یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
معرفی 4 عطر استوایی زنانه و خاص که عاشقان می‌شوید

معرفی 4 عطر استوایی زنانه و خاص که عاشقان می‌شوید

عطرهای استوایی حواس را به قلمروهای بهشتی منتقل می‌کنند و چشم‌اندازی از جنگل‌های بارانی سرسبز، سواحل آفتاب‌زده و گیاهان پر جنب و جوش را تداعی می‌کنند. آن‌ها جوهر مناطق استوایی را به تصویر می‌کشند و نت‌های میوه‌ای عجیب و غریب مانند آناناس، انبه و نارگیل را با شیرینی لطیف گل‌های استوایی مانند یاس، فرانگیپانی و هیبیسکوس را ترکیب می‌کنند.

عطرهای گرمسیری که با رایحه‌هایی از پوست مرکبات و نسیم دریا آغشته شده‌اند، حس گریز از خود را القا می‌کنند و فرد را به غرق شدن در گرمای خورشید و لذت بردن از سرعت آرام زندگی در جزیره دعوت می‌کنند. اگر عاشق عطر استوا هستید و دوست دارید با بهترین عطر استوایی آشنا شوید در این مقاله همراه ما باشید.

1. ادو پرفیوم کرید ویرجین ایسلند واتر زنانه و مردانه (Virgin Island Water Eau de Parfum for Women and Men)

ادو پرفیوم کرید ویرجین ایسلند واتر زنانه و مردانه

خرید عطر کرید ویرجین ایسلند واتر

ویرجین ایسلند واتر که بهترین عطر استوایی است، عطری محبوب از خانه عطرهای لوکس کرید است. این عطر به خاطر رایحه تازه و گرمسیری‌اش که حس تعطیلات کارائیب را القا می‌کند، شناخته شده است. این عطر Unisex در گروه بویایی مرکباتی قرار دارد و محصول سال 2007 است. نت ابتدایی این عطر با انبوهی از رایحه‌های مرکباتی باطراوت مانند ترنج ، نارنگی ماندارین، نارگیل و لیمو ترش سبز باز می‌شود.

این نت‌های ابتدایی درخشان و دلپذیر بلافاصله شما را به یک بهشت ​​گرمسیری می‌رسانند، که یادآور نوشیدن یک نوشیدنی در کنار ساحل است. نت ابتدایی ماندگاری کمی روی پوست دارد و در مدت کوتاه جای خود را به نت میانی می‌دهد. قلب این عطر دارای ترکیبات عجیب و غریب و معطری است که عمق و پیچیدگی را به مشخصات رایحه می‌بخشد. از جمله رایحه‌های موجود در نت میانی می‌توان به گل یاس، گل یلانگ یلانگ، زنجبیل و گل بامیه اشاره کرد.

این نت‌ها به طور هماهنگ با هم ترکیب می‌شوند و فضای استوایی را تقویت می‌کنند و ته رنگی کرمی و کمی گلی به ارمغان می‌آورند. نت‌های پایه ویرجین ایسلند واتر نیز رایحه‌ای گرم و دلپذیر برای عطر ایجاد می‌کنند. نت پایه ویرجین ایسلند واتر از مشک و قند تشکیل شده است. این عناصر به ماندگاری عطر کمک می‌کنند. ویرجین ایسلند واتر برای استفاده در هوای گرم و مناسبت‌های معمولی مناسب است.

رایحه نشاط‌آور و شاداب این عطر، آن را به انتخابی ایده‌آل برای گردش‌های روزانه، تعطیلات ساحلی یا هر موقعیتی که می‌خواهید فضایی بی‌خیال و مجلل داشته باشید، تبدیل می‌کند. ویرجین ایسلند واتر معمولا ماندگاری خوبی دارد و برای مدت زمان مناسب روی پوست می‌ماند. به طور کلی، ویرجین ایسلند واتر عطری دوست داشتنی است که ماهیت یک سفر استوایی را در یک بطری عطر به تصویر می‌کشد.

2. ادو تویلت تام فورد ادو سولیل بلانک زنانه و مردانه (Eau de Soleil Blanc Eau de Toilette for Women and Men Tom Ford)

ادو تویلت تام فورد ادو سولیل بلانک زنانه و مردانه

خرید عطر تام فورد ادو سولیل بلانک

عطر استوا تام فورد ادو سولیل بلانک عطری است که توسط برند لوکس مد تام فورد ارائه می‌شود. Eau de Soleil Blanc بخشی از مجموعه عطرهای گسترده تام فورد است که به خاطر رایحه‌های مجلل و مواد باکیفیت خود شناخته شده است. این عطر پر جنب و جوش و با طراوت از عطر اصلی Soleil Blanc است که ماهیت یک ساحل غرق آفتاب را در یک بطری عطر به تصویر می‌کشد.

عطر تام فورد Eau de Soleil Blanc عطری است کهربایی گلی که در سال 2018 به بازار عرضه شد. از جمله نت‌های ابتدایی این عطر می‌توان به پرتقال تلخ، شکوفه نارنج، ترنج، سیترون، پسته، پتی گرین، هل، فلفل صورتی و زیره اشاره کرد. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، به نت میانی یا قلبی عطر می‌رسیم. این نت شامل گل سرخ، شکوفه پرتقال تونسی، گل یلانگ یلانگ، گل یاس و گالبانوم است.

عطر تام فورد ادو سولیل بلانک در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار نارگیل، وانیل، دانه تونکا، صمغ بنزوئین و کهربا از روی پوست تبخیر می‌شود. رایحه شاداب و نشاط‌آور این عطر آن را برای هوای گرم و تعطیلات تابستانی عالی می‌کند و احساس استراحت در یک ساحل غرق آفتاب را القا می‌کند. همچنین می‌توان این عطر را در تمام طول سال به عنوان یک گزینه عطر با طراوت و همه کاره استفاده کرد.

3. ادو پرفیوم مایکل کورس کورال زنانه (Coral Eau de Parfum for Women Michael Kors)

ادو پرفیوم مایکل کورس کورال زنانه

خرید عطر مایکل کورس کورال

عطر استوا زنانه Coral Eau de Parfum از Michael Kors عطری است که با رایحه شاداب و سرزنده خود ماهیت تابستان را به تصویر می‌کشد. ادو پرفیوم کورال در گروه بویایی گل‌دار میوه‌ای قرار دارد و محصول سال 2015 است. نت‌های ابتدایی ادو پرفیوم کورال معمولاً سبک و با طراوت هستند و از نت‌های میوه‌ای مانند گریپ فروت، لیمو، انگور فرنگی سیاه، دانه فلفل صورتی و نارنگی ماندارین تشکیل شده‌اند. این نت‌ها ماندگاری کمی دارند و در مدت کوتاه از روی پوست تبخیر می‌شوند.

نت‌های قلبی یا میانی نیز هسته‌ عطر را تشکیل می‌دهند که اغلب شامل عناصر گلی مانند گل یاس، گل توبروز، رز بری و شکوفه پرتقال است. نت‌های پایه نیز عمق و ماندگاری عطر را تشکیل می‌دهند و معمولاً دارای عناصر گرم‌تر و احساسی‌تری مانند مشک، چوب سدر، چوب صندل و عنبر مصنوعی آمبروکسان هستند. ادو پرفیوم کورال با توجه به ویژگی شاداب و سرزنده‌اش برای استفاده در طول روز در ماه‌های بهار و تابستان مناسب است.

به طور کلی، Coral Eau de Parfum از برند Michael Kors که بهترین عطر استوایی است روح تابستان را با ترکیب میوه‌ای و گلی خود تجسم می‌بخشد. این ویژگی عطر را به انتخابی محبوب و با طراوت برای خانم‌هایی تبدیل می‌کند که از رایحه‌های زنده و نشاط‌آور استقبال می‌کنند. این عطر با ویژگی‌هایی مانند تازه، جسورانه و افسانه‌ای معرفی شده است.

4. ادو پرفیوم ژولیت هز ا گان سانی ساید آپ زنانه (Sunny Side Up Eau de Parfum for Women Juliette Has A Gun)

ادو پرفیوم ژولیت هز ا گان سانی ساید آپ زنانه

خرید عطر ژولیت هز ا گان سانی ساید آپ

"سانی ساید آپ" یک ادو پرفیوم زنانه است که توسط برند عطری خاص Juliette Has A Gun ساخته شده است. سانی ساید آپ بهترین عطر استوایی زنانه است که در گروه بویایی گل‌دار چوبی مشک‌دار قرار دارد و محصول سال 2017 است. با اسپری کردن این عطر نت‌های ابتدایی آن که شامل وانیل، گل یاسمن سفید و صمغ آمیریس است به مشام می‌رسد. این نت ماندگاری کمی روی پوست دارد و در مدت کوتاه جای خود را به نت میانی می‌دهد.

در قلب این عطر استوا نت‌های چوب صندل، نارگیل، ریشه گل زنبق و گل یاسمن سفید قرار دارد. ژولیت هز ا گان سانی ساید آپ در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار ایزو ای سوپر، مشک پنیرکی مالو از روی پوست ناپدید می‌شود. Sunny Side Up عطری است که گرما و راحتی یک روز آفتابی را به تصویر می‌کشد. این عطر برای برانگیختن احساس آرامش و شادی طراحی شده است.

به طور کلی، Sunny Side Up عطری مجلل و نشاط‌آور است که روح خوش بینی و شادی را تجسم می‌بخشد. این عطر با آکوردهای کرمی، گلی و چوبی خود، مطمئناً پوشنده را در هاله‌ای آرامش بخش و درخشان قرار می‌دهد و آن را به انتخابی دوست داشتنی برای بسیاری از علاقه‌مندان به عطر تبدیل می‌کند. اگر به دنبال بهترین عطر استوایی برای خانم‌ها هستید بی‌شک این عطر بهترین است.

نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید