یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
اگر بوی نارگیل را دوست دارید این عطرها را بخرید

اگر بوی نارگیل را دوست دارید این عطرها را بخرید

عطر با بوی نارگیل اغلب حس گرمای گرمسیری و آرامش را القا می‌کند. عطر نارگیل معمولاً دارای رایحه‌ای کرمی، شیرین و عجیب است که می‌تواند شما را به مناطق ساحلی غرق آفتاب ببرد. نت نارگیل در عطرها خاصیتی آرام‌بخش و لذت‌بخش را ارائه می‌دهد که یادآور شیر نارگیل یا نارگیل تازه ترک خورده است. عطر نارگیل چه با آکوردهای گلی و میوه‌ای و چه با رایحه‌های چوبی ترکیب شده باشد، غنا و لطافت بی‌نظیری را به عطرها می‌بخشد.

عطر با بوی نارگیل برای کسانی مناسب است که در انتخاب رایحه خود به دنبال حسی از جنب و جوش و حال و هوای تابستانی هستند. در مقاله همه چیز در رابطه با نت نارگیل در عطر سازی به طور مفصل در مورد نت نارگیل صحبت کردیم. اکنون اگر دوست دارید با بهترین عطرهای نارگیل آشنا شوید در ادامه مقاله همراه ما باشید. این نت گرمسیری فوق‌العاده، حال و هوای گردش‌های تابستانی در سواحل گرم و سوزان را تداعی می‌کند.

1. ادو پرفیوم تام فورد ادو سولیل بلانک مردانه/زنانه (Eau de Soleil Blanc Eau de Parfum For Women And Men Tom Ford)

ادو پرفیوم تام فورد ادو سولیل بلانک مردانه/زنانه

خرید عطر تام فورد ادو سولیل بلانک

عطر تام فورد ادو سولیل بلانک عطری است که توسط برند لوکس مد و زیبایی تام فورد عرضه شده است. این عطر با بوی نارگیل در گروه بویایی شرقی گل‌دار قرار دارد و بعد از استفاده احساس حضور در بهشت ​​غرق آفتاب را به تصویر می‌کشد. این عطر با نت‌های ابتدایی پرتقال تلخ، شکوفه نارنج، ترنج، مرکبات، پسته، هل، فلفل صورتی و زیره سیاه آغاز می‌شود و بعد از گذشت مدت کوتاهی از روی پوست تبخیر می‌شود.

در قلب عطر به نت‌های گل توبروز، شکوفه پرتقال تونسی، گل یلانگ یلانگ، گل یاسمن و گالبانوم می‌رسیم. عطر تام فورد ادو سولیل بلانک در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار نارگیل، وانیل، دانه تونکا، کهربا و بنزوئین ناپدید می‌شود. Eau De Soleil Blanc در ابتدای سال 2018 به عنوان رایحه‌ای شفاف، روشن و درخشان از عطر خورشیدی معطر و اعتیادآور گل‌های خورشیدی Soleil Blanc از سال 2016 عرضه شد.

2. ادو پرفیوم استی لودر برونز گادس زنانه (Bronze Goddess Eau de Parfum for Women Estee Lauder)

ادو پرفیوم استی لودر برونز گادس زنانه

خرید عطر استی لودر برونز گادس

عطر برونز گادس 2019 توسط استی لادر عطری محبوب برای خانم‌ها است که به خاطر رایحه استوایی و ساحلی‌اش شناخته شده است. نت ابتدایی این عطر با بوی نارگیل تک نت نارگیل است و همین ویژگی این عطر را به یکی از بهترین عطرهای نارگیل تبدیل کرده است. با تبخیر شدن نت ابتدایی، به نت میانی یا قلبی عطر می‌رسیم که دارای رایحه گل تیاره است.

این عطر نارگیل در نهایت با نت‌های پایه و غنی وانیل، کهربا و چوب صندل ناپدید می‌شود. این عطر متعلق به خانواده عطرهای گلی شرقی است که به دلیل رایحه غنی، گرم و حسی خود شناخته شده است. ادو پرفیوم برونز گادس به دلیل مشخصات رایحه تابستانی و الهام گرفته از ساحل، برای استفاده در ماه‌های گرم‌تر یا در تعطیلات گرمسیری ایده‌آل است.

3. ادو پرفیوم مانسرا کوکو وانیل زنانه (Coco Vanille Eau de Parfum for Women Mancera)

ادو پرفیوم مانسرا کوکو وانیل زنانه

خرید عطر مانسرا کوکو وانیل

عطر کوکو وانیل از برند مانسرا عطری است شرقی وانیلی برای زنان که در سال 2016 روانه بازار شد. نت ابتدایی این عطر با بوی نارگیل از نارگیل و هلو سفید تشکیل شده است. زمانیکه نت ابتدایی عطر تبخیر شود، نت میانی یا قلبی آن به مشام می‌رسد. این نت دارای رایحه‌های گل تیاره، گل یلانگ یلانگ و گل یاس است. نت‌های پایه کوکو وانیل نیز عبارتند از وانیل ماداگاسکار، مشک سفید و نت‌های چوبی.

این عطر به‌ خاطر رایحه شیرین و لذیذش که عطر غنی وانیل را با سایر نت‌های مکمل ترکیب می‌کند، شناخته شده است. کوکو وانیل انتخابی محبوب برای کسانی است که از رایحه‌های گرم و شیرین با کمی پیچیدگی لذت می‌برند. این عطر شیرین و خنک برای استفاده در روزهای تابستان فوق‌العاده است.

4. ادو کلن دیمتر فرگرنس کوکونات زنانه (Coconut Eau de Cologne for Women)

ادو کلن دیمتر فرگرنس کوکونات زنانه

خرید عطر دیمتر فرگرنس کوکونات

عطر با بوی نارگیل Demeter Fragrance یک عطر گلی و میوه‌ای برای بانوان است که در دهه 2000 به بازار عرضه شد. دیمتر فرگرنس کوکونات تنها دارای یک نت نارگیل است و این ویژگی این عطر را به یکی از بهترین عطرهای نارگیل تبدیل کرده است. این عطر مبتنی بر نارگیل دارای رایحه‌ای شیرین و گرمسیری است که یادآور نارگیل تازه یا شیر نارگیل است. عطر نارگیل اغلب احساس گرما، آرامش و خوشگذارنی در تعطیلات را برمی‌انگیزد.

ادکلن غلظت سبک تری از عطر است که معمولاً حاوی 2 تا 4 درصد روغن های عطر محلول در الکل و آب است. غلظت ادو کلن معمولاً منجر به رایحه‌ای طراوت و لطیف می‌شود که برای پوشیدن روزمره یا هوای گرم‌تر عالی است. اگر دوست دارید رایحه این عطر با بوی نارگیل برای مدت طولانی روی پوست‌تان باقی بماند هر چند ساعت یک بار آن را تمدید کنید.

نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید