یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
عطرهای خورشیدی که باید امتحان کنید: شیشه‌ای از تابستان در جیب شما

عطرهای خورشیدی که باید امتحان کنید: شیشه‌ای از تابستان در جیب شما

عطر خورشیدی یکی از داغ‌ترین ترندهای عطرسازی در حال حاضر، به معنای واقعی کلمه است. این عطرهای شاد و خوش بینانه از خورشید، گرما و نوری که به ارمغان می‌آورد الهام گرفته شده است. عطر خورشیدی احساس شادی را برمی‌انگیزد و برای بهبود خلق و خو و بهتر کردن روز عالی است.

عطرهای خورشیدی محدود به خانواده عطرهای سنتی نیستند و می‌توانند نت‌هایی را از رایحه‌های گلی، میوه‌ای، چوبی یا لذیذ برای ایجاد رایحه‌ای منحصر به‌ فرد و به ‌طور جدی درخشنده داشته باشند. اگر به دنبال یک عطر گرمسیری با رایحه خورشیدی دنج و تازه هستید، در ادامه تعدادی عطر برای تابستان را به شما معرفی می‌کنیم.

منظور از عطر خورشیدی چیست

عطرهای خورشیدی دسته نسبتا جدیدی از عطرها هستند، اما محبوبیت آن‌ها در حال افزایش است، به خصوص با گرم شدن هوا. عطرهای خورشیدی عطرهایی هستند که خورشید و انرژی مثبت آن را تداعی می‌کنند. این عطرها معمولا اما نه همیشه از نت‌های مرکباتی، گلی، میوه‌ای و کهربایی تشکیل شده‌اند که رایحه‌ای گرم، درخشان و حسی بر روی پوست ایجاد می‌کنند.

بهترین عطرهای خورشیدی

عطرهای خورشیدی اغلب رایحه‌های گرم، درخشان و نشاط‌آور را تداعی می‌کنند که یادآور روزهای آفتابی است. در ادامه تعدادی عطر برای تابستان را که به خاطر رایحه خورشیدی شهرت دارند به شما معرفی می‌کنیم.

1. ادو تویلت تام فورد ادو سولیل بلانک زنانه و مردانه (Eau de Soleil Blanc Eau de Toilette for Women and Men Tom Ford)

ادو تویلت تام فورد ادو سولیل بلانک زنانه و مردانه

خرید عطر تام فورد ادو سولیل بلانک

عطر خورشیدی Tom Ford Eau De Soleil Blanc از برند تام فورد، گرما، حس و زیبایی و زرق و برق تابستان را در یک بطری به خوبی به تصویر می‌کشد. این عطر که بخشی از مجموعه Private Blend این برند است، رایحه فوق‌العاده مرکبات، گل‌ها و کهربا را با لمس نارگیل ترکیب می‌کند. تام فورد ادو سولیل بلانک یکی از بهترین عطرهای خورشیدی برای فصل گرم تابستان است. در واقع این عطر گرمسیری برای کسانی که هوس آفتاب و تجملات جزایر عجیب و غریب را دارند ایده‌آل است.

این عطر کهربایی گلی یونیسکس در سال 2018 به بازار عرضه شد. نت‌های ابتدایی این عطر شامل پرتقال تلخ، نرولی، ترنج، سیترون، پسته، پتی گرن، هل، فلفل صورتی و زیره است. در قلب عطر به نت‌های میانی آن می‌رسیم که عبارتند از گل سرخ، شکوفه پرتقال تونس، یلانگ یلانگ، یاس و گالبانوم. ادو سولیل بلانک در نت پایه با رایحه‌های نارگیل، وانیل، دانه تونکا، بنزوئین و کهربا ناپدید می‌شود.

2. ادو پرفیوم لانکوم آیدل آئورا زنانه (Idole Aura Eau de Parfum for Women Lancome)

ادو پرفیوم لانکوم آیدل آئورا زنانه

خرید عطر لانکوم آیدل آئورا

تمام عطرهای خورشیدی برای گرم‌ترین ساعات روز طراحی نشده‌اند. Idole Aura از برند Lancome شما را به آن شب‌های اواخر تابستان که خورشید هنوز می‌درخشد و هوا کمی خنک است، می‌برد. ترکیب گل‌های سفید با کریستال‌های نمک و وانیل، این عطر را برای کسانی که می‌خواهند احساس درخشندگی و اعتماد به نفس در پوست خود داشته باشند، مناسب می‌کند. عطر برای تابستان زنانه توسط Lancôme، یک خانه مشهور عطرسازی و لوازم آرایشی لوکس فرانسوی ساخته شده است.

Eau de Parfum Idôle Aura در سال 2021 به عنوان یک محصول جدید به خط عطر لانکوم عرضه شد. از جمله نت‌های ابتدایی این عطر می‌توان به ترنج، نمک و گل رز اشاره کرد. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، به نت میانی یا قلبی عطر می‌رسیم که شامل گل رز و گل یاسمن است. این عطر گرمسیری در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار وانیل، نمک، مشک و هلیوتروپ از بین می‌رود.

Eau de Parfum Idôle Aura به عنوان رایحه‌ای درخشان و احساسی توصیف می‌شود که جوهر زنانگی مدرن را به تصویر می‌کشد. این عطر خورشیدی طوری طراحی شده است که حس اعتماد به نفس، ظرافت و جذابیت را برانگیزد. این عطر با ترکیب نت‌های گلی و مشک تجربه بویایی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد که تاثیری ماندگار بر جای می‌گذارد.

3. ادو پرفیوم میسون فرانسیس کورکجان آکوا ویتای فورته زنانه مردانه (Aqua Vitae Forte Eau de Parfum For Women And Men Maison Francis Kurkdjian)

ادو پرفیوم میسون فرانسیس کورکجان آکوا ویتای فورته زنانه مردانه

خرید عطر میسون فرانسیس کورکجان آکوا ویتای فورته

شما همیشه از عطرهای معروف Baccarat Rouge استفاده کرده‌اید و اکنون وقت آن است که کمی عمیق‌تر به دنیای عطرهای مسحورکننده برند Maison Francis Kurkdjian بپردازید. عطر Aqua Vitae Forte یکی از بهترین عطرهای خورشیدی برای فصل گرم تابستان است. این عطر که برای تجلیل از سرزندگی و طراوت آب طراحی شده است، به عنوان رایحه‌ای عالی برای روزهای گرم تابستان عمل می‌کند. آکوا ویتای فورته متعلق به خانواده عطرهای چوبی تند است.

از جمله نت‌های ابتدایی این عطر یونیسکس می‌توان به ترنج کالابریایی، لیمو سیسیل، نارنگی ماندارین سیسیلی، هل، دارچین و دانه فلفل صورتی اشاره کرد. در میانه این عطر به نت‌های قلبی آن می‌رسیم که شامل یلانگ یلانگ و شکوفه پرتقال است. عطر خورشیدی میسون فرانسیس کورکجان آکوا ویتای فورته در نهایت با نت‌های پایه چوب صندل و خس خس از روی پوست تبخیر می‌شود.

Aqua Vitae Forte رایحه‌ای درخشان و نشاط‌آور توصیف می‌شود که طراوت و گرمای زندگی را به تصویر می‌کشد. این عطر برای تابستان ترکیبی از عناصر متضاد است که طراوت مرکباتی را با گرمای ادویه‌ها و کرمی بودن چوب ترکیب می‌کند و یک تجربه بویایی پر جنب و جوش و نشاط‌آور ایجاد می‌کند. این عطر گرمسیری در سال 2013 به بازار عرضه شد.

4. ادو پرفیوم گوچی گوچی بلوم پرفومو دی فیوری زنانه (Gucci Bloom Profumo Di Fiori Eau de Parfum for Women Gucci)

ادو پرفیوم گوچی گوچی بلوم پرفومو دی فیوری زنانه

خرید عطر گوچی گوچی بلوم پرفومو دی فیوری

"Gucci Bloom Profumo Di Fiori" یک ادو پرفیوم برای زنان است که توسط برند لوکس ایتالیایی گوچی عرضه شده است. Gucci Bloom Profumo Di Fiori در خانواده عطرهای گلی کهربایی قرار می‌گیرد. این عطر خورشیدی جوهره گل‌های شکوفه را تجسم می‌بخشد و یک نمایه رایحه تازه و زنانه ایجاد می‌کند.

این عطر برای تابستان برای زنانی طراحی شده است که قدردان رایحه‌های پیچیده و زنانه هستند که حس احاطه شدن توسط گل‌های شکوفه را القا می‌کند. اگر به دنبال یک عطر خورشیدی فوق‌العاده هستید پیشنهاد ما به شما گوچی بلوم پرفومو دی فیوری است. با اولین اسپری از این عطر نت‌های ابتدایی آن که شامل گل یاسمن و گل رنگون است به مشام می‌رسد.

بعد از نت ابتدایی به بت میانی عطر می‌رسیم. این نت شامل رایحه‌های گل توبروز، گل یلانگ یلانگ و گل یاسمن است. گوچی بلوم پرفومو دی فیوری در آخر با نت‌های ماندگار خورشیدی، مشک، بنزوئین، چوب صندل، چوب و ریشه زنبق از روی پوست تبخیر می‌شود. این عطر گرمسیری نسبتا جدید است و سال انتشار آن 2020 است.

5. ادو تویلت گرلن آکوا الگوریا برگاموت کالابریا زنانه و مردانه (Aqua Allegoria Bergamote Calabria Eau de Toilette for Women and Men)

ادو تویلت گرلن آکوا الگوریا برگاموت کالابریا زنانه و مردانه

خرید عطر گرلن آکوا الگوریا برگاموت کالابریا

عطر خورشیدی آکوا الگوریا برگاموت کالابریا ایده‌آل برای کسانی است که می‌خواهند در هر مناسبتی احساس شادابی و سرزندگی داشته باشند. این عطر با رایحه خورشیدی سرزنده، برگ نارنج، زنجبیل و هل را با پایه‌ای از نت‌های چوبی ترکیب می‌کند. این عطر گرمسیری سبک و با طراوت است و برای استفاده در تابستان انتخاب مناسبی است.

Aqua Allegoria Bergamote Calabria متعلق به خانواده عطرهای معطر مرکبات است. مشخصه اصلی این عطر رایحه تازه مرکبات همراه با ته رنگ‌های معطر و چوبی است. این عطر به صورت یونیسکس به بازار عرضه می‌شود و مناسب برای استفاده خانم‌ها و آقایان است. همانطور که از نام عطر پیدا است، ترنج نت ستاره‌ای این عطر خورشیدی است.

6. ادو پرفیوم جورجیو آرمانی اس آی پشن زنانه (Si Passione Eau de Parfum For Women Giorgio Armani)

ادو پرفیوم جورجیو آرمانی اس آی پشن زنانه

خرید عطر جورجیو آرمانی اس آی پشن

عطرهای جورجیو آرمانی تماماً در مورد تجلیل از زیبایی زنان هستند و Armani Si Passione توسط Giorgio Armani دقیقاً همین را ارائه می‌دهد. این عطر خورشیدی پرطرفدار به دلیل نت‌های بی‌نظیر انگور فرنگی سیاه، گلابی، دانه فلفل و گریپ فروت که به‌ خوبی با قلب عمیق گلی گل رز، گل یاسمن سفید، گل ارغوان و آناناس ترکیب شده است، برای فصل تابستان فوق‌العاده است.

نت‌های پایه وانیل، چوب سدر، عنبر درختی و نعناع هندی نیز حس اعتماد به نفس، اغواگری و قدرت را القا می‌کند. این ادو پرفیوم زنانه در سال 2017 به بازار عرضه شد. Si Passione عطری پر جنب و جوش و پیچیده برای زنان قوی است. این عطر از زنی با اعتماد به نفس، پرشور و مستقل الهام گرفته شده است که جرات دارد به فرصت‌های مختلف زندگی "آری" بگوید. عطر گرمسیری اس آی پشن در خانواده عطرهای گل‌دار میوه‌ای قرار دارد.

7. ادو پرفیوم ایسی میاکه ا دراپ د ایسی زنانه (A Drop D Issey Eau de Parfum Women Issey Miyake)

ادو پرفیوم ایسی میاکه ا دراپ د ایسی زنانه

خرید عطر ایسی میاکه ا دراپ د ایسی

وقتی صحبت از رایحه‌های خورشیدی می‌شود، عطر ا دراپ د ایسی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. "A Drop d'Issey" عطری از برند ایسی میاکه است که به دلیل رویکرد خلاقانه و هنری خود در عطرسازی شناخته شده است. این عطر که در گروه بویایی گلی قرار دارد در سال 2021 به بازار عرضه شد. از جمله نت‌های ابتدایی این عطر برای تابستان می‌توان به شیر بادام و رز دمشقی اشاره کرد.

این در مدت کوتاهی از روی پوست تبخیر می‌شود و جای خود را به نت میانی یا قلبی می‌دهد. در میانه عطر نت‌های گل بنفشه، خورشیدی، گل یاسمن، بادیان ستاره‌ای و شکوفه پرتقال مشام فرد پوشنده را پر می‌کند. عطر ایسی میاکه ا دراپ د ایسی در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار مشک، وانیل، عنبر مصنوعی آمبروکسان و چوب سدر ناپدید می‌شود.

نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید