یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
بهترین عطرها برای متولدین بهمن ماه

بهترین عطرها برای متولدین بهمن ماه

خیلی‌ها بر این باور هستند که زنان و مردان متولد هر ماه، با توجه به عنصر ماه تولدشان یعنی آب، آتش، خاک و هوا، یک سری خصوصیات مشترک دارند که همین ویژگی‌ها در موقعیت‌های مختلفی از جمله خرید عطر به کمکشان می‌آید تا انتخاب درستی داشته باشند.اگر متولد بهمن ماه هستید یا یکی از عزیزان شما متولد این ماه است و به دنبال عطری هستید که با روحیات بهمنی‌ها هماهنگ باشد، نقاط مثبت شخصیتشان را تقویت کند و جذابیت و اعتماد به نفس آنها را افزایش بدهد، پس جای درستی آمده‌اید. در این مقاله به معرفی ویژگی‌های عطر متولدین بهمن و 8 عطر ماه تولد بهمن برای خانم‌ها و آقایان متولد این ماه می‌پردازیم.

ویژگی‌های افراد متولد ماه بهمن

بهمن ماهی‌ها به خوش‌فکری و دانایی مشهور هستند. تمرکز آنها در زندگی بر رشد و پیشرفت اطرافیانشان هست. متولدین این ماه با آغوش باز از فرصت‌های جدید استقبال می‌کنند و اجازه نمی‌دهند که هیچ شانسی به آسانی از دستشان برود. بهمن ماهی‌ها خلاق، مستقل و انسان دوست هستند. همین ویژگی‌ها آنها را به انسان‌هایی قابل احترام تبدیل می‌کند. افراد متولد ماه بهمن گاهی انسان‌های خجالتی و سردی می‌شوند، اما همیشه اینطور نیستند. توجه آنها به دنیا و اطرافیانشان قابل تحسین است. عطرهایی با رایحه‌های تمیز، باطراوت و طبیعی، بهترین گزینه برای آنها هستند.

ویژگی‌های عطر ماه تولد بهمن برای خانم‌ها

زنان متولد ماه بهمن، روحیه آزاد و مستقلی دارند. آنها اصیل و مبتکر هستند و فردیت خود را دوست دارند. وقتی صحبت از ظاهر به میان می‌آید، خانم‌های بهمن ماهی سخت‌گیر و در عین حال، باوقار هستند. عطرهایی این زنان را تحت تاثیر قرار می‌دهند که ساده و شیک باشند. نرولی، خس خس، سرو، کاج، گل رز، پرتقال و نارنگی ماندارین رایحه‌هایی هستند که بیشتر مورد توجه آن‌ها هستند و بهتر است عطر ماه تولد بهمن زنانه حاوی این نت‌ها باشند.

معرفی گزینه‌های مناسب عطر ماه تولد بهمن زنانه

در ادامه 4 عطر ماه تولد بهمن زنانه را از بهترین برندهای جهان به شما معرفی می‌کنیم.

1. اکوا دی جیوا زنانه ادو پرفیوم زنانه جورجیو آرمانی (Acqua Di Gioia Eau de Parfum for Women Giorgio Armani)

اکوا دی جیوا قدرت آب را درون شیشه عطر به نمایش می‌کند. عطری باطراوت و تمیز که هر خانم بهمن ماهی را مدهوش خود می‌کند. Acqua di Gioia عطری جدید از جورجیو آرمانی است که در مارس 2010 ارائه شد. استفاده از رایحه‌های دریایی اغوا کننده در این عطر جدید، اولویت و الهام‌بخش سازندگان این عطر بوده است. ترکیب این عطر، تداعی‌کننده زنی قوی، باوقار و آزاد اما در هماهنگی کامل با طبیعت است. این عطر از جورجیو آرمانی با ایده پناه بردن به طبیعت و مکانی بهشتی برای تعطیلات که در آن انرژی لازم را به بدن و روح باز می‌گردانیم، طراحی شد.شیشه این محصول با الهام از طبیعت و به شکل قطره آب ساخته شد که شفاف و درخشان هستند. این عطر با ترکیبی از نت‌های باطراوت از برگ‌های نعناع خرد شده و لیمو وارد بازار شد. ساختار این عطر، با تغییر نت‌ها از مرکبات تازه به نت‌های میانی گلی، شامل یاسمین، گل صد تومانی و فلفل صورتی از محدودیت‌ها فراتر می‌رود، و در نت‌های پایانی با سدر، شکر زرد و لادن نمایش خود را به اتمام می‌رساند. سه عطرساز این عطر، آن را اغوا کننده و عطری کاملاً متمایل به طبیعت می‌دانند.

عطر متولدین بهمن خانم، اکوا دی جیوا

خرید عطراکوا دی جیوا زنانه جورجیو آرمانی

2. له پارفوم اسنتیل ادو پرفیوم زنانه - له پرفیوم اسنشیل ادو پرفیوم زنانه الی ساب - الی صعب (Le Parfum Essentiel Eau de Parfum for Women Elie Saab)

ادو پرفیوم زنانه له پرفیوم اسنشیل ، نمادی از رهایی است، رایحه‌ای مرکباتی و میوه‌ای شاداب هر زن متولد بهمن را در سفر کشف و شناخت خود راهنمایی می‌کند. عطر ادکلن Le Parfum Essentiel از برند Elie Saab رایحه گلی دارد. نت‌های ابتدایی شکوفه پرتقال و نارنگی ماندارین هستند. نت میانی گاردنیا است. نت‌های پایانی نعناع هندی و سدر هستند. در فوریه 2020، عطرساز این عطر، تفسیر جدیدی از عطر Signature خود را با ارائه له پرفیوم اسنشیل به بازار عرضه کرد. او در این عطر تفسیر جدیدی از رایحه شکوفه پرتقال و نعناع هندی را ارائه می‌کند.این عطر، گزینه مناسبی برای زنان بهمن ماهی ماجراجو است. این عطر دوست‌داشتنی با رایحه‌ زیبا، خوشایند، باوقار و انرژی بخش خود برای تمام سنین و همه فصل‌های سال مناسب است. ترکیب گل‌های سفید گرم و پودری و نت خنک نارنگی، آن را به گزینه عالی برای مراسم عروسی تبدیل می‌کند.

عطر ماه تولد بهمن زنانه له پارفوم اسنشیل

خرید عطرله پارفوم اسنتیل ادو پرفیوم زنانه

3. لایت بلو لاو ایس لاو پور فم ادو تویلت زنانه (Light Blue Love Is Love Pour Femme Eau de Toilette for Women)

برای تقویت روحیه خانم‌های متولد بهمن ماه، ادوتویلت لایت بلو لاو ایس لاو پور فم را پیشنهاد می‌کنیم.عطر لایت بلو لاو ایز لاو پور فم دولچه اند گابانا، در گروه بویایی گلی چوبی مشک‌دار قرار می‌گیرد و در سال 2020 عرضه شد. نت‌های ابتدایی لیمو، سیب گرانی اسمیت و توت قرمز هستند. نت‌های میانی بستنی، تمشک و یاس و نت‌های پایانی خامه فرم گرفته، مشک، سدر و عنبر هستند. این ادوتویلت با رایحه‌ای شیرین و جدید معرفی شد که روایح گلی میوه‌ای در آن برجسته هستند. نت‌های آغازین این عطر متولیدین بهمن خانم، لیمو ایتالیایی و سیب گرانی اسمیت است. در ادامه اضافه شدن توت‌های قرمز ترکیب دلپذیری را ایجاد می‌کند. نت بستنی تمشک و یاسمین در قلب این عطر، جذابیت آن را چندین برابر می‌کند و در پایان ترکیب مشک و خامه‌ ترکیبی لذت‌بخش را به ارمغان می‌آورد. این عطر، رایحه‌ای لذت‌بخش و هیجان‌انگیز دارد که شما را به یاد عطر و طعم دلنشین بستنی تمشکی می‌اندازد و به همین خاطر برای روزهای تابستانی عالی است.

عطر خانم‌های بهمنی لایت بلو لاو ایز

خریدلایت بلو لاو ایس لاو پور فم ادو تویلت زنانه

4. آیدل آئورا ادو پرفیوم زنانه لانکوم - آیدل آورا ادو پرفیوم زنانه لنکوم (Idole Aura Eau de Parfum for Women Lancome)

عطر ادکل آئورا برند لانکوم یک عطر زنانه گلدار چوبی مشک‌دار است. این عطر با وجود گل‌های تابستانی زنانگی خانم‌های بهمنی را تقویت می‌کند. عطر خنک و شیرین آیدل آئورا در سال 2021 به بازار عرضه شد. نت‌های ابتدایی نمک، گل سرخ و ترنج هستند. نت‌های میانی گل سرخ و یاس و نت‌های پایانی عبارتند از وانیل بوربن، نمک، مشک و گل هلیوتروپ. آئورا از آن دسته عطرهای حاوی نت گل سرخ است که رایحه‌ای مدرن و جوان‌پسند دارد. بوی این عطر ماه تولد بهمن، جذاب و مسحورکننده است و برای تمام فصل‌های سال به ویژه، فصل تابستان عالی است. این عطر باطراوت، ماندگاری بالایی دارد و نت وانیل آن اصلا دل را نمی‌زند.

عطر آیدل آئورا برای خانم‌های بهمن ماهی

خرید آیدل آئورا ادو پرفیوم زنانه لانکوم

ویژگی‌های عطر متولدین بهمن آقا

مقاومت در برابر جذابیت مرد بهمن ماهی غیرممکن است. قدرت، استقلال و نگرش ناسازگارانه او، آهنربایی هستند که توجه همه را به خود جلب می‌کنند. آقایان متولد بهمن، زندگی را با اشتیاق و با توانایی باورنکردنی در سازگاری با تغییرات و استفاده از تجربیات خود زندگی می‌کنند. آنها آزادی خود را بیش از هر چیز دوست دارند، اما همراه و دوست عالی و وفاداری هستند. مردان بهمنی غیر متعارف و کاشف واقعی زندگی هستند. آنها پرجنب و جوش و جسور هستند و عطر متولدین بهمن آقا باید ماهیت واقعی آنها را تقویت کند. عطر ایده آل آنها باید رایحه‌ای جسورانه و تحریک آمیز و در عین حال متعادل داشته باشد.

معرفی 4 عطر ماه تولد بهمن مردانه

در ادامه،شما را با 4 عطر ماه تولد بهمن مردانه آشنا می‌کنیم.

1. پورهوم دیلن بلو ادو تویلت مردانه ورساچه (Pour Homme Dylan Blue Eau de Toilette For Men Versace)

ورساچه دیلن بلو ترکیبی از رایحه‌های طبیعی است که طراوت مدیترانه را به تصویر می‌کشد. در اواخر جولای 2016، ورساچه عطر جدیدی از مجموعه ورساچه پور هوم را با نام دیلن بلو روانه بازار کرد که شامل نسخه اصلی سال 2008 و نسخه عود نویر سال 2013 است.

ترکیب آروماتیک، چوبی، فوژه این عطر با نت‌های آبدار و باطراوت ترنج، گریپ فروت و برگ‌های انجیر آغاز می‌شود و در نت‌های میانی با برگ بنفشه، چوب پاپیروس، نعناع هندی ارگانیک، فلفل سیاه و آمبروکسان ادامه پیدا می‌کند. مشک‌های معدنی، دانه تونکا، عود و زعفران این ترکیب را پیچیده‌تر می‌کنند و حالت فوژه به آن می‌دهند. این عطر در شیشه‌ای به رنگ آبی اقیانوسی تیره با درپوش طلایی و نشان طلایی ورساچه عرضه می‌شود.

عطر متولدین بهمن آقا، پور هوم دیلن بلو

خرید پورهوم دیلن بلو ادو تویلت مردانه ورساچه

2. اونتوس ادو پرفیوم مردانه کرید (Aventus Eau de Parfum for Men Creed)

عطری مناسب روزمره که به اندازه آقایان بهمنی غیر متعارف و جذاب است. رایحه این عطر کرید، باعث می‌شود که مرد بهمن‌ ماهی از دیگران متمایز شود، بدون اینکه کسی بداند چگونه این کار را انجام داده است. اونتوس، قدرت، بینش و موفقیت را با الهام از زندگی دراماتیک جنگ و صلح و عاشقانه ناپلئون بناپارات جشن می‌گیرد. شیشه این عطر با نشان نقره‌ای اسب و سوار مزین شده است. برای ساخت این عطر، بهترین مواد اولیه گلچین شد‌ه‌اند تا عطری تحریک‌آمیز، مردانه و اطمینان بخش را تولید کنند. عطری مسحورکننده که پخش بوی قوی و ماندگاری بالایی دارد و برای تمام فصل‌های سال به ویژه فصل بهار مناسب است. این عطر محبوب و پرفروش در نت‌های ابتدایی شامل انگور فرنگی سیاه، ترنج، سیب و آناناس، در نت‌های میانی، گل رز، چوب غان، یاس مراکشی و نعناع هندی و در نت‌های پایانی حاوی خزه بلوط، مشک، عنبر و وانیل هست.

عطر ماه تولد بهمن مردانه، کرید اونتوس

خریداونتوس ادو پرفیوم مردانه کرید

3. اکوا پور هوم ادو تویلت مردانه بولگاری (Aqva Pour Homme Eau de Toilette For Men Bvlgari)

مرد بهمنی شخصیتی ماجراجو و ارتباط نزدیکی با طبیعت و قدرت آب دارند درست مانند این عطر، که تمام زیبایی و قدرت یک اقیانوس وحشی را در خود جای داده است. این عطر با نت‌های دریایی، پخش بو و ماندگاری بالای خود، به مردان انرژی و طراوت می بخشد. اکوا پور هوم با نت‌های باطراوت روغن برگ و ساقه درخت نارنج (پتیت گرین) و پرتقال و نارنگی ماندارین شروع می‌شود. قلب این عطر از جلبک دریایی Posidonia Oceanica ، اسطوخودوس و پنبه تشکیل شده است. نت‌های پایانی با وجود مریم گلی، کهربای معدنی و نت‌های چوبی بسیار مردانه است. با این عطر می‌توانید آرامش و تازگی را در روزهای بهار و تابستان تجربه کنید. این عطر به مانند اثری هنر است که با ترکیب پیچیده‌ خود، یادآور زیبایی‌های اقیانوس است.

عطر آقابان بهمنی، آکوا پور هوم

خرید اکوا پور هوم ادو تویلت مردانه بولگاری

4. بد ادو تویلت مردانه دیزل (Bad Eau de Toilette For Men Diesel)

بد ادو تویلت مردانه دیزل درست مانند مرد بهمن ماهی، طبعی ناسازگار و سرکش دارد و به مانند مغناطیسی مایع برای تقویت جادوی یک مرد ماجراجو و ورزشکار متولد بهمن است. Diesel Bad عطر مردانه جدید دیزل است که در اواسط سال 2016 به بازار آمد و به عنوان عطر چوبی جسورانه، پیچیده و شاداب معرفی شد. ظاهراً این اولین عطری است که در آن، نت‌های تنباکو و خاویار با هم ترکیب شده‌اند. عطرسازان این عطر، آن را اینگونه توصیف می‌کنند، نمایشی اغواگرانه که با شروع تند و هیجان انگیز مرکبات و نت‌های ادویه‌ای خنک آغاز می‌شود. طراوت هل و اسطوخودوس، تندی ترنج را می‌گیرد. خاویار حسی تحریک‌آمیز و شهوانی به آن می‌بخشد و نت‌های مردانه و خشن تنباکو و ریشه زنبق زرد، گرمابخش این ترکیب است. در پایان، نمایش این عطر با حضور نعناع هندی، نت‌های چوبی و دانه تونکا به پایان می‌رسد.

این عطر کلاسیک و مردانه، ترکیب دلنشین نت‌های مرکباتی و ادویه‌ای است و قیمت مناسبی دارد. این عطر می‌تواند انتخاب مناسبی برای آقایان جوان بهمن ماهی برای حضور در موقعیت‌های مختلف در تمام فصول سال باشد.

عطر متولدین بهمن آقا، ادوتویلت بد دیزل

خرید بد ادو تویلت مردانه دیزل

برای کمک به شما در تلاش برای یافتن عطری مناسب برای متولدین ماه بهمن این مقاله را آماده کرده‌ایم. خوشحال می‌شویم که شما هم نظر خود را در ارتباط با عطر ماه تولد بهمن در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

نویسنده :نسیم زارع

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید