یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
هنگام دید و بازدید تعطیلات عید چه عطری بزنیم؟

هنگام دید و بازدید تعطیلات عید چه عطری بزنیم؟

در هنگام دید و بازدید در تعطیلات عید، انتخاب عطر عید نوروز مناسب می‌تواند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد. بهتر است از عطرهایی با رایحه‌های خنک و تازه استفاده کنید که در آن‌ها نت‌های مرکباتی مثل لیمو، نارنگی و گریپ ‌فروت حضور داشته باشند. این نوع عطرها باعث احساس تازگی و سرزندگی می‌شوند و در محیط‌های پر از افراد و هیاهو مانند تعطیلات عید، انتخابی مناسب محسوب می‌شوند. علاوه بر مرکبات، عطرهایی که بوی گل‌های بهاری مانند گل سنبل، یاسمن و نرگس دارند نیز انتخابی ایده‌آل برای عطر برای عید دیدنی محسوب می‌شوند.

بهتر است که از عطر برای عید دیدنی به مقدار کم استفاده کنید تا باعث آزار دیگران نشوید. انتخاب بهترین عطر عید نوروز تا حد زیادی بستگی به شخصیت و سلیقه شخصی شما بستگی دارد، با این حال اگر به دنبال خرید عطر مناسب نوروز هستید در این مقاله همراه ما باشید. بعد از آشنا شدن با عطرها در نهایت عطری را انتخاب کنید که با شخصیت و سلیقه شما هماهنگ باشد و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.

1. ادو پرفیوم شنل بلو د شنل مردانه (Bleu de Chanel Eau de Parfum For Men)

ادو پرفیوم شنل بلو د شنل مردانه

خرید عطر شنل بلو د شنل

"Bleu de Chanel Eau de Parfum for Men" در سال 2014 به عنوان یک نسخه تشدید شده از عطر اصلی "Bleu de Chanel" منتشر شده در سال 2010 به بازار عرضه شد. این ادو پرفیوم در خانواده عطرهای چوبی آروماتیک قرار دارد و حس طراوت را با عمق و احساس ترکیب می‌کند و هاله‌ای از ظرافت و مردانگی را ایجاد می‌کند.

این عطر شنل با انبوهی از نت‌های تازه و مرکباتی مانند ترنج، گریپ فروت، لیمو ترش زرد، دانه فلفل صورتی، خس خس و نعناع هندی آغاز می‌شود و انرژی مورد نیاز برای دید و بازدیدهای عید را فراهم می‌کند. این عطر برای عید دیدنی فوق‌العاده است و به شما احساس اعتماد به نفس می‌دهد. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی یا قلبی عطر ظاهر می‌شود.

این نت شامل نعناع، زنجبیل، چوب سدر، گل یاسمن سفید و جوز هندی است. بلو د شنل در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار بخور، کهربا، صمغ لابدانوم، چوب و چوب صندل ناپدید می‌شود. این عطر مناسب نوروز مردانه به دلیل شخصیت نشاط‌آور و پیچیده‌اش متمایز است و این ویژگی آن را در میان کسانی که از عطرهای باکیفیت با ترکیبی مدرن قدردانی می‌کنند، محبوب می‌کند.

2. ادو پرفیوم دیور ساوج مردانه (Sauvage Eau de Parfum For Men Dior)

ادو پرفیوم دیور ساوج مردانه

خرید عطر دیور ساوج

عطر مردانه Sauvage Eau de Parfum For Men از دیور عطری است که از زمان عرضه محبوبیت زیادی پیدا کرده است. نسخه ادو پرفیوم Sauvage در سال 2018 و پس از موفقیت ادو تویلت اصلی Sauvage که در سال 2015 عرضه شد، منتشر شد. نت ابتدایی عطر عید نوروز ساوج از تک نت ترنج تشکیل شده است.

وجود ترنج در نت ابتدایی عطر می‌تواند رایحه‌ای تازه، مرکباتی و کمی گلی به عطر بدهد. این نت به عطر درخشندگی و شادابی می‌بخشد و به دلیل ماهیت فرار آن اغلب به عنوان نت بالایی عمل می‌کنند، به این معنی که نسبتاً سریع تبخیر می‌شوند. اگر به دنبال یک عطر برای عید دیدنی هستید، این عطر انتخاب مناسبی است.

بعد از ناپدید شدن نت ابتدایی، نت میانی یا قلبی عطر که از فلفل سیچوان، اسطوخودوس، بادیان خطایی و جوز هندی تشکیل شده است به مشام می‌رسد. دیور ساوج در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار وانیل و عنبر مصنوعی آمبروکسان به پایان می‌رسد. این عطر در گروه بویایی شرقی فوژه قرار دارد و رایحه آن ترش و معتدل است.

3. ادو پرفیوم کرید اونتوس مردانه (Aventus Eau de Parfum for Men Creed)

ادو پرفیوم کرید اونتوس مردانه

خرید عطر کرید اونتوس

"Aventus" یک عطر محبوب و بهترین عطر عید نوروز است که توسط خانه عطر لوکس کرید منتشر شده است. Aventus عطری است که به دلیل مشخصات رایحه پیچیده و مردانه‌اش مشهور است. این عطر که در سال 2010 عرضه شد، به سرعت محبوبیت پیدا کرد و به یکی از نمادین‌ترین و پرفروش‌ترین عطرهای کرید تبدیل شد. نت ابتدایی این عطر از آناناس، ترنج، سیب و انگور فرنگی سیاه تشکیل شده است.

همین نت‌ها شروعی با نشاط ایجاد می‌کنند و یک عطر مناسب نوروز برای شما به ارمغان می‌آورند. در میانه عطر به نت‌های گلی می‌رسیم که از گل رز، گل یاسمن سفید، نعناع هندی و درخت توس تشکیل شده است. این دو نت مدت کوتاهی روی پوست باقی می‌مانند و به سرعت تبخیر می‌شوند. در نت پایه رایحه‌های مشک، وانیل، خزه درخت بلوط و عنبر مشام فرد پوشنده را پی می‌کند. این نت‌ها نیز یک عطر فوق‌العاده برای پوشیدن در عید نوروز ایجاد می‌کنند.

اونتوس اغلب به عنوان عطری میوه‌ای مدیترانه‌ای با رایحه‌های گلی و مشک توصیف می‌شود. ترکیبی از نت‌های ابتدایی تازه و مرکباتی و نت‌های پایه عمیق و خاکی، رایحه‌ای را ایجاد می‌کند که هم شاداب و هم پیچیده است. اونتوس به خاطر ماندگاری و برجستگی عالی خود شناخته شده است، به این معنی که تمایل به ماندگاری طولانی مدت روی پوست دارد و رد بوی قابل توجهی از خود به جا می‌گذارد. اغلب این عطر را یک عطر همه کاره و مناسب برای فصول مختلف از جمله بهار می‌دانند.

4. ادو تویلت جورجیو آرمانی آکوا دی جیو مردانه (Acqua di Gio Eau de Parfum Men Giorgio Armani)

ادو تویلت جورجیو آرمانی آکوا دی جیو مردانه

خرید عطر جورجیو آرمانی آکوا دی جیو

عطر مردانه جورجیو آرمانی آکوا دی جیو عطری است که توسط طراح مد مشهور ایتالیایی جورجیو آرمانی ساخته شده است. این عطر در سال 1996 به بازار عرضه شد. نت‌های موجود در عطر آکوا دی جیو آن را به بهترین عطر عید نوروز تبدیل کرده است. بهترین عطر برای عید دیدنی باید دارای نت‌های نشاط‌آور و سرحال کننده باشد که آکوا دی جیو این ویژگی را دارد.

از جمله نت‌های ابتدایی موجود در این ادو تویلت می‌توان به لیمو ترش سبز، لیمو ترش زرد، گل یاسمن سفید، ترنج، پرتقال، نارنگی ماندارین و بهار نارنج اشاره کرد. این نت‌ها ماندگاری کمی دارند و به سرعت جای خود را نت‌های قلبی می‌دهند. نت قلبی این عطر دارای رایحه‌های گلی گل پنجه مریم، گل فریزیا، گل سنبل، گل رز، گل بنفشه، هلو، آب دریا، ترکیب شیمیایی کالون، جوز هندی، دانه‌ گشنیز، رزماری و گل اسیرک است.

این عطر مناسب نوروز در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار چوب سدر، مشک، خزه درخت بلوط، کهربا و نعناع هندی به پایان می‌رسد. رایحه Acqua di Gio ترکیبی پیچیده از نت‌های معطر، دریایی و چوبی است. این عطر به گونه‌ای طراحی شده است که طراوت دریا را با لمس مردانگی و حسی بودن تداعی کند. نت‌های ابتدایی یک عطر مناسب نوروز باید سبک و با طراوت باشد و این عطر این ویژگی را دارد.

5. ادو تویلت پرادا کندی فلورال زنانه (Candy Florale Eau de Toilette For Women Prada)

ادو تویلت پرادا کندی فلورال زنانه

خرید عطر پرادا کندی فلورال

عطر پرادا کندی فلورال از برند پرادا یک رایحه میوه‌ای و گلدار زنانه است. پرادا کندی فلورال در سال 2014 به بازار عرضه شد و بهترین عطر عید نوروز برای خانم‌ها است. نت ابتدایی این عطر زنانه از لیموناد تشکیل شده است. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی عطر به مشام می‌رسد. این نت از گل صدتومانی تشکیل شده است.

عطر مناسب نوروز پرادا کندی فلورال در نت پایه با رایحه‌های عسل، کارامل، مشک و صمغ بنزوئین به پایان می‌رسد. پرادا کندی فلورال به عنوان یک عطر گلی هیجان انگیز و پر از حس زندگی، از یک گل خیالی که بوی آب نبات می‌دهد الهام گرفته شده است. این ویژگی گلی و سرحال کننده پرادا کندی آن را به یک عطر برای عید دیدنی تبدیل کرده است. این عطر با رایحه خنک و شیرین، روزهای بهاری شما را باطراوت و بانشاط می‌کند.

6. ادو تویلت ورساچه برایت کریستال زنانه (Bright Crystal Eau de Toilette For Women Versace)

ادو تویلت ورساچه برایت کریستال زنانه

خرید عطر ورساچه برایت کریستال

ادو تویلت ورساچه برایت کریستال عطری است برای زنان که توسط خانه مد لوکس ایتالیایی ورساچه، ساخته شده است. برایت کریستال جزو عطرهای میوه‌ای گلی طبقه‌بندی می‌شود. این عطر به خاطر مشخصات رایحه شاداب، جوان و سرحال کننده خود شناخته شده است. همین ویژگی‌ها برایت کریستال را به یک عطر برای عید دیدنی تبدیل می‌کند. این عطر با نت‌های زنده و با طراوت انار، یوزو و آب آغاز می‌شود.

رایحه گلی قلب این عطر، از گل صد تومانی، گل مگنولیا و گل لوتوس تشکیل شده است و این نت‌ها به شخصیت زنانه و ظریف عطر کمک می‌کنند. با گذر از نت میانی، به نت پایه عطر می‌رسیم. این نت شامل مشک، چوب ماهون و کهربا است. رایحه شاداب و نشاط‌آور این عطر باعث شده است که برای فصل بهار و تابستان بسیار مناسب باشد، اگرچه می‌توان آن را در تمام طول سال پوشید.

7. ادو پرفیوم لانوین اکلت دی ارپج زنانه (Eclat d Arpege Eau de Parfum For Women Lanvin)

ادو پرفیوم لانوین اکلت دی ارپج زنانه

خرید عطر لانوین اکلت دی ارپج

"Eclat d'Arpège" یک عطر محبوب برای زنان است که توسط خانه مد فرانسوی Lanvin ساخته شده است. اکلت دی ارپج اولین بار در سال 2002 به عنوان یک نسخه ادو پرفیوم از عطر اصلی "Arpège" به بازار عرضه شد. اکلت دی ارپج در گروه بویایی گل‌دار میوه‌ای قرار دارد و به خاطر ترکیب رایحه‌ای لطیف و رمانتیک خود شناخته شده است. این عطر برای عید دیدنی به این منظور طراحی شده است تا حس شادی، زنانگی و ظرافت را برانگیزد و حس شکوفه‌های بهاری و میوه‌های تازه را به تصویر بکشد.

این عطر عید نوروز با نت‌های ابتدایی گل یاس بنفش، اسمانتوس و برگ نارنج آغاز می‌شود. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی عطر به مشام می‌رسد. این نت شامل شکوفه هلو، گل صدتومانی، گل ویستریا و چای است. این عطر در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار چوب سدر، کهربا و مشک به پایان می‌رسد. اکلت دی ارپج بهترین عطر عید نوروز برای خانم‌ها است.

8. ادو پرفیوم گوچی بلوم زنانه (Gucci Bloom Eau de Parfum For Women)

ادو پرفیوم گوچی بلوم زنانه

خرید عطر گوچی بلوم

Gucci Bloom یک خط عطر است که توسط خانه مد ایتالیایی Gucci ساخته شده است. عطر زنانه گوچی بلوم یکی از رایحه‌های خاص این لاین است. این عطر عید نوروز که در سال 2017 به بازار عرضه شد، به سرعت به دلیل ترکیبات گل‌دار و زنانه خود محبوبیت پیدا کرد. این عطر با نت‌های ابتدایی گیاهان سبز و پرتقال آغاز می‌شود. نت ابتدایی ماندگاری زیادی روی پوست ندارد و به سرعت تبخیر می‌شود.

بعد از ناپدید شدن نت ابتدایی، نوبت به نت میانی عطر می‌رسد. این نت سرشار از رایحه‌های گل مریم، گل یاسمن سفید و گل پیج امین الدوله است. گوچی بلوم در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار ریشه گل زنبق، وانیل و چوب صندل به پایان می‌رسد. ادو پرفیوم گوچی بلوم برای خانم‌هایی طراحی شده است که از عطرهای گلی و نوروزی با کمی پیچیدگی استقبال می‌کنند.

در واقع این عطر برای افرادی جذاب است که زنانگی خود را می‌پذیرند و از ابراز وجود خود از طریق رایحه‌های مجلل لذت می‌برند. ادوپرفیوم گوچی بلوم به خاطر رایحه ماندگاری که دارد شناخته شده است و تجربه عطری خوبی را برای دید و بازدیدهای عید ارائه می‌دهد. این عطر برای استفاده در تمام فصول به خصوص بهار مناسب است.

نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید