یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
معرفی عطرهای سبک برای زنانی که میگرن می‌شوند

معرفی عطرهای سبک برای زنانی که میگرن می‌شوند

بارها دیده شده که افراد زیادی به عطر خاص و مشخصی علاقه دارند اما بی‌اختیار پس از استفاده از آن دچار آلرژی می‌شوند و این مسئله آن‌ها را آزار می‌دهد. سیستم دفاعی و تنظیمی بدن هر فرد ممکن است در مقابل عوامل بیرونی گوناگونی مثل خوراکی‌ها، ادویه‌جات، گل و گیاهو گاهی عطر و ادکلن‌ها، عکس‌العمل منفی نشان دهد و باعث بروز آلرژی شود. بنابراین انتخاب عطر برای میگرنی ها موضوع بسیار مهم و حساسیاست.

به طور کلی از متداول‌ترین و مشخص‌ترین علائمی که نشان دهنده بروز حساسیت و آلرژی در اثر مصرف یا استشمام مواد معطر است؛ می‌توان به مواردی از جمله عطسه و سرفه کردن، تحریک پوستی و خارش، آبریزش بینی و البته سردردهای ملایم یا بسیار پردرد اشاره کرد. آلرژی به مواد معطر به صورت گسترده وجود دارد و اگر از سردردهای شدید ناشی از عطر رنج می برید ، قطعاً تنها نیستید.

اصولا این‌گونه سردردها، بر اثر بوییدن رایحه یک عنصر یا ماده مشخصی در ترکیب عطر به وجود می‌آید. این عکس‌العمل طبیعی بدن به دو عمل ریشه‌ای؛ شامل میگرن و سینوزیت باز می‌گردد. البته بد نیست بدانید، که تغییرات فصلی و یا آلرژی‌های فصلی نیز به این موضوع مرتبط هستند. همه این عوامل دست به دست هم داده‌اند تا خرید ادکلن اورجینال برای میگرنی‌ ها را به یک چالش یا معضل بزرگ تبدیل کنند.

خوشبختانه سردرد سینوزینی، با شستشوی مجاری تنفس از طریق بینی، با استفاده از سرم فیزیولوژی یا محلول آب ولرم و نمک قابل درمان است اما؛ درمان سردردهای میگرنی کمی سخت‌تر و پیچیده‌تر است. براساس آخرین تحقیقات انجام شده و اطلاعات به‌دست آمده از آمارها؛ افراد مبتلا به بیماری میگرن در صورتی که در معرض مواد شیمیایی معطر قوی قرار بگیرند، به سرعت دچار حملات میگرنی خواهند شد.

عطرها دقیقا چگونه باعث ایجاد سردردهای میگرنی می‌شوند؟

عطرها دقیقا چگونه باعث ایجاد سردردهای میگرنی می‌شوند

خُببدون شک همه چیز از بینی شروع می شود. بینی ما عضوی استثنایی با هزاران گیرنده بویایی است که ما به کمک آن صدها بوی مختلف را از یکدیگر تشخیص می‌دهیم. بینی ما همچنین یکی از معدود اعضای بدن است که ارتباط مستقیمی با جریان خون و سیستم عصبی دارد و می‌تواند مانند یک بزرگراه به سمت مغز ما عمل کند.

این ارتباط قدرتمند با مغز برای بقای ما مهم است. برخی بوها (به عنوان مثال دود ، آتش یا سایر بوهای سمی) می‌توانند یک هشدار فوری را در مغز ما ایجاد کنند تا ما سریعا خود را از خطر دور کنیم اما در مقابل گاهی هم می‌توانند باعث بروز واکش منفی یا همان آلرژی و سردرد در بدن ما شوند.

عطرهای تجاری حاوی اجزای شیمیایی طبیعی و مصنوعی بسیاری هستند که به محض بوییدن، تک‌تک ذرات سازنده آن‌ها از همان بزرگراه بزرگ برای اتصال به سیستم عصبی ما استفاده می‌کنند. عامل اصلی و دقیقی که در رایحه عطرها باعث سردرد و میگرن می شوند هنوز در حال بررسی است، اما چندین نظریه وجود دارد؛

برخی از محققان بر این باورند که بوی شدید باعث رشد و کوچک شدن رگ‌های خونی مغز می شود (یعنی ضربان می زند) و باعث سردرد یا میگرن می‌شود.برخی دیگر بر این باورند که رایحه عطر می‌تواند قسمت‌هایی از مغز و سیستم عصبی را تحریک کند که مسئول احساس درد در سر هستند.

عناصر و مواد شیمیایی تحریک کننده‌ گیرنده‌های بویایی (گیرنده‌هایی که رایحه را دریافت می‌کنند)، اطلاعات بویایی را توسط اعصاب حسی به سیستم اعصاب مرکزی بدن منتقل کرده و باعث بروز اثرات منفی بر روی سیستم عروقی مغز و درنهایت ایحاد سردرد میگرنی می‌شوند.

چگونه از بروز آلرژی و سردرد نسبت به عطرها جلوگیری کنیم؟

چگونه از بروز آلرژی و سردرد نسبت به عطرها جلوگیری کنیم

بررسی مواد و ترکیبات به‌کار رفته در انواع عطر و ادکلن، از راحت‌ترین و متداول‌ترین راهکارهای پیشگیری از بروز حساسیت و آلرژی ناشی از مصرف این مواد معطر است. در سایت‌های مرجع‌ و منابع معتبر رسمی، ضمن معرفی تک‌تک عطرهای موجود و معرفی شده در بازار، تمامی عناصر استفاده شده در ترکیب آن‌ها نیز نام برده شده است؛ که البته سایت ریحا هم این کار را برای شما راحت‌تر کرده است.

در اولین قدم برای پیشگیری از حساسیت و کاهش ابتلا به آلرژی و مگیرن نسبت به مواد معطر، تنها لازم است که به پزشک متخصص مراجعه کنید. در این صورت می‌توانید نوع مواد و ترکیباتی را که بدن شما نسبت به آن‌ها واکنش نشان می‌دهد را تشخیص داده و پیدا کنید.

در صورتی که بنا به هر دلیلی نتوانستید مواد حساسیت‌زای موجود در عطر را شناسایی کنید، می‌توانید از روش آزمون و خطا استفاده کنید. در این روش، در هنگام خرید عطر و ادکلن، مقدار اندکی از عطر یا ادکلن را بر روی پوست خود اسپری کرده و آن را استشمام کنید. به مدت 10 الی 15 دقیقه فرصت دهید تا عطر به نت‌های میانی برسد و چنانچه احساس هرگونه حساسیت یا سردرد کردید، از خریدن آن خودداری کنید.

در مراحل بعد و پس از شناخت این مواد حساسیت‌زا، بهتر است از کوچکترین تماسی با آن‌ها اجتناب کنید تا با کمترین مشکلی مواجه شوید. اگر شما هم مانند خیلی دیگر از افراد عطردوست، تنها به دلیل بروز میگرن و آلرژی از مصرف عطر و ادکلن‌ها و انواع محصولات معطر دوری می‌کنید، کافی است تا قبل از خرید کردن، فهرست ترکیبات به کار رفته‌ در آن‌ها را با دقت مطالعه کنید.

اما چنانچه تصمیم گرفتید که از روش آزمون و خطا برای خرید عطر استفاده کنید؛ در وهله اول به سراغ عطر برای میگرنی‌ ها بروید تا در حد امکان با عطر و ادکلنی که امکان حساسیت‌زایی و ایحاد سردرد دارد؛ روبه‌رو نشوید . عطر برای میگرنی‌ ها معمولا دارای یک ساختار سبک با مواد معطر ملایم و دارای طبع خنک یا معتدل است. نه خیلی تند و گرم!

با وجود تمامی این دغدغه‌های بزرگ یا کوچک برای افراد مستعد سردردهای میگرنی، تصمیم گرفتیم تا در ادامه این مقاله شما را با چند عطر زنانه برای میگرن آشنا کنیم تا ضمن مظالعه ساختار و مواد تشکیل دهنده آن‌ها در نت‌های اولیه، نت‌های میانی و پایانی؛ به هنگام خرید عطر، انتخابی سریع‌تر و با آگاهی اولیه داشته باشید.

اگر دقت کنید؛ هر عطر زنانه برای میگرن که در این مقاله معرفی شده؛ طبع خنکی دارد که نهایاتا با طعم شیرین یا ملایمی خود، به هیچ عنوان آزاردهنده نیست و می‌تواند همراه همیشگی شما در تمام لحظات باشد. پس با ما همراه باشید.

1- ادوتویلت میس دیور بلومینگ بوکت (Miss Dior Blooming Bouquet EDT)

ادوتویلت میس دیور بلومینگ بوکت

خرید عطرمیس دیور بلومینگ بوکت

ادوتویلت میس دیور بلومینگ بوکت (Miss Dior Blooming Bouquet)، کاملا مطابق با روحیات و لطافت زنانه است. این عطر برای کسانی مناسب است، که به دنبال جذابیت‌های زنانه در وجود خودشان هستند. این ادوتویلت زنانه خارق‌العاده، تداعی کننده، احساس دختری شاد با پیراهنی پرنسسی و لبخندی جذاب بر لب‌هایش است. این دختر شاد، به خوبی می‌تواند، در پشت ظاهر عاشق‌پیشه خود پنهان شود و شما را درگیر عشق خود کند. آن وقت، بایستد و با لبخند گیرایی بر لب‌هایش، نظاره‌گر دیوانگی عاشقانه شما باشد. عطرهای معروف میس دیور (Miss Dior) طرفداران زیادی در دنیا دارند. به همین دلیل، کمپانی دیور در سال 2014، تصمیم گرفت که رایحه جدیدی از این سری عطرهای خود را به بازار معرفی کند. میس دیور بلومینگ بوکت، به نوبه خود یک انتخاب فوق‌العاده عطر زنانه برای میگرن است که شدیدا آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. به این ترتیب عطرساز معروف و برجسته، فرانسوا دماکی (Francois Demachy)، رایحه‌ای گل‌دار، خنک و شیرین طراحی کرد، تا کمپانی کریستین دیور آن را با نام میس دیور بلومینگ بوکت معرفی و عرضه کند. حس رومانتیک رایحه‌های این عطر، طراوت نخستین روزهای بهار را در روح شما ایجاد می‌کند و در عین هوشمندی وصف ناپذیرش، به تمام بانوان جوانی تقدیم می‌شود، که خواهان نگرش عاشقانه تری نسبت به خودشان هستند. ادوتویلت میس دیور بلومینگ بوکت، رایحه‌ای از یک باغ باران خورده در اوایل بهار را دارد، که نسیمی خنک و ملایم در آن عبور می‌کند و چهره شما را نوازش می‌دهد. نت ابتدایی این عطر با رایحه‌ای از نارنگی ماندارین آغاز می‌شود. البته وجود رایحه این نوع نارنگی در ترکیبات عطر، باعث مرکباتی شدن ادوتویلت نشده است، زیرا وقتی جای خود را به نت‌های میانی می‌دهد، با رایحه گلی میوه‌ای تعدیل می‌شود. به این ترتیب، تلخی نارنگی ماندارین در ابتدای کار، جای خود را با رایحه شیرین و میوه‌ای گل صد تومانی، گل رز، هلو و زردآلو عوض می‌کند. این رایحه‌ها،‌ طراوت و تازگی عطر را بیشتر از هر رایحه دیگری تداعی می‌کنند. برند دیور در عطر Miss Dior Blooming Bouquet خود، میان ماندگاری رایحه‌های میوه‌ای و عطر گل رز، تعادل خوبی برقرار کرده است. در این عطر، علاوه بر پر رنگ بودن رایحه گل رز، غلظت و آزاردهندگی رایحه این گل از بین رفته است. این عطر نوسانات بویایی شدیدی ندارد و تنها با رسیدن به نت پایانی، رایحه خفیفی از مشک در آن استشمام می‌شود. البته برای تشخیص نت انتهایی مشکی در این ادوتویلت، دقت بویایی فراوانی لازم است.

2- ادوتویلت الی ساب لئو کوتور (Elie Saab LEau Couture EDT)

ادوتویلت الی ساب لئو کوتور

خرید عطرالی ساب لئو کوتور

عطر زنانه لئو کوتور در بهار و تابستان سال 2014 توسط برند لبنانی الی ساب به بازار عطر و ادکلن جهان معرفی و عرضه شد. این ادوتویلت گل‌دار زنانه و بهاری از طراح معروف لباس، یعنی الی ساب ، با الهام از طبیعت شکوفا و پارچه‌ای خاص، خلق شده است. عطر خنک و ملایم زنانه لئو کوتور تلفیقی جادویی بین زن و طبیعت را در بهار شهری بزرگ به وجود آورده است. آن طور که گفته شده است، ایده اصلی رایحه این ادوتویلت زنانه لبنانی از ترکیب طبیعت با لباس خاص زنانه الهام گرفته شده و ایجاد فرمول آن، کار بسیار دشواری بوده است. خاص بودن رایحه این ادوتویلت از الی ساب که تداعی کننده طبیعت شهری است، بر هیچ کس پوشیده نیست. رایحه این عطر توسط عطرساز معروف دنیا، یعنی فرانسیس کوردیجان (Francis Kurkdjian) طراحی شده است. یک بار دیگر برند لبنانی الی ساب با عرضه عطر زنانه‌ای ویژه، چشم همگان را به سمت خود خیره کرد. الی ساب با ارائه این محصول استثنایی که رایحه فوق‌العاده خاصی دارد، در واقع عطری بسیار مناسب برای استفاده در فصل بهار و تابستان و هماهنگ با آب و هوای این فصل‌ها را به همراهان همیشگی خود معرفی کرد. رایحه شکوفه‌های بهاری در ابتدا و در کنار رایحه بادام در ادامه ساختار این عطر خاص، باعث مسحور کننده شدن این عطر شده و وجود وانیل و شکوفه پرتقال رایحه آن را شاعرانه‌تر و عاشقانه‌تر کرده است به طوری که تنها یک بار استفاده از عطر لئو کوتور، شما را با خود به باغی سرسبز می‌برد، که در آن حس تازگی و شادابی، تمام وجودتان را در بر می‌گیرد. پس از اسپری کردن مقداری از عطر الی ساب LEau Couture بر روی پوست و محل نبض‌تان، به سرعت رایحه‌ای شیرین و دل‌انگیز از نت بادام به مشام شما خواهد رسید. این ترکیب شیرین، شادی و هیجان فوق‌العاده‌ای را در وجود شما ایجاد خواهد کرد. پس از مدتی، نت‌ میانی به آرامی جای نت آغازین و اولیه را می‌گیرند. نت میانی ترکیبی خنک‌تر و بهاری‌تر از نت اولیه است و شامل تک نت‌ شکوفه پرتقال می‌شود. این ترکیب یگانه، طراوت و تمرکز را برای شما به ارمغان می‌آورد. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌ پایانی از راه می‌رسد و جایگزین نت‌ میانی می‌شود. این نت‌ شیرین و خوشمزه ازوانیل ساخته شده است. ترکیب پایانی این عطر، حسن ختامی خوب برای به اوج رساندن احساس آرامش و خوشبختی عمیق در وجود شما است.

3- ادوتویلت بولگاری امنیا کریستالین (Bvlgari Omnia Crystalline EDT)

ادوتویلت بولگاری امنیا کریستالین

خرید عطربولگاری امنیا کریستالین

ادوتویلت امنیا کریستالین زنانه، محصولی دوست‌داشتنی و پرطرفدار از کمپانی همیشه آشنا و محبوب عطر و ادکلن بولگاری است که در سال 2005 به بازار عطر و ادکلن زنانه عرضه شد. رایحه گل‌دار آبی این ادوتویلت زنانه را یک عطرساز ماهر و فوق‌حرفه‌ای به نام آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) طراحی کرد و آن را در اختیار طرفداران سفت‌وسخت این کمپانی ایتالیایی قرار داد.

سری عطر‌های امنیا یکی از محبوب‌ترین زیرمجموعه عطرهای زنانه برند بولگاری است. «امنیا» در زبان لاتین به معنای «همه» است و هدف از نامگذاری این سری عطرها با نام امنیا؛ همه‌پسند بودن آن‌ها می‌باشد. این مجموعه لوکس در ابتدا با عطر زنانه Bvlgari Omnia در سال 2003 به بازار معرفی شد و به دنبال آن، تا به امروز فلنکرهای متفاوتی را ارائه کرده است که Bvlgari Omnia Christallin یکی از آن‌ها است.

طراحی بطری و رایحه عطر زنانه امنیا کریستالین، همانطوری که از نامش پیداست؛ از درخشندگی و روشنایی کریستال الماس و جواهرات الهام گرفته و رایحه ملایم و صابونی‌اش نمادی از گل‌های لوتوس شناور بر آب و رو به خورشید است. طبع خنک و طعم شیرین این عطر زنانه، به حدی ملایم و دلنشین است که با بوییدن آن حس لمس تک‌تک این گل‌های دل‌انگیز در وجودتان رخنه می‌کند و هرگز احساس ناراحتی یا سردرد نمی‌کنید.

آکوردهای غالب چوبی و گیاهان سبز در این عطر زنانه، ترانه دلنشین صمیمیت و دوستی را می‌نوازند و برای استفاده خانم‌های شیک‌پوش و خوش‌سلیقه در میهمانی‌ها و جمع‌های دوستانه بسیار شایسته است. همچنین هنرنمایی نت‌های تلخ‌ گل لوتوس و چای در قلب امنیا کریستالین، شیرینی نت‌های ابتدایی گلابی و بامبو را تا حد زیادی خنثی می‌کند و با گذشت زمان عطر کمی حال و هوای چوبی به خود می‌گیرد؛ برای همین در نهایت رایحه‌ای ملایم از این ادوتویلت زنانه به مشام می‌رسد که با آب‌وهوای چهار فصل و خصوصا بهار و تابستان سازگار است. با اسپری کردن مقداری از امنیا کریستالین روی لباس، نواحی نبض‌دار پوست یا گردن‌تان، شاهکاری هنرمندانه از ترکیبت نت‌های باطراوت و شیرین بامبو و گلابی را استشمام می‌کنید. تلفیق ظریف این نت‌ها حس تازه‌گی و خوش طعمی دارد و رایحه آن‌ها از همان لحظات اول حسی سرشار از دوستی و صمیمیت و را در وجود شما زنده می‌کند.

پس از مدتی یوا‌ش‌یواش نت‌های میانی شروع به ظاهر شدن می‌کنند و جای نت‌های اولیه را می‌گیرند. ترکیب دل‌انگیز رایحه نت‌های میانی از کنار هم قرار گرفتن نت‌های گل لوتوس، چای و برگ انگور فرنگی سیاه تشکیل شده است. نت گل لوتوس که در قلب هرم بویایی این عطر استفاده شده، رایحه تند و تلخ پایانی موجود در عطر را رقیق‌تر می‌کند. با استشمام این ترکیب متفاوت و فریبنده احساس امیدواری و آرامش خاطر فراوانی بیشتری کرده و خود را آرام‌تر از همیشه می‌بینید.

سرانجام در آخرین لحظات، نت‌های پایانی به جای نت‌های میانی ظاهر می‌شوند. تمامی نت‌های گلی و گیاهی به کار رفته در رایحه اولیه و میانی، در بستری تند و کمی تلخ از مشک، چوب گایاک و خزه درخت بلوط قرار گرفته‌اند. درنهایت از این عطر رایحه‌ای شیک چوبی و جذاب برجای می‌ماند و تا انتها شما را همراهی می‌کند. رایحه نت‌های پایانی، حسی سرشار از اعتماد به‌نفس و جسارت و در عین حال مسئولیت‌پذیری و استقلال را به شما منتقل می‌کنند.

4- ادوفرش شنل چنس (Chanel Chance Eau Fraiche)

ادوفرش شنل چنس

خریدادوفرش شنل چنس

ادوفرش شنل چنس زنانه، محصول ماندگار و پرطرفدار کمپانی فرانسوی عطر و ادکلن شنل، با رایحه مدیترانه‌ای گل‌دار است که در سال 2007 به دنیای شگفت‌انگیز عطر و ادکلن زنانه معرفی شد. عطرساز معروف و نام‌آشنا؛ ژاک پولژ (Jacques Polge)، با به کار گیری عناصر نابی از آکوردهای غالب چوبی و مرکباتی، این عطر زنانه را برای دوست‌داران همیشگی کمپانی شنل طراحی کرد و در دسترس عموم قرار داد. سری عطر‌های Chance؛ به معنی شانس، هدیه‌ای به خانم‌های مدرن و شیک‌پوش و دختران جوان از طرف برند همیشه محبوب شنل بود. طراحی شیشه کلکسیون عطرهای چنس برخلاف محصولات دیگر شنل، به شکل ساده و دایره‌ای طراحی شده‌اند. البته این طراحی تصادفی نیست و دایره بودن آن نماد چرخه شانس و خوشبختی است. طرز نوشتن نام زیرمجموعه (Chance) و نام برند آن (Chanel) بسیار شبیه به هم است؛ گویی که این دو برای همدیگر خلق شده‌اند و به همین دلیل است که سری عطرهای شانس مختص طرفداران مد و سبک شانل می باشد. رایحه شنل چنس در مقایسه با نسخه‌های قبلی چنس، از نشاط و تازگی عجیبی برخوردار است و در زمره‌ی پرفروش‌ترین عطرهای شنل قرار می‌گیرد. این ادوفرش زنانه؛ عطری خنک و بسیار شاداب و زنانه است که با محوریت بر عناصر اولیه طبیعی و غالبی همچون لیمو، گل سنبل و چوب سدر؛ شور و هیجان خاصی به پا می‌کند. بوی دل‌نواز و سبز Chanel Chance، بال‌های فرشته‌گون زنان فداکار و مستقل امروزی را نوازش می‌کند و بر پیشانی مقدس آن‌ها بوسه‌ای بهاری می‌زند؛ تا آن‌ها در اوج اطمینان خاطر از ذات پاک و خالص خود، بر فراز دوستی‌ها و صمیمیت‌های درونی همیشگی‌شان پرواز کنند. طبع خنک و طعم شیرین این ادوفرش شنل چنس زنانه، برای استفاده در میهمانی‌های شبانه رسمی یا دورهمی‌های خودمانی؛ خصوصا در فصول گرم سال بسیار پیشنهاد می‌شود. همچنین از آنجایی که این عطر در 3 حجم 150، 100 و 50 میلی‌لیتری در بازار موجود است، دست مصرف‌کنندگان را برای انتخاب در قیمت‌های مناسب‌ و به‌صرفه‌تر باز گذاشته است. علاوه بر این‌ها، فراموش نکنید که شما می‌توانید شنل چنس را با حجم دستریز و قیمتی کاملا مناسب در فروشگاه ریحا تهیه کنید. شنل چنس به طرز عجیبی با روحیات یک زن عاطفی و مهربان سازگاری دارد و در اولین لحظات سفری وسوسه‌گر در میان عناصر دل‌انگیز لیمو ترش زرد و چوب سدر است. وقتی برای اولین بار این عطر زنانه را بر روی پوست نواحی نبض‌دار‌ یا لباس‌تان اسپری می‌کنید، حسی سرشار از آرامش خاطر، امیدواری و سبک‌بالی وصف ناپذیری در وجود شما سرازیر می‌شود. پس از مدتی نت‌های میانی جای نت‌های ابتدایی را می‌گیرند و کم‌کم پدیدار می‌شوند. در قلب هرم بویایی Chanel Chance ترکیبی شگفت‌آور و هیجان‌انگیز از کنار هم قرار گرفتن نت‌های گل سنبل آبی، دانه فلفل صورتی و گل یاسمن سفید قرار گرفته است. رایحه نت‌های میانی در یک لحظه نسبت به نت‌های ابتدایی غالب‌ شده و فلفل صورتی با عرض اندام خود، حسی نسبتا گرم و در عین حال شاداب به لیمو می‌بخشد. با استشمام رایحه این نت‌ها حس سرزندگی، شوروحال و نشاط فراوانی به شما منتقل می‌شود. و اما در ادامه، نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی می‌دهند. رایحه تند و پُرجنب‌وجوش پایانی این اوفرش زنانه، از تلفیق هنرمندانه مشک، نعناع هندی، خس‌خس، چوب ساچ، گل زنبق و کهربا تشکیل شده است. پس از استشمام رایحه نت‌ پایانی، حسی سرشار از جسارت مطلق و زیبایی زنانگی در وجود شما جاری شده و به شجاعت و اعتماد به نفس بیشتری دست پیدا می‌کنید.

5- ادوپرفیوم هوگو بوس باس فمه (Hugo Boss Boss Femme EDP)

ادوپرفیوم هوگو بوس باس فمه

خرید عطرهوگو بوس باس فمه

ادوپرفیوم هوگو بوس باس فمه زنانه، عطری عاشقانه و شادی‌بخش است که در سال 2006 توسط کمپانی آلمانی عطر و ادکلن هوگو باس به بازار عطر و ادکلن زنانه معرفی و عرضه شد. رایحه خنک، شیرین و ملایم این عطر هم چون قصیده‌ای دلنشین به بانویی عاشق و رویایی اختصاص داده شده که ماهیت و گوهر وجودی یک زن وفادار و عاشق را برای مردان تداعی می‌کند.

آکوردهای غالب گلی و میوه‌ای، این عطر نشاط‌آور را در گروه بویایی گل‌دار میوه‌ای طبقه بندی می‌کنند. هنگامی که باس فمه زنانه را بو می‌کنید، رایحه‌ای از ترکیب دل‌نواز گل‌های فصلی و میوه‌های تازه با ته بویی تند از کهربا را استشمام می‌کنید. همچنین رایحه گل رز به عنوان یکی از اصلی‌ترین و پایه‌ترین نت‌ها در این عطر اغواگر، حس امنیت درونی و آرامش خاطر وصف‌ناپذیری را در وجود این زنان حساس و عاطفی به ارمغان می‌آورد.

طبع خنک و طعم شیرین و ملایم باس فمه با شرایط اقلیمی هر چهار فصل، خصوصا روزهای گرم بهاری و تابستانی سازگار است. همچنین با توجه به حجم کافی 75 میلی لیتری و ماندگاری قابل قبولی که دارد برای استفاده روزمره در منزل یا محیط کار بسیار شایسته است. با اسپری کردن مقداری از ادوپرفیوم Hugo Boss Boss Femme روی نواحی نبض‌دار پوست یا لباس‌تان، ترکیبی میوه‌ای از نت‌های نارنگی و انگور فرنگی سیاه در کنار نت گل‌های خوشبو فریزیا را استشمام می‌کنید. بوی شیرین و تند این نت‌ها در اولین لحظات، حسی سرشار از امید، رویاپردازی و آرامش خاطر را از همتن لحظات اول در وجود شما سرازیر می‌کند.

در ادامه کم‌کم نت‌های میانی جای نت‌های ابتدایی را گرفته و شروع به ظاهر شدن می‌کنند. رایحه نت‌های میانی عطر باس فمه زنانه، ترکیبی گل‌دار و دل‌انگیز از ترکیب هنرمندانه و لطیف نت‌های گل رز، گل یاسمن سفید و گل سوسن است.استشمام رایحه این نت‌ها علاوه بر این‌که تاثیر نت‌های ابتدایی را دوچندان می‌کند، احساس رهایی و عشق و دوستی فراوانی را به شما منتقل می‌کند.

و اما در آخرین لحظات، نت‌های پایانی به جای نت‌های میانی پدیدار می‌شوند. نت‌های پایانی این ادوپرفیوم زنانه از کنار هم قرار گرفتن نت‌های درخت لیمو، زردآلو و کهربا تشکیل شده که تلفیقی تقریبا تند و شیرین را به‌وجود می‌آورند. ترکیب این نت‌ها به دوام و پخش بوی بیشتر عطر کمک کرده و اعتماد به‌نفس فراوان همراه با حس توانمندی و جسارت زنانه را به شما منتقل می‌کند تا به کمک آن قدرت ابراز عشق و علاقه به مرد رویاهای‌تان را به دست آورید.

6- ادوپرفیوم لانکوم ایدول (lancome Idole EDP)

ادوپرفیوم لانکوم ایدول

خرید عطر لانکوم ایدول

رایحه مدیترانه‌ای گل‌دار این عطر از برند فرانسوی عطر و ادکلن لانکوم ، خنکی شیرین و بی‌نظیری دارد. این عطر با ترکیب رایحه‌هایی دلچسب از گلابی، ترنج، گل رز، گل یاس، مشک و وانیل، به عنوان ادوپرفیومی بسیار هیجان انگیز و زنانه شناخته می‌شود.

رایحه عطر جدید ایدول از برند لانکوم توسط سه عطرساز به نام‌های آدریانا مدینا (Adriana Medina)، شایمالا میسوندیو (Shyamala Maisondieu) و نادژ له گرلانته زچ (Nadege le Garlantezec) طراحی و در سال 2019 توسط این برند به بازار عرضه شده است.

در واقع این عطر برای زنان، توسط زنان ساخته شده است. این سه عطار زن با استعداد از گوشه و کنار جهان با هم متحد شده‌اند، تا یک عطر جدید، پیچیده، پرمحتوا و مدرن را به دنیا معرفی کنند. ایدول عطری است، که حس های زیادی را منتقل می کند، مانند نور می درخشد و معنی‌های بسیاری دارد.

عطر ایدول از برند فرانسوی لانکوم، برای زنان صریح و توانمندی طراحی شده که در تحقق بخشیدن به آرمان‌های خود، از انتظارات دیگران سرپیچی کرده و طبق خواسته‌های خود عمل می‌کنند. چهره تبلیغاتی این عطر فرانسوی، بازیگر، خواننده و مجری آمریکایی به نام زندایا (Zendaya) است. این عطر پخش بوی قابل قبول و ماندگاری مناسبی دارد.

ادوپرفیوم لانکوم ایدول زنانه، عطری است گلی و خوشبو، که در گروه بویایی مدیترانه‌ای گل‌دار قرار گرفته است و شروعی شیرین، خنک و میوه‌ای دارد. وقتی برای اولین بار مقداری از این عطر را در محل نبض یا بر روی لباس خود اسپری می‌کنید، رایحه‌ای از ترکیب دو نت ترش، شیرین، خنک و مرکباتی ترنج و گلابی احساس می‌کنید. نت اولیه این ادوپرفیوم از برند فرانسوی لانکوم بسیار طبیعی و انرژی بخش است.

با محو شدن اثر نت‌های اولیه و جایگزین شدن نت‌های میانی و با وجود حفظ شدن حالت شادی‌بخش عطر، رایحه آن به سمت ترکیبی گل‌دار از نت‌های گل رز و گل یاسمن سفید متمایل می‌شود. این ترکیب رایحه‌ای شیرین‌تر از نت‌های اولیه دارد و همزمان دارای حسی پودری و دل‌انگیز است.

پایان این عطر دارای حس و حالی سبزتر و زنانه‌تر است. رایحه شیرین و بسیار دلپذیر از ترکیب وانیل و مشک باعث القای هر چه بیشتر احساس شادی و تحرک به زنان شیک پوش خواهد شد.

7- ادوپرفیوم زنانه هانر آمواج (Amouage Honor For Women EDP)

ادوپرفیوم زنانه هانر آمواج

خرید عطرهانر آمواج

برند عمانی عطر و ادکلن آمواج (Amouage) در سال 2011 عطری به نام هانر (Honour) به معنی افتخار را به بازار معرفی و عرضه کرد. ادوپرفیوم زنانه هانر رایحه‌ای جذاب، اغواگر و با ماندگاری خوب دارد. این عطر پرطراوت، دارای غالبی از گل‌های سفیدی همچون گل گاردنیا، گل مریم، گل یاسمن سفید و گل زنبق دره دارد.

این عطر عمانی رایحه‌محرک، خنک و شیرینی دارد و اگر از این عطر استفاده کنید، آقایان اطراف، رد بوی این ادوپرفیوم را دنبال خواهند کرد. با توجه به حال و هوای خنک Honour استفاده از این عطر زنانه در فصل‌های گرم سال پیشنهاد می‌شود.

رایحه دراماتیک و شرقی گل‌دار هانر آمواج با الهام از یک اپرای تلخ ایتالیایی با نام خانم پروانه (Madama Butterfly) ساخته شده است. اپرای خانم پروانه یک تراژدی کوتاه از ازدواج زنی ژاپنی با یک مرد آمریکایی است، که در مسیر زندگی‌شان مشکلاتی پیش می‌آید و زن داستان در نهایت خودکشی می‌کند.

جالب است بدانید، که طراحی و فرمولاسیون ادوپرفیوم زنانه Honour توسط دو عطرساز مشهور با نام‌های الکساندرا کارلین (Alexandra Carlin) و ویولنس کولاس (Violaine Collas) انجام شده است.

پس از اسپری کردن مقداری از عطر آمواج بر روی پوست و محل نبض یا روی لباس‌تان رایحه دانه گشنیز، دانه فلفل و ریواس را استشمام خواهید کرد. این ترکیب سه‌گانه و تند و شیرین، انرژی و هیجان زیادی را در همین ابتدای کار به شما منتقل می‌کنند.

پس از مدتی نت‌های میانی به آرامی جای نت‌های اولیه را می‌گیرند. این نت‌ها از گل میخک صد پر، گل یاسمن سفید، گل مریم، گل زنبق دره (برف) و گل گاردنیا ساخته شده‌اند. رایحه این گل‌ها طراوت و تازگی را در شما ایجاد می‌کند.

پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی از راه می‌رسند و به خوبی جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. نت‌های پایانی از ترکیب گیاه خس خس، صمغ جاوشیر، کهربا، بخور و چرم تشکیل شده‌اند. پس از استشمام رایحه این نت‌ها، اعتماد به نفس و تمرکز بیشتری خواهید داشت.

8- ادوپرفیوم ورساچه ورسنس (Versace Varsense EDP)

ادوپرفیوم ورساچه ورسنس

خرید عطرورساچه ورسنس

ادوپرفیوم خنک و شیرین ورسنس از برند همیشه دوست‌داشتنی ورساچه، از محصولات موفق و پرطرفداری است که در سال 2009 به بازار عطر و ادکلن زنانه معرفی و عرضه شد. طرفداران همیشه در صحنه کمپانی عطر و ادکلن ورساچه، بار دیگر بی‌کار ننشستند و از این محصول صد البته خاص و دلنشین شدیدا استقبال کردند. . ظاهر شیک و درخشان این عطر زنانه، می‌تواند زینت‌بخش میز آرایش شما باشد و تمامی فضای اطرافش را با پخش بوی خوب خود به آرامش دعوت ‌کند

. در فرمولاسیون اعجاب‌انگیز این عطر ایتالیایی، با به کارگیری عناصر اعلا و نابی همچون گل یاسمن سفید، چوب سدر، هل و ترنج، ترکیبی سبک از گروه بویایی چوبی گل‌دار مشک‌دار خلق شده که آن‌ را در ایران به تندیس همیشه سبز ؛ به‌نام ورساچه سبز تبدیل کرده است. این محصول بازتابی از عناصر مدیترانه‌ای در طبیعت است که حس تقابل رهایی و تحرک و در نهایت تعادل انرژی درونی با محیط اطراف را در وجودتان به ارمغان می‌آورد.

ورساچه ورسنس یا ورساچه سبز، به سبک بودن و آرامش‌بخش بودنش معروف است که با وجود شیرین بودن، هیچ‌گونه آزرده خاطری مثل سردرد یا آلرژی را در افراد مصرف‌کننده به وجود نمی‌آورد. رایحه‌ای لطیف و آرام و در عین حال هوس‌انگیز این ادوپرفیوم زنانه، از روح بلندپرواز و مستقل زنان امروزی استقبال کرده و وجود آن‌ها را مملو از تعلق خاطر و آرامش می‌کند.

غالب‌ترین آکوردهای آن بوی تند مرکباتی و چوبی است که به محض اولین اسپری، بوی نافذ مرکبات به مشام‌تان خورده و به‌خوبی حس می‌شود. طبع خنک و سبک این عطر زنانه شدیدا با آب‌وهوای صاف و آفتابی در روزهای گرم سال سازگار است و مانند یک لیوان شربت آبلیموی کم شیرین و تگری که مقداری نعناع و خلال پوست لیمو در آن مخلوط شده، حال و هوای‌تان را در این روزهای سوزان عوض می‌کند.

با بوییدن رایحه خنک و دل‌نواز اکسیر سبز ورساچه ورسنس زنانه، در یک لحظه می‌توانید خود را آزاد از هرگونه دل‌مشغولی و درگیری ذهنیدر حال قدم زدن در یک باغ سرسبز پر از گل ببینید.از همین جهت شاهکار نت‌های به‌کار رفته در ترکیب عطر، با اثربخشی خود، شروع روزی شاداب و پرنشاط را برای‌تان رقم می‌زند.

وقتی برای اولین بار مقداری از این عطر زنانه را بر روی گردن یا نواحی نبض‌دار مچ دست‌تان اسپری می‌کنید، تلفیقی لطیف و شاداب از نت‌های خنک و نیمه ترش و کمی شیرین مرکبات، ترنج، نارنگی ماندارین، انجیر و گلابی به مشام‌تان می‌خورد. با استشمام رایحه این نت‌ها حسی سرشار از انگیزه و امید به تلاش و زندگی در وجود شما بیدار شده و در عین حال آرامش خاطر فراوانی را به شما منتقل می‌شود.

پس از مدتی نت‌های اولیه خیلی آرام و یواش شروع به محو شدن کرده و کم‌کم نت‌های میانی بهجای آن‌ها ظاهر می‌شوند. رایحه نت‌های میانی این عطر ایتالیایی از ترکیب گل‌دار و دل‌انگیز گل سوسن، گل یاسمن سفید، گل نرگس در کنار نت خوشبوی دانه‌های هل تشکیل شده است. ترکیب این نت‌ها در قلب هرم بویایی عطر، رایحه آن را به سمت شیرینی بیشتر برده و استشمام این رایحه گل‌دار و لوکس، حس اعتماد به‌نفس و انرژی‌های مثبت فراوانی را در وجودتان سرازیر می‌کند.

و اما در نهایت نت‌های پایانی عطر شروع به شکوفا شدن کرده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. رایحه نت‌های پایانی برخلاف نت‌های گل‌دار و میوه‌ای قبلی، ترکیبی قوی و ماندگار از کنار هم قرار گرفتن نت‌های چوبی؛ همچون چوب صندل و چوب سدر به همراه بوی مشخص مشک و درخت زیتون ایجاد شده است. ترکیبنت‌های پایانیبه پخش بوی بیشتر و قدرت دوام عطر کمک بسیاری کرده و با استشمام رایحه آن‌ها، دراوج بی‌پروایی و شجاعت مطلق درونی، خود را برای شروع روزی پرهیاهو و شاد آماده می‌کنید.

9- ادوتویلت کلوین کلاین ایفوریا بلوسوم(Calvin Klein Euphoria Blossom EDT)

ادوتویلت کلوین کلاین ایفوریا بلوسوم

خرید عطرکلوین کلاین ایفوریا بلوسوم

عطر ایفوریا بلوسوم از کمپانی قابل تمجید و حرفه‌ای عطر و ادکلن کلوین کلاین، از محصولات سبک و ملایم سری عطرهای ایفوریا است که در سال 2006، با هنر دستان دو عطر ساز شناخته شده به نام‌های لوک دانگ (Loc Dong ) و کارلوس بنایم (Carlos Benaim )، برای این کمپانی آمریکایی طراحی شده است.

این شاهکار دل‌انگیز و اغواگر، یک سال پس از نسخه اول سری عطرهای ایفوریا به بازار عطر و ادکلن زنانه معرفی و عرضه شد با این تفاوت که؛ این‌بار رایحه عطر کمی شاداب‌تر و گل‌دار‌تر شده اما به مراتب سبک‌تر و ملایم‌تر است. اگرچه که ایفوریا بلوسوم نیز طعم شیرینی دارد، اما درصد شیرینی آن نسبت به نسخه اولیه خیلی کم‌تر شده و از این جهت یک انتخاب کاملا به‌جا و شایسته برای افرادی است که از بوی عطر میگرن می‌شوند.

عطر ایفوریا بلوسوم زنانه، ترکیبی سبک و فریبنده با رایحه شرقی گل‌دار دارد که می‌تواند لحظه‌های خاطره انگیز دوستی‌ها را برای‌تان به ارمغان آورد. این عطر زنانه، همچون قدم زدن در باغ گل‌های معطر، جریانی از احساسات مثبت و عزت نفس تا سرزندگی و تازگی را در شما زنده می‌کند.

آکوردهای غالب گل‌دار و چوبی این ادوتویلت زنانه، با خلق یک طبع خنک و طعمی شیرین و دلچسب، شدیدا با آب‌وهوای داغ و سوزان آفتابی توازن دارند و با پیوند شادابی و انرژی در میان تلالو نور و تابش خورشید، جلوه موجه یک محصول کامل و تمام عیار زنانه را برای استفاده در روزهای گرم سال پدید آورده است.

در اولین اسپری از ادوتویلت Euphoria Blossomبر روی نواحی مچ دست و گردن‌تان، در لایه‌های اولیه با ترکیبی ملموس از نت غالب انار در کنار نت شیرین کامکوات مواجه می‌شوید. بوی ترش و شیرین این نت‌ها از همان اولین لحظات، حسی سرشار از رویاپردازی و تعلق خاطر به زیبایی‌های دنیای رنگین اطراف‌تان را در وجود شما زنده می‌کند. نت انار به قلب تپنده این عطر زنانه معروف است که با بوی نافذ خود در ترکیب عطر، شادابی فراوانی را به ارمغان می‌آورد.

یواش‌یواش نت‌های اولیه ناپدید می‌شوند و نت‌های میانی به‌جای آن‌ها شروع به ظاهر شدن می‌کنند. نت‌های میانی این عطر زنانه ، باغی سرسبز و مملو از گل‌های صدتومانی، گل ارکیده و گل لوتوس (یا نیلوفر آبی) است که حس شیرینی بیشتری به نت‌های قبلی خود می‌دهند و در عین حال تاثیر نت‌های ابتدایی را دوچندان می‌کنند. اط طرفی استشمام رایحه این ترکیب استثنایی، شوروحال و حسی سرشار از انرژی مثبت فراوان را در عین آرامش به شما هدیه می‌کنند.

در نت‌های پایانی رایحه عطر که تا آخرین لحظات روی پوست و لباس‌تان می‌ماند؛ برخلاف نت‌های گیاهی و میوه‌ای قبلی، با ترکیبی تند و ماندگار از نت چوبی، مشک و کهربا روبه‌رو می‌شوید که به نوبه خود در دوام و پخش بوی قابل قبول عطر تاثیر بسیاری دارند. نت‌های پایانی این عطر دل‌انگیز ترانه دوستی را می‌سرایند و در ستایش حال خوب و سرزندگی، حسی سرشار از توانمندی و اغواگری زنانه را در وجود شما زنده می‌کنند.

10- ادوپرفیوم فلاور بای کنزو (Flower by Kenzo EDP)

ادوپرفیوم فلاور بای کنزو

خرید عطر فلاور بای کنزو

ادوپرفیوم فلاور بای کنزو زنانه، یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین‌ها عطر در دنیای پر رمز و راز کمپانی محبوب عطر و ادکلن کنزو است که در سال 2000 به دستان با تجربه عطرساز همیشه آشنا؛ آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) ساخته شد و طولی نکشید در سال‌های 2001 و 2003 موفق به کسب جایزه FiFi از بنیاد عطر شد.

در ترکیب این اکسیر اغواگر، رایحه‌ ملموس و غالب گُلی و پودری از بنفشه ، وانیل و رز بلغاری احساس می‌شود؛ که نمادی از طبیعت را در ظاهری ساده، به محیط روزمره شهری آورده و احساسات انسانی را در زندگی امروزی نشان می‌دهد؛ کنزو دقیقا همان چیزی را اجرا کرده است که شما انتظار دارید. این عطر با ترکیب هنرمندانه شرقی گل‌دار خود مخصوص بانوان کنزویی با وقار و خیره کننده طراحی شده است.

به دلیل رایحه و شکل خاص فلاور بای کنزو، اطرافیان‌تان بدون شک درباره این عطر از شما خواهند پرسید. تنها با یک بار استفاده از این محصول برای همیشه ، در ذهن آن‌ها جاودانه می‌شوید و به محض تکرار این رایحه برایشان ، این فقط شما هستید که در ذهنشان تداعی خواهید شد . از طرفی شیشه خاص و شاداب این عطر، می‌تواند جلوه زیبایی به میز آرایش‌تان ببخشد.

طبع معتدل و طعم شیرین این عطر زنانه، سفری خاطره‌انگیز در روزمره‌گی‌های هدف‌دار و برنامه‌ریزی شده زندگی شهری است، و به‌خاطر رایحه سبکی که دارد، هرگز با استفاده از آن دچار کلافگی و سردرد نمی‌شوید. از همین جهت رایحه ملایم عطر فلاور بای کنزو زنانه، یک انتخاب شایسته برای استفاده همیشگی در فضای خانه، محل کار و دورهمی‌های دوستانه، خصوصا در روزهای معتدل بهاری است.

با اسپری کردن مقداری از ادوپرفیوم Flower by Kenzo روی نواحی گردن، لباس یا مچ دست‌تان، ترکیبی هوس‌انگیز و ترش و شیرین از انگور فرنگی سیاه، نارنگی ماندارین،گل رز و گل زالزالک به مشام‌تان می‌رسد. ترکیب منحصر به‌فرد و مخملی این نت‌ها از همان اولین لحظات، احساس شادی و هیجان فراوانی را به شما منتقل کرده و شما را برای رویارویی با دغدغه‌های زندگی شهری آماده می‌کند.

مدت زیادی طول نمی‌کشد که نت‌های اولیه کم‌رنگ‌تر شده و نت‌های میانی خیلی آرام جای آن‌ها را می‌گیرند. رایحه نت‌های میانی ، از کنار هم قرار گرفتن نت‌های گل‌دار و شاداب گل بنفشه و گل یاسمن سفید در کنار صمغ جاوشیر تشکیل شده که ترکیبی چودری و شیرین دارند. استشمام رایحه این نت‌ها احساسات درونی‌تان را به تسخیر خود در آورده و حسی سرشار از تمیزی، تازگی و علاقمندی به زندگی را در وجود شما سرازیر می‌کند.

سرانجام در آخرین لحظات، نت‌های میانی محو شده و نت‌های پایانی به جای آن‌ها شروع به ظاهر شدن می‌کنند. آنچه که پایان با دوام و ماندگار این عطر زنانه را می‌سازد، شاهکاری تحسن برانگیز از تلفیق نت‌های مشک، بخور و وانیل است. هنرنمایی نت بخور، شیرینی نت‌های قبلی را ملایم‌تر کرده و درنهایت رایحه‌ای معتدل می‌سازد. با بوییدن ترکیب این نت‌ها قدرت تمرکزتان را دوچندان کرده و همزمان با آن احساس رهایی، آزادی و دوستی بی‌پایانی را به شما منتقل می‌کند.

11- ادوتویلت مارک جاکوبز دیسی (Marc Jacobs Daisy EDT)

خرید عطرمارک جاکوبز دیسی

عطر خنک و شیرین دیسی، محصول سال 2007 کمپانی شناخته شده مارک جاکوبز است که در غلظت ادوتویلت به بازار عطر و ادکلن زنانه معرفی و عرضه شد. رایحه این عطر به نوعی در ستایش اعجاز گل آفتاب گردان است که به دستان توانمند و باتجربه عطرساز سرشناس؛ آقای آلبرتو موریلاس (Alberto morillas)، طراحی شد. سری عطرهای دیسی از برند مارک جاکوبز، به دلیل طراحی شیشه‌های خلاقانه و روایح جذاب و منحصر به‌فردی که دارند، همواره با استقبال شدید و فراوانی مواجه بوده‌اند. مثلا در طراحی بطری جذاب این عطر زنانه، درپوش آن به شکل ظریف و هنرمندانه‌ای با گل‌های مینای زیبایی تزیین شده‌ و یک کاراکتر استثنایی را خلق کرده است. نکته جالب توجه این‌جاست که در میان سری عطرهای دیسی، ادوتویلت دیسی زنانه به عنوان اولین محصول این سری و در صدر برترین محصولات این برند قرار گرفته است. به بیان دیگر؛ دیسی به نوعی معروف‌ترین محصول کمپانی آمریکایی مارک جاکوبز است که بسیاری از افراد، این برند را توسط این عطر شناخته‌اند. فرمولاسیون چوبی گل‌دار مشک‌دار این ادوتویلت زنانه شما را به سفری عاشقانه و اعجاب‌انگیز در دشتی پر از گل‌های سفید خیره کننده می‌برد. اکسیر جادویی و فریبنده این عطر، سمبلی از یک بانوی شیک است که در عین باوقار بودن؛ وجودی بی‌آلایش و ساده دارد و هیچگاه فخر داشته‌های خود را نمی‌فروشد. آکوردهای غالب اوزونیک، گل‌های سفید و پودری در فرمولاسیون سحرآمیز اکسیر این تندیس مجذوب کننده، نغمه دوستی‌ها و مهربانی‌ها را سر داده و شما را تا اوج سبک‌بالی و شادمانی مطلق همراهی می‌کنند؛ لذتی ساده که در عین حال ناب و دلنشین است. طبع خنک ادوتویلت دیسی زنانه، با آب‌وهوای گرم و داغ آفتابی؛ خصوصا در تابستان سازگار است و رایحه سبک و ملایم آن، به‌شدت برای استفاده روزمره افراد مستعد میگرن مناسب است. به‌جز استفاده روزمره، شما می‌توانید از این عطر زنانه در میهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه نیز استفاده کرده و از آن لذت ببرید. به محض اسپری کردن مقداری از ادوپرفیوم Marc Jacobs Daisy روی نواحی نبض‌دار گردن یا مچ دست‌تان، ترکیبی هوس‌انگیز و دل‌نواز از نت‌های گریچ‌فروت، توت فرنگی و برگ گل بنفشه را استشمام می‌کنید. بوی شیرین و گیرای این نت‌ها از همان اولین لحظات، حسی سرشار از آرامش، رویاپردازی و تعلق خاطر به زیبایی‌های دنیای اطراف‌تان را در وجود شما سرازیر می‌کند.

پس از مدتی نت‌های اولیه کم‌رنگ‌تر شده و جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. رایحه نت‌های میانی در قلب این ادوتویلت زنانه، از دسته گلی نرم و مخملی شامل نت‌های گل بنفشه، گل گاردنیا و گل یاسمن سفید تشکیل شده است که عواطف و احساسات درونی‌تان را به تسخیر خود در آورده و احساس هیجان و شادی فراوانی را به شما منتقل می‌کند.

سرانجام در آخرین لحظات، کم‌کم نت‌های میانی ناپدید شده و نت‌های پایانی به جای آن‌ها ظاهر می‌شوند. نت‌های پایانی این عطر زنانه برخلاف نت‌های میوه‌ای و گل‌دار قبلی؛ از کنار هم قرار گرفتن مشک، عصاره وانیل و نت چوبی تشکیل شده که با تلفیقی تقریبا تند و گرم‌تر خود به دوام و پخش بوی بیشتر عطر کمک می‌کنند. رایحه پایانی نت‌ها در اوج سادگی، احساس صمیمیت، عشق بی‌پایانی را به شما منتقل کرده تا به مراتب قدرت تمرکزتان را نیز بیشتر شود.

12- ادوپرفیوم دی کی ان وای بی دلیشس زنانه (Dkny Be Delicious EDP)

خرید عطردی کی ان وای بی دلیشس

عطر آمریکایی بی دلیشس زنانه از کمپانی محبوب دی کی ان وای، در سال 2004 به عنوان جفتی برای عطر مردانه Be Deliciauls Men به جهان عطری معرفی و عرضه شد. فرمولاسیون آن به دستان کار دیده و با تجربه عطرسازی به نام موریس راسل (Maurice Roucel) طراحی شد که با رایحه پرانرژی و تازه، زنی جسور و دلربا را به تصویر می‌کشد. رایحه گل‌دار میوه‌ای و خوشمزه این ادوپرفیوم زنانه، خط بویی مرموز و نامتعارف از نت غالب سیب در کنار روایح ملموس خیار، گریپ فروت و نت‌های چوبی دارد. در نهایت تلفیق روح‌نواز و انرژی‌بخشی از این عطر به مشام می‌رسد که در آن آکوردهای میوه‌ای بر خانواده‌ عناصر گلی و چوبی غلبه دارند. طراحی بطری این عطر آمریکایی، با الهام از نام Be Delicious؛ به معنی «خوشمزه باش»، و به‌خاطر داشتن نت غالب و ملموس سیب در ساخار خود، تا حدودی همانند یک سیب سبز طراحی شده است. این شبیه سازی بدیهی و واضح را می‌توان در پوسترهای تبلیغاتی بی دلیشس، به وضوح دید. پیشنهاد می‌کنیم حتما ویدیو تبلیغاتی این عطر را مشاهده کنید. دیدن این بطری درخشان و زیبا از نزدیک، همچون یک الماس سبز؛ حس قدرت و نفوذ را در مشت‌های شما جای می‌دهد و بی‌شک می‌تواند زینت‌بخش میز آرایش شما باشد. این درحالی است که تنها با یک اسپری از رایحه خوش طعم و باطراوت آن در فضا، حسی سرشار از تازگی و نشاط مطلق محیط اتاق‌ یا اطراف‌تان را در بر می‌گیرد. در همین لحظه است که این رایحه تازه به همراه طراحی بطری ماهرانه‌اش، شما را به گاز زدن این سیب خوشمزه وسوسه می‌کند. خنکی ذاتی این عطر مرغوب، با آب‌وهوای معتدل بهاری و همچنین روزهای داغ آفتابی در فصل گرم تابستان سازگار است و درنهایت روزی پرانرژی و شاداب را برای‌تان رقم می‌زند. بی دلیشس عطری اسپورت و روزمره است و با توجه به حجم کافی و به‌صرفه 100 میلی‌لیتری خود، برای مصرف روزانه یک سال کافی است؛ هرچند که می‌توانید آن را در حجم دستریز از فروشگاه ریحا تهیه کنید. همچنین قیمت مناسب و اقتصادی این عطر شیک، آن را به محصولی همه‌پسند تبدیل کرده که طرفدران خاص خودش را دارد. در لحظات اولی که مقداری از بی دلیشس زنانه را روی لباس یا جایگاه نبض پوست‌تان در گردن و مچ دست اسپری می‌کنید، رایحه‌ای میوه‌ای از کنار هم قرار گرفتن نت‌های خیار و گریپ فروت به همراه رایحه گل‌دار مگنولیا به مشام‌تان می‌خورد. استشمام رایحه این نت‌ها در لحظات اول حسی سرشار از رویاپردازی، امید و آرامش را در وجود شما جاری می‌کند.

پس از مدت کوتاهی نت‌های میانی شروع به ظاهر شدن کرده و جای نت‌های ابتدایی را می‌گیرند. رایحه نت‌های میانی این ادوپرفیوم زنانه، دسته گلی تازه و شاداب از تلفیق ظریف نت‌های گل زنبق دره (گل برف)، گل مریم، کل بنفشه و گل رز در کنار بوی نافد و گیرای سیب است. رایحه سیب به شکل ملموسی بین روایح گلی خودنمایی کرده و باعث ایجاد یک طراوت غیرمعمول و خارق‌العاده می‌شود. شیرینی و جنب‌وجوش این ترکیب، احساس روشنایی، شادی و نشاط مطلق را در وجود شما بیدار می‌کند. و سرانجام در آخرین لحظات، نت‌های پایانی به جای نت‌های میانی پدیدار شده و همزمان با آن تاثیر نت‌های قبلی را دوچندان می‌کند. رایحه نت‌های پایانی، برخلف نت‌های میوه‌ای و گل‌دار قبلی، ترکیبی تقریبا تند و شیرین از نت‌های چوبی، چوب صندل و کهربا است. تلفیق شاهکارانه این روایح به ماندگاری و پخش بوی هرچه بیشتر عطر کمک کرده و حس نفوذ و توانمندی و البته اعتماد به‌نفس فراوانی را در وجودتان سرازیر می‌کند.

13- ادوتویلت پرادا کندی فلورال (Prada Candy Floral EDT)

خرید عطرپرادا کندی فلورال

کمپانی ایتالیایی پرادا در سال 2014 محصولی نوپا و جدید را به سری عطرهای کندی خود اضافه کرد. این عطر جدید که کندی فلورال نام داشت، به دستان با تجربه و کاردیده عطرساز همیشگی پرادا؛ آقای دانیلا آندریر (Daniela Andrier) طراحی شد و در دسترس عموم قرار گرفت.

کمپانی پرادا معتقد است که گل‌ها تولد سعادتمندی و نشاط و شادابی را جشن می‌گیرند و کندی فلورال سومین عطر مجموعه عطرهای کندی است که به دسته گلی هیجان انگیز از گل‌های صورتی پیونی (صدتومانی) معروف است. در خطر بوی شیرین آن شاهکاری از هنرنمایی آموردهای غالب باطراوت و گل‌ها مشام شما را نوازش می‌کند.

رایحه خوشمزه این ادوتویلت زنانه، تصویر یک پیشخوان بستنی فروشی در ایتالیا و پر از بستنی‌های کارامل عسلی با طعم و بوی گلی میوه‌ای را در ذهن شما به نقش می‌کشد. اما درنهایت بوی ملموس مشک به‌عنوان امضای نهایی و ماندگار این عطر، از شروع نت‌های ابتدایی تا انتها در همه‌جا و در هر لحظه حس می‌شود.

شخصیت کندی فلورال همچون دختر محرک و پرجنب‌وجوشی است که جذابیت خیره‌کننده‌ای دارد. او در اوج شور و شعف با لذت بردن از زیبایی‌های جهان هستی؛ در میان دشتی پر از گل‌های صورتی پیونی، قدم می‌زند و با خود فکر می‌کند که قدرت جادویی پروردگار جهانیان چه کارها که نمی‌کند؟!

با وجود نت‌های شیرین به‌کار رفته در ترکیب این عطر زنانه؛ کندی فلورال طبع خنک و دلنشینی دارد و برای استفاده در روزهای معتدل یا گرم و آفتابی سال شدیدا مناسب و شایسته است. برند پرادا این عطر را در سه حجم 30 میلی لیتری، 50 میلی لیتری و 80 میلی لیتر به بازار جهانی عرضه کرده است. بدون شک حجم 80 میلی‌لیتری این عطر زنانه مقداری کافی و به‌اندازه برای مصرف حداقل یک سال را دارد.

کافی است تا فقط یک‌بار رایحه اغواگر این ادوتویلت زنانه را امتحان کنید تا در ک جدید از رایحه آبنباتی عسلی در میان حجابی مخملی از گل‌ها داشته باشید. از طرفی شیشه و جعبه صورتی‌رنگ و ملیح این عطر نیز تمام این مشخصه‌ها را القا می‌کنند که در ادامه بیشتر درمورد آن‌ها توضیح می‌دهیم. در لحظه اولی که مقداری از Candy Floral را روی جایگاه نبض گردن و مچ دست یا لباس‌تان پاف می‌کنید، رایحه‌ای ملموس و مشخص از عرض اندام تک نت لیمونچلو به مشامتان می‌خورد. با استشمام رایحه این نت‌ خنک و مرکباتی حسی سرشار از انگیزه، امید به زندگی و سرزندگی به شما منتقل شده و در کنار آن از درون احساس تندرستی عمیقی می‌کنید.

کمی بعد نت‌های اولیه شروع به محو شدن کرده و جای خود را به نت‌های‌ میانی می‌دهند. در قلب هرم بویایی این عطر زنانه، ترکیبی گل‌دار از نت تنها و تکی گل پیونی (گل صدتمانی) قرار گرفته است که بوی شیرین و روح‌نوازی را در پایه عطر به وجود می‌آورد. استشمام رایحه میانی حس شادابی، سبکبالی مطلق و آرامش خاطر فراوانی را به شما منتقل می‌کند.

و در نهایت نت‌های پایانی به جای نت‌های میانی، ظاهر می‌شوند. اما این‌بار نت‌های پایانی عطر کمی متفاوت‌تر بوده و برخلاف نت‌های مرکباتی و گل‌دار قبلی، شامل عناصری ناب و نافذ از عسل، کارامل، مشک و صمغ بنزوئین هستند. شیرینی دلپذیر این نت‌ها که در پس زمینه رایحه عطر همراه می‌شود، حسی سرشار از پویایی و جسارت زنانه را به شما منتقل کرده و همزمان با آن قدرت عشق به زندگی و زیبایی‌های جهان اطراف در وجود شما زنده می‌شود.

14- ادوپرفیوم کارولینا هررا شیک زنانه (Carolina Herrera Chic For Women EDP)

خرید عطرکارولینا هررا شیک

برند عطرسازی همیشه در صحنه کارولینا هررا در سال 2002 محصولی معتدل و شیرین را با رایحه غالب گل‌دار به بازار عطر و ادکلن زنانه معرفی و عرضه کرد. جای شکی وجود نداشت که مثل همیشه این محصول جدید نیز با استقبال طرفداران همیشگی این کمپانی آمریکایی روبه‌رو شود.

رایحه هنرمندانه این عطر زنانه، همانند دسته گلی لطیف از نت‌های ملموس گل رز، گل مریم و گل‌های خوش‌رنگ فریزیا است که به دستان با تجربه عطرسازان توانمد و ماهری به‌نام‌های آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) و جاکوز کاوالیر (Jacques Cavallier)؛ طراحی شد.

کارولینا هررا شیک زنانه، یک تجربه غیر قابل انکار از بازتاب طبیعت است که با القای حس خوب آزادی و رهایی؛ قدرت عشق و گیرایی جهان اطراف را در تندیسی کریستالی و درخشان به مصرف‌کننده منتقل می‌کند. هرچند که در طراحی تندیس بطری، از رنگ قرمز لاکی به نشانه ترغیب به تفکر در زیبایی‌ها و لذت بردن از آن استفاده شده است.

آکوردهای معلوم گلی و مرکباتی تعادلی روح‌نواز از تازگی و طراوت را می‌نوازند که درنهایت با قدرت نفوذ و جادویی خود وجود زنان شیک و خاص‌پسند را به تسخیر خود در می‌آورند؛ تا آنان منحصر به‌فرد بودن خود را باور داشته باشند.

این ادوپرفیوم زنانه همانطور که از نامش پیداست؛ شیک، سبک، زیبا و قرمز است و فرمولاسیون معتدل و رو به شیرینی که دارد؛ مناسب استفاده در هر چهار فصل سال بوده و هرگز شما را دچار حساسیت یا میگرن نمی‌کند. همچنین حجم کافی و مناسب 80 میلی‌لیتر یاین عطر زنانه، برای مدت‌ها شما را از خریدن عطر جدید بی‌نیاز می‌کند.

وقتی مقداری از این ادوپرفیوم زنانه را روی نواحی نبض‌‌دار مچ دست یا گردن‌تان اسپری می‌کنید، رایحه‌ای گل‌دار و نرم از کنار هم قرار گرفتن نت‌های گل فریزیا، گل مریم و گل رز را استشمام می‌کنید. نکته قابل توجه این است که رایحه غالب فریزیا و گل مریم در اولین لحظات، کمی بوی تند و رو به تلخی دارند و استشمام رایحه هوس‌انگیز و دلنشین آن‌ها، حسی سرشار از امید و مثبت‌ نگری را به سمت شما سرازیر می‌کند. مدت زیادی طول نمی‌کشد که نت‌های ابتدایی کم‌رنگ‌تر می‌شوند و جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. در قلب هرم بویایی عطر Carolina Herrera Chic، تنها با دو نت گل‌دار از گل زنبق دره (گل برف) و شکوفه نارنگی ماندارین روبه‌رو می‌شوید. عرض اندام این نت‌های دل‌نواز احساس شوروحال درونی به همراه نشاط و شادابی فراوانی را در وجود شما بیدار کرده و روحتان را در آرامش مطلق نوازش می‌کند. و درنهایت، نت‌های پایانی و میانی جای خود را به یکدیگر می‌دهند. نت‌های پایانی ادوپرفیوم شیک زنانه، برخلاف نت‌های گل‌دار قبلی، ترکیبی شیرین و ماندگار از نت‌های چوب صندل، مشک و وانیل است. هنرمندی این نت‌های اغوا کننده در لحظات پایانی به پخش بو و ماندگاری هرچه بیشتر عطر کمک می‌کند و همچنین استشمام آن‌ها، حس اعتماد به نفس و استقلال درونی شما را بیشتر کرده و روح بلندپروازتان را نوازش می‌کند.

15- ادوپرفیوم کارتیر بیسر ول (Cartier Baiser Vole EDP)

خرید عطرکارتیر بیسر ول

کمپانی شناخته شده و فرانسوی کارتیر در سال 2011 از محصولی جدید و دوست‌داشتنی پرده برداشت که با استقبال شدیدی روبه‌رو شد. رایحه دل‌نواز این عطر زنانه، آفرینشی نو از سمفونی زیبای آکوردهای غالب گل‌های سفید و گیاهان سبز است که به دستان جادویی عطرسازی به نام ماتیلده لورن (Mathilde Laurent) خلق شد.

طبع معتدل و طعم شیرین خط بوی این عطر محبوب زنانه، سمبلی از هیجان، سبکبالی و علاقه است. درواقع رایحه لوکس و متفاوت کارتیر بیسر ول، احساس یک بوسه به سرقت رفته برای یک لحظه از عشق خالص را تداعی می کند.

در قلب عطر کارتیر بیسر ول، ترکیبی نه‌چندان پیچیده از سه نت مجزا وجود دارد که به دلیل حضور رایحه ملموس مرکبات و گل سوسن در کنار بوی جذاب سبزه و چمن؛ بدون شک پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به عطری شاخص و فوق‌العاده را داشت.

از همین جهت، رایحه گل‌دار این عطر زنانه، آن‌چنان سبک و ملایم است که شدیدا برای استفاده در روزهای معتدل بهاری و پاییزی مناسب بوده و در عین حال با استشمام آن دچار هیچ‌گونه سردرد میگرنی یا آلرژی نمی‌شوید. کافی است تا تنها مقداری از این اکسیر فریبنده را امتحان کنید تا متوجه ذات عجیب و رازآلود آن شوید.

رایحه منحصر به‌فرد بیسر ول، هم رسمی و اصیل هست؛ و هم اسپورت و روزمره! شما با توجه به سلیقه شخصی خود می‌توانید انتخاب کنید که از آن در کدام محیط و چه شرایطی استفاده کنید. از طرفی عطر بیسر ول زنانه، در یک بطری شیک و همه‌پسند 100 میلی‌لیتری در بازار عرضه شده که برای مصرف یک ساله شما کاملا کافی و به اندازه است. به محض اولین اسپری از Cartier Baiser Vole در لایه‌های اولیه متوجه بوی مشخص تک نت گل سوسن می‌شوید. شیرینی منتطر شده از این رایحه گل‌دار ابتدایی به سرعت در فضای اطراف شما پخش شده و به طرز ماهرانه‌ای، حسی سرشار از انرژی مثبت فراوان همراه با توانمندی و سرزندگی را از همان ابتدای کار به وجودتان تزریق می‌کند. پس از مدت کوتاهی نت‌های ابتدایی شروع به محو شدن کرده و خیلی آهسته به‌جای نت‌های‌ میانی ظاهر می‌شوند. در میان هرم بویایی این عطر زنانه، رایحه‌ای نافذ و گیرا از نت‌های مرکباتی به مشام‌تان می‌خورد. رایحه نت‌های مرکباتی با امتیاز غالبش، عامل اصلی مسحورکنندگی و دلفریبی بیسر ول بوده و حس شادابی عجیب و نشاط مطلقی را به شما هدیه می‌کند. و درنهایت، سریعا متوجه تغییر واضح نت‌های گلی و میوه‌ای قبلی در این عطر زنانه می‌شوید. رایحه پایانی کارتیر بیسر ول، از عرض اندام نت گیاهان سبز تشکیل شده که با انرژی بخشی و اعتدال دل‌انگیز خود رایحه عطر را به پایان می‌رسانند. از طرفی استشمام رایحه پایانی، حس سبکبالی، امید و آرامش خاطر وصف‌ناپذیری را در ذات عاشق زنان جوان به ارمغان می‌آورد.

16- ادوپرفیوم مونت بلنک سیگناچر زنانه (Mont Blanc Signature EDP for Women)

خرید عطرمونت بلنک سیگناچر

ادوپرفیوم سیگناچر جدیدترین محصول زنانه از برند فرانسوی مونت بلنک است که در روزهای سخت پراسترس سال 2020 به دنیای پرزرق و برق و مجلل عطرهای زنانه معرفی شد تا بلکه کمی تجدید روحیه باشد. خالقان این عطر دو چهره برجسته و ماهر در زمینه عطرسازی به نام‌های گیلوم فلاورینگ (Guillaume Flavigny) و ناتالی گراسیل کوتو (Nathalie Gracia-Cetto) هستند که معتقدند تلفیق ناب و مرموز این عطر زنانه یک تصویر پویا و همیشگی را در ذهن تمام افراد باقی می گذارد.

ناتالی گراسیا کوتو در خصوص این عطر می‌گوید: “با خلق این جذابیت و ظرافت می خواستم نور ، نفس و شفافیت بیشتری را به زنان تزریق کنم”... کمپانی مونت بلنک خانم دایان دوکرت (Diane Ducret)؛ نویسنده فرانسوی و بلژیکی را به عنوان چهره تبلیغاتی این عطر نوظهور انتخاب کرد و او با نقش آفرینی روح‌نواز خود محبوبیت آن را دو چندان کرد. اگر دوست دارید در بین اطرافیانتان یک شخصیت استثنایی باشید؛ کافی است تا بطری این عطر را باز کنید تا معجزه واقعی را ببینید.

درواقع این محصول جدید با القای حس خودساختگی و توانمندی شما را برای رویارویی با هرآنچه که فکرش را بکنید، آماده می‌کند. رایحه عمیق و اصیل این محصول جدید زنانه، مناسب شخصیت‌های سرسخت و خویشتن‌داری است که که اصول شخصی خود را دارند و بر مبنای عقلانیت فردی به احدی باج نمی‌دهند. اگرچه که این فرد دچار کش‌مکش‌های پیچیده‌ای در درون خود است؛ اما به تبع از آن، شیوه ارتباطی او خاص‌تر و تنها محدود به دوستان واقعی شده است.

عطر مونت بلنک سیگنچر طبع معتدل و طعم شیرین و نافذی دارد که شدیدا برای استفاده در هر زمان از سال؛ خصوصا زمستان و پاییز مناسب است. از طرفی با توجه به فرمولاسیون مسحور کننده این عطر و شخصیت بلندمرتبه‌ای که به شما می‌دهد، برای پوشیدن در جمع‌های محدود دوستانه و یا جلسات حساس و مهم کاری پیشنهاد می‌شود تا ذات بانفوذ و بااراده شما را به اطرافیان القا کند. این عطر حجمی معادل 90 میلی لیتر دارد که بسیار قابل قبول و به اندازه است و نیاز شما را حداقل به مدت یک سال برآورده می‌کند.

عطر مونت بلنک سیگنچر گویای این موضوع است که “زنان نویسنده داستان زندگی خود هستند“. فرمولاسیون رازآلود این عطر زنانه، یک شاهکار است و اختصاصاً برای زنان فراموش نشدنی طراحی و تولید شده است. وقتی مقداری از اکسیر عطر را روی پوست خود اسپری می‌کنید، رایحه تند و نافذ نارنگی کلمانتین در فضای اطرافتان پخش می‌شود و استشمام این نت،‌ احساس جوانی و طراوت فراوانی را در وجود شما بیدار کرده و در عین حال روحتان را آزاد و بلندمرتبه می‌کند.

پس از مدت خیلی کوتاهی نت‌های میانی این عطر فرانسوی شروع به ظاهر شدن می‌کنند تا با پر کردن جای نت‌های ابتدایی، قلب هرم بویایی را بسازند. رایحه میانی از تلفیق گل‌دار و دل‌انگیز گل مگنولیا، گل صدتومانی (پیونی) و گل یلانگ یلانگ تشکیل شده است. استشمام رایحه شاداب این نت‌ها انرژی‌های مثبت فراوان و نشاط فراوانی را به شما منتقل کرده و به کمک آن شما را برای مواجه شدن با روزی پرچالش و پر از پستی و بلندی آماده می‌کند.

و درنهایت، عناصر پایانی با نمایان شدن در پایه‌ی عطر، خط بویی بادوام و ماندگار برای عطر می‌سازند. روایح پایانی عطر سیگناچر از کنار هم قرار گرفتن نت‌های عصاره وانیل، مشک و صمغ بنزوئین تشکیل شده که با پیچیدن در میان همدیگر، رایحه عطر را به سمت شیرینی بیشتری می‌برند. استشمام تلفیق این نت‌ها در آخرین لحظات، جسارت و سرسختی فراوانی را به شما منتقل کرده و همزمان با آن احساس منحصر به‌فرد بودن و جاودانه بودن می‌کنید.

17- ادوپرفیوم پرفیومزد مارلی کاسلی زنانه (Parfums De Marly Cassili EDP For Women)

خرید عطرپرفیومزد مارلی کاسلی

عطر کاسلی زنانه یکی از جدیدترین محصولات خانه عطر پرفیومز د مارلی است که با الهام از زیبایی های قرن 18 فرانسه، در سال 2019 به بازار جذاب عطرهای زنانه معرفی شد. رویکرد کمپانی مارلی همیشه بر پایه تولید عطرهای همه پسندی بوده، که نام تک‌تک محصولاتش از اسم اسب‌های معروف دنیا گرفته شده و این در مورد کاسلی نیز صدق می‌کند.

در قرن هجده بهترین عطر و ادوکلن‌ها برای پادشاه وقت فرانسه به نام لویی پانزدهم ساخنه می‌شد. کمپانی مارلی نیز محصولات خود را به عنوان نمادی از نا‌ب‌ترین عطرهای پادشاه لویی رونمایی کرد که لوگوی آن، یادبودی از مسابقات بزرگ اسب دوانی در آن دوران دور است. ادوپرفیوم پرفیومز د مارلی کاسلی نیز با هدف ادای احترام به پادشاه لویی و زنان اشرافی دربار او طراحی شد.

رایحه شرقی گل‌دار این ادوپرفیوم زنانه ترکیبی بسیار خوش بو از لطافت گل‌های سفید و پاستیلی در کنار نت‌های میوه‌ای است که با عرض اندام ملموس وانیل و چوب همراه شده است. درنهایت آنچه که از این شاهکار نوظهور زنانه به مشام می‌رسد، معتدل و شیرین است و با خلق رایحه‌ای تلفیقی از سبک کلاسیک و مدرن، برای استفاده در هر چهارفصل سال؛ خصوصا بهار و تابستان پیشنهاد می‌شود.

ساختار مسحورکننده این اکسیر شاداب با روحیات یک بانوی مشکل‌پسند و حساس همراه است و با ظرافت وصف‌ناپذیر خود، کوچکترین جایی برای ابراز ناسازگاری و نارضایتی او باقی نمی‌گذارد. عطر کاسلی در اوج لطافت خود، نافذ و بی‌مانند است و با کش‌وقوس خط بوی هنرمندانه خود، بهترین لحظات روزگاران سخت و شیرین شما را جشن می‌گیرد.

فرمولاسیون حرفه‌ای این عطر زنانه، پخش بوی خوب و ماندگاری قابل قبولی دارد و با توجه به حجم کافی 75 میلی‌لیتری‌اش، می‌تواند نیاز شما را حداقل برای یک سال برآورده کند. از طرفی اگر از میزان رضایت‌بخشی یا باب میل نبودن رایحه این عطر اطمینان ندارید، می‌توانید ابتدا آن را در حجم کوچکتر دستریز تهیه کرده و برای مدت کوتاهی از آن استافاده کنید تا از خرید خود برای نسخه اصلی مطمئن باشید.

وقتی فقط مقدار کمی از این ادوپرفیوم زنانه را بر روی نواحی مچ دست، پشت گوش و یا گردن‌تان اسپری می‌کنید، گروهی از عناصر گل‌دار و میوه‌ای ابتدایی شامل امگور فرنگی قرمز، نت گل‌های مختلف در کنار بوی نافذ گل رز مقدمه چینی می‌کنند. ترکیب تازه این نت‌ها با طرافت و تعامل خاصی کنار یکدیگر چیده شده‌اند و از همان اولین لحظات، در تقدیر حال خوب و سرزندگی مطلق سر خم کرده و در عین حال حس تعلق خاطر به زیبایی‌های زندگی را در وجود شما زنده می‌کند.

پس از مدت کمی نت‌های اولیه ناپدید شده و نت‌های میانی به‌جای آن‌ها شروع به ظاهر شدن می‌کنند. در لایه‌های میانی عطر کاسلی زنانه، با یک باغ پر از آلو، گل‌های یاس و گل حساس مواجه می‌شوید که حس طراوت و شادابی بیشتری به ترکیب نت‌های اولیه می‌دهند. رایحه این تلفیق شیرین، حسی سرشار از استقلال و قدرت متکی بودن به خودتان را به وجود توانمند شما منتقل می‌کند.

و اما درنهایت نت‌های پایانی این عطر زنانه با ظاهر شدن به‌جای روایح میانی، به ماندگاری بیشتر آن کمک می‌کنند. در عناصر پایانی این عطر فرانسوی، با مجموعه‌ای ظریف و هوشمندانه از نت‌های دانه تونکا، وانیل و چوب صندل برخود می‌کنید. رایحه این ترکیب هنرمندانه به نوبه خود بر پخش بوی قابل قبول عطر تاثیر گذاشته و تا آخرین لحظات روی پوست و لباس‌تان می‌مانند. همچنین با استشمام نت‌های انتهایی در پایه هرم بویایی عطر، حسی سرشار از امیدورای و اعتماد به‌نفس و انرژی مثبت فراوان در وجود شما سرازیر می‌شود.

18- ادوپرفیوم جورجیو آرمانی اس آی پشن اینتنس زنانه (Giorgio Armani Si Passione Intense EDP)

خرید عطرجورجیو آرمانی اس آی پشن اینتنس

ادوپرفیوم اس آی پشن اینتنس یا سی پشن اینتنس از جدیدترین عطرهای زنانه کمپانی جورجیو آرمانی است که در سال 2020 به بازار عطرهای لوکس زنانه معرفی شد. رایحه شهد انگور فرنگی سیاه که امضای نمادین عطرهای «سی» است؛ به شیوه‌ای استادانه و هنرمندانه در این عطر با نت‌های میانی گل‌‌های سفید یاس آمیخته می‌شود. عطرسازی به نام جولی مس (Julie Masse)، فرمولاسیون اعجاب انگیز این ادوپرفیوم زنانه را برای کمپانی جورجیو آرمانی طراحی کرد. اکسیر شرقی گل‌دار سی پشن، تضاد ناب میان درخشش روایح گل‌‌دار و عناصر چوبی را در معرض نمایش می‌گذارد و در عین مجلسی بودن، اسپورت و دوستانه است. فرمولاسیون شرقی گل‌دار این ادوپرفیوم زنانه، از خودنمایی تک‌نت ملموس انگور رنگی سیاه در میان آکوردهای غالب چوبی، مشک‌بو، پودری و گل‌های سفید تشکیل شده و درنهایت رایحه خاص و دلنشینی را خلق می‌کند. بدون شک سی پشن اینتنس را باید به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای زنان شورانگیز و دلفریب معرفی کرد.

یکی از بازیگران مشهور هالیوود به نام کیت بلانشت (cate Blanchett)، با اجرای فوق‌العاده خود، برای اولین بار اس آی پشن را به طرفداران سفت و سخت جورجیو آرمانی معرفی کرد. محصولی فوق العاده که نمایانگر مهربانی٬ قدرت و روحیه مقاوم زنان مستقل توصیف شده و با طبع معتدل و طعم شیرین خود، مناسب استفاده روزمره در چهارفصل است.

د اولین نگاه به بطری عطر رنگ قرمز لاکی ناخن‌ها و رژ لب یک بانود اصیل و مقتدر در ذهن مجسم می‌شود که به جذابیت و در عین حال قدرت و جسارت او اشاره دارد. این بطری حجمی کاملا به اندازه و معادل 100 میلی لیتر دارد که نیاز روزانه شما را حداقل به مدت یک الی دو سال برآورده می‌کند. اگر به دنبال یک محصول منحصر به‌فرد به عنوان عطر امضا می‌گردید، سی پشن را حتما امتحان کنید.

وقتی مقداری از اکسیر لوکس آتالیا را به نواحی نبض‌دار گردن و مچ دست یا لباس‌تان اسپری می‌کنید، رایحه تک نت ملموس و گیرای انگور فرنگی سیاه در فضای اطراف شما پخش می‌شود. این رایحه ابتدایی، با به تصویر کشیدن شکوه و هوس، حسی سرشار از قدرت درونی به همراه جسارت و سرزندگی را در وجود شما سرازیر می‌کند.

پس از مدت خیلی کوتاهی، نت‌ ابتدایی شروع به محو شدن کرده و کم‌کم نت میانی به جای آن ظاهر می‌شود. در قلب هرم بویایی این ادوپرفیوم زنانه، رایحه نافذ گل‌دار و ملایم یاسمن سفید به مشام می‌خورد که با هنرنمایی ظریف و گیرای خود، حس نشاط عجیب و شادابی وصف‌ناپذیری را به شما هدیه می‌کند. رایحه یاسمن به نوعی عامل اصلی چهارفصل بودن سی پشن است.

و اما در روایح پایانی این عطر زنانه که روی لباس و بدن‌تان برای مدت‌ها باقی می‌ماند؛ تلفیقی تند و شیرین از مشک، وانیل، چوب سدر و نعناع هندی را استشمام می‌کنید. در واقع نت‌های بادوام پایانی به‌جای نت میانی ظاهر می‌شوند و شیرینی منتشر شده از آن‌ها، حس اعتماد به‌نفس مطلق، غرور و نفوذ را در ذات بی‌پروای زنان خاص‌پسند به ارمغان می‌آورد.

19- ادوپرفیوم تیری موگلر آورا موگلر زنانه (Thierry Mugler Aura Mugler EDP For Women)

خرید عطرتیری موگلر آورا موگلر

ادوپرفیوم زنانه آورا موگلر عطری با رایحه شرقی از برند فرانسوی تیری موگلر است که در سال 2017 میلادی به بازار جهانی عطر و ادوکلن زنانه عرضه شد. فرمولاسیون حرفه‌ای و ظریف این عطر حاصل همکاری مشترک چهار عطر ساز به نام های دفنی باگِی (Daphne Bugey)، آماندین کلرک ماری (Amandine Marie)، کریستف رِینو (Christophe Raynaud) و ماری سالامان (Amandine Marie) است.

طراحی بطری جواهر گونه آورا موگلر، نماد قلبی است که سرمنشأ اصلی احساسات و منبع غرایز درونی یک زن پرشور و عاطفی بوده و عشق حقیقی را آشکار می سازد. این عطر برای بانوان جوان و خاص‌پسند طراحی شده؛ خانم‌هایی که به دنبال رایحه‌های مدرن‌تر و سبزتری نسبت به نسل عطرهای قدیمی‌تر هستند و با این شرایط آورا موگلر انتخاب شایسته‌ای برایشان خواهد بود. شخصیتی مدرن و امروزی و در عین حال آغشته به روایح اصیل شرقی.

با دیدن رنگ سبز و درخشان شیشه، ناخودآگاه انتظار پیچش رایحه‌ای معطر چوبی و سبز را در مشام خود دارید و چیزی به غیر از این هم نخواهد بود! چراکه گاهی رنگ شیشه، رایحه عطر را افشا می‌کند. کمپانی مبدا در جمله‌ای کوتاه آورا موگلر را توصیف کرده و پیام آن را منتقل می‌کند: " ادو پرفیوم آورا موگار به نوعی چیرگی سبزینگی را به نمایش می‌گذارد، یعنی همپوشانی گیاهی و شرقی در پایه عطر. "

از اصلی‌ترین روایح به کار رفته در عطر آورا موگلر، عناصر غالب شیرین و وانیلی در کنار سمفونی آکوردهای چوبی، گل‌های سفید و ترش هستند. درنهایت ترکیب این عطر با داشتن روایح چوبی و مشروب بوربن وانیلی در میان رقص شکوفه‌های پرتقال، رایحه معتدل و تلخی داشته و مناسب هر چهار فصل سال است. این عطر با ترکیب طراوت گل‌ها و حواس شهوانی انسانی، نت‌هایی همگام با شخصیتی جسور را منعکس می‌سازد.

از بهنرین ویژگی‌های این عطر زنانه، حجم کافی و به اندازه 90 میلی لیتر آن است؛ چراکه این مقدار نیاز روزمره و رمس شما را دست کم تا یک سال برآورده می‌کند. علاوه بر این، شما می‌توانید آورا موگلر را در حجم‌های کوچکتر دستریز، مینیاتوری و سمپل نیز تهیه کنید تا بتوانید آن را به راحتی در کیف یا جیب خود جای دهید. در این صورت در حیاتی‌ترین لحظه‌ها یا جلات مهم می‌توانید عطر خود را دائما احیا کنید.

رایحه آورا موگلر کاملا شبیه به کلیپ تبلیغاتی‌اش، کاملا سبز و مرموز و در عین حال بسیار خواستنی و دلنشین است. وقتی مقداری از اکسیر عطر را بر روی نواحی نبض‌دار‌ یا لباس‌تان پاف می‌کنید، در اولین لحظات سفری وسوسه‌‌انگیز در میان عناصر ترش و شاداب ریواس و ترنج خواهید داشت. استشمام رایحه این نت‌ها حسی سرشار از امیدواری، آرامش خاطر و سبک‌بالی وصف ناپذیری را در وجود شما سرازیر می‌کند.

پس از مدتی نت‌های میانی کم‌کم پدیدار شده و جای نت‌های آغازین را می‌گیرند. در قلب هرم بویایی این عطر فرانسوی، ترکیبی هیجان‌انگیز از کنار هم قرار گرفتن نت گیاهان سبز، شکوفه پرتقال و گلا یلانگ یلانگ قرار گرفته است. رایحه نت‌های میانی در یک لحظه نسبت به نت‌های ابتدایی غالب‌ شده و عناصر گلی با عرض اندام خود، طبعی نسبتا معتدل و شاداب را خلق می‌کنند. با استشمام رایحه این نت‌ها حس عشق حقیقی و دوست داشتن و همچنین سرزندگی فراوانی به شما منتقل می‌شود.

و اما در ادامه، نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی می‌دهند تا پایه عطر تشکیل شود. رایحه تیز و شیرین پایانی این ادوپرفیوم زنانه، از تلفیق هنرمندانه نت‌های چوبی، عنبر درختی و ته‌بوی اصیل چوب صندل تشکیل شده است. پس از استشمام رایحه پایانی، حسی سرشار از زیبایی زنانگی و جسارت مطلق در وجود شما جاری شده و به شجاعت و اعتماد به نفس بیشتری دست پیدا می‌کنید.

20- ادوپرفیوم گوچی بلوم نتاره دی فیوری زنانه (Gucci Bloom Nettare di Fiori EDP for Women)

خرید عطرگوچی بلوم نتاره دی فیوری

عطر گوچی بلوم نتتاره دی فیوری زنانه محصولی پرطرفدار از برند ایتالیایی گوچی است که به دنبال نسخه اولیه خود، در سال 2018 به بازار عطر و ادکلن زنانه عرضه شد. این عطر نیز مانند بسیاری از دیگر محصلات مطرح و شناخته شده کمپانی گوچی، یه دستان توانا و کاردیده عطرساز برتر جهانی؛ یعنی آقای آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) طراحی شده است.

فرمولاسیون به شدت حسی و لطیف این ادوپرفیوم زنانه، از کش‌وقوس عمیق و معلوم گل‌های سفید تشکیل شده و درنهایت، شخصیت صمیمی و معتبر یک زن اصیل را جشن می‌گیرد. در ابتدای هرم بویایی عطر، ترکیبی نفسانی با نت های بالای گل سرخ و زنجبیل و یک پایان نرم و مرموز از نت‌های پایه نعناع هندی ، مشک و اسمانتوس به مصرف‌کننده منتقل می‌شود.

جزء به جزء عناصر اشاره شده چنان هوشمندانه‌ در کنار یکدیگر چیده شده‌اند تا درنهایت رایحه‌ای شیرین از گروه بویایی گل‌دار را خلق می‌کنند. بافت معتدل عطر بسیار روح‌انگیز و سبک است و برای افراد مستعد سردرهای میگرنی و آلرژی شدیدا پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید از این عطر به صورت رومزره یا رسمی در فصل‌های معتدل بهاری، تابستان و همچنین روزهای پاییز آفتابی پاییز استفاده کنید.

حجم بطری گوچی بلوم نتتاره دی فیوری معادل 100، 50 و 30 میلی لیتر در نظر گرفته شده که مقدار 100 میلی لیتری آن برای استفاده روزمره، بسیار تحسین برانگیز و کافی است. افراد مستعد آلرژی و سردرد می‌توانند از این حجم به عنوان عطر امضا، حداقل به مدت یک الی دوسال به طور مداوم استفاده کنند. گوچی بلوم نتتاره دی فیوری در عین اسپورت بودن، رسمی و شیک است و شما می‌توانید طبق سلیقه خود، در هر زمان و مکانی از آن استفاده کنید.

بسیاری از کاربران، رایحه گوچی بلوم نتتاره دی فیوری را به عنوان یک تفسیر معتدل و شیرین از یادداشت‌های ملموس گل‌دار می‌شناسند. وقتی برای اولین بار مقداری از اکسیر عطر را روی گردن یا مچ‌ دست‌هایتان پاف می‌کنید، تلفیقی مرموز از تقابل نت‌های گل رز و زنجبیل طنین انداز می‌شود. استشمام رایحه این نت‌ها از همان لحظات اول، حس امیدواری و انگیزه وصف‌ناپذیری را به همراه تندرستی و سرزندگی مطلق به شما منتقل می‌کند.

پس از مدت کمی، نت‌‌های اولیه شروع به کمرنگ شدن می‌کنند تا جای خود را برای عرض اندام نت‌‌‌های میانی خالی کنند. با استشمام رایحه نت‌ میانی، متوجه ترکیبی گل‌دار از نت‌‌های اصیل و لوکس گل مریک، گل پیج امین الدوله و گل یاسمن سفید می‌شوید. بوی ملموس گل پیج امیدن الدوله در قلب این عطر زنانه، لطافت و شیرینی عمیقی را در میانه‌ی عطر به وجود آورده و حس عشق درونی و آرامش بدیهی ذات زنانه را در وجودتان سرازیر می‌کند.

و اما در نهایت نت‌های‌ پایانی خیلی آرام به جای نت‌‌های میانی ظاهر شده و با عرض اندام خود به ماندگاری هرچه بیشتر عطر کمک می‌کنند. رایحه نت‌های‌ پایانی این‌بار قوی‌تر عمل کرده و شامل ترتیب اثر نافذ نت‌های‌ شیرین نعناع هندی، مشک و اسمانتوس است. شیرینی چیره شده از تلفیق این روایح، به شکل ملموسی در پس زمینه رایحه عطر همراه شده و در عین حال حس انگیزه و عشق به جهان اطراف را با دریایی از انرژی‌های مثبت فراوان به سمت شما جاری می‌کنند.

در پایان اینمقاله امیدواریم که عطرهای معرفی شده به اندازه کافی مورد پسندتان بوده و در تایید شما قرار گیرند. اگر شما هم تجربه استفاده از هر یک از این عطرهای زنانه سبک و ملایم را داشته‌اید، نظریات خود را با ما در میان بگذارید و حتما دیدگا‌های خود را برای ما ارسال کنید.همچنین می‌توانید برای خرید هر کدام از این عطرهابه فروشگاه اینترنتی ریحا مراجعه کرده و عطر مورد پسندتان را در آن جا پیدا کنید.

۱۳۹,۶۵۸
محصولات مرتبط
لامور - له امور ادو پرفیوم زنانه لالیکLaliqueامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۳,۳۵۲,۰۰۰ تومان۲,۵۲۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۴.۵ میل
مینیاتوری
+۱
تنوع
استیل ادو پرفیوم زنانه جنیفر لوپز- جی لوJennifer Lopez J Lo تخفیف ویژه
۳,۶۵۲,۰۰۰ تومان۲,۵۶۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
مگنولیا ادو تویلت زنانه ایوروشهYves Rocher تخفیف ویژه
۱,۰۶۴,۰۰۰ تومان۷۶۹,۰۰۰ تومان
۶۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
هالووین ادو تویلت زنانه جسوز دل پوزوJesus Del Pozo 
۳,۶۰۴,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
برایت کریستال ادو تویلت زنانه ورساچهVersace تخفیف ویژه
۸,۴۷۳,۰۰۰ تومان۶,۹۹۷,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۹۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
+۱
تنوع
میس دیور بلومینگ بوکت ادو تویلت زنانهDior 
۱۸,۷۷۴,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
اکلت دی ارپج ادو پرفیوم زنانه لانوینLanvin تخفیف ویژه
۴,۲۳۰,۰۰۰ تومان۲,۶۵۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
بامب شل ادو پرفیوم زنانه ویکتوریا سکرتVictoria Secret تخفیف ویژه
۱۰,۷۹۱,۰۰۰ تومان۷,۵۱۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
اروس پور فم ادوپرفیوم زنانه ورساچهVersace تخفیف ویژه
۶,۱۷۵,۰۰۰ تومان۴,۹۲۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
۵ میل
دستریز
پرمیرژور ادو پرفیوم زنانه نینا ریچیNina Ricciامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۴,۷۸۶,۰۰۰ تومان۳,۵۶۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
مای وی ادو پرفیوم زنانهGiorgio Armani تخفیف ویژه
۸,۷۰۶,۰۰۰ تومان۶,۷۸۹,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
او دس مرویلس بلو ادو تویلت زنانه هرمسHermes 
۹,۲۶۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
کام ان اویدنس ادو پرفیوم زنانه - کوم اون اویدنس ادو پرفیوم زنانه ایوروشهYves Rocherامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۳,۷۸۰,۰۰۰ تومان۳,۱۳۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
پارادیسو ادو پرفیوم زنانه روبرتو کاوالیRoberto Cavalli 
۵,۶۰۹,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
پورفم دیلن بلو ادو پرفیوم ورساچهVersace تخفیف ویژه
۵,۹۹۷,۰۰۰ تومان۴,۵۷۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
هالووین بلو دروپ ادو تویلت زنانه جسوز دل پوزوJesus Del Pozo تخفیف ویژه
۲,۹۹۰,۰۰۰ تومان۲,۰۶۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱.۲ میل
سمپل
چستیتی ادو پرفیوم زنانه رساسیRasasiامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱,۱۱۹,۰۰۰ تومان۶۸۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
لایت بلو ایو اینتنس ادو پرفیوم زنانه دولچه اند گابانا - دولچی گابانا - دی اند جیDolce & Gabbana - D&G تخفیف ویژه
۷,۱۴۷,۰۰۰ تومان۵,۳۱۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۲۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
ایدول ادو پرفیوم زنانه لانکومLancome 
۸,۹۲۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
نویسنده :سارا قادری

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
چگونه بفهمیم که به یک عطر و ادکلن حساسیت داریم؟
پاسخ:

از متداول‌ترین و مشخص‌ترین علائمی که نشان دهنده بروز حساسیت و آلرژی در اثر مصرف یا استشمام مواد معطر است؛ می‌توان به مواردی از جمله عطسه و سرفه کردن، تحریک پوستی و خارش، آبریزش بینی و البته سردردهای ملایم یا بسیار پردرد اشاره کرد. آلرژی به مواد معطر به صورت گسترده وجود دارد و اگر از سردردهای شدید ناشی از عطر رنج می برید ، قطعاً تنها نیستید. 

چرا رایحه و بوی عطر سبب سر درد می شود؟
پاسخ:

برخی از محققان بر این باورند که بوی شدید باعث رشد و کوچک شدن رگ‌های خونی مغز می شود (یعنی ضربان می زند) و باعث سردرد یا میگرن می‌شود.  برخی دیگر بر این باورند که رایحه عطر می‌تواند قسمت‌هایی از مغز و سیستم عصبی را تحریک کند که مسئول احساس درد در سر هستند.

چه ادکلن زنانه ای بخریم که حساسیت ایجاد نکند؟
پاسخ:

ادوتویلت میس دیور بلومینگ بوکت (Miss Dior Blooming Bouquet)، کاملا مطابق با روحیات و لطافت زنانه است. این عطر برای کسانی مناسب است، که به دنبال جذابیت‌های زنانه در وجود خودشان هستند.   این ادوتویلت زنانه خارق‌العاده، تداعی کننده، احساس دختری شاد با پیراهنی پرنسسی و لبخندی جذاب بر لب‌هایش است. این دختر شاد، به خوبی می‌تواند، در پشت ظاهر عاشق‌پیشه خود پنهان شود و شما را درگیر عشق خود کند. آن وقت، بایستد و با لبخند گیرایی بر لب‌هایش، نظاره‌گر دیوانگی عاشقانه شما باشد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۱۳۹,۶۵۸ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید