عطر زنانه مردانه نرولی پورتوفینو با رایحهخنک و ملایمش، در آگوست سال 2011 اولین بار توسط برند تام فورد به بازار معرفی و عرضه شد. این ادوپرفیوم آرامش بخش و شادی آور آمریکایی، رایحه‌ای مرکباتی آروماتیک دارد و برای استفاده توسط خانم‌ها و آقایان طراحی شده است.

در واقع یکی از عناصر اصلی به کار رفته در رایحه نرولی پورتوفینو، نت دلنشین بهارنارنج است. همان طور که می‌دانید، رایحه بهارنارنج برای رفع اضطراب، از بین بردن استرس‌های روحی و بهبود تپش قلب ناشی از مشکلات روانی و بیماری‌های عصبی مفید است. رایحه این گیاه، آن‌قدر بر آرامش روحی و خوب کردن حس و حال افراد مفید است، که می‌تواند به راحت‌تر شدن و عمیق‌تر شدنِ خواب شبانه شما نیز کمک کند.

این ادوپرفیوم توسط عطرسازی به نام رودریگو فلورز روکس (Rodrigo Flores-Roux) طراحی شده است. این عطر با وجود گذشت زمان زیادی از معرفی و عرضه در بازار، رکوردها و رده بندی‌های جهان عطرسازی در اروپا و به خصوص کشور فرانسه را در هم شکسته است.

این ادوپرفیوم یونیسکس (unisex) از برند Tom Ford در ماه اول با فروش روزانه 900 هزار دلار، توانست همه تصمیمات و آینده‌نگری‌های سایر شرکت‌های عطرسازی جهان را بر هم بریزد. عطر Neroli Portofino بسیار خاص با رایحه‌ای استثنائی، ماندگار و پخش بوی منحصر به فرد در اواخر سال 2011 به همراه دو عطر دیگر، موفق به دریافت عنوان کاندیدای بهترین عطر جهان در سال 2011 شد.

5- پرفیوم مردانه آکوا دی جیو از برند ایتالیایی جورجیو آرمانی

پرفیوم مردانه آکوا دی جیو از برند ایتالیایی جورجیو آرمانی

خرید عطر جورجیو آرمانیآکوا دی جیو

کمپانی ایتالیایی جورجیو آرمانی که در سال 1996 عطر مردانه و محبوب آکوآ دی جیو خود را روانه بازار کرده بود، پس از حدود بیست سال، یعنی در سال 2015 نسخه جدیدی از آن را با نام آکوآ دی جیو پروفومو و با حضور جیسون مورگان به عنوان چهره تبلیغاتی به دنیای عطر معرفی کرد.

رایحه عطر Acqua di Gio Profumo نیزهمچون نسخه قبلی آن در گروه بویایی آروماتیک آبی قرار گرفته اما به مراتب خنک‌تر، عمیق‌تر و مقداری تندتر شده است. رایحه بی‌نظیر این عطر تلخ و مردانه توسط آلبرتو موریلاس ساخته و طراحی شده است.

آکوآ دی جیو پروفومو به عنوان عطری بسیار پیچیده و به شدت مردانه شناخته می‌شود، زیرا که طراوت عمیق آن نمادی از آزاد شدن خنکی ناشی از برخورد آب دریا با صخره‌های ساحلی است. این عطر مردانه علاوه بر داشتن تمام این ویژگی‌ها، یک عطر بسیار آرامش بخش و ضد استرس است.

در واقع رایحه ظریف، خنک ،عمیق و بی عیب این عطر مردانه تلخ و خنک، گویی رد بویی به تندی امواج دریا به جای می‌گذارد و یادآور تلاقی امواج دریا با صخره‌های سیاه ساحل است. به زبان دیگر، این عطر نمادی از یک مرد آزاد است، که در حال تماشای برخورد آب دریا با شن‌های داغ و سنگ‌های ساحل است.

گیاه رزماری، یکی از عناصر مهمی است، که در ساختار رایحه این عطر وجود دارد و دلیل اصلی برای تبدیل شدن آن به یک پرفیوم مردانه ضد استرس و یک آرام بخش واقعی است. تحقیقات مختلف نشان می‌دهد، که اگر تحت شرایطی با استرس زیاد قرار گرفته‌اید یا کارهای مهمی پیش رو دارید و زمان‌تان برای به نتیجه رساندن کارها کم است، رایحه رزماری می‌تواند به ایجاد و تقویت حس امید و انگیزه در روحیه شما کمک کند.

رایحه این گیاه که یکی از ارکان اصلی پرفیوم مردانه آکوا دی جیو است، همچنین برای رفع خستگی ناشی از فعالیت زیاد یا بهبود سردردهای عصبی بسیار موثر است. شیشه سیاه رنگ عطر آکوا دی جیو پروفومو از برند جورجیو آرمانی، در واقع بازتابی از سنگ کوچک وسیاهی است، که همچون شن‌های ساحل توسط امواج دریا صیقل یافته است.

۲۳۲,۲۰۸
محصولات مرتبط
ورساچه پور هوم ادو تویلت مردانه ورساچهVersace تخفیف ویژه
۷,۰۷۷,۰۰۰ تومان۴,۷۷۹,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
+۱
تنوع
ساوج - ساواج ادو تویلت مردانه دیورDior تخفیف ویژه
۱۵,۱۷۳,۰۰۰ تومان۱۰,۷۹۵,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۱۰ میل
مینیاتوری
+۲
تنوع
کلاب د نویت اینتنس ادو تویلت مردانه آرمافArmafامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۲,۶۱۹,۰۰۰ تومان۲,۳۶۱,۰۰۰ تومان
۱۰۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
کول واتر ادو تویلت مردانه دیویدفDavidoff تخفیف ویژه
۳,۶۰۳,۰۰۰ تومان۲,۹۳۸,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۲۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
او دس مرویلس بلو ادو تویلت زنانه هرمسHermes 
۹,۲۶۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
اکوا پور هوم ادو تویلت مردانه بولگاریBvlgari تخفیف ویژه
۱۰,۷۵۲,۰۰۰ تومان۸,۸۲۰,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۱
تنوع
مگاماره پارفوم زنانه و مردانه اورتو پاریسی - مگامرOrto Parisi 
۹,۳۳۹,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۳ میل
دستریز
کمستری - چمستری ادو پرفیوم مردانه اجملAjmal 
۱,۴۱۲,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
واندر رز ادو تویلت زنانه زاراZaraامکان ارسال فوری
۱۶۲,۰۰۰ تومان
۵ میل
دستریز
هوگو ادو تویلت مردانه هوگو بوس - هوگو باسHugo Boss تخفیف ویژه
۵,۸۹۳,۰۰۰ تومان۴,۶۱۹,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۲۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
آکوا دی جیو پروفوندو ادو پرفیوم مردانهGiorgio Armani 
۱۵,۹۶۸,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۲۵ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
+۲
تنوع
کروم لجند ادو تویلت مردانه آزاروAzzaro تخفیف ویژه
۲,۹۷۰,۰۰۰ تومان۲,۱۲۰,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
کلاسیک بلو ادو تویلت مردانه جگوارJaguar 
۱,۰۰۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
آکوا دی جیو ادو پرفیوم مردانه جورجیو آرمانیGiorgio Armani 
۱۸,۵۲۳,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۲۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
دیزایر بلو ادو تویلت مردانه آلفرد دانهیلAlfred Dunhill 
۳,۶۶۰,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
سیلور مانتین واتر ادو پرفیوم زنانه مردانه کریدCreed 
۱۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۲.۵ میل
سمپل
بلو ادو تویلت مردانه رساسیRasasi تخفیف ویژه
۱,۲۰۷,۰۰۰ تومان۹۷۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
اکوا دی جیو ادو تویلت مردانه جورجیو آرمانیGiorgio Armani 
۱۸,۷۷۴,۰۰۰ تومان
۳۰۰ میل
عطر
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
+۱
تنوع
اچ 24 ادو تویلت مردانه هرمسHermes تخفیف ویژه
۶,۳۸۹,۰۰۰ تومان۵,۹۳۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
نویسنده :رها واعظی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
در هنگام خرید عطر و ادکلن به چه فاکتورهایی توجه کنیم؟
پاسخ:

انتخاب عطر با این همه تنوع کار ساده ای نیست. انتخاب عطری که با شخصیت شما، سن شما، فصلی که در آن هستید و نوع پوست شما سازگار باشد، نیاز به کمی زمان، تجربه و تلاش دارد. یکی از عواملی که هنگام خرید عطر و ادکلن اصل باید به آن توجه کنید، احساسات و حال و هوای شخصی خودتان است. این عقیده رایجی است، که عطرها این قدرت را دارند که بتوانند احساسات خاصی را سرکوب کرده و یا آن‌ها را تقویت کنند. عطرهای و رایحه‌های‌شان، حتی می‌توانند فعالیت مغز را تحت تاثیر قرار دهند و یا رفتار خاصی را شدت دهند.

آیا رایحه ها می توانند به کاهش استرس کمک کنند؟
پاسخ:

احتمالا شما هم درباره عطر درمانی و فواید و تاثیر آن بر روی روح و روان انسان زیاد شنیده‌­اید. برای کاهش این فشارهای عصبی و استرس راه‌حل­‌های مختلفی وجود دارد ممکن است برای بسیاری از شما تعجب آور باشد که عطرها بر روی کاهش استرس تاثیرگذار باشند، اما جالب است بدانید، که این موضوع واقعا صحت دارد. 

رایحه عطر مردانه Casamorati Mefisto چگونه است؟
پاسخ:

این عطر از برند Xerjoff به دلیل رایحه‌ دل‌انگیزی که دارد، برای استفاده در روزهای نیمه اول سال مناسب است. از مهم‌ترین ویژگی‌های ادوپرفیوم مردانه ایتالیایی کازموراتی مفیستو، رایحه آرامش بخش و شادی آور آن است. این عطر به دلیل دارا بودن نت اسطوخودوس، عطری ضد استرس به حساب می‌آید و با نفوذ به اعماق روح شما، همه درگیری‌ها و گرفتگی‌های روحی را از وجود شما می‌زداید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۲۳۲,۲۰۸ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید